En dat is erg, omdat?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer random drones op ander grond. Lekker bombarderen.
Beats een invasie.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat zomaar mensen doodmaken geen goed idee is, dat lijkt mij vrij evident.
Je beseft dat Obama meer dan 3x zoveel drone-aanvallen heeft gedaan in bv. Pakistan.quote:
Persoonlijk interesseert mij dat echt geen ene hol.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je beseft dat Obama meer dan 3x zoveel drone-aanvallen heeft gedaan in bv. Pakistan.
The lesser of two evils is stil evil.
Zo, alweer geplukt van Geenstijl.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef 3-voud het volgende:
Palestijntjes en hun provoceer tactiekjes:
Stuitend dit. Wat een volk ook
NOU EN.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo, alweer geplukt van Geenstijl.
Filmpje is van youtube mijn haatbaardige vriend.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mja, snap die kinderlijke sprongetje erop ook niet. Tis maar wat je bezig houd he?quote:
Kennelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mja, snap die kinderlijke sprongetje erop ook niet. Tis maar wat je bezig houd he?
Shoot the messenger.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou en.quote:
Gewoon ontkennen ook. Allemaal heel toevallig tot jouw postgedrag 100% synchroon is met Geenstijl.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Filmpje is van youtube mijn haatbaardige vriend.
Maar je bent dus alweer op GS geweest? Was het gezellig?
Niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef De_Guidance het volgende:
Alles wat 3-voud zegt is te herleiden tot Geenstijl, daar mag ik best wat over zeggen.
Maandag komt Zijlstra aan de leden in Amsterdam het akkoord uitleggen.quote:
Wat valt er uit te leggen?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maandag komt Zijlstra aan de leden in Amsterdam het akkoord uitleggen.
Welnee, ik ben ook geen homo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Rutte moet wel homo zijn, altijd die perfecte dassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |