Die led snoer was 1 van de goedkopere of nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
Led snoer is binnen, feest hoor![]()
Het snoer moet waterproof zijn maar op meerdere plekken is dat doorzichtige plastic helemaal niet volledig op de printplaat gekomen![]()
Als je op blauw drukt gaat rood aan, rood is blauw, zoiets![]()
De 72watt blijkt dus 39watt te zijn met wit licht, dan zijn alle 3 de kleuren aan. Meer watt = meer power = klinkt indrukwekkend??? Waarom ze dit nu uit hun reet trekken![]()
Er zit ook geen normale bruikbare knipperfunctie op, het is allemaal super stroboscoop![]()
De 10watt rgb bouwlamp is ook binnen. Het snoer is geknakt waardoor je de binnendraden ziet![]()
Op zich werkt deze wel goed, straks in het donker even buiten zetten.
Wil je puur bass dan ben je beter af met de ES900i, wil je meer volume koop je er een versterker bij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:43 schreef davedavy het volgende:
Zijn de Brainwavz Beta beter dan de ES800M qua bass en volume?
Leuk, die nemen we mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.**********.com/product50759.html?SSAID=465956
1 cent deal..
Verschilt de ES900I dan ook weer van de ES800M dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Wil je puur bass dan ben je beter af met de ES900i, wil je meer volume koop je er een versterker bij.
Ja, de Es900I heeft meer bass wat ik me goed herinner en de ES800M is dan weer een betere allrounder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Verschilt de ES900I dan ook weer van de ES800M dan?
Dan ga ik toch voor die laatste , bedanktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, de Es900I heeft meer bass wat ik me goed herinner en de ES800M is dan weer een betere allrounder.
PriceAngels voor de beste koop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor die laatste , bedankt
Edit:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan ze alleen vinden op DX, en DX is al niet de snelste met leveren
PriceAngels:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor die laatste , bedankt
Edit:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan ze alleen vinden op DX, en DX is al niet de snelste met leveren
MCbub heeft ze ook vermoed ik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:54 schreef wimbo het volgende:
[..]
PriceAngels:
http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html
Treat people the way you like to be treated (A)quote:
je moet wel wireless oid hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
ik heb veel info gelezen over die android stickjes en als ik nu zon stick in mijn tv doe,heb ik dan meteen verbinding met internet?
Als je een computer in het stopcontact steekt heb je dan meteen internet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
ik heb veel info gelezen over die android stickjes en als ik nu zon stick in mijn tv doe,heb ik dan meteen verbinding met internet?
besteldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.**********.com/product50759.html?SSAID=465956
1 cent deal..
moet je tv wifi hebben ingebouwd dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Als je een computer in het stopcontact steekt heb je dan meteen internet?
Er zit WiFi op ja, dus na wat instellen kun je op internet.
Nee, dat zit in die stick.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef pazara het volgende:
[..]
moet je tv wifi hebben ingebouwd dan?
oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?quote:
Jep, netzo als met je PC/smartphone/tablet kan de androidstick gewoon verbinding maken met het WiFi Netwerk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:02 schreef pazara het volgende:
[..]
oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?
Exact.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:02 schreef pazara het volgende:
[..]
oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?
en hoe kan je het bedienen dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Jep, netzo als met je PC/smartphone/tablet kan de androidstick gewoon verbinding maken met het WiFi Netwerk.
24quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ondertussen kan je weer zoeken (viel me gisteren op) Wel een bazentopic dat zilveren elfen die HIFI-kabels van maanlicht smeden (of zoiets maar dan in een andere volgorde).
[..]
Hoeveel setjes van 8 heb jeBij EB gaat meerderen bestellen hem niet worden of je moet meerdere paypals tot je beschikking hebben
Je kan er een muis en toetsenbord op aansluiten (gewoon met usb) Weet niet of er genoeg aansluitingen zijn anders heb je waarschijnlijk een usb-hub nodig. Je zou hem ook met een afstandbediening kunnen bedienen, is hier ook aardig wat over gesproken, miele f10 ofzo geloof ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef pazara het volgende:
[..]
en hoe kan je het bedienen dan?
met zon afstandsbediening met muis en toetsenbord in 1?
is er geen manier om de stick via je laptop te bedienen dmv wifi of bleutooth etc?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan er een muis en toetsenbord op aansluiten (gewoon met usb) Weet niet of er genoeg aansluitingen zijn anders heb je waarschijnlijk een usb-hub nodig. Je zou hem ook met een afstandbediening kunnen bedienen, is hier ook aardig wat over gesproken, miele f10 ofzo geloof ikEn anders moet je even de chinese webshops doorspitten en www.chinaprices.us doorzoeken naar een mooi afstandsbedieningtje.
Wel andersom (laptop bedienen via android). Weet niet of het zo kan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef pazara het volgende:
[..]
is er geen manier om de stick via je laptop te bedienen dmv wifi of bleutooth etc?
Miele? nee, Mele, er is geen beterequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan er een muis en toetsenbord op aansluiten (gewoon met usb) Weet niet of er genoeg aansluitingen zijn anders heb je waarschijnlijk een usb-hub nodig. Je zou hem ook met een afstandbediening kunnen bedienen, is hier ook aardig wat over gesproken, miele f10 ofzo geloof ikEn anders moet je even de chinese webshops doorspitten en www.chinaprices.us doorzoeken naar een mooi afstandsbedieningtje.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Iemand nog een linkje naar die klittenband dingetjes?
Zijn er vaker 1ct deals? En ik vraag mij wel een beetje af- is it a trap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door RobertNL op 30-10-2012 18:48:34 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Boeie, het is maar 1 centquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Iemand nog een linkje naar die klittenband dingetjes?
Zijn er vaker 1ct deals? En ik vraag mij wel een beetje af- is it a trap?
welke stick is aan te raden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel andersom (laptop bedienen via android). Weet niet of het zo kan.
mk808 is de nieuwste geloof ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef pazara het volgende:
[..]
welke stick is aan te raden?
de mk802?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja en ja.
je bent dan officeel verslaafd, ze verkopen dan je adres, email, foto en telefoonnummer aan een rehab centre die je om de dag stalkt.
geen link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een keer een enorm pakket besteld van meer dan 100 euro.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Echt dom ben ik.
Heb tot 40 euro bij Dealextreme besteld. Denk je dat de douane het pakt?
Maar ben vergeten die kut gift dinges te nemen. Zou wel blij zijn als ze het in meerdere shipment doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb een keer een enorm pakket besteld van meer dan 100 euro.
Geen last van douane gehad.
Grote kans dat ze het trouwens in meerdere shipments versturen hoor, als ze moeten wachten op producten.
Kans is er inderdaad, vooral als het pakket groot en zwaar is heb je een grotere kans dat die er tussenuit word gepiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Echt dom ben ik.
Heb tot 40 euro bij Dealextreme besteld. Denk je dat de douane het pakt?
Ben maar niet bang daarvoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik doel op onterecht dingen van je paypal afhalen oid
Ik heb wel eens pakjes van 400/500¤ zonder kosten de grens over gekregen, meestal gewoon puur geluk/pech.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb een keer een enorm pakket besteld van meer dan 100 euro.
Geen last van douane gehad.
Grote kans dat ze het trouwens in meerdere shipments versturen hoor, als ze moeten wachten op producten.
Nieuwe vanaf 2 nov:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Phone8 het volgende:
Jonge jonge.. Ik had laatst hier gevraagd voor een oplaad kabel voor de iPhone 5.
Had ik er 2 besteld bij eForchina.. zijn ze vandaag de dag NOG niet verzonden! 3 weken geleden. Stuur ik een mailtje met de vraag wanneer ze ze gaan verzenden; krijg ik als antwoord:
Thank you for your email.
The items are available now, so you can order it now!
Thank you for your business.
Gelijk maar ff een paypal geschil aangemaakt.. eikels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |