abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118283761

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
pi_118283805
Laatste post:

Wat ik vorige jaren heb besteld met sinterklaas:

http://www1.buyincoins.co(...)me-product-2545.html

Heel leuk ding voor mijn zusje die er nu allemaal dingen in bewaard.

Horloges doen het ook altijd goed! Deze ooit besteld:

http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item43b153be65

En altijd even bij "Popular" kijken
pi_118283841
o|O :( :N -O- :r :|W

Zit me op me werk, anders klapte ik de fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck meme er nog ff overheen.

Azen en Azen om nieuw topic te openen... krijg je dit :S

On topic:

Moet toch echt eens beginnen met de reviews.. en die plaatsen in dat topic
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118283898
quote:
18s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

Zit me op me werk, anders klapte ik de fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck meme er nog ff overheen.

On topic:

Is het zo'n must om een topic te openen? :') Holy crap, ik dacht dat het hier over Chinese Webshops ging!
pi_118284163
quote:
18s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

On topic:

Je had 3 minuten om de 1na laatste post te maken :P

Ach de TT kon igg niet slechter dan dat die was *O*
pi_118284181
Ach joh, hebben ze ook eens het idee dat ze iets in het leven bereikt hebben. :P
'Yeheas! _O_ Eindelijk! MUAHWHA! Eindelijk eens als eerste een topic geopend! WHAHA! TAKE THAT!'

@ thethoryd: ah, die had ik toen gehaald. Wel mooi designtje en lekker licht, maar draag 'em nooit. :N

't Is trouwens nog maar de vraag of voor Sinterklaas gaat lukken hè... :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118284196
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Is het zo'n must om een topic te openen? :') Holy crap, ik dacht dat het hier over Chinese Webshops ging!
Ging me er puur om dat er leuke titel kwam... so you are forgiven :p

Ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat mijn Shark horloges binnenkomen, ik las dat ze de 12e uit HK zijn verscheept.

Wordt tijd dat het weer pay-day is... kan ik weer leuke dingen halen \o/
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_118284231
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:44 schreef shiznuts het volgende:
Ach joh, hebben ze ook eens het idee dat ze iets in het leven bereikt hebben. :P
'Yeheas! _O_ Eindelijk! MUAHWHA! Eindelijk eens als eerste een topic geopend! WHAHA! TAKE THAT!'

@ thethoryd: ah, die had ik toen gehaald. Wel mooi designtje en lekker licht, maar draag 'em nooit. :N

't Is trouwens nog maar de vraag of voor Sinterklaas gaat lukken hè... :P
Als je deze week bestelt, dan moet dat toch wel te doen zijn?
YouTube
pi_118284316
Er is een reden dat BIC nu met kerstkorting loopt te zwaaien, dat moet nog wel enigszins lukken.
De laatste bestellingen worden al steeds trager merk ik! Dus niks is zeker. :P

(Wacht nog op iets van 17/9 en 24/9 bijvoorbeeld)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118284414
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef Painore het volgende:

[..]

Fijne goedkope Nederlandse webshop voor dit soort artikelen is dickbest.nl.
Wil je het uit China heb je inderdaad de beste kans op EBay. Overigens heb je bij de meeste webshops ook paypal nodig..
bij buyincoins en dealextreme ook? wtf is dit voor shit

Ik zit zelf in Zweden, dus nederlandse webshops heb ik niet zoveel aan
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:51:49 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118284522
Waar wilde je dan mee betalen? Een envelop met wat SEK opsturen? :P
pi_118284666
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef shiznuts het volgende:
Waar wilde je dan mee betalen? Een envelop met wat SEK opsturen? :P
Gewoon mijn visa credit card
pi_118284760
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:37 schreef thethoryd het volgende:
Laatste post:

Wat ik vorige jaren heb besteld met sinterklaas:

http://www1.buyincoins.co(...)me-product-2545.html

Heel leuk ding voor mijn zusje die er nu allemaal dingen in bewaard.

Horloges doen het ook altijd goed! Deze ooit besteld:
[ afbeelding ]

http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item43b153be65

En altijd even bij "Popular" kijken
Note: Sub-dials are decorations, not functional.
_O-
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:59:21 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118284895
quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Ach so, 'k wist niet eens dat dat niet kon.
Maar koppel je je VISA toch gewoon aan je Paypal (die je aanmaken kan)?
Brengt alleen maar voordelen met zich mee (imho).
Als je een VISA CC hebt ben je oud genoeg, if not, een foutje bij je geboortedatum opgeven is zo gemaakt?
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:56 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Note: Sub-dials are decorations, not functional.
_O-
Ja? :P Wat verwacht je voor die prijs?
Is algemeen bekend dat dat zo is, kun je opmaken uit de horloge-post ook.
quote:
Tip 3. Vrijwel bij alles onder (maar niet gelimiteerd tot) $25,- met anologe wijzertjes die chronometer-functies uitvoeren, daarvan zijn de wijzertjes en knopjes op de horloge puur ter decoratie en bieden dus geen werkende functie. Horloges met een plaat die een traditionele uitsparing biedt voor de datum werkt in het algemeen wel.
't Is wel dan weer grappig wanneer ze die wijzertjes hebben, maar geen nep-knopjes. _O-
pi_118284966
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je een VISA CC hebt ben je oud genoeg, if not, een foutje bij je geboortedatum opgeven is zo gemaakt?
ik ben dus niet oud genoeg, je mag hier al een CC vanaf je 16e. Dus ik ben bang dat als ik een Paypal aanmaak dat ik bevroren word op paypal.

Dit beperkt me enorm :N
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:06:47 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118285285
quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:00 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik ben dus niet oud genoeg, je mag hier al een CC vanaf je 16e. Dus ik ben bang dat als ik een Paypal aanmaak dat ik bevroren word op paypal.

Dit beperkt me enorm :N
Mja. Niet optimaal dan. :P Maar je hebt toch wel iemand in je omgeving die wel een ongerestricteerde PayPal-account heeft?
pi_118285344
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja. Niet optimaal dan. :P Maar je hebt toch wel iemand in je omgeving die wel een ongerestricteerde PayPal-account heeft?
niet dat ik weet. Allemaal digibeten :')
pi_118285572
Touchscreen handschoentjes binnen van BIC, in het roze.... gvd wou grijs..

SPOILER
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:14:22 #19
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118285682
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Ja? :P Wat verwacht je voor die prijs?
Is algemeen bekend dat dat zo is, kun je opmaken uit de horloge-post ook.

[..]

't Is wel dan weer grappig wanneer ze die wijzertjes hebben, maar geen nep-knopjes. _O-
Het klokkie wat ik gekocht heb ($14,98) heeft 3 chrono's die het allemaal doen :D *O*

Edit: Post vanavond wel even pics.

[ Bericht 0% gewijzigd door ManageTheAnger op 22-10-2012 16:23:03 ]
YouTube
pi_118285911
quote:
4s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Visa betaling via Paypal zonder een account aan te maken zou moeten werken:
https://www.paypal.com/cg(...)/WAX_landing-outside
jaja, en azo...
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:23:34 #21
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118286180
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Misschien werkt die prepaid visa card ook wel, die 3v card ofzo.

Als zijnde een cc betaling zonder paypal.
YouTube
pi_118286575
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

hey tof dit zou ik eens moeten nakijken _O_
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:09:30 #23
128384 mcwops
gat in je glas
pi_118288662
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef nodig het volgende:
Touchscreen handschoentjes binnen van BIC, in het roze.... gvd wou grijs..

SPOILER
en zo glad dat je telefoon uit je hand glipt -O-

btw: 1e maal bij PriceAngels besteld, wacht nu zo'n 15 dagen (volgens ordersite is 7e okt verzonden). maar de RB## tracker werkt niet en kan ook niet een reactie bop de order achterlaten omdat mijn emailadres eerst confirmed moet worden... en dat confirmen werkt dus niet op hun site :(
anyways: jullie ervaring met PriceAngels?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:16:01 #24
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118288933
http://www.**********.com/m-promotion-active-56.html

Iemand dat al gezien?

ever...buying
YouTube
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:16:39 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118288954
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:09 schreef mcwops het volgende:

[..]

en zo glad dat je telefoon uit je hand glipt -O-

btw: 1e maal bij PriceAngels besteld, wacht nu zo'n 15 dagen (volgens ordersite is 7e okt verzonden). maar de RB## tracker werkt niet en kan ook niet een reactie bop de order achterlaten omdat mijn emailadres eerst confirmed moet worden... en dat confirmen werkt dus niet op hun site :(
anyways: jullie ervaring met PriceAngels?
Ik heb er weleens besteld, is gewoon aangekomen. Maar 't is nou niet echt m'n favostore.
15 dagen is trouwens niks, zeker niet nu alles opeens erg langzaam lijkt te gaan. Geduld is een schone zaak.
Verder ligt tracking weer meermaals plat. Suck it up.
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.**********.com/m-promotion-active-56.html

Iemand dat al gezien?

ever...buying
Laat je niet verleiden door %-off, want fact is, dan zijn de producten zelfs nog elders goedkoper.
De oude bekende DinoDirect-truc. _O-

Zo'n Ainol Novo7 Crystal bijvoorbeeld gelist: Was: USD 160.79 Now: USD 128.89
Ja amehoela: http://chinaprices.us?q=ainol%20crystal&from=99 ;) (109,- bij BIC, coupon: 'XMASTOCK').

[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 22-10-2012 17:23:01 ]
pi_118289171
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb er weleens besteld, is gewoon aangekomen. Maar 't is nou niet echt m'n favostore.
15 dagen is trouwens niks, zeker niet nu alles opeens erg langzaam lijkt te gaan. Geduld is een schone zaak.
Verder ligt tracking weer meermaals plat. Suck it up.

[..]

Laat je niet verleiden door %-off, want fact is, dan zijn de producten zelfs nog elders goedkoper.
De oude bekende DinoDirect-truc. _O-

Zo'n Ainol Novo7 Crystal bijvoorbeeld gelist: Was: USD 160.79 Now: USD 128.89
Ja amehoela: http://chinaprices.us?q=ainol%20crystal&from=99 ;)
Over Ainol Novo 7's gesproken, hoe bevalt jou Novo 7 Fire? Of durf je hem nog steeds niet te gebruiken :P

Antwoord hier maar Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:24:22 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118289216
Ik zal dat hier maar antwoorden. :7
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:13:46 #28
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118291105
Dus ik mag hier ook niet vragen, zonder 100 topics te moeten doorspitten... wat de beste tablet uit China is volgens JULLIE? :P

Opzich heb ik wel oren naar zo'n ding... maar ik vind ze velen malen te duur hier in Nederland.

Ben al helemaal geen apple fanboy (heb niets van apple \o/) dus ja...
YouTube
pi_118291194
TT _O-
pi_118291292
is de post nl webcare twitter pagina gehacked ofzo?
pi_118291329
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dus ik mag hier ook niet vragen, zonder 100 topics te moeten doorspitten... wat de beste tablet uit China is volgens JULLIE? :P

Opzich heb ik wel oren naar zo'n ding... maar ik vind ze velen malen te duur hier in Nederland.

Voor de prijs, ¤90,- inclusief kortingcode, vind ik deze Tablet wel aardig.
http://www3.buyincoins.co(...)n-product-17010.html
pi_118291429
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

Waarom zou dat niet mogen?

Wat voor soort zoek je? 7, 9,7 of 10,1 inch?

Kan je trouwens beter Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs plaatsen.
pi_118293278
Ik zou even naar het tablet topic gaan en het daar vragen. Ik zal morgen eens een lijst gaan maken met mijn favo kerst/sinterklaas cadeau's.

[ Bericht 40% gewijzigd door Skiet op 22-10-2012 19:23:10 ]
pi_118294882
Ik wil leuke kado's! ~:)

Laat de verlandlijstjes maar komen!
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:52:20 #35
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118295678
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef pazara het volgende:
Account opgeschort
Het profiel dat je probeert te bekijken is opgeschort.

Zo te zien wel op 'zwart' gezet door twitter. Grote kans dat ze inderdaad gehackt zijn oid..
Was altijd wel slimme/snelle manier om even pakketje te traceren uit btl.

Mja we hebben in de OP altijd het 'alternatieve' 0900 nummer nog waar je gewoon direct antwoord krijgt ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_118301138
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef pazara het volgende:
Al in ieder geval sinds 18 oktober suspended. Geen idee wat er aan de hand is.
pi_118310559
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef Skiet het volgende:

[..]

Al in ieder geval sinds 18 oktober suspended. Geen idee wat er aan de hand is.
Ze hadden zo'n 2 weken geleden hetzelfde probleem. Over een paar dagen doet ie het weer..
pi_118311943
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:54 schreef i124Q het volgende:

[..]

Ze hadden zo'n 2 weken geleden hetzelfde probleem. Over een paar dagen doet ie het weer..
Hopelijk! :P
pi_118318264
goodmorning,

ik wil me ook maar gaan wagen om een RGB led strip te gaan kopen :)
beetje het kamertje van me dochter 'op lichten ' haha..
maar ik keek op ebay en wat is nou de belangrijkste punten waar ik naar moeten kijken ?
3528 - 5050 ?
waterproof - non waterproof
30 led P/M - 60 led P/m ?
prijs rond de ?

ik heb echt al even gezocht hoor,
maar omdat jullie hier wat meer ervaring mee hebben, misschien dus nog een tip ?

danku alvast..

ik keek hier naar http://www.ebay.com/sch/i(...)0&_sacat=0&_from=R40
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:06:15 #40
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118320627
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:41 schreef seeewpaall het volgende:
goodmorning,

ik wil me ook maar gaan wagen om een RGB led strip te gaan kopen :)
beetje het kamertje van me dochter 'op lichten ' haha..
maar ik keek op ebay en wat is nou de belangrijkste punten waar ik naar moeten kijken ?
3528 - 5050 ?
waterproof - non waterproof
30 led P/M - 60 led P/m ?
prijs rond de ?

ik heb echt al even gezocht hoor,
maar omdat jullie hier wat meer ervaring mee hebben, misschien dus nog een tip ?

danku alvast..

ik keek hier naar http://www.ebay.com/sch/i(...)0&_sacat=0&_from=R40
-5050, zijn grote leds
-rgb, anders gaat de helft niet branden tijdens kleurmenging omdat de led maar 1 kleur geeft.
-60 leds per meter voor betere kleurweergave
-Waterproof kun je zelf beslissen.
Deze specs voor de slang kosten ongeveer 14 euro

-Voldoende sterke adapter kopen, ongeveer 10 euro.

Je hebt ook dreamcolor versies, dat ben ik nog aan het uitzoeken. Dan kun je echt regenboogkleuren in je slang selecteren met rare effecten. Kost ongeveer het dubbele.
pi_118321466
Pakketje dat verzonden is op 3 september 2012 is ook eindelijk aangekomen :')
pi_118321685
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Pakketje dat verzonden is op 3 september 2012 is ook eindelijk aangekomen :')
ja dus?
wat zat er in :) dat is voor ons leuker om te weten

* thanks Monkeybrain * dus die link van ebay zijn geen goede ?
( ben echt een noob met de verlichtingen etc. )
pi_118321967
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:36 schreef seeewpaall het volgende:

[..]

ja dus?

http://dx.com/p/super-min(...)r-49mhz-20644?item=7

Ik had nog wat geld op m'n paypal rekening staan.
pi_118322004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

http://dx.com/p/super-min(...)r-49mhz-20644?item=7

Ik had nog wat geld op m'n paypal rekening staan.
en werk 'ie een beetje ?
of is het gewoon 4 pijltjes auto :P ?
pi_118322020
Ik ben aan het rondstruinen voor het aansluiten van een tweede monitor via usb (heb geen ruimte voor een extra videokaart). DVI heeft de voorkeur, bijvoorbeeld met http://lightake.com/detai(...)GA,_HDMI_Black-52515

Of heeft iemand een beter (goedkoper) alternatief gezien? :)
pi_118322024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:45 schreef seeewpaall het volgende:

[..]

en werk 'ie een beetje ?
of is het gewoon 4 pijltjes auto :P ?
4 pijltjes ja. Maar hij gaat best snel, en het bereik is ook >15 meter
pi_118322127
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:46 schreef DeHeer het volgende:
Ik ben aan het rondstruinen voor het aansluiten van een tweede monitor via usb (heb geen ruimte voor een extra videokaart). DVI heeft de voorkeur, bijvoorbeeld met http://lightake.com/detai(...)GA,_HDMI_Black-52515

Heeft de videokaart die er nu inzit maar 1 uitgang dan? Ikzelf heb mn TV (1e scherm) op DVI en dan een 19 inch monitor ernaast op VGA. Tussen DVI en VGA zit weinig kwaliteitsverschil.
pi_118322132
quote:

waarom niet gewoon een splittertje ? ( voor 2 x hetzelfde beeld dan, volgens mij is uitbreiding van het scherm dan niet mogelijk, maar niet helemaal zeker..)

dat is dan een goedkopere oplossing, via ebay ofzo wel voor 5$ te verkrijgen..
pi_118322355
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:49 schreef nodig het volgende:

[..]

Heeft de videokaart die er nu inzit maar 1 uitgang dan? Ikzelf heb mn TV (1e scherm) op DVI en dan een 19 inch monitor ernaast op VGA. Tussen DVI en VGA zit weinig kwaliteitsverschil.
Betreft een laptop met VGA en DVI, die mogelijk een gescheiden signaal kan uitsturen (nog niet kunnen testen). Hier wil ik een USB-videokaart aan toevoegen, zodat in het gunstigste geval een setup van 3 monitoren mogelijk wordt. (Indien de VGA en DVI gescheiden signaal kan uitsturen zou ik theoretisch 2x een USB-videokaart kunnen toevoegen, maar dat moet ik eerst zien ;) )

Scenario's:

• VGA + DVI + USB = 3 monitoren :s)
• DVI + USB = 2 monitoren
• DVI + USB + USB = 3 monitoren :X

@Downstar: Splittertje gaat niet werken idd :)

[ Bericht 9% gewijzigd door DeHeer op 23-10-2012 12:00:53 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:58:07 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118322461
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:36 schreef seeewpaall het volgende:

[..]

ja dus?

Je zoekt op de juiste specs maar de goedkoopste vinden is een ramp. Je hebt verkopers die lage prijzen hebben maar dan moet je nog de specs selecteren waardoor de prijs omhoog gaat |:( De advertentie titel klopt dus totaal niet met de prijs.

Ik heb deze gekocht, op eigen risico want ik heb het nog niet binnen :P

http://www.ebay.nl/itm/12(...)id=p3984.m1439.l2649

http://www.ebay.nl/itm/32(...)id=p3984.m1439.l2649

Prijs van de slang is omhoog gegaan zie ik :')

http://www.ebay.nl/itm/28(...)id=p3984.m1439.l2649
pi_118322888
hmmmm leuk al dat rc spul :P, al vind ik die copters nog maar matig gezien de filmpjes die ik heb gezien.. autos zijn ook best leuk spul, maar heeft iemand hier al eens een rc boot gehaald :P?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:12:42 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118323036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Downstar het volgende:
hmmmm leuk al dat rc spul :P, al vind ik die copters nog maar matig gezien de filmpjes die ik heb gezien.. autos zijn ook best leuk spul, maar heeft iemand hier al eens een rc boot gehaald :P?
Niet echt nodig... maar de search NQD levert je vast wel geinige dingen. ;)
Check ook Ebay.
pi_118323056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Downstar het volgende:
Lekker met je RC Boot in de vijver op je landgoed :D Nah, zou niet weten waar ik hier zal moeten gaan varen.
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Betreft een laptop met VGA en DVI, die mogelijk een gescheiden signaal kan uitsturen (nog niet kunnen testen). Hier wil ik een USB-videokaart aan toevoegen, zodat in het gunstigste geval een setup van 3 monitoren mogelijk wordt. (Indien de VGA en DVI gescheiden signaal kan uitsturen zou ik theoretisch 2x een USB-videokaart kunnen toevoegen, maar dat moet ik eerst zien ;) )

Scenario's:

• VGA + DVI + USB = 3 monitoren :s)
• DVI + USB = 2 monitoren
• DVI + USB + USB = 3 monitoren :X

@Downstar: Splittertje gaat niet werken idd :)
Bij mij word er wel een gescheiden signaal uigezonden. Was verrast dat het allemaal werkte, videokaart van 30 euries van 1,5 jaar geleden ofzo :P
  Moderator dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:18:46 #54
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_118323283
Ik heb wat CF > IDE convertertjes nodig, wie is tegenwoordig naar jullie idee het snelste met leveren?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_118323362
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb wat CF > IDE convertertjes nodig, wie is tegenwoordig naar jullie idee het snelste met leveren?
www.buyincoins.com

Dat gaat haast per straaljager :D
Laatste pakketje van hun: 10 oktober besteld, gisteren (22 oktober) binnen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:22:55 #56
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118323432
Ow ja, ik vroeg trouwens laatst nog hoe lang het vanuit Thailand kon duren, nou, het heeft er dus precies 6 dagen over geduurd. 13 oktober zou die vertrokken zijn uit Thailand, 19 oktober werd het pakketje afgeleverd.

Heb sowieso ook het idee dat de pakketjes vanuit China de laatste tijd weer sneller aankomen.
Don't let my username fool you...
pi_118323490
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, ik vroeg trouwens laatst nog hoe lang het vanuit Thailand kon duren, nou, het heeft er dus precies 6 dagen over geduurd. 13 oktober zou die vertrokken zijn uit Thailand, 19 oktober werd het pakketje afgeleverd.

Heb sowieso ook het idee dat de pakketjes vanuit China de laatste tijd weer sneller aankomen.
Met welke verzendmethode?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:26:04 #58
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118323529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:24 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Met welke verzendmethode?
Gewoon via airmail, werd door PostNL afgeleverd en er moest wel voor getekend worden.
  Moderator dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:27:49 #59
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_118323594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef nodig het volgende:

[..]

www.buyincoins.com

Dat gaat haast per straaljager :D
Laatste pakketje van hun: 10 oktober besteld, gisteren (22 oktober) binnen.
Da's 12 dagen, nog behoorlijk lang, heb menig pakje sneller gehad. Behalve bij DX want die moeten altijd eerst 3 weken op hun supplier wachten :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:34:01 #60
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118323783
Snelste hier was 8 dagen, van banggood (Benma Helios 100)

Andere helikopter, eerder besteld, pas na een maand binnen.
Me neefje ook pas na een maand binnen

Ik heb een excel sheet met allemaal data gemaakt, gemiddelde wachtdagen zijn bij mij nu 22.
YouTube
pi_118323804
kom ik net deze RGB ledstrip tegen:
http://www.ahappydeal.com/product-102362.html
momenteel in promo (USD 25.70 incl. verzending), maar je hebt nog een andere voedingskabel nodig
jaja, en azo...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:38:08 #62
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118323909
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef thecuriousone het volgende:
momenteel in promo (USD 25.70 incl. verzending), maar je hebt nog een andere voedingskabel nodig
Heeft maar 150 leds op 5 meter + lage watt adapter. Geen super aanbieding hoor.
pi_118323917
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef thecuriousone het volgende:
Voeding moet Input: 230V ~ 50 Hz naar Output 12V=2000mA
(Het "=" teken staat voor Gelijkspanning)
pi_118324033
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef Metalfreak het volgende:
Thailand? Heb je daar ook van dit soort leuke websites? :P
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:47:17 #65
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118324238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Guul het volgende:

[..]

Neuh, was een onderdeeltje dat maar door één klein fabriekje in de hele wereld geproduceerd wordt.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:54:35 #66
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118324485
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:41 schreef Guul het volgende:

[..]

Als je een op maat gemaakt pak en/of overhemd zoekt wel.
YouTube
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:56:52 #67
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118324566
Horloge trouwens:

YouTube
pi_118324719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als je een op maat gemaakt pak en/of overhemd zoekt wel.
Zijn er soortgelijke (lees: goedkopere) shops als iTailor.com?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:02:57 #69
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118324765
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:01 schreef Painore het volgende:

[..]

Zijn er soortgelijke (lees: goedkopere) shops als iTailor.com?
30 euro voor een overhemd is dat duur?

SPOILER
YouTube
pi_118324880
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

30 euro voor een overhemd is dat duur?

SPOILER
Dat zeg ik niet, vraag me alleen af of er nóg goedkopere alternatieven zijn.
Overigens vind ik de maatpakken veel interessanter, overhemden zijn overal wel verkrijgbaar.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:10:02 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118325037
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef shiznuts het volgende:
[..] Kwam eerder al eens in verleiding op http://www.youtailor.nl (via Groupon) voor 199,- ofzo iets nets samen te stellen, meh, niet gedaan, maar die site zal ook wel soortgelijks zijn. Als je de Facebook-pagina van die iTailer bekijkt lijken mensen tevree, dus als het altijd zo'n drama is iets geschikts te vinden, probeer het gewoon eens zou ik zeggen.
Heb trouwens bij de Vögele laatst wel iets aardigs gezien. Maar het schijnt dat 94 met het beste zou moeten passen, maar dat is nou net een lastig verkrijgbare maat. :P
pi_118325159
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb trouwens bij de Vögele laatst wel iets aardigs gezien. Maar het schijnt dat 94 met het beste zou moeten passen, maar dat is nou net een lastig verkrijgbare maat. :P
Als je in de buurt van Utrecht woont kun je bij Barsoi waarschijnlijk wel slagen. Maar dit is natuurlijk geen China shopping meer, ik zal m'n mond houden :X
pi_118325453
Ik moet ook maar eens kijken bij iTailor, wordt tijd voor een pak.

[ Bericht 53% gewijzigd door Phaelanx_NL op 23-10-2012 13:42:17 ]
Geen referral hier.
pi_118325593
-weg met je reflinkjes - :W

[ Bericht 9% gewijzigd door BrandX op 23-10-2012 14:03:20 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:23:24 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118325594
Vandaag trouwens die Lightake US->EU-adapterdeal binnengekregen en ook die lens-bracelets. :P
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nu bij Lightake... :D Cool cool cool.
(Jaja, ik weet, Chinese siliconenchemicaliën waar je dood aan gaat, kanker van krijgt of louter jeuk/uitslag)
pi_118326903
Ik ben op zoek naar een HTC one medialink.
Zoeentje dus: http://www.anandtech.com/show/5765/htc-one-media-link-hd-demo

Zijn daar ook alternatieven voor? (let op! dus geen naamaak htc troep)

Welke chinese shop heb ik de meeste kans?
pi_118327087
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:56 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik ben op zoek naar een HTC one medialink.
Zoeentje dus: http://www.anandtech.com/show/5765/htc-one-media-link-hd-demo

Zijn daar ook alternatieven voor? (let op! dus geen naamaak htc troep)

Welke chinese shop heb ik de meeste kans?
http://www1.buyincoins.co(...)0-product-16601.html

BuyInCoins _O_

www.chinaprices.us als je daar het woord MHL invult kom je al een heel end, bij focalprice 60 dollarcent goedkoper, maar BIC is zeer betrouwbaar en snel ;)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:02:48 #78
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118327164
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:23 schreef shiznuts het volgende:
Vandaag trouwens die Lightake US->EU-adapterdeal binnengekregen en ook die lens-bracelets. :P

[..]

Heb je al een bloedneus gekregen door het rubber _O-

Onedayfly heeft vandaag noisecancelling headphones, komop Shiz ~O>

ja ja ik weet je hebt de Bose al
pi_118328397
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef nodig het volgende:

[..]

http://www1.buyincoins.co(...)0-product-16601.html

BuyInCoins _O_

www.chinaprices.us als je daar het woord MHL invult kom je al een heel end, bij focalprice 60 dollarcent goedkoper, maar BIC is zeer betrouwbaar en snel ;)
hoe weet ik dat die voor HD - htc one x geschikt is eigenlijk?
pi_118328581
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

hoe weet ik dat die voor HD - htc one x geschikt is eigenlijk?
Hier staat mijn review van een MHL-adapter i.c.m. een HTC One X. HTC Sensation XE werkt ook (getest met die van m'n broer).

EDIT: jullie waren toch fans van die touchscreenhandschoenen? Blokker heb ze voor ¤2.99:

samen met de Antislipzolen met spikes, want we verwachten natuurlijk dit van 't winter:

[ Bericht 15% gewijzigd door Iemand91 op 23-10-2012 15:22:27 ]
pi_118328731
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hier staat mijn review van een MHL-adapter i.c.m. een HTC One X. HTC Sensation XE werkt ook (getest met die van m'n broer).
Die review zocht ik :P
pi_118329807
quote:

[..]

Precies die besteld via ebay icm paypal :P 5.37 dollar incluis shipping. nice!
pi_118330946
Ik ben trouwens al een enorm lange tijd opzoek naar het volgende:

Iedereen kent een normale hdmi-splitter wel dus 1 video uitgang - 2 beeldschermen (op beide het zelfde beeld en altijd aan.)

Iedereen kent een normale hdmi-switch wel dus meerdere video uitgangen - 1 beeldscherm (aansluiting).

Maar ik ben opzoek naar iets wat een combinatie van deze twee is, namelijk ik heb 1 video uitgang (pc) en ik wil graag kunnen switchen tussen een monitor en tv (alleen is de monitor full-hd en de tv hd-ready dus ze kunnen niet tegelijk aanstaan zoals bij een splitter want de tv kan de resolutie van de full-hd monitor niet aan)

Dus een switch (handigst met remote) waarmee ik kan switchen tussen de input-kanalen en niet de output-kanalen (want die vind je genoeg). (1 in - 2 out)

Iemand :P ? (voor een schappelijke prijs)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:31:05 #84
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_118332978
Iemand ervaring met www.smalltao.com ?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_118333261
quote:

[..]

EDIT: jullie waren toch fans van die touchscreenhandschoenen? Blokker heb ze voor ¤2.99:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

samen met de Antislipzolen met spikes, want we verwachten natuurlijk dit van 't winter:
[ afbeelding ]
mijne via bic waren goedkoper, mooier ( als het goed is :p ) omdat deze van die lelijke kleur vingertops heeft.. die van bic zijn geheel grijs.. en het is toch leuker pakketjes uit china te krijgen dan uit je lokale blokker te vissen :P?

die spikematschoending liggen bij de action voor 2,49 ofzo, net nog zien liggen :D
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:37:22 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118333279
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb je al een bloedneus gekregen door het rubber _O-

Onedayfly heeft vandaag noisecancelling headphones, komop Shiz ~O>

ja ja ik weet je hebt de Bose al
Ik wilde ze al bestellen. :@ Gewoon om te proberen. :')
Maar alleen Nederlands, Belgisch en Duits. Niet voor Oostenrijkers.

Hopelijk kan ik binnenkort ook een review maken over die portable tubeamp. :Y
Verder die bracelets dus wel al binnen, maar m'n Fire cover en TS-650 waar ik al eeuwen op wacht nog niet. FUU!! :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Sjabba het volgende:
Iemand ervaring met www.smalltao.com ?
Be the first. Zarmark en Mistertao zijn veruit de meest besproken/gebruikte i.i.g.

[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 23-10-2012 16:42:28 ]
pi_118334146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Xaia het volgende:
Ik ben trouwens al een enorm lange tijd opzoek naar het volgende:

Iedereen kent een normale hdmi-splitter wel dus 1 video uitgang - 2 beeldschermen (op beide het zelfde beeld en altijd aan.)

Iedereen kent een normale hdmi-switch wel dus meerdere video uitgangen - 1 beeldscherm (aansluiting).

Maar ik ben opzoek naar iets wat een combinatie van deze twee is, namelijk ik heb 1 video uitgang (pc) en ik wil graag kunnen switchen tussen een monitor en tv (alleen is de monitor full-hd en de tv hd-ready dus ze kunnen niet tegelijk aanstaan zoals bij een splitter want de tv kan de resolutie van de full-hd monitor niet aan)

Dus een switch (handigst met remote) waarmee ik kan switchen tussen de input-kanalen en niet de output-kanalen (want die vind je genoeg). (1 in - 2 out)

Iemand :P ? (voor een schappelijke prijs)
Dit wat? http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:15:45 #88
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118334583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik wilde ze al bestellen. :@ Gewoon om te proberen. :')
Maar alleen Nederlands, Belgisch en Duits. Niet voor Oostenrijkers.

Dan test ik ze wel!!! Volgende week meer nieuws 8-)

Vandaag een stekkersnoer ontvangen voor mijn led snoer, altijd leuk om dat als eerste te ontvangen :')
pi_118334795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dan test ik ze wel!!! Volgende week meer nieuws 8-)

Vandaag een stekkersnoer ontvangen voor mijn led snoer, altijd leuk om dat als eerste te ontvangen :')
Krijgen wij morgen iets soortgelijks als dit te lezen: http://www.hulpdienstenon(...)oor-oplader-schiedam

Oeps, monkeybrain heeft zn ledsnoer vergeten uit te doen :P
pi_118335424
Hoi jongs, lees al een hele tijd mee en wil ook graag van die led strips, in het aldi foldertje staat er ook 1. Is dat wat?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:42:12 #91
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118335475
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:40 schreef Bakkertjeee het volgende:
Hoi jongs, lees al een hele tijd mee en wil ook graag van die led strips, in het aldi foldertje staat er ook 1. Is dat wat?
Dan lees je niet heel goed mee, was al voorbijgekomen.
Ze zijn een beetje duur.
pi_118335700
Keychain van artscow.com ontvangen 12-10 besteld ;)
Is wel redelijk !
pi_118336298
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dan lees je niet heel goed mee, was al voorbijgekomen.
Ze zijn een beetje duur.
Maar geen kans op ontploffingen! :D
pi_118336390
Iemand ervaringen met accu's voor een compact camera van Ebay?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:07:49 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118336469
Als het een B-merk is dan kan dat vaak nog wel. Maar goede accu's zijn ook B-merk prijzig.

Als je het naamloos (of imitatie) voor een schijntje uit China haalt kun je er natuurlijk vanuit gaan dat je troep koopt. Keurmerken erop die niks betekenen, brand-/explosiegevaarlijk, mAh-capaciteit die niet met werkelijke overeenkomt enz, etc. :N Kun je beter voor het echte spul gaan.
pi_118336475
Degene die nog op zoek zijn naar een repeater, bij de Aldi vanaf 31 oktober, wel 40 euries..

http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_3110_48_5_346_4070.html
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:08:15 #97
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118336483
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:02 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar geen kans op ontploffingen! :D
Er is altijd kans op ontploffingen ook bij Nederlands spul. Maar als je zo zit te bibberen dan kun je ook een adapter in Nederland kopen met een Chinees led snoer. Op het snoer staat 12v, daar kan weinig mislopen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:08:34 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118336492
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef nodig het volgende:
Degene die nog op zoek zijn naar een repeater, bij de Aldi vanaf 31 oktober, wel 40 euries..
Hey, die zag ik hier ook liggen (deze meen ik). Was geloof ik 24,99. :o
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:11:02 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118336595
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:07 schreef shiznuts het volgende:
Als het een B-merk is dan kan dat vaak nog wel. Maar goede accu's zijn ook B-merk prijzig.

Als je het naamloos (of imitatie) voor een schijntje uit China haalt kun je er natuurlijk vanuit gaan dat je troep koopt. Keurmerken erop die niks betekenen, brand-/explosiegevaarlijk, mAh-capaciteit die niet met werkelijke overeenkomt enz, etc. :N Kun je beter voor het echte spul gaan.
Hebben ongeveer 50% capaciteit als de originele is mijn ervaring. Op zich wel handig om een aantal accu's voor 2 euro als backup te hebben. Dat ontploffen is ook wel een tikkie alarmisten gedoe. Hoe vaak ontploft er nu een accu in de gehele wereld...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:12:16 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118336628
Elke 6 minuten. :'(
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:28:27 #102
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118337272
quote:
quote:
There is no retail package for this item, and there may be some little scratches on the surface, but I am sure the battery is original accessory, if you really care about this, please do not buy it.
pi_118337327
Mooi toch? Hij weet zeker dat het een originele is! :)
pi_118337397
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hebben ongeveer 50% capaciteit als de originele is mijn ervaring. Op zich wel handig om een aantal accu's voor 2 euro als backup te hebben. Dat ontploffen is ook wel een tikkie alarmisten gedoe. Hoe vaak ontploft er nu een accu in de gehele wereld...
Heb voor mijn dslr een b-merk van Ebay gehaald, en voor mijn gevoel gaat die langer mee op 1 lading als de originele Sony(die 70,- kostte terwijl het b-merk 15,- ofzo was.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:57:31 #105
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118338301
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:31 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Heb voor mijn dslr een b-merk van Ebay gehaald, en voor mijn gevoel gaat die langer mee op 1 lading als de originele Sony(die 70,- kostte terwijl het b-merk 15,- ofzo was.)
Interessant. Je kunt helaas niet zien met wat voor een kwaliteit je te maken hebt. Soms lijkt alleen de sticker anders met een hogere prijs, of toch niet? Misschien dat je bij bepaalde apparaten wel duidelijk betere hebt uit China.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:01:52 #106
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118338477
Da's met alles zo. Je heb ook geheugenkaartjes die wel gewoon doen zoals het hoort. 't Is de vraag: wil je dat risico aangaan. :P Ik spaar niet op dingen waarop je wilt vertrouwen, goedkoop eindigt vaak in duurkoop... ik spaar wel op prullaria e.d..
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:08:49 #107
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_118338802
quote:

Godverdomme dat ding heb ik toen ik klein was ooit in NL voor 10 euro gekocht. Was echt binnen 2 min kapot veelste klein niet vooruit te branden
Say whaaaat?
pi_118339446
Vandaag 3 pakketjes :D a 12-15 dagen verzendtijd

De AWEI ES800M is echt B-) *) bedankt voor de tip!

Verder had ik nog vanalles, maar dat komt ooit wel in het review topic!
pi_118341176
Hier ook weer twee pakketjes binnen, US->EU adapter en een Syma S107! :)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:57:56 #110
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118341626
Iemand ervaring met dit kereltje:
http://www.pandawill.com/(...)ablet-pc-p63682.html

Of iets soortgelijks? Of zijn dit soort accu's sowiezo not-done?
pi_118345258
kreeg een pm van iemand over de ipcamera's, echter pm per ongeluk verwijderd en nu weet ik niet meer wie 't vroeg.. dus daarom maar even zo;

Deel 1 en 2 van het opzetten/reviewen van mijn ip camera's!

en hier nog de text review:

[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
pi_118345739
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Godverdomme dat ding heb ik toen ik klein was ooit in NL voor 10 euro gekocht. Was echt binnen 2 min kapot veelste klein niet vooruit te branden
Bestaan die dingen al zo lang dan? :)
pi_118367167
Brainwavz R1 zijn binnen, dit zijn de geilste oortjes die ik ooit heb gehad
pi_118367819
Aldi heeft vanaf zaterdag weer wat spullen in de aanbieding. O.a. deze lamp, die op DX niet veel duurder is (ik heb hem zelf ook, maar dan met andere batterijen).

En led-strips:

+ uitbereidingsets:
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:07:51 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118368926
quote:
17s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:18 schreef ElmoFan het volgende:
Brainwavz R1 zijn binnen, dit zijn de geilste oortjes die ik ooit heb gehad
Moest je nog belasting dokken? ;( Deed FedEx de laatste keer (M5) zo moeilijk over, dus ik dacht, ik bestel 'em gewoon met de normale free shipping. Heb je een betere analyse van soundstage/bass/details etc voor ons? :P

Vandaag alleen m'n Cheese smart cover voor m'n Ainol Novo7 Fire tablet binnengekregen.
pi_118369153
ik heb een pakket naar rusland gestuurd. Ik heb zojuist het "bericht van aankomst, reactieformulier" van TNT ontvangen. het pakket bevat een tablet. wat kan ik het beste vermelden, zodat de ontvanger geen extra kosten betaalt?
pi_118369251
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:13 schreef pazara het volgende:
ik heb een pakket naar rusland gestuurd. Ik heb zojuist het "bericht van aankomst, reactieformulier" van TNT ontvangen. het pakket bevat een tablet. wat kan ik het beste vermelden, zodat de ontvanger geen extra kosten betaalt?

[Chinese Webshops] Topic #225 Waar we sinterklaas helpen kado's vinden
pi_118369316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:13 schreef pazara het volgende:
Je kan er Gift opzetten, de douane trapt hier alleen niet meer in waarschijnlijk. Het wordt gewoon belasting betalen denk ik.
pi_118369560
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Je kan er Gift opzetten, de douane trapt hier alleen niet meer in waarschijnlijk. Het wordt gewoon belasting betalen denk ik.
oke, dan heb ik nog een vraag, er staat ook een kopje gegevens op, maar welke gegevens willen ze?
van mij of van de ontvanger?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:28:45 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118369670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:25 schreef pazara het volgende:

[..]

oke, dan heb ik nog een vraag, er staat ook een kopje gegevens op, maar welke gegevens willen ze?
Gegevens over de inhoud lijkt me (reversed engineering).

Maar eh... we VERSTUREN in dit topic geen dingen naar RUSLAND... we ONTVANGEN spul uit CHINA. Dus figure het ff lekker zelf uit please. :P
pi_118369673
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Moest je nog belasting dokken? ;( Deed FedEx de laatste keer (M5) zo moeilijk over, dus ik dacht, ik bestel 'em gewoon met de normale free shipping. Heb je een betere analyse van soundstage/bass/details etc voor ons? :P

Vandaag alleen m'n Cheese smart cover voor m'n Ainol Novo7 Fire tablet binnengekregen.
Geen belasting, maandag verzonden, vanochtend in huis, dat is sneller dan sommige nederlandse webwinkels. Bass is heel gedetailleerd vergeleken met Beta Brainwavz, Er is niks overheersend aan, het is gewoon zoals ik de muziek wil horen, mooie bas alles smooth en in het hoog mooi detail. Maar goed ik heb nog nooit eerder oordopjes gereviewed dus ik kan ook wel poep praten maar ik ben er heel gelukkig mee en zeker voor de prijs.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:29:55 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118369710
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:28 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Geen belasting, maandag verzonden, vanochtend in huis, dat is sneller dan sommige nederlandse webwinkels. Bass is heel gedetailleerd vergeleken met Beta Brainwavz, Er is niks overheersend aan, het is gewoon zoals ik de muziek wil horen, mooie bas alles smooth en in het hoog mooi detail. Maar goed ik heb nog nooit eerder oordopjes gereviewed dus ik kan ook wel poep praten maar ik ben er heel gelukkig mee en zeker voor de prijs.
Ah, ze zijn dus echt de shit. Nice. Ben benieuwd! :D
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:31:50 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118369776
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:25 schreef pazara het volgende:

[..]

Hoet moeten wij dit soort dingen weten? 90% van de keren ontvangen wij alleen post uit China en versturen niks naar Rusland.

Wellicht zou je naar de site: www.post.nl kunnen gaan en daar zoeken naar een telefoon nummer hier kun je dat soort dingen vragen :)!. Forumulier waar je het over hebt weet ik namenlijk niks van, wel weet ik dat je in Rusland beter de echte waarde in kan vullen omdat ze daar niet heel aardig zijn bij de douane.

Zoals ik het begreep wordt alles wat je binnen krijgt opgeteld en mag je een x bedrag per jaar uit het buitenland importeren zonder kosten (weet dit niet zeker tho ;)!)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:42:21 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118370123
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoet moeten wij dit soort dingen weten? 90% van de keren ontvangen wij alleen post uit China en versturen niks naar Rusland.

Wellicht zou je naar de site: www.post.nl kunnen gaan en daar zoeken naar een telefoon nummer hier kun je dat soort dingen vragen :)!. Forumulier waar je het over hebt weet ik namenlijk niks van, wel weet ik dat je in Rusland beter de echte waarde in kan vullen omdat ze daar niet heel aardig zijn bij de douane.

Zoals ik het begreep wordt alles wat je binnen krijgt opgeteld en mag je een x bedrag per jaar uit het buitenland importeren zonder kosten (weet dit niet zeker tho ;)!)
NL of RU?

Als dit voor NL geldt heb je dan een bron?
YouTube
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:43:19 #125
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118370154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

NL of RU?

Als dit voor NL geldt heb je dan een bron?
RU natuurlijk, je weet toch hoe het hier werkt (dat staat zelfs in de OP ;)!)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:48:59 #126
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118370347
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

RU natuurlijk, je weet toch hoe het hier werkt (dat staat zelfs in de OP ;)!)
Duidelijk,

Denk vraag het ff na omdat ik mij net in al die dingen verdiept heb e.d. Dus dacht misschien heb ik iets gemist.

Heb in een excel bestand namelijk ook berekeningen staan mbt douane kosten e.d. dus die moeten wel kloppen :P
YouTube
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:08:56 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118371008
Tv stick wordt claim stick.

Zojuist even met het postkantoor in Rttrdm gebeld, pakketje is niet op mijn naam geadresseerd.
SPOILER
HDD tracking code werkt ook nog niet, joepie nog meer claims }:| !

Ach, risico van het vak, we hadden het kunnen weten (en wisten het wellicht stiekem ook wel).
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:12:42 #128
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118371148
Ik heb nog een andere vraag voor de kenners hier.

Betaal je inklaringskosten alleen als je ook douanekosten betaald?

Ik lees namelijk dat je bij zendingen vanaf 22 euro, (commercieel en particulier), btw en inklaringskosten verschuldigd bent.

Terwijl bij een verzending als gift tot 45 euro ben je geen inklaringskosten verschuldigd.

Nou weet ik wel, dat je de chinees een bericht kan sturen om met de bedragen te kloten of om hem het als gift te versturen maar dan nog.

Want ik begrijp niet helemaal, waarom postnl onderscheid zou maken tussen een zending van 22 euro, of een gift van 45 euro. Er valt niet te controleren wanneer iets wel of geen gift is.

Informatie voor geinteresseerden mbt douane kosten:

Ik heb de douane gebeld en die gaf aan dat bij bedragen vanaf 150 euro er invoerrechten komen (deze kan je terugvinden op lijstwerken op www.douane.nl waarbij geldt dat het hoogste percentage grondstof in een product zorgt voor een bepaald percentage (vb: horloge's, 4,5%) samen met BTW.

Daarnaast betaal je hier ook voor inklaringskosten.

Een kleine berekening:

Henk koopt een tablet van 180 euro.
Over deze tablet, die grotendeels uit metaal/kunstof bestaat moet vervolgens 4,7% invoerrechten betaald worden. Deze komt immers boven de 150 euro grens uit.

Dus,

180*1.045= ¤188,10

Daarna, komt pas de btw welke momenteel 21% is.

188,10*1.21= ¤227,60

Daarna, komen de inklaringskosten eroverheen, te weten ¤12,50

Dus voor een tablet, die jou 180 euro uit China gekost heeft, betaal je uiteindelijk ¤227,60+12,50 = ¤240,10.

Naar mijn weten (correct me if I'm wrong) maakt het niet uit of jou product per stuk maar 5 euro is. Zodra je gehele opdracht boven 150 euro komt, dan mag je invoerrechten erbij betalen.

Inklaringskosten komen dus vanaf een bedrag van 22 euro, en voor giften geldt een grens van 45 euro.

De douane post BTW (21%) komt NA invoerrechten, die pas betaald worden vanaf 150 euro.

tot 22 euro betaalt men ook geen btw
vanaf 22 euro betaalt men wel btw (Dit is volgens mij alleen als ze jou pakket eruit vissen).

in de OP staat ook een calculator, maar hier heb je het volledig uitgelegd.

Hopelijk is het zo wat duidelijker voor iedereen... iemand nog aanvullingen c.q. wijzigingen te melden?
YouTube
pi_118371181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah, ze zijn dus echt de shit. Nice. Ben benieuwd! :D
Ik zie nu trouwens op de pakbon staan "NO VALUE, SAMPLE UNIT" en een prijs van 20$
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:21:10 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118371471
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik lees namelijk dat je bij zendingen vanaf 22 euro, (commercieel en particulier), btw en inklaringskosten verschuldigd bent. Terwijl bij een verzending als gift tot 45 euro ben je geen inklaringskosten verschuldigd.
Nou weet ik wel, dat je de chinees een bericht kan sturen om met de bedragen te kloten of om hem het als gift te versturen maar dan nog.
Want ik begrijp niet helemaal, waarom postnl onderscheid zou maken tussen een zending van 22 euro, of een gift van 45 euro. Er valt niet te controleren wanneer iets wel of geen gift is.
De Douane weet donders goed dat maar 1 of 2% (of minder) een gift bevat. Dus gewoon 22 euro als grens.
quote:

Ik heb de douane gebeld en die gaf aan dat bij bedragen vanaf 150 euro er invoerrechten komen (deze kan je terugvinden op lijstwerken op www.douane.nl waarbij geldt dat het hoogste percentage grondstof in een product zorgt voor een bepaald percentage (vb: horloge's, 4,5%) samen met BTW.

Een kleine berekening:

Over deze tablet, die grotendeels uit metaal/kunstof bestaat moet vervolgens 4,7% invoerrechten betaald worden. Deze komt immers boven de 150 euro grens uit.

Dus,
180*1.045= ¤188,10
188,10*1.21= ¤227,60

Dus voor een tablet, die jou 180 euro uit China gekost heeft, betaal je uiteindelijk ¤227,60+12,50 = ¤240,10.

Naar mijn weten (correct me if I'm wrong) maakt het niet uit of jou product per stuk maar 5 euro is. Zodra je gehele opdracht boven 150 euro komt, dan mag je invoerrechten erbij betalen.
Correct. Ook de verzendkosten tellen bijvoorbeeld meer (en zelfs meerdere zendingen met 1 product van 1 seller = 1 bedrag (als ze ze beiden gelijktijdig pakken).
quote:
Inklaringskosten komen dus vanaf een bedrag van 22 euro, en voor giften geldt een grens van 45 euro.
De douane post BTW (21%) komt NA invoerrechten, die pas betaald worden vanaf 150 euro.
vanaf 22 euro betaalt men wel btw (Dit is volgens mij alleen als ze jou pakket eruit vissen).

Hopelijk is het zo wat duidelijker voor iedereen... iemand nog aanvullingen c.q. wijzigingen te melden?
Hier was het al duidelijk :P

Alleen hoe het percentage bepaald werd tot zojuist nog niet.
Wel een raar verhaal omdat (zover ik weet) computers altijd in een 0% catogorie vielen (mbt invoerrechten). Ik zou een tablet onder de PC/servers etc laten vallen met invoerrechten (maarja wie ben ik :P)
pi_118371797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ten eerste, douanekosten of rechten zijn niet hetzelfde als omzetbelasting. Als je inklaringskosten (In de volksmond BTW) moet betalen, worden er ook inklaringskosten in rekening gebracht. Omzetbelasting betaal je bij bestellingen met een waarde boven de ¤22,-

quote:
Ik lees namelijk dat je bij zendingen vanaf 22 euro, (commercieel en particulier), btw en inklaringskosten verschuldigd bent.
:Y

quote:
Terwijl bij een verzending als gift tot 45 euro ben je geen inklaringskosten verschuldigd.
:Y , dit is inderdaad de regel. Omdat 90% van de ChinaShoppers gift op het pakketje laat zetten betaal je eigenlijk altijd vanaf ¤22,- omzetbelasting en inklaringskosten. Toen ik een keer echt een 'gift' kreeg moest ik gewoon betalen. De waarde van het pakketje was ¤32,-

quote:

Dat klopt, omdat het niet te controleren is gaan ze eigenlijk standaard van de ¤22,- regel uit.

quote:

Een kleine berekening:

Dus,

180*1.045= ¤188,10

188,10*1.21= ¤227,60

Berekeningen en uitleg kloppen helemaal. ^O^
Ik heb zelf ook een stukje geschreven inclusief een schemaatje, hier de link: http://goo.gl/UwqJG. Ik weet niet of ik dat hier mag posten. Omdat ik de zaak puur wil verduidelijken denk ik van wel, mocht het niet het geval zijn, zou een mod dan dit stukje weg kunnen halen?

[ Bericht 0% gewijzigd door ChineseWebwinkels op 24-10-2012 13:40:57 ]
pi_118371841
Lastig he, ik druk weer eens op de verkeerde knop o|O
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:32:20 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118371877
Mja, daar heb je die Taric-codes e.d. idd voor. ;) Is wel vaker langsgekomen, heb je een hele sectie over bij de heren van de douane.

Over:
quote:
Het is te controleren door dus een brief te sturen naar de ontvanger en het pakketje pas af te geven na een bewijs van aanschaf/betaling. Steekproefgewijs openen ze een pakketje en sturen ze zo'n brief. Ze kunnen een groot zwaar pakket met opschrift 'USB adapter' natuurlijk ook wel als verdacht zien en je ook zo'n mooie brief sturen om opheldering te krijgen. Dat er soms iets langsglipt waarover eigenlijk geld afgedragen diende te worden, is dan lucky. Maar het 'systeem' zou niet werken als iedereen dat deed, of als iedereen die dat deed daar zomaar mee weg zou komen.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:38:09 #134
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118372105
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik zie nu trouwens op de pakbon staan "NO VALUE, SAMPLE UNIT" en een prijs van 20$
Klopt, dit is een mp4nation truukje.. Maar misschien niet teveel ruchtbaarheid aan geven. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118372108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:32 schreef shiznuts het volgende:
Mja, daar heb je die Taric-codes e.d. idd voor. ;) Is wel vaker langsgekomen, heb je een hele sectie over bij de heren van de douane.

Over:

[..]

Het is te controleren door dus een brief te sturen naar de ontvanger en het pakketje pas af te geven na een bewijs van aanschaf/betaling. Steekproefgewijs openen ze een pakketje en sturen ze zo'n brief. Ze kunnen een groot zwaar pakket met opschrift 'USB adapter' natuurlijk ook wel als verdacht zien en je ook zo'n mooie brief sturen om opheldering te krijgen. Dat er soms iets langsglipt waarover eigenlijk geld afgedragen diende te worden, is dan lucky. Maar het 'systeem' zou niet werken als iedereen dat deed, of als iedereen die dat deed daar zomaar mee weg zou komen.
Als het een gift is, dan heeft de ontvanger geen bewijs van betaling. Als ontvanger zou ik dus altijd kunnen zeggen dat een vriend uit China een cadeau naar mij gestuurd heeft (Waar ik zelf geen bonnetje oid van heb) en dat ze dus maar de ¤45,- regel moeten toepassen. De Nederlandse douane legt geen contact met de Chinezen, dit verhaal kunnen ze dus nooit checken. Als ik een brief krijg en zeg dat er een gift in het pakketje zit, wat dus echt gebeurd is, kunnen ze dit niet checken en heffen ze alsnog omzetbelasting op pakketjes >¤22,-.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:40:55 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118372185
Dit is overigens de taric die het beste bij tablets in de buurt komt en waar ik dus de importrechten op zou gooien. Dat van het grootste aandeel metaal, plastic etc lijkt mij niet te kloppen, het zou in ieder geval zeer raar zijn en dus tijd om het even up te daten :P!

http://gebruikstarief.douane.nl/8471300000

0% dus.

Extra bron:
http://www.douane.nl/bibl(...)e/hd_6-20-00-02.html (ctrl + F laptop).
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:41:22 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118372201
En toch sturen ze je een brief. Dat je gaat liegen, dat kan best, maar ze kunnen ook je pakje openmaken en een iPad 3 uit waar dan ook is geen waarde van 45 euro. ;)
pi_118372301
Welke webshops hebben er eigenlijk een eigen (android) app?
Ik heb tot nu toe de volgende kunnen vinden:
* Alibaba
* AliExpress
* DX
* DHgate
* DinoDirect
* Ebay
* Sunsky
* Tmart

Weten jullie er nog meer?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:02:50 #139
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118372937
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:40 schreef RobertNL het volgende:
Dit is overigens de taric die het beste bij tablets in de buurt komt en waar ik dus de importrechten op zou gooien. Dat van het grootste aandeel metaal, plastic etc lijkt mij niet te kloppen, het zou in ieder geval zeer raar zijn en dus tijd om het even up te daten :P!

http://gebruikstarief.douane.nl/8471300000

0% dus.

Extra bron:
http://www.douane.nl/bibl(...)e/hd_6-20-00-02.html (ctrl + F laptop).
Klopt dat gaat met al die dingen zo (taric codes)

De man van de douane die ik belde, vertelde mij dat aan de hand van een helikopter, als het bijv 70% kunstof is en 30% metaal dan wordt kunstof als maat aangehouden.
YouTube
pi_118373029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Klopt dat gaat met al die dingen zo (taric codes)

De man van de douane die ik belde, vertelde mij dat aan de hand van een helikopter, als het bijv 70% kunstof is en 30% metaal dan wordt kunstof als maat aangehouden.
Het grondstof verhaal klopt volgens mij niet helemaal. Helikopters vallen bijvoorbeeld gewoon onder speelgoed, dit heeft niks met de grondstof te maken. Het gaat op productsoort.

Speelgoed:
http://gebruikstarief.douane.nl/h95/posten

Het stukje dat ik bedoel:
quote:
modellen op schaal en dergelijke modellen voor ontspanning, ook indien bewegend;
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:08:16 #141
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118373146
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Het grondstof verhaal klopt volgens mij niet helemaal. Helikopters vallen bijvoorbeeld gewoon onder speelgoed, dit heeft niks met de grondstof te maken. Het gaat op productsoort.

Speelgoed:
http://gebruikstarief.douane.nl/h95/posten

Het stukje dat ik bedoel:

[..]

mmm, dat is wat die man van de douane mij vertelde... apart

Die indeling die je gaf klopt niet, ik heb hem net eens doorgenomen, een RC helikopter valt daar niet onder.

Horloges bijv: http://gebruikstarief.douane.nl/9101110000
YouTube
pi_118373366
Ik weet niet of anderen hier al andere nummers van Post-NL gebruiken, maar wat mij betreft zou het
058 2 333 333 verwijderd mogen worden omdat dit nummer officieel niet meer in gebruik is; ze verbinden je door naar een nieuw nummer.

Het handigst is dit nummer 0900-0570, waarbij je een keer kiest voor optie #2. Dan krijg je direct een medewerker aan de lijn en hoe je niet door talloze (onlogische) keuzemenu's heen wat wel moet bij de andere nummers...
pi_118373395
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

mmm, dat is wat die man van de douane mij vertelde... apart

Die indeling die je gaf klopt niet, ik heb hem net eens doorgenomen, een RC helikopter valt daar niet onder.

Horloges bijv: http://gebruikstarief.douane.nl/9101110000
Zou jij een betere verklaring dan dit kunnen vinden?

quote:
- 9503 0075 ander speelgoed en modellen, met motor
of voor treinen e.d.

quote:
- 9503 0030 elektrische treinen, daaronder begrepen rails, signalen en ander toebehoren;
zelfbouwmodellen op schaal, ook indien bewegend
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:19:53 #144
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118373573
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Zou jij een betere verklaring dan dit kunnen vinden?

[..]

of voor treinen e.d.

[..]

Ja ik ben al aan het zoeken... hij heeft 100% tegen mij gezegd vorige week dat er een percentage van 4,5% op rust.. vanwege de samenstelling van de stoffen. Hij begon niet eens over speelgoed oid.

Zou kunnen dat je gelijk hebt hoor, iemand die de douane eens wil bellen om het te verifiëren? Weten we het gelijk.

Uiteraard heb ik het over invoerrechten die van toepassing zijn op >150

Zoals het lijkt is het idd 0%... Vaag dat hij dan 4,5% aangaf.
YouTube
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:29:09 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118373907
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:30:41 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118373965
YouTube
pi_118374236
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja ik ben al aan het zoeken... hij heeft 100% tegen mij gezegd vorige week dat er een percentage van 4,5% op rust.. vanwege de samenstelling van de stoffen. Hij begon niet eens over speelgoed oid.

Zou kunnen dat je gelijk hebt hoor, iemand die de douane eens wil bellen om het te verifiëren? Weten we het gelijk.

Uiteraard heb ik het over invoerrechten die van toepassing zijn op >150

Zoals het lijkt is het idd 0%... Vaag dat hij dan 4,5% aangaf.
Er rust 4,7% op, als je op 'Invoer/Doorvoer' klikt, zie je 4,7% staan.
Ik heb nooit iets over 0% gezegd :? .
In ieder geval, we hebben de juiste indeling en ook nog het goede percentage gevonden. ^O^

Edit: En Shiz, ^O^ .
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:42:31 #148
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118374401
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:38 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Er rust 4,7% op, als je op 'Invoer/Doorvoer' klikt, zie je 4,7% staan.
Ik heb nooit iets over 0% gezegd :? .
In ieder geval, we hebben de juiste indeling en ook nog het goede percentage gevonden. ^O^

Edit: En Shiz, ^O^ .
kleine edit,

dan is horloge 4,5 % :p

want ik droeg beide opties voor aan meneer de douanier!

Mijn pakketje van Koo_Titina van Ebay is ook aangekomen in Nederland op 17-10-2012.
Ik heb inmiddels een Nederlands trackingnummer ontvangen en het afwachten is op de douane die hem vrijgeeft.

Het zijn 2 Shark horloges... en ik ben bang dat dit wel eens bijbetalen kon worden 8)7

edit: Nederlands trackingnummer werkt niet... vond het al zo raar dat het begon met RR :(

[ Bericht 6% gewijzigd door ManageTheAnger op 24-10-2012 14:51:14 ]
YouTube
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:17:06 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118375570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

kleine edit,

dan is horloge 4,5 % :p

want ik droeg beide opties voor aan meneer de douanier!

Mijn pakketje van Koo_Titina van Ebay is ook aangekomen in Nederland op 17-10-2012.
Ik heb inmiddels een Nederlands trackingnummer ontvangen en het afwachten is op de douane die hem vrijgeeft.

Het zijn 2 Shark horloges... en ik ben bang dat dit wel eens bijbetalen kon worden 8)7

edit: Nederlands trackingnummer werkt niet... vond het al zo raar dat het begon met RR :(
4,50 MIN 0,30 EUR/p/st MAX 0,80 EUR/p/st

Dus 0.8 euro, dat valt wel mee (als je 1 horloge importeert :P!)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:22:51 #150
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118375750
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

4,50 MIN 0,30 EUR/p/st MAX 0,80 EUR/p/st

Dus 0.8 euro, dat valt wel mee (als je 1 horloge importeert :P!)
Nee dat wordt dan bij elkaar 36/1.25*1.21+12.5=47,34 euro en dus 23,67 per stuk
Voor iets wat mij dus 28,80 inkoop heeft gekost en dus 14,40 per stuk

Zit geen invoerrecht op want is onder de 150 euro.
YouTube
pi_118376065
Je kunt gewoon zoeken...
Voor horloges bv: http://zoekengebruikstari(...)Fzoekresultaten.xslt
  woensdag 24 oktober 2012 @ 15:43:54 #152
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118376481
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee dat wordt dan bij elkaar 36/1.25*1.21+12.5=47,34 euro en dus 23,67 per stuk
Voor iets wat mij dus 28,80 inkoop heeft gekost en dus 14,40 per stuk

Zit geen invoerrecht op want is onder de 150 euro.
Er mist een stuk tekst :P!

Had willen zeggen dat 0.8 euro wel meevalt als je dus een horloge van 150 euro zou importeren (als je dat zou willen :P).

Over sharks zou ik me geen zorgen maken kans dat die belast worden is heel klein.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:32 schreef Guul het volgende:
Je kunt gewoon zoeken...
Voor horloges bv: http://zoekengebruikstari(...)Fzoekresultaten.xslt
Horloge wel, notebook, laptop, pc, computer, tablet etc. is toch iets lasiger te vinden ;)!
pi_118376846
wat was die kortingscode bij bic?

ebay_only?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:12:05 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118377588
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef pazara het volgende:
wat was die kortingscode bij bic?

ebay_only?
Werkt niet meer.

Bij $50 of meer moet je op hun site kijken (staat op de voor pagina een code). Anders eens kijken op Tjoos.com of retailmenot.com

Mocht je daar niks vinden maak dan een nieuw account aan en gebruik recommender ;)
pi_118377649
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Werkt niet meer.
vorige week nog wel
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:14:00 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118377670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:13 schreef pazara het volgende:

[..]

vorige week nog wel
Gisteren niet meer :6
Dan kon je de code toch ook terug vinden bij de order van vorige week? of ben ik nu gek...
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:20:52 #157
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118377927
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gisteren niet meer :6
Dan kon je de code toch ook terug vinden bij de order van vorige week? of ben ik nu gek...
Some say, he forgets what he forgot.
YouTube
pi_118378239
Shit, vlieg net me grote helikopter binnen tegen het plafond. Dat vond ie niet zo leuk, twee bladen afgebroken en helikopter stortte ter aarde. Nu maar eens kijken of ik nog wat vervangende bladen kan vinden.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:29:46 #159
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118378299
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:28 schreef Skiet het volgende:
Shit, vlieg net me grote helikopter binnen tegen het plafond. Dat vond ie niet zo leuk, twee bladen afgebroken en helikopter stortte ter aarde. Nu maar eens kijken of ik nog wat vervangende bladen kan vinden.
Of hem modden met rotorblades van de lokale hobbyboer.
YouTube
pi_118378363
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:28 schreef Skiet het volgende:
Er zit toch een paar bladen in het pakket? of heb je niet de volledige set?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:34:09 #161
48067 neo2000
pi_118378468
Aangezien er hier mensen rondlopen die wel ervaring hebben met electronica en SMD ledjes en zulks.. Misschien iemand hier ervaring mee.. Ik vroeg mij af, in de tuin hebben we nu wat lampies staan, 12 volt, met zulke halogeen G4 lampies er in, ik denk 10 of 20 watt:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50085407/
De 12 volt lampies hangen aan een trafo. Zijn deze lampjes nu 1 op 1 uitwisselbaar met bijv. zulke SMD varianten?

http://www3.buyincoins.co(...)mp-product-5850.html

Gaat dit werken met de bestaande trafo? (zo'n ding, geloof dat de huidige trafo een max belasting heeft van 120 watt - kan dan evt. zelfs een zuinigere trafo aangesloten worden me dunkt?)
http://www.garden-lights.nl/details.php?product_id=103

Ik lees verschillende verhalen online. Ene persoon zegt dat halogeen trafo's niet werken met LED, ander zegt dat het wel gewoon prima werkt, maar dat het niet dimbaar is (dim niets dus maakt niet zoveel uit), andere persoon zegt weer dat het waarsch. wel werkt, maar dat de levensduur van je ledjes sterk achteruitgaat bij gebruik van een standaard trafo; ik weet 't niet meer. :')
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118378502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef nodig het volgende:

[..]

Er zit toch een paar bladen in het pakket? of heb je niet de volledige set?
Ik denk dat ik die bij een verhuizing kwijt ben geraakt. Zie hier het resultaat van een helikopter met kapotte bladen. Instabiliteit is het woord.

http://tinypic.com/player.php?v=2ezin36&s=6
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:39:48 #163
48067 neo2000
pi_118378703
Zomg, die chopper is onmogelijk in het donker kwijt te raken zullen we maar zeggen. :')
pi_118378726
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:34 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die bij een verhuizing kwijt ben geraakt. Zie hier het resultaat van een helikopter met kapotte bladen. Instabiliteit is het woord.

http://tinypic.com/player.php?v=2ezin36&s=6
Tsja dat word herbestellen en 3 weken wachten. Die van mij is er erger aan toe zoals je misschien al gezien hebt:
pi_118378752
[quote]0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:40 schreef nodig het volgende:

[..]

Tsja dat word herbestellen en 3 weken wachten. Die van mij is er erger aan toe zoals je misschien al gezien hebt:
[ afbeelding ]
[/quote]

quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:39 schreef neo2000 het volgende:
Zomg, die chopper is onmogelijk in het donker kwijt te raken zullen we maar zeggen. :')
Ik dacht dat ik een V911 te zien zou krijgen :P

EDIT: Oeps quote ipv edit.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:41:53 #166
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118378787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:40 schreef nodig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het blijft een beest van een heli.

Helemaal ondergedompeld in water, en vliegt nog steeds.
Alleen 1 accu is overleden.

Blijft zuur voor je, me neefje vertelde mij vandaag dat hij het leuker vindt om buiten te vliegen: "want dan kan je veel verder en hoger ouwe"

Dus toen heb ik hem maar even verteld, wat jou is overkomen toen jij hem de lucht in stuurde :')

thanks ^O^
YouTube
pi_118378884
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Het blijft een beest van een heli.

Helemaal ondergedompeld in water, en vliegt nog steeds.
Alleen 1 accu is overleden.

Blijft zuur voor je, me neefje vertelde mij vandaag dat hij het leuker vindt om buiten te vliegen: "want dan kan je veel verder en hoger ouwe"

Dus toen heb ik hem maar even verteld, wat jou is overkomen toen jij hem de lucht in stuurde :')

thanks ^O^
haha :D Verbaasd me dat die het nog doet, ik dacht als ik hem niet weer vind is het na de eerste regenbui/dauwochtend wel gebeurd..
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:46:10 #168
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118378933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:44 schreef nodig het volgende:

[..]

haha :D Verbaasd me dat die het nog doet, ik dacht als ik hem niet weer vind is het na de eerste regenbui/dauwochtend wel gebeurd..
Ik heb als geluk nog de backup heli; Benma Helios 100 :D

Dat Sinterklaaslijstje schiet ook niet echt op.
YouTube
pi_118379007
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb als geluk nog de backup heli; Benma Helios 100 :D

Dat Sinterklaaslijstje schiet ook niet echt op.
Tsjah, de V911 blijft de nr. 1 ChinaCopter
Hmm als ik nog wat leuks tegenkom vul ik het lijstje aan :D
pi_118379077
Wat staat er tot nu toe uberhaupt op het lijstje?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:50:47 #171
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118379094
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:48 schreef nodig het volgende:

[..]

Tsjah, de V911 blijft de nr. 1 ChinaCopter
Hmm als ik nog wat leuks tegenkom vul ik het lijstje aan :D
Ik ga vanavond ook wel eens even speuren.
YouTube
pi_118379132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik ga vanavond ook wel eens even speuren.
De ijskoude horloges :X van Bamggood vind ik wel een grappig cadeautje voor erbij.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 16:54:46 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118379236
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:51 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

De ijskoude horloges :X van Bamggood vind ik wel een grappig cadeautje voor erbij.
Ja ik zag al dat die ook gepromoot worden op je website.

Ik ben wel benieuwd, hoeveel punten/inkomsten het genereert van jou website naar hun toe... zoals bij banggood dat je bijv bonus points kan krijgen.

Mag je ook wel dm-en hoeft niet hier... maar ben wel beniewD.
YouTube
pi_118379416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:23 schreef nodig het volgende:
-weg met je reflinkjes - :W

Pffff, einde sinterklaaslijstje... Waren geen ref links in gebruikt maar als het zo gaat... :r :'(
pi_118379498
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja ik zag al dat die ook gepromoot worden op je website.

Ik ben wel benieuwd, hoeveel punten/inkomsten het genereert van jou website naar hun toe... zoals bij banggood dat je bijv bonus points kan krijgen.

Mag je ook wel dm-en hoeft niet hier... maar ben wel beniewD.
Helemaal niks. Ben nog geen affiliate daar, moet ik snel maar eens doen.

Maar naast deze horloges bestel ik ook heel wat op Sunsky. Ik weet wat voor tablet of mobiel iedereen heeft, ik bestel altijd wel wat hippe accessoires..
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:06:23 #176
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118379535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:51 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

De horloges :X van Bamggood vind ik wel een grappig cadeautje voor erbij.
Ok verdekt opgesteld mag het niet bepraat worden hier :P
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:01 schreef nodig het volgende:

[..]

Pffff, einde sinterklaaslijstje... Waren geen ref links in gebruikt maar als het zo gaat... :r :'(
linkjes wellicht van Chinaprices oid gehaald?
pi_118379593
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

linkjes wellicht van Chinaprices oid gehaald?
Hmm, Ja :D Wil jullie natuurlijk wel de goedkoopste laten bestellen :P Wist niet dat hun Ref links gebruikten.. Mooie winstmakerij daar dan :o

EDIT: kan die post nog ergens worden opgegraven door een mod ofzo? En dan dmen naar mij? Thanks

[ Bericht 4% gewijzigd door nodig op 24-10-2012 17:15:20 ]
pi_118379673
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef RobertNL het volgende:

Wat mag niet bepraat worden? :?
Ik had het over deze :P :6
pi_118379803
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:12 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

Wat mag niet bepraat worden? :?
Ik had het over deze :P :6
[ afbeelding ]
En ik over de dokter in-ears :'(

SPOILER
pi_118379824
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:17 schreef nodig het volgende:

[..]

En ik over de dokter in-ears :'(
[ afbeelding ]

SPOILER
_O- _O- _O- Oke, ik zal me proberen in te houden.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:18:52 #181
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118379854
Speaking of the devil...

Volgens mij zijn mijn shark horloges al besteld!

Want had weer kaartje van Postnl in de brievenbus.

Dat wordt morgen maar even naar het postkantoor wandelen :D
YouTube
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:21:41 #182
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118379939
Iemand ervaring met SooBest?
YouTube
  woensdag 24 oktober 2012 @ 17:21:59 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118379949
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 17:08 schreef nodig het volgende:

[..]

Hmm, Ja :D Wil jullie natuurlijk wel de goedkoopste laten bestellen :P Wist niet dat hun Ref links gebruikten.. Mooie winstmakerij daar dan :o

EDIT: kan die post nog ergens worden opgegraven door een mod ofzo? En dan dmen naar mij? Thanks
DM ons favo modje BrandX even. Die is vast aardig genoeg om het te fixen ;)!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 oktober 2012 @ 17:52:20 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118380845
Boehoee, mijn oordopjes die ik 5 oktober heb besteld zijn er nog niet. :'(

Afwachten is a bitch.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:00:26 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118381043
Nou boehoe, ik wacht altijd nog op m'n TS-650 die 19 september op de bus was gedaan.
Sizes matters schijnbaar, want kleine dingen komen snel aan en dat zal best een beste doos zijn.
Kijken of de latere HD5000 'em nog inhaalt. ;( De HI1500 had dat wel.
pi_118384922
Meer mensen die al een tijdje op pakketjes zitten te wachten?
Eentje van 11-10
Eentje van 27-09
Twee van 16-10
Eentje van 17-10 (PriceAngels)
Eentje van 23-10 (oke, daar wacht ik nog niet zo lang op :P)
pi_118385095
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:42 schreef dSLRFan het volgende:
Meer mensen die al een tijdje op pakketjes zitten te wachten?
Eentje van 11-10
Eentje van 27-09
Twee van 16-10
Eentje van 17-10 (PriceAngels)
Eentje van 23-10 (oke, daar wacht ik nog niet zo lang op :P)
De pakketjes doen er de laatste tijd inderdaad wat langer over, maar het valt wel mee toch? Alleen het pakketje van 27-09 had wel bezorgd mogen worden.
pi_118385247
Valt mee, maar de meeste van die pakketjes komen van m'n vaste adresje op eBay en dat heb ik normaal in een week in huis. En nu het 's morgens zo donker en 's avonds zo snel donker is.. Wordt het wachten alleen maar moeilijker. ;(
  woensdag 24 oktober 2012 @ 19:56:03 #189
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118385635
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef ChineseWebwinkels het volgende:

[..]

De pakketjes doen er de laatste tijd inderdaad wat langer over, maar het valt wel mee toch? Alleen het pakketje van 27-09 had wel bezorgd mogen worden.
Langer? valt hier mee. De laatste weken alle pakketjes binnen 12 dagen thuis gehad (op claimpads etc na :P)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 20:00:40 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118385837
Dit is wel creapy...

Ik kijk via mijn pakketten, en zie geen pakket.

Ik vul de niet thuis code in... krijg ik de melding dat het om een pakket gaat...

Afzender onbekend :S, en heb hem nu moeten toevoegen aan mijn pakketten.
Morgen wordt hij op het postkantoor afgeleverd.

Dit.... vind ik maar raar lol want de vrouw van postnl zei vandaag nog dat mijn horloges bij de douane liggen en wachten om door te mogen... en hij stond dus ook niet in het overzicht dat er iets onderweg is.

Al mijn andere pakketten hebben gewoon netjes de afzender erbij staan...

iemand die er ervaring mee heeft?

Het gaat om een pakket met een gewicht van 440 gram ....
YouTube
pi_118386404
:W
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Langer? valt hier mee. De laatste weken alle pakketjes binnen 12 dagen thuis gehad (op claimpads etc na :P)
Ik heb gister twee pakketjes binnen gehad. 26 en 29 dagen. Normaal heb ik pakketjes van BIC en eBay ook veel sneller binnen, maar deze maand komt alles een weekje later dan gepland binnen.
pi_118388880
Heb net een VGA kabeltje besteld via ebay, iemand daar ervaring mee?

(Kostte minder dan 2 euro, dus het is natuurlijk geen probleem als het rukkwaliteit is en direct vanuit de envelop de prullenbak in glijdt, maar ik denk ik vraag het even)
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:38:44 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118391229
Met Ebay? Ja, hoor. Dat werkt prima.

Met jouw seller, jouw specifieke kabeltje?
De ene is de andere niet. Of het wat is kom je maar op een manier achter...
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:51:49 #194
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118392166
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit is wel creapy...

Ik kijk via mijn pakketten, en zie geen pakket.

Ik vul de niet thuis code in... krijg ik de melding dat het om een pakket gaat...

Afzender onbekend :S, en heb hem nu moeten toevoegen aan mijn pakketten.
Morgen wordt hij op het postkantoor afgeleverd.

Dit.... vind ik maar raar lol want de vrouw van postnl zei vandaag nog dat mijn horloges bij de douane liggen en wachten om door te mogen... en hij stond dus ook niet in het overzicht dat er iets onderweg is.

Al mijn andere pakketten hebben gewoon netjes de afzender erbij staan...

iemand die er ervaring mee heeft?

Het gaat om een pakket met een gewicht van 440 gram ....
De tracking vanuit China (en andere landen) heeft nog wel eens wat kuren. Kan kloppen dus (zo had ik er laatst 1 die pas een dag later alle tracking statussen van PostNL door kreeg (lag dus al thuis en stond nog niet in het PostNL systeem).
pi_118393683
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:38 schreef shiznuts het volgende:
Met Ebay? Ja, hoor. Dat werkt prima.

Met jouw seller, jouw specifieke kabeltje?
De ene is de andere niet. Of het wat is kom je maar op een manier achter...
Thanks!
Ja, zoals ik zei, als het niet werkt gooi ik het lachend in de kliko, maar ik ben ongeduldig. Wat niet goed combineert met Chinashopping.

Edit: Deze btw ook maar gekocht: http://www.ebay.nl/itm/DE(...)9a638#ht_2195wt_1144

SPOILER
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_118393753
Gister m'n NFC tag stickers ontvangen. Werkt goed icm mijn galaxy S3.
Ja.
pi_118393796
Oeps quoteinplaatsvanedit.
pi_118394073
Iemand een idee waar je grote oplages merchandise artikelen kan laten bedrukken in China? Heb wel e.a. gevonden maar als iemand een adresje heeft.. T-shirts, pennen, stickers, caps, polsbandjes(of misschien die toch maar achterwegen laten ivm schadeclaims :+ )
pi_118394995
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef LKVBHD het volgende:
Heb net een VGA kabeltje besteld via ebay, iemand daar ervaring mee?

(Kostte minder dan 2 euro, dus het is natuurlijk geen probleem als het rukkwaliteit is en direct vanuit de envelop de prullenbak in glijdt, maar ik denk ik vraag het even)
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Waar gebruik je dat dan voor?
pi_118395140
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Thanks!
Ja, zoals ik zei, als het niet werkt gooi ik het lachend in de kliko, maar ik ben ongeduldig. Wat niet goed combineert met Chinashopping.

Edit: Deze btw ook maar gekocht: http://www.ebay.nl/itm/DE(...)9a638#ht_2195wt_1144

SPOILER
1.5 dollar????
  woensdag 24 oktober 2012 @ 22:28:18 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118395327
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

1.5 dollar????
Genoeg free shipping bieditems op Ebay. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:13 schreef dSLRFan het volgende:
Iemand een idee waar je grote oplages merchandise artikelen kan laten bedrukken in China? Heb wel e.a. gevonden maar als iemand een adresje heeft.. T-shirts, pennen, stickers, caps, polsbandjes(of misschien die toch maar achterwegen laten ivm schadeclaims :+ )
:? Artscow? Volumerate?
pi_118395517
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Genoeg free shipping bieditems op Ebay. ;)

[..]

:? Artscow? Volumerate?
ik bedoel die watch, das tocch niet voor 1.5?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 22:33:00 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118395696
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

ik bedoel die watch, das tocch niet voor 1.5?
Ja, ik ook. Die heb je in Chinese webshops ook wel goedkoper dan 19,9917,95 eur. ;)
http://chinaprices.us?q=samurai%20watch
Maar nog goedkoper is mogelijk als je een gelukkige bieding treft, waar niemand je 'outbid'...
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1
Dan is 1,50 zeker mogelijk. :Y
Check ook de afgelopen biedingen: http://www.ebay.nl/csc/i.(...)trksid=p3286.c0.m283
  woensdag 24 oktober 2012 @ 22:43:29 #204
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_118396457
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Die heb je in Chinese webshops ook wel goedkoper dan 19,9917,95 eur. ;)
http://chinaprices.us?q=samurai%20watch
Maar nog goedkoper is mogelijk als je een gelukkige bieding treft, waar niemand je 'outbid'...
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1
Dan is 1,50 zeker mogelijk. :Y
Check ook de afgelopen biedingen: http://www.ebay.nl/csc/i.(...)trksid=p3286.c0.m283
Lekker verkopen aan een 8 jarige autistisch knulletje voor 18 euro (prijs van kijkshop ong)

:D \o/
YouTube
pi_118398006
Had hem zelfs met Buy it Now actie, dus best prima. Moeten ze i.d.d. grof geld aan verdienen als je ze voor 19,9917,95!!!11einzeinzeinz! verkoopt.

Edit: Daarbij is het ook geen geweldig mooi horloge.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:40:03 #206
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118399517
quote:
11s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:34 schreef neo2000 het volgende:
Aangezien er hier mensen rondlopen die wel ervaring hebben met electronica en SMD ledjes en zulks.. Misschien iemand hier ervaring mee.. Ik vroeg mij af, in de tuin hebben we nu wat lampies staan, 12 volt, met zulke halogeen G4 lampies er in, ik denk 10 of 20 watt:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50085407/
De 12 volt lampies hangen aan een trafo. Zijn deze lampjes nu 1 op 1 uitwisselbaar met bijv. zulke SMD varianten?

http://www3.buyincoins.co(...)mp-product-5850.html

Gaat dit werken met de bestaande trafo? (zo'n ding, geloof dat de huidige trafo een max belasting heeft van 120 watt - kan dan evt. zelfs een zuinigere trafo aangesloten worden me dunkt?)
http://www.garden-lights.nl/details.php?product_id=103

Ik lees verschillende verhalen online. Ene persoon zegt dat halogeen trafo's niet werken met LED, ander zegt dat het wel gewoon prima werkt, maar dat het niet dimbaar is (dim niets dus maakt niet zoveel uit), andere persoon zegt weer dat het waarsch. wel werkt, maar dat de levensduur van je ledjes sterk achteruitgaat bij gebruik van een standaard trafo; ik weet 't niet meer. :')
Zou gewoon moeten werken lijkt mij. 12v is 12v, er bestaat geen speciale 12v stroom voor leds.
Bestel er 1 om te testen, zal me niets verbazen als het lelijk licht gaat geven.

De trafo zal ook geen problemen moeten krijgen als deze minder watt moet produceren met leds. Misschien is het een tikkie minder efficiënt dan een lagere trafo maar je trekt niet continu 150w uit dat ding als de lampen dit niet verstoken. Denk maar aan je pc, zou mooi worden als de voeding continu 400w verstookt. Eerlijk is eerlijk, ik kan het volkomen mis hebben :@

Ik zat zelf ook te denken om zo'n led te kopen voor de vijververlichting, die nu halogeen is :)

Ik kan iedereen zo'n meter aanraden van <¤10, om eens duidelijk te zien wat je apparaten precies doen qua verbruik.
pi_118399693
Wellicht moet er een weerstand voor die leds. Je hebt overigens wisselstroom(AC) en gelijkstroom(DC), moet je ook even checken.
Edit: Oke, geen weerstand, dat andere blijft staan.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:45:43 #208
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118399804
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zou gewoon moeten werken lijkt mij. 12v is 12v, er bestaat geen speciale 12v stroom voor leds.
Bestel er 1 om te testen, zal me niets verbazen als het lelijk licht gaat geven.

De trafo zal ook geen problemen moeten krijgen als deze minder watt moet produceren met leds. Misschien is het een tikkie minder efficiënt dan een lagere trafo maar je trekt niet continu 150w uit dat ding als de lampen dit niet verstoken. Denk maar aan je pc, zou mooi worden als de voeding continu 400w verstookt. Eerlijk is eerlijk, ik kan het volkomen mis hebben :@

Ik zat zelf ook te denken om zo'n led te kopen voor de vijververlichting, die nu halogeen is :)

Ik kan iedereen zo'n meter aanraden van <¤10, om eens duidelijk te zien wat je apparaten precies doen qua verbruik.
[ afbeelding ]
Best leuk ja, moet vast ook wel uit china te halen zijn.. :)

Mooie volgende aankoop..
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  woensdag 24 oktober 2012 @ 23:47:12 #209
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118399875
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef dSLRFan het volgende:
Wellicht moet er een weerstand voor die leds. Je hebt overigens wisselstroom(AC) en gelijkstroom(DC), moet je ook even checken.
Edit: Oke, geen weerstand, dat andere blijft staan.
Dat wilde ik nog even toevoegen :) Bij BIC staat duidelijk Power: 12V DC.
Even op de trafo kijken.
pi_118400310
12V DC is en blijft gewoon 12V DC. Verder geeft een trafo alleen de stroomsterkte af welke de lampjes vragen. Je trafo kan dus een bepaald maximaal vermogen genereren (vermogen=spanning*stroomsterkte), dit betekent echter dus niet dat je ook constant op max. vermogen draait.

Ik heb verder niet naar je ledjes gekeken, als ze op 12V werken en de trafo genoeg vermogen kan leveren zou het gewoon moeten werken.
pi_118401009
Voor degene die laatst hier die schakelaars zocht om apparaten op aan te sluiten, zie http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118401163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef rene90 het volgende:
Voor degene die laatst hier die schakelaars zocht om apparaten op aan te sluiten, zie http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
oh, dat is misschien wel handig.

Weet iemand of ik hiermee ook buitenverlichting aan en uit kan zetten? Die bedien ik nu met een schakelaar, alleen zit een van die schakelaars in de schuur. Dat is dus niet met een stekker. Net als een andere schakelaar, welke binnen zit.
pi_118401212
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:15 schreef Skiet het volgende:

[..]

Weet iemand of ik hiermee ook buitenverlichting aan en uit kan zetten? Die bedien ik nu met een schakelaar, alleen zit een van die schakelaars in de schuur. Dat is dus niet met een stekker. Net als een andere schakelaar, welke binnen zit.
Dat is iets wat je beter dan in het iboot topic kan bespreken of op het forum van iboot zelf kan vragen. Het was meer om diegene er even over te tippen want die vroeg hier laatst specifiek om of je dit in China kon kopen _O-

Mijn pakketje van banggood is nog steeds niet te tracken, is dat normaal? Er staat dat het een aantal dagen kan duren, maar inmiddels al meer dan een week verder.
Top 5 China producten
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:20:14 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118401330
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:17 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mijn pakketje van banggood is nog steeds niet te tracken, is dat normaal? Er staat dat het een aantal dagen kan duren, maar inmiddels al meer dan een week verder.
› Zou het pakketje trackbaar moeten zijn (kwam 'ie daar in aanmerking voor/is daar voor betaald)?
› Heb je alle sites onder de 'trackingsites'-spoiler geprobeerd?
Er staat in die spoiler ook dat de boel soms gewoon plat ligt. Misschien ligt de boel gewoon plat. :+
pi_118401421
quote:
12s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

› Zou het pakketje trackbaar moeten zijn (kwam 'ie daar in aanmerking voor/is daar voor betaald)?
› Heb je alle sites onder de 'trackingsites'-spoiler geprobeerd?
Er staat in die spoiler ook dat de boel soms gewoon plat ligt. Misschien ligt de boel gewoon plat. :+
Nja...er staat op banggood een tracking code dus lijkt me wel dat ik hem kan tracken dan? Of hoeft dat weer geen ene reet te betekenen?
Top 5 China producten
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:24:35 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118401505
Als (geen uitsluitselbiedende) gulden regel geldt zo'n beetje >15 usd = gratis free shipping.
Als het begint met RA.. en dan eindigt op ..CN, ..HK of ..SG met daartussenin een combo van cijfers, zou dat inderdaad een geldig trackingnr moeten zijn en werken op een site als www.17track.net (mijn favo). :Y
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:24:39 #217
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118401509
Die Elro dingen kosten per 3 ¤10 bij de Action :') Zonder dimmer.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:15 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee, zonder stekker gaat dat niet werken.
pi_118401679
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:24 schreef shiznuts het volgende:
Als (geen uitsluitselbiedende) gulden regel geldt zo'n beetje >15 usd = gratis free shipping.
Als het begint met RA.. en dan eindigt op ..CN, ..HK of ..SG met daartussenin een combo van cijfers, zou dat inderdaad een geldig trackingnr moeten zijn en werken op een site als www.17track.net (mijn favo). :Y
Ja is China post, op de website van chinapost krijg ik ook een Error 500 en via 17track staat er ook 'unavailable'. Ik denk dus dat het die laatste optie was die je noemde :').
Top 5 China producten
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:30:57 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118401758
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja is China post, op de website van chinapost krijg ik ook een Error 500 en via 17track staat er ook 'unavailable'. Ik denk dus dat het die laatste optie was die je noemde :').
Ook als je bij 17track op 'ReSearch' klikt (wil nog weleens helpen)?

Eerste keer in een paar dagen dat je het probeert? Probeer morgen nog eens. :P
pi_118401837
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef rene90 het volgende:
ik zocht zoiets, mooie deal.. maar gezien de andere oplossing die ik nu heb ga ik even denken voor ik het aanschaf :D
pi_118401864
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ook als je bij 17track op 'ReSearch' klikt (wil nog weleens helpen)?

Eerste keer in een paar dagen dat je het probeert? Probeer morgen nog eens. :P
Heb het al de afgelopen paar dagen telkens even geprobeerd, research doet helemaal niks extra's bij mij. Nouja morgen maar weer proberen.
Top 5 China producten
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:34:38 #222
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118401888
Bij de dreamcolor led strips verkopen ze IC versies van 6803, 1903, 1809 etc.
Weet iemand wat nu precies het verschil is tussen deze chips die de leds aansturen?

Ik kan nergens op het internet een fatsoenlijke debielen faq vinden over deze spulletjes :') Ik heb een Ebay Chinees even een PM gestuurd met dezelfde vraag, zal leuk worden :P

Ze hebben ook music controllers, dit gaat mij teveel geld kosten :X

donderdag 25 oktober 2012 @ 00:43:48 #223
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_118402205
groot pakketje onderweg van china hier heen..
echter heb ik een DHL tracking nummer EN een Fedex tracking nummer..
waarom? :P
Bedoel dat je een groot/zwaar pakket in 2e verstuurd... Ok dat snap ik!
maar dan ook met 2 verschillende aanbieders?

Tracking werkt gewoon bij beide en staat ook beide mijn adres als bestemming..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:47:41 #224
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118402281
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:43 schreef revpolen het volgende:
groot pakketje onderweg van china hier heen..
echter heb ik een DHL tracking nummer EN een Fedex tracking nummer..
waarom? :P
Bedoel dat je een groot/zwaar pakket in 2e verstuurd... Ok dat snap ik!
maar dan ook met 2 verschillende aanbieders?

Tracking werkt gewoon bij beide en staat ook beide mijn adres als bestemming..
Misschien ivm voorwaarden van de ene shipper qua restricties (batterijen ed). En is de andere goedkoper?? :P

[ Bericht 4% gewijzigd door tokko1 op 25-10-2012 01:14:50 ]
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_118405125
Zooo kerst komt eraan, (althans de kerstdrukte) dus dan maar vroeg bestellen. Iemand die leuke (random) gifts weet?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:37:35 #226
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118406551
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Waar besteld?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:40:12 #227
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_118406623
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:24 schreef monkeybrain het volgende:
Die Elro dingen kosten per 3 ¤10 bij de Action :') Zonder dimmer.

Die Elro dingen hebben ze toch niet meer? Ze hebben nu weer een baggermerk dat na 3 maanden kapot gaat. Elro werkt wel goed.
pi_118407624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb het al de afgelopen paar dagen telkens even geprobeerd, research doet helemaal niks extra's bij mij. Nouja morgen maar weer proberen.
Gewoon lekker afwachten. Die tracking moet je niet al te serieus nemen. Ik track eigenlijk mijn pakketjes nooit. Ik zie wel wanneer het binnen komt.
pi_118409506
Maar eens een claim aangemaakt voor de MK802, is vandaag precies een maand geleden. De listing is inmiddels al van EBay verwijderd, ook zijn er al meerdere negatieve feedbacks die aangeven dat het een scam was en dat ze hun geld terug hebben gekregen.

Jammer, want wilde hem wel graag :(
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:19:28 #230
59532 gizmo_rtd
is dit alles....
pi_118409753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef Painore het volgende:
Maar eens een claim aangemaakt voor de MK802, is vandaag precies een maand geleden. De listing is inmiddels al van EBay verwijderd, ook zijn er al meerdere negatieve feedbacks die aangeven dat het een scam was en dat ze hun geld terug hebben gekregen.

Jammer, want wilde hem wel graag :(
Check anders ook eens de MK808 van geekbuying. De mijne is onderweg
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:41:51 #232
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118410530
Geen 1 cent deals te vinden (ja.. wou koopjes jachten :P )

Maar tinydeal heeft er wel een van 2 cent .. voor nieuwe registers (gmail kan natuurlijk altijd hea).
http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-px12jih-p-29364.html die link, en dan kortingscode strap99off

:D
pi_118410602
quote:
16s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef tokko1 het volgende:

Maar tinydeal heeft er wel een van 2 cent .. voor nieuwe registers (gmail kan natuurlijk altijd hea).
http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-px12jih-p-29364.html die link, en dan kortingscode strap99off

Besteld! :P
pi_118410646
quote:

Nice!

Kan die ook heel goed gebruiken toevallig. Zocht precies zoiets.
Top 5 China producten
pi_118410946
haha TOP ! :)
gelijk besteld ..

thanks voor de tip :Y:Y:Y
pi_118411144
En nog maar eentje... altijd handig! :P
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:04:18 #237
48067 neo2000
pi_118411542
Thnx all voor het meedenken. Trafo heb ik gisteravond nog bekeken, staat alleen niet op of het DC of AC is. :') Mjah, gewoon een kwestie van ledjes goedkoop op Ebay scoren en dan maar proberen denk ik.

M.b.t. die Ibood, kruidvat heeft ze ook regelmatig hea? Wel een iets andere uitvoering en 3 in een verpakking ipv 4, maar voor een tientje. ;) Idd zonder dimmer, maar je moet er ook weer rekening mee houden dat veel apparatuur/lampen, o.a. Leds, zich niet laten dimmen.

Nu nog kersthuisjes scoren verlicht door ledjes, scheelt weer stroom! :D
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 oktober 2012 @ 12:04:30 #238
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118411551
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:55 schreef Guul het volgende:
En nog maar eentje... altijd handig! :P
Kan je meerdere per account bestellen of heb je meerdere accounts?
pi_118411719
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gewoon meerdere email-adressen gebruiken...
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:12:50 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118411887
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ditisnietmijnnaam@gmail.com
D.itisnietmijnnaam@gmail.com
Di.tisnietmijnnaam@gmail.com
Dit.isnietmijnnaam@gmail.com
Diti.snietmijnnaam@gmail.com
Ditis.nietmijnnaam@gmail.com

etc, etc, etc. ;)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 oktober 2012 @ 12:16:38 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118412013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ditisnietmijnnaam@gmail.com
D.itisnietmijnnaam@gmail.com
Di.tisnietmijnnaam@gmail.com
Dit.isnietmijnnaam@gmail.com
Diti.snietmijnnaam@gmail.com
Ditis.nietmijnnaam@gmail.com

etc, etc, etc. ;)
Ja maar maar dan moet je allemaal andere gmailaccounts aanmaken?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:17:16 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118412037
quote:
11s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nee. Alle mail komt dan op 1 gmail (zonder puntjes) binnen.
pi_118412047
quote:
11s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:

[..]

BIj hoofdletters niet.. (corrigeert gmail automatisch).
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 oktober 2012 @ 12:19:21 #244
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118412114
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee. Alle mail komt dan op 1 gmail (zonder puntjes) binnen.
Echt? Oke, dat is nieuw voor me. Thnx ^O^
pi_118412464
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:08 schreef Guul het volgende:

[..]

Gewoon meerdere email-adressen gebruiken...
maar je kan er toch ook meerdere bestellen tegelijk?
pi_118412737
Iemand als een Philips Wake Up light geval gezien in China?
YouTube
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 oktober 2012 @ 12:36:45 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118412799
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:28 schreef mschol het volgende:

[..]

maar je kan er toch ook meerdere bestellen tegelijk?
Nee dan zegt ie dat je er maar eentje mag.
pi_118412986
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nee dan zegt ie dat je er maar eentje mag.
wanneer in het process zegt hij dat dan? op het einde? aha i see..
pi_118413031
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef neo2000 het volgende:
Thnx all voor het meedenken. Trafo heb ik gisteravond nog bekeken, staat alleen niet op of het DC of AC is. :') Mjah, gewoon een kwestie van ledjes goedkoop op Ebay scoren en dan maar proberen denk ik.

M.b.t. die Ibood, kruidvat heeft ze ook regelmatig hea? Wel een iets andere uitvoering en 3 in een verpakking ipv 4, maar voor een tientje. ;) Idd zonder dimmer, maar je moet er ook weer rekening mee houden dat veel apparatuur/lampen, o.a. Leds, zich niet laten dimmen.

Nu nog kersthuisjes scoren verlicht door ledjes, scheelt weer stroom! :D
Maak anders even een foto van de trafo?
Wellicht dat er een = staat (DC) of een ~ (AC).
Of een:
http://upload.wikimedia.o(...)rrent_symbol.svg.png wat ook voor gelijkspanning staat.
pi_118413602
quote:
This coupon could only be used 1 IP address.
moet ik gaan zitten proxyen...
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:01:59 #251
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_118413733

http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)e=ADME:X:AAQ:US:1123
1 dollar :D

wel 1,59 verzendkosten..
dan nog
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:03:12 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118413788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand als een Philips Wake Up light geval gezien in China?
Zijn er vast wel, maar je hebt van Medisana/Medion of bij de Blokker/Marskramer/Kijkshop vast ook wel zulke shizzle goedkoper dan de Philips. ;) Hier... Bart Smit: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1051069
pi_118414784
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:01 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)e=ADME:X:AAQ:US:1123
1 dollar :D

wel 1,59 verzendkosten..
dan nog
Welke zoekopdrachten gebruiken jullie allemaal zodat jullie dit soort aanbiedingen vinden?
pi_118415160
quote:

Thanks!

Noobvraagje: Hoe kom je eigenlijk aan die coupon? Retailmenot e.d. of een andere manier?
pi_118415765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zijn er vast wel, maar je hebt van Medisana/Medion of bij de Blokker/Marskramer/Kijkshop vast ook wel zulke shizzle goedkoper dan de Philips. ;) Hier... Bart Smit: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1051069
27 euro...

Dat moet nog steeds goedkoper kunnen :D

Zit op me werk nu, en zal vanavond ook nog eens kijken.

Zijn er nog Chinese webshops waar vaak zaken mee gedaan wordt waar we nog geen coupon code voor hebben?

Heb wel weer zin om even te gaan onderhandelen met de chinezen :D.

Shark horloges waarschijnlijk op het postkantoor vanmiddag dus die haal ik na me werk ff op. Zal foto maken en posten.
YouTube
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 oktober 2012 @ 14:04:44 #256
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118415992
Valt een soort wind-aansteker ook onder 'illegale artikelen/wapens'?
pi_118416118
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
Aanstekers mogen gewoon, maar ze mogen niet gevuld zijn met gas/.. bij het transport.

Is ook vrij logisch dat het niet onder 'illigale artikelen' valt, aanstekers zijn in Nederland namelijk gewoon legaal..
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:08:47 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118416141
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:04 schreef Pino112 het volgende:
Ligt eraan. Als de instantie het in een situatie dreigend genoeg acht dat het als wapen ingezet had kunnen worden, dan ja. Maar in het algemeen is een aansteker geen illegaal goed.

Je mag het alleen niet verzenden met gas erin... dangerous goods. Jwt.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 oktober 2012 @ 14:09:45 #259
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118416172
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef Painore het volgende:

[..]

Aanstekers mogen gewoon, maar ze mogen niet gevuld zijn met gas/.. bij het transport.
Ah: Note:Fuel reservoir is empty upon delivery for safety reasons.
Ik doel dan op deze: http://www.tinydeal.com/o(...)lighter-p-24940.html
Kan altijd handig zijn voor als het waait. En hij is niet duur :+.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:16:26 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118416396
Een eckte Chinashopper koopt natuurlijk een Honest (double flame) lighter. :7
pi_118416702
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:16 schreef shiznuts het volgende:
Een eckte Chinashopper koopt natuurlijk een Honest (double flame) lighter. :7
Honest heeft inderdaad erg mooie aanstekers, wel een stuk prijziger dan de simpele DX/BIC/.. lighters.
Moet zelf ook nog steeds een mooie kopen, sigaren aansteken met lucifers is toch minder prettig.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:29:36 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118416788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:26 schreef Painore het volgende:

[..]

Honest heeft inderdaad erg mooie aanstekers, wel een stuk prijziger dan de simpele DX/BIC/.. lighters.
Moet zelf ook nog steeds een mooie kopen, sigaren aansteken met lucifers is toch minder prettig.
Ik heb deze (ja, ik weet het, DX :') ): http://dx.com/p/honest-do(...)assorted-color-16740 en deze: http://www.ebay.nl/itm/170927222286 . Laatste is favoriet eigenlijk. :D

Je hebt anders ook wel triple flame lighters zelfs voor een gelijkmatige 'aansteking'. :+
pi_118416797
quote:

Ik heb hem in mijn winkelwagentje gegooid maar kan niet vinden waar ik die coupon nou moet invullen :(

Waarom kan 10 man het wel vinden en ik niet :'( , voel me dom :+
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 oktober 2012 @ 14:33:12 #264
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118416905
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik heb hem in mijn winkelwagentje gegooid maar kan niet vinden waar ik die coupon nou moet invullen :(

Pas als je bijna moet betalen heb je onderaan een veld voor coupon.
pi_118416956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef nodig het volgende:

[..]

In het winkelwagentje, op de groene 'proceed to checkout' klikken, inloggen, op het plusje bij 'Discount Coupon' drukken
pi_118417126
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:34 schreef Painore het volgende:

[..]

In het winkelwagentje, op de groene 'proceed to checkout' klikken, inloggen, op het plusje bij 'Discount Coupon' drukken
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Pas als je bijna moet betalen heb je onderaan een veld voor coupon.
Thanks, durfde daar nog niet op te klikken :P Bij andere webshops staat er meestal al in het winkelwagentje het couponveld :+

EDIT: Besteld voor ¤0,01 :D

[ Bericht 4% gewijzigd door nodig op 25-10-2012 14:52:38 ]
pi_118417133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb deze (ja, ik weet het, DX :') ): http://dx.com/p/honest-do(...)assorted-color-16740 en deze: http://www.ebay.nl/itm/170927222286 . Laatste is favoriet eigenlijk. :D

Je hebt anders ook wel triple flame lighters zelfs voor een gelijkmatige 'aansteking'. :+
Ik zat inderdaad ook al naar de 2e te kijken, vind deze ook wel mooi:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1438.l2649

en:
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item2a23a989ad
pi_118420379
Het officiële FOK! Chinese Webshops Topic Sinterklaas Verlanglijstje!

Zie ginds komt de stoomboot het vliegtuig uit SpanjeChina weer aan.

Jaja, 5 december zit er weer aan te komen, en dan zit je al gauw van; ''Wat moet ik nou in vredesnaam vragen..'' De bestaat uit echt leuke/nuttige dingen, deels ook op het winterseizoen gelet. Hopelijk vind je er wat leuks tussen, vergeet trouwens de (evt) coupon niet! Deze staan in de OP (=openingspost) vermeld!

Deze lijst mag aangevuld worden door FOK!kers die zelf ook wat leuks zijn tegengekomen. Proberen de lijst wel een beetje kwalitatief te houden, ik hou het recht om wat te verwijderen uit de lijst.

Touchscreen handschoentjes $2,44
Zelf getest, werkt redelijk tot goed, omdat je vingers iets dikker zijn is het wel iets lastiger typen. Bij de grijze variant zie je het minst kleurverschil met de vingertoppen. Als nadeel kunnen ze een beetje glad zijn (phone goed vasthouden dus!)

V911 Radio bestuurbare helikoptertje$38,97
Dit is zo ongeveer de beste bang-for-buck heli uit China, vele FOKkers hebben hem al.
SPOILER
Sipik SK68 (LED zaklampje, 1AA) $6
Dit is echt een topper, dit ding is echt fel voor de prijs! Ook degelijk gebouwd en focusbaar. LED, dus lekker zuinig.

10in1 Universele lader$1,69
Dit is een USB stekkertje met 10 verschillende uitgangen, waar jou mobiel dus waarschijnlijk ook vast wel bij zit. Handig voor een zoek geraakte lader als tijdelijke oplossing.

Artscow eigen bedrukte muismat en meer! $1
Echt een aanrader, heb hem binnen met een foto van een serie met mn naam erop. Zie coupon onder de spoiler! Gevonden en medemogelijk gemaakt door FOK!ker: DaveDavy.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door nodig op 25-10-2012 16:01:08 ]
pi_118420872
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef nodig het volgende:
SPOILER
Die Artscow is verlengt neem ik aan? Spoiler vermeld namelijk tot 30 september.
YouTube
pi_118420915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die Artscow is verlengt neem ik aan? Spoiler vermeld namelijk tot 30 september.
Ja tot 31 Oktober, heb ik dus niet de laatste versie van mn post gekregen :'(

Heb je die dan nog niet besteld? :P Mijn muis ligt er nu op :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 16:02:10 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118420973
Muismatten gebruiken. :') Dat doe ik al jaren niet meer. B-)
pi_118421069
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:02 schreef shiznuts het volgende:
Ik eigenlijk ook niet :P Maar voor 80 eurocent kom ik het echt niet laten :')

Maar gebruik hem nu wel gewoon.
pi_118421117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook niet :P Maar voor 80 eurocent kom ik het echt niet laten :')

Maar gebruik hem nu wel gewoon.
Ik had toen dat etui besteld met eigen foto's erop :D Zeer goede kwaliteit voor die prijs!
pi_118422548
Zo, ik heb eens even wat van die $0.01 straps besteld. Om precies te zijn drie bestellingen van 1 cent gedaan. Zal wel genoeg zijn toch? :)

Hop en ook gelijk een muismat besteld voor $0.99. Eens kijken of ik er daar ook wat meer kan bestellen dan 1.

[ Bericht 20% gewijzigd door Skiet op 25-10-2012 17:03:56 ]
pi_118423873
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:41 schreef Skiet het volgende:
Zo, ik heb eens even wat van die $0.01 straps besteld. Om precies te zijn drie bestellingen van 1 cent gedaan. Zal wel genoeg zijn toch? :)

Hop en ook gelijk een muismat besteld voor $0.99. Eens kijken of ik er daar ook wat meer kan bestellen dan 1.
bij mij waren ze nog 2 cent ;(
pi_118423967
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:13 schreef mschol het volgende:

[..]

bij mij waren ze nog 2 cent ;(
Haha, jij hebt gewoon het dubbele betaald. Denk dat je beter kan annuleren en opnieuw kan orderen, dit laat je jezelf toch niet gebeuren? -O-

SPOILER
pi_118424365
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:02 schreef shiznuts het volgende:
geen muismat gebruiken is funest voor de onderkant van mijn muis :+
pi_118424420
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef nodig het volgende:

[..]

Haha, jij hebt gewoon het dubbele betaald. Denk dat je beter kan annuleren en opnieuw kan orderen, dit laat je jezelf toch niet gebeuren? -O-

SPOILER
ik ben opgelicht voor 4 cent ;(

SPOILER
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:34:11 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118424750
De led Chinees heeft het antwoord :P

quote:
Hello friend,

Kindly note it's different IC designed by different company.
But led light effect is same.
Vanavond eens goed alle dream color afspeuren voor de beste deals, heerlijk *O*
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 oktober 2012 @ 18:01:33 #280
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118425747
Ah, mijn ES800M-doppies zijn binnen *O*.
Mijn standaard Samsung-oordoppen hebben meer bas, dus dat valt me een beetje tegen.
pi_118426831

Weer eens een aankoop gedaan :')
pi_118427221
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:36 schreef davedavy het volgende:
[ afbeelding ]

a-ha.. we hebben een anonymous lid ontmaskert, nog voordat hij zich kan maskeren :+
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:48:28 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118427242
quote:
[ afbeelding ]

quote:
Remember, remember the fifth of November,
gunpowder, treason and plot,
I see no reason why gunpowder treason
should ever be forgot.
Film + oorsprong en de rest van het gedicht/lied
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door RobertNL op 25-10-2012 19:07:20 ]
pi_118427604
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:48 schreef mschol het volgende:

[..]

a-ha.. we hebben een anonymous lid ontmaskert, nog voordat hij zich kan maskeren :+
Sssst, :@
pi_118429217
quote:
9s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Ah, mijn ES800M-doppies zijn binnen *O*.
Mijn standaard Samsung-oordoppen hebben meer bas, dus dat valt me een beetje tegen.
Op het begin vallen ze altijd tegen, ze moeten ingespeeld worden.
pi_118429376
Ik zie opeens dat op Banggood er nog een V911 staat, maar dan voor een lagere prijs. Iemand enig idee of dit precies dezelfde is? Hij is wel RTF volgens mij en mode 2

http://www.banggood.com/W(...)-Mode-2-p-50854.html

tegen de bekende link

http://www.banggood.com/W(...)de-2%29-p-36779.html

Er staat bij dat het de new plug version is, nog niet achter wat het precies inhoudt
pi_118429464
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:33 schreef Skiet het volgende:
Ik zie opeens dat op Banggood er nog een V911 staat, maar dan voor een lagere prijs. Iemand enig idee of dit precies dezelfde is? Hij is wel RTF volgens mij en mode 2

http://www.banggood.com/W(...)-Mode-2-p-50854.html

tegen de bekende link

http://www.banggood.com/W(...)de-2%29-p-36779.html

Er staat bij dat het de new plug version is, nog niet achter wat het precies inhoudt
Volgens mij hebben de batterijen een andere aansluiting, deze zal denk ik beter klikken, vind de huidige wel ietwat stroef gaan. Maar heb alsnog de oude besteld aangezien ik hier nog een batterij en charger heb liggen en had geen zin om dat ook allemaal opnieuw te kopen :P
pi_118430052
Bazenfilmpje van de V911, die gast in het begin haha

pi_118430656
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef nodig het volgende:

[..]

Ja tot 31 Oktober, heb ik dus niet de laatste versie van mn post gekregen :'(

Heb je die dan nog niet besteld? :P Mijn muis ligt er nu op :D
Ik heb hem ook besteld. Duurt de verzending ook ongeveer 1 maand of is dit sneller gebeurd?
pi_118431201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:58 schreef Fifut het volgende:

[..]

Ik heb hem ook besteld. Duurt de verzending ook ongeveer 1 maand of is dit sneller gebeurd?

Its China, There is geen pijl op na te trekken. Maar ga maar uit van 2-5 weken, mocht de doaune ertussen komen kan het zo nog een stuk langer duren..

Begon spontaan in het engels, ben engels aan het leren :+

Oh wacht ik dacht dat ik in het JiaYu topic zat, die muismatten gaan wel wat rapper (en komt geen doune aan te pas want is beneden 22 euro..). Volgens mij was die van mij 5 oktober verzonden en had ik hem de 22e binnen. Ook andere hadden hem rond deze tijd binnen. Ga maar uit van 2-3 weken dus ;) Duurt ongeveer 5 dagen ofzo voordat ze hem hebben opgestuurd (moet eerst nog gemaakt worden natuurlijk..)
pi_118432107
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:11 schreef nodig het volgende:

[..]

Its China, There is geen pijl op na te trekken. Maar ga maar uit van 2-5 weken, mocht de doaune ertussen komen kan het zo nog een stuk langer duren..

Begon spontaan in het engels, ben engels aan het leren :+

Oh wacht ik dacht dat ik in het JiaYu topic zat, die muismatten gaan wel wat rapper (en komt geen doune aan te pas want is beneden 22 euro..). Volgens mij was die van mij 5 oktober verzonden en had ik hem de 22e binnen. Ook andere hadden hem rond deze tijd binnen. Ga maar uit van 2-3 weken dus ;) Duurt ongeveer 5 dagen ofzo voordat ze hem hebben opgestuurd (moet eerst nog gemaakt worden natuurlijk..)
Ja dat snap ik, bedankt!
  donderdag 25 oktober 2012 @ 20:37:19 #292
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_118432554
quote:

Ik zie jou daar deze zondag?
http://jdtvnieuwsbullet.b(...)oor-het-demmink.html
pi_118434024
Vandaag terug van vakantie en gister is dus de v911 bezorgd.
Niet slecht 13 okt verstuurd 24 okt bezorgd.
Nu alleen nog wachten op accu's, oplader, en rotorbladen die in ander pakketje zitten }:|
pi_118434470
Trouwens die BTY batterijen zijn echt ruk heb ze helemaal leeg naar helemaal vol geladen en er gaat precies 150mAh in :'(
En ik wil ook wel eens zo'n sipik geval halen maar welke van de drie van ooitkopen hebben jullie gehaald?
En iemand op ooitkopen zegt dat als je "determined" (vastberaden) bent er ook een 18650 in kan krijgen, iemand al eens geprobeerd of iemand die dit wil proberen?
pi_118435055
Fuck ik win een bid op eBay, blijkt er ¤12 shipping bij te zitten. Shit happens, voortaan beter kijken.
pi_118435063
You have just bought:

1 X New Version WLtoys V949 Beetle RC Quadcopter Mini UFO RTF

Niet voor mezelf trouwens, familielid ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:21 schreef Fifut het volgende:
Fuck ik win een bid op eBay, blijkt er ¤12 shipping bij te zitten. Shit happens, voortaan beter kijken.
Lol, is toch geen bod van 0,01 voor een screenprotector ofzo mag ik hopen :P
pi_118435111
Oeps nieuwe post ipv edit
pi_118435249
En shiz al een takstar binnen? (HD5000,HD5000)
pi_118435384
HA, in de laatste seconde op Google gevonden hoe ik mijn bod nog kon intrekken :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 21:53:10 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118436815
Vol ;O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')