Mallorca vinden wij heel erg leuk, zijn we inmiddels al vier keer geweest, waarvan drie keer met dochter. Alleen in mei ben je niet zo zeker van het weer. Wij zijn twee keer in mei geweest, de eerste keer was het de hele week een graad of 19 en grotendeels bewolkt. De tweede keer was het de hele week 28 graden en superzonnigquote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, ik weet in de Ardeche (Frankrijk) wel een aantal leuke campings. Heb je zelf een tent oid?
En ik heb zelf ook een vraag: voor de kinderen kwamen gingen wij altijd in het voorjaar naar de zon (Canarische Eilanden). Door omstandigheden kunnen we dit jaar waarschijnlijk niet in de zomer weg, maar eventueel wel in mei. En dan zouden we graag ook naar de zon gaan. Ik wil niet naar Turkije (is een gevoel, krijg je me ook niet vanaf en mijn man al helemaal niet), maar hoef ook niet perse naar de Canarische Eilanden. Is Portugal leuk? En Mallorca?
We zoeken een plekje waar het half mei zo rond de 25 graden is, alle tips welkom!
Helaas heb je dat niet overal als zekerheid. Ik heb in Egypte in april weleens regen en bewolking gehad.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:00 schreef mefke79 het volgende:
Hm MaLo thanks, dan gaan Mallorca hier afvallen vrees ik. Ik snak echt naar de zon, dus ik wil wel echt goed weer hebben.
* The_Tankgirl gaat even uit lurkstandquote:Op zondag 22 januari 2012 15:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mallorca vinden wij heel erg leuk, zijn we inmiddels al vier keer geweest, waarvan drie keer met dochter. Alleen in mei ben je niet zo zeker van het weer. Wij zijn twee keer in mei geweest, de eerste keer was het de hele week een graad of 19 en grotendeels bewolkt. De tweede keer was het de hele week 28 graden en superzonnig.
Ja, dat weet ik nog welquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
* The_Tankgirl gaat even uit lurkstand
Weet je toevallig nog in welke hotels/appartementen jullie zijn geweest in Mallorca?
Ik ben aan het kijken of het uberhaupt mogelijk is om dit jaar naar Mallorca te gaan, qua budget.
Oh ja, we hebben dan een kleine meid van 1 jaar
Wij zijn met het gezin,mijn ouders en broertje hiernaartoe geweest; http://campingboucanet.franceloc.fr/accueil-NL.htmlquote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
We willen in ieder geval een zwembad erbij. En er moeten sportvelden/tafeltennistafels zijn voor Twan. Peace wil ook nog het liefst in de buurt van de zee.
Ja, dat leek mij ook niet de meest fijne plekquote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef k_i_m het volgende:
Club Martha's zijn wij ook geweest. Moet je wel rekening houden dat je niet bij het plein met de animatie zit, anders stuiter je 's avonds je woonkamer door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |