Obama heeft zijn overwinning binnen, heeft nu lak aan herverkiezing, tweede termijn is bij VS Presidenten altijd anders dan de eerste.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:32 schreef Zienswijze het volgende:
Wat jammer voor die conservatieven dat Iran nu niet zo snel wordt gebombardeerd. Is dat ff balen voor hen
Klopt, en de media liep er mee weg om het een beetje spannend te houden.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef Drugshond het volgende:
Alles wat die conservatievelingen deden was bluf. Ze hadden gewoon geen schijn van kans.
Ben het hier wel mee eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef Drugshond het volgende:
Over de nederlaag zal nog lang gesproken worden binnen de conservatievelingen. Willen ze ooit nog een kans maken zullen ze echt moeten bijdraaien. Amerika vermengd steeds verder en is een smeltkroes van culturen. Die mogen echt opnieuw naar de tekentafel.
Huffington post is het met je eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef Drugshond het volgende:
Over de nederlaag zal nog lang gesproken worden binnen de conservatievelingen. Willen ze ooit nog een kans maken zullen ze echt moeten bijdraaien. Amerika vermengd steeds verder en is een smeltkroes van culturen. Die mogen echt opnieuw naar de tekentafel.
Lekker verdeeld.quote:TOTAL 58,299,827 56,197,914
Er was moeilijk omheen te komen, m'n mobiel stond roodgloeiend van al die "breaking news" meldingen.quote:
Goedemorgen suiker.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
Iedereen op FB juicht om Obama, ik ga maar niks posten dat ik teleurgesteld ben.
Hai snoepje.quote:
Hussein, multi-etniciteit , wiet en het homohuwelijk hebben gewonnen.quote:
En joodse bankiers die oorlogen financieren en hongersnoden veroorzaken.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hussein, multi-etniciteit , wiet en het homohuwelijk hebben gewonnen.
Ik zeg een woord: Obamacare.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:18 schreef waht het volgende:
[..]
En joodse bankiers die oorlogen financieren en hongersnoden veroorzaken.
Ik mag jou wel, D_G.
Weet je hoeveel kapitaal en schulden daarmee gemoeid gaan?quote:
Had veel beter gespendeerd kunnen worden aan nog een oorlog.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:20 schreef waht het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kapitaal en schulden daarmee gemoeid gaan?
Lijkt wel de Irak-oorlog inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:20 schreef waht het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kapitaal en schulden daarmee gemoeid gaan?
De meeste mensen die Obamacare echt nodig hadden zijn etnische minderheden, en aangezien blanken al minder in aantal worden en hun overwicht verliezen is de afwezigheid van zorg niet zo'n punt. Je moet die Mexicanen natuurlijk niet meer laten doen dan je gras maaien, en dan goedkoop de greppel in laten sterven.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lijkt wel de Irak-oorlog inderdaad.
Maar nu genees je zieke kinderen met leukemie ipv mensen te vergiftigen met verarmd uranium
Goede investering.
Je kan wel stoere taal uitslaan maar volgens mij heeft Obama gewonnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De meeste mensen die Obamacare echt nodig hadden zijn etnische minderheden, en aangezien blanken al minder in aantal worden en hun overwicht verliezen is de afwezigheid van zorg niet zo'n punt. Je moet die Mexicanen natuurlijk niet meer laten doen dan je gras maaien, en dan goedkoop de greppel in laten sterven.
Dat doet die slinkse Volkskrant voor ons: http://www.volkskrant.nl/(...)erkiezingsshow.dhtmlquote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom houden jullie FOX News in de gaten is mijn vraag?
Nederlandse media verwezen ernaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Als Obama meer belasting weet te innen bij rijken en bedrijven doet hij echt wat nieuws, nu niet. Mooie plannen op de pof maken kan iedereen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lijkt wel de Irak-oorlog inderdaad.
Maar nu genees je zieke kinderen met leukemie ipv mensen te vergiftigen met verarmd uranium
Goede investering.
Klopt, maar hij krijgt er het maar niet door de Senaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:29 schreef waht het volgende:
[..]
Als Obama meer belasting weet te innen bij rijken en bedrijven doet hij echt wat nieuws, nu niet. Mooie plannen op de pof maken kan iedereen.
Rupert heeft toch zo ongeveer 100% van de media in handen?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef remlof het volgende:
Volgens FOX News is het allemaal de schuld van de linkse media dat Obama is herkozen: http://www.foxnews.com/op(...)ales-in-favor-obama/
Vind je het gek, in November.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
Gut o gut, wat zijn de druiven zuur.
Go go VVD!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind je het gek, in November.
Wat een gezeik constant van je over "zuur". Onhebbelijk kind ben je toch ook.quote:
Dat zei Koos al. Verzin je eigen uitspraken.quote:
Die kan alleen lachen als een tukkerboertje met kiespijnquote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
Wacht maar tot 3-voud gaat lachen.
Je kunt net zo goed Comedy Central opzetten.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Wanneer dat gebeurt verwacht ik deze ook te zien aan de horizon.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
The Daily Show voor al uw hilarische Fox News content.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed Comedy Central opzetten.
Apocalyptische lach.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer dat gebeurt verwacht ik deze ook te zien aan de horizon.
[ afbeelding ]
Wat doet 3-voud daar links op dat witte paard?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoax. 3-voud kan niet lachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
je bewijst mijn punt weerquote:Op woensdag 7 november 2012 11:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een gezeik constant van je over "zuur". Onhebbelijk kind ben je toch ook.
Paar dagen nu.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet hoe lang dit kabinet zit.
ZUU-HUUR. TERING ZUUR!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een gezeik constant van je over "zuur". Onhebbelijk kind ben je toch ook.
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet eerst een operatie ondergaan.quote:
HET LOONT NIET.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laat je ma dan wat harder haar best doen.
Nicotine pleister plakken noem ik geen operatie.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet eerst een operatie ondergaan.
Strontvliegen brigade. Altijd present.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Zitten jullie weer 3-voud te pesten?
Ik vermoed dat niemand zich zorgen maakt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Strontvliegen brigade. Altijd present.
Don't worry, kep er schijt aan. Dat trekt ze aan
Je lijntjes komen dan ook niet verder dan linksaf. Geeft niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat niemand zich zorgen maakt.
Als je wat ouder en wijzer bent praat je over zo meteen. Tijd gaat fkng snel.quote:
Buiten dat. Vraag me af wat Obama nog kan doen met het Huis van Afgevaardigden en de Senaat die elkaar tegen stemmen tot op het bot. Zo komt er niks door.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zal mij verder jeuken wie er president is in de VS, gehype in de media, besteden meer aandacht aan wat er in Washington gebeurd dan in Brussel.
Hopelijk duurt het meerdere weken.quote:
Ik hoop op maanden.quote:
Winters kunnen beter aan nivellering doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef Voorschrift het volgende:
Ze beloven nu al jaren een horrorwinter.
Lies, all lies!
Nietus. De drempel ligt gewoon lager.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef Voorschrift het volgende:
Ze beloven nu al jaren een horrorwinter.
Lies, all lies!
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoop op maanden.
Ik hoef mijn huis niet uit en ik zal voor het raam staan kijken hoe de ah-bezorger op z'n bek gaat met al mijn bestelde bier.
Dat is al langer het geval, in die verhoudingen is niet zoveel veranderd.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Buiten dat. Vraag me af wat Obama nog kan doen met het Huis van Afgevaardigden en de Senaat die elkaar tegen stemmen tot op het bot. Zo komt er niks door.
Lekker glijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoop op maanden.
Ik hoef mijn huis niet uit en ik zal voor het raam staan kijken hoe de ah-bezorger op z'n bek gaat met al mijn bestelde bier.
quote:
Zo zeg, dat zou niet gek zijn. Succes ermee.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:18 schreef betyar het volgende:
Ik hoop vanmiddag even een goede order binnen te krijgen, een horecaketen belde of ik de panden kan aankleden. Dat is een ritje naar Limburg wel waard.
zeg nu zelf:quote:Op woensdag 7 november 2012 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zal mij verder jeuken wie er president is in de VS, gehype in de media, besteden meer aandacht aan wat er in Washington gebeurd dan in Brussel.
Zit je ze nu op uiterlijk te beoordelen?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zeg nu zelf:
wil je liever dit
[ afbeelding ]
of dit?
[ afbeelding ]
natuurlijk, luister jij dan bij politici naar wàt ze allemaal beloven?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je ze nu op uiterlijk te beoordelen?
Ik vind hun daden inderdaad belangrijker. Zijn ze capabel, doen ze wat ze beloven, krijgen ze dingen voor elkaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
natuurlijk, luister jij dan bij politici naar wàt ze allemaal beloven?
Verkapte vraag van: post er 1 met tietenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
VS , dat was dus geen goede keuze wat betreft de dame.
Nee,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PvdA en voor eigen parochie nivelleren. Faalhazenquote:Brief du Jour
Als accountant/rekenaar verbaasde ik mij over het feit dat Rutte II maar niet met berekeningen kwam over het effect van de zorgpremie. Zo moeilijk is dat toch niet te berekenen, dacht ik. Vorige week maakte ik de meegestuurde berekening (zie bijlage). Inmiddels berekening 100.001, naar ik begrijp. Zoals je ziet wordt in feite het geld van iedereen die tussen de 55.000 en 85.000 euro verdient in een grote pot gegooid en verdeeld over iedereen die minder dan 55.000 verdient. Dat is dan de nivellering waar de PvdA zo blij mee is. Iedereen met een individueel inkomen van 90.000 of meer gaat er op vooruit als we alleen naar de zorgpremie kijken.
Wat mij irriteert is dat iedereen met een inkomen van 90.000 plus er op vooruit gaat. Samsom verdient zo'n 140.000 tot 150.000 per jaar. Samsom gaat er dus zo'n 1.700 euro op vooruit. Zijn vriendjes, de graaiers in de semi-publieke sector, gaan er nog veel meer op vooruit. Een manager in de zorg, het onderwijs, bij woningbouwverenigingen etc. verdient wel zo'n 200.000 tot 300.000 euro. Hun voordeel? Tussen de 3.500 en 6.500 euro per jaar. Matthijs van Nieuwkerk? Ik schat zijn voordeel op minimaal 10.000 per jaar, Paul Witteman idem dito. Tot zover het moralisme van die twee. Hoezo solidair?
Blijkbaar ziet de VVD mensen die 90.000 of meer verdienen als haar achterban, en daar is goed voor gezorgd - want door het belastingvoordeel van 4% in de 2e en 3e schijf en 3% in de vierde schijf, gaan zij er op vooruit. De VVD heeft niets met de middenklasse, die zien ze als marginale losers. Zonder zelf te beseffen dat zij - de VVD bestuurders - hun baantjes te danken hebben aan marginaal zijn (niet opvallen) en vriendjespolitiek. En de PvdA? Haar achterban bestaat uit mensen die minder dan 40.000 euro verdienen. Daarna een hele tijd niets. En dan de PvdA bestuurders die allemaal 100.000 plus verdienen en die er dus flink op vooruit gaan ten koste van de middenklasse. Kortom: ook de PvdA wordt met deze plannen goed bediend.
De middenklasse is blijkbaar de klasse die niet vertegenwoordigd wordt in de NL-politiek. Waar makkelijk van de nemen valt, want makke schapen. Wim Kok zei ooit: "Mijn grootste zorg in de politiek is geweest het tevreden houden van de middenklasse, want de middenklasse betaalt in feite alles in dit land." Wim Kok is natuurlijk flink door de mand gevallen, maar misschien had hij hier gelijk.
Wat zou acceptabeler zijn?
1. Als de bijdrage aan de zorgpremie niet werd afgetopt bij 70.000 euro, maar gewoon zou doorlopen. Dan betalen de mensen die meer dan 85.000 verdienen ook daadwerkelijk meer. En kan voor iedereen de inkomensafhankelijke bijdrage omlaag.
2. Of het belastingvoordeel van 3% over de vierde schijf stoppen bij 85.000 euro. Dus van 56.941 tot 85.000 een verlaging van 52 naar 49% en daarboven 52%.
In het eerste geval gaan de meeste mensen er iets minder op achteruit. Bij voorstel 2 gaat iedereen tot 85.000 er op achteruit maar gaan de grootverdieners er in ieder geval niet duizenden euro's op vooruit.
Omdat het gevaarlijk is, daarom!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:30 schreef betyar het volgende:
Zit dochterlief met haar fiets op te bank te springen. ik zeg eraf met die fiets. Antwoord met zielige blik: Waarom...![]()
![]()
in dat geval, één lachende Van Rompuy voor jou, die nu juist als belangrijkste reden op die plek zit om _niet_ capabel en doortastend te zijn en vooral niks zou moeten bereiken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hun daden inderdaad belangrijker. Zijn ze capabel, doen ze wat ze beloven, krijgen ze dingen voor elkaar.
Christmas babes?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
Ik google niet op dergelijke vunzigheden.
Christmas hunks.quote:
Eu is er enkel voor imago en graaien.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
in dat geval, één lachende Van Rompuy voor jou, die nu juist als belangrijkste reden op die plek zit om _niet_ capabel en doortastend te zijn en vooral niks zou moeten bereiken.
om die reden was zn grootste concurrent natuurlijke onze Balkenende, die helaas nét geacht werd misschien té competent voor z'n functie te zijn (Blair was om die reden allemaal een no-go, als we die hadden gehad had de EU nu vast bv een leidende rol in de conflicten rondom Syrie en Iran):
[ afbeelding ]
Verbaast me niets dat dat stuk jouw aanspreekt. Past perfect bij jouw zuurgraad.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:31 schreef 3-voud het volgende:
Goed stuk op SteenGeil:
[..]
PvdA en voor eigen parochie nivelleren. Faalhazen
Inderdaad is dat wat veel van de politici in de Lidstaten graag zouden willen..quote:Op woensdag 7 november 2012 12:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eu is er enkel voor imago en graaien.
Roemenie en Bulgarije gidslandenquote:
quote:
Waar blijft jouw onderzoek naar de verdieners van woningbouwbeleid en scheefhuurders?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat dat stuk jouw aanspreekt. Past perfect bij jouw zuurgraad.
Koos en onderzoek?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar blijft jouw onderzoek naar de verdieners van woningbouwbeleid en scheefhuurders?
Veel meer dan andere users zuur noemen doe je niet..
Klep dicht, zure nicht.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar blijft jouw onderzoek naar de verdieners van woningbouwbeleid en scheefhuurders?
Veel meer dan andere users zuur noemen doe je niet..
Vooral de vlaktakslanden als ik het zo bekijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
Oost-Europa doet 't beter dan wij.
De Vlamingen dumpen gewoon alle ellende bij de Walen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Belgen liggen er niet echt wakker van volgens mij.
Samsom verdient zo'n 140.000 tot 150.000 per jaar. Samsom gaat er dus zo'n 1.700 euro op vooruit. Zijn vriendjes, de graaiers in de semi-publieke sector, gaan er nog veel meer op vooruit.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat dat stuk jouw aanspreekt. Past perfect bij jouw zuurgraad.
Vooral geld eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:41 schreef waht het volgende:
[..]
De Vlamingen dumpen gewoon alle ellende bij de Walen.
HUH?!!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Samsom verdient zo'n 140.000 tot 150.000 per jaar. Samsom gaat er dus zo'n 1.700 euro op vooruit. Zijn vriendjes, de graaiers in de semi-publieke sector, gaan er nog veel meer op vooruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel PvdA'ers die meer dan de Balkenende norm verdienen in de semi-publieke sector zijn er door Spekman uitgewipt , dat is al heel wat.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Samsom verdient zo'n 140.000 tot 150.000 per jaar. Samsom gaat er dus zo'n 1.700 euro op vooruit. Zijn vriendjes, de graaiers in de semi-publieke sector, gaan er nog veel meer op vooruit.
Dat is pas zuur voor je achterban. Maar goed, doe maar net of je het niet gelezen hebt. De rest is er ook al muisstil over. De huh?-factor is nog niet uitgewerkt door de misplaatste euforie. Komt wel.
Je komt over als een gefrustreerde SP'er, met je gezanik over graaiers.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is pas zuur voor je achterban. Maar goed, doe maar net of je het niet gelezen hebt. De rest is er ook al muisstil over. De huh?-factor is nog niet uitgewerkt door de misplaatste euforie. Komt wel.
Die maakt geen vrienden.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Veel PvdA'ers die meer dan de Balkenende norm verdienen in de semi-publieke sector zijn er door Spekman uitgewipt , dat is al heel wat.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:46 schreef De_Guidance het volgende:
Laat hem nou gewoon, zijn mening wordt gevormd door die HBO-communicatie studenten die de redactie van Geenstijl heet.
Kan best. Je bent nog te jong voor goede inschattingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je komt over als een gefrustreerde SP'er, met je gezanik over graaiers.
Je lult meer dan je zelf begrijpt waarover je lult, niet?quote:
Dit is wel waar.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je lult meer dan je zelf begrijpt waarover je lult, niet?
Je hebt een mooi pak gekocht?quote:
Neuh, daarvan heb ik er al genoeg.quote:
Misschien had D66 er toch bij gemoeten om de echte middenklasse ook wat te ontzien.quote:Blijkbaar ziet de VVD mensen die 90.000 of meer verdienen als haar achterban, en daar is goed voor gezorgd - want door het belastingvoordeel van 4% in de 2e en 3e schijf en 3% in de vierde schijf, gaan zij er op vooruit. De VVD heeft niets met de middenklasse, die zien ze als marginale losers. Zonder zelf te beseffen dat zij - de VVD bestuurders - hun baantjes te danken hebben aan marginaal zijn (niet opvallen) en vriendjespolitiek. En de PvdA? Haar achterban bestaat uit mensen die minder dan 40.000 euro verdienen. Daarna een hele tijd niets. En dan de PvdA bestuurders die allemaal 100.000 plus verdienen en die er dus flink op vooruit gaan ten koste van de middenklasse. Kortom: ook de PvdA wordt met deze plannen goed bediend.
Wat ik denk, is dat de Bilderberg-groep Rutte en Samsom de opdracht heeft gegeven de middenklasse uit te knijpen en de allerrijksten te ontzien. Op deze wijze wordt het eenvoudiger om ons allen tot slaaf te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan best. Je bent nog te jong voor goede inschattingen.
Enfin, je ontwijkt het alweer. Duidelijk
Ach deze regering klapt toch wel binnenkort.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef De_Guidance het volgende:
Dit staat ook in het stuk op Geenstijl trouwens
[..]
Misschien had D66 er toch bij gemoeten om de echte middenklasse ook wat te ontzien.
Welnee. De VVD trekt de stekker er niet uit omdat ze er belabberd voorstaan en de PvdA weet dat ook wel en gaat dus lekker veel extra's krijgen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach deze regering klapt toch wel binnenkort.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef De_Guidance het volgende:
Selectieve verontwaardiging is hier weer aanwezig.
"quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach deze regering klapt toch wel binnenkort.
Goed nieuws dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die >90K verdient gaat erop vooruit? Ik dacht dat de grens bij 500k lag.
Om de Nazi's te verwarren wanneer deze vanuit de zuidpool oprukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik denk, is dat de Bilderberg-groep Rutte en Samsom de opdracht heeft gegeven de middenklasse uit te knijpen en de allerrijksten te ontzien. Op deze wijze wordt het eenvoudiger om ons allen tot slaaf te maken.
Weer bitterballennacht?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:06 schreef eriksd het volgende:
Nog steeds misselijk van die ongezonde troep vannacht.
Wat heb je allemaal zitten vreten vannacht?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:06 schreef eriksd het volgende:
Nog steeds misselijk van die ongezonde troep vannacht.
... mag je aan de kapstok hangen.quote:
Popcorn, twee repen chocola, zak chocokikkers en pak roze koeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal zitten vreten vannacht?
Vroeg ontbijtje dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Popcorn, twee repen chocola, zak chocokikkers en pak roze koeken.
remlof is hier de spreekbuis van Rutte II.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef paddy het volgende:
Jammer dat jullie iedere keer weer vervallen in dat persoonlijke geneuzel. Ik zou de meningen over het stuk wel interessant vinden.
Iedereen gaat er op achteruit. Hoe verkoop je die stijging van 1700 dan?
Vind ik wel een goede deal. Alles is dan ook zijn schuld.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
remlof is hier de spreekbuis van Rutte II.
En dat is erg, omdat?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer random drones op ander grond. Lekker bombarderen.
Beats een invasie.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat zomaar mensen doodmaken geen goed idee is, dat lijkt mij vrij evident.
Je beseft dat Obama meer dan 3x zoveel drone-aanvallen heeft gedaan in bv. Pakistan.quote:
Persoonlijk interesseert mij dat echt geen ene hol.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je beseft dat Obama meer dan 3x zoveel drone-aanvallen heeft gedaan in bv. Pakistan.
The lesser of two evils is stil evil.
Zo, alweer geplukt van Geenstijl.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef 3-voud het volgende:
Palestijntjes en hun provoceer tactiekjes:
Stuitend dit. Wat een volk ook
NOU EN.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo, alweer geplukt van Geenstijl.
Filmpje is van youtube mijn haatbaardige vriend.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mja, snap die kinderlijke sprongetje erop ook niet. Tis maar wat je bezig houd he?quote:
Kennelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mja, snap die kinderlijke sprongetje erop ook niet. Tis maar wat je bezig houd he?
Shoot the messenger.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou en.quote:
Gewoon ontkennen ook. Allemaal heel toevallig tot jouw postgedrag 100% synchroon is met Geenstijl.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Filmpje is van youtube mijn haatbaardige vriend.
Maar je bent dus alweer op GS geweest? Was het gezellig?
Niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef De_Guidance het volgende:
Alles wat 3-voud zegt is te herleiden tot Geenstijl, daar mag ik best wat over zeggen.
Maandag komt Zijlstra aan de leden in Amsterdam het akkoord uitleggen.quote:
Wat valt er uit te leggen?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maandag komt Zijlstra aan de leden in Amsterdam het akkoord uitleggen.
Welnee, ik ben ook geen homo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Rutte moet wel homo zijn, altijd die perfecte dassen.
Waarom Romney gefaald heeft.quote:
Hoogstens metrosexueel.quote:
Krijg je het bovenste knoopje niet meer dicht nee?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef eriksd het volgende:
Gewoon geen dassen dragen, veel makkelijker.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef eriksd het volgende:
Gewoon geen dassen dragen, veel makkelijker.
Niet iedereen is een gratenpakhuis nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijg je het bovenste knoopje niet meer dicht nee?
Overhemden met grotere kraag kopen?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet iedereen is een gratenpakhuis nee.
Kom, laten we geen rare dingen zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Overhemden met grotere kraag kopen?
Zo'n oversized bloemmotiefjes-kreng?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Overhemden met grotere kraag kopen?
Het is Piet hé.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n oversized bloemmotiefjes-kreng?
quote:
Mooie nieuws !quote:Steeds minder mensen voelen zich respectloos behandeld. Dat blijkt uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Fascinerend ook, die dubbele kraag. Hoe werkt het nou precies?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef GSbrder het volgende:
Wat zijn dit toch een afzichtelijke dingen
[ afbeelding ]
Grappig dat je bij een overhemd op maat daar aan denktquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n oversized bloemmotiefjes-kreng?
Button down? Het ging toch over dassen dragen?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen, maar dan met een burberry motiefje.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Kleermakers wagen zich niet aan erik's maten.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig dat je bij een overhemd op maat daar aan denkt
Meteen het fabeltje uit de wereld over de allochtoon met de lange tenen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Het aantal allochtonen stijgt, dus dat lijkt me niet meer dan een logisch gevolg.
Dat zijn kleerkasten?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kleermakers wagen zich niet aan erik's maten.
Godse baas die je er bent.quote:
Je zou ze de kost moeten geven..quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Button down? Het ging toch over dassen dragen?
Ik heb er een die lijkt op de meest linkse.quote:
Wie is dat nou weer?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven..
[ afbeelding ]
Mijn god, wat een jankend kind ben je toch ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef De_Guidance het volgende:
Alles wat 3-voud zegt is te herleiden tot Geenstijl, daar mag ik best wat over zeggen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Button down? Het ging toch over dassen dragen?
Daar zie je ook aan dat hij stijlloos is, en zeker geen homo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven..
[ afbeelding ]
Die hoge kragen met 3 knopen ook. Homo shirt.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Ken geen homo die zoiets draagt.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die hoge kragen met 3 knopen ook. Homo shirt.
Reorganisatiesquote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef eriksd het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor de kost Piet?
Die bind je aan elkaar om het pand te verlaten?quote:
Teken er 1 op je borst.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef eriksd het volgende:
Ik ben op zoek naar een walgelijke das die ik rond kerst kan dragen. Maar even naar de feestwinkel volgende week.
Vrijgezel, meer stijl dan een homo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Rutte moet wel homo zijn, altijd die perfecte dassen.
Heb geen verfroller.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Teken er 1 op je borst.
copyright: geenstijl
Ik zie liever de bus wegrijden dan dat ik mijn pas versnel.quote:
Ik las iets anders. Bijna had ik je voor leugenaar uitgemaakt, zoals gisteren tijdens de debatten with Twen Hois.quote:
Ik vind het altijd een dilemma.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zie liever de bus wegrijden dan dat ik mijn pas versnel.
Mensen maken mij veel te vaak voor leugenaar uitquote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik las iets anders. Bijna had ik je voor leugenaar uitgemaakt, zoals gisteren tijdens de debatten with Twen Hois.
Oplossing: ga niet met mensen om.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen maken mij veel te vaak voor leugenaar uit
Haastquote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zie liever de bus wegrijden dan dat ik mijn pas versnel.
Met geld koop je tijd.quote:
Dan heet jouw moeder Halfuur.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met geld koop je tijd.
copyright: geenstijl
Erg tof voor je. Mooie shit.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef betyar het volgende:
Wel met een enorme tijdsdruk, om te beginnen twee panden binnen twee weken.
Klasse man. Erg dupe. Enzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef betyar het volgende:
Denk dat het bij zijn opdrachten om iets hogere bedragen gaatquote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klasse man. Erg dupe. Enzo.
Hoop niet dat ik alle orders ook moet melden. Dan zit ik dagelijks voor 11.00 uur op 300 posts.
Mooi man, succes.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef betyar het volgende:
Jij meldt het toch al wanneer je je vliegtuig gaat poetsen?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik alle orders ook moet melden. Dan zit ik dagelijks voor 11.00 uur op 300 posts.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk dat het bij zijn opdrachten om iets hogere bedragen gaat
De afgunst stinkt hier nogquote:
Dank u. Het mooie is dat ze ook producten leveren aan andere horeca. Zo kan het balletje ook voor mij gaan rollen zeiden ze, mits het werk goed is uiteraard.quote:
Je zeikt maar met je tokkie niveau.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Is de lucht blijven hangen van die hoer die je gisteren binnen hebt gehad?
Dan kom ik wel helpen klussen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Dank u. Het mooie is dat ze ook producten leveren aan andere horeca. Zo kan het balletje ook voor mij gaan rollen zeiden ze, mits het werk goed is uiteraard.
Ze willen ook nog een pand openen in jouw stad.
Bitterballen vreten en toekijken.quote:
Paaien heet dat. Die moet je juist in de gaten houden.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Dank u. Het mooie is dat ze ook producten leveren aan andere horeca. Zo kan het balletje ook voor mij gaan rollen zeiden ze, mits het werk goed is uiteraard.
Ze willen ook nog een pand openen in jouw stad.
Copyright: Joop.nl.quote:
Linkse medinat?quote:
Deze komt van JewsAgainstObama.comquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |