Obama heeft zijn overwinning binnen, heeft nu lak aan herverkiezing, tweede termijn is bij VS Presidenten altijd anders dan de eerste.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:32 schreef Zienswijze het volgende:
Wat jammer voor die conservatieven dat Iran nu niet zo snel wordt gebombardeerd. Is dat ff balen voor hen
Klopt, en de media liep er mee weg om het een beetje spannend te houden.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:34 schreef Drugshond het volgende:
Alles wat die conservatievelingen deden was bluf. Ze hadden gewoon geen schijn van kans.
Ben het hier wel mee eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef Drugshond het volgende:
Over de nederlaag zal nog lang gesproken worden binnen de conservatievelingen. Willen ze ooit nog een kans maken zullen ze echt moeten bijdraaien. Amerika vermengd steeds verder en is een smeltkroes van culturen. Die mogen echt opnieuw naar de tekentafel.
Huffington post is het met je eens.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef Drugshond het volgende:
Over de nederlaag zal nog lang gesproken worden binnen de conservatievelingen. Willen ze ooit nog een kans maken zullen ze echt moeten bijdraaien. Amerika vermengd steeds verder en is een smeltkroes van culturen. Die mogen echt opnieuw naar de tekentafel.
Lekker verdeeld.quote:TOTAL 58,299,827 56,197,914
Er was moeilijk omheen te komen, m'n mobiel stond roodgloeiend van al die "breaking news" meldingen.quote:
Goedemorgen suiker.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
Iedereen op FB juicht om Obama, ik ga maar niks posten dat ik teleurgesteld ben.
Hai snoepje.quote:
Hussein, multi-etniciteit , wiet en het homohuwelijk hebben gewonnen.quote:
En joodse bankiers die oorlogen financieren en hongersnoden veroorzaken.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hussein, multi-etniciteit , wiet en het homohuwelijk hebben gewonnen.
Ik zeg een woord: Obamacare.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:18 schreef waht het volgende:
[..]
En joodse bankiers die oorlogen financieren en hongersnoden veroorzaken.
Ik mag jou wel, D_G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |