Wat een gezeik constant van je over "zuur". Onhebbelijk kind ben je toch ook.quote:
Dat zei Koos al. Verzin je eigen uitspraken.quote:
Die kan alleen lachen als een tukkerboertje met kiespijnquote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
Wacht maar tot 3-voud gaat lachen.
Je kunt net zo goed Comedy Central opzetten.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom houden jullie FOX News in de gaten is mijn vraag?
Wanneer dat gebeurt verwacht ik deze ook te zien aan de horizon.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
The Daily Show voor al uw hilarische Fox News content.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed Comedy Central opzetten.
Apocalyptische lach.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer dat gebeurt verwacht ik deze ook te zien aan de horizon.
[ afbeelding ]
Wat doet 3-voud daar links op dat witte paard?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoax. 3-voud kan niet lachen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
je bewijst mijn punt weerquote:Op woensdag 7 november 2012 11:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een gezeik constant van je over "zuur". Onhebbelijk kind ben je toch ook.
Paar dagen nu.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet hoe lang dit kabinet zit.
ZUU-HUUR. TERING ZUUR!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een gezeik constant van je over "zuur". Onhebbelijk kind ben je toch ook.
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet eerst een operatie ondergaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |