Wat een bedragen.. Jeetje.quote:
Ik zie zelf het gevaar niet zo, maar ik neem je advies ter harte...quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:18 schreef Ynske het volgende:
Misschien een overbodige reactie, maar missD zou je dit soort dingen wel online neerzetten? Spoilers werken ook gewoon in de zoekfunctie van google
Ah tofquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:59 schreef indaha het volgende:
Ja en voor ons was het ook leuk en als verrassing was haar nichtje uit Amsterdam ook mee , die ziet ze niet zo vaak dus die blijft gelijk een nachtje logeren bij haar
Leuk!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:59 schreef indaha het volgende:
Ja en voor ons was het ook leuk en als verrassing was haar nichtje uit Amsterdam ook mee , die ziet ze niet zo vaak dus die blijft gelijk een nachtje logeren bij haar
Tof! Foto?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nieuwe kleertjes en schoenen gekocht, ook leuk
Ik heb samen met mn moeder vandaagquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nieuwe kleertjes en schoenen gekocht, ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitgegeven
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb samen met mn moeder vandaagHele prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitgegeven![]()
Waaraan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
daar had iemand in oud ook last vanquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Oognip het volgende:
Ik word gestoord van reclames van Esprit. Ik krijg ze alleen in Firefox en alleen als ik FOK! Er staat een advertentie van Esprit op de pagina en telkens als ik ergens klik op de pagina, pagina verder bijv. opent ie de site van esprit 3x
nachtkastjes, beddengoed, matras, stoelen, planten, lampen...quote:
Ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar had iemand in oud ook last van
Tofquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nachtkastjes, beddengoed, matras, stoelen, planten, lampen...
En veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snuisterijtjes
Bitterend heeft het nog niet opgelost. Ze post er over in de FB van OUD. Misschien slim om een topic te openen in FB?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja?enig idee hoe die het heeft opgelost? Of wie het was?
niet, bitterend, topic openen in bug?.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja?enig idee hoe die het heeft opgelost? Of wie het was?
Ja, mn bankrekening huildequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |