Ja, ik heb t op energieprijzenvergelijken ingevoerd en daar staat oxxio vrij laag, en voor die ipad moet je 3 jaar vastleggen...quote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
klopt ben net overgestapt
En bij oxxio moet je goed opletten die zijn schijnbaar vrij duur in andere dingen. Waardoor ze onder de streep duurder zijn.
bij wie zit je nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb t op energieprijzenvergelijken ingevoerd en daar staat oxxio vrij laag, en voor die ipad moet je 3 jaar vastleggen...
Bij mij staat budgetenergie bovenaan, maar ik weet eigenlijk helemaal niet zeker wat ik nu betaal zeg maar
eneco, maar met al die extra dingen enzo, geen idee wat ik er allemaal bij op moet tellenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bij wie zit je nu?
Ik kon het nl online wel zien.
Nopequote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iets verkeerds blijkbaar, want mijn vader geeft me as we speak een preek dat mariniers niet naar een legerarts gaan
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh vertel? Ik heb ze nl. ook en als ik ga verhuizen wil ik iets andersquote:Op donderdag 22 november 2012 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Whutevah you do, don't do Oxxio
Nog nooit zo'n drahahahaaaama gehad om van die oplichters af te komen
Mooi verhaal, lage prijzen, vervolgens na honderd x bellen om de jaarafrekening mij verzekeren dat we zo goed waren ingeschat dat we niets hoefden bij te betalen en het jaar erop een tweejaarafrekening sturen van 900 euro en ook hebben geincasseerdquote:Op donderdag 22 november 2012 21:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh vertel? Ik heb ze nl. ook en als ik ga verhuizen wil ik iets anders
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:04 schreef Puala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slecht mens!
Stiekem hoop ik dat je gauw een andere jongen tegen komt dan deze![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]slecht mens!
Stiekem hoop ik dat je gauw een andere jongen tegen komt dan deze
Oren!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Elieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
2 doosjes mini-oren? Of 1?
Ik ben nu een jaar klant en heb nog geen jaarrekening gezien? Enkel een half jaar rekening? Dat vind ik al zo raarquote:Op donderdag 22 november 2012 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooi verhaal, lage prijzen, vervolgens na honderd x bellen om de jaarafrekening mij verzekeren dat we zo goed waren ingeschat dat we niets hoefden bij te betalen en het jaar erop een tweejaarafrekening sturen van 900 euro en ook hebben geincasseerd
Dat kan. Je krijgt eens per jaar een jaarafrekening. Als je toevallig aan de beurt bent (gaat meestal op postcode) als je er een half jaar woont, krijg je dus een rekening over een half jaar. De volgende komt dan een jaar na die rekening.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:17 schreef Puala het volgende:
Ik ben nu een jaar klant en heb nog geen jaarrekening gezien? Enkel een half jaar rekening? Dat vind ik al zo raar
Daar heb ik 5 jaar bij gezeten. nooit problemen mee gehad idd en nu kijken of dit ook wat is. Anders ben ik zo weer terugquote:Op donderdag 22 november 2012 21:13 schreef ElisaB het volgende:
Ga nou gewoon naar de Nuon
Ik ben echt nog nooit zo blij geweest met mijn energieleverancier
Twee natuurlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Elieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
2 doosjes mini-oren? Of 1?
Ok. Ze legden het bij oxxio zo raar uit dat ik er niets van snaptequote:Op donderdag 22 november 2012 21:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan. Je krijgt eens per jaar een jaarafrekening. Als je toevallig aan de beurt bent (gaat meestal op postcode) als je er een half jaar woont, krijg je dus een rekening over een half jaar. De volgende komt dan een jaar na die rekening.
Ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 21:15 schreef Cat22 het volgende:
IkEssent.
En aangezien ik een lui wezen ben blijf ik mooi daar.
omgquote:Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oren!![]()
Eén doosje mini's voor mij please?![]()
Jij kunt dat.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
omg
bakker mag ik 5 doosjes mini-oren en 2x4 grote oren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |