abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118614980

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 30-10-2012 14:33:19 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118615025
Ah daar was het nieuwe topic al!
pi_118615095
Yeheas! Tube-amp binnen (Little Bear-ding).
Wow, geeft een nieuw leven aan m'n Beats. _O_ Daar vond ik buiten de bass altijd alles dof. Nu heeft de bass een waanzinnige impact die je oren laten trillen en kun je zelfs met een Beats headphone details horen en van normale genres genieten. Nice.

Verder m'n Brainwavz R1 binnen! Ff aan het testen slaan!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:52:31 #4
387219 opdekorrel
geen spat veranderd
pi_118615235
Een externe adapter voor m´n laptop, dat is wat ik het veruit meest bestel.
net goed
pi_118615617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef shiznuts het volgende:
Yeheas! Tube-amp binnen (Little Bear-ding). [ afbeelding ]
Wow, geeft een nieuw leven aan m'n Beats. _O_ Daar vond ik buiten de bass altijd alles dof. Nu heeft de bass een waanzinnige impact die je oren laten trillen en kun je zelfs met een Beats headphone details horen en van normale genres genieten. Nice.

Netjes!

Iemand ervaringen van Priceangles aftersales?
pi_118615714
quote:

Zou zoiets ook handig zijn voor een Takstar icm een mobiel?
pi_118615735
quote:

Any pics met de mooie gloeiende buis in gebruik? :9~
Doet me toch weer twijfelen; lijkt me leuk om uit te proberen maar onpraktisch i.c.m. het gebruik van m'n laptop.

Ach, dan maar wachten totdat ik een buizenamp met vloerstanders heb 8-) ...
pi_118616243
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Doet me toch weer twijfelen; lijkt me leuk om uit te proberen maar onpraktisch i.c.m. het gebruik van m'n laptop.

Dan kan je daarna wel weer ophouden met chinashoppen want dan houd je geen geld meer over 8)7
pi_118616286
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Zou zoiets ook handig zijn voor een Takstar icm een mobiel?
Takstar zal idd aandrijving nodig hebben en een mobiele output zal weinig kunnen uithalen, maar zo portable is 'ie ook weer niet hè. En je kunt geloof ik ook niet een hele dag zonder stroom. En het is wel een goede handwarmer in deze tijden, maar verder is het natuurlijk niet echt handig zo'n portable warmwordend ding. ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Gebruik 'em gewoon om thuis m'n headphones/IEMs aan te drijven (m.b.v. laptop).

Nu begrijp ik de opdruk van zo'n lullige beer ook. Hij ziet er misschien onschuldig en lief uit, maar hij kan best BBRRRrruuulllleenn. :P
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:21:53 #10
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118616369
Zojuist een mailtje gekregen, voor de sinterklaas/kerst nog even een paar van die lampen bij tomtop gehaald.

Heb 99 cent betaald voor een trackingcode.... krijg ik hem niet!!!! :(

Wat kan ik hier aan doen? Ik heb er met een coupon nog 10% afgeklopt (morgen voor het laatst geldig) dus in principe kost het me niets maar het is dan wel weer een principe kwestie.

Tevens is deze via UK Royal Mail verstuurd... ipv HK. Iemand enig idee hoelang het duurt als je iets krijgt via UK Royal Mail?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:22:58 #11
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118616400
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Takstar zal idd aandrijving nodig hebben en een mobiele output zal weinig kunnen uithalen, maar zo portable is 'ie ook weer niet hè. En je kunt geloof ik ook niet een hele dag zonder stroom. En het is wel een goede handwarmer in deze tijden, maar verder is het natuurlijk niet echt handig zo'n portable warmwordend ding. ;)

[..]

[ afbeelding ]
Hoe werkt dat precies dan? Je sluit hem aan op je oordoppen aan de ene kant, en je power supplier (ipod/mp4-speler etc etc) aan de andere kant?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:23:24 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118616423
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoe werkt dat precies dan? Je sluit hem aan op je oordoppen aan de ene kant, en je power supplier (ipod/mp4-speler etc etc) aan de andere kant?
Psies, ja. :Y Net als zo'n FiiO portable amp, maar dan als buizenversterker die veel meer pit/karakter heeft.
Die Rocky neem ik misschien ook nog wel eens een keer... :X Heb de E5 & E6 al.

De R1's are growing on me. De eerste paar minuten was ik niet echt fan van het geluid. Maar volgens mij hebben deze een kleine burn-in en gewenning nodig.
pi_118616435
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja je doet je mobiel in de ingang en je koptelefoon op de uitgang
pi_118616604
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Nu begrijp ik de opdruk van zo'n lullige beer ook. Hij ziet er misschien onschuldig en lief uit, maar hij kan best BBRRRrruuulllleenn. :P
Wat voor headphone amp zou ik dan moeten kopen?
Mischien koop ik deze er dan ook wel bij, altijd grappig om te hebben, klinkt hij ook echt beter dan zijn transistorbroers?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:31:02 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118616691
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:28 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Wat voor headphone amp zou ik dan moeten kopen?
Mischien koop ik deze er dan ook wel bij, altijd grappig om te hebben, klinkt hij ook echt beter dan zijn transistorbroers?
Ja, je merkt bij de kleine FiiO's dat ze wel versterken, maar dat kunnen ze niet met veel kracht en finesse. Als je ze te ver pusht valt alles uit elkaar. Wel ideaal voor on-the-go, want ze zijn klein en hebben niet zo'n hoge versterking dus de accu gaat vrij lang mee en wordt niet warm. :Y

Je kunt inderdaad altijd erbij zo'n Little Bear halen dan. Ze gaan fix weg voor 79,99 aud incl verzenden. Tegen opbod betaal je 19,99 aud verzendkosten en ik geloof dat ik de mijne voor 13,- aud wist te bemachtigen, een echt koopje dus!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:36:07 #16
387219 opdekorrel
geen spat veranderd
pi_118616860
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt wel wat op deze trouwens.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:LA2_Zoom_H4n_top.jpg
Wat kunnen ze brullen he ;) maar die kleintjes ook hoor. Het gaat tenslotte om de kwaliteit van de input versus die van de output oid. :)
net goed
pi_118616931
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef opdekorrel het volgende:

[..]

Wat kunnen ze brullen he ;) maar die kleintjes ook hoor. Het gaat tenslotte om de kwaliteit van de input versus die van de output oid. :)
dat op de foto is geen headphone amp hoor :N
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:39:02 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118616963
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef opdekorrel het volgende:

[..]

Ik ze de gelijkenis niet? :P Dat is geen versterker? Ik heb zelf de Zoom H1 audiorecorder. :)

Wow. Dit dingetje is echt tof inderdaad. Fijne aandrijving. :Y Nu begrijp ik die buizenradio-fanboys.
pi_118617273
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, je merkt bij de kleine FiiO's dat ze wel versterken, maar dat kunnen ze niet met veel kracht en finesse. Als je ze te ver pusht valt alles uit elkaar. Wel ideaal voor on-the-go, want ze zijn klein en hebben niet zo'n hoge versterking dus de accu gaat vrij lang mee en wordt niet warm. :Y

Je kunt inderdaad altijd erbij zo'n Little Bear halen dan. Ze gaan fix weg voor 79,99 aud incl verzenden. Tegen opbod betaal je 19,99 aud verzendkosten en ik geloof dat ik de mijne voor 13,- aud wist te bemachtigen, een echt koopje dus!
13 dollar terwijl de verzendskosten 19 dollar zijn 8)7
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:50:01 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118617324
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:48 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

13 dollar terwijl de verzendskosten 19 dollar zijn 8)7
Ff teruggekeken, was 11,50 AUD zelfs. :@ Dus 31,49 AUD totaal, roughly 26 euro. _O_
pi_118617434
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ff teruggekeken, was 11,50 AUD zelfs. :@ Dus 31,49 AUD totaal, roughly 26 euro. _O_
oow 11.5 dollar geboden PLUS 19.99 shipping
Al een takstar binnen trouwens?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:58:02 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118617651
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

oow 11.5 dollar geboden PLUS 19.99 shipping
Al een takstar binnen trouwens?
Nope. Volgens mij m'n eerste vermissing in de history of chinashopping, maar de TS-650 was al 17 september verzonden, nu ben ik best geduldig, maar dit is wel verdacht lang, zeker als ik ondertussen allerlei andere zaken besteld en al binnen heb. -O-

De HD5000 en Astrotec zullen nog wel een weekje nodig hebben ofzo. Was trouwens vrij rap binnen, die amp. Had ik 20e gekocht. De R1-bestelling stamde van de 12e en werd wat later verzonden. Singapore Post. Telkens weer baas boven baas.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:07:19 #23
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118617983
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nope. Volgens mij m'n eerste vermissing in de history of chinashopping, maar de TS-650 was al 17 september verzonden, nu ben ik best geduldig, maar dit is wel verdacht lang, zeker als ik ondertussen allerlei andere zaken besteld en al binnen heb. -O-

De HD5000 en Astrotec zullen nog wel een weekje nodig hebben ofzo. Was trouwens vrij rap binnen, die amp. Had ik 20e gekocht. De R1-bestelling stamde van de 12e en werd wat later verzonden. Singapore Post. Telkens weer baas boven baas.
Wordt het onderhand niet tijd voor een claim dan?

niemand die antwoord weet toevallig op de UK Royal Mail vraag?
YouTube
pi_118618443
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nog maar 1 weekje wachten :D
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:22:03 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118618493
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wordt het onderhand niet tijd voor een claim dan?

niemand die antwoord weet toevallig op de UK Royal Mail vraag?
Ik heb nog maar 1x iets geclaimd (en toegekend) en dat was iets uit Duitsland van een Ebay-handelaar. Verder komt altijd alles uiteindelijk altijd goed door gewoon contact met een verkoper op te nemen. Je kunt natuurlijk ook gewoon constructief en vriendelijk een oplossing regelen. Verder was het niet met Paypal, want MisterTao (waar ik verder uitstekende ervaringen mee heb, zal China Post-gerelateerd zijn), dus wel langere VISA-bescherming in principe. ;)

Ga uit van 5-14 werkdagen om iets uit de UK te ontvangen. Tracking zou ik niet aan doen, maar goed moet je zelf weten, hoe je dat verder wilt aanpakken is je eigen pakkie an. :P
pi_118618695
http://www.**********.com/product50759.html?SSAID=465956

1 cent deal..
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:39:54 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118619101
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.**********.com/product50759.html?
Nice :D! die wou ik dus altijd al hebben :P!

Hmz, bij quote gaat die refferal link weg, vast toegevoegd door een automagisch systeem van FOK!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118619216
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:39 schreef RobertNL het volgende:
Nice ! die wou ik dus altijd al hebben !

Hmz, bij quote gaat die refferal link weg, vast toegevoegd door een automagisch systeem van FOK!
haha die is nu ook weg bij mijn bericht..

e v e r b u y i n g .com
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:44:50 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118619305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:42 schreef seeewpaall het volgende:

[..]

haha die is nu ook weg bij mijn bericht..

e v e r b u y i n g .com
Had het over die: SSAID=465956 toevoeging ;) Komt door de mooie sterretjes dat het systeem daar faalt denk ik ;)
pi_118619329
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:44 schreef RobertNL het volgende:
Had het over die: SSAID=465956 toevoeging Komt door de mooie sterretjes dat het systeem daar faalt denk ik
haha ik snap het :P
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:46:27 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118619355
Anyhoezers, de 1ct-kutoordopjes heeft iedereen natuurlijk ook wel van ze gehad. :P Ies gewoon leuck.
pi_118619567
quote:

1 cent deal..
Nice! Bedankt.

@Shiz, Ben benieuwd naar de R1's. Kan je wat meer vertellen? Waarom was je in eerste instantie geen fan?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:10:27 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118620397
Het heldere einde, hogere frequentiebereik klonk me initieel wat scherp/klein, plat en saai. Ik ben meer van warm, vol en harmonie, lagen, details en bassimpact. Maar langzaamaan sluipt het er toch in. :Y

Qua comfort wel ff wennen, ik was wel de over-ear-style van de B2 gewend, maar dit is toch weer net iets anders. Gaat meer richting de vorm van de custom IEMs met 3, 4 of meer drivers.
pi_118620608
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:18 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Dan kan je daarna wel weer ophouden met chinashoppen want dan houd je geen geld meer over 8)7
Mwah, ligt eraan. Wil je het bekende 'Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht' hebben dan kun je je er uiteindelijk aan scheel betalen idd. Maar er zijn ook buizenversterkers die heel prima presteren voor een paar honderd euro. Dan nog je vloerstaanders erbij die gelijk zijn aan elke andere vloerstaander en je bent klaar. Op Tweakers loopt bijvoorbeeld een Chinees Hifi topic, maar sinds Tweakers hun update heeft doorgevoerd kun je niet meer in topic zoeken |:( . Staat ook vast nog wel leuk spul.

En ben ik de enige waarbij de plaatjes in de OP het niet doen? (Zou kunnen; want m'n internet deed al wat raar hier vanmorgen...).

En @ Shiznuts: misschien wat voor de OP:
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik weet niet of anderen hier al andere nummers van Post-NL gebruiken, maar wat mij betreft zou het
058 2 333 333 verwijderd mogen worden omdat dit nummer officieel niet meer in gebruik is; ze verbinden je door naar een nieuw nummer.

Het handigst is dit nummer 0900-0570, waarbij je een keer kiest voor optie #2. Dan krijg je direct een medewerker aan de lijn en hoe je niet door talloze (onlogische) keuzemenu's heen wat wel moet bij de andere nummers...
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:16:56 #35
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118620693
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mwah, ligt eraan. Wil je het bekende 'Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht' hebben dan kun je je er uiteindelijk aan scheel betalen idd. Maar er zijn ook buizenversterkers die heel prima presteren voor een paar honderd euro. Dan nog je vloerstaanders erbij die gelijk zijn aan elke andere vloerstaander en je bent klaar. Op Tweakers loopt bijvoorbeeld een Chinees Hifi topic, maar sinds Tweakers hun update heeft doorgevoerd kun je niet meer in topic zoeken |:( . Staat ook vast nog wel leuk spul.

En ben ik de enige waarbij de plaatjes in de OP het niet doen? (Zou kunnen; want m'n internet deed al wat raar hier vanmorgen...).

[..]

Zelfde probleem hier.

Dat nummer trouwens van Postnl... wat een afzetters... 10 minuten bellen en je mag 4,50 bij je aankoop bijrekenen :r .
YouTube
pi_118620788
quote:

[..]

[..]

Nope doen het hier ook niet.
quote:

1 cent deal..
Nice ik heb nu wel genoeg klittenbandjes :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:28:55 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118621211
quote:

[..]

[..]

Ondertussen kan je weer zoeken (viel me gisteren op ;)) Wel een bazentopic dat zilveren elfen die HIFI-kabels van maanlicht smeden (of zoiets maar dan in een andere volgorde).
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Nope doen het hier ook niet.

[..]

Nice ik heb nu wel genoeg klittenbandjes :)
Hoeveel setjes van 8 heb je :') Bij EB gaat meerderen bestellen hem niet worden of je moet meerdere paypals tot je beschikking hebben ;)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:37:34 #38
387219 opdekorrel
geen spat veranderd
pi_118621516
Twee sim-kaarten in 1 telefoon, waarbij je dus heel handig tussen nummers kunt switchen zou je denken?
Hebben jullie daar al van gehoord?
Ik kwam het jaren geleden al tegen op buyincoins, maar ik had het er geld er toch niet voor over toen. ;)
net goed
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:39:03 #39
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118621578
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef opdekorrel het volgende:
Twee sim-kaarten in 1 telefoon, waarbij je dus heel handig tussen nummers kunt switchen zou je denken?
Ik kwam het jaren geleden al tegen op buyincoins, maar ik had het er geld er toch niet voor over toen. ;)
:')

DUALsim..

Chinese Smartphones #1 - Real smart
YouTube
pi_118621611
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef opdekorrel het volgende:
Ik kwam het jaren geleden al tegen op buyincoins, maar ik had het er geld er toch niet voor over toen.
er bestaan geen domme vragen..
maar hmmm :')
pi_118622521
quote:

[..]

[..]

Speakers uit China halen is niet rendabel, er zijn echter wel erg mooie buizenversterkers te halen voor een paar honderd euro! Ik draai zelf met een Onky AV-Receiver, 2 Tannoy vloerstaanders en 2 Tannoy rears. Erg tevreden :Y
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:52:32 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118624594
Ff off-topic, maar gisteren hadden ze best een geinig setje bij de lui van iboot geloof ik: http://nl-nl.forum.ibood.(...)101_hcs5_speakerset/
pi_118624682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef RobertNL het volgende:
Ondertussen kan je weer zoeken (viel me gisteren op ;)) Wel een bazentopic dat zilveren elfen die HIFI-kabels van maanlicht smeden (of zoiets maar dan in een andere volgorde).
Ah, zie het nou ook; eindelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef Painore het volgende:

[..]

Speakers uit China halen is niet rendabel, er zijn echter wel erg mooie buizenversterkers te halen voor een paar honderd euro! Ik draai zelf met een Onky AV-Receiver, 2 Tannoy vloerstaanders en 2 Tannoy rears. Erg tevreden :Y
Dat bedoelde ik ook niet. Geen speakers uit China halen maar gewoon hier in de winkel; of nog leuker/beter; zelf bouwen! :9~ Deze zijn zó vet:
SPOILER
pi_118624988
die ES800M's binnen gekregen na iets van anderhalve(!) week. Wow wat een geluid zeg, bedankt voor de tip :P
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:06:15 #45
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118625096
Arduino clone en wat bijbehorend speelgoed besteld, ben benieuwd, heb een leuk projectje gezien inclusief code. :)
Don't let my username fool you...
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:09:18 #46
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118625202
M.b.t. de discussie rondom headphone amps:

http://www.takstar.com/eng/view.asp?id=639

42 ohm. Duidelijk geen amp nodig. ;) Beetje telefoon kan dat gemakkelijk aansturen. Trouwens een protipje m.b.t android: poweramp. Leuke app om muziek mee af te spelen met handige equaliser presets. Sowieso een leuke equiliser ingebouwd. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118625849
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:02 schreef Xetran het volgende:
die ES800M's binnen gekregen na iets van anderhalve(!) week. Wow wat een geluid zeg, bedankt voor de tip :P
Hoe verhouden die Awei ES800M or ES900i zich tot bijvoorbeeld Sennheiser CX200 of CX300?
En dan qua klank enzo? Google geeft me niet veel hulp :{
Prijs kwaliteit verhouding zal sowieso wel beter zijn.
:)

[ Bericht 3% gewijzigd door wimbo op 30-10-2012 16:29:14 (typo) ]
pi_118626174
quote:

1 cent deal..
Heb dat fluitje gekocht. Komt hopelijk ooit nog een keer van pas, en het is natuurlijk leuk om weer iets onderweg te hebben :D (samen met 4 andere dingen :P)
pi_118626339
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef wimbo het volgende:

[..]

Hoe verhouden die Awei ES800M or ES900i zich tot bijvoorbeeld Sennheiser CX200 of CX300?
En dan qua klank enzo? Google geeft me niet veel hulp :{
Prijs kwaliteit verhouding zal sowieso wel beter zijn.
Geen idee. Ik kocht altijd oortjes van <20 euro en dan zijn deze echt een vooruitgang. Vooral de bass vond ik echt mooi en het was wel even wennen(ook aangezien ze noise isolating(?) zijn).

Ze zijn maar een euro of 6, en als je ze niet leuk vind kan je ze ook gewoon kado doen. gewoon kopen dus :P
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:39:21 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118626653
Led snoer is binnen, feest hoor :')

Het snoer moet waterproof zijn maar op meerdere plekken is dat doorzichtige plastic helemaal niet volledig op de printplaat gekomen ^O^

-Als je op blauw drukt gaat rood aan, rood is blauw, zoiets _O-

-De 72watt blijkt dus 39watt te zijn met wit licht, dan zijn alle 3 de kleuren aan. Meer watt = meer power = klinkt indrukwekkend??? Waarom ze dit nu uit hun reet trekken 8)7 Dan kan ik in ieder geval verlengen naar 10 meter w/

-Er zit ook geen normale bruikbare knipperfunctie op, het is allemaal super stroboscoop :%

De 10watt rgb bouwlamp is ook binnen. Het snoer is geknakt waardoor je de binnendraden ziet :N Op zich werkt deze wel goed, straks in het donker even buiten zetten.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:41:06 #51
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118626744
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
Led snoer is binnen, feest hoor :')

Het snoer moet waterproof zijn maar op meerdere plekken is dat doorzichtige plastic helemaal niet volledig op de printplaat gekomen ^O^

Als je op blauw drukt gaat rood aan, rood is blauw, zoiets _O-

De 72watt blijkt dus 39watt te zijn met wit licht, dan zijn alle 3 de kleuren aan. Meer watt = meer power = klinkt indrukwekkend??? Waarom ze dit nu uit hun reet trekken 8)7

Er zit ook geen normale bruikbare knipperfunctie op, het is allemaal super stroboscoop :%

De 10watt rgb bouwlamp is ook binnen. Het snoer is geknakt waardoor je de binnendraden ziet :N
Op zich werkt deze wel goed, straks in het donker even buiten zetten.
Die led snoer was 1 van de goedkopere of niet :P? Die waterproof die ik hier had was iets duurder (toen) maar wel helemaal perfect :D.

En zo zie je maar weer, die van Ibood was ook iets in die richting met WATT (en als je de verhalen hoort het zelfde snoer _O- ) Want dat merk stond niet heel goed aangeschreven.
pi_118626813
Zijn de Brainwavz Beta beter dan de ES800M qua bass en volume?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:43:52 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118626846
Het snoer was iets van 14 euro. Je kunt helaas niet ruiken of iets beter van kwaliteit is als een Chinees er een hogere prijs aan hangt. Kan jou snoer mooi langzaam egaal van kleur veranderen? Ligt natuurlijk aan de controller.
pi_118626863
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:43 schreef davedavy het volgende:
Zijn de Brainwavz Beta beter dan de ES800M qua bass en volume?
Wil je puur bass dan ben je beter af met de ES900i, wil je meer volume koop je er een versterker bij.
pi_118626952
quote:

1 cent deal..
Leuk, die nemen we mee.
pi_118627040
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef Painore het volgende:

[..]

Wil je puur bass dan ben je beter af met de ES900i, wil je meer volume koop je er een versterker bij.
Verschilt de ES900I dan ook weer van de ES800M dan?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:49:19 #57
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118627107
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:47 schreef davedavy het volgende:

[..]

Verschilt de ES900I dan ook weer van de ES800M dan?
Ja, de Es900I heeft meer bass wat ik me goed herinner en de ES800M is dan weer een betere allrounder.
YouTube
pi_118627199
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, de Es900I heeft meer bass wat ik me goed herinner en de ES800M is dan weer een betere allrounder.
Dan ga ik toch voor die laatste , bedankt :)

Edit:

Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan ze alleen vinden op DX, en DX is al niet de snelste met leveren :')
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:53:43 #59
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118627337
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef davedavy het volgende:

[..]

Edit:

Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan ze alleen vinden op DX, en DX is al niet de snelste met leveren :')
PriceAngels voor de beste koop.
YouTube
pi_118627351
Ah kijk, snelle reactie, bedankt :)!
pi_118627386
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef davedavy het volgende:

[..]

Edit:

PriceAngels:

http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html

( Te laat :') )
pi_118627438
quote:
MCbub heeft ze ook vermoed ik?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:57:35 #63
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118627500
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:54 schreef davedavy het volgende:
Ah kijk, snelle reactie, bedankt :)!
Treat people the way you like to be treated (A)
YouTube
pi_118629291
ik heb veel info gelezen over die android stickjes en als ik nu zon stick in mijn tv doe,heb ik dan meteen verbinding met internet?
pi_118629330
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
ik heb veel info gelezen over die android stickjes en als ik nu zon stick in mijn tv doe,heb ik dan meteen verbinding met internet?
je moet wel wireless oid hebben ;)
pi_118629361
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
Als je een computer in het stopcontact steekt heb je dan meteen internet?
Er zit WiFi op ja, dus na wat instellen kun je op internet.
pi_118629428
quote:

1 cent deal..
besteld :P
haha , echt, 1 ct?
pi_118629683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:46 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

besteld :P
haha , echt, 1 ct?
''Ik houd van fluitjes'' *avatar van downstar*
pi_118629934
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef Painore het volgende:

[..]

Als je een computer in het stopcontact steekt heb je dan meteen internet?
Er zit WiFi op ja, dus na wat instellen kun je op internet.
moet je tv wifi hebben ingebouwd dan?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:59:35 #70
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_118630020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef pazara het volgende:

[..]

moet je tv wifi hebben ingebouwd dan?
Nee, dat zit in die stick.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_118630109
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:59 schreef Reemi het volgende:

[..]

Nee, dat zit in die stick.
oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?
pi_118630150
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:02 schreef pazara het volgende:

[..]

oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?
Jep, netzo als met je PC/smartphone/tablet kan de androidstick gewoon verbinding maken met het WiFi Netwerk.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:05:02 #73
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_118630211
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:02 schreef pazara het volgende:

[..]

Exact.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_118630228
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef nodig het volgende:

[..]

Jep, netzo als met je PC/smartphone/tablet kan de androidstick gewoon verbinding maken met het WiFi Netwerk.
en hoe kan je het bedienen dan?
met zon afstandsbediening met muis en toetsenbord in 1?
pi_118630314
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Hoeveel setjes van 8 heb je :') Bij EB gaat meerderen bestellen hem niet worden of je moet meerdere paypals tot je beschikking hebben ;)
24 :)
pi_118630331
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef pazara het volgende:

[..]

Je kan er een muis en toetsenbord op aansluiten (gewoon met usb) Weet niet of er genoeg aansluitingen zijn anders heb je waarschijnlijk een usb-hub nodig. Je zou hem ook met een afstandbediening kunnen bedienen, is hier ook aardig wat over gesproken, miele f10 ofzo geloof ik :P En anders moet je even de chinese webshops doorspitten en www.chinaprices.us doorzoeken naar een mooi afstandsbedieningtje.
pi_118630468
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef nodig het volgende:

[..]

Je kan er een muis en toetsenbord op aansluiten (gewoon met usb) Weet niet of er genoeg aansluitingen zijn anders heb je waarschijnlijk een usb-hub nodig. Je zou hem ook met een afstandbediening kunnen bedienen, is hier ook aardig wat over gesproken, miele f10 ofzo geloof ik :P En anders moet je even de chinese webshops doorspitten en www.chinaprices.us doorzoeken naar een mooi afstandsbedieningtje.
is er geen manier om de stick via je laptop te bedienen dmv wifi of bleutooth etc?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:15:24 #78
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_118630636
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef pazara het volgende:

[..]

is er geen manier om de stick via je laptop te bedienen dmv wifi of bleutooth etc?
Wel andersom (laptop bedienen via android). Weet niet of het zo kan.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:18:23 #79
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118630750
1 cent deal verzonden, zo ook maar even die fluit bestellen *O*

Maar mijn aweis zijn kapot tijdens het luisteren van muziek hield 1 oortje het er opeens mee op. Denk dat ik ff nieuwe ga halen... of maar meteen die xears xt3 halen :9
Say whaaaat?
pi_118631651
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef nodig het volgende:

[..]

Miele? nee, Mele, er is geen betere ;)
pi_118631747
Iemand nog een linkje naar die klittenband dingetjes?

Zijn er vaker 1ct deals? En ik vraag mij wel een beetje af- is it a trap?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:40:37 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118631807
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef Holy_Goat het volgende:

Ja en ja.

je bent dan officeel verslaafd, ze verkopen dan je adres, email, foto en telefoonnummer aan een rehab centre die je om de dag stalkt :P.

SPOILER

[ Bericht 30% gewijzigd door RobertNL op 30-10-2012 18:48:34 ]
pi_118631815
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef Holy_Goat het volgende:

Boeie, het is maar 1 cent
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:19:23 #84
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118633652
http://www.head-fi.org/t/631240/brainwavz-r1-review

Eerste review staat al op head-fi
Say whaaaat?
pi_118634044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef Reemi het volgende:

[..]

Wel andersom (laptop bedienen via android). Weet niet of het zo kan.
welke stick is aan te raden?
de mk802?
pi_118634665
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef pazara het volgende:

[..]

de mk802?
mk808 is de nieuwste geloof ik
pi_118635139
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

Boeie, het is maar 1 cent
ik doel op onterecht dingen van je paypal afhalen oid
pi_118635148
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja en ja.

je bent dan officeel verslaafd, ze verkopen dan je adres, email, foto en telefoonnummer aan een rehab centre die je om de dag stalkt :P.

SPOILER
geen link? :'(
pi_118635212
Fluitje ook maar deze kant op gestuurd :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118635293
Echt dom ben ik. :')
Heb tot 40 euro bij Dealextreme besteld. Denk je dat de douane het pakt?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_118635406
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb een keer een enorm pakket besteld van meer dan 100 euro.
Geen last van douane gehad :P.

Grote kans dat ze het trouwens in meerdere shipments versturen hoor, als ze moeten wachten op producten.
pi_118635467
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Grote kans dat ze het trouwens in meerdere shipments versturen hoor, als ze moeten wachten op producten.
Maar ben vergeten die kut gift dinges te nemen. Zou wel blij zijn als ze het in meerdere shipment doen. :P
pi_118635474
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Kans is er inderdaad, vooral als het pakket groot en zwaar is heb je een grotere kans dat die er tussenuit word gepikt ;)

Gift toevoegen maakt weinig uit, daar trapt de douane echt niet meer in hoor.
pi_118635526
Maar heb 10 items besteld en zijn alleen covers en screenprotecters.
pi_118635730
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

ik doel op onterecht dingen van je paypal afhalen oid
Ben maar niet bang daarvoor :P

quote:
11s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik heb wel eens pakjes van 400/500¤ zonder kosten de grens over gekregen, meestal gewoon puur geluk/pech.
pi_118636254
Jonge jonge.. Ik had laatst hier gevraagd voor een oplaad kabel voor de iPhone 5.

Had ik er 2 besteld bij eForchina.. zijn ze vandaag de dag NOG niet verzonden! 3 weken geleden. Stuur ik een mailtje met de vraag wanneer ze ze gaan verzenden; krijg ik als antwoord:

Thank you for your email.

The items are available now, so you can order it now!

Thank you for your business.

Gelijk maar ff een paypal geschil aangemaakt.. eikels!
pi_118636504
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Phone8 het volgende:
Jonge jonge.. Ik had laatst hier gevraagd voor een oplaad kabel voor de iPhone 5.

Had ik er 2 besteld bij eForchina.. zijn ze vandaag de dag NOG niet verzonden! 3 weken geleden. Stuur ik een mailtje met de vraag wanneer ze ze gaan verzenden; krijg ik als antwoord:

Thank you for your email.

The items are available now, so you can order it now!

Thank you for your business.

Gelijk maar ff een paypal geschil aangemaakt.. eikels!
Nieuwe vanaf 2 nov:
http://www.banggood.com/W(...)0-White-p-52922.html

Of bij onze vrienden van Lightake:
http://lightake.com/detai(...)__White-57792?ref=cj
pi_118636708
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:37 schreef nodig het volgende:

[..]

mk808 is de nieuwste geloof ik
zijn de mk802 snel?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:09:58 #99
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118636782
Ook maar besteld :')
YouTube
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:10:31 #100
128384 mcwops
gat in je glas
pi_118636824
Sjongejonge, nu t toch t afzijkuurtje is :P
Zit al 4 weken op 2 priceangel-orders te wachten. één is vorige week aangekomen (zonder track#) de ander (met bijbetaald track#) nog steeds niet. na een paar stevige mails vorige week ben ik nog steeds hun 'friend' , en sinds vandaag werkt ineens oO< de trackingcode...shipped 27 oct. :(
Verder loopt een Ebay-order uit HK weer is +2 weken vertraging op (is al gemaild)
en wacht ik al 3 weken op n order van Banggood (m'n eerste daar, dus fingers crossed) en heb ik bij Suntekstore nog een order die ook al weer van begin okt is....
Wordt tijd dat ik de 45 dagen-termijn is goed in de gaten ga houden }:|
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:11:28 #101
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118636884
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef mcwops het volgende:
Zit al 4 weken op 2 priceangel-orders te wachten. één is vorige week aangekomen (zonder track#) de ander (met bijbetaald track#) nog steeds niet. na een paar stevige mails vorige week ben ik nog steeds hun 'friend' , en sinds vandaag werkt ineens oO< de trackingcode...shipped 27 oct. :(
Verder loopt een Ebay-order uit HK weer is +2 weken vertraging op (is al gemaild)
en wacht ik al 3 weken op n order van Banggood (m'n eerste daar, dus fingers crossed) en heb ik bij Suntekstore nog een order die ook al weer van begin okt is....
Banggood levert wel, ben ik van overtuigd, zal je wellicht ergens deze week binnen moeten gaan krijgen/begin volgende week.
YouTube
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:29:46 #102
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118638048
Banggood shipped wel snel uit maar mijn V911 kwam ook pas 3 weken later ofzo.
pi_118638753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef pazara het volgende:

[..]

Komop hé, gebruik google.. }:|

Laatste keer dat ik je nog help.
Je sluit de stick aan op de HDMI poort van je TV, vervolgens sluit je de stroomvoorziening aan op de USB poort van de TV of op een adapter om het via het lichtnet op te laden. Deze stick gebruiken Android, hetzelfde systeem dat er op menig telefoon/tablet tegenwoordig staat. Ze hebben een ingebouwde WiFi ontvanger, dus je kunt ermee op het internet en verscheidene apps gebruiken.
Je kunt hem besturen met een muis die je aansluit op de USB aansluiting, met een USB splitter kun je tegelijkertijd een muis en toetsenbord aansluiten. Er zijn ook toetsenborden die een mousepad geïntegreerd hebben. Daarnaast kun je ook gebruik maken van een zogenaamde 'fly mouse' zoals de Mele F10. Als je een Android telefoon hebt kunt je ook hiermee je stick bedienen.

Wil je budget, ga dan voor een MK802 II:
http://www.aliexpress.com/snapshot/204879999.html

Wil je top notch vvan dit moment:
http://www.geekbuying.com(...)PC-stick-307415.html
of:
http://www.pandawill.com/(...)g-ram4gb-p66965.html
of:
http://www.aliexpress.com(...)d-4-1/673759609.html

Zullen vast goedkoper te vinden zijn, dat ga ik echt niet meer voorkauwen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Painore op 30-10-2012 20:49:29 ]
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:44:08 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118638807
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef Painore het volgende:

[..]

Komop hé, gebruik google.. }:|

Laatste keer dat ik je nog help.
Je sluit de stick aan op de HDMI poort van je TV, vervolgens sluit je de stroomvoorziening aan op de USB poort van de TV of op een adapter om het via het lichtnet op te laden. Deze stick gebruiken Android, hetzelfde systeem dat er op menig telefoon/tablet tegenwoordig staat. Ze hebben een ingebouwde WiFi ontvanger, dus je kunt ermee op het internet en verscheidene apps gebruiken.
Je kunt hem besturen met een muis die je aansluit op de USB aansluiting, met een USB splitter kun je tegelijkertijd een muis en toetsenbord aansluiten. Er zijn ook toetsenborden die een mousepad geïntegreerd hebben. Daarnaast kun je ook gebruik maken van een zogenaamde 'fly mouse' zoals de Mele F10.
Nog niet door dat het geen zin heeft :P! Ik heb de hoop al opgegeven ;)
pi_118638986
iemand ervaring met deze stick?
ik wil deze halen...
pi_118639120
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:47 schreef pazara het volgende:
ik wil deze halen...
Oh god dit moet een troll zijn? Zo ignorant kan een persoon niet zijn..
pi_118639196
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:50 schreef Painore het volgende:

[..]

Oh god dit moet een troll zijn? Zo ignorant kan een persoon niet zijn..
hoezo?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:51:32 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118639207
quote:
ik wil deze halen...
http://bit.ly/TsIvFK
De rest zoek je zelf maar uit.

Gebruik a.u.b google wat vaker! dit is allemaal zo makkelijk te vinden, je stelt hier de meeste vragen die zeer makkelijk uit te vinden zijn.

Wij zijn dus geen Google!
pi_118639228
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog niet door dat het geen zin heeft :P! Ik heb de hoop al opgegeven ;)
Ik ben er nu inderdaad ook helemaal klaar mee.. :r
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:53:44 #110
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118639334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:51 schreef Painore het volgende:

[..]

Ik ben er nu inderdaad ook helemaal klaar mee.. :r
_O- Ach when youl follow this topic fol a while youl get used to all the stupid europian ppl that ask stupid questions without Baidu. velly anoying flom time to time.
pi_118639406
maar die stick word snel warm en dat geeft dan problemen
pi_118639451
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:55 schreef pazara het volgende:
maar die stick word snel warm en dat geeft dan problemen
Nee, is handig! Hoef je de verwarming niet meer aan te zetten, wat je uitspaart aan stookkosten kun je spenderen aan je stick!
pi_118639485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Painore het volgende:

[..]

Nee, is handig! Hoef je de verwarming niet meer aan te zetten, wat je uitspaart aan stookkosten kun je spenderen aan je stick!
fuck de paashaas
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:15:39 #114
48067 neo2000
pi_118640616
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef pazara het volgende:

[..]

fuck de paashaas
Nee, dat is een functie die niet beschikbaar is met de door jouw gekozen Android stick. Wel fuck you, maar dat werkt sowieso zonder stick ook wel bij je namens een aantal users in dit topic. ^O^
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:23:15 #115
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118641207
Even een tip voor jullie schooiers. Ik heb deze net even buiten gezet. Een witte muur van 6 meter breed kun je er zo mee oplichten met 100% egale kleur. Binnen zet je de hele huiskamer in het licht.

De e27 lampjes zijn 5 watt maar deze 10 watt lijkt wel 5 keer sterker. Als je dus echt effect wilt hebben in een kamer of buiten dan is het een hele goede keus. De behuizing is ook van mooi stevig metaal.

dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:24:30 #116
48067 neo2000
pi_118641274
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef monkeybrain het volgende:
Even een tip voor jullie schooiers. Ik heb deze net even buiten gezet. Een witte muur van 6 meter breed kun je er zo mee oplichten met 100% egale kleur. Binnen zet je de hele huiskamer in het licht.

De e27 lampjes zijn 5 watt maar deze 10 watt lijkt wel 5 keer sterker. Als je dus echt effect wilt hebben in een kamer of buiten dan is het een hele goede keus. De behuizing is ook mooi stevig metaal.

[ afbeelding ]
Bam, zoooone bak licht jonguh!

Hamvraag is: is rood ook echt goed rood van kleur? Hebben de mensen met een vriendin/zusje nml ook een extra manier om hun China koopverslaving te bekostigen. ^O^
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:28:33 #117
387219 opdekorrel
geen spat veranderd
pi_118641535
quote:
ik wil deze halen...
Is dat soms wat ik denk dat het is?
Een apparaat om je telefoon op je televisie aan te sluiten??
Die wil ik ook! *O* *O* *O*
net goed
pi_118641707
quote:

De e27 lampjes zijn 5 watt maar deze 10 watt lijkt wel 5 keer sterker. Als je dus echt effect wilt hebben in een kamer of buiten dan is het een hele goede keus. De behuizing is ook van mooi stevig metaal.

[ afbeelding ]
Waar gekocht ? Heb je link?
pi_118641737
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gebruik a.u.b google wat vaker! dit is allemaal zo makkelijk te vinden, je stelt hier de meeste vragen die zeer makkelijk uit te vinden zijn.

Wij zijn dus geen Google!
Wat is google?

SPOILER
Om toch nog even OT te gaan, ik heb ook maar zo'n stickie gekocht. Altijd handig films direct op de tv :)
pi_118641881
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:30 schreef heymanski het volgende:

[..]

Waar gekocht ? Heb je link?
Ben ook wel benieuwd ja :)
Top 5 China producten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:34:49 #121
48067 neo2000
pi_118641982
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef opdekorrel het volgende:

[..]

Nee, het is wat je leest dat het is.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:37:28 #122
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118642162
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:28 schreef opdekorrel het volgende:

[..]

Google android stick

|:( :') }:| -O- :|W ~O> })
Say whaaaat?
pi_118643626
quote:

[ afbeelding ]
Klinkt goed, heb je hier een link van? Ben benieuwd of dat een beetje veilig is...
pi_118643815

Dat is hem op die video

Heb ook wat gevonden ondertussen

http://www.ebay.ca/itm/RG(...)&hash=item43ab19b5b2

http://www.ebay.ca/itm/10(...)&hash=item3f0ff527e1

En de prijs via:

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:39 schreef monkeybrain het volgende:
2 lampen gekocht zoals die van Downstar ^O^

Om het gelijk goed te doen, deze 10W erbij voor ¤16,24 *O*

[ afbeelding ]

Kunnen we de boel testen en wellicht meer halen voor kerstmis ~O>
Als je zoekt op 10W flood rgb kom je ook zat tegen. Maar ik twijfel toch altijd wel bij dit soort dingen, zeker als ik hem buiten zou willen gebruiken.. toch China in 220 met water he..

[ Bericht 20% gewijzigd door Skiet op 30-10-2012 22:04:49 ]
pi_118644740
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef Skiet het volgende:

Dat is hem op die video

En de prijs via:

[..]

Als je zoekt op 10W flood rgb kom je ook zat tegen. Maar ik twijfel toch altijd wel bij dit soort dingen, zeker als ik hem buiten zou willen gebruiken.. toch China in 220 met water he..
Kijk we komen meer in de buurt, ik ben alleen op zoek naar zoiets maar dan voor binnen. Maar even rondstruinen
Top 5 China producten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:13:14 #126
48067 neo2000
pi_118644960
quote:
Daarom onze tuin laatst uitgerust met lampjes op 20 volt. Veiliger. Qua lichtopbrengst maakt het allemaal niet zoveel meer uit, LED geeft toch een bak licht met laag vebruik.. :P
Nu nog allemaal halogeen spotjes e.d., maar als LED ook OK blijkt te werken in de armaturen gaan er toch echt China leds in.
pi_118645047
http://www1.buyincoins.co(...)v-product-10030.html

Zijn zulke dingen een beetje prima? En werken die hier in Nederland ook gewoon?
Top 5 China producten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:15:07 #128
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118645111
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kijk we komen meer in de buurt, ik ben alleen op zoek naar zoiets maar dan voor binnen. Maar even rondstruinen
Ik heb zulke lampen van tomtop.

Erg goed spul.

Heb er al een paar onderweg als weggevertjes.

http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html

YouTube
pi_118645219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb zulke lampen van tomtop.

Erg goed spul.

Heb er al een paar onderweg als weggevertjes.
Thanks voor de link.

En hoe is het licht ervan, werkt het goed met zo een afstandsbediening? En als je bijvoorbeeld 3 van die spotjes hebt, werkt 1 afstandsbediening dan op allemaal?
Top 5 China producten
pi_118645391
Ohjee, het zal vast niet goed zijn voor mij om een moderator te corrigeren, maar lees eens wat topics terug? Er zijn al meerdere filmpjes/foto's van deze lampen geplaatst.

Maar omdat ik zelfs een persoon als Pazara help, ga ik even de foto's voor je opzoeken!

EDIT 1!
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

thanks to monkey :D

echte configuratie met lichten laat ik later wel zien :D
EDIT 2!
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

dit is een beetje het idee, echter nog maar 1 lamp (die ik gemod heb, door t glas te verwijderen, hierdoor haal je de straal eruit, en word ie meer egaler)

dr komt dus nog een betere verdeling, met een 2de lamp om de hoek geheel te verlichten :)
en dus ook de zwarte schaduw vlakken aan de zijkant weg te krijgen :D
NOG MEER!!
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ziet er ook super uit :)

maak er gelijk maar ff een kleine review van..

ik heb 2 x een 5 watt RGB LED met remote gekocht voor +- 10 euro bij deze ebay seller:

http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1439.l2649

het is een grote fitting(e27) en past dus niet zomaar in elke lampenfitting (meeste zijn huislampen namelijk kleine fitting)

ik heb daarom de tip van monkeybrain kregen, om bij de karwei of action grote fittingen te kopen
en deze volgens te monteren op een stroomkabeltje.. dit is de goedkoopste manier om deze lampen te kunnen gebruiken :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Qua felheid zijn ze redelijk te doen, al heb ik er dus nu 2 aan staan voor een wat voller effect..
ook heb ik de lamp gemod door het glas eruit te halen, hierdoor haal je de focus uit de lamp waardoor je naar mijn mening een mooiere egale kleur op de muur hebt, ipv een dot licht op de muur..

voorbeeld:

links met glas en dus gefocust licht, rechts zonder glas voor mooiere egale kleur :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dan even over de mengkleuren, kleuren als paars en geel worden gemaakt door kleuren te combineren.

zo word geel gemaakt door groen en rood te combineren.. echter kan je duidelijk de groene en rode kleuren zien door de kleur geel heen.. door de mod toe te passen is het wel minder zichtbaar dat bijv. de kleur geel uit rood en groen bestaat, al is de rode gloed met name onderaan nog steeds wel zichtbaar..

[ afbeelding ]

De remote controller die je erbij krijgt, werkt perfect op een afstand van zeker 5 meter nog..
daarnaast is het mogelijk om beide lampen tegelijk te bedienen of apart( dan moet je wel even goed op de lamp richten, zodat de andere niet het signaal ook op pakt :P)

Conclusie: voor de prijs zijn het zeker leuke dingen om mee te spelen, mocht je het net als mij mooi kunnen weg werken achter een beeldscherm, dan kun je er zeker mooie dingen mee en een leuke sfeer in je kamer creëren!

de mengkleuren komen dus wat mindergoed over wanneer je de mod niet toepast..
mengkleuren zijn dus wel goed te doen, wanneer het glas eruit is en er iets voor de lampen zelf staat zodat de eerste kleuren (waaruit gemengd word) een beetje worden geblokkeerd op muur..
( zie gele voorbeeld, daar zie je onderaan nog wat rood.. terwijl de 'flow' boven aan dus wel duidelijk geel is :) )

hier nog een foto's van roze(die dus opgebouwd is als rood en blauw) :

[ afbeelding ]
hier lijkt t dan je de kleur blauw en rood goed kunt scheiden, dit komt echter meer door de camera..
het menselijk oog ( althans mijne dan :p!) ziet de verschillen niet zo duidelijk op de muur:P

[ afbeelding ]

Video:

dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:19:57 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118645480
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Thanks voor de link.

En hoe is het licht ervan, werkt het goed met zo een afstandsbediening? En als je bijvoorbeeld 3 van die spotjes hebt, werkt 1 afstandsbediening dan op allemaal?
Dit is het verschil tussen de goedkopere en een tom-top lamp met geel licht :P Zal zo even de link geven ;)

http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:27:44 #132
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118645975
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Thanks voor de link.

Ik heb wel een filmpje... maar daar is de lens overbelicht, maar het is bij mij gewoon helemaal egaal op de muur. Of het allemaal op 1 afstandsbediening werkt weet ik niet, want je krijgt gewoon 3 losse dan.
YouTube
pi_118646089
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Painore het volgende:
Ohjee, het zal vast niet goed zijn voor mij om een moderator te corrigeren, maar lees eens wat topics terug? Er zijn al meerdere filmpjes/foto's van deze lampen geplaatst.

Maar omdat ik zelfs een persoon als Pazara help, ga ik even de foto's voor je opzoeken!
"Niet goed om een mod te corrigeren" _O-
Het is niet dat ik hoger of weet ik het wat ben, heb gewoon een kleurtje zodat ik V&A kan sturen maar verder ben ik ook gewoon een enthousiast iemand met betrekking tot China en alles. Lees dus ook wel redelijk mee hier maar soms gaat het gewoon keihard met de topics :+

Thanks voor de info in ieder geval allemaal, ga denk ik even 2 losse lampen bestellen want kan daar vast wel iets mee in mijn nieuwe huisje. Helaas geen coupons want blijf onder de $50, of heb jij nog een recommender iets ManageTheAnger?
Top 5 China producten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:30:18 #134
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118646182
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is niet dat ik hoger of weet ik het wat ben, heb gewoon een kleurtje zodat ik V&A kan sturen maar verder ben ik ook gewoon een enthousiast iemand met betrekking tot China en alles. Lees dus ook wel redelijk mee hier maar soms gaat het gewoon keihard met de topics :+

Thanks voor de info in ieder geval allemaal, ga denk ik even 2 losse lampen bestellen want kan daar vast wel iets mee in mijn nieuwe huisje. Helaas geen coupons want blijf onder de $50, of heb jij nog een recommender iets ManageTheAnger?
Ja, volgens mij wel.

probeer:

TT10CTB31

die coupon maar, is toch 10% dus $1,30

:D

(morgen vervalt hij!)
YouTube
pi_118646262
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
TT10CTB31
Thanks! Stond niet ergens anders of op facebook, gelijk maar even 2 bestellen :)
Top 5 China producten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:33:42 #136
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118646421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Thanks! Stond niet ergens anders of op facebook, gelijk maar even 2 bestellen :)
Kreeg hem bij me bestellingen :)

Zelf al gebruikt, morgen nog een keer (als dat nog wil)
YouTube
pi_118646537

Best grappige dingen af en toe.
Top 5 China producten
pi_118646554
Heb ook maar eens zo een lampje besteld.
Een jaar of 4 geleden eens een rood led stripje gekocht, was toen al heel wat! Daarna de LED lampjes van de IKEA gebruikt, nu maar eens een lampje van TomTop.
Registreren en aanmelden voor de nieuwsbrief gaf me al 70 cent korting, kortingscode erbij, totaal van $9.43 :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:35:59 #139
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118646576
quote:

[..]

Nog niet alle posts van desbetrefende user doorgelezen :P? Daar ben jij niks bij (daarnaast doe je nog iets van zelf onderzoek _O- .

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]

Best grappige dingen af en toe.
Jup, ben alleen bang dat ze wat plastic zijn :D
pi_118646617
Vanuit het chinese smartphone topic, op verzoek een linkje naar het DX forum over vertraagde leveringen uit China.
http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1229918
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:37:39 #141
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118646684
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef Mehari het volgende:
Vanuit het chinese smartphone topic, op verzoek een linkje naar het DX forum over vertraagde leveringen uit China.
Thnx voor het inwilligen van het verzoek.

In het smartphone topic werd verteld dat er bijna niets geleverd werd vanuit China en dat het allemaal moeilijk moeilijk is.

Dit is de bron (nog niet geklikt, ga ik nu doen :P)
YouTube
pi_118646737
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog niet alle posts van desbetrefende user doorgelezen :P? Daar ben jij niks bij (daarnaast doe je nog iets van zelf onderzoek _O- .

[..]

Jup, ben alleen bang dat ze wat plastic zijn :D
Nee moet me maar eens wat meer inlezen, voel me een newbie hier :@

En plastic zal het wel zijn ja, anders best leuk dingetje.
Top 5 China producten
pi_118646879
quote:

[..]

Dus je hebt zeker niet de bevoegdheid om bepaalde users uit dit topic te bannen? O-)
pi_118646992
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Painore het volgende:

[..]

Dus je hebt zeker niet de bevoegdheid om bepaalde users uit dit topic te bannen? O-)
Dat houden we maar in het midden O+

Edit: 2 lampjes zijn besteld. Ben benieuwd :)

[ Bericht 9% gewijzigd door rene90 op 30-10-2012 22:50:50 ]
Top 5 China producten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:52:52 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118647716
Even heel iets anders dan:
quote:
Dear Valued Customers

Update on 15 Oct.2012

We still keep getting packages returned to our warehouse because of the custom issue, all returned packages will be resent with the same tracking number via different shipping method right after they arrive in our warehouse. Please expect few more days than usual for the tracking update. If your order gets no update within couple weeks, please feel free to contact us http://cs.dx.com/Ticket/Check/Order.Hold

Again, sorry for the delay.

China and Hong Kong Customs’ have temporarily increased package inspection due to China’s upcoming National Congress resulting in some shipping delays.

If the tracking status on the postal service hasn’t updated 6 business days after the initial scan, please use this form (http://cs.dx.com/Ticket/Check/Order.Hold) to request an offline tracking update.

We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding
De jaarlijkse controle is er weer eens ;)
De problemen lijken bij DX altijd iets harder aan te komen geen idee waarom :P
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:55:13 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118647875
Hoe is dat iets anders dan? Dat is net genoemd! :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef Mehari het volgende:
Bij DX valt het meer op, omdat ze (helaas) veel meer klanten hebben dan andere shops. ;)
Hopelijk is dat de reden dat m'n TS-650 headphone (geen accu, wtf?) zo verspätet is.
pi_118648477
Ik schijn dit soort vertragingen uit te lokken,
begin dit jaar is een tablet van Focalprice ook al ruim 2 maanden onderweg geweest.
Toen was het helemaal pech, het ding was niet helemaal goed ook.
Uiteindelijk allemaal wel goed gekomen, er is met bijbetaling van het verschil
een iets betere ter vervanging gestuurd zonder de verplichting de oude terug te sturen.
Toen was ik wel ruim een half jaar verder.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:07:54 #148
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118648587
Om ook maar even in te haken; die google android sticks he...
Er zijn zo veel verschillende; wat is t best voor je geld?

Ik zou em graag erg smooth willen gebruiken voor bv uitzendinggemist, maar ook full HD video afspelen, of muziek. (van externe usb hd)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:21:59 #149
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118649316
Om ook maar even in te haken; die google android telefoons he....

Ik zou em graag erg smooth willen gebruiken voor bv bellen, maar ook smsen, of muziek. (van interne hd)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:24:24 #150
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118649416
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Om ook maar even in te haken; die google android telefoons he....

Ik zou em graag erg smooth willen gebruiken voor bv bellen, maar ook smsen, of muziek. (van interne hd)
ik voel me gedist. :P

if serious, neem een HoX! :P /maar die haal je vast niet goedkoop uit een chinese webshop, wat ik dus wel wil met het zojuist besproken stickje
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:29:56 #151
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118649665
One X heb ik al :D

Maar volgensmij is er niet eens zoveel aanbod van Android sticks, je hebt van die bedrijven die speciale sticks uitbrengen maar de normale basis is gewoon een goedkope China-stick met MK802-chipset.
Muziek afspelen van een externe HDD zal vast wel kunnen als je zo'n grotere HDD hebt met eigen voeding, maar zo'n kleinere 2,5" HDD die gevoedt wordt via USB zal die waarschijnlijk niet genoeg spanning krijgen.

Heb zelf totaal geen echte ervaring met die Android-sticks, ze moeten allemaal nog zo'n aparte (USB-)voeding hebben omdat HDMI geen spanning levert o.i.d. dus voor oudere tv's al wat minder handig.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:33:16 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118649817
De MK802 staat al een review over in het reviewtopic.
De MK808 hebben mensen geloof ik wel besteld. _O- Maar hebben ze moeten claimen omdat de verkoper de boel naaide. De RK3066 daarin is in ieder geval erg krachtig. ;) Maar op die stickjes loopt XBMC nog niet met volle hardware ondersteuning, mocht je dat per se willen draaien.
pi_118651545
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:33 schreef shiznuts het volgende:
De MK802 staat al een review over in het reviewtopic.
De MK808 hebben mensen geloof ik wel besteld. _O- Maar hebben ze moeten claimen omdat de verkoper de boel naaide. De RK3066 daarin is in ieder geval erg krachtig. ;) Maar op die stickjes loopt XBMC nog niet met volle hardware ondersteuning, mocht je dat per se willen draaien.

Mijn videoreview van de MK802 hier
tekst review staat inderdaad in reviewtopic ook nog wel ;)
pi_118654183
Lange tijd geleden dat ik hier iets heb gevraagd maar ik heb momenteel echt een 'brandende' vraag.
Is er toevallig iemand gu10 led-lampjes tegen gekomen met een melkglas glaasje ipv die heldere lens?

Ik kwam die lampjes laatst tegen bij 't kruidvat en die zijn volgens mij de perfecte vervanger voor alle normale halogeen gu10 20 watt spotjes.
Andere kant vd medaille: ik weet zo'n beetje zeker dat ik die direct vie sjiena moet halen. Ik kan ze alleen niet vinden.

Iemand de gouden tip? Het zijn dus SMD led spotjes met een frosted glaasje ervoor zodat je niet direct in de ledjes kunt kijken (en de spreiding mooier is)

thanks!
pi_118654329
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 00:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

maar video afspelen is dus nog kut begrijp ik ;-) en dat is juist het meest belangrijk voor me
  woensdag 31 oktober 2012 @ 06:28:14 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118654343
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 06:23 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

maar video afspelen is dus nog kut begrijp ik ;-) en dat is juist het meest belangrijk voor me
http://www.j1nx.nl/blog/

Meer info hier :)

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 31-10-2012 06:37:32 ]
pi_118655976
Zouden ze zoiets hebben in China?
Of iig iets warms voor onder je helm.
Ik meende zoiets een keer gezien te hebben maar ik weet niet waar ik op moet zoeken.

Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:12:13 #158
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118656024
quote:

Dat is hem op die video

En de prijs via:

[..]

10 watt rgb flood op Ebay intikken is correct, iets van 16 euro.

http://www.ebay.nl/itm/17(...)id=p3984.m1439.l2649

Ik moet hem nog openschroeven om de kabel te verlengen maar dit soort kastjes kun je prima dichtkitten met siliconen prut van de Action. Je hoeft dus niet op een Chinees te vertrouwen :P
Ik heb halogeen stralers van de bouwmarkt gebruikt als waterdichte behuizing voor speciale lampen, kit in de rand en dichtschroeven.

Een beetje huis heeft ook een aardlekschakelaar, dan is 220v niet zo eng in de tuin ;)

quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hamvraag is: is rood ook echt goed rood van kleur? Hebben de mensen met een vriendin/zusje nml ook een extra manier om hun China koopverslaving te bekostigen. ^O^
Prima rood, matras van de Leenbakker op de vloer en je bent klaar :7

[ Bericht 5% gewijzigd door monkeybrain op 31-10-2012 09:18:48 ]
pi_118656863
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:12 schreef monkeybrain het volgende:
Prima rood, matras van de Leenbakker op de vloer en je bent klaar
_O-

Mijn lampjes van tomtop zijn al verzonden, gaat om UK Royal Mail, maar ik dacht dat het uit China kwam? Lees wel op de site dat Royal Mail ook vanuit China blijkbaar levert. Maar toch die UK ervoor vind ik vaag.
Top 5 China producten
pi_118657452
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

_O-

Mijn lampjes van tomtop zijn al verzonden, gaat om UK Royal Mail, maar ik dacht dat het uit China kwam? Lees wel op de site dat Royal Mail ook vanuit China blijkbaar levert. Maar toch die UK ervoor vind ik vaag.
Die van mij is ook al verzonden, echter wel via China post en een tracking number. Raar, aangezien tracking extra kostte en ik daar niet voor heb gekozen. Anyhow, I'm not complaining. :)
pi_118658268
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:09 schreef Miniem het volgende:
Ik meende zoiets een keer gezien te hebben maar ik weet niet waar ik op moet zoeken.

[ afbeelding ]

Zoeken op 'helmet scarf' http://www.ebay.com/itm/M(...)-snood-/160896885244

Deze ziet er qua kwaliteit nog beter uit: http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item5895a853c6
pi_118658986
Heeft een van jullie deze status wel eens gehad bij de Chinapost?
"The total export package straight seal sealing of"
en
"The total export packages Mutual sealed be opened"

Volgens mij ligt mijn pakketje bij de Chinese douane, nog nooit meegemaakt..

[ Bericht 0% gewijzigd door Xaia op 31-10-2012 11:19:35 ]
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:57:21 #163
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_118659060
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef pazara het volgende:

[..]

de mk802?
De MK808 en de UG802 zijn de nieuwste. Schijnen minder last van het afvoeren van de warmte te hebben. Blijven dus koeler
  woensdag 31 oktober 2012 @ 11:13:36 #164
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118659513
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:09 schreef Miniem het volgende:

[ afbeelding ]

Bij nieuwe artikelen DX: http://dx.com/p/motorcycl(...)l-guard-black-162664
Don't let my username fool you...
pi_118659600
Net weer zo'n tube amp weggegaan voor 53 au dollar :o
item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=110970741702&index=11&nav=WATCHING&nid=01136109855
Dan maar even wachten tot de volgende.
pi_118660438
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 06:23 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Video afspelen is helemaal niet kut, prima te doen zelfs..

in xmbc werkte het niet lekker, maar er is een workaround voor om hem toch goed te laten draaien inclusief XMBC ;)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:16:17 #167
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118661616
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

_O-

Hier net zo, heb betaald voor tracking maar krijg een mailtje zonder trackingnummer en dat het via UK royal mail gaat.

Nou weet ik wel dat ze meerdere warenhuizen hebben.

Afwachten dus hoelang dit gaat duren. TomTop levert bij mij vooralsnog wel altijd dus ik weet dat het op zijn pootjes terecht komt.

Gister nog even Shark horloge gehaald, de zwarte versie \o/
YouTube
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:24:25 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118661856
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:54 schreef Xaia het volgende:
Heeft een van jullie deze status wel eens gehad bij de Chinapost?
"The total export package straight seal sealing of"
en
"The total export packages Mutual sealed be opened"

Volgens mij ligt mijn pakketje bij de Chinese douane, nog nooit meegemaakt..
Jup, is normaal. Alleen ze checken nu extra dus het kan iets langer duren.
pi_118662294
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Video afspelen is helemaal niet kut, prima te doen zelfs..

in xmbc werkte het niet lekker, maar er is een workaround voor om hem toch goed te laten draaien inclusief XMBC ;)
XBMC werkt gewoon nog niet lekker op Android, maar met een workaround prima te gebruiken.
Wat de workaround doet is gewoon XBMC draaien, en zodra je een film opent speelt hij deze af met MXPlayer, welke wel goed werkt..

Is er hier nog iemand op zoek naar de BRAINWAVZ Beta? Ik heb hier een gloednieuw setje liggen welke niet gebruikt gaat worden..
pi_118662505
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:37 schreef Painore het volgende:

[..]

XBMC werkt gewoon nog niet lekker op Android, maar met een workaround prima te gebruiken.
Wat de workaround doet is gewoon XBMC draaien, en zodra je een film opent speelt hij deze af met MXPlayer, welke wel goed werkt..

Is er hier nog iemand op zoek naar de BRAINWAVZ Beta? Ik heb hier een gloednieuw setje liggen welke niet gebruikt gaat worden..
thanks voor de aanvulling, het klopt idd dat xmbc alsware het menu gewoon showt en MX player het afspeelt.. en dat gaat prima ;)

dus voor de gene die uitzending gemist wil kijken, full HD films en muziek afspelen
van een externe 2.5 inch schijfje.. zie mijn review :P
( dat lukt dus prima met de MK802, na mijn weten de goedkoopste android stick tot nu toe..)

echter als je wat meer budget hebt, zal ik gewoon gelijk voor een Dualcore versie gaan..
gewoon toekomst proof, en een tikkeltje sneller dus.. maar die is +- 2x zo duur als de normale MK802..

Mk802 = $30-35$ UG802 of MK808 = 60-65$ odzo
pi_118663238
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef mcwops het volgende:
ik heb ook een bestellingske van ¤18 bij PriceAngels, betaald op 8 september (jawel!! :o ) en nog steeds niet ontvangen.
ondertussen al een paar keer gemaild; o.a. al ander tracking-nummer (RR...CN ipv RA...CN) gekregen, maar tot op heden nog niets ontvangen...
'k Heb na 45-dagen een Paypal-dispute geopend; ze hebben nu nog een week en dan dispute naar claim brengen...
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:16:56 #172
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_118663748
Is er eigenlijk ook ergens wat meer informatie te krijgen over koptelefoons uit china? Nu kan ik genoeg vinden over in-ears maar ik zoek echt een (neutrale) koptelefoon voor produceren. Nu ken ik alleen de brainwavz hm3 en hm5 en zag ik gisteren nog een linkje voorbij komen van een chinees audio merk wat ik niet zo 1,2,3 kan vinden. Het hoeft geen china prijs te hebben van 10$ mijn budget ligt rond de 250$. Ben gewoon benieuwd wat er verder nog te krijgen is op de bekende merken zoals akg, sennheiser, audio technica na.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:20:33 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118663892
YouTube
pi_118664068
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 00:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke videoreview.Is het ook mogelijk om tv streamingen te kijken?
pi_118664170
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

thanks voor de aanvulling, het klopt idd dat xmbc alsware het menu gewoon showt en MX player het afspeelt.. en dat gaat prima ;)

dus voor de gene die uitzending gemist wil kijken, full HD films en muziek afspelen
van een externe 2.5 inch schijfje.. zie mijn review :P
( dat lukt dus prima met de MK802, na mijn weten de goedkoopste android stick tot nu toe..)

echter als je wat meer budget hebt, zal ik gewoon gelijk voor een Dualcore versie gaan..
gewoon toekomst proof, en een tikkeltje sneller dus.. maar die is +- 2x zo duur als de normale MK802..

Mk802 = $30-35$ UG802 of MK808 = 60-65$ odzo
maar die mk802 heeft slechte wifi verbinding lees ik?
is dat zo?
mijn enigste doel is om de eredivisie app te downloaden en dan wedstrijden live te kijken en ik wil snel internet en niet langzaam.en ook wil ik mijn tv bedienen via mijn mobiel. alles android uiteraard
maar is de wifi verbinding en de oververhitting ernstig?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:09:20 #176
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118665831
"If you're buying an item from a seller in another country, you can't ask a seller to mark on the customs declaration that the item is a gift. That's not just against our policies, it's illegal."

Lees ik net op Ebay.com

Rol heel Fok! dan maar op volgens mij :')
YouTube
pi_118666972
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef pazara het volgende:

[..]

is dat zo?
mijn enigste doel is om de eredivisie app te downloaden en dan wedstrijden live te kijken en ik wil snel internet en niet langzaam.en ook wil ik mijn tv bedienen via mijn mobiel. alles android uiteraard
gast...........
Als je het al gelezen hebt, waarom wil je het dan nog van ons horen?

Aangezien je hier nooit weg gaat als je geen antwoord krijgt;
FullHD kan hij inderdaad niet draadloos streamen, makkelijk op te lossen met een verloopstekkertje USB->RJ45 en je kunt bedraad op je netwerk.
Hij wordt heet ja, echter niet zo heet dat je hele huis gaat afbranden. Vind je hem toch te heet worden? Draai je hem open, koelpasta/koelblokje/gaten in de behuizing/... en probleem is opgelost.

Is dit allemaal te ingewikkeld voor je? (wat ik wel verwacht) Doe dan niet zo eigenwijs en vraag digitale TV met eredivisie aan..
pi_118667948
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:35 schreef Painore het volgende:

[..]

gast...........
Als je het al gelezen hebt, waarom wil je het dan nog van ons horen?

Aangezien je hier nooit weg gaat als je geen antwoord krijgt;
FullHD kan hij inderdaad niet draadloos streamen, makkelijk op te lossen met een verloopstekkertje USB->RJ45 en je kunt bedraad op je netwerk.
Hij wordt heet ja, echter niet zo heet dat je hele huis gaat afbranden. Vind je hem toch te heet worden? Draai je hem open, koelpasta/koelblokje/gaten in de behuizing/... en probleem is opgelost.

Is dit allemaal te ingewikkeld voor je? (wat ik wel verwacht) Doe dan niet zo eigenwijs en vraag digitale TV met eredivisie aan..
Don't feed the troll! Je zou hem niet meer helpen! :P

en pazara, gebruik ^&%&&% GOOGLE! dit had je allemaal kunnen vinden. :')
pi_118668467
Ja, en nu? }:| |:(

Ik moet blijkbaar actie ondernemen maar hoe? "laat ons weten hoe u verder wilt gaan" Hoe?
Heb ik nog nooit hoeven doen bij een claim...
pi_118668529
Die had ik laatst ook, heb maar een fb bericht naar paypal gestuurd en ineens was mijn claim toegewezen.
pi_118670060
Hoi,
als bij paypal je bankrekening gecontroleerd is, moet je dan nog steeds geld overmaken, of kan je ook meteen aankopen doen, dat het gelijk van je rekening (bank) gehaald wordt?
Twiddel
pi_118670156
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
als bij paypal je bankrekening gecontroleerd is, moet je dan nog steeds geld overmaken, of kan je ook meteen aankopen doen, dat het gelijk van je rekening (bank) gehaald wordt?
http://lmgtfy.com/?q=paypal+bankrekening+koppelen
pi_118670911
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:25 schreef Mikail50 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke videoreview.Is het ook mogelijk om tv streamingen te kijken?
in welke zin bedoel je tv streamingen?
pi_118671164
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef pazara het volgende:

[..]

is dat zo?
mijn stick ligt bijna naast mijn router, ik heb uiteraard volledig bereik..
hoe de wifi is kan ik dus niet zeggen..

Snel internet is natuurlijk afhankelijk van het bereik, maar natuurlijk ook van je eigen internetverbinding ( en natuurlijk wat jij interpreteert als 'snel' :P)

Daarnaast is het wel zo dat je pagina's sneller laden op een dualcore versie dan op een singelcore versie..

Eredivisielive officiele app of wil je live wedstrijden kijken via Sopcast bijv?
sopcast werkt hier de ene keer wel lekker met EL de andere keer niet en loopt hij 10 x vast :P

De warmte; tja hij word warm maar dit heeft geen invloed om zijn performance..
en mocht je hem wat koeler hebben, maar je zelf wat gaatjes in je case..
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:12:12 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118671253
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:08 schreef Iemand91 het volgende:
Ja, en nu? }:| |:(
[ afbeelding ]

Ik moet blijkbaar actie ondernemen maar hoe? "laat ons weten hoe u verder wilt gaan" Hoe?
Heb ik nog nooit hoeven doen bij een claim...
Ik had de volgende info bij mijn claim staan:

-Tracking nummer van PostNL & bijbehorende postcode geven.
- Dat het niet op jou adres is aangeleverd maar van een ander (verschil had ik aanggegeven, rotterdam is 150 km ver weg :P)
- Zeggen dat PostNL aangaf dat het niet aan jou was geadresseerd
- Het nummer in het topic op tweakers zoeken, daar staan er een aantal wellicht kan je zeggen dat je een zelfde nummer als persoon X had (met link).
pi_118671464
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
om even te bevestigen, nee dan kun je gewoon aankopen doen en dan schiet paypal het voor..
na een aantal dagen word het dan van je bankrekeningen geschreven... ;)
pi_118671594
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

om even te bevestigen, nee dan kun je gewoon aankopen doen en dan schiet paypal het voor..
Okiedokie, dank je! *O*
Twiddel
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:23:38 #188
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118671793
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik vraag me dan alleen af, of het concept "verified payment" op deze manier niet langer duurt. Aangezien PayPal het achteraf van je rekening haalt.

i.p.v. PayPal saldo hebben, en het hiervan rechtstreeks betalen.
YouTube
pi_118672186
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik vraag me dan alleen af, of het concept "verified payment" op deze manier niet langer duurt. Aangezien PayPal het achteraf van je rekening haalt.

i.p.v. PayPal saldo hebben, en het hiervan rechtstreeks betalen.
Lees jij niet ofzo? ik zeg toch dat paypal t voorschiet?

of ze t nu voorschieten, of direct van je paypal saldo halen.. maakt dan toch qua tijd niet uit?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:45:35 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118672842
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

Lees jij niet ofzo? ik zeg toch dat paypal t voorschiet?

of ze t nu voorschieten, of direct van je paypal saldo halen.. maakt dan toch qua tijd niet uit?
Jezus, ook last van de volle maan?

Welkom in de wereld van banken:

A. iemand schiet iets voor... voorschieten betekent dat die persoon het tegoed heeft van jou. Met andere woorden er wordt iets betaald uit middel van een ander.

B. Op het moment dat PayPal het voorgeschoten heeft, is het product betaald door paypal, maar nog geen geverifieerde betaling door jou.

C. Pas als PayPal het geld van jou rekening heeft kunnen incasseren, betekent dit dat de transactie een feit is geworden. Wanneer PayPal het geld namelijk niet van jou rekening kan incasseren, heeft er geen betaling plaatsgevonden omdat er met "spookgeld" een transactie gedaan is.

Iets vriendelijkere reply de volgende x aub.

Vandaar dus mijn vraag, wordt het voorschot van Paypal al als geverifieerde betaling gezien?

Reden voor mijn vraag:

Ik betaalde de V911 vanaf mijn paypal saldo.
Mijn neefje betaalde het vanaf een gekoppelde bankrekening via paypal.
Hij kreeg na ong 5 dagen een bevestiging
Ik hetzelfde moment.

Helicopter werd ook met een tussenpoze van 5 dagen geleverd.

thank you, that is all.
YouTube
pi_118673072
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]
Ik hetzelfde moment.

thank you, that is all.
Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat je na 5 dagen pas een bevestiging krijgt?! Ik krijg hem meestal een paar uren na betaling ;)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:51:37 #192
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_118673098
Lees ik dat nou goed, werkt sopcast op zo'n stickje? Dat is toch helemaal niet verkrijgbaar in de playstore, en zou je er dan ook vlc op kunnen zetten? Werkt het streamen van sopcast voor voetbalwedstrijden net zo goed als met een pc, internet is bij mij goed (glasvezel) dus als dit allemaal kan weet ik al wat ik ga vragen voor de sint.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:59:24 #193
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118673465
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen niet hoe het kan dat je na 5 dagen pas een bevestiging krijgt?! Ik krijg hem meestal een paar uren na betaling ;)
Ja, dat begreep ik bij hem ook niet maar was wel even het geval.
YouTube
pi_118674280
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef mabo11 het volgende:
Lees ik dat nou goed, werkt sopcast op zo'n stickje? Dat is toch helemaal niet verkrijgbaar in de playstore, en zou je er dan ook vlc op kunnen zetten? Werkt het streamen van sopcast voor voetbalwedstrijden net zo goed als met een pc, internet is bij mij goed (glasvezel) dus als dit allemaal kan weet ik al wat ik ga vragen voor de sint.
Search google: sopcast for android :)

geen vlc nodig als je bijv mx player gebruikt ;)
pi_118674480
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, dat begreep ik bij hem ook niet maar was wel even het geval.
Ik weet niet over wat voor soort koppeling jij het hebt. Maar ik heb nu al 5/6 jaar Paypal (gekoppeld). Als ik betaal krijg ik binnen 1 minuut een Orderbevestiging, een betalingsbevestiging van paypal en een transactiebevestiging van de shop. Heb ook vaak gehad dat het een paar uur erna werd geshipped. Dus ook met een koppeling is er geen delay oid.
pi_118674585
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Jezus, ook last van de volle maan?

Welkom in de wereld van banken:

A. iemand schiet iets voor... voorschieten betekent dat die persoon het tegoed heeft van jou. Met andere woorden er wordt iets betaald uit middel van een ander.

B. Op het moment dat PayPal het voorgeschoten heeft, is het product betaald door paypal, maar nog geen geverifieerde betaling door jou.

C. Pas als PayPal het geld van jou rekening heeft kunnen incasseren, betekent dit dat de transactie een feit is geworden. Wanneer PayPal het geld namelijk niet van jou rekening kan incasseren, heeft er geen betaling plaatsgevonden omdat er met "spookgeld" een transactie gedaan is.

Iets vriendelijkere reply de volgende x aub.

Vandaar dus mijn vraag, wordt het voorschot van Paypal al als geverifieerde betaling gezien?

Reden voor mijn vraag:

Ik hetzelfde moment.

thank you, that is all.
Antwoord op A B C :9

Wanneer denk je dat paypal een gecontroleerde rekening status geeft dan of laat staan waarom ze überhaupt de status gecontroleerde rekening hebben?
Die status krijg je juist als er al eerdere betalingen zijn gedaan, en als paypal checkt of de rekening daadwerkelijk van jou is.. ( vaak is het zo dat wanneer je je rekening koppelt, en je wil gelijk bij je eerste betaling een groot bedrag betalen, dat ze daar niet meer akkoord gaan..
Doormiddel van kleine orders die ze rechtstreeks van je bankrekening halen, controleren ze of je wel of niet voldoet aan de eisen om een gecontroleerde rekening te krijgen)

wanneer je die status bezit, ben je dus volgens paypal betrouwbaar en worden betalingen die paypal dus voorschiet ook gewoon gezien als geverifieerde betaling..
Deze betaling zal dus ook direct plaats vinden, ongeacht of je nu wel of geen geld op je rekening hebt..

mocht je geen geld op je bankrekening hebben staan, krijg je dus gewoon een aanmaning dan incassobureau er achteraan etc, gezien jij in de bankenwereld zit ( althans je verwelkomt mij erin :D) hoef ik jou dat proces wss niet uit te leggen hoe het verloopt als je niet betaald... :P

Dat jou neefje pas naar 5 dagen bevestiging krijgt , kan ik alleen maar concluderen dat hij geen gecontroleerde rekening/betrouwbare koper is. en dat paypal dus niks voor schiet, maar het rechstreeks van zijn rekening schrijft ( wat dus enkele dagen, in dit geval 5, duurt ;) )

een normale gecontroleerde rekening(houder) krijgt binnen 1 uur( meestal binnen 10 minuten) gewoon een bevestiging dat er is betaald.

Waarom attendeer je dr mij op dat ik vriendelijker moet zijn? het is niet als aanval bedoeld..
Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat dit topic enorm overspoeld word met onzinnige post, die of zelf opzoekbaar zijn door google, of niet eens gerelateerd zijn aan china shopping..
Daar beginnen de vaste user een beetje flauw van te worden, zie t geval met pazara's posts..

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 31-10-2012 17:40:00 ]
pi_118675288
Zzzz... Nu misschien een nieuw topic?
Domme vragen van mensen die te lui zijn om zelf te zoeken...
pi_118675305
http://www1.buyincoins.co(...)-01-product-180.html

met eu plug in 8 dagen na bestelling binnen! kan het veel sneller?
pi_118675465
En? Werkt het naar behoren?
pi_118675574
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:54 schreef Guul het volgende:
En? Werkt het naar behoren?
Of rookt die na 3 usb's insteken :')?
pi_118675603
hij werkt prima, maar dat komt in het review topic met nog meer dingen.. t ging meer om de snelheid
pi_118677929
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

Eredivisielive officiele app of wil je live wedstrijden kijken via Sopcast bijv?
sopcast werkt hier de ene keer wel lekker met EL de andere keer niet en loopt hij 10 x vast :P

Waar haal je goede streams vandaan? Want die SopcastX die op de Play store staat is geen ontvanger van streams, althans hij doet niks.

En heeft er iemand ervaring met het vervangen van CCFL buisjes in een computer monitor??
Heb wel de printplaat gezien op Taobao, maar de buisjes zijn vooralsnog best prijzig, 30 dollar en ik weet niet eens of ze wel heel aankomen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:21:46 #203
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118678618
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:30 schreef Downstar het volgende:

[..]

Antwoord op A B C :9

Wanneer denk je dat paypal een gecontroleerde rekening status geeft dan of laat staan waarom ze überhaupt de status gecontroleerde rekening hebben?
Die status krijg je juist als er al eerdere betalingen zijn gedaan, en als paypal checkt of de rekening daadwerkelijk van jou is.. ( vaak is het zo dat wanneer je je rekening koppelt, en je wil gelijk bij je eerste betaling een groot bedrag betalen, dat ze daar niet meer akkoord gaan..
Doormiddel van kleine orders die ze rechtstreeks van je bankrekening halen, controleren ze of je wel of niet voldoet aan de eisen om een gecontroleerde rekening te krijgen)

wanneer je die status bezit, ben je dus volgens paypal betrouwbaar en worden betalingen die paypal dus voorschiet ook gewoon gezien als geverifieerde betaling..
Deze betaling zal dus ook direct plaats vinden, ongeacht of je nu wel of geen geld op je rekening hebt..

mocht je geen geld op je bankrekening hebben staan, krijg je dus gewoon een aanmaning dan incassobureau er achteraan etc, gezien jij in de bankenwereld zit ( althans je verwelkomt mij erin :D) hoef ik jou dat proces wss niet uit te leggen hoe het verloopt als je niet betaald... :P

Dat jou neefje pas naar 5 dagen bevestiging krijgt , kan ik alleen maar concluderen dat hij geen gecontroleerde rekening/betrouwbare koper is. en dat paypal dus niks voor schiet, maar het rechstreeks van zijn rekening schrijft ( wat dus enkele dagen, in dit geval 5, duurt ;) )

een normale gecontroleerde rekening(houder) krijgt binnen 1 uur( meestal binnen 10 minuten) gewoon een bevestiging dat er is betaald.

Waarom attendeer je dr mij op dat ik vriendelijker moet zijn? het is niet als aanval bedoeld..
Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat dit topic enorm overspoeld word met onzinnige post, die of zelf opzoekbaar zijn door google, of niet eens gerelateerd zijn aan china shopping..
Daar beginnen de vaste user een beetje flauw van te worden, zie t geval met pazara's posts..

Ik ben ook een vaste user :P
YouTube
pi_118679590
Wat een awesome helm. _O_
Mag je met zoiets rijden in Nederland?

http://www.ebay.com/itm/M(...)sd%3D320948003187%26
pi_118679840
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:41 schreef Miniem het volgende:

Denk het niet, al zal een agent zich wel even achter de oren krabben :P

Is meer voor wielrennen denk ik, zo zonder onderkant.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:46:11 #206
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_118679844
quote:

Wat denk je zelf als bijna alle helmen je hele gezicht bedekken. Volgens mij mag deze alleen voor snorfietsen gebruikt worden. Weet het niet zeker.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_118680003
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:46 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf als bijna alle helmen je hele gezicht bedekken. Volgens mij mag deze alleen voor snorfietsen gebruikt worden. Weet het niet zeker.
Tegenwoordig heb je ook best "open" helmen in Nederland hoor :P
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:50:18 #208
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_118680087
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:48 schreef Miniem het volgende:

[..]

Tegenwoordig heb je ook best "open" helmen in Nederland hoor :P
Ja maar als je op een motor 150 km per uur rijdt en dan onderuit gaat, lijkt het me ook niet echt fijn als ze je tanden van het asfalt moeten schrapen en dat je voortaan door je oren moet eten en drinken.
pi_118680145
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:50 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Ja maar als je op een motor 150 km per uur rijdt en dan onderuit gaat, lijkt het me ook niet echt fijn als ze je tanden van het asfalt moeten schrapen en dat je voortaan door je oren moet eten en drinken.
Ik rijd geen motor :P
pi_118680739
Heb trouwens deze gekocht:

pi_118682018
Voor het skiën gebruik ik nu twee jaar zo een ding

http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item45fa3f1883

Vrijwel gelijk aan bovenstaande is die van mij. De stof voelt erg prettig aan, je merkt tijdens het skiën eigenlijk niet dat je hem op hebt. Draag hem alleen als het echt koud is met een windje erbij. Skibrol erboven sluit goed aan en helm op.

En het resultaat... misschien niet slim. Krijg ik allemaal FOK! ers die me gaan aanspreken op de piste. Maar dit ben ik dus.

woensdag 31 oktober 2012 @ 20:32:45 #212
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118682573
Wat is een goed merk voor een vrouwenhorloge?

Ben opzoek naar 1 voor de feestdagen om weg te geven.
YouTube
pi_118682753
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik zie niet wat dit met China te maken heeft, maar ik zou gewoon zeggen GUESS, Diesel, Michael Kors. Dat soort merken doen het altijd goed.

Dames horloges uit China heb ik weinig gezien, tenzij het replica is.

rose goud is hip nu
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:36:16 #214
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118682781
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:35 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik zie niet wat dit met China te maken heeft, maar ik zou gewoon zeggen GUESS, Diesel, Michael Kors. Dat soort merken doen het altijd goed.

rose goud is hip nu
Horloge uit China baas....

Net zoals wij Shark halen, Curren, Shinobi, IK Colouring etc
YouTube
pi_118682821
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Horloge uit China baas....

Net zoals wij Shark halen, Curren, Shinobi, IK Colouring etc
Ik heb al even een edit erin gegooid. Ik moet zeggen dat ik er ook niet echt op let.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:45:08 #216
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118683264
Ligt banggood er bij meer mensen uit?
YouTube
pi_118683408
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ligt banggood er bij meer mensen uit?
Doet het gwn.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:50:17 #218
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118683547
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:47 schreef Miniem het volgende:

[..]

Doet het gwn.
SPOILER
:S
YouTube
pi_118683727
Doet het hier ook.
pi_118683846
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

SPOILER
:S
http://50.23.225.41
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:58:00 #221
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118684013
quote:
thnx!

dafuq is er met mijn chrome dan :S

Hij slaat ook regelmatig vast op fok, en soms op andere sites en geeft hij aan: "shockwave flashplayer gecrashed" of iets in die geest

off topic, I know maar thanks want ik wilde wat bestellen op banggood.

edit: Zodra ik in het zoekveld iets intik en op enter druk, valt hij weer uit (in chrome) :')
YouTube
pi_118684054
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

thnx!

Hij slaat ook regelmatig vast op fok, en soms op andere sites en geeft hij aan: "shockwave flashplayer gecrashed" of iets in die geest

Ik denk dat er nog een verkeerd in IP in sommige DNS servers staat..
Vandaar dat je dit IP wel kan laden..
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:58:50 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118684062
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Skiet het volgende:

Vrijwel gelijk aan bovenstaande is die van mij. De stof voelt erg prettig aan, je merkt tijdens het skiën eigenlijk niet dat je hem op hebt. Draag hem alleen als het echt koud is met een windje erbij. Skibrol erboven sluit goed aan en helm op.

En het resultaat... misschien niet slim. Krijg ik allemaal FOK! ers die me gaan aanspreken op de piste. Maar dit ben ik dus.

[ afbeelding ]
Wij gaan natuurlijk nooit de deur uit, dus dat is geen probleem. :+

Enne mensen, als je je afvraag of het nu aan jou of de site ligt, check dan ff een site als:
http://www.watchmouse.com/nl/checkit.php , of
http://www.downforeveryoneorjustme.com
pi_118684129
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

thnx!

edit: Zodra ik in het zoekveld iets intik en op enter druk, valt hij weer uit (in chrome) :')
Ik werk altijd.

Groet,

woensdag 31 oktober 2012 @ 21:02:51 #225
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118684275
quote:

Moet een keurmerk hebben om legaal te zijn. Wat vadertje overheid wilt hebben we natuurlijk schijt aan... je wilt zelf een fatsoenlijk gekeurde helm om je hoofd hebben zitten ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Skiet het volgende:

[ afbeelding ]
Skiet die skiet!!! :+
Ik kan dit toevallig gebruiken voor een tripje naar de zuidpool ^O^
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:02:58 #226
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118684282
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:00 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik werk altijd.

Groet,

[ afbeelding ]
IE pakt hij ook niet.

Zal ff rebooten dan.

Heb nog paypal saldo over, gister nog een shark horloge gehaald maar nu de zwarte variant, en nog een Curren.

Wilde net op banggood ff checken en wat bestellen, krijg je dit :(

Ben benieuwd in hoeverre mijn pakketten last van de chinezen gaan hebben, en of de shark horloges mij extra geld gaan kosten (heb er gelijk maar 2 gehaald, samen 44 dollar).

Lampje van tomtop, (mooie weggever (met een 10% coupon code) voor de kerstdagen) aanrader ^O^ komt vanuit een UK warehouse.... ben benieuwd!
YouTube
pi_118684327
Je zou eventueel dit kunnen proberen:

In verkenner
quote:
%windir%\System32\Drivers\etc
in de adresbalk plakken

aan het hosts bestand dit toevoegen:
quote:
50.23.225.41 banggood.com
Een DNS wijziging duurt ongeveer 24-48 uur, dus dan werkt banggood.com weer overal zonder dit trucje.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:09:42 #228
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118684577
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:04 schreef AnimeFan het volgende:
Je zou eventueel dit kunnen proberen:

In verkenner

[..]

in de adresbalk plakken

aan het hosts bestand dit toevoegen:

[..]

Een DNS wijziging duurt ongeveer 24-48 uur, dus dan werkt banggood.com weer overal zonder dit trucje.
Windows verkenner werkt helemaal niet meer bij mij :S
zal je zien ,scheit deze er ook mee uit.

Me laptop gister net weggebracht voor reparatie (garantie)
ben hem 3 week kwijt.. GAAT OOK NAAR CHINA OF TAIWAN :P
YouTube
pi_118685421
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Windows verkenner werkt helemaal niet meer bij mij :S
zal je zien ,scheit deze er ook mee uit.

Me laptop gister net weggebracht voor reparatie (garantie)
ben hem 3 week kwijt.. GAAT OOK NAAR CHINA OF TAIWAN :P
Of Polen.
pi_118685585
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:25 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Of Polen.
Of Emmen. (Daar word HP gerepareerd..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:57:07 #231
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_118687360
http://www1.buyincoins.co(...)w-product-18027.html toffe stuff maar besteld ik alleen dat ik straks geen boete krijg wegens die lasers.
BAM dit is 3KB
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:59:10 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118687469
Je denkt zelf dat lasers in het verkeer getolereerd worden?
Ja, tenzij het een politielaser is om de snelheid te meten misschien. ;(
pi_118687811
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:57 schreef Loll het volgende:
http://www1.buyincoins.co(...)w-product-18027.html toffe stuff maar besteld ik alleen dat ik straks geen boete krijg wegens die lasers.
Ik zal je zeggen, ik heb die op me fiets zitten. Heb die lasers altijd uitstaan, ik gooi ze alleen aan als ik bij een verjaardag ben of uit de stad kom en dronken ben.

Verder is het een beetje :') om met die lasers aan te fietsen

Ik moet zeggen dat die van mij een stuk duurder was via Ebay!
pi_118690589
Dit komt altijd goed van pas, haha. Ik moest dit gewoon hebben, ik heb al gameboy cover, nyancat en nog wat. Wat word je hebberig van die sites, je ziet dingen die handig lijken, het is echt onvoorstelbaar.
Maar wel leuk!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_118692535
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef T_Fuff het volgende:
Dit komt altijd goed van pas, haha. Ik moest dit gewoon hebben, ik heb al gameboy cover, nyancat en nog wat. Wat word je hebberig van die sites, je ziet dingen die handig lijken, het is echt onvoorstelbaar.
Maar wel leuk!
Die heeft mijn zus ook binnen gekregen. Opener gedeelte was met geen mogelijkheid uit te schuiven, ding zit nog steeds muurvast :D En dat ijzer zat zowat tegen de achterkant van de telefoon, lekker krassen op dat glas *O*
pi_118694951
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen, ik heb die op me fiets zitten. Heb die lasers altijd uitstaan, ik gooi ze alleen aan als ik bij een verjaardag ben of uit de stad kom en dronken ben.

Verder is het een beetje :') om met die lasers aan te fietsen

Ik moet zeggen dat die van mij een stuk duurder was via Ebay!
zie wel mogelijkheden voor een very cheap ass bouwlaser
  donderdag 1 november 2012 @ 08:34:47 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118695515
quote:
ZIe mensen hier al een 1 watt laser inbouwen :')! en dan ook nog wat omhoog richten.
pi_118695558
Zit nog te wachten op zo'n 8 dingen van eBay met oa iphone batterij case iphone externe batterij oplader auto usb lader carbon sticker iphone 4s plectrums anti slip mat en iphone hoesje :)

En ook natuurlijk de 1 cent fluit
pi_118695673
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

Goed merk weet ik niet, maar er staan hele mooie op PriceAngels (vind ik dan hè)
pi_118695887
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:27 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Of Emmen. (Daar word HP gerepareerd..)
Tis een ASUS.

Vanacht e-mailtje gekregen.. er is weer een pakketje onderweg met een trackingcode \o/
YouTube
pi_118696423
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:38 schreef namemotion het volgende:
En ook natuurlijk de 1 cent fluit
tis eigenlijk een groot geluk dat ik hjem tegenkwam.. hha
maar alsnog is iedereen der \ blij ' mee haha..
pi_118696450
Heb nu (voor mij) een record aantal pakjes onderweg: 2 van Ebay, 1 van Tinydeal en 2 van MisterTao. .:)
pi_118696626
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:26 schreef Marco001 het volgende:
Heb nu (voor mij) een record aantal pakjes onderweg: 2 van Ebay, 1 van Tinydeal en 2 van MisterTao. .:)
5 pakketjes dus jouw record, die van mij is echt iets van minimaal 15

Wat heb je van mistertao?
pi_118696641
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:25 schreef seeewpaall het volgende:

[..]

tis eigenlijk een groot geluk dat ik hjem tegenkwam.. hha
maar alsnog is iedereen der \ blij ' mee haha..
Ja, wij staan altijd open voor 1 cnt deals!!!
pi_118696652
Ooh, niet veel bijzonders; wat dingetjes voor de auto en iets waar hier niet over gepraat mag worden..
pi_118698594
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:36 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Die heeft mijn zus ook binnen gekregen. Opener gedeelte was met geen mogelijkheid uit te schuiven, ding zit nog steeds muurvast :D En dat ijzer zat zowat tegen de achterkant van de telefoon, lekker krassen op dat glas *O*
Ik heb sticker op achterkant zitten nu, daar mag die prima tegen krassen, als het maar niet erdoor heen komt. We zullen het gaan zien, kan natuurlijk niet perfect zijn ;)

Gisteravond overigens mijn avond afgesloten met nog wat spul.
LED kraanverlichting :o
neodymium magneetjes voor op het whiteboard
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_118700532
is deze goed?
  donderdag 1 november 2012 @ 12:04:15 #249
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118700570
Kopen!!

Dream color ~O>

donderdag 1 november 2012 @ 12:48:14 #250
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_118702038
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:03 schreef pazara het volgende:
is deze goed?
Ik hoor dat je hier constant dingen aan het vragen bent zonder zelf onderzoek te doen en constant dingen opnieuw vraagt.

Zoek voortaan zelf eens wat uit voordat je wat komt vragen, het is erg irritant voor de anders users.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_118702281
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:03 schreef pazara het volgende:
is deze goed?
zoek 'ns zelf wat op..
koop m anders eerst :)
en geef daarna zelf aan of die ' goed is ' ..
^O^
pi_118702393
Geef hem gewoon een ban van een week, leert hij het wel af.

Gezien zijn postgeschiedenis stelt hij vaker in verschillende topics eenzelfde vraag.
Bij geen antwoord, nieuw topic :')
YouTube
  donderdag 1 november 2012 @ 13:06:20 #253
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118702617
2 gekocht, ziet er niet uit maar kan weleens lekker zijn bij een winter windje _O-
Bedankt Skiet ^O^

donderdag 1 november 2012 @ 13:23:12 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118703236
Zo, twee OEM-laders binnen, zonder USB-socket en aparte kabel dit keer, maar iets directs.

Omdat ik moest werken gisteren postbode gemist. Waarschijnlijk (83% zekerheid) m'n closed-type Astrotecs AS-200. De open-type AS-100 zien er wel cool Grado-achtig uit, zouden door open-type uitvoering betere soundstage hebben maar slechtere bass en ik was net op zoek eigenlijk naar iets met lekkere bass impact zonder de het midden en hogere einden veel in te leveren. Ben benieuwd. :D

En Pazara inderdaad... :N :|W
pi_118703719
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Geef hem gewoon een ban van een week, leert hij het wel af.

Gezien zijn postgeschiedenis stelt hij vaker in verschillende topics eenzelfde vraag.
Bij geen antwoord, nieuw topic :')
Kan je vandaag wel weer op www.banggood.com komen?
  donderdag 1 november 2012 @ 13:47:33 #256
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_118704116
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

JA
pi_118705371
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:37 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ja, gisteravond laat kon ik er pas weer op.

Bestelling is al geplaatst.
YouTube
  donderdag 1 november 2012 @ 14:24:34 #258
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_118705505
Ik heb nu van die inears oordoppen maar ben een zo'n dopje kwijt geraakt, ik heb nu wel 2 anderen maten thuis liggen maar die zijn of te groot of te klein. Iemand die weet hoe die dingen heten?

Heb het al ze heten In Ear Bud
pi_118705633
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:24 schreef mabo11 het volgende:
Ik heb nu van die inears oordoppen maar ben een zo'n dopje kwijt geraakt, ik heb nu wel 2 anderen maten thuis liggen maar die zijn of te groot of te klein. Iemand die weet hoe die dingen heten?

Ik heb deze ooit eens gekocht
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item2571af7158
pi_118705749
Weet iemand of je bij UPS inmiddels ook met pin kan betalen?
Moet 35 euro betalen voor een pakketje van Lightinthebox ;(
pi_118705787
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:32 schreef tralalala het volgende:
Weet iemand of je bij UPS inmiddels ook met pin kan betalen?
Moet 35 euro betalen voor een pakketje van Lightinthebox ;(
Dankzij de douane?
  donderdag 1 november 2012 @ 14:35:50 #262
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_118705845
quote:
Bedankt, ik nu ook :P
pi_118705926
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:35 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Bedankt, ik nu ook :P
Mooi dat ik kon helpen :)
pi_118706669
Custom Mousepad
http://www.artscow.com/photo-gifts/99cents-gifts

Maak een account.
Kies een item en upload een plaatje
Ga dan naar check out en voer de volgende code in:
99centdiscount
  donderdag 1 november 2012 @ 15:03:02 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118706727
Gaat iedereen nou Artcow-refferals aanmaken? :P
  donderdag 1 november 2012 @ 15:08:18 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118706878
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:24 schreef mabo11 het volgende:

Oordoppen, vaak als 'buds' aangeduid, zijn geluidsdempend ter rust bedoeld.
Zogenaamde 'earphone tips' zijn eigenlijk in-ear monitor (IEM) opzetstukjes. ;)
Erg populair, want kwaliteit, zijn Comply Foam in-ear tips.
Niet dat je op 'buds' niet zal kunnen vinden wat je zoekt.
pi_118707151
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:03 schreef shiznuts het volgende:
Nieuwe topic name door de geniale inbreng van grootmeester shiznuts

"[Chinese Webshops] Topic #228 Artscow-refferals!"
YouTube
pi_118707878
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:33 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Dankzij de douane?
Jep, maar bij UPS ben je volgens mij sowieso de lul.
Had er in ieder geval al een beetje rekening mee gehouden. :P
Voor de zekerheid toch maar wat geld uit de muur getrokken
  donderdag 1 november 2012 @ 16:10:20 #269
48067 neo2000
pi_118708869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:23 schreef shiznuts het volgende:
Zo, twee OEM-laders binnen, zonder USB-socket en aparte kabel dit keer, maar iets directs.

Omdat ik moest werken gisteren postbode gemist. Waarschijnlijk (83% zekerheid) m'n closed-type Astrotecs AS-200. De open-type AS-100 zien er wel cool Grado-achtig uit, zouden door open-type uitvoering betere soundstage hebben maar slechtere bass en ik was net op zoek eigenlijk naar iets met lekkere bass impact zonder de het midden en hogere einden veel in te leveren. Ben benieuwd. :D

En Pazara inderdaad... :N :|W
Y U NO JVC S500's? :P :o
pi_118709234
quote:
Actie liep toch t/m 31 oktober ? :P
pi_118709236
quote:
Sorry had hem gewoon even van reddit gestolen :')
pi_118709581
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:19 schreef nodig het volgende:

[..]

Actie liep toch t/m 31 oktober ? :P
Jup werkt niet meer :'(
pi_118712852
Mijn kapotte paar Brainwavz M2 heb ik anderhalve week geleden voor ¤1,90 opgestuurd naar Hong Kong, drie dagen geleden is er gratis een nieuw paar met Fed Ex naar mij toegestuurd. Goede service!
  donderdag 1 november 2012 @ 18:19:48 #274
48067 neo2000
pi_118713503
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:06 schreef monkeybrain het volgende:
2 gekocht, ziet er niet uit maar kan weleens lekker zijn bij een winter windje _O-
Bedankt Skiet ^O^

[ afbeelding ]
Zijn jullie allemaal van het Skiën, rijden jullie brommer/motor of zijn jullie part time ninja..? So many questions!! *)
  donderdag 1 november 2012 @ 18:25:51 #275
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118713683
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:19 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zijn jullie allemaal van het Skiën, rijden jullie brommer/motor of zijn jullie part time ninja..? So many questions!! *)
Noem me vuile Jap en vanavond heb je het antwoord als ik in je slaapkamer sta ~O>
Ik voorspel een gekkere winter dan vorig jaar :@ De Elfstedentocht, it giet oan!!
pi_118714664
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Noem me vuile Jap en vanavond heb je het antwoord als ik in je slaapkamer sta ~O>
Ik voorspel een gekkere winter dan vorig jaar :@ De Elfstedentocht, it giet oan!!
En dan zit ik middenin het hele elfsteden gebeuren :)
Kan ik wel een slaapkamer verhuren om mijn hobby te bekostigen.
Nog meer Friezen hier?
  donderdag 1 november 2012 @ 19:00:27 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118714891
@ Artcow-refferal: ach so. :P Dacht al.
quote:
11s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:10 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Y U NO JVC S500's? :P :o
Ik ben een hipster. Een JVC is veel te mainstream, joh. :'( :P
Neuh, design (beugel naar schelp-verbinding) is een beetje apart. Maar hij zal best goed zijn. :Y
Ga jij 'em toch eerst proberen..?
  donderdag 1 november 2012 @ 19:38:10 #278
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118716610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:55 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Nog meer Friezen hier?
100 varkens per nacht, deal?
pi_118717586
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

100 varkens per nacht, deal?
Bêst Genôch :Y
pi_118718359
Heb mn RGB led strip ook binnen:
http://www.ebay.nl/itm/RG(...)&hash=item19d53147f2

Wat een troep, heeft het welgeteld 5 minuten volgehouden, alleen zijn de contactpunten waar de input voor stroom e.d. zitten echt ruk.
de contactpuntjes zijn heel slecht, misschien dat het te verhelpen is met een beetje solderen maar laat ik daar nou juist niet goed in zijn
pi_118722710
Meer mensen die van Aaron een verzoek hebben gekregen om een review te schrijven voor de banggood site?

Heb de jongen maar ff geholpen :P

[ Bericht 42% gewijzigd door ManageTheAnger op 01-11-2012 21:43:28 ]
YouTube
pi_118728121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:55 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Nog meer Friezen hier?
Half, mijn vader woont in Fryslân
pi_118728150
Hoe gaat het eigenlijk met de Jiayu ? Laatste tijd niets meer over gehoord!
pi_118728381
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef namemotion het volgende:
een iemand heeft de g3 ontvangen de anderen proberen het bij andere winkels en grotendeels is overgestapt naar de neo mobile N02 ofzo
  donderdag 1 november 2012 @ 23:21:09 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118728579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:10 schreef namemotion het volgende:
Omdat Chinese Smartphones nu ondergebracht zijn in een eigen topic:
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart ( en Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch! )
  donderdag 1 november 2012 @ 23:22:05 #286
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118728610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:16 schreef Majinster het volgende:

[..]

een iemand heeft de g3 ontvangen de anderen proberen het bij andere winkels en grotendeels is overgestapt naar de neo mobile N02 ofzo
Lightake heeft nogsteeds dagelijks contact met Jiayu of het lukt.. voorlopig nog niet.
Jiayu doet te moeilijk.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_118729713
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:09 schreef namemotion het volgende:

[..]

Half, mijn vader woont in Fryslân
Ik zie het bij meer mensen gebeuren, maar zou je aub niet willen floodposten? Gewoon in 1 post zetten dus ;)
pi_118733719
We hadden voor tablets toch ook een centraal topic? ik kan hem nergens vinden.... :@ iemand een linkje?
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:34:36 #289
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118733865
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:25 schreef dj_ko het volgende:
We hadden voor tablets toch ook een centraal topic? ik kan hem nergens vinden.... :@ iemand een linkje?
Android tablet discussie topic #30 Met op 1.7GHz geklokte A15 cores.
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:54:38 #291
48067 neo2000
pi_118735363
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

O+ ( :o )

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:00 schreef shiznuts het volgende:
@ Artcow-refferal: ach so. :P Dacht al.

[..]

Ik ben een hipster. Een JVC is veel te mainstream, joh. :'( :P
Neuh, design (beugel naar schelp-verbinding) is een beetje apart. Maar hij zal best goed zijn. :Y
Ga jij 'em toch eerst proberen..?
Hipster, zomg! :o
Ga 'm binnenkort zelf proberen hoor, zal dan wel laten weten of ie z'n rep waar maakt.. (is eigenlijk ook niet echt ontopic whehehe, t'is immers een Japanner, geen Chinees. :P)
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:00:54 #292
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118735541
Net bij pandawill een MK802 besteld, met Fok korting, voor totaal 30 euro.

Echter, na checkout op paypal gedrukt, ging allemaal goed enzo, zie transcript paypal mail:

2 nov 2012 Betaling Aan Shenzhen Danhonghaotian Ecommerce Co., Ltd. Voltooid ... -$38,08 USD

Daarna kwam ik WEER in checkout terecht waar ik ineens nogmaals verzendmethode kiezen moest. Raar. Kreeg ook geen bevestigingsmail van ze of een andere bevestiging op hun site.

Gaat dat wel goed? :|
pi_118735689
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Net bij pandawill een MK802 besteld, met Fok korting, voor totaal 30 euro.

Echter, na checkout op paypal gedrukt, ging allemaal goed enzo, zie transcript paypal mail:

2 nov 2012 Betaling Aan Shenzhen Danhonghaotian Ecommerce Co., Ltd. Voltooid ... -$38,08 USD

Daarna kwam ik WEER in checkout terecht waar ik ineens nogmaals verzendmethode kiezen moest. Raar. Kreeg ook geen bevestigingsmail van ze of een andere bevestiging op hun site.

Gaat dat wel goed? :|
Stuur ze even een mailtje?

Edit:
Pandawill website werkt op het moment ook niet, is under construction.
pi_118736149
Zo RMA gemaakt bij priceangles ben benieuwd.
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:26:22 #295
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118736296
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:05 schreef Painore het volgende:

[..]

Stuur ze even een mailtje?

Edit:
Pandawill website werkt op het moment ook niet, is under construction.
zie het nu ja. Heb maar gemaild, hoop dat wel goed gaat.
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:33:38 #296
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118736518
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:26 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

zie het nu ja. Heb maar gemaild, hoop dat wel goed gaat.
Y U SITE NO WORK!

BACK I WANT IT IS MY DOLLARS!
YouTube
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:35:21 #297
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118736558
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Y U SITE NO WORK!

BACK I WANT IT IS MY DOLLARS!
Neh ai on ly wantan dloid dev eis
pi_118737248
"New arrival" oortjes op Focalprice, http://www.focalprice.com(...)ne.html#.UJOmsoYsFp0.

Doen me erg denken aan andere oortjes :P. Lekker "Kanen" opgeplakt & prijs wat hoger _O-
pi_118737255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:21 schreef MineraalWater het volgende:
Zo RMA gemaakt bij priceangles ben benieuwd.
Voor/want?

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:57 schreef jonasr het volgende:
"New arrival" oortjes op Focalprice, http://www.focalprice.com(...)ne.html#.UJOmsoYsFp0.

Doen me erg denken aan andere oortjes :P. Lekker "Kanen" opgeplakt & prijs wat hoger _O-
Kanen heeft opzicht ook wel wat leuke oortjes, deze lijken dan weer op de Awei ES900i en prijs verdubbelt ja..
pi_118737307
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:57 schreef Painore het volgende:

[..]

Voor/want?

[..]

Kanen heeft opzicht ook wel wat leuke oortjes, deze lijken dan weer op de Awei ES900i en prijs verdubbelt ja..
Aantal AWEI's hadden connector probleempjes en de oortjes viellen spontaan uit elkaar.
pi_118737350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:59 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Aantal AWEI's hadden connector probleempjes en de oortjes viellen spontaan uit elkaar.
Ja, ik had mijn 800's wel geteld 1 week voor het linkeroortje er al de geest aan gaf ^O^ .
En oortjes die los zitten, lijmen we toch zelf ~O>.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')