Je hebt een mooi pak gekocht?quote:
Neuh, daarvan heb ik er al genoeg.quote:
Misschien had D66 er toch bij gemoeten om de echte middenklasse ook wat te ontzien.quote:Blijkbaar ziet de VVD mensen die 90.000 of meer verdienen als haar achterban, en daar is goed voor gezorgd - want door het belastingvoordeel van 4% in de 2e en 3e schijf en 3% in de vierde schijf, gaan zij er op vooruit. De VVD heeft niets met de middenklasse, die zien ze als marginale losers. Zonder zelf te beseffen dat zij - de VVD bestuurders - hun baantjes te danken hebben aan marginaal zijn (niet opvallen) en vriendjespolitiek. En de PvdA? Haar achterban bestaat uit mensen die minder dan 40.000 euro verdienen. Daarna een hele tijd niets. En dan de PvdA bestuurders die allemaal 100.000 plus verdienen en die er dus flink op vooruit gaan ten koste van de middenklasse. Kortom: ook de PvdA wordt met deze plannen goed bediend.
Wat ik denk, is dat de Bilderberg-groep Rutte en Samsom de opdracht heeft gegeven de middenklasse uit te knijpen en de allerrijksten te ontzien. Op deze wijze wordt het eenvoudiger om ons allen tot slaaf te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan best. Je bent nog te jong voor goede inschattingen.
Enfin, je ontwijkt het alweer. Duidelijk
Ach deze regering klapt toch wel binnenkort.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef De_Guidance het volgende:
Dit staat ook in het stuk op Geenstijl trouwens
[..]
Misschien had D66 er toch bij gemoeten om de echte middenklasse ook wat te ontzien.
Welnee. De VVD trekt de stekker er niet uit omdat ze er belabberd voorstaan en de PvdA weet dat ook wel en gaat dus lekker veel extra's krijgen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach deze regering klapt toch wel binnenkort.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef De_Guidance het volgende:
Selectieve verontwaardiging is hier weer aanwezig.
"quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach deze regering klapt toch wel binnenkort.
Goed nieuws dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:53 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die >90K verdient gaat erop vooruit? Ik dacht dat de grens bij 500k lag.
Om de Nazi's te verwarren wanneer deze vanuit de zuidpool oprukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik denk, is dat de Bilderberg-groep Rutte en Samsom de opdracht heeft gegeven de middenklasse uit te knijpen en de allerrijksten te ontzien. Op deze wijze wordt het eenvoudiger om ons allen tot slaaf te maken.
Weer bitterballennacht?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:06 schreef eriksd het volgende:
Nog steeds misselijk van die ongezonde troep vannacht.
Wat heb je allemaal zitten vreten vannacht?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:06 schreef eriksd het volgende:
Nog steeds misselijk van die ongezonde troep vannacht.
... mag je aan de kapstok hangen.quote:
Popcorn, twee repen chocola, zak chocokikkers en pak roze koeken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal zitten vreten vannacht?
Vroeg ontbijtje dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Popcorn, twee repen chocola, zak chocokikkers en pak roze koeken.
remlof is hier de spreekbuis van Rutte II.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef paddy het volgende:
Jammer dat jullie iedere keer weer vervallen in dat persoonlijke geneuzel. Ik zou de meningen over het stuk wel interessant vinden.
Iedereen gaat er op achteruit. Hoe verkoop je die stijging van 1700 dan?
Vind ik wel een goede deal. Alles is dan ook zijn schuld.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
remlof is hier de spreekbuis van Rutte II.
En dat is erg, omdat?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer random drones op ander grond. Lekker bombarderen.
Beats een invasie.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat zomaar mensen doodmaken geen goed idee is, dat lijkt mij vrij evident.
Je beseft dat Obama meer dan 3x zoveel drone-aanvallen heeft gedaan in bv. Pakistan.quote:
Persoonlijk interesseert mij dat echt geen ene hol.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je beseft dat Obama meer dan 3x zoveel drone-aanvallen heeft gedaan in bv. Pakistan.
The lesser of two evils is stil evil.
Zo, alweer geplukt van Geenstijl.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef 3-voud het volgende:
Palestijntjes en hun provoceer tactiekjes:
Stuitend dit. Wat een volk ook
NOU EN.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo, alweer geplukt van Geenstijl.
Filmpje is van youtube mijn haatbaardige vriend.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mja, snap die kinderlijke sprongetje erop ook niet. Tis maar wat je bezig houd he?quote:
Kennelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mja, snap die kinderlijke sprongetje erop ook niet. Tis maar wat je bezig houd he?
Shoot the messenger.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou en.quote:
Gewoon ontkennen ook. Allemaal heel toevallig tot jouw postgedrag 100% synchroon is met Geenstijl.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Filmpje is van youtube mijn haatbaardige vriend.
Maar je bent dus alweer op GS geweest? Was het gezellig?
Niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef De_Guidance het volgende:
Alles wat 3-voud zegt is te herleiden tot Geenstijl, daar mag ik best wat over zeggen.
Maandag komt Zijlstra aan de leden in Amsterdam het akkoord uitleggen.quote:
Wat valt er uit te leggen?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maandag komt Zijlstra aan de leden in Amsterdam het akkoord uitleggen.
Welnee, ik ben ook geen homo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Rutte moet wel homo zijn, altijd die perfecte dassen.
Waarom Romney gefaald heeft.quote:
Hoogstens metrosexueel.quote:
Krijg je het bovenste knoopje niet meer dicht nee?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef eriksd het volgende:
Gewoon geen dassen dragen, veel makkelijker.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef eriksd het volgende:
Gewoon geen dassen dragen, veel makkelijker.
Niet iedereen is een gratenpakhuis nee.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijg je het bovenste knoopje niet meer dicht nee?
Overhemden met grotere kraag kopen?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet iedereen is een gratenpakhuis nee.
Kom, laten we geen rare dingen zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Overhemden met grotere kraag kopen?
Zo'n oversized bloemmotiefjes-kreng?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Overhemden met grotere kraag kopen?
Het is Piet hé.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n oversized bloemmotiefjes-kreng?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |