Nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.**********.com/product50759.html?
haha die is nu ook weg bij mijn bericht..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:39 schreef RobertNL het volgende:
Nice ! die wou ik dus altijd al hebben !
Hmz, bij quote gaat die refferal link weg, vast toegevoegd door een automagisch systeem van FOK!
Had het over die: SSAID=465956 toevoegingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:42 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
haha die is nu ook weg bij mijn bericht..
e v e r b u y i n g .com
haha ik snap hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:44 schreef RobertNL het volgende:
Had het over die: SSAID=465956 toevoeging Komt door de mooie sterretjes dat het systeem daar faalt denk ik
Nice! Bedankt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
http://www.**********.com/product50759.html?SSAID=465956
1 cent deal..
Mwah, ligt eraan. Wil je het bekende 'Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht' hebben dan kun je je er uiteindelijk aan scheel betalen idd. Maar er zijn ook buizenversterkers die heel prima presteren voor een paar honderd euro. Dan nog je vloerstaanders erbij die gelijk zijn aan elke andere vloerstaander en je bent klaar. Op Tweakers loopt bijvoorbeeld een Chinees Hifi topic, maar sinds Tweakers hun update heeft doorgevoerd kun je niet meer in topic zoekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Dan kan je daarna wel weer ophouden met chinashoppen want dan houd je geen geld meer over
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik weet niet of anderen hier al andere nummers van Post-NL gebruiken, maar wat mij betreft zou het
058 2 333 333 verwijderd mogen worden omdat dit nummer officieel niet meer in gebruik is; ze verbinden je door naar een nieuw nummer.
Het handigst is dit nummer 0900-0570, waarbij je een keer kiest voor optie #2. Dan krijg je direct een medewerker aan de lijn en hoe je niet door talloze (onlogische) keuzemenu's heen wat wel moet bij de andere nummers...
Zelfde probleem hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan. Wil je het bekende 'Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht' hebben dan kun je je er uiteindelijk aan scheel betalen idd. Maar er zijn ook buizenversterkers die heel prima presteren voor een paar honderd euro. Dan nog je vloerstaanders erbij die gelijk zijn aan elke andere vloerstaander en je bent klaar. Op Tweakers loopt bijvoorbeeld een Chinees Hifi topic, maar sinds Tweakers hun update heeft doorgevoerd kun je niet meer in topic zoeken. Staat ook vast nog wel leuk spul.
En ben ik de enige waarbij de plaatjes in de OP het niet doen? (Zou kunnen; want m'n internet deed al wat raar hier vanmorgen...).
En @ Shiznuts: misschien wat voor de OP:
[..]
Nope doen het hier ook niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan. Wil je het bekende 'Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht' hebben dan kun je je er uiteindelijk aan scheel betalen idd. Maar er zijn ook buizenversterkers die heel prima presteren voor een paar honderd euro. Dan nog je vloerstaanders erbij die gelijk zijn aan elke andere vloerstaander en je bent klaar. Op Tweakers loopt bijvoorbeeld een Chinees Hifi topic, maar sinds Tweakers hun update heeft doorgevoerd kun je niet meer in topic zoeken. Staat ook vast nog wel leuk spul.
En ben ik de enige waarbij de plaatjes in de OP het niet doen? (Zou kunnen; want m'n internet deed al wat raar hier vanmorgen...).
[..]
Nice ik heb nu wel genoeg klittenbandjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
1 cent deal..
Ondertussen kan je weer zoeken (viel me gisteren opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel setjes van 8 heb jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Nope doen het hier ook niet.
[..]
Nice ik heb nu wel genoeg klittenbandjes
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef opdekorrel het volgende:
Twee sim-kaarten in 1 telefoon, waarbij je dus heel handig tussen nummers kunt switchen zou je denken?
Hebben jullie daar al van gehoord?
Ik kwam het jaren geleden al tegen op buyincoins, maar ik had het er geld er toch niet voor over toen.
er bestaan geen domme vragen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:37 schreef opdekorrel het volgende:
Twee sim-kaarten in 1 telefoon, waarbij je dus heel handig tussen nummers kunt switchen zou je denken?
Hebben jullie daar al van gehoord?
Ik kwam het jaren geleden al tegen op buyincoins, maar ik had het er geld er toch niet voor over toen.
Speakers uit China halen is niet rendabel, er zijn echter wel erg mooie buizenversterkers te halen voor een paar honderd euro! Ik draai zelf met een Onky AV-Receiver, 2 Tannoy vloerstaanders en 2 Tannoy rears. Erg tevredenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Ah, zie het nou ook; eindelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef RobertNL het volgende:
Ondertussen kan je weer zoeken (viel me gisteren op) Wel een bazentopic dat zilveren elfen die HIFI-kabels van maanlicht smeden (of zoiets maar dan in een andere volgorde).
Dat bedoelde ik ook niet. Geen speakers uit China halen maar gewoon hier in de winkel; of nog leuker/beter; zelf bouwen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef Painore het volgende:
[..]
Speakers uit China halen is niet rendabel, er zijn echter wel erg mooie buizenversterkers te halen voor een paar honderd euro! Ik draai zelf met een Onky AV-Receiver, 2 Tannoy vloerstaanders en 2 Tannoy rears. Erg tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verhouden die Awei ES800M or ES900i zich tot bijvoorbeeld Sennheiser CX200 of CX300?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:02 schreef Xetran het volgende:
die ES800M's binnen gekregen na iets van anderhalve(!) week. Wow wat een geluid zeg, bedankt voor de tip
Heb dat fluitje gekocht. Komt hopelijk ooit nog een keer van pas, en het is natuurlijk leuk om weer iets onderweg te hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef seeewpaall het volgende:
1 cent deal..
Geen idee. Ik kocht altijd oortjes van <20 euro en dan zijn deze echt een vooruitgang. Vooral de bass vond ik echt mooi en het was wel even wennen(ook aangezien ze noise isolating(?) zijn).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef wimbo het volgende:
[..]
Hoe verhouden die Awei ES800M or ES900i zich tot bijvoorbeeld Sennheiser CX200 of CX300?
En dan qua klank enzo? Google geeft me niet veel hulp![]()
Prijs kwaliteit verhouding zal sowieso wel beter zijn.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |