Ik werk daar nietquote:Op donderdag 22 november 2012 21:20 schreef Puala het volgende:
Ok. Ze legden het bij oxxio zo raar uit dat ik er niets van snapte![]()
Maar ik moest nu 250 bijbetalen en ik zou op het eerste jaar 3 maand korting krijgen. Hoe gaan ze dat dan verrekenen?
Ik bel er nog wel een keertje over anders. Maar geef toe: logisch is het niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik werk daar nietMaar ik neem aan op je volgende jaarafrekening.
Leef je uit!quote:
Wat zeit gij muzikaal hedenavond.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met groenten en fruit
groen-ten-en-fruit!
Zo rol ikquote:Op donderdag 22 november 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zeit gij muzikaal hedenavond.
Gewoon stoken en koken met een houtkachel, water uit de put en electriciteit jatten bij de burenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Oh ik zie nu dat ik afgelopen maart gas nog heb moeten doorgeven dus misschien dat dat nu gewoon niet hoefde
Ik stop ermee
Nou, mn onderbuurman stookt zich zo gek dat ik bijna nooit mn kachel heel hoog/lang aan heb staanquote:Op donderdag 22 november 2012 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon stoken en koken met een houtkachel, water uit de put en electriciteit jatten bij de buren
Ja hequote:
Zeit?quote:
Beetje menthol op de verwarming, handdoekje om en bijverdienenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he
Daar staat dan wel weer tegenover dat het hier in de zomer tegen de 30 graden is
Oud Nederlandsch.quote:
Ah.quote:
Zelfs voor onze tijd!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef indaha het volgende:
Wel heel oud dan,(was het niet zijt
)
Florijn is gevallen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |