remlof is hier de spreekbuis van Rutte II.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef paddy het volgende:
Jammer dat jullie iedere keer weer vervallen in dat persoonlijke geneuzel. Ik zou de meningen over het stuk wel interessant vinden.
Iedereen gaat er op achteruit. Hoe verkoop je die stijging van 1700 dan?
Vind ik wel een goede deal. Alles is dan ook zijn schuld.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
remlof is hier de spreekbuis van Rutte II.
En dat is erg, omdat?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer random drones op ander grond. Lekker bombarderen.
Beats een invasie.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat zomaar mensen doodmaken geen goed idee is, dat lijkt mij vrij evident.
Je beseft dat Obama meer dan 3x zoveel drone-aanvallen heeft gedaan in bv. Pakistan.quote:
Persoonlijk interesseert mij dat echt geen ene hol.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je beseft dat Obama meer dan 3x zoveel drone-aanvallen heeft gedaan in bv. Pakistan.
The lesser of two evils is stil evil.
Zo, alweer geplukt van Geenstijl.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef 3-voud het volgende:
Palestijntjes en hun provoceer tactiekjes:
Stuitend dit. Wat een volk ook
NOU EN.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo, alweer geplukt van Geenstijl.
Filmpje is van youtube mijn haatbaardige vriend.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mja, snap die kinderlijke sprongetje erop ook niet. Tis maar wat je bezig houd he?quote:
Kennelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mja, snap die kinderlijke sprongetje erop ook niet. Tis maar wat je bezig houd he?
Shoot the messenger.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou en.quote:
Gewoon ontkennen ook. Allemaal heel toevallig tot jouw postgedrag 100% synchroon is met Geenstijl.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Filmpje is van youtube mijn haatbaardige vriend.
Maar je bent dus alweer op GS geweest? Was het gezellig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |