Die bind je aan elkaar om het pand te verlaten?quote:
Teken er 1 op je borst.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef eriksd het volgende:
Ik ben op zoek naar een walgelijke das die ik rond kerst kan dragen. Maar even naar de feestwinkel volgende week.
Vrijgezel, meer stijl dan een homo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Rutte moet wel homo zijn, altijd die perfecte dassen.
Heb geen verfroller.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Teken er 1 op je borst.
copyright: geenstijl
Ik zie liever de bus wegrijden dan dat ik mijn pas versnel.quote:
Ik las iets anders. Bijna had ik je voor leugenaar uitgemaakt, zoals gisteren tijdens de debatten with Twen Hois.quote:
Ik vind het altijd een dilemma.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zie liever de bus wegrijden dan dat ik mijn pas versnel.
Mensen maken mij veel te vaak voor leugenaar uitquote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik las iets anders. Bijna had ik je voor leugenaar uitgemaakt, zoals gisteren tijdens de debatten with Twen Hois.
Oplossing: ga niet met mensen om.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen maken mij veel te vaak voor leugenaar uit
Haastquote:Op woensdag 7 november 2012 15:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zie liever de bus wegrijden dan dat ik mijn pas versnel.
Met geld koop je tijd.quote:
Dan heet jouw moeder Halfuur.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met geld koop je tijd.
copyright: geenstijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |