quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef Oognip het volgende:
Al mijn bestelde kleren zijn binnen en staan gewoon allemaal leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi Oognipquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Biet kijkt S aan en doet *burp*.
S kijkt Biet aan en doet *een hardere burp* en zegt 'Had je wat???'.
Zie hier het niveau van mijn avond. Hond en baas die tegen elkaar lopen te boeren![]()
Whehehequote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Zie hier het niveau van mijn avond. Hond en baas die tegen elkaar lopen te boeren![]()
Thanksquote:
Is broek zonder riem een optie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik hem moet dragen; op een spijkerbroek of met een legging. Voor het laatste is ie misschien wat kort en op een spijkerbroek is het misschien niet zo mooi omdat het shirt dan niet mooi valt ivm riem en zo?
Sinds ik afgevallen ben niet meerquote:
Op een tregging is denk ik het mooist jsquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sinds ik afgevallen ben niet meer
Anders maar op een tregging doen of zo, al zit die een beetje te strak nog waardoor m'n buik er over heen lubbert
Ik zal m'n best doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op een tregging is denk ik het mooist js
Gewoon je buik inhouden
Hartstikke leuk! Vooral die blauwequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
Nu al?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef Adnap het volgende:
23-11-2012.... sky radio Christmas op de achtergrond, kerstkaartjes schrijven
Ja de komende vier weken zitten vol toetsen, vergaderingen, ouderbijeenkomsten, mentorgesprekken, ouderavonden van mijn eigen kids, kerst vieringen in tig voud en dan is het kerst voor ik er erg in heb vreeeees ikquote:
O ja daar moet ik ook binnenkort eens aan beginnen, ik moet nog wat adressen verzamelen ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef Adnap het volgende:
23-11-2012.... sky radio Christmas op de achtergrond, kerstkaartjes schrijven
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja daar moet ik ook binnenkort eens aan beginnen, ik moet nog wat adressen verzamelen ook![]()
O hier was net spanning en sensatie.![]()
Ollie (ja Cat die had je wel eens kunnen leren dat dat niet bij een brave huiskat hoort) kwam met een muisje aan.
Het leefde nog , dus ik alle katten in de kamer gegooid en man geroepen die onder de douche zat![]()
Het duurde even maar toen kwam hij toch met handdoek om en op pantoffels naar beneden .
Hij zet het muisje buiten en floeps de handdoek valt, gelukkig was het achter en niet voor zoals ik hem eigenlijk opgedragen had dus hopelijk keek niemand net uit de raam,
hahha heerlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja daar moet ik ook binnenkort eens aan beginnen, ik moet nog wat adressen verzamelen ook![]()
O hier was net spanning en sensatie.![]()
Ollie (ja Cat die had je wel eens kunnen leren dat dat niet bij een brave huiskat hoort) kwam met een muisje aan.
Het leefde nog , dus ik alle katten in de kamer gegooid en man geroepen die onder de douche zat![]()
Het duurde even maar toen kwam hij toch met handdoek om en op pantoffels naar beneden .
Hij zet het muisje buiten en floeps de handdoek valt, gelukkig was het achter en niet voor zoals ik hem eigenlijk opgedragen had dus hopelijk keek niemand net uit de raam,
Dat hoeft ook helemaal niet je hebt het druk zatquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Indaha![]()
Ik doe dit jaar niet aan kerstkaarten, dan weten jullie het alvast
Ik ben een beetje moe, ga lekker bankhangen zo
O ik hoop dat ze eindelijk eens erachter komen waar het allemaal door komt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Laysa het volgende:
Toen ik vanmiddag naar Dk ging en de brievenbus leegmaakte, trof ik daar 2 kaarten en een hele grote dikke envelop aan. Niet gekeken naar de naam, maar in de tas gedaan, want ik dacht voor DK![]()
Zit ik bij DK heel enthousiast de tas uit te pakken: Kijk.....3....nee sorry 2.....nee sorry 1 kaart voor jou en 2 voor mij![]()
Lieve Oognip en Indaha en Indahaman![]()
![]()
En ik moest gewoon even huilen bij de chocolaatjes Indaha![]()
DK is weer terug naar de Isolatie, want alle anderen patienten zijn nu een ''gevaar'' voor hem.
Hij is vandaag flink beroerd, maar dat kwam dus omdat ze de prednison en antibioticum gestopt zijn om er achter te komen waar hij zich nu zoveel beter door voelde. in dit geval was het dus pret van de prednison.
Nu gaan ze het weekend observeren wat en hoe hij reageert en maandag opnieuw kijken.
Ik vind jullie keiliefquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet je hebt het druk zat, maar mag ik je er wel een sturen dan ?
[..]
O ik hoop dat ze eindelijk eens erachter komen waar het allemaal door komt.
Ik hoop dat je ze lekker vindt je hebt het verdiend, het wordt vaak vergeten dat het voor de partner van de zieke ook niet gemakkelijk is .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |