abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:13:14 #126
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118644960
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef Skiet het volgende:
Als je zoekt op 10W flood rgb kom je ook zat tegen. Maar ik twijfel toch altijd wel bij dit soort dingen, zeker als ik hem buiten zou willen gebruiken.. toch China in 220 met water he..
Daarom onze tuin laatst uitgerust met lampjes op 20 volt. Veiliger. Qua lichtopbrengst maakt het allemaal niet zoveel meer uit, LED geeft toch een bak licht met laag vebruik.. :P
Nu nog allemaal halogeen spotjes e.d., maar als LED ook OK blijkt te werken in de armaturen gaan er toch echt China leds in.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118645047
http://www1.buyincoins.co(...)v-product-10030.html

Zijn zulke dingen een beetje prima? En werken die hier in Nederland ook gewoon?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:15:07 #128
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118645111
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kijk we komen meer in de buurt, ik ben alleen op zoek naar zoiets maar dan voor binnen. Maar even rondstruinen
Ik heb zulke lampen van tomtop.

Erg goed spul.

Heb er al een paar onderweg als weggevertjes.

http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html

:)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118645219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb zulke lampen van tomtop.

Erg goed spul.

Heb er al een paar onderweg als weggevertjes.
Thanks voor de link.

En hoe is het licht ervan, werkt het goed met zo een afstandsbediening? En als je bijvoorbeeld 3 van die spotjes hebt, werkt 1 afstandsbediening dan op allemaal?
Top 5 China producten
pi_118645391
Ohjee, het zal vast niet goed zijn voor mij om een moderator te corrigeren, maar lees eens wat topics terug? Er zijn al meerdere filmpjes/foto's van deze lampen geplaatst.

Maar omdat ik zelfs een persoon als Pazara help, ga ik even de foto's voor je opzoeken!

EDIT 1!
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

thanks to monkey :D

echte configuratie met lichten laat ik later wel zien :D
EDIT 2!
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

dit is een beetje het idee, echter nog maar 1 lamp (die ik gemod heb, door t glas te verwijderen, hierdoor haal je de straal eruit, en word ie meer egaler)

dr komt dus nog een betere verdeling, met een 2de lamp om de hoek geheel te verlichten :)
en dus ook de zwarte schaduw vlakken aan de zijkant weg te krijgen :D
NOG MEER!!
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:28 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ziet er ook super uit :)

maak er gelijk maar ff een kleine review van..

ik heb 2 x een 5 watt RGB LED met remote gekocht voor +- 10 euro bij deze ebay seller:

http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1439.l2649

het is een grote fitting(e27) en past dus niet zomaar in elke lampenfitting (meeste zijn huislampen namelijk kleine fitting)

ik heb daarom de tip van monkeybrain kregen, om bij de karwei of action grote fittingen te kopen
en deze volgens te monteren op een stroomkabeltje.. dit is de goedkoopste manier om deze lampen te kunnen gebruiken :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Qua felheid zijn ze redelijk te doen, al heb ik er dus nu 2 aan staan voor een wat voller effect..
ook heb ik de lamp gemod door het glas eruit te halen, hierdoor haal je de focus uit de lamp waardoor je naar mijn mening een mooiere egale kleur op de muur hebt, ipv een dot licht op de muur..

voorbeeld:

links met glas en dus gefocust licht, rechts zonder glas voor mooiere egale kleur :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dan even over de mengkleuren, kleuren als paars en geel worden gemaakt door kleuren te combineren.

zo word geel gemaakt door groen en rood te combineren.. echter kan je duidelijk de groene en rode kleuren zien door de kleur geel heen.. door de mod toe te passen is het wel minder zichtbaar dat bijv. de kleur geel uit rood en groen bestaat, al is de rode gloed met name onderaan nog steeds wel zichtbaar..

[ afbeelding ]

De remote controller die je erbij krijgt, werkt perfect op een afstand van zeker 5 meter nog..
daarnaast is het mogelijk om beide lampen tegelijk te bedienen of apart( dan moet je wel even goed op de lamp richten, zodat de andere niet het signaal ook op pakt :P)

Conclusie: voor de prijs zijn het zeker leuke dingen om mee te spelen, mocht je het net als mij mooi kunnen weg werken achter een beeldscherm, dan kun je er zeker mooie dingen mee en een leuke sfeer in je kamer creëren!

de mengkleuren komen dus wat mindergoed over wanneer je de mod niet toepast..
mengkleuren zijn dus wel goed te doen, wanneer het glas eruit is en er iets voor de lampen zelf staat zodat de eerste kleuren (waaruit gemengd word) een beetje worden geblokkeerd op muur..
( zie gele voorbeeld, daar zie je onderaan nog wat rood.. terwijl de 'flow' boven aan dus wel duidelijk geel is :) )

hier nog een foto's van roze(die dus opgebouwd is als rood en blauw) :

[ afbeelding ]
hier lijkt t dan je de kleur blauw en rood goed kunt scheiden, dit komt echter meer door de camera..
het menselijk oog ( althans mijne dan :p!) ziet de verschillen niet zo duidelijk op de muur:P

[ afbeelding ]

Video:

dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:19:57 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118645480
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Thanks voor de link.

En hoe is het licht ervan, werkt het goed met zo een afstandsbediening? En als je bijvoorbeeld 3 van die spotjes hebt, werkt 1 afstandsbediening dan op allemaal?
Dit is het verschil tussen de goedkopere en een tom-top lamp met geel licht :P Zal zo even de link geven ;)

http://www.tomtop.com/5w-(...)-remote-control.html
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:27:44 #132
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118645975
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Thanks voor de link.

Ik heb wel een filmpje... maar daar is de lens overbelicht, maar het is bij mij gewoon helemaal egaal op de muur. Of het allemaal op 1 afstandsbediening werkt weet ik niet, want je krijgt gewoon 3 losse dan.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118646089
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:18 schreef Painore het volgende:
Ohjee, het zal vast niet goed zijn voor mij om een moderator te corrigeren, maar lees eens wat topics terug? Er zijn al meerdere filmpjes/foto's van deze lampen geplaatst.

Maar omdat ik zelfs een persoon als Pazara help, ga ik even de foto's voor je opzoeken!
"Niet goed om een mod te corrigeren" _O-
Het is niet dat ik hoger of weet ik het wat ben, heb gewoon een kleurtje zodat ik V&A kan sturen maar verder ben ik ook gewoon een enthousiast iemand met betrekking tot China en alles. Lees dus ook wel redelijk mee hier maar soms gaat het gewoon keihard met de topics :+

Thanks voor de info in ieder geval allemaal, ga denk ik even 2 losse lampen bestellen want kan daar vast wel iets mee in mijn nieuwe huisje. Helaas geen coupons want blijf onder de $50, of heb jij nog een recommender iets ManageTheAnger?
Top 5 China producten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:30:18 #134
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118646182
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is niet dat ik hoger of weet ik het wat ben, heb gewoon een kleurtje zodat ik V&A kan sturen maar verder ben ik ook gewoon een enthousiast iemand met betrekking tot China en alles. Lees dus ook wel redelijk mee hier maar soms gaat het gewoon keihard met de topics :+

Thanks voor de info in ieder geval allemaal, ga denk ik even 2 losse lampen bestellen want kan daar vast wel iets mee in mijn nieuwe huisje. Helaas geen coupons want blijf onder de $50, of heb jij nog een recommender iets ManageTheAnger?
Ja, volgens mij wel.

probeer:

TT10CTB31

die coupon maar, is toch 10% dus $1,30

:D

(morgen vervalt hij!)
YouTube
pi_118646262
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
TT10CTB31
Thanks! Stond niet ergens anders of op facebook, gelijk maar even 2 bestellen :)
Top 5 China producten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:33:42 #136
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118646421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Thanks! Stond niet ergens anders of op facebook, gelijk maar even 2 bestellen :)
Kreeg hem bij me bestellingen :)

Zelf al gebruikt, morgen nog een keer (als dat nog wil)
YouTube
pi_118646537

Best grappige dingen af en toe.
Top 5 China producten
pi_118646554
Heb ook maar eens zo een lampje besteld.
Een jaar of 4 geleden eens een rood led stripje gekocht, was toen al heel wat! Daarna de LED lampjes van de IKEA gebruikt, nu maar eens een lampje van TomTop.
Registreren en aanmelden voor de nieuwsbrief gaf me al 70 cent korting, kortingscode erbij, totaal van $9.43 :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:35:59 #139
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118646576
quote:

[..]

Nog niet alle posts van desbetrefende user doorgelezen :P? Daar ben jij niks bij (daarnaast doe je nog iets van zelf onderzoek _O- .

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]

Best grappige dingen af en toe.
Jup, ben alleen bang dat ze wat plastic zijn :D
pi_118646617
Vanuit het chinese smartphone topic, op verzoek een linkje naar het DX forum over vertraagde leveringen uit China.
http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1229918
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:37:39 #141
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118646684
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef Mehari het volgende:
Vanuit het chinese smartphone topic, op verzoek een linkje naar het DX forum over vertraagde leveringen uit China.
Thnx voor het inwilligen van het verzoek.

In het smartphone topic werd verteld dat er bijna niets geleverd werd vanuit China en dat het allemaal moeilijk moeilijk is.

Dit is de bron (nog niet geklikt, ga ik nu doen :P)
YouTube
pi_118646737
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog niet alle posts van desbetrefende user doorgelezen :P? Daar ben jij niks bij (daarnaast doe je nog iets van zelf onderzoek _O- .

[..]

Jup, ben alleen bang dat ze wat plastic zijn :D
Nee moet me maar eens wat meer inlezen, voel me een newbie hier :@

En plastic zal het wel zijn ja, anders best leuk dingetje.
Top 5 China producten
pi_118646879
quote:

[..]

Dus je hebt zeker niet de bevoegdheid om bepaalde users uit dit topic te bannen? O-)
pi_118646992
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Painore het volgende:

[..]

Dus je hebt zeker niet de bevoegdheid om bepaalde users uit dit topic te bannen? O-)
Dat houden we maar in het midden O+

Edit: 2 lampjes zijn besteld. Ben benieuwd :)

[ Bericht 9% gewijzigd door rene90 op 30-10-2012 22:50:50 ]
Top 5 China producten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:52:52 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118647716
Even heel iets anders dan:
quote:
Dear Valued Customers

Update on 15 Oct.2012

We still keep getting packages returned to our warehouse because of the custom issue, all returned packages will be resent with the same tracking number via different shipping method right after they arrive in our warehouse. Please expect few more days than usual for the tracking update. If your order gets no update within couple weeks, please feel free to contact us http://cs.dx.com/Ticket/Check/Order.Hold

Again, sorry for the delay.

China and Hong Kong Customs’ have temporarily increased package inspection due to China’s upcoming National Congress resulting in some shipping delays.

If the tracking status on the postal service hasn’t updated 6 business days after the initial scan, please use this form (http://cs.dx.com/Ticket/Check/Order.Hold) to request an offline tracking update.

We apologize for the inconvenience and thank you for your understanding
De jaarlijkse controle is er weer eens ;)
De problemen lijken bij DX altijd iets harder aan te komen geen idee waarom :P
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:55:13 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118647875
Hoe is dat iets anders dan? Dat is net genoemd! :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef Mehari het volgende:
Bij DX valt het meer op, omdat ze (helaas) veel meer klanten hebben dan andere shops. ;)
Hopelijk is dat de reden dat m'n TS-650 headphone (geen accu, wtf?) zo verspätet is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118648477
Ik schijn dit soort vertragingen uit te lokken,
begin dit jaar is een tablet van Focalprice ook al ruim 2 maanden onderweg geweest.
Toen was het helemaal pech, het ding was niet helemaal goed ook.
Uiteindelijk allemaal wel goed gekomen, er is met bijbetaling van het verschil
een iets betere ter vervanging gestuurd zonder de verplichting de oude terug te sturen.
Toen was ik wel ruim een half jaar verder.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:07:54 #148
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118648587
Om ook maar even in te haken; die google android sticks he...
Er zijn zo veel verschillende; wat is t best voor je geld?

Ik zou em graag erg smooth willen gebruiken voor bv uitzendinggemist, maar ook full HD video afspelen, of muziek. (van externe usb hd)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:21:59 #149
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118649316
Om ook maar even in te haken; die google android telefoons he....

Ik zou em graag erg smooth willen gebruiken voor bv bellen, maar ook smsen, of muziek. (van interne hd)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:24:24 #150
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118649416
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Om ook maar even in te haken; die google android telefoons he....

Ik zou em graag erg smooth willen gebruiken voor bv bellen, maar ook smsen, of muziek. (van interne hd)
ik voel me gedist. :P

if serious, neem een HoX! :P /maar die haal je vast niet goedkoop uit een chinese webshop, wat ik dus wel wil met het zojuist besproken stickje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')