Dat ''foutje'' was een edit, ik had mijn post gequotequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen de ES900i werkt op mijn Android en op m´n Ipod
Waar staat die op PA dan? Ik krijg 0 zoekresultaten..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef Xu het volgende:
De Awei ES900i van priceangels zijn dus voor apple apparaten gemaakt, althans degene met een microfoon/knopje. Versie zonder zullen ongetwijfeld op elk apparaat werken.
http://www.priceangels.com/search.action?keyword=Aweiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar staat die op PA dan? Ik krijg 0 zoekresultaten..
Nu bij Lightake...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:02 schreef shiznuts het volgende:
Lol, ik kom net dit tegen toen ik op Canon Rumors aan het kijken was voor nieuws rondom de 650D.
http://www.lensbracelet.com/category/c-series
[..]
Die heb ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ik heb deze: http://www.priceangels.co(...)er-Red--s328406.html
1x drukken is pauze 2x drukken is next 3x drukken in previous en ingedrukt houden is voice-control (op m´n ipod dan, op pauze zetten werkt op m´n LG L7 ook maar of ik ook forward en previous song kan heb ik nog niet geprobeerd)
Waar haal je dat van af? Ik heb namelijk erg veel Chinees siliconen zooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef shiznuts het volgende:
(Jaja, ik weet, Chinese siliconenchemicaliën waar je dood aan gaat, kanker van krijgt of louter jeuk/uitslag)
onderdeel van je algehele ontwikkeling en opvoedingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar haal je dat van af? Ik heb namelijk erg veel Chinees siliconen zooi
Haha, ja, klopt. Chinezen nemen het niet zo nauw met voorschriften en internationale veiligheidsregels.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
onderdeel van je algehele ontwikkeling en opvoeding
Draait de staartrotor wel dan? Hou je hem even vast en doe je even gas aan, goed uitkijken dat de propeller niet je hand kan rakenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Guul het volgende:
Over de v911...
Vandaag binnen. Tijdje spelen.
Best lastig, maar lukt aardig totdat hij stort en daarna alleen nog maar tolt.
Ligt dat aan de staartrotor?
Die heb ik nou net niet extra....
Wat denk jij shiz?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef wesselbraaksma het volgende:
Nog even over de helicopter......
dan haal ik dus deze:
http://www.banggood.com/W(...)z-4ch-Rc-Helicopter-(only-Helicopter)-p-39473.html
(kopieer de hele link anders werkt ie niet)
En dan oplader plus accu´s:
http://www.banggood.com/W(...)re-Part-p-44432.html
Ben ik zo het goedkoopste en beste uit?
Ik heb dus al een Tx, de Turnigy 9x die ik trouwens net gevonden heb in de garage:
Voor:[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
All set for v911:
[ afbeelding ]
Zo heb je idd de complete set, uitgezonderd op de handleidingen etc. Je zou evt ook een losse lader kunnen kopen en voor de iets grotere batterijen kunnen gaan, kan je net iets langer vliegen (maar ook weer langer laden dus)quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef nodig het volgende:
[..]
En nog een tip, hou het voor vandaag voor gezien buiten, ik heb slechte ervaring met in het donker vliegen zoals je misschien al weet
Als hij goed bevalt koop ik ook nog dat 5x 150 mAh setje erbij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo heb je idd de complete set, uitgezonderd op de handleidingen etc. Je zou evt ook een losse lader kunnen kopen en voor de iets grotere batterijen kunnen gaan, kan je net iets langer vliegen (maar ook weer langer laden dus)
Niet meer of helemaal niet gedaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Guul het volgende:
Staartrotor draait niet helemaal soepel meer...
Dat zal het wel zijn dan.
Nou dat wordt weer paar weken wachten...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet meer of helemaal niet gedaan?
Anders kijken of je iets vergoed ken krijgen.
Anders wil ik ook een vergoeding, wist ik veel dat er geen auto overheen kan rijden, stond niet eens in de handleiding, mehhquote:Vandaag binnen. Tijdje spelen.
Best lastig, maar lukt aardig totdat hij stort en daarna alleen nog maar tolt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Anders wil ik ook een vergoeding, wist ik veel dat er geen auto overheen kan rijden, stond niet eens in de handleiding, mehh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
45 euro als je het als gift laat bestellen.
zie OP voor meer info.
Je kan hem mailen... dat ze er een gift van moeten maken (als hij nog niet de deur uit is)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]heb ik nu een probleem dan, we hebben 2x cheapass v911 heli besteld, in 1 bestelling
volgens banggood issie de deur al uit. (al een tijdje hoor).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je kan hem mailen... dat ze er een gift van moeten maken (als hij nog niet de deur uit is)
Dit wordt de derde week voor mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
volgens banggood issie de deur al uit. (al een tijdje hoor).
Vraag me af hoe lang levertijd is
Aub niet floodposten, heeft helemaal geen nut en is alleen maar irritant voor anderenquote:
Zoals eerder gezegd heeft dat 0,000% zin. Douane heeft dat trucje al jaren doorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je kan hem mailen... dat ze er een gift van moeten maken (als hij nog niet de deur uit is)
Die naam: Talkie and Walkiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef nodig het volgende:
[..]
EDIT: Die gekke chinezen, een walkie talkie in een horloge http://lightake.com/detai(...)ie_Watch_Green-44003
Klinkt als een plan hoor.quote:
Ik zou even contact opnemen via de chat of mail oidquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef Fifut het volgende:
Mijn Brainwavz M2 oortjes zijn stuk, maar ik heb er nog wel garantie op. Gaat dit mij veel kosten om te verzenden en nieuwe te krijgen of is het goed geregeld bij mp4nation?
Had laatst ook al bijna zo'n quadcoptertje bij hobbyking gekocht ladybird ofzo.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Klinkt als een plan hoor.Zolang je een heli + TX + accu's heb, kan het eigenlijk niet fout gaan natuurlijk.
Reserve-onderdelen zoals gezegd voornamelijk hoofdrotorgebeuren. Rotors zelf en misschien die stukjes waaraan ze bevestigd zitten en weer vast zitten aan de driveshaft. Zelf prutsen met solderen/tapen of wat dan ook om ze anders op te laden zou ik snel vergeten.
Quadcoptertje is trouwens ook leuk hoor.Just sayin'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:18 schreef dSLRFan het volgende:
Als ik bij PriceAngels bestel en laat verzenden via "Register Airmail", krijg ik dan een tracking code? 3x raden wat ik ga bestellen..
als het goed is wel, voor zover ik weet ik registered airmail altijd met tracking code.. niet dat je er wat zinnigs mee kan imho maar okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de ES800M heb ik nu ook alweer enige tijd en ben er best tevreden over.. heb alleen consequent dat 1 oortje uit m'n oor pleurt
dat ligt niet zozeer aan het setje, vorige oordopjes hadden daar ook last van![]()
Kost je niet veel. Wel eerst contact opnemen met de CS en dan alleen je oordopjes terug sturen naar Hong Kong voor iets meer dan een euro en je krijgt dan over een paar dagen een bericht terug dat je een nieuw paar terug krijgt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef Fifut het volgende:
Mijn Brainwavz M2 oortjes zijn stuk, maar ik heb er nog wel garantie op. Gaat dit mij veel kosten om te verzenden en nieuwe te krijgen of is het goed geregeld bij mp4nation?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Heel moeilijk, ik zou toch proberen met Pandawill eruit te komen. Eventueel drijgen met slechte reclame voor hun, maar denk dat ze daar maling aan hebben. Misschien zeggen dat je het erg onprofessioneel vind voor een bedrijf als Pandawill.
Thnx voor de feedback. Nog maar weer contact gehad met Pandawill. Willen duidelijk geen oplossing voor vinden. Sterker nog proberen mij nu de schuld te geven voor een DOA? Alsof ik de gsm kapot heb gemaakt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon door zeuren. DOA = nieuwe. Wijs ze even goed op hun eigen garantie en de tijd waarop jij het gemeld hebt. Samen met de mail van de nieuwe telefoon belofte.
Kom je er dan nog niet uit dreig dan met een Creditcard claim, dat zou wel wat druk moeten zeggen (Paypal haalt dan alsnog het geld terug bij PW).
quote:hello,
sorry , it is not us who want to have this amount of money
The factory give a defination about this after professional test , they said it is manmade
So sorry for your trouble
Hope you could understand
Only the device function well after that , it is worth to do so , right ?
http://www.ebay.nl/sch/20(...)&_ipg=&_trksid=p3686quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:02 schreef Zspirit het volgende:
Dealextreme is veranderd in DX en nu zijn er bijna geen revieuws meer heel vervelend
Ik ben op zoek naar goede maar goedkope ps3 controllers.
ik denk nu aan deze: http://dx.com/p/goigame-r(...)for-ps3-black-140342
iemand tips of suggesties?
Mag ook bij andere webwinkels met gratis verzending
verzend niet naar NL?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:57 schreef yorkick het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/sch/20(...)&_ipg=&_trksid=p3686
Zelf inmiddels 3 binnen en werken allemaal goed. Kleuren zijn super![]()
tekst omwille van de regels een beetje aangepast.quote:Dear Mister X.
Sorry for the long wait.
Mistertao is back to normal, you can order any item without any limitation.
Chinese brand shoes, MAC brushes, any Chinese brand item can be searched and bought.
Action now, 800 million products is waiting for you.
Best regards
Mistertao teams
Precies, ik zag deze http://www.r4king.com/dua(...)uetooth-for-ps3.htmlquote:
Sorry, was nog niet wakker. Wel raar, want heb bij die verkoper afgelopen weken dus 3 besteld. Waren snel binnen en goede prijs. Kan ze nu verder ook niet meer zo snel vinden.quote:
Mijn vraag was ook wat jij ermee doet;). Snap dat je er aardig wat mee kan, maar misschien dat je een leuk projectje hebt ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Je haalt ze hier bijvoorbeeld
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item1c2bb0e6ed
Wat je ermee kunt? Open up your mind
Op zich best goede shop. Altijd netjes producten verstuurd. Dit is eerste keer dat ik met hun after sale department te maken heb. Heb bij meerdere Chineze winkels iets terug moeten sturen, en is altijd netjes afgehandelt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:58 schreef Majinster het volgende:
Zijn er hier wel tevreden klanten van Pandawill? Ik wil er iets bestellen maar ik lees veel mixed reviews.
Y U NO REFUND ME!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:44 schreef elmoro94 het volgende:
[..]
Op zich best goede shop. Altijd netjes producten verstuurd. Dit is eerste keer dat ik met hun after sale department te maken heb. Heb bij meerdere Chineze winkels iets terug moeten sturen, en is altijd netjes afgehandelt.
Pandawill heb ik nu dus erg slechte ervaring mee, reden genoeg voor mij om niet meer iets van waarde bij hun te bestellen.
Even ter info. Pandawill accepteert een case als DOA alleen als het aan de firmware ligt. Een hardware issue valt daarbuiten. Probeer daar maar eens een fatsoenlijk gesprek mee te voeren
copter in bind modus zettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb de 9x nog maar 1x aangehad om 'em met de 9958 te proberen wat toen niet lukte.
Moet je niet eerste een profiel aanmaken voor je heli ofzo?![]()
Precies gedaan wat hij ook gedaan heeft zowel 9958 als V911 geven geen sjoegge...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |