Cosyquote:
Jij verdiende ook wel een kaartjequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:06 schreef Laysa het volgende:
Toen ik vanmiddag naar Dk ging en de brievenbus leegmaakte, trof ik daar 2 kaarten en een hele grote dikke envelop aan. Niet gekeken naar de naam, maar in de tas gedaan, want ik dacht voor DK![]()
Zit ik bij DK heel enthousiast de tas uit te pakken: Kijk.....3....nee sorry 2.....nee sorry 1 kaart voor jou en 2 voor mij![]()
Lieve Oognip en Indaha en Indahaman![]()
![]()
En ik moest gewoon even huilen bij de chocolaatjes Indaha![]()
DK is weer terug naar de Isolatie, want alle anderen patienten zijn nu een ''gevaar'' voor hem.
Hij is vandaag flink beroerd, maar dat kwam dus omdat ze de prednison en antibioticum gestopt zijn om er achter te komen waar hij zich nu zoveel beter door voelde. in dit geval was het dus pret van de prednison.
Nu gaan ze het weekend observeren wat en hoe hij reageert en maandag opnieuw kijken.
Ja hoor dat magquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet je hebt het druk zat, maar mag ik je er wel een sturen dan ?
Volhouden is enige keuze nu, maar hij heeft het wel zwaar. gisteren ben ik maar even geweest, omdat hij lag te slapen. Vandaag was hij beter te praat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij verdiende ook wel een kaartje
Wat rot dat het nog steeds niet beter gaatHoudt DK het nog een beetje vol? Is ie aanspreekbaar (behalve vandaag dan)?
thanxquote:
Dat is zeker prettig en inderdaad, volhouden is de enige keuze. Maar kan me goed voorstellen dat het niet altijd makkelijk is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volhouden is enige keuze nu, maar hij heeft het wel zwaar. gisteren ben ik maar even geweest, omdat hij lag te slapen. Vandaag was hij beter te praat.
Tis allemaal gewoon zwaar kut, maar deze artsen hebben zich erin vastgebeten en dat is natuurlijk wel prettig
[..]
thanx
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:59 schreef indaha het volgende:
O ja daar moet ik ook binnenkort eens aan beginnen, ik moet nog wat adressen verzamelen ook![]()
O hier was net spanning en sensatie.![]()
Ollie (ja Cat die had je wel eens kunnen leren dat dat niet bij een brave huiskat hoort) kwam met een muisje aan.
Het leefde nog , dus ik alle katten in de kamer gegooid en man geroepen die onder de douche zat![]()
Het duurde even maar toen kwam hij toch met handdoek om en op pantoffels naar beneden .
Hij zet het muisje buiten en floeps de handdoek valt, gelukkig was het achter en niet voor zoals ik hem eigenlijk opgedragen had dus hopelijk keek niemand net uit de raam,
Pfoe het valt allemaal niet mee voor jullie allebeiquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef Laysa het volgende:
Volhouden is enige keuze nu, maar hij heeft het wel zwaar. gisteren ben ik maar even geweest, omdat hij lag te slapen. Vandaag was hij beter te praat.
Tis allemaal gewoon zwaar kut, maar deze artsen hebben zich erin vastgebeten en dat is natuurlijk wel prettig
Muisquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Laysaik denk aan en hoop met jullie mee. Dikke
!
Niet schuldig voelenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag
Als maar niet te veel mensen dat gaan doen, dan voel ik me schuldig
Ahhhquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Muis![]()
Dk is echt helemaal happy met jouw ballon![]()
moest ik perse nog even zeggen van hem
Knuffel zequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef Laysa het volgende:
Lieverds, ik ga samen met de poezen en de chocolaatjes op de bank.
Fijne avond
Jij ook Laysaquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:21 schreef Laysa het volgende:
Lieverds, ik ga samen met de poezen en de chocolaatjes op de bank.
Fijne avond
Oh leuk! Ik heb jaren het Sintfeest op mijn werk georganiseerd, zo leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij,hebben morgen sinterklaas viering in,ouwehands.
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef Puala het volgende:
Zo, paniek moment is weer voorbij. Een van de katten had een breeklichtje gejat tijdens t opruimen en doorgebeten. Paniek. Een kat die heen en weer rent door t huis al schuimbekkend. Ik wist niet wat me overkwam![]()
Toen ik zag wat het was heb ik dr bek goed gewassen en gekeken of ze een snoepje wilde om de smaak weg te krijgen. De eerste 5 min heeft ze nog gek zitten doen alsof ze wat vies proefde maar nu doet ze weer normaal.
Pfoe, dat was schrikken
Ik heb slechte verbindingquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:52 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe indecent tegen Tombo via whatsapp
Er zitten toch ook altijd stukjes glas in zo'n stick?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenwat eng zeg! Het is vast erg chemisch wat er in die lichtjes zit.
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb slechte verbinding
Heb ik het indecent al gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |