Erg tof voor je. Mooie shit.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef betyar het volgende:
Wel met een enorme tijdsdruk, om te beginnen twee panden binnen twee weken.
Klasse man. Erg dupe. Enzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef betyar het volgende:
Denk dat het bij zijn opdrachten om iets hogere bedragen gaatquote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klasse man. Erg dupe. Enzo.
Hoop niet dat ik alle orders ook moet melden. Dan zit ik dagelijks voor 11.00 uur op 300 posts.
Mooi man, succes.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:05 schreef betyar het volgende:
Jij meldt het toch al wanneer je je vliegtuig gaat poetsen?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik alle orders ook moet melden. Dan zit ik dagelijks voor 11.00 uur op 300 posts.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Denk dat het bij zijn opdrachten om iets hogere bedragen gaat
De afgunst stinkt hier nogquote:
Dank u. Het mooie is dat ze ook producten leveren aan andere horeca. Zo kan het balletje ook voor mij gaan rollen zeiden ze, mits het werk goed is uiteraard.quote:
Je zeikt maar met je tokkie niveau.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Is de lucht blijven hangen van die hoer die je gisteren binnen hebt gehad?
Dan kom ik wel helpen klussen.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Dank u. Het mooie is dat ze ook producten leveren aan andere horeca. Zo kan het balletje ook voor mij gaan rollen zeiden ze, mits het werk goed is uiteraard.
Ze willen ook nog een pand openen in jouw stad.
Bitterballen vreten en toekijken.quote:
Paaien heet dat. Die moet je juist in de gaten houden.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Dank u. Het mooie is dat ze ook producten leveren aan andere horeca. Zo kan het balletje ook voor mij gaan rollen zeiden ze, mits het werk goed is uiteraard.
Ze willen ook nog een pand openen in jouw stad.
Copyright: Joop.nl.quote:
Linkse medinat?quote:
Deze komt van JewsAgainstObama.comquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |