Die led snoer was 1 van de goedkopere of nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
Led snoer is binnen, feest hoor![]()
Het snoer moet waterproof zijn maar op meerdere plekken is dat doorzichtige plastic helemaal niet volledig op de printplaat gekomen![]()
Als je op blauw drukt gaat rood aan, rood is blauw, zoiets![]()
De 72watt blijkt dus 39watt te zijn met wit licht, dan zijn alle 3 de kleuren aan. Meer watt = meer power = klinkt indrukwekkend??? Waarom ze dit nu uit hun reet trekken![]()
Er zit ook geen normale bruikbare knipperfunctie op, het is allemaal super stroboscoop![]()
De 10watt rgb bouwlamp is ook binnen. Het snoer is geknakt waardoor je de binnendraden ziet![]()
Op zich werkt deze wel goed, straks in het donker even buiten zetten.
Wil je puur bass dan ben je beter af met de ES900i, wil je meer volume koop je er een versterker bij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:43 schreef davedavy het volgende:
Zijn de Brainwavz Beta beter dan de ES800M qua bass en volume?
Leuk, die nemen we mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.**********.com/product50759.html?SSAID=465956
1 cent deal..
Verschilt de ES900I dan ook weer van de ES800M dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Wil je puur bass dan ben je beter af met de ES900i, wil je meer volume koop je er een versterker bij.
Ja, de Es900I heeft meer bass wat ik me goed herinner en de ES800M is dan weer een betere allrounder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Verschilt de ES900I dan ook weer van de ES800M dan?
Dan ga ik toch voor die laatste , bedanktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, de Es900I heeft meer bass wat ik me goed herinner en de ES800M is dan weer een betere allrounder.
PriceAngels voor de beste koop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor die laatste , bedankt
Edit:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan ze alleen vinden op DX, en DX is al niet de snelste met leveren
PriceAngels:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor die laatste , bedankt
Edit:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan ze alleen vinden op DX, en DX is al niet de snelste met leveren
MCbub heeft ze ook vermoed ik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:54 schreef wimbo het volgende:
[..]
PriceAngels:
http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html
Treat people the way you like to be treated (A)quote:
je moet wel wireless oid hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
ik heb veel info gelezen over die android stickjes en als ik nu zon stick in mijn tv doe,heb ik dan meteen verbinding met internet?
Als je een computer in het stopcontact steekt heb je dan meteen internet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
ik heb veel info gelezen over die android stickjes en als ik nu zon stick in mijn tv doe,heb ik dan meteen verbinding met internet?
besteldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.**********.com/product50759.html?SSAID=465956
1 cent deal..
moet je tv wifi hebben ingebouwd dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Als je een computer in het stopcontact steekt heb je dan meteen internet?
Er zit WiFi op ja, dus na wat instellen kun je op internet.
Nee, dat zit in die stick.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef pazara het volgende:
[..]
moet je tv wifi hebben ingebouwd dan?
oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?quote:
Jep, netzo als met je PC/smartphone/tablet kan de androidstick gewoon verbinding maken met het WiFi Netwerk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:02 schreef pazara het volgende:
[..]
oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?
Exact.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:02 schreef pazara het volgende:
[..]
oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?
en hoe kan je het bedienen dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Jep, netzo als met je PC/smartphone/tablet kan de androidstick gewoon verbinding maken met het WiFi Netwerk.
24quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ondertussen kan je weer zoeken (viel me gisteren op) Wel een bazentopic dat zilveren elfen die HIFI-kabels van maanlicht smeden (of zoiets maar dan in een andere volgorde).
[..]
Hoeveel setjes van 8 heb jeBij EB gaat meerderen bestellen hem niet worden of je moet meerdere paypals tot je beschikking hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |