abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 november 2012 @ 10:21:15 #151
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119530559
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh is het beter of slechter? Ik moet Samara's ogen begin volgend jaar weer bij de oogarts laten meten. Dat moet jaarlijks, is dat over als je volwassen bent of een bepaalde tijd stabiel of zo? :@
ik heb van mijn 16e tot nu dezelfde sterkte gehad, nu van -2.5 en -1.5 naar -2.75 en -2 gegaan
, althans in mijn lenzen (ik dacht -3 en -2.5)
en nu met deze meting was t -2.75 en -2.25

morgen nog maar eens meten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 november 2012 @ 10:21:58 #152
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119530581
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tis bij mij volgens pearle nog nooit stabiel geweest :')
t ligt eraan of je al jong slechter zicht had gaf mijn opticien aan
bij mij is t gekomen na een hersenvliesontsteking, daarom blijkbaar ook lang stabiel geweest
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:23:11 #153
386633 Adnap
I love Life !
pi_119530616
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die at vanmorgen gewoon zijn brokken, kwam als een mongool aangesjeest toen ik net mijn ontbijt pakte want "KOELKAST OPEN IS HAAAAAAAAM!!!!!!" :') en heeft net kipfilet op.

M.a.w, Gaat goed!
Super !! AB doet zijn werk dus uitstekend
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:24:41 #154
386633 Adnap
I love Life !
pi_119530666
Hier is het sinds mijn 10e steeds minder geworden, tot een jaar of 10 geleden, sinds dien is het stabiel op -4.25 en min 5.25 alleen krijg ik nu last met accomoderen }:| Handig als je iets op een beamer moet lezen en dan ineens op t blad voor je neus wat wilt schrijven... werk niet.
I live life, i love life
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:29:24 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_119530785
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:18 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mooi zo ^O^
Hoest met je kies? Kwam jij/jullie nou ook 2 dec?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:32:22 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_119530854
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:21 schreef Ynske het volgende:

[..]

t ligt eraan of je al jong slechter zicht had gaf mijn opticien aan
bij mij is t gekomen na een hersenvliesontsteking, daarom blijkbaar ook lang stabiel geweest
Heb denk ergens rond m'n 14de? Een bril oid. Heb dat ding nooit op, alleen altijd tijdens het autorijden. Daar heb ik ook een zonnebril op sterkte voor.

Maar was laatst bij pearle voor nieuwe bril, met dus andere sterkte volgens hun alweer, maar mijn oude sterkte kijkt veel lekkerder :') zit alleen groot verschil tussen volgens hun. Maar met mijn oude bril kan ik prima nummerborden enzo lezen... En ik heb altijd zo de schurft aan een nieuwe sterkte. Het is NOOIT in 1x goed.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 november 2012 @ 10:40:04 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119531059
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heb denk ergens rond m'n 14de? Een bril oid. Heb dat ding nooit op, alleen altijd tijdens het autorijden. Daar heb ik ook een zonnebril op sterkte voor.

Maar was laatst bij pearle voor nieuwe bril, met dus andere sterkte volgens hun alweer, maar mijn oude sterkte kijkt veel lekkerder :') zit alleen groot verschil tussen volgens hun. Maar met mijn oude bril kan ik prima nummerborden enzo lezen... En ik heb altijd zo de schurft aan een nieuwe sterkte. Het is NOOIT in 1x goed.
heb je cilinder?
want dan kan t zijn dat je je bril meer zou moeten dragen
en anders laat opnieuw meten
dat was wat ik gister ook had, volgens mij klopt t niet, ik ben moe liever nog een extra meting dan een bril waar ik niets mee kan
Today is life -

Dale Carnegie
pi_119531420
Goedemorgen *O*

Maandagmiddag (16.00 u) kan ik bellen of ik een van de 2 huizen heb. Ik sta voor allebei 2e *O*
pi_119532274
Spannend Puala! Duimen maar dus!

En fijn dat het beter gaat met Baloe Q!*O*

Gisteren een mooi zwart jurkje gekocht (voor de uitvaart). Ziet er heel netjes uit, ondanks dat het wat korter is. (Zowel m'n ouder als mijn modebewuste zusje waren mee, dus ik durf te zeggen dat het mooi staat en gepast is, want het is door alledrie goedgekeurd ;) )
Enig probleempje........harp spelen wordt nu wel ERG oncharmant... want aan elke kant een been, met de harp in het midden. Dat laatste zorgt er dan wel enigszins voor dat je niet helemaal in je kruis kijkt, maar mijn harp heeft een erg brede klankkast, en dus zit ik behoorlijk met mijn beentjes gespreid..... :') En ja, ik wilde iets spelen. Maar ik weet nog even niet hoe....want met beide benen aan één kant wordt het wel een erg grote uitdaging, en ik vind spelen op een uitvaart sowieso al een hele uitdaging...

(Misschien een heeul dikke, zwarte panty ofzo helpt...nahja...firstworldproblems enzo.. :+ )
pi_119532792
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar was laatst bij pearle voor nieuwe bril, met dus andere sterkte volgens hun alweer, maar mijn oude sterkte kijkt veel lekkerder :') zit alleen groot verschil tussen volgens hun. Maar met mijn oude bril kan ik prima nummerborden enzo lezen... En ik heb altijd zo de schurft aan een nieuwe sterkte. Het is NOOIT in 1x goe
pearle :'). Daar heb ik ook gedoe met foute sterktes gehad. Lag uiteraard aan mij. :'). nooooooit meer Pearle! :r

Jeuj Baloe!

En sterkte candaasje. :* knap dat je gaat spelen op de uitvaart.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119532931
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh is het beter of slechter? Ik moet Samara's ogen begin volgend jaar weer bij de oogarts laten meten. Dat moet jaarlijks, is dat over als je volwassen bent of een bepaalde tijd stabiel of zo? :@
ik heb vanaf mijn achtste een bril. Tot na de pubertijd halfjaarlijkse contle, soging ik dan telkens een halve punt achteruit. Daarna stabiliseerde het en nu ga ik elke twee jaar naar de oogarts ivm medische geschiedenis en laat ik dan de sterkte controleren. Ik zit inmiddels zo'n 15 jaar op -6.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119532979
Mobiel typt kut. :')
  vrijdag 23 november 2012 @ 11:49:54 #163
386633 Adnap
I love Life !
pi_119533072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:53 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen *O*

Maandagmiddag (16.00 u) kan ik bellen of ik een van de 2 huizen heb. Ik sta voor allebei 2e *O*
WOW !!!
I live life, i love life
pi_119533264
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:24 schreef Candaasje het volgende:

Gisteren een mooi zwart jurkje gekocht (voor de uitvaart). Ziet er heel netjes uit, ondanks dat het wat korter is. (Zowel m'n ouder als mijn modebewuste zusje waren mee, dus ik durf te zeggen dat het mooi staat en gepast is, want het is door alledrie goedgekeurd ;) )
Enig probleempje........harp spelen wordt nu wel ERG oncharmant... want aan elke kant een been, met de harp in het midden. Dat laatste zorgt er dan wel enigszins voor dat je niet helemaal in je kruis kijkt, maar mijn harp heeft een erg brede klankkast, en dus zit ik behoorlijk met mijn beentjes gespreid..... :') En ja, ik wilde iets spelen. Maar ik weet nog even niet hoe....want met beide benen aan één kant wordt het wel een erg grote uitdaging, en ik vind spelen op een uitvaart sowieso al een hele uitdaging...

(Misschien een heeul dikke, zwarte panty ofzo helpt...nahja...firstworldproblems enzo.. :+ )
Je kan ook gewoon een zwarte boxer over je panty aan trekken. Dan weet je zeker dat ze niet ergens naar kijken wat niet kan. Maar meer oplossingen zie ik zo 123 ook even niet..
pi_119534385
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

pearle :'). Daar heb ik ook gedoe met foute sterktes gehad. Lag uiteraard aan mij. :'). nooooooit meer Pearle! :r

Jeuj Baloe!

En sterkte candaasje. :* knap dat je gaat spelen op de uitvaart.
:* Ik weet het nog niet helemaal zeker hoor, 't moet wel een beetje klinken. (Niet perfect, maar een beetje...en dat is al heel wat). Maar eigenlijk 'moet' ik van mezelf wel. Die harp staat hier dankzij mijn opa en oma......en ik heb voor mijn oma en andere opa wel gespeeld (piano), en deze opa verdient het ook zeker! Maar ik denk dat het wel gaat lukken. (En ik gooi er morgen een hoes over en zet hem wat naar achteren, dan kan ik altijd nog beslissingen of het gaat of niet. :) )

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:56 schreef Puala het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een zwarte boxer over je panty aan trekken. Dan weet je zeker dat ze niet ergens naar kijken wat niet kan. Maar meer oplossingen zie ik zo 123 ook even niet..
Aan zoiets zat ik ook al te denken ja. Heb net toch even gespeeld met beide benen aan één kant, en het gaat op zichzelf wel. En als ik toch echt normaal wil zitten, dan is het maar zo. op de uitvaart van mijn opa heb ik ook mijn schoenen uitgeschopt en blootvoets gespeeld om het pedaal van de piano te kunnen gebruiken. Was ook erg charmant. Maar het klonk wel goed en ik speelde voor oma, niet voor het publiek. :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 november 2012 @ 12:37:16 #166
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119534528
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:* Ik weet het nog niet helemaal zeker hoor, 't moet wel een beetje klinken. (Niet perfect, maar een beetje...en dat is al heel wat). Maar eigenlijk 'moet' ik van mezelf wel. Die harp staat hier dankzij mijn opa en oma......en ik heb voor mijn oma en andere opa wel gespeeld (piano), en deze opa verdient het ook zeker! Maar ik denk dat het wel gaat lukken. (En ik gooi er morgen een hoes over en zet hem wat naar achteren, dan kan ik altijd nog beslissingen of het gaat of niet. :) )

[..]

Aan zoiets zat ik ook al te denken ja. Heb net toch even gespeeld met beide benen aan één kant, en het gaat op zichzelf wel. En als ik toch echt normaal wil zitten, dan is het maar zo. op de uitvaart van mijn opa heb ik ook mijn schoenen uitgeschopt en blootvoets gespeeld om het pedaal van de piano te kunnen gebruiken. Was ook erg charmant. Maar het klonk wel goed en ik speelde voor oma, niet voor het publiek. :)
boeiend ;) t gaat om t gebaar, en iedereen kijkt daar wel langs
misschien kun je ook de harp wat draaien zodat je niet recht op t publiek zit?
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 november 2012 @ 12:38:04 #167
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119534554
Je vindt vast wel een oplossing Candaasje, en ik vind het O+ dat je gaat spelen voor je opa. Ik hoop dat het je lukt.

Bij mijn vader heb ik een heel verhaal geschreven maar ik kon het echt niet zelf voorlezen. Dat heeft mijn moeders tweede echtgenoot gedaan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_119539072
Candaasje wat knap dat je voor je opa wilt spelen. Kun je eventueel de harp ook zo neer zetten dat de mensen naar je zijkant kijken. En jezelf naar de zijmuur o.i.d.
pi_119539291
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die at vanmorgen gewoon zijn brokken, kwam als een mongool aangesjeest toen ik net mijn ontbijt pakte want "KOELKAST OPEN IS HAAAAAAAAM!!!!!!" :') en heeft net kipfilet op.

M.a.w, Gaat goed!
Gelukkig de eetlust is terug *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:53 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen *O*

We duimen ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:24 schreef Candaasje het volgende:

Mooi dat je wil spelen op de uitvaart van je opa :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_119541263
Dankjulliewel :*
En tja, in elk geval de moeite nemen om proberen iets te spelen (en 't is maar kort, want langere stukken ken ik nog niet) is voor mijn gevoel wel het minste wat ik terug kan doen. Mijn opa en oma waren altijd zo goed voor ons. (te goed ;) )
Ik heb verder overigens wel een rothekel aan voor publiek spelen hoor, maar bij mijn oma ging er echt even een knop om. Dat was alleen wel vertrouwder terrein, op een piano, dan op een harp. :P

En ik ga zijwaarts zitten, met waarschijnlijk toch beide benen aan één kant.
Ik heb namelijk mijn 'o-zo-mooie-maar-zeer-foutgevoelige - nrs aan de kant gegooid en een nummer uitgekozen dat ik al redelijk in de vingers had zitten. En net had ik dan wel moeie vingers dus mepte ik alsnog de helft mis, maar dit voelde wel al gelijk veel beter. :) Misschien past het ook wel beter bij opa, gezien het een wat vlotter, vrolijker nummer is, met eigenwijze nootjes hier en daar. (Melodie en begeleiding lopen niet helemaal gelijk, geeft een vrolijk effect.) Dus nu is de uitdaging om er toch veel gevoel in te leggen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 november 2012 @ 16:25:04 #171
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119542289
Komt vast helemaal goed Candaasje :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:20:45 #172
386633 Adnap
I love Life !
pi_119544276
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:54 schreef Candaasje het volgende:
Dankjulliewel :*
En tja, in elk geval de moeite nemen om proberen iets te spelen (en 't is maar kort, want langere stukken ken ik nog niet) is voor mijn gevoel wel het minste wat ik terug kan doen. Mijn opa en oma waren altijd zo goed voor ons. (te goed ;) )
Ik heb verder overigens wel een rothekel aan voor publiek spelen hoor, maar bij mijn oma ging er echt even een knop om. Dat was alleen wel vertrouwder terrein, op een piano, dan op een harp. :P

En ik ga zijwaarts zitten, met waarschijnlijk toch beide benen aan één kant.
Ik heb namelijk mijn 'o-zo-mooie-maar-zeer-foutgevoelige - nrs aan de kant gegooid en een nummer uitgekozen dat ik al redelijk in de vingers had zitten. En net had ik dan wel moeie vingers dus mepte ik alsnog de helft mis, maar dit voelde wel al gelijk veel beter. :) Misschien past het ook wel beter bij opa, gezien het een wat vlotter, vrolijker nummer is, met eigenwijze nootjes hier en daar. (Melodie en begeleiding lopen niet helemaal gelijk, geeft een vrolijk effect.) Dus nu is de uitdaging om er toch veel gevoel in te leggen.
De enige leidraad in dit geheel is jouw gevoel dus als dit goed voelt, lekker doen ! :*
I live life, i love life
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:41:15 #173
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_119544943
:W
Ik begrijp uit je verhaal dat je opa is overleden, Candaasje. Gecondoleerd en alvast heel veel sterkte en kracht voor morgen. Wat een prachtig speciaal gebaar om een muziekstuk voor hem op te voeren :*
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_119546684
Al mijn bestelde kleren zijn binnen en staan gewoon allemaal leuk O+

vrijdag 23 november 2012 @ 19:03:33 #175
386633 Adnap
I love Life !
pi_119547663
wat tof oognip !!
I live life, i love life