SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 30-10-2012 14:33:19 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Yeheas! Tube-amp binnen (Little Bear-ding).
Wow, geeft een nieuw leven aan m'n Beats.Daar vond ik buiten de bass altijd alles dof. Nu heeft de bass een waanzinnige impact die je oren laten trillen en kun je zelfs met een Beats headphone details horen en van normale genres genieten. Nice.
Verder m'n Brainwavz R1 binnen! Ff aan het testen slaan!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Netjes!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef shiznuts het volgende:
Yeheas! Tube-amp binnen (Little Bear-ding). [ afbeelding ]
Wow, geeft een nieuw leven aan m'n Beats.Daar vond ik buiten de bass altijd alles dof. Nu heeft de bass een waanzinnige impact die je oren laten trillen en kun je zelfs met een Beats headphone details horen en van normale genres genieten. Nice.
Verder m'n Brainwavz R1 binnen! Ff aan het testen slaan!
Iemand ervaringen van Priceangles aftersales?![]()
Zou zoiets ook handig zijn voor een Takstar icm een mobiel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef shiznuts het volgende:
Verder m'n Brainwavz R1 binnen! Ff aan het testen slaan!![]()
Any pics met de mooie gloeiende buis in gebruik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef shiznuts het volgende:
Verder m'n Brainwavz R1 binnen! Ff aan het testen slaan!![]()
Doet me toch weer twijfelen; lijkt me leuk om uit te proberen maar onpraktisch i.c.m. het gebruik van m'n laptop.
Ach, dan maar wachten totdat ik een buizenamp met vloerstanders heb...
![]()
Dan kan je daarna wel weer ophouden met chinashoppen want dan houd je geen geld meer overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Any pics met de mooie gloeiende buis in gebruik?![]()
Doet me toch weer twijfelen; lijkt me leuk om uit te proberen maar onpraktisch i.c.m. het gebruik van m'n laptop.
![]()
![]()
Takstar zal idd aandrijving nodig hebben en een mobiele output zal weinig kunnen uithalen, maar zo portable is 'ie ook weer niet hè. En je kunt geloof ik ook niet een hele dag zonder stroom. En het is wel een goede handwarmer in deze tijden, maar verder is het natuurlijk niet echt handig zo'n portable warmwordend ding.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Zou zoiets ook handig zijn voor een Takstar icm een mobiel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Any pics met de mooie gloeiende buis in gebruik?![]()
Gebruik 'em gewoon om thuis m'n headphones/IEMs aan te drijven (m.b.v. laptop).
Nu begrijp ik de opdruk van zo'n lullige beer ook. Hij ziet er misschien onschuldig en lief uit, maar hij kan best BBRRRrruuulllleenn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zojuist een mailtje gekregen, voor de sinterklaas/kerst nog even een paar van die lampen bij tomtop gehaald.
Heb 99 cent betaald voor een trackingcode.... krijg ik hem niet!!!!
Wat kan ik hier aan doen? Ik heb er met een coupon nog 10% afgeklopt (morgen voor het laatst geldig) dus in principe kost het me niets maar het is dan wel weer een principe kwestie.
Tevens is deze via UK Royal Mail verstuurd... ipv HK. Iemand enig idee hoelang het duurt als je iets krijgt via UK Royal Mail?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Hoe werkt dat precies dan? Je sluit hem aan op je oordoppen aan de ene kant, en je power supplier (ipod/mp4-speler etc etc) aan de andere kant?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Takstar zal idd aandrijving nodig hebben en een mobiele output zal weinig kunnen uithalen, maar zo portable is 'ie ook weer niet hè. En je kunt geloof ik ook niet een hele dag zonder stroom. En het is wel een goede handwarmer in deze tijden, maar verder is het natuurlijk niet echt handig zo'n portable warmwordend ding.
[..]
[ afbeelding ]
Gebruik 'em gewoon om thuis m'n headphones/IEMs aan te drijven (m.b.v. laptop).YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Psies, ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies dan? Je sluit hem aan op je oordoppen aan de ene kant, en je power supplier (ipod/mp4-speler etc etc) aan de andere kant?Net als zo'n FiiO portable amp, maar dan als buizenversterker die veel meer pit/karakter heeft.
Die Rocky neem ik misschien ook nog wel eens een keer...Heb de E5 & E6 al.
De R1's are growing on me. De eerste paar minuten was ik niet echt fan van het geluid. Maar volgens mij hebben deze een kleine burn-in en gewenning nodig.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja je doet je mobiel in de ingang en je koptelefoon op de uitgangquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies dan? Je sluit hem aan op je oordoppen aan de ene kant, en je power supplier (ipod/mp4-speler etc etc) aan de andere kant?![]()
Wat voor headphone amp zou ik dan moeten kopen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Takstar zal idd aandrijving nodig hebben en een mobiele output zal weinig kunnen uithalen, maar zo portable is 'ie ook weer niet hè. En je kunt geloof ik ook niet een hele dag zonder stroom. En het is wel een goede handwarmer in deze tijden, maar verder is het natuurlijk niet echt handig zo'n portable warmwordend ding.
[..]
[ afbeelding ]
Nu begrijp ik de opdruk van zo'n lullige beer ook. Hij ziet er misschien onschuldig en lief uit, maar hij kan best BBRRRrruuulllleenn.
Mischien koop ik deze er dan ook wel bij, altijd grappig om te hebben, klinkt hij ook echt beter dan zijn transistorbroers?![]()
Ja, je merkt bij de kleine FiiO's dat ze wel versterken, maar dat kunnen ze niet met veel kracht en finesse. Als je ze te ver pusht valt alles uit elkaar. Wel ideaal voor on-the-go, want ze zijn klein en hebben niet zo'n hoge versterking dus de accu gaat vrij lang mee en wordt niet warm.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:28 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Wat voor headphone amp zou ik dan moeten kopen?
Mischien koop ik deze er dan ook wel bij, altijd grappig om te hebben, klinkt hij ook echt beter dan zijn transistorbroers?
Je kunt inderdaad altijd erbij zo'n Little Bear halen dan. Ze gaan fix weg voor 79,99 aud incl verzenden. Tegen opbod betaal je 19,99 aud verzendkosten en ik geloof dat ik de mijne voor 13,- aud wist te bemachtigen, een echt koopje dus!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Lijkt wel wat op deze trouwens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:LA2_Zoom_H4n_top.jpg
Wat kunnen ze brullen hemaar die kleintjes ook hoor. Het gaat tenslotte om de kwaliteit van de input versus die van de output oid.
net goed![]()
dat op de foto is geen headphone amp hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef opdekorrel het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op deze trouwens.
Wat kunnen ze brullen hemaar die kleintjes ook hoor. Het gaat tenslotte om de kwaliteit van de input versus die van de output oid.
![]()
![]()
Ik ze de gelijkenis niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef opdekorrel het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op deze trouwens.
Dat is geen versterker? Ik heb zelf de Zoom H1 audiorecorder.
Wow. Dit dingetje is echt tof inderdaad. Fijne aandrijving.Nu begrijp ik die buizenradio-fanboys.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
13 dollar terwijl de verzendskosten 19 dollar zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, je merkt bij de kleine FiiO's dat ze wel versterken, maar dat kunnen ze niet met veel kracht en finesse. Als je ze te ver pusht valt alles uit elkaar. Wel ideaal voor on-the-go, want ze zijn klein en hebben niet zo'n hoge versterking dus de accu gaat vrij lang mee en wordt niet warm.
Je kunt inderdaad altijd erbij zo'n Little Bear halen dan. Ze gaan fix weg voor 79,99 aud incl verzenden. Tegen opbod betaal je 19,99 aud verzendkosten en ik geloof dat ik de mijne voor 13,- aud wist te bemachtigen, een echt koopje dus!![]()
![]()
Ff teruggekeken, was 11,50 AUD zelfs.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:48 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
13 dollar terwijl de verzendskosten 19 dollar zijnDus 31,49 AUD totaal, roughly 26 euro.
oow 11.5 dollar geboden PLUS 19.99 shippingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ff teruggekeken, was 11,50 AUD zelfs.Dus 31,49 AUD totaal, roughly 26 euro.
Al een takstar binnen trouwens?![]()
Nope. Volgens mij m'n eerste vermissing in de history of chinashopping, maar de TS-650 was al 17 september verzonden, nu ben ik best geduldig, maar dit is wel verdacht lang, zeker als ik ondertussen allerlei andere zaken besteld en al binnen heb.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:52 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
oow 11.5 dollar geboden PLUS 19.99 shipping
Al een takstar binnen trouwens?
De HD5000 en Astrotec zullen nog wel een weekje nodig hebben ofzo. Was trouwens vrij rap binnen, die amp. Had ik 20e gekocht. De R1-bestelling stamde van de 12e en werd wat later verzonden. Singapore Post. Telkens weer baas boven baas.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wordt het onderhand niet tijd voor een claim dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope. Volgens mij m'n eerste vermissing in de history of chinashopping, maar de TS-650 was al 17 september verzonden, nu ben ik best geduldig, maar dit is wel verdacht lang, zeker als ik ondertussen allerlei andere zaken besteld en al binnen heb.
De HD5000 en Astrotec zullen nog wel een weekje nodig hebben ofzo. Was trouwens vrij rap binnen, die amp. Had ik 20e gekocht. De R1-bestelling stamde van de 12e en werd wat later verzonden. Singapore Post. Telkens weer baas boven baas.
niemand die antwoord weet toevallig op de UK Royal Mail vraag?YouTube
Nog maar 1 weekje wachtenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope. Volgens mij m'n eerste vermissing in de history of chinashopping, maar de TS-650 was al 17 september verzonden, nu ben ik best geduldig, maar dit is wel verdacht lang, zeker als ik ondertussen allerlei andere zaken besteld en al binnen heb.
De HD5000 en Astrotec zullen nog wel een weekje nodig hebben ofzo. Was trouwens vrij rap binnen, die amp. Had ik 20e gekocht. De R1-bestelling stamde van de 12e en werd wat later verzonden. Singapore Post. Telkens weer baas boven baas.![]()
![]()
Ik heb nog maar 1x iets geclaimd (en toegekend) en dat was iets uit Duitsland van een Ebay-handelaar. Verder komt altijd alles uiteindelijk altijd goed door gewoon contact met een verkoper op te nemen. Je kunt natuurlijk ook gewoon constructief en vriendelijk een oplossing regelen. Verder was het niet met Paypal, want MisterTao (waar ik verder uitstekende ervaringen mee heb, zal China Post-gerelateerd zijn), dus wel langere VISA-bescherming in principe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wordt het onderhand niet tijd voor een claim dan?
niemand die antwoord weet toevallig op de UK Royal Mail vraag?
Ga uit van 5-14 werkdagen om iets uit de UK te ontvangen. Tracking zou ik niet aan doen, maar goed moet je zelf weten, hoe je dat verder wilt aanpakken is je eigen pakkie an.
Nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.**********.com/product50759.html?! die wou ik dus altijd al hebben
!
Hmz, bij quote gaat die refferal link weg, vast toegevoegd door een automagisch systeem van FOK!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
haha die is nu ook weg bij mijn bericht..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:39 schreef RobertNL het volgende:
Nice ! die wou ik dus altijd al hebben !
Hmz, bij quote gaat die refferal link weg, vast toegevoegd door een automagisch systeem van FOK!
e v e r b u y i n g .com![]()
Had het over die: SSAID=465956 toevoegingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:42 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
haha die is nu ook weg bij mijn bericht..
e v e r b u y i n g .comKomt door de mooie sterretjes dat het systeem daar faalt denk ik
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
haha ik snap hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:44 schreef RobertNL het volgende:
Had het over die: SSAID=465956 toevoeging Komt door de mooie sterretjes dat het systeem daar faalt denk ik![]()
![]()
Anyhoezers, de 1ct-kutoordopjes heeft iedereen natuurlijk ook wel van ze gehad.Ies gewoon leuck.
Nice! Bedankt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.**********.com/product50759.html?SSAID=465956
1 cent deal..
@Shiz, Ben benieuwd naar de R1's. Kan je wat meer vertellen? Waarom was je in eerste instantie geen fan?![]()
Het heldere einde, hogere frequentiebereik klonk me initieel wat scherp/klein, plat en saai. Ik ben meer van warm, vol en harmonie, lagen, details en bassimpact. Maar langzaamaan sluipt het er toch in.
Qua comfort wel ff wennen, ik was wel de over-ear-style van de B2 gewend, maar dit is toch weer net iets anders. Gaat meer richting de vorm van de custom IEMs met 3, 4 of meer drivers.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mwah, ligt eraan. Wil je het bekende 'Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht' hebben dan kun je je er uiteindelijk aan scheel betalen idd. Maar er zijn ook buizenversterkers die heel prima presteren voor een paar honderd euro. Dan nog je vloerstaanders erbij die gelijk zijn aan elke andere vloerstaander en je bent klaar. Op Tweakers loopt bijvoorbeeld een Chinees Hifi topic, maar sinds Tweakers hun update heeft doorgevoerd kun je niet meer in topic zoekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Dan kan je daarna wel weer ophouden met chinashoppen want dan houd je geen geld meer over. Staat ook vast nog wel leuk spul.
En ben ik de enige waarbij de plaatjes in de OP het niet doen? (Zou kunnen; want m'n internet deed al wat raar hier vanmorgen...).
En @ Shiznuts: misschien wat voor de OP:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik weet niet of anderen hier al andere nummers van Post-NL gebruiken, maar wat mij betreft zou het
058 2 333 333 verwijderd mogen worden omdat dit nummer officieel niet meer in gebruik is; ze verbinden je door naar een nieuw nummer.
Het handigst is dit nummer 0900-0570, waarbij je een keer kiest voor optie #2. Dan krijg je direct een medewerker aan de lijn en hoe je niet door talloze (onlogische) keuzemenu's heen wat wel moet bij de andere nummers...![]()
Zelfde probleem hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan. Wil je het bekende 'Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht' hebben dan kun je je er uiteindelijk aan scheel betalen idd. Maar er zijn ook buizenversterkers die heel prima presteren voor een paar honderd euro. Dan nog je vloerstaanders erbij die gelijk zijn aan elke andere vloerstaander en je bent klaar. Op Tweakers loopt bijvoorbeeld een Chinees Hifi topic, maar sinds Tweakers hun update heeft doorgevoerd kun je niet meer in topic zoeken. Staat ook vast nog wel leuk spul.
En ben ik de enige waarbij de plaatjes in de OP het niet doen? (Zou kunnen; want m'n internet deed al wat raar hier vanmorgen...).
En @ Shiznuts: misschien wat voor de OP:
[..]
Dat nummer trouwens van Postnl... wat een afzetters... 10 minuten bellen en je mag 4,50 bij je aankoop bijrekenen.
YouTube
Nope doen het hier ook niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan. Wil je het bekende 'Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht' hebben dan kun je je er uiteindelijk aan scheel betalen idd. Maar er zijn ook buizenversterkers die heel prima presteren voor een paar honderd euro. Dan nog je vloerstaanders erbij die gelijk zijn aan elke andere vloerstaander en je bent klaar. Op Tweakers loopt bijvoorbeeld een Chinees Hifi topic, maar sinds Tweakers hun update heeft doorgevoerd kun je niet meer in topic zoeken. Staat ook vast nog wel leuk spul.
[..]Nice ik heb nu wel genoeg klittenbandjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
1 cent deal..![]()
![]()
Ondertussen kan je weer zoeken (viel me gisteren opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]) Wel een bazentopic dat zilveren elfen die HIFI-kabels van maanlicht smeden (of zoiets maar dan in een andere volgorde).
Hoeveel setjes van 8 heb jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Nope doen het hier ook niet.
[..]
Nice ik heb nu wel genoeg klittenbandjesBij EB gaat meerderen bestellen hem niet worden of je moet meerdere paypals tot je beschikking hebben
Twee sim-kaarten in 1 telefoon, waarbij je dus heel handig tussen nummers kunt switchen zou je denken?
Hebben jullie daar al van gehoord?
Ik kwam het jaren geleden al tegen op buyincoins, maar ik had het er geld er toch niet voor over toen.
net goed![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef opdekorrel het volgende:
Twee sim-kaarten in 1 telefoon, waarbij je dus heel handig tussen nummers kunt switchen zou je denken?
Ik kwam het jaren geleden al tegen op buyincoins, maar ik had het er geld er toch niet voor over toen.
DUALsim..
Chinese Smartphones #1 - Real smartYouTube
er bestaan geen domme vragen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef opdekorrel het volgende:
maar hmmm![]()
![]()
Speakers uit China halen is niet rendabel, er zijn echter wel erg mooie buizenversterkers te halen voor een paar honderd euro! Ik draai zelf met een Onky AV-Receiver, 2 Tannoy vloerstaanders en 2 Tannoy rears. Erg tevredenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ff off-topic, maar gisteren hadden ze best een geinig setje bij de lui van iboot geloof ik: http://nl-nl.forum.ibood.(...)101_hcs5_speakerset/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ah, zie het nou ook; eindelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef RobertNL het volgende:
Ondertussen kan je weer zoeken (viel me gisteren op) Wel een bazentopic dat zilveren elfen die HIFI-kabels van maanlicht smeden (of zoiets maar dan in een andere volgorde).
Dat bedoelde ik ook niet. Geen speakers uit China halen maar gewoon hier in de winkel; of nog leuker/beter; zelf bouwen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef Painore het volgende:
[..]
Speakers uit China halen is niet rendabel, er zijn echter wel erg mooie buizenversterkers te halen voor een paar honderd euro! Ik draai zelf met een Onky AV-Receiver, 2 Tannoy vloerstaanders en 2 Tannoy rears. Erg tevredenDeze zijn zó vet:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die ES800M's binnen gekregen na iets van anderhalve(!) week. Wow wat een geluid zeg, bedankt voor de tip![]()
![]()
Arduino clone en wat bijbehorend speelgoed besteld, ben benieuwd, heb een leuk projectje gezien inclusief code.
Don't let my username fool you...![]()
M.b.t. de discussie rondom headphone amps:
http://www.takstar.com/eng/view.asp?id=639
42 ohm. Duidelijk geen amp nodig.Beetje telefoon kan dat gemakkelijk aansturen. Trouwens een protipje m.b.t android: poweramp. Leuke app om muziek mee af te spelen met handige equaliser presets. Sowieso een leuke equiliser ingebouwd.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Hoe verhouden die Awei ES800M or ES900i zich tot bijvoorbeeld Sennheiser CX200 of CX300?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:02 schreef Xetran het volgende:
die ES800M's binnen gekregen na iets van anderhalve(!) week. Wow wat een geluid zeg, bedankt voor de tip
En dan qua klank enzo? Google geeft me niet veel hulp![]()
Prijs kwaliteit verhouding zal sowieso wel beter zijn.
[ Bericht 3% gewijzigd door wimbo op 30-10-2012 16:29:14 (typo) ]![]()
Heb dat fluitje gekocht. Komt hopelijk ooit nog een keer van pas, en het is natuurlijk leuk om weer iets onderweg te hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
1 cent deal..(samen met 4 andere dingen
)
![]()
Geen idee. Ik kocht altijd oortjes van <20 euro en dan zijn deze echt een vooruitgang. Vooral de bass vond ik echt mooi en het was wel even wennen(ook aangezien ze noise isolating(?) zijn).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef wimbo het volgende:
[..]
Hoe verhouden die Awei ES800M or ES900i zich tot bijvoorbeeld Sennheiser CX200 of CX300?
En dan qua klank enzo? Google geeft me niet veel hulp![]()
Prijs kwaliteit verhouding zal sowieso wel beter zijn.
![]()
Ze zijn maar een euro of 6, en als je ze niet leuk vind kan je ze ook gewoon kado doen. gewoon kopen dus![]()
![]()
Led snoer is binnen, feest hoor![]()
Het snoer moet waterproof zijn maar op meerdere plekken is dat doorzichtige plastic helemaal niet volledig op de printplaat gekomen![]()
-Als je op blauw drukt gaat rood aan, rood is blauw, zoiets![]()
-De 72watt blijkt dus 39watt te zijn met wit licht, dan zijn alle 3 de kleuren aan. Meer watt = meer power = klinkt indrukwekkend??? Waarom ze dit nu uit hun reet trekkenDan kan ik in ieder geval verlengen naar 10 meter
![]()
-Er zit ook geen normale bruikbare knipperfunctie op, het is allemaal super stroboscoop![]()
De 10watt rgb bouwlamp is ook binnen. Het snoer is geknakt waardoor je de binnendraden zietOp zich werkt deze wel goed, straks in het donker even buiten zetten.
![]()
Die led snoer was 1 van de goedkopere of nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
Led snoer is binnen, feest hoor![]()
Het snoer moet waterproof zijn maar op meerdere plekken is dat doorzichtige plastic helemaal niet volledig op de printplaat gekomen![]()
Als je op blauw drukt gaat rood aan, rood is blauw, zoiets![]()
De 72watt blijkt dus 39watt te zijn met wit licht, dan zijn alle 3 de kleuren aan. Meer watt = meer power = klinkt indrukwekkend??? Waarom ze dit nu uit hun reet trekken![]()
Er zit ook geen normale bruikbare knipperfunctie op, het is allemaal super stroboscoop![]()
De 10watt rgb bouwlamp is ook binnen. Het snoer is geknakt waardoor je de binnendraden ziet![]()
Op zich werkt deze wel goed, straks in het donker even buiten zetten.? Die waterproof die ik hier had was iets duurder (toen) maar wel helemaal perfect
.
En zo zie je maar weer, die van Ibood was ook iets in die richting met WATT (en als je de verhalen hoort het zelfde snoer) Want dat merk stond niet heel goed aangeschreven.
Het snoer was iets van 14 euro. Je kunt helaas niet ruiken of iets beter van kwaliteit is als een Chinees er een hogere prijs aan hangt. Kan jou snoer mooi langzaam egaal van kleur veranderen? Ligt natuurlijk aan de controller.![]()
Wil je puur bass dan ben je beter af met de ES900i, wil je meer volume koop je er een versterker bij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:43 schreef davedavy het volgende:
Zijn de Brainwavz Beta beter dan de ES800M qua bass en volume?![]()
Leuk, die nemen we mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
1 cent deal..![]()
Verschilt de ES900I dan ook weer van de ES800M dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Wil je puur bass dan ben je beter af met de ES900i, wil je meer volume koop je er een versterker bij.![]()
Ja, de Es900I heeft meer bass wat ik me goed herinner en de ES800M is dan weer een betere allrounder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Verschilt de ES900I dan ook weer van de ES800M dan?YouTube
Dan ga ik toch voor die laatste , bedanktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, de Es900I heeft meer bass wat ik me goed herinner en de ES800M is dan weer een betere allrounder.
Edit:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan ze alleen vinden op DX, en DX is al niet de snelste met leveren![]()
![]()
PriceAngels voor de beste koop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor die laatste , bedankt
Edit:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan ze alleen vinden op DX, en DX is al niet de snelste met leverenYouTube
PriceAngels:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor die laatste , bedankt
Edit:
Waar hebben jullie hem gekocht? Ik kan ze alleen vinden op DX, en DX is al niet de snelste met leveren
http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html
( Te laat)
![]()
MCbub heeft ze ook vermoed ik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:54 schreef wimbo het volgende:
[..]
PriceAngels:
http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html![]()
Treat people the way you like to be treated (A)quote:YouTube
ik heb veel info gelezen over die android stickjes en als ik nu zon stick in mijn tv doe,heb ik dan meteen verbinding met internet?![]()
je moet wel wireless oid hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
ik heb veel info gelezen over die android stickjes en als ik nu zon stick in mijn tv doe,heb ik dan meteen verbinding met internet?![]()
![]()
Als je een computer in het stopcontact steekt heb je dan meteen internet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef pazara het volgende:
ik heb veel info gelezen over die android stickjes en als ik nu zon stick in mijn tv doe,heb ik dan meteen verbinding met internet?
Er zit WiFi op ja, dus na wat instellen kun je op internet.![]()
besteldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
1 cent deal..![]()
haha , echt, 1 ct?![]()
moet je tv wifi hebben ingebouwd dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Als je een computer in het stopcontact steekt heb je dan meteen internet?
Er zit WiFi op ja, dus na wat instellen kun je op internet.![]()
Nee, dat zit in die stick.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef pazara het volgende:
[..]
moet je tv wifi hebben ingebouwd dan?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?quote:![]()
Jep, netzo als met je PC/smartphone/tablet kan de androidstick gewoon verbinding maken met het WiFi Netwerk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:02 schreef pazara het volgende:
[..]
oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?![]()
Exact.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:02 schreef pazara het volgende:
[..]
oke dus stick in hdmi poort en de usb kabeltje in de usb poort en via wifi van het stickje verbinden met je modem via wifi toch?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en hoe kan je het bedienen dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Jep, netzo als met je PC/smartphone/tablet kan de androidstick gewoon verbinding maken met het WiFi Netwerk.
met zon afstandsbediening met muis en toetsenbord in 1?![]()
24quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ondertussen kan je weer zoeken (viel me gisteren op) Wel een bazentopic dat zilveren elfen die HIFI-kabels van maanlicht smeden (of zoiets maar dan in een andere volgorde).
[..]
Hoeveel setjes van 8 heb jeBij EB gaat meerderen bestellen hem niet worden of je moet meerdere paypals tot je beschikking hebben
![]()
![]()
Je kan er een muis en toetsenbord op aansluiten (gewoon met usb) Weet niet of er genoeg aansluitingen zijn anders heb je waarschijnlijk een usb-hub nodig. Je zou hem ook met een afstandbediening kunnen bedienen, is hier ook aardig wat over gesproken, miele f10 ofzo geloof ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef pazara het volgende:
[..]
en hoe kan je het bedienen dan?
met zon afstandsbediening met muis en toetsenbord in 1?En anders moet je even de chinese webshops doorspitten en www.chinaprices.us doorzoeken naar een mooi afstandsbedieningtje.
![]()
is er geen manier om de stick via je laptop te bedienen dmv wifi of bleutooth etc?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan er een muis en toetsenbord op aansluiten (gewoon met usb) Weet niet of er genoeg aansluitingen zijn anders heb je waarschijnlijk een usb-hub nodig. Je zou hem ook met een afstandbediening kunnen bedienen, is hier ook aardig wat over gesproken, miele f10 ofzo geloof ikEn anders moet je even de chinese webshops doorspitten en www.chinaprices.us doorzoeken naar een mooi afstandsbedieningtje.
![]()
Wel andersom (laptop bedienen via android). Weet niet of het zo kan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef pazara het volgende:
[..]
is er geen manier om de stick via je laptop te bedienen dmv wifi of bleutooth etc?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
1 cent deal verzonden, zo ook maar even die fluit bestellen![]()
Maar mijn aweis zijn kapot tijdens het luisteren van muziek hield 1 oortje het er opeens mee op. Denk dat ik ff nieuwe ga halen... of maar meteen die xears xt3 halen
Say whaaaat?![]()
Miele? nee, Mele, er is geen beterequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan er een muis en toetsenbord op aansluiten (gewoon met usb) Weet niet of er genoeg aansluitingen zijn anders heb je waarschijnlijk een usb-hub nodig. Je zou hem ook met een afstandbediening kunnen bedienen, is hier ook aardig wat over gesproken, miele f10 ofzo geloof ikEn anders moet je even de chinese webshops doorspitten en www.chinaprices.us doorzoeken naar een mooi afstandsbedieningtje.
![]()
![]()
Iemand nog een linkje naar die klittenband dingetjes?
Zijn er vaker 1ct deals? En ik vraag mij wel een beetje af- is it a trap?![]()
Ja en ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Zijn er vaker 1ct deals? En ik vraag mij wel een beetje af- is it a trap?
je bent dan officeel verslaafd, ze verkopen dan je adres, email, foto en telefoonnummer aan een rehab centre die je om de dag stalkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door RobertNL op 30-10-2012 18:48:34 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Boeie, het is maar 1 centquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Zijn er vaker 1ct deals? En ik vraag mij wel een beetje af- is it a trap?![]()
welke stick is aan te raden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel andersom (laptop bedienen via android). Weet niet of het zo kan.
de mk802?![]()
mk808 is de nieuwste geloof ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef pazara het volgende:
[..]
welke stick is aan te raden?
de mk802?![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja en ja.
je bent dan officeel verslaafd, ze verkopen dan je adres, email, foto en telefoonnummer aan een rehab centre die je om de dag stalkt.
geen link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt dom ben ik.
Heb tot 40 euro bij Dealextreme besteld. Denk je dat de douane het pakt?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik heb een keer een enorm pakket besteld van meer dan 100 euro.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Echt dom ben ik.
Heb tot 40 euro bij Dealextreme besteld. Denk je dat de douane het pakt?
Geen last van douane gehad.
Grote kans dat ze het trouwens in meerdere shipments versturen hoor, als ze moeten wachten op producten.![]()
Maar ben vergeten die kut gift dinges te nemen. Zou wel blij zijn als ze het in meerdere shipment doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb een keer een enorm pakket besteld van meer dan 100 euro.
Grote kans dat ze het trouwens in meerdere shipments versturen hoor, als ze moeten wachten op producten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kans is er inderdaad, vooral als het pakket groot en zwaar is heb je een grotere kans dat die er tussenuit word gepiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Echt dom ben ik.
Heb tot 40 euro bij Dealextreme besteld. Denk je dat de douane het pakt?
Gift toevoegen maakt weinig uit, daar trapt de douane echt niet meer in hoor.![]()
Maar heb 10 items besteld en zijn alleen covers en screenprotecters."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ben maar niet bang daarvoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik doel op onterecht dingen van je paypal afhalen oidIk heb wel eens pakjes van 400/500¤ zonder kosten de grens over gekregen, meestal gewoon puur geluk/pech.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb een keer een enorm pakket besteld van meer dan 100 euro.
Grote kans dat ze het trouwens in meerdere shipments versturen hoor, als ze moeten wachten op producten.![]()
Jonge jonge.. Ik had laatst hier gevraagd voor een oplaad kabel voor de iPhone 5.
Had ik er 2 besteld bij eForchina.. zijn ze vandaag de dag NOG niet verzonden! 3 weken geleden. Stuur ik een mailtje met de vraag wanneer ze ze gaan verzenden; krijg ik als antwoord:
Thank you for your email.
The items are available now, so you can order it now!
Thank you for your business.
Gelijk maar ff een paypal geschil aangemaakt.. eikels!![]()
Nieuwe vanaf 2 nov:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Phone8 het volgende:
Jonge jonge.. Ik had laatst hier gevraagd voor een oplaad kabel voor de iPhone 5.
Had ik er 2 besteld bij eForchina.. zijn ze vandaag de dag NOG niet verzonden! 3 weken geleden. Stuur ik een mailtje met de vraag wanneer ze ze gaan verzenden; krijg ik als antwoord:
Thank you for your email.
The items are available now, so you can order it now!
Thank you for your business.
Gelijk maar ff een paypal geschil aangemaakt.. eikels!
http://www.banggood.com/W(...)0-White-p-52922.html
Of bij onze vrienden van Lightake:
http://lightake.com/detai(...)__White-57792?ref=cj![]()
Ook maar besteld
YouTube
Sjongejonge, nu t toch t afzijkuurtje is![]()
Zit al 4 weken op 2 priceangel-orders te wachten. één is vorige week aangekomen (zonder track#) de ander (met bijbetaald track#) nog steeds niet. na een paar stevige mails vorige week ben ik nog steeds hun 'friend' , en sinds vandaag werkt ineensde trackingcode...shipped 27 oct.
![]()
Verder loopt een Ebay-order uit HK weer is +2 weken vertraging op (is al gemaild)
en wacht ik al 3 weken op n order van Banggood (m'n eerste daar, dus fingers crossed) en heb ik bij Suntekstore nog een order die ook al weer van begin okt is....
Wordt tijd dat ik de 45 dagen-termijn is goed in de gaten ga houden
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: