Waar besteld?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Gister m'n NFC tag stickers ontvangen. Werkt goed icm mijn galaxy S3.
Die Elro dingen hebben ze toch niet meer? Ze hebben nu weer een baggermerk dat na 3 maanden kapot gaat. Elro werkt wel goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:24 schreef monkeybrain het volgende:
Die Elro dingen kosten per 3 ¤10 bij de ActionZonder dimmer.
Gewoon lekker afwachten. Die tracking moet je niet al te serieus nemen. Ik track eigenlijk mijn pakketjes nooit. Ik zie wel wanneer het binnen komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb het al de afgelopen paar dagen telkens even geprobeerd, research doet helemaal niks extra's bij mij. Nouja morgen maar weer proberen.
Check anders ook eens de MK808 van geekbuying. De mijne is onderwegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef Painore het volgende:
Maar eens een claim aangemaakt voor de MK802, is vandaag precies een maand geleden. De listing is inmiddels al van EBay verwijderd, ook zijn er al meerdere negatieve feedbacks die aangeven dat het een scam was en dat ze hun geld terug hebben gekregen.
Jammer, want wilde hem wel graag
Besteld!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef tokko1 het volgende:
Geen 1 cent deals te vinden (ja.. wou koopjes jachten)
Maar tinydeal heeft er wel een van 2 cent .. voor nieuwe registers (gmail kan natuurlijk altijd hea).
http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-px12jih-p-29364.html die link, en dan kortingscode strap99off
Nice!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef tokko1 het volgende:
Geen 1 cent deals te vinden (ja.. wou koopjes jachten)
Maar tinydeal heeft er wel een van 2 cent .. voor nieuwe registers (gmail kan natuurlijk altijd hea).
http://www.tinydeal.com/8-x-marker-strap-px12jih-p-29364.html die link, en dan kortingscode strap99off
Gewoon meerdere email-adressen gebruiken...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je meerdere per account bestellen of heb je meerdere accounts?
Ditisnietmijnnaam@gmail.comquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je meerdere per account bestellen of heb je meerdere accounts?
Ja maar maar dan moet je allemaal andere gmailaccounts aanmaken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ditisnietmijnnaam@gmail.com
D.itisnietmijnnaam@gmail.com
Di.tisnietmijnnaam@gmail.com
Dit.isnietmijnnaam@gmail.com
Diti.snietmijnnaam@gmail.com
Ditis.nietmijnnaam@gmail.com
etc, etc, etc.
Nee. Alle mail komt dan op 1 gmail (zonder puntjes) binnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar maar dan moet je allemaal andere gmailaccounts aanmaken?
BIj hoofdletters niet.. (corrigeert gmail automatisch).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar maar dan moet je allemaal andere gmailaccounts aanmaken?
Echt? Oke, dat is nieuw voor me. Thnxquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee. Alle mail komt dan op 1 gmail (zonder puntjes) binnen.
maar je kan er toch ook meerdere bestellen tegelijk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:08 schreef Guul het volgende:
[..]
Gewoon meerdere email-adressen gebruiken...
Nee dan zegt ie dat je er maar eentje mag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je kan er toch ook meerdere bestellen tegelijk?
wanneer in het process zegt hij dat dan? op het einde? aha i see..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dan zegt ie dat je er maar eentje mag.
Maak anders even een foto van de trafo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef neo2000 het volgende:
Thnx all voor het meedenken. Trafo heb ik gisteravond nog bekeken, staat alleen niet op of het DC of AC is.Mjah, gewoon een kwestie van ledjes goedkoop op Ebay scoren en dan maar proberen denk ik.
M.b.t. die Ibood, kruidvat heeft ze ook regelmatig hea? Wel een iets andere uitvoering en 3 in een verpakking ipv 4, maar voor een tientje.Idd zonder dimmer, maar je moet er ook weer rekening mee houden dat veel apparatuur/lampen, o.a. Leds, zich niet laten dimmen.
Nu nog kersthuisjes scoren verlicht door ledjes, scheelt weer stroom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |