quote:
Op maandag 8 oktober 2012 01:28 schreef shiznuts het volgende:Hummm... Zou zo langzaam toch eens hier moeten zijn:
[>] Takstar TCM-300 lavalier microphone› Takstar TS-650 headphone
[>] Takstar HI1500 headphone[>] Mele F10 remote/keyboard/gesture mouse› Ainol Novo7 Fire Cheese Case smart case
[+] Ook onderweg: SanDisk Ultra microSDHC 16GB Class 10 UHS-I + SD-adapter van mymemory (~14 eur)
Verder 'verwacht' ik natuurlijk nog een HP Touchpad die natuurlijk niet aan gaat komen.

[..]
Mic + headphone zijn binnen, remote moet ik zo ff afhalen (moest eerst braaf voor de deurmat wachten op de post van vandaag natuurlijk).

Is de HI1500, in de package met Altec Lansing hoes (boden ze als enige zonder meerprijs aan, dus why get it elsewhere?). Voor pop/rock etc een erg gave headphone.

Met volle output van m'n laptop is het geluidsniveau zelf niet al te sterk, dus ik zou er zeker een FiiO portable amp aan hangen (E5/E6 of hoger). Maar dat is sowieso aan te raden voor headphones die niet uit de huis, tuin en keuken-categorie komen.

In-ears zitten namelijk in je oor, dichtbij je trommelvlies, dan kunnen de drivers klein gehouden worden en is volume/aandrijven nooit echt een probleem. Drivers buiten je oren moeten of erg groot zijn, of goed aangedreven (of natuurlijk beide). Het volle potentieel haal je dus pas bij een geampte headphone.
De soundsignature is eerder analytisch toch wel. Veel detail, lagen en ruimtelijkheid. Er zit heus wel wat kracht achter de bass, vooral geampt, maar richting de Solo's gaan ze niet, natuurlijk mag je dat eigenlijk ook niet verwachten moet je daarbij zeggen.

Maar een echte 'clubfeeling' zal ik het maar noemen zoals met de echte Beats krijg je niet. Ik vind 'em wel beter dan de HM3, die ik persoonlijk eigenlijk helemaal niet zo waarderen kan. Die heeft mogelijk wat meer bass, maar ik vind het telkens klinken alsof het geluid uit een grot komt.

Deze is dus wat meer 'allround' en je merkt waar 'ie uitblinkt, nummers met veel detail/lagen en nuance, dat doet 'ie echt grandioos. Maar mogelijk dus niet voor mensen die alleen naar Skrillex, Tiësto, Avicii etc luisteren. Wat trouwens wel enorm helpt dat te verbeteren is de muziek bijvoorbeeld over een 'Club'-equilizer te draaien. Kan ook misschien zijn omdat het een 'open' design is hoor. Ik heb nog nooit zo'n headphone gehad en ben niet zeker of die geperforeerde gaatjes nu op een open headphone wijzen of ze gewoon een geinig design leken. Qua isolation slipt er wel vrij veel naar buiten, dus ik heb het idee dat 'ie wel open is.
Verder qua design zelf. Erg mooi en hip.

Foto's zie Tmall-listing hieronder.
Gemaakt uit een of andere harde matte plasticcomposiet. Voelt erg sturdy en degelijk aan. De headband is comfortabel, stiksels erop met 'Takstar' doet het er erg hip uitzien. Geperforeerde design met Takstar-logo op de schelpen zelf doen dan weer aan Grado of iets denken.
Shop:
http://www.ingping.comItemlisting op Tmall:
http://detail.tmall.com/item.htm?id=14250871612Besteld via MisterTao. Totaalkosten: $43.66 (zo'n 35 euro). Geen inklaringskosten. Netjes verpakt.
Order datum: 23/9, shipped: 26/9, binnen 9/10.
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 09-10-2012 11:42:41 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz