Je kan wel stoere taal uitslaan maar volgens mij heeft Obama gewonnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De meeste mensen die Obamacare echt nodig hadden zijn etnische minderheden, en aangezien blanken al minder in aantal worden en hun overwicht verliezen is de afwezigheid van zorg niet zo'n punt. Je moet die Mexicanen natuurlijk niet meer laten doen dan je gras maaien, en dan goedkoop de greppel in laten sterven.
Dat doet die slinkse Volkskrant voor ons: http://www.volkskrant.nl/(...)erkiezingsshow.dhtmlquote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom houden jullie FOX News in de gaten is mijn vraag?
Nederlandse media verwezen ernaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Als Obama meer belasting weet te innen bij rijken en bedrijven doet hij echt wat nieuws, nu niet. Mooie plannen op de pof maken kan iedereen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lijkt wel de Irak-oorlog inderdaad.
Maar nu genees je zieke kinderen met leukemie ipv mensen te vergiftigen met verarmd uranium
Goede investering.
Klopt, maar hij krijgt er het maar niet door de Senaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:29 schreef waht het volgende:
[..]
Als Obama meer belasting weet te innen bij rijken en bedrijven doet hij echt wat nieuws, nu niet. Mooie plannen op de pof maken kan iedereen.
Rupert heeft toch zo ongeveer 100% van de media in handen?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:27 schreef remlof het volgende:
Volgens FOX News is het allemaal de schuld van de linkse media dat Obama is herkozen: http://www.foxnews.com/op(...)ales-in-favor-obama/
Vind je het gek, in November.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
Gut o gut, wat zijn de druiven zuur.
Go go VVD!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind je het gek, in November.
Wat een gezeik constant van je over "zuur". Onhebbelijk kind ben je toch ook.quote:
Dat zei Koos al. Verzin je eigen uitspraken.quote:
Die kan alleen lachen als een tukkerboertje met kiespijnquote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
Wacht maar tot 3-voud gaat lachen.
Je kunt net zo goed Comedy Central opzetten.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Wanneer dat gebeurt verwacht ik deze ook te zien aan de horizon.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
Wacht maar tot 3-voud gaat lachen.
The Daily Show voor al uw hilarische Fox News content.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed Comedy Central opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |