oh, dat is misschien wel handig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef rene90 het volgende:
Voor degene die laatst hier die schakelaars zocht om apparaten op aan te sluiten, zie http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Dat is iets wat je beter dan in het iboot topic kan bespreken of op het forum van iboot zelf kan vragen. Het was meer om diegene er even over te tippen want die vroeg hier laatst specifiek om of je dit in China kon kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
oh, dat is misschien wel handig.
Weet iemand of ik hiermee ook buitenverlichting aan en uit kan zetten? Die bedien ik nu met een schakelaar, alleen zit een van die schakelaars in de schuur. Dat is dus niet met een stekker. Net als een andere schakelaar, welke binnen zit.
› Zou het pakketje trackbaar moeten zijn (kwam 'ie daar in aanmerking voor/is daar voor betaald)?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn pakketje van banggood is nog steeds niet te tracken, is dat normaal? Er staat dat het een aantal dagen kan duren, maar inmiddels al meer dan een week verder.
Nja...er staat op banggood een tracking code dus lijkt me wel dat ik hem kan tracken dan? Of hoeft dat weer geen ene reet te betekenen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› Zou het pakketje trackbaar moeten zijn (kwam 'ie daar in aanmerking voor/is daar voor betaald)?
› Heb je alle sites onder de 'trackingsites'-spoiler geprobeerd?
Er staat in die spoiler ook dat de boel soms gewoon plat ligt. Misschien ligt de boel gewoon plat.
Nee, zonder stekker gaat dat niet werken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
oh, dat is misschien wel handig.
Weet iemand of ik hiermee ook buitenverlichting aan en uit kan zetten? Die bedien ik nu met een schakelaar, alleen zit een van die schakelaars in de schuur. Dat is dus niet met een stekker. Net als een andere schakelaar, welke binnen zit.
Ja is China post, op de website van chinapost krijg ik ook een Error 500 en via 17track staat er ook 'unavailable'. Ik denk dus dat het die laatste optie was die je noemdequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:24 schreef shiznuts het volgende:
Als (geen uitsluitselbiedende) gulden regel geldt zo'n beetje >15 usd = gratis free shipping.
Als het begint met RA.. en dan eindigt op ..CN, ..HK of ..SG met daartussenin een combo van cijfers, zou dat inderdaad een geldig trackingnr moeten zijn en werken op een site als www.17track.net (mijn favo).
Ook als je bij 17track op 'ReSearch' klikt (wil nog weleens helpen)?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja is China post, op de website van chinapost krijg ik ook een Error 500 en via 17track staat er ook 'unavailable'. Ik denk dus dat het die laatste optie was die je noemde.
ik zocht zoiets, mooie deal.. maar gezien de andere oplossing die ik nu heb ga ik even denken voor ik het aanschafquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef rene90 het volgende:
Voor degene die laatst hier die schakelaars zocht om apparaten op aan te sluiten, zie http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Heb het al de afgelopen paar dagen telkens even geprobeerd, research doet helemaal niks extra's bij mij. Nouja morgen maar weer proberen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ook als je bij 17track op 'ReSearch' klikt (wil nog weleens helpen)?
Eerste keer in een paar dagen dat je het probeert? Probeer morgen nog eens.
Misschien ivm voorwaarden van de ene shipper qua restricties (batterijen ed). En is de andere goedkoper??quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:43 schreef revpolen het volgende:
groot pakketje onderweg van china hier heen..
echter heb ik een DHL tracking nummer EN een Fedex tracking nummer..
waarom?
Bedoel dat je een groot/zwaar pakket in 2e verstuurd... Ok dat snap ik!
maar dan ook met 2 verschillende aanbieders?
Tracking werkt gewoon bij beide en staat ook beide mijn adres als bestemming..
Waar besteld?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Gister m'n NFC tag stickers ontvangen. Werkt goed icm mijn galaxy S3.
Die Elro dingen hebben ze toch niet meer? Ze hebben nu weer een baggermerk dat na 3 maanden kapot gaat. Elro werkt wel goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:24 schreef monkeybrain het volgende:
Die Elro dingen kosten per 3 ¤10 bij de ActionZonder dimmer.
Gewoon lekker afwachten. Die tracking moet je niet al te serieus nemen. Ik track eigenlijk mijn pakketjes nooit. Ik zie wel wanneer het binnen komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb het al de afgelopen paar dagen telkens even geprobeerd, research doet helemaal niks extra's bij mij. Nouja morgen maar weer proberen.
Check anders ook eens de MK808 van geekbuying. De mijne is onderwegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef Painore het volgende:
Maar eens een claim aangemaakt voor de MK802, is vandaag precies een maand geleden. De listing is inmiddels al van EBay verwijderd, ook zijn er al meerdere negatieve feedbacks die aangeven dat het een scam was en dat ze hun geld terug hebben gekregen.
Jammer, want wilde hem wel graag
Besteld!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef tokko1 het volgende:
Geen 1 cent deals te vinden (ja.. wou koopjes jachten)
Maar tinydeal heeft er wel een van 2 cent .. voor nieuwe registers (gmail kan natuurlijk altijd hea).
http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-px12jih-p-29364.html die link, en dan kortingscode strap99off
Nice!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef tokko1 het volgende:
Geen 1 cent deals te vinden (ja.. wou koopjes jachten)
Maar tinydeal heeft er wel een van 2 cent .. voor nieuwe registers (gmail kan natuurlijk altijd hea).
http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-px12jih-p-29364.html die link, en dan kortingscode strap99off
Gewoon meerdere email-adressen gebruiken...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je meerdere per account bestellen of heb je meerdere accounts?
Ditisnietmijnnaam@gmail.comquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je meerdere per account bestellen of heb je meerdere accounts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |