Fascinerend ook, die dubbele kraag. Hoe werkt het nou precies?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef GSbrder het volgende:
Wat zijn dit toch een afzichtelijke dingen
[ afbeelding ]
Grappig dat je bij een overhemd op maat daar aan denktquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo'n oversized bloemmotiefjes-kreng?
Button down? Het ging toch over dassen dragen?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen, maar dan met een burberry motiefje.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Kleermakers wagen zich niet aan erik's maten.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig dat je bij een overhemd op maat daar aan denkt
Meteen het fabeltje uit de wereld over de allochtoon met de lange tenen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Het aantal allochtonen stijgt, dus dat lijkt me niet meer dan een logisch gevolg.
Dat zijn kleerkasten?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kleermakers wagen zich niet aan erik's maten.
Godse baas die je er bent.quote:
Je zou ze de kost moeten geven..quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Button down? Het ging toch over dassen dragen?
Ik heb er een die lijkt op de meest linkse.quote:
Wie is dat nou weer?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven..
[ afbeelding ]
Mijn god, wat een jankend kind ben je toch ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef De_Guidance het volgende:
Alles wat 3-voud zegt is te herleiden tot Geenstijl, daar mag ik best wat over zeggen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Button down? Het ging toch over dassen dragen?
Daar zie je ook aan dat hij stijlloos is, en zeker geen homo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven..
[ afbeelding ]
Die hoge kragen met 3 knopen ook. Homo shirt.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Ken geen homo die zoiets draagt.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die hoge kragen met 3 knopen ook. Homo shirt.
Reorganisatiesquote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef eriksd het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor de kost Piet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |