Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
ze waren ooit helemaal groen net zoals de buiten kantquote:
Vieslakje.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:26 schreef Muis006 het volgende:
En de een die had geen slipje slipje aan
en de ander geen behaatje
Wie of wat is een legarts?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:26 schreef Muis006 het volgende:
En toen is hij naar de legarts gegaan
om een druiper te ontloooopen
Iets verkeerds blijkbaar, want mijn vader geeft me as we speak een preek dat mariniers niet naar een legerarts gaanquote:
Dokter met verstand van eieren?quote:
Volgende week shabuquote:Op donderdag 22 november 2012 20:35 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zin in iets lekkersssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss maar ik heb niks
Ja!quote:
Nou, idd!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik zat te denken om over te stappen van energieleverancier ook meteen maar, maar ik zie door de bomen het bos nergens meer
Ja dat vind ik ook aantrekkelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, idd!Best lastig allemaal!
Gratis Ipad bij Oxxio!
Je blijft wel aan Liander vastzitten hèquote:Op donderdag 22 november 2012 20:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik zat te denken om over te stappen van energieleverancier ook meteen maar, maar ik zie door de bomen het bos nergens meer
Ja, maar nu ik toch bezig was zeg maarquote:Op donderdag 22 november 2012 20:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je blijft wel aan Liander vastzitten hè
klopt ben net overgestaptquote:Op donderdag 22 november 2012 20:41 schreef Puala het volgende:
F_R had laatst wat uitgezocht over energieleveranciers. Volgens mij kwam energie direct er bij haar als beste uit.
Ja, ik heb t op energieprijzenvergelijken ingevoerd en daar staat oxxio vrij laag, en voor die ipad moet je 3 jaar vastleggen...quote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
klopt ben net overgestapt
En bij oxxio moet je goed opletten die zijn schijnbaar vrij duur in andere dingen. Waardoor ze onder de streep duurder zijn.
bij wie zit je nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb t op energieprijzenvergelijken ingevoerd en daar staat oxxio vrij laag, en voor die ipad moet je 3 jaar vastleggen...
Bij mij staat budgetenergie bovenaan, maar ik weet eigenlijk helemaal niet zeker wat ik nu betaal zeg maar
eneco, maar met al die extra dingen enzo, geen idee wat ik er allemaal bij op moet tellenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bij wie zit je nu?
Ik kon het nl online wel zien.
Nopequote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iets verkeerds blijkbaar, want mijn vader geeft me as we speak een preek dat mariniers niet naar een legerarts gaan
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh vertel? Ik heb ze nl. ook en als ik ga verhuizen wil ik iets andersquote:Op donderdag 22 november 2012 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Whutevah you do, don't do Oxxio
Nog nooit zo'n drahahahaaaama gehad om van die oplichters af te komen
Mooi verhaal, lage prijzen, vervolgens na honderd x bellen om de jaarafrekening mij verzekeren dat we zo goed waren ingeschat dat we niets hoefden bij te betalen en het jaar erop een tweejaarafrekening sturen van 900 euro en ook hebben geincasseerdquote:Op donderdag 22 november 2012 21:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh vertel? Ik heb ze nl. ook en als ik ga verhuizen wil ik iets anders
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:04 schreef Puala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slecht mens!
Stiekem hoop ik dat je gauw een andere jongen tegen komt dan deze![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]slecht mens!
Stiekem hoop ik dat je gauw een andere jongen tegen komt dan deze
Oren!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Elieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
2 doosjes mini-oren? Of 1?
Ik ben nu een jaar klant en heb nog geen jaarrekening gezien? Enkel een half jaar rekening? Dat vind ik al zo raarquote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi verhaal, lage prijzen, vervolgens na honderd x bellen om de jaarafrekening mij verzekeren dat we zo goed waren ingeschat dat we niets hoefden bij te betalen en het jaar erop een tweejaarafrekening sturen van 900 euro en ook hebben geincasseerd
Dat kan. Je krijgt eens per jaar een jaarafrekening. Als je toevallig aan de beurt bent (gaat meestal op postcode) als je er een half jaar woont, krijg je dus een rekening over een half jaar. De volgende komt dan een jaar na die rekening.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:17 schreef Puala het volgende:
Ik ben nu een jaar klant en heb nog geen jaarrekening gezien? Enkel een half jaar rekening? Dat vind ik al zo raar
Daar heb ik 5 jaar bij gezeten. nooit problemen mee gehad idd en nu kijken of dit ook wat is. Anders ben ik zo weer terugquote:Op donderdag 22 november 2012 21:13 schreef ElisaB het volgende:
Ga nou gewoon naar de Nuon
Ik ben echt nog nooit zo blij geweest met mijn energieleverancier
Twee natuurlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Elieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
2 doosjes mini-oren? Of 1?
Ok. Ze legden het bij oxxio zo raar uit dat ik er niets van snaptequote:Op donderdag 22 november 2012 21:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan. Je krijgt eens per jaar een jaarafrekening. Als je toevallig aan de beurt bent (gaat meestal op postcode) als je er een half jaar woont, krijg je dus een rekening over een half jaar. De volgende komt dan een jaar na die rekening.
Ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 21:15 schreef Cat22 het volgende:
IkEssent.
En aangezien ik een lui wezen ben blijf ik mooi daar.
omgquote:Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oren!![]()
Eén doosje mini's voor mij please?![]()
Jij kunt dat.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
omg
bakker mag ik 5 doosjes mini-oren en 2x4 grote oren?
Ik werk daar nietquote:Op donderdag 22 november 2012 21:20 schreef Puala het volgende:
Ok. Ze legden het bij oxxio zo raar uit dat ik er niets van snapte![]()
Maar ik moest nu 250 bijbetalen en ik zou op het eerste jaar 3 maand korting krijgen. Hoe gaan ze dat dan verrekenen?
Ik bel er nog wel een keertje over anders. Maar geef toe: logisch is het niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik werk daar nietMaar ik neem aan op je volgende jaarafrekening.
Leef je uit!quote:
Wat zeit gij muzikaal hedenavond.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met groenten en fruit
groen-ten-en-fruit!
Zo rol ikquote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zeit gij muzikaal hedenavond.
Gewoon stoken en koken met een houtkachel, water uit de put en electriciteit jatten bij de burenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik zie nu dat ik afgelopen maart gas nog heb moeten doorgeven dus misschien dat dat nu gewoon niet hoefde
Ik stop ermee
Nou, mn onderbuurman stookt zich zo gek dat ik bijna nooit mn kachel heel hoog/lang aan heb staanquote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon stoken en koken met een houtkachel, water uit de put en electriciteit jatten bij de buren
Ja hequote:
Zeit?quote:
Beetje menthol op de verwarming, handdoekje om en bijverdienenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he
Daar staat dan wel weer tegenover dat het hier in de zomer tegen de 30 graden is
Oud Nederlandsch.quote:
Ah.quote:
Zelfs voor onze tijd!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef indaha het volgende:
Wel heel oud dan,(was het niet zijt
)
Florijn is gevallen?quote:
Truste!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:13 schreef indaha het volgende:
Ik ga eens naar bed , florijnen tellen tot ik in slaap val![]()
Doe mij zo'n bed!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:13 schreef indaha het volgende:
Ik ga eens naar bed , florijnen tellen tot ik in slaap val![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snappie?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snappie?![]()
Dat komt wel goed
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Tombo![]()
Ik vind het zoooo vreselijk Muis, echt!
Ik ben zo niet geschikt als handelsvrouw
Volgens mij onderschat je jezelf nu een beetje.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Tombo![]()
Ik vind het zoooo vreselijk Muis, echt!
Ik ben zo niet geschikt als handelsvrouw
Ik vind je oplossing voor die ander zo briljant.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoezo?
Ik zit te stressen, omdat ik een ander niet teleur wil stellen.
En ik had em binnen 3 uur na het plaatsen al kunnen verkopen aan 3 personen die namens een louche kaartjesinkoop en doorverkoop hebben geboden.
Dus ik heb direct de advertentie er af gehaald en er een heel verhaal bij gezet dat dat soort bedrijfjes hem no way krijgen en dat ie voor een liefhebber is.
Kan makkelijk 100 euro vragen, maar hij gaat voor veel minder weg, omdat ik het vuil vind om er goed geld aan te verdienen.
Handelsgeestje he?![]()
Het geinige is, dat is dus een ondernemersdiploma + vestigingsvergunning heb voor detailhandelquote:
Dat vond ik ook wel briljant iddquote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind je oplossing voor die ander zo briljant.![]()
![]()
Ooit heb ik ook kaartjes doorverkocht, maar inderdaad ook niet voor de hoofdprijs. Nergens voor nodig, vind ik.
Misschien heeft Eliesje nog aanvullende tips voor de eisen die je aan de doorverkoop kunt stellen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel briljant idd![]()
Maar ik juich niet te vroeg
Keihard zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het geinige is, dat is dus een ondernemersdiploma + vestigingsvergunning heb voor detailhandel![]()
Op papier was ik altijd erg goed, maar in de praktijk suck ik echt in dit soort dingen.
Ik loop al 3 dagen huilend bij Tombo op de app, die iedere keer zegt ""nou, dan geef je het toch aan Liefmeisje2? Dan heeft nr.3 pech!"
Maahaaar ik had het beloofd aan hem
Ik ook niet!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Keihard zijnik kan dat ook niet, hoor
Ik kan beter verkopen dan kopen in elk gevalquote:Op donderdag 22 november 2012 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien heeft Eliesje nog aanvullende tips voor de eisen die je aan de doorverkoop kunt stellen.
Exact!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan beter verkopen dan kopen in elk geval
Hoezo?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan beter verkopen dan kopen in elk geval
Gezellig met Yoko onder het dekbedquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met een poes die niet naar bed wil.![]()
Het zal er wel op uitdraaien dat ze bij mij erbij kruipt.![]()
Is ook wel gezellig, knorrende poes tegen buik.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig met Yoko onder het dekbed
Ik word minimaal 3 keer wakker in een kramp omdat poes precies ligt waar ik mijn benen wil hebben.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het heerlijk; de poesjes op bed.
Niets slaapt zo lekker in als zo'n monotoon spinnende kater met overgewicht tegen je aan
Geen foto?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vorm mij daar automagisch om heen terwijl ik slaap.
Al werd ik laatst wel wakker toen meneer I. op bed kwam en er onder beide oksels een kat lag, eentje tussen m'n benen en eentje er tegen aan.
Ik schijn als een soort gekruisigde Jezus te hebben gelegen
Nope, ik moest plassen, dus ik ben er mopperend uit gegaanquote:
Kat op je blaas?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, ik moest plassen, dus ik ben er mopperend uit gegaan
Nee,als ik 's nachts ergens wakker van word moet ik ook altijd ff naar de wc, heeeeel irritant.quote:
Incootje aandoen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee,als ik 's nachts ergens wakker van word moet ik ook altijd ff naar de wc, heeeeel irritant.
En koud
Jakkesquote:
Ik kan veel makkelijker iemand laten betalen wat ik wil dat iemand betaalt, dan dan ik iets kan kopen voor een lagere prijs dan de verkoper wil.quote:
Kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jakkes![]()
Ik had laatst een nascholing van incontinentiematerialen; moesten we raden hoeveel vocht de nieuwe lijn van Tena absorbeerde.
De grootste dus 4,5 liter!![]()
Toen bood ze ons aan om met zo'n ding naar het toilet te gaan en hem te testen zeg maar, maar niemand wilde
Jij had mijn kaartje moeten verkopenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan veel makkelijker iemand laten betalen wat ik wil dat iemand betaalt, dan dan ik iets kan kopen voor een lagere prijs dan de verkoper wil.
Maw: ik betaal bijna altijd gewoon de vraagprijs en als ik (zakelijk) verkoopverblik of verbloos ik niet. Prive verkoop ik vrijwel nooit iets; ik geef alles weg
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!Volgens mij zou ik het niet eens kunnen.
![]()
Er loopt hier nu een poes rond te gillen met catnip eekhoorn in den bek.
Ik had de koper compleet het vel over de neus getrokkenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij had mijn kaartje moeten verkopen![]()
Prive ben ik idd nog ergerderderder dan dit, dus ik geef haast geld toe
Kan ik ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Afdingen vind ik ook zoiets vreselijks....en wederom is mijn betere helft daar ontzettend goed in!
Die presteerde het ooit bij een kledingwinkel, waar hij voor ruim 300 euro aan spijkerbroek/blousemeuk kocht.
Maar mooi dat ie er wel 25 euro af wist te lullen.![]()
Ik ben ergens in een paskamer door de vloer gezakt van schaamte geloof ik![]()
Hij zou echt vertegenwoordiger moeten worden
zal ik een verlanglijstje sturen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan veel makkelijker iemand laten betalen wat ik wil dat iemand betaalt, dan dan ik iets kan kopen voor een lagere prijs dan de verkoper wil.
Maw: ik betaal bijna altijd gewoon de vraagprijs en als ik (zakelijk) verkoopverblik of verbloos ik niet. Prive verkoop ik vrijwel nooit iets; ik geef alles weg
En dat wil ik dus niet, sukkel als ik benquote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had de koper compleet het vel over de neus getrokken
Zelf kan ik het ook niet. Maar voor jou welquote:Op donderdag 22 november 2012 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat wil ik dus niet, sukkel als ik ben![]()
Ik weet hoe godsgruwelijk blij je kunt zijn als je bij een concert van je favo band staat, dus ik wil gewoon dat iemand (het liefst Liefmeisje2) een hele gave avond heeft voor de ongeveer normale ticketprijs.![]()
Ik ben een flapdrol, softie en sukkel x 10
Ik duim voor jequote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga te bed, duimen jullie mee dat nr.3 niets meer van zich laat horen?![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 23 november 2012 03:01 schreef Adnap het volgende:
Goh, niemand wakker ? Ik helaas wel, kop vol snot en maagzuurNou ja zo nog maar eens een poging wagen
k zou t wel willenquote:
Aan het werk zal jequote:Op vrijdag 23 november 2012 08:25 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Hebben ze verdorie mijn schema veranderd en nou krijg ik in plaats vanmassage
groepstherapie heup. Dus niks ontspannen
Oh is het beter of slechter? Ik moet Samara's ogen begin volgend jaar weer bij de oogarts laten meten. Dat moet jaarlijks, is dat over als je volwassen bent of een bepaalde tijd stabiel of zo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:17 schreef Ynske het volgende:
gister voor een nieuwe bril gaan kijken
k wist de sterkte van mn lenzen niet meer, maar ze kwamen niet uit op de sterkte die ik nu heb (heb gecontroleerd thuis) en moet zaterdag terug voor een nieuwe meting
Oh heerlijk! Lekker keutelen met je kleine meisje?quote:
Tis bij mij volgens pearle nog nooit stabiel geweestquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh is het beter of slechter? Ik moet Samara's ogen begin volgend jaar weer bij de oogarts laten meten. Dat moet jaarlijks, is dat over als je volwassen bent of een bepaalde tijd stabiel of zo?
Ohquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis bij mij volgens pearle nog nooit stabiel geweest
Dat wilde ik net vragenquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooooie tijd
Hoe is het met de oude vent?
Groepsfysio, waarbij je op een behandelingstafel ligt en allerlei oefeningen moet doen. Is vooral om je spieren te versterken zonder de heup te veel te belasten. Is best zwaar!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef senesta het volgende:
Aan het werk zal jeWat moet ik me voorstellen bij een groepstherapie?
Die at vanmorgen gewoon zijn brokken, kwam als een mongool aangesjeest toen ik net mijn ontbijt pakte want "KOELKAST OPEN IS HAAAAAAAAM!!!!!!"quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooooie tijd
Hoe is het met de oude vent?
jep zwarte pietenstyle gekeken. rossi geprobeerd pritt af te laten zijn. en inmiddels zijn we beide gedoucht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Lekker keutelen met je kleine meisje?
Mooi zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die at vanmorgen gewoon zijn brokken, kwam als een mongool aangesjeest toen ik net mijn ontbijt pakte want "KOELKAST OPEN IS HAAAAAAAAM!!!!!!"en heeft net kipfilet op.
M.a.w, Gaat goed!
ik heb van mijn 16e tot nu dezelfde sterkte gehad, nu van -2.5 en -1.5 naar -2.75 en -2 gegaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh is het beter of slechter? Ik moet Samara's ogen begin volgend jaar weer bij de oogarts laten meten. Dat moet jaarlijks, is dat over als je volwassen bent of een bepaalde tijd stabiel of zo?
t ligt eraan of je al jong slechter zicht had gaf mijn opticien aanquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis bij mij volgens pearle nog nooit stabiel geweest
Super !! AB doet zijn werk dus uitstekendquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die at vanmorgen gewoon zijn brokken, kwam als een mongool aangesjeest toen ik net mijn ontbijt pakte want "KOELKAST OPEN IS HAAAAAAAAM!!!!!!"en heeft net kipfilet op.
M.a.w, Gaat goed!
Hoest met je kies? Kwam jij/jullie nou ook 2 dec?quote:
Heb denk ergens rond m'n 14de? Een bril oid. Heb dat ding nooit op, alleen altijd tijdens het autorijden. Daar heb ik ook een zonnebril op sterkte voor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
t ligt eraan of je al jong slechter zicht had gaf mijn opticien aan
bij mij is t gekomen na een hersenvliesontsteking, daarom blijkbaar ook lang stabiel geweest
heb je cilinder?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb denk ergens rond m'n 14de? Een bril oid. Heb dat ding nooit op, alleen altijd tijdens het autorijden. Daar heb ik ook een zonnebril op sterkte voor.
Maar was laatst bij pearle voor nieuwe bril, met dus andere sterkte volgens hun alweer, maar mijn oude sterkte kijkt veel lekkerderzit alleen groot verschil tussen volgens hun. Maar met mijn oude bril kan ik prima nummerborden enzo lezen... En ik heb altijd zo de schurft aan een nieuwe sterkte. Het is NOOIT in 1x goed.
pearlequote:Op vrijdag 23 november 2012 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb denk ergens rond m'n 14de? Een bril oid. Heb dat ding nooit op, alleen altijd tijdens het autorijden. Daar heb ik ook een zonnebril op sterkte voor.
Maar was laatst bij pearle voor nieuwe bril, met dus andere sterkte volgens hun alweer, maar mijn oude sterkte kijkt veel lekkerderzit alleen groot verschil tussen volgens hun. Maar met mijn oude bril kan ik prima nummerborden enzo lezen... En ik heb altijd zo de schurft aan een nieuwe sterkte. Het is NOOIT in 1x goe
ik heb vanaf mijn achtste een bril. Tot na de pubertijd halfjaarlijkse contle, soging ik dan telkens een halve punt achteruit. Daarna stabiliseerde het en nu ga ik elke twee jaar naar de oogarts ivm medische geschiedenis en laat ik dan de sterkte controleren. Ik zit inmiddels zo'n 15 jaar op -6.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:26 schreef senesta het volgende:
[..]
WOW !!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:53 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Maandagmiddag (16.00 u) kan ik bellen of ik een van de 2 huizen heb. Ik sta voor allebei 2e
Je kan ook gewoon een zwarte boxer over je panty aan trekken. Dan weet je zeker dat ze niet ergens naar kijken wat niet kan. Maar meer oplossingen zie ik zo 123 ook even niet..quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:24 schreef Candaasje het volgende:
Spannend Puala! Duimen maar dus!
En fijn dat het beter gaat met Baloe Q!*O*
Gisteren een mooi zwart jurkje gekocht (voor de uitvaart). Ziet er heel netjes uit, ondanks dat het wat korter is. (Zowel m'n ouder als mijn modebewuste zusje waren mee, dus ik durf te zeggen dat het mooi staat en gepast is, want het is door alledrie goedgekeurd)
Enig probleempje........harp spelen wordt nu wel ERG oncharmant... want aan elke kant een been, met de harp in het midden. Dat laatste zorgt er dan wel enigszins voor dat je niet helemaal in je kruis kijkt, maar mijn harp heeft een erg brede klankkast, en dus zit ik behoorlijk met mijn beentjes gespreid.....En ja, ik wilde iets spelen. Maar ik weet nog even niet hoe....want met beide benen aan één kant wordt het wel een erg grote uitdaging, en ik vind spelen op een uitvaart sowieso al een hele uitdaging...
(Misschien een heeul dikke, zwarte panty ofzo helpt...nahja...firstworldproblems enzo..)
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
pearle. Daar heb ik ook gedoe met foute sterktes gehad. Lag uiteraard aan mij.
. nooooooit meer Pearle!
Jeuj Baloe!
En sterkte candaasje.knap dat je gaat spelen op de uitvaart.
Aan zoiets zat ik ook al te denken ja. Heb net toch even gespeeld met beide benen aan één kant, en het gaat op zichzelf wel. En als ik toch echt normaal wil zitten, dan is het maar zo. op de uitvaart van mijn opa heb ik ook mijn schoenen uitgeschopt en blootvoets gespeeld om het pedaal van de piano te kunnen gebruiken. Was ook erg charmant. Maar het klonk wel goed en ik speelde voor oma, niet voor het publiek.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een zwarte boxer over je panty aan trekken. Dan weet je zeker dat ze niet ergens naar kijken wat niet kan. Maar meer oplossingen zie ik zo 123 ook even niet..
boeiendquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]Ik weet het nog niet helemaal zeker hoor, 't moet wel een beetje klinken. (Niet perfect, maar een beetje...en dat is al heel wat). Maar eigenlijk 'moet' ik van mezelf wel. Die harp staat hier dankzij mijn opa en oma......en ik heb voor mijn oma en andere opa wel gespeeld (piano), en deze opa verdient het ook zeker! Maar ik denk dat het wel gaat lukken. (En ik gooi er morgen een hoes over en zet hem wat naar achteren, dan kan ik altijd nog beslissingen of het gaat of niet.
)
[..]
Aan zoiets zat ik ook al te denken ja. Heb net toch even gespeeld met beide benen aan één kant, en het gaat op zichzelf wel. En als ik toch echt normaal wil zitten, dan is het maar zo. op de uitvaart van mijn opa heb ik ook mijn schoenen uitgeschopt en blootvoets gespeeld om het pedaal van de piano te kunnen gebruiken. Was ook erg charmant. Maar het klonk wel goed en ik speelde voor oma, niet voor het publiek.
Gelukkig de eetlust is terugquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
M.a.w, Gaat goed!
We duimenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:53 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Maandagmiddag (16.00 u) kan ik bellen of ik een van de 2 huizen heb. Ik sta voor allebei 2e
Mooi dat je wil spelen op de uitvaart van je opaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:24 schreef Candaasje het volgende:
Spannend Puala! Duimen maar dus!
En fijn dat het beter gaat met Baloe Q!*O*
Gisteren een mooi zwart jurkje gekocht (voor de uitvaart). Ziet er heel netjes uit, ondanks dat het wat korter is. (Zowel m'n ouder als mijn modebewuste zusje waren mee, dus ik durf te zeggen dat het mooi staat en gepast is, want het is door alledrie goedgekeurd)
Enig probleempje........harp spelen wordt nu wel ERG oncharmant... want aan elke kant een been, met de harp in het midden. Dat laatste zorgt er dan wel enigszins voor dat je niet helemaal in je kruis kijkt, maar mijn harp heeft een erg brede klankkast, en dus zit ik behoorlijk met mijn beentjes gespreid.....En ja, ik wilde iets spelen. Maar ik weet nog even niet hoe....want met beide benen aan één kant wordt het wel een erg grote uitdaging, en ik vind spelen op een uitvaart sowieso al een hele uitdaging...
(Misschien een heeul dikke, zwarte panty ofzo helpt...nahja...firstworldproblems enzo..)
De enige leidraad in dit geheel is jouw gevoel dus als dit goed voelt, lekker doen !quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:54 schreef Candaasje het volgende:
Dankjulliewel![]()
En tja, in elk geval de moeite nemen om proberen iets te spelen (en 't is maar kort, want langere stukken ken ik nog niet) is voor mijn gevoel wel het minste wat ik terug kan doen. Mijn opa en oma waren altijd zo goed voor ons. (te goed)
Ik heb verder overigens wel een rothekel aan voor publiek spelen hoor, maar bij mijn oma ging er echt even een knop om. Dat was alleen wel vertrouwder terrein, op een piano, dan op een harp.![]()
En ik ga zijwaarts zitten, met waarschijnlijk toch beide benen aan één kant.
Ik heb namelijk mijn 'o-zo-mooie-maar-zeer-foutgevoelige - nrs aan de kant gegooid en een nummer uitgekozen dat ik al redelijk in de vingers had zitten. En net had ik dan wel moeie vingers dus mepte ik alsnog de helft mis, maar dit voelde wel al gelijk veel beter.Misschien past het ook wel beter bij opa, gezien het een wat vlotter, vrolijker nummer is, met eigenwijze nootjes hier en daar. (Melodie en begeleiding lopen niet helemaal gelijk, geeft een vrolijk effect.) Dus nu is de uitdaging om er toch veel gevoel in te leggen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef Oognip het volgende:
Al mijn bestelde kleren zijn binnen en staan gewoon allemaal leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi Oognipquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Biet kijkt S aan en doet *burp*.
S kijkt Biet aan en doet *een hardere burp* en zegt 'Had je wat???'.
Zie hier het niveau van mijn avond. Hond en baas die tegen elkaar lopen te boeren![]()
Whehehequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Zie hier het niveau van mijn avond. Hond en baas die tegen elkaar lopen te boeren![]()
Thanksquote:
Is broek zonder riem een optie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik hem moet dragen; op een spijkerbroek of met een legging. Voor het laatste is ie misschien wat kort en op een spijkerbroek is het misschien niet zo mooi omdat het shirt dan niet mooi valt ivm riem en zo?
Sinds ik afgevallen ben niet meerquote:
Op een tregging is denk ik het mooist jsquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sinds ik afgevallen ben niet meer
Anders maar op een tregging doen of zo, al zit die een beetje te strak nog waardoor m'n buik er over heen lubbert
Ik zal m'n best doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op een tregging is denk ik het mooist js
Gewoon je buik inhouden
Hartstikke leuk! Vooral die blauwequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Nu al?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef Adnap het volgende:
23-11-2012.... sky radio Christmas op de achtergrond, kerstkaartjes schrijven
Ja de komende vier weken zitten vol toetsen, vergaderingen, ouderbijeenkomsten, mentorgesprekken, ouderavonden van mijn eigen kids, kerst vieringen in tig voud en dan is het kerst voor ik er erg in heb vreeeees ikquote:
O ja daar moet ik ook binnenkort eens aan beginnen, ik moet nog wat adressen verzamelen ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef Adnap het volgende:
23-11-2012.... sky radio Christmas op de achtergrond, kerstkaartjes schrijven
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja daar moet ik ook binnenkort eens aan beginnen, ik moet nog wat adressen verzamelen ook![]()
O hier was net spanning en sensatie.![]()
Ollie (ja Cat die had je wel eens kunnen leren dat dat niet bij een brave huiskat hoort) kwam met een muisje aan.
Het leefde nog , dus ik alle katten in de kamer gegooid en man geroepen die onder de douche zat![]()
Het duurde even maar toen kwam hij toch met handdoek om en op pantoffels naar beneden .
Hij zet het muisje buiten en floeps de handdoek valt, gelukkig was het achter en niet voor zoals ik hem eigenlijk opgedragen had dus hopelijk keek niemand net uit de raam,
hahha heerlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja daar moet ik ook binnenkort eens aan beginnen, ik moet nog wat adressen verzamelen ook![]()
Ollie (ja Cat die had je wel eens kunnen leren dat dat niet bij een brave huiskat hoort) kwam met een muisje aan.
Het leefde nog , dus ik alle katten in de kamer gegooid en man geroepen die onder de douche zat![]()
Het duurde even maar toen kwam hij toch met handdoek om en op pantoffels naar beneden .
Hij zet het muisje buiten en floeps de handdoek valt, gelukkig was het achter en niet voor zoals ik hem eigenlijk opgedragen had dus hopelijk keek niemand net uit de raam,
Dat hoeft ook helemaal niet je hebt het druk zatquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Indaha![]()
Ik doe dit jaar niet aan kerstkaarten, dan weten jullie het alvast
Ik ben een beetje moe, ga lekker bankhangen zo
O ik hoop dat ze eindelijk eens erachter komen waar het allemaal door komt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Laysa het volgende:
Toen ik vanmiddag naar Dk ging en de brievenbus leegmaakte, trof ik daar 2 kaarten en een hele grote dikke envelop aan. Niet gekeken naar de naam, maar in de tas gedaan, want ik dacht voor DK![]()
Zit ik bij DK heel enthousiast de tas uit te pakken: Kijk.....3....nee sorry 2.....nee sorry 1 kaart voor jou en 2 voor mij![]()
Lieve Oognip en Indaha en Indahaman![]()
![]()
En ik moest gewoon even huilen bij de chocolaatjes Indaha![]()
DK is weer terug naar de Isolatie, want alle anderen patienten zijn nu een ''gevaar'' voor hem.
Hij is vandaag flink beroerd, maar dat kwam dus omdat ze de prednison en antibioticum gestopt zijn om er achter te komen waar hij zich nu zoveel beter door voelde. in dit geval was het dus pret van de prednison.
Nu gaan ze het weekend observeren wat en hoe hij reageert en maandag opnieuw kijken.
Ik vind jullie keiliefquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet je hebt het druk zat, maar mag ik je er wel een sturen dan ?
[..]
O ik hoop dat ze eindelijk eens erachter komen waar het allemaal door komt.
Ik hoop dat je ze lekker vindt je hebt het verdiend, het wordt vaak vergeten dat het voor de partner van de zieke ook niet gemakkelijk is .
Cosyquote:
Jij verdiende ook wel een kaartjequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Laysa het volgende:
Toen ik vanmiddag naar Dk ging en de brievenbus leegmaakte, trof ik daar 2 kaarten en een hele grote dikke envelop aan. Niet gekeken naar de naam, maar in de tas gedaan, want ik dacht voor DK![]()
Zit ik bij DK heel enthousiast de tas uit te pakken: Kijk.....3....nee sorry 2.....nee sorry 1 kaart voor jou en 2 voor mij![]()
Lieve Oognip en Indaha en Indahaman![]()
![]()
En ik moest gewoon even huilen bij de chocolaatjes Indaha![]()
DK is weer terug naar de Isolatie, want alle anderen patienten zijn nu een ''gevaar'' voor hem.
Hij is vandaag flink beroerd, maar dat kwam dus omdat ze de prednison en antibioticum gestopt zijn om er achter te komen waar hij zich nu zoveel beter door voelde. in dit geval was het dus pret van de prednison.
Nu gaan ze het weekend observeren wat en hoe hij reageert en maandag opnieuw kijken.
Ja hoor dat magquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet je hebt het druk zat, maar mag ik je er wel een sturen dan ?
Volhouden is enige keuze nu, maar hij heeft het wel zwaar. gisteren ben ik maar even geweest, omdat hij lag te slapen. Vandaag was hij beter te praat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij verdiende ook wel een kaartje
Wat rot dat het nog steeds niet beter gaatHoudt DK het nog een beetje vol? Is ie aanspreekbaar (behalve vandaag dan)?
thanxquote:
Dat is zeker prettig en inderdaad, volhouden is de enige keuze. Maar kan me goed voorstellen dat het niet altijd makkelijk is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volhouden is enige keuze nu, maar hij heeft het wel zwaar. gisteren ben ik maar even geweest, omdat hij lag te slapen. Vandaag was hij beter te praat.
Tis allemaal gewoon zwaar kut, maar deze artsen hebben zich erin vastgebeten en dat is natuurlijk wel prettig
[..]
thanx
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:59 schreef indaha het volgende:
Pfoe het valt allemaal niet mee voor jullie allebeiquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef Laysa het volgende:
Volhouden is enige keuze nu, maar hij heeft het wel zwaar. gisteren ben ik maar even geweest, omdat hij lag te slapen. Vandaag was hij beter te praat.
Tis allemaal gewoon zwaar kut, maar deze artsen hebben zich erin vastgebeten en dat is natuurlijk wel prettig
Muisquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Laysaik denk aan en hoop met jullie mee. Dikke
!
Niet schuldig voelenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag
Als maar niet te veel mensen dat gaan doen, dan voel ik me schuldig
Ahhhquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Muis![]()
Dk is echt helemaal happy met jouw ballon![]()
moest ik perse nog even zeggen van hem
Knuffel zequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef Laysa het volgende:
Lieverds, ik ga samen met de poezen en de chocolaatjes op de bank.
Fijne avond
Jij ook Laysaquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef Laysa het volgende:
Lieverds, ik ga samen met de poezen en de chocolaatjes op de bank.
Fijne avond
Oh leuk! Ik heb jaren het Sintfeest op mijn werk georganiseerd, zo leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij,hebben morgen sinterklaas viering in,ouwehands.
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef Puala het volgende:
Zo, paniek moment is weer voorbij. Een van de katten had een breeklichtje gejat tijdens t opruimen en doorgebeten. Paniek. Een kat die heen en weer rent door t huis al schuimbekkend. Ik wist niet wat me overkwam![]()
Toen ik zag wat het was heb ik dr bek goed gewassen en gekeken of ze een snoepje wilde om de smaak weg te krijgen. De eerste 5 min heeft ze nog gek zitten doen alsof ze wat vies proefde maar nu doet ze weer normaal.
Pfoe, dat was schrikken
Ik heb slechte verbindingquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe indecent tegen Tombo via whatsapp
Er zitten toch ook altijd stukjes glas in zo'n stick?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenwat eng zeg! Het is vast erg chemisch wat er in die lichtjes zit.
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb slechte verbinding
Heb ik het indecent al gelezen?
Nee dat niet zover ik zie. Maar ze heeft 1 druppeltje vloeistof geproefd oid. Want er is amper iets kapot. De bank zit alleen ook onder, maar zie het nu niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Er zitten toch ook altijd stukjes glas in zo'n stick?
Stouterikjequote:
Mogge nog wilde plannen voor vandaag ?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 november 2012 07:38 schreef Adnap het volgende:
Mogge nog wilde plannen voor vandaag ?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:34 schreef teirnon het volgende:
Gwen en Izzy zijn gister gesteriliseerd. Ze maken het goed en hebben er weinig last van volgens mij.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:34 schreef teirnon het volgende:
Gwen en Izzy zijn gister gesteriliseerd. Ze maken het goed en hebben er weinig last van volgens mij.
kauwgom kauwen, stomen, slaolie erinquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:
Middag
Mijn rechteroor zit sinds vandaag verstoptIemand enig idee hoe ik hem weer ont-verstopt krijg?
Slaolie er in?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
kauwgom kauwen, stomen, slaolie erin
nee kan geen kwaad, helpt ook bij oorpijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Slaolie er in?dat kan geen kwaad?
(zal dan wel niet he
) ga ik dat eens proberen.
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee kan geen kwaad, helpt ook bij oorpijn
ff gegoogled voor je.. ik kom Amandelolie voor het oor, baby- of slaolie tegen als mogelijke optiesquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet
Kan het ook met olijfolie? Wij hebben geen slaolie in huis.
Googlenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:58 schreef Puala het volgende:
[..]
ff gegoogled voor je.. ik kom Amandelolie voor het oor, baby- of slaolie tegen als mogelijke opties
http://www.orenuitspuiten.nl/verstopt-oor.htmlquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Googlenwat een slimme zet
Thanks
ja, je neus sprayen, stomen en zout water snuiven, je buis van eustachius zit vol/dicht vermoed ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:
Middag
Mijn rechteroor zit sinds vandaag verstoptIemand enig idee hoe ik hem weer ont-verstopt krijg?
Dat doe ik al een weekquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:01 schreef ElisaB het volgende:
Wellicht is neusspay een betere optie (niet in je oor uiteraard)
De huisarts kan evt. maandag ook neusspray voorschrijven met ontstekingsremmer er in. Dat hielp mij in 3 dagen van verstopte holtes afquote:
hier gebruik ik die permanent... helaas werkt ie maar half.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:47 schreef Puala het volgende:
[..]
De huisarts kan evt. maandag ook neusspray voorschrijven met ontstekingsremmer er in. Dat hielp mij in 3 dagen van verstopte holtes af
Ga ik bellen als het blijftquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:47 schreef Puala het volgende:
[..]
De huisarts kan evt. maandag ook neusspray voorschrijven met ontstekingsremmer er in. Dat hielp mij in 3 dagen van verstopte holtes af
Misschien dat ie niet goed werkt omdat je die permanent gebruikt? Je lichaam went ook aan dingen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:55 schreef Adnap het volgende:
[..]
hier gebruik ik die permanent... helaas werkt ie maar half.
moet van de KNO arts.... t is dit halve werk of volle wangenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien dat ie niet goed werkt omdat je die permanent gebruikt? Je lichaam went ook aan dingen.
Geshopt, kappert geweest, hachee geproduceerd, heel veel nagekeken maar of dat leuk is .....quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef Puala het volgende:
En, iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
Boodschappen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef Puala het volgende:
Maar shoppen en de kapper klinkt wel goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:04 schreef Adnap het volgende:
[..]
Geshopt, kappert geweest, hachee geproduceerd, heel veel nagekeken maar of dat leuk is .....
Ik kan me dat heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Boodschappen?
Nee, serieus, ik ben de hele dag al blij dat ik niets meer te maken heb met m'n ex-nieuwe verhuurder![]()
Ik heb hele goede hoop, de toon van deze brief is ook héél anders, ik kan het niet precies uitleggen, maar 't voelt een heel stuk prettigerquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan me dat heel goed voorstellenHopelijk is de nieuwe huurder menselijker en lost hij snel de problemen op
dat mag max 5 dagen toch?quote:
Dat is alvast mooiquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hele goede hoop, de toon van deze brief is ook héél anders, ik kan het niet precies uitleggen, maar 't voelt een heel stuk prettiger
Dat is vooral al fijn. Verhuurders zijn vaak heel verschillend, maar een menselijke huurder is wel heel fijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb hele goede hoop, de toon van deze brief is ook héél anders, ik kan het niet precies uitleggen, maar 't voelt een heel stuk prettiger
Behang afstekenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef Puala het volgende:
Maximaal 7quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat mag max 5 dagen toch?
Ik heb de kringloopwinkel en de ikea leeggekocht
Expres een hypotheek niet betalen? Is daar een goede reden voor dan?quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik huurde vanEn waar wonen je schoonouders nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die expres geen hypotheek hebben betaald om hen moverende redenen die voor normale mensen niet te begrijpen zijn, huis is op de veiling beland, gekocht door twee heren (wel met een vastgoed BV) die niet zo zaten te wachten op huurders, laat staan dat ze achterstallig onderhoud konden betalen en ik had al aangekondigd dat ik dat zeker opgelost wilde hebben. Dus toen ze hoorden hoe hoog de huur was, hebben ze het binnen iets meer dan een week doorverkocht met tienduizenden euro's verlies....
Ok. Vreemde reden. Ik denk dat het ze eerder handen met geld heeft gekost..quote:
Lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:34 schreef Puala het volgende:
Ok. Vreemde reden. Ik denk dat het ze eerder handen met geld heeft gekost..
...quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Vreemde reden. Ik denk dat het ze eerder handen met geld heeft gekost..
Je las hem goed. Ik denk dat ze 10.000 euro's verlies hebben geleden nu. En je verhaal hierboven bevestigd dat alleen maar.quote:
....quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Je las hem goed. Ik denk dat ze 10.000 euro's verlies hebben geleden nu. En je verhaal hierboven bevestigd dat alleen maar.
Jemig wat een domme acties
Wat een bedragen.. Jeetje.quote:
Ik zie zelf het gevaar niet zo, maar ik neem je advies ter harte...quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:18 schreef Ynske het volgende:
Misschien een overbodige reactie, maar missD zou je dit soort dingen wel online neerzetten? Spoilers werken ook gewoon in de zoekfunctie van google
Ah tofquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:59 schreef indaha het volgende:
Ja en voor ons was het ook leuk en als verrassing was haar nichtje uit Amsterdam ook mee , die ziet ze niet zo vaak dus die blijft gelijk een nachtje logeren bij haar
Leuk!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:59 schreef indaha het volgende:
Ja en voor ons was het ook leuk en als verrassing was haar nichtje uit Amsterdam ook mee , die ziet ze niet zo vaak dus die blijft gelijk een nachtje logeren bij haar
Tof! Foto?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nieuwe kleertjes en schoenen gekocht, ook leuk
Ik heb samen met mn moeder vandaagquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nieuwe kleertjes en schoenen gekocht, ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitgegeven
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb samen met mn moeder vandaagHele prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitgegeven![]()
Waaraan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
daar had iemand in oud ook last vanquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Oognip het volgende:
Ik word gestoord van reclames van Esprit. Ik krijg ze alleen in Firefox en alleen als ik FOK! Er staat een advertentie van Esprit op de pagina en telkens als ik ergens klik op de pagina, pagina verder bijv. opent ie de site van esprit 3x
nachtkastjes, beddengoed, matras, stoelen, planten, lampen...quote:
Ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar had iemand in oud ook last van
Tofquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nachtkastjes, beddengoed, matras, stoelen, planten, lampen...
En veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snuisterijtjes
Bitterend heeft het nog niet opgelost. Ze post er over in de FB van OUD. Misschien slim om een topic te openen in FB?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja?enig idee hoe die het heeft opgelost? Of wie het was?
niet, bitterend, topic openen in bug?.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja?enig idee hoe die het heeft opgelost? Of wie het was?
Ja, mn bankrekening huildequote:
Oeiquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, mn bankrekening huilde
Helemaal omdat mn moeder (die meer dan de helft betaalde) haar portemonnee niet mee had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |