Hoezo?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan beter verkopen dan kopen in elk geval
Gezellig met Yoko onder het dekbedquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met een poes die niet naar bed wil.![]()
Het zal er wel op uitdraaien dat ze bij mij erbij kruipt.![]()
Is ook wel gezellig, knorrende poes tegen buik.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig met Yoko onder het dekbed
Ik word minimaal 3 keer wakker in een kramp omdat poes precies ligt waar ik mijn benen wil hebben.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het heerlijk; de poesjes op bed.
Niets slaapt zo lekker in als zo'n monotoon spinnende kater met overgewicht tegen je aan
Geen foto?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vorm mij daar automagisch om heen terwijl ik slaap.
Al werd ik laatst wel wakker toen meneer I. op bed kwam en er onder beide oksels een kat lag, eentje tussen m'n benen en eentje er tegen aan.
Ik schijn als een soort gekruisigde Jezus te hebben gelegen
Nope, ik moest plassen, dus ik ben er mopperend uit gegaanquote:
Kat op je blaas?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, ik moest plassen, dus ik ben er mopperend uit gegaan
Nee,als ik 's nachts ergens wakker van word moet ik ook altijd ff naar de wc, heeeeel irritant.quote:
Incootje aandoen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee,als ik 's nachts ergens wakker van word moet ik ook altijd ff naar de wc, heeeeel irritant.
En koud
Jakkesquote:
Ik kan veel makkelijker iemand laten betalen wat ik wil dat iemand betaalt, dan dan ik iets kan kopen voor een lagere prijs dan de verkoper wil.quote:
Kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jakkes![]()
Ik had laatst een nascholing van incontinentiematerialen; moesten we raden hoeveel vocht de nieuwe lijn van Tena absorbeerde.
De grootste dus 4,5 liter!![]()
Toen bood ze ons aan om met zo'n ding naar het toilet te gaan en hem te testen zeg maar, maar niemand wilde
Jij had mijn kaartje moeten verkopenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan veel makkelijker iemand laten betalen wat ik wil dat iemand betaalt, dan dan ik iets kan kopen voor een lagere prijs dan de verkoper wil.
Maw: ik betaal bijna altijd gewoon de vraagprijs en als ik (zakelijk) verkoopverblik of verbloos ik niet. Prive verkoop ik vrijwel nooit iets; ik geef alles weg
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!Volgens mij zou ik het niet eens kunnen.
![]()
Er loopt hier nu een poes rond te gillen met catnip eekhoorn in den bek.
Ik had de koper compleet het vel over de neus getrokkenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij had mijn kaartje moeten verkopen![]()
Prive ben ik idd nog ergerderderder dan dit, dus ik geef haast geld toe
Kan ik ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Afdingen vind ik ook zoiets vreselijks....en wederom is mijn betere helft daar ontzettend goed in!
Die presteerde het ooit bij een kledingwinkel, waar hij voor ruim 300 euro aan spijkerbroek/blousemeuk kocht.
Maar mooi dat ie er wel 25 euro af wist te lullen.![]()
Ik ben ergens in een paskamer door de vloer gezakt van schaamte geloof ik![]()
Hij zou echt vertegenwoordiger moeten worden
zal ik een verlanglijstje sturen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan veel makkelijker iemand laten betalen wat ik wil dat iemand betaalt, dan dan ik iets kan kopen voor een lagere prijs dan de verkoper wil.
Maw: ik betaal bijna altijd gewoon de vraagprijs en als ik (zakelijk) verkoopverblik of verbloos ik niet. Prive verkoop ik vrijwel nooit iets; ik geef alles weg
En dat wil ik dus niet, sukkel als ik benquote:Op donderdag 22 november 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had de koper compleet het vel over de neus getrokken
Zelf kan ik het ook niet. Maar voor jou welquote:Op donderdag 22 november 2012 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat wil ik dus niet, sukkel als ik ben![]()
Ik weet hoe godsgruwelijk blij je kunt zijn als je bij een concert van je favo band staat, dus ik wil gewoon dat iemand (het liefst Liefmeisje2) een hele gave avond heeft voor de ongeveer normale ticketprijs.![]()
Ik ben een flapdrol, softie en sukkel x 10
Ik duim voor jequote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga te bed, duimen jullie mee dat nr.3 niets meer van zich laat horen?![]()
Beterschapquote:Op vrijdag 23 november 2012 03:01 schreef Adnap het volgende:
Goh, niemand wakker ? Ik helaas wel, kop vol snot en maagzuurNou ja zo nog maar eens een poging wagen
k zou t wel willenquote:
Aan het werk zal jequote:Op vrijdag 23 november 2012 08:25 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Hebben ze verdorie mijn schema veranderd en nou krijg ik in plaats vanmassage
groepstherapie heup. Dus niks ontspannen
Oh is het beter of slechter? Ik moet Samara's ogen begin volgend jaar weer bij de oogarts laten meten. Dat moet jaarlijks, is dat over als je volwassen bent of een bepaalde tijd stabiel of zo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:17 schreef Ynske het volgende:
gister voor een nieuwe bril gaan kijken
k wist de sterkte van mn lenzen niet meer, maar ze kwamen niet uit op de sterkte die ik nu heb (heb gecontroleerd thuis) en moet zaterdag terug voor een nieuwe meting
Oh heerlijk! Lekker keutelen met je kleine meisje?quote:
Tis bij mij volgens pearle nog nooit stabiel geweestquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh is het beter of slechter? Ik moet Samara's ogen begin volgend jaar weer bij de oogarts laten meten. Dat moet jaarlijks, is dat over als je volwassen bent of een bepaalde tijd stabiel of zo?
Ohquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis bij mij volgens pearle nog nooit stabiel geweest
Dat wilde ik net vragenquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooooie tijd
Hoe is het met de oude vent?
Groepsfysio, waarbij je op een behandelingstafel ligt en allerlei oefeningen moet doen. Is vooral om je spieren te versterken zonder de heup te veel te belasten. Is best zwaar!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef senesta het volgende:
Aan het werk zal jeWat moet ik me voorstellen bij een groepstherapie?
Die at vanmorgen gewoon zijn brokken, kwam als een mongool aangesjeest toen ik net mijn ontbijt pakte want "KOELKAST OPEN IS HAAAAAAAAM!!!!!!"quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooooie tijd
Hoe is het met de oude vent?
jep zwarte pietenstyle gekeken. rossi geprobeerd pritt af te laten zijn. en inmiddels zijn we beide gedoucht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Lekker keutelen met je kleine meisje?
Mooi zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die at vanmorgen gewoon zijn brokken, kwam als een mongool aangesjeest toen ik net mijn ontbijt pakte want "KOELKAST OPEN IS HAAAAAAAAM!!!!!!"en heeft net kipfilet op.
M.a.w, Gaat goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |