Dat ''foutje'' was een edit, ik had mijn post gequotequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen de ES900i werkt op mijn Android en op m´n Ipod
Waar staat die op PA dan? Ik krijg 0 zoekresultaten..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef Xu het volgende:
De Awei ES900i van priceangels zijn dus voor apple apparaten gemaakt, althans degene met een microfoon/knopje. Versie zonder zullen ongetwijfeld op elk apparaat werken.
http://www.priceangels.com/search.action?keyword=Aweiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar staat die op PA dan? Ik krijg 0 zoekresultaten..
Nu bij Lightake...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:02 schreef shiznuts het volgende:
Lol, ik kom net dit tegen toen ik op Canon Rumors aan het kijken was voor nieuws rondom de 650D.
http://www.lensbracelet.com/category/c-series
[..]
Die heb ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ik heb deze: http://www.priceangels.co(...)er-Red--s328406.html
1x drukken is pauze 2x drukken is next 3x drukken in previous en ingedrukt houden is voice-control (op m´n ipod dan, op pauze zetten werkt op m´n LG L7 ook maar of ik ook forward en previous song kan heb ik nog niet geprobeerd)
Waar haal je dat van af? Ik heb namelijk erg veel Chinees siliconen zooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef shiznuts het volgende:
(Jaja, ik weet, Chinese siliconenchemicaliën waar je dood aan gaat, kanker van krijgt of louter jeuk/uitslag)
onderdeel van je algehele ontwikkeling en opvoedingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar haal je dat van af? Ik heb namelijk erg veel Chinees siliconen zooi
Haha, ja, klopt. Chinezen nemen het niet zo nauw met voorschriften en internationale veiligheidsregels.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
onderdeel van je algehele ontwikkeling en opvoeding
Draait de staartrotor wel dan? Hou je hem even vast en doe je even gas aan, goed uitkijken dat de propeller niet je hand kan rakenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Guul het volgende:
Over de v911...
Vandaag binnen. Tijdje spelen.
Best lastig, maar lukt aardig totdat hij stort en daarna alleen nog maar tolt.
Ligt dat aan de staartrotor?
Die heb ik nou net niet extra....
Wat denk jij shiz?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef wesselbraaksma het volgende:
Nog even over de helicopter......
dan haal ik dus deze:
http://www.banggood.com/W(...)z-4ch-Rc-Helicopter-(only-Helicopter)-p-39473.html
(kopieer de hele link anders werkt ie niet)
En dan oplader plus accu´s:
http://www.banggood.com/W(...)re-Part-p-44432.html
Ben ik zo het goedkoopste en beste uit?
Ik heb dus al een Tx, de Turnigy 9x die ik trouwens net gevonden heb in de garage:
Voor:[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
All set for v911:
[ afbeelding ]
Zo heb je idd de complete set, uitgezonderd op de handleidingen etc. Je zou evt ook een losse lader kunnen kopen en voor de iets grotere batterijen kunnen gaan, kan je net iets langer vliegen (maar ook weer langer laden dus)quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef nodig het volgende:
[..]
En nog een tip, hou het voor vandaag voor gezien buiten, ik heb slechte ervaring met in het donker vliegen zoals je misschien al weet
Als hij goed bevalt koop ik ook nog dat 5x 150 mAh setje erbij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo heb je idd de complete set, uitgezonderd op de handleidingen etc. Je zou evt ook een losse lader kunnen kopen en voor de iets grotere batterijen kunnen gaan, kan je net iets langer vliegen (maar ook weer langer laden dus)
Niet meer of helemaal niet gedaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Guul het volgende:
Staartrotor draait niet helemaal soepel meer...
Dat zal het wel zijn dan.
Nou dat wordt weer paar weken wachten...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet meer of helemaal niet gedaan?
Anders kijken of je iets vergoed ken krijgen.
Anders wil ik ook een vergoeding, wist ik veel dat er geen auto overheen kan rijden, stond niet eens in de handleiding, mehhquote:Vandaag binnen. Tijdje spelen.
Best lastig, maar lukt aardig totdat hij stort en daarna alleen nog maar tolt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Anders wil ik ook een vergoeding, wist ik veel dat er geen auto overheen kan rijden, stond niet eens in de handleiding, mehh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
45 euro als je het als gift laat bestellen.
zie OP voor meer info.
Je kan hem mailen... dat ze er een gift van moeten maken (als hij nog niet de deur uit is)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]heb ik nu een probleem dan, we hebben 2x cheapass v911 heli besteld, in 1 bestelling
volgens banggood issie de deur al uit. (al een tijdje hoor).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je kan hem mailen... dat ze er een gift van moeten maken (als hij nog niet de deur uit is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |