Ik vraag me altijd af wat de reden is dat mensen met kleine kinderen niet te ver willen rijden? Merkt het kind iets? Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 07:29 schreef Incantrix het volgende:
Ah, goed topic, ik kom ook eens even meelezenWij willen dit jaar echtechtecht weer gaan kamperen, ik heb er vorig jaar zo'n zin in gehad! Hebben mensen nog leuke tips voor een autovakantie met tent? Wij willen niet al te ver rijden i.v.m. anderhalfjarig jongetje op de achterbank, maar zijn eigenlijk een beetje uitgekeken op Duitsland en België.. Lekkere combi ook echt
![]()
We zitten nu in de richting van Friesland, Groningen en Waddeneilanden te denken, maar tips zijn dus welkom
Heb tussen mijn 0de en 12de elke zomer 3 weken op Terschelling doorgebracht met kamperen, heerlijke vakanties waren dat in mijn herinnering.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:29 schreef Incantrix het volgende:
Ah, goed topic, ik kom ook eens even meelezenWij willen dit jaar echtechtecht weer gaan kamperen, ik heb er vorig jaar zo'n zin in gehad! Hebben mensen nog leuke tips voor een autovakantie met tent? Wij willen niet al te ver rijden i.v.m. anderhalfjarig jongetje op de achterbank, maar zijn eigenlijk een beetje uitgekeken op Duitsland en België.. Lekkere combi ook echt
![]()
We zitten nu in de richting van Friesland, Groningen en Waddeneilanden te denken, maar tips zijn dus welkom
Het goede weer is vooral leuk voor de ouders, een kind speelt ook in de regen graag buiten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:47 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat de reden is dat mensen met kleine kinderen niet te ver willen rijden? Merkt het kind iets? Nee, meestal slapen ze toch wel.
En het weer is in zuidelijk Europa stukken beter dan de wadden eilanden
Nou, dat heeft slechts gedeeltelijk met het kind te maken. Mijn lief heeft geen rijbewijs, dus ik moet in mijn eentje het vervoer voor mijn rekening nemen. Naar Italië rijden doe ik best, vind ik prima te doen, mits ik uitgerust ben. Juist dat heb je met een klein ventje niet zo in de hand, op het moment krijgt hij bijvoorbeeld net een paar kiezen en tanden en dan is het krijsen 's-nachts. Ik zou dan mijn lief kunnen sturen, maar zelf word ik daar heus ook wakker van.. Daarnaast is Stef nu op een leeftijd dat hij niet meer zomaar in slaap valt als je hem in zijn autostoeltje stopt en van een rit naar mijn schoonouders (ca. 1,5 uur rijden) raakt hij verveeld als hij niet moe is en dat betekent dus.. Janken, jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:47 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat de reden is dat mensen met kleine kinderen niet te ver willen rijden? Merkt het kind iets? Nee, meestal slapen ze toch wel.
En het weer is in zuidelijk Europa stukken beter dan de wadden eilanden
ja dat bestaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
snap ik. Maar een fiets huren? of een auto idd. Ik denk dat als je het uitrekent het misschien ook nog wel voordelig uit kan pakken. Bestaat er niet zoiets als een fly'n drive??
M'n pa heeft daar een huis en als je meer informatie over de omgeving wilt kan ik daar wel voor zorgen hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:57 schreef Incantrix het volgende:
Normandië!Dat ik dáár nou nooit op ben gekomen joh! We hebben het er al vaker over gehad om daar eens heen te gaan, maar het is er nooit van gekomen.. Thnx, Bar!
Rouen is een beetje de hoofdstad? Dat is zo'n 5 uur rijden vanaf hier, dat klinkt erg goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |