abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117752891

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar

[ Bericht 0% gewijzigd door thethoryd op 08-10-2012 23:05:00 ]
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:57:39 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117752931
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Ik zou je wel aanraden om wat reserve onderdelen te kopen indd; het gaat vaak stuk en dan hoef je iig geen 2 weken te wachten ;)
Of gewoon 2 bestellen :D

Dat duurde lang :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117753070
ik heb iets voor de eerste x iets besteld van ebay.
2 usb kabels. moet ik meteen een trace code krijgen of?
ik heb ze vrijdag besteld
pi_117753117
Ik wacht nog steeds op de Awei koptelefoons die ik 14 sept had besteld, normaal wacht ik spullen uit china niet af, maar ik ben nu toch echt benieuwd :+
Ja.
pi_117753185
Wat voor onderdelen moet ik er dan bijkopen, en nog over de accu's ik heb zelf al een lipo lader dus moet ik er dan nog zo'n usb lader bij kopen? en hoeveel accu's heb ik nodig?
pi_117753354
Ik heb zojuist ook die dinges uit de titel besteld. Nu afwachten dus.
Wat ik me afvroeg is of het zin heeft alles in kleine beetjes te bestellen, en of er KANS is dat ik 12.50+meer moet betalen voor een pakketje van 5 dollar waarde?
pi_117753460
toch vind ik de ES900I's toch de beste
pi_117753919
@Robert-NL nog even over ledjes kopen uit china
Zeker doen ik heb nu geloof ik al 1000 leds en 2000 weerstanden uit china gehaald, werkt perfect en kost geen drol
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:17:19 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117754262
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef pazara het volgende:
Hello, Pazara
i sell cable usb on ebay. You buy for 3 dollar but tracking coast 2 dollar. Items cost 2.5 dollar. I aks postoffice if they give you free tracking becouse its you.

- Alice

SPOILER
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef dramatic het volgende:
Ik heb zojuist ook die dinges uit de titel besteld. Nu afwachten dus.
Wat ik me afvroeg is of het zin heeft alles in kleine beetjes te bestellen, en of er KANS is dat ik 12.50+meer moet betalen voor een pakketje van 5 dollar waarde?
Douanekosten (ook de 12.50) betaal je alleen als je boven het vrijgestelde bedrag zit. Wordt de waarde gevraagd en zit je daar onder dan betaal je niks.
(ook dit was makkelijk te vinden op google ;)!)
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef wesselbraaksma het volgende:
Goede sound alleen meer bass dan de 800M, zelf vond ik het eerder ook fijne oortjes maar ik ben wat minder bass heavy muziek gaan luisteren en gebruik dus iets neutralere dopjes.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef wesselbraaksma het volgende:
@Robert-NL nog even over ledjes kopen uit china [ afbeelding ]
Zeker doen ik heb nu geloof ik al 1000 leds en 2000 weerstanden uit china gehaald, werkt perfect en kost geen drol
Daar maak ik me ook zeker geen zorgen over :P!

Nu je het er over hebt, wellicht nog wat extra weerstandjes kopen :)
pi_117754301
Nog even de doppies

pi_117754422
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hello, Pazara
i sell cable usb on ebay. You buy for 3 dollar but tracking coast 2 dollar. Items cost 2.5 dollar. I aks postoffice if they give you free tracking becouse its you.

- Alice

SPOILER
[..]

Douanekosten (ook de 12.50) betaal je alleen als je boven het vrijgestelde bedrag zit. Wordt de waarde gevraagd en zit je daar onder dan betaal je niks.
(ook dit was makkelijk te vinden op google ;)!)

[..]

Goede sound alleen meer bass dan de 800M, zelf vond ik het eerder ook fijne oortjes maar ik ben wat minder bass heavy muziek gaan luisteren en gebruik dus iets neutralere dopjes.
Uiteraard heb ik het al een paar keer voorbij zien komen. Echter, er werd altijd gesproken over kansen van zon 20% op betalen.. Maar die kans telt dus alleen als je boven het bedrag zit?
Nu 20 bestellingen maken van <10dollar is dus niks betalen aan douanekosten met 100% zekerheid? Okee, mooi :)
pi_117754613
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef wesselbraaksma het volgende:
Wat voor onderdelen moet ik er dan bijkopen, en nog over de accu's ik heb zelf al een lipo lader dus moet ik er dan nog zo'n usb lader bij kopen? en hoeveel accu's heb ik nodig?
Ligt eraan hoe veel je wilt vliegen, 1 accu is 8 min vliegen ongeveer en ongeveer 45 minuten opladen. Met 1 lader waar 2 accu's inkunnen zou ik dus minimaal voor 2 gaan maar als je continu wilt vliegen heb je er 8 ofzo nodig. Maar je zou ook 2 opladers kunnen kopen en minder batterijen, zoek de juiste verhouding voor jezelf maar uit ;P Ik zou voor 2 gaan om het zo goedkoop mogelijk te houden, accu's zijn nogal aan de dure kant.
pi_117755712
Wil even hier wat kwijt. Ik lees dit topic al maanden en bestel al heel lang uit China. Meestal Bic, soms FP en DX. Ongeveer 3 maanden terug iets besteld van Pandawill (niet mijn eerste keer bij hun).

Ik zag een goede review van een Dual sim phone, android staan. Dus maar gok genomen en besteld. (inmiddels wacht ik ook op de G3 van lighttake).

Telefoon gekregen na een dan of 18. Meteen na uitpakken, opladen, en ermee te spelen merkte ik dat er iets niet goed zat met touchscreen.
Leek last te hebben van "Ghost touches". Dus maar even touch spoor aangezet. En jawel hoor, scherm werd op allerlei punten 'aangeraakt'.
Factory reset gedaan, hielp niet. Contact op genomen met Pandawill, of er misschien een Rom voor was. Nee die was er niet, raadden mij ook factory reset aan.
Paar keer gedaan maar hielp niet, telefoon was niet te gebruiken.

Pandawill vertelde mij om het op te sturen en ik zou nieuwe phone ontvangen. Prima. Verzendkosten voor mijn rekening genomen. Pakketje naar China.
Na tijdje mail gekregen dat ie was ontvangen, en naar fabrikant is verzonden voor reparatie. Pardon? Ik zou nieuwe krijgen? Ok, ik ben niet meest ongeduldige persoon,
ik wacht wel even. Tijdje niets gehoord, dus maar mailtje gestuurd. Ja reparatiekosten zijn 36$. Ehmm pardon? Bijna 3 maanden gewacht, voor in principe een dead on arrival geval,
en dan moet ik nog voor reparatiekosten draaien. Ik vind het niet kunnen. Heb ze gemaild dat het niet gaat gebeuren en dat ze maar nieuwe phone moeten sturen.

Wat kan ik beste doen? Paypal claim kan niet meer. Kan volgens mij nog wel claim leggen bij credit card maatschappij. Of gewoon slikken en het bedrag betalen? Ik ben zowiezo erg teleur gesteld in Pandawill en ga er nooit meer iets bestellen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:47:49 #14
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_117755944
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef elmoro94 het volgende:
Wil even hier wat kwijt. Ik lees dit topic al maanden en bestel al heel lang uit China. Meestal Bic, soms FP en DX. Ongeveer 3 maanden terug iets besteld van Pandawill (niet mijn eerste keer bij hun).

Ik zag een goede review van een Dual sim phone, android staan. Dus maar gok genomen en besteld. (inmiddels wacht ik ook op de G3 van lighttake).

Telefoon gekregen na een dan of 18. Meteen na uitpakken, opladen, en ermee te spelen merkte ik dat er iets niet goed zat met touchscreen.
Leek last te hebben van "Ghost touches". Dus maar even touch spoor aangezet. En jawel hoor, scherm werd op allerlei punten 'aangeraakt'.
Factory reset gedaan, hielp niet. Contact op genomen met Pandawill, of er misschien een Rom voor was. Nee die was er niet, raadden mij ook factory reset aan.
Paar keer gedaan maar hielp niet, telefoon was niet te gebruiken.

Pandawill vertelde mij om het op te sturen en ik zou nieuwe phone ontvangen. Prima. Verzendkosten voor mijn rekening genomen. Pakketje naar China.
Na tijdje mail gekregen dat ie was ontvangen, en naar fabrikant is verzonden voor reparatie. Pardon? Ik zou nieuwe krijgen? Ok, ik ben niet meest ongeduldige persoon,
ik wacht wel even. Tijdje niets gehoord, dus maar mailtje gestuurd. Ja reparatiekosten zijn 36$. Ehmm pardon? Bijna 3 maanden gewacht, voor in principe een dead on arrival geval,
en dan moet ik nog voor reparatiekosten draaien. Ik vind het niet kunnen. Heb ze gemaild dat het niet gaat gebeuren en dat ze maar nieuwe phone moeten sturen.

Wat kan ik beste doen? Paypal claim kan niet meer. Kan volgens mij nog wel claim leggen bij credit card maatschappij. Of gewoon slikken en het bedrag betalen? Ik ben zowiezo erg teleur gesteld in Pandawill en ga er nooit meer iets bestellen.
Heel moeilijk, ik zou toch proberen met Pandawill eruit te komen. Eventueel drijgen met slechte reclame voor hun, maar denk dat ze daar maling aan hebben. Misschien zeggen dat je het erg onprofessioneel vind voor een bedrijf als Pandawill.
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:04:35 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117756848
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef elmoro94 het volgende:
[...]

Pandawill vertelde mij om het op te sturen en ik zou nieuwe phone ontvangen.
[...]
Gewoon door zeuren. DOA = nieuwe. Wijs ze even goed op hun eigen garantie en de tijd waarop jij het gemeld hebt. Samen met de mail van de nieuwe telefoon belofte.

Kom je er dan nog niet uit dreig dan met een Creditcard claim, dat zou wel wat druk moeten zeggen (Paypal haalt dan alsnog het geld terug bij PW).
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:27:08 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117757895
Haai boppers! Goeieaafont!
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Meestal kan ik niet eens lezen wat ze erop schrijven :')
Ook mooi, notification in de brievenbus met omschrijving en afzender: ? erbij. _O-
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ja, nu ik op PA kijk wel.. maar ik zat naar een post op pagina 1 te kijken naar deze foto.. daarom dus, die oranje leken veel leuker. :P
Dat zijn male to male 3.5mm extension-cables. Dat heeft NUL te maken met de ES800M. :P
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:41 schreef wesselbraaksma het volgende:
Lees net dat de v911 ook gevlogen kan worden met de Turnigy 9x (die heb ik :D , heb ik m'n AXN floater mee in de prak gevlogen, dat is pas leedvermaak ik zal nog wel eens een fototje uploaden), is de v911 ook de beste helicopter?

Ik heb al een tijdje met 3 kanaals IR-helicopter gevlogen en dat heb ik ook goed onder de knie, dus ik denk dat de v911 de beste keuze is?

Dus dan neem ik de versie zonder afstandbediening, en dan moet ik er alleen nog accuutjes bijkopen?
En is het ook handig om er gelijk reserve-onderdelen bij te kopen of kan ie wel wat hebben?
Jaja, Turnigy 9x heb ik ook :D (en ook nog nooit gebruikt :') moet ook altijd nog m'n smartieparts board inbouwen). V911 is tof, zeker als je al 3CH heli gewend bent. 2.4Ghz is natuurlijk de bomb en de V911 is lekker happig op je inputs. Wil je iets wat minder impulsief reageert en wat stabieler aanvoelt is de Xieda / Great Wall 9958 ook een goede koop. Quasi hetzelfde, ook 4CH 2.4Ghz, met onderdeeltjes makkelijk verkrijgbaar e.d. maar iets minder 'sturdy' gebouwd naar mijn mening. Meer dan wat spare hoofdrotors heb je eigenlijk niet nodig. Als je extra accu's wilt. Let op, de V911-accu's zijn niet standaard met een stekkertje die je plugt aan een lader, maar heeft geen stekkertje eraan hangen. Die accu's hebben een speciale connector die als een soort 'dock' in de heli gestoken dienen te worden. De lader is dus ook speciaal en kun je niet je standaard lader voor gebruiken. Qua accu's verder wat nodig zegt, net hoe lang / hoe vaak je vliegen wilt. Reken p/accu 10min lol.
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef wesselbraaksma het volgende:
Is ook een goede... als je gaat voor een 'clubfeeling'.
Heb je een wijdere range van genres dan alleen house/techno e.d. in je playlist staan met bijvoorbeeld pop/rock en klassiek, ga je meer aan de ES800M hebben. Imho. ;) Daarom noem ik de ES800M altijd een perfecte 'allrounder'. De ES900i is meer genre-beperkt, maar treft 'ie je genre, dan zeker niet verkeerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 08-10-2012 23:56:06 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:38:37 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117758320
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef pazara het volgende:
:') Gast. Dit is je eerste keer in dit topic toch niet?
Free shipping is niet automagisch free registered tracking shipping.
En geldt zeker niet voor items van een paar luttele euro, of nog niet eens.

Ik heb je al verteld hoe een tracknummer eruit ziet, iets in de richting van RA0123456HK of RA0123456CN , RA als in Registered Airmail en HK als in Hong Kong Post en CN als in China Post. Wat doorgaans de meest voorkomende trackID's zijn. Vaak krijg je bij betalingen >15 usd ongeveer gratis registered tracking omdat dat dan uitkan. Bij betalingen onder 15 usd (let op! Dit is geen standaard of vaste waarde, het is een voorbeeld) loont het niet voor de verkoper om registered tracking aan te bieden zonder extra kosten, dus daar moet je OF voor kiezen en ervoor betalen, of je bedrag moet zo hoog zijn dat je automatisch in aanmerking komt voor registered tracking zónder ervoor te hoeven betalen (geldt niet overal). Als het verzonden is krijg je dan een trackingnummer dat er ongeveer uitziet zoals hierboven omschreven. Iets zoals s012345689 is GEEN trackID-formaat. Weet je niet of je item trackbaar is... DAT WETEN WIJ OOK NIET. Ga het daar vragen waar je besteld hebt. Zeggen ze dat 'ie trackbaar is en geven ze je een code dat compatible is als trackID-formaat dan wend je je aan de OpeningsPost (OP). Daarin staan tracksites en nog veel meer vermeld. Lees dat goed door!

Hopelijk is het nu eens duidelijk voor je hoe het werk en laat me dit niet weer herhalen a.u.b. ;( :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117758459
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef wesselbraaksma het volgende:
Nog even de doppies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg je bij die AWEI ES900i een random kleur? Want bij DX hebben ze geen color selector ofzo? :)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 oktober 2012 @ 23:50:04 #19
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117758771
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Dat moet je ook met een korrel zout nemen :') Ebay verkopers klikken gewoon gelijk op verzonden zonder dat ie daadwerkelijk verzonden is ;)
Had wel gelijk een trackingcode erbij, of is dat ook automatisch? :+
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:57:42 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117759004
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Had wel gelijk een trackingcode erbij, of is dat ook automatisch? :+
Ja. Je kunt thuis geloof ik ook een pakketje inpakken en online alvast je pakketje aanmelden. Dan moet je iets uitprinten en erop plakken. Heeft je huis nog niet eens verlaten en heeft 'ie al een tracknummer. :P Zo gaat het i.i.g. bij die Chinese webshops / Ebay handelaars ook.
quote:
:D Ook nog ff in het nieuwe topic aanhalen. Wat me trouwens ook brengt bij het volgende...
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah benieuwd. Hopelijk vanaaf terug thuis wat notifications van de postbode vinden en morgen een boel afhalen. Hopelijk zit de Mele F10 daar ook bij. :D [..]
Nog geen sign van m'n Takstar-spullekes, maar er was één notification en dat was het tracknummer van de Mele F10 (net ff gekeken waar 'ie nu bij hoorde). Morgen afhalen dus! who0t!

[ Bericht 50% gewijzigd door shiz op 09-10-2012 00:43:02 ]
pi_117762001
Ik krijg dit nu bij mijn PA order:

quote:
Oct 8, 2012 12:46:17 PM Order Need to Confirm, Waiting for Your Reply
Hoe doe ik dit en waar? Ik kan het serieus niet vinden. :')

Tevens twijfel ik nu, ik heb liever veel bass en dus die ES900nogwat.. ach misschien koop ik ze allebei wel en doe ik er 1 kado.
pi_117764761
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef shiznuts het volgende:
Haai boppers! Goeieaafont!

[..]

Ook mooi, notification in de brievenbus met omschrijving en afzender: ? erbij. _O-

[..]

Dat zijn male to male 3.5mm extension-cables. Dat heeft NUL te maken met de ES800M. :P

[..]

Jaja, Turnigy 9x heb ik ook :D (en ook nog nooit gebruikt :') moet ook altijd nog m'n smartieparts board inbouwen). V911 is tof, zeker als je al 3CH heli gewend bent. 2.4Ghz is natuurlijk de bomb en de V911 is lekker happig op je inputs. Wil je iets wat minder impulsief reageert en wat stabieler aanvoelt is de Xieda / Great Wall 9958 ook een goede koop. Quasi hetzelfde, ook 4CH 2.4Ghz, met onderdeeltjes makkelijk verkrijgbaar e.d. maar iets minder 'sturdy' gebouwd naar mijn mening. Meer dan wat spare hoofdrotors heb je eigenlijk niet nodig. Als je extra accu's wilt. Let op, de V911-accu's zijn niet standaard met een stekkertje die je plugt aan een lader, maar heeft geen stekkertje eraan hangen. Die accu's hebben een speciale connector die als een soort 'dock' in de heli gestoken dienen te worden. De lader is dus ook speciaal en kun je niet je standaard lader voor gebruiken. Qua accu's verder wat nodig zegt, net hoe lang / hoe vaak je vliegen wilt. Reken p/accu 10min lol.

[..]

Is ook een goede... als je gaat voor een 'clubfeeling'.
Heb je een wijdere range van genres dan alleen house/techno e.d. in je playlist staan met bijvoorbeeld pop/rock en klassiek, ga je meer aan de ES800M hebben. Imho. ;) Daarom noem ik de ES800M altijd een perfecte 'allrounder'. De ES900i is meer genre-beperkt, maar treft 'ie je genre, dan zeker niet verkeerd.
Zou ik ook gewoon krokodillenklemmetjes op die pinnetjes kunnen zetten of mol ik dan?
Of is er nog een.andere manier om die accutjes op te laden met een normale lader want dan heb ik ze in een uurtje vol (bijvoorbeeld het stekkertje wat op die accu past, is die ook los te krijgen?)

En alleen een setje hoofdrotors is dat genoeg?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:09:30 #23
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_117764883
Pff, wat duurt z'n Paypal refund lang. :O Vorige week heeft de webshop een refund gedaan maar heb 't nog steeds niet op mijn rekening.
pi_117765037
Zijn de Alpha's trouwens al weer eens in.de aanbieding geweest die moet ik ook nog maar eens hebben want ik vond de Beta's niet zo.

En wat is trouwens een goede koptelefoon voor niet te veel geld, iets van takstar ofzo?
(Ik loop nu nog rond met een HD201
:( )
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:26:21 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117765377
Bij Conrad heb je de Renkforce CD-nogiets en de McCrypt weetikwat voor weinig.
Eerste nogal analytisch, goed voor studiomonitoring, andere is een OEM-design zoals de Brainwavz HM3. Wel aardig voor bass, maar ik vind de dynamiek en soundstage verder erg achterblijven. Heb zowel de Renk als de Mac; verder Monster Beats Solo by Dr Dre die qua bass natuurlijk weg :9~ zijn (maar ze ook niet 'allround' maakt), maar ook van Meelectronics een headphone, de Brainwavz HM3, Sonun SN-161, Koss Porta Pro (black) en de Bose QuietComfort 15. Nu inderdaad twee Takstars onderweg... de TS-650 en HI1500, zouden beide wat bassheavier moeten zijn dan een allround/analytische andere. Moet je zelf maar ff kijken:
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.

De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.
Verwacht ze eigenlijk nog deze week binnen te hebben.
Als je wat geduld hebt hoef je niet zo op de bonnefooi wat te kopen. :P

- Ah, speaking of the devil! Postbode aan de deur! -

Over de V911 accu's, ik zou lekker gaan voor de lader die erbij komt, dat is als ware een dock voor twee accu's en dat werkt vrij chill. Zou niet gaan prutsen. :P
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:13:56 #26
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117766903
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 01:28 schreef shiznuts het volgende:
Hummm... Zou zo langzaam toch eens hier moeten zijn:
[>] Takstar TCM-300 lavalier microphone
› Takstar TS-650 headphone
[>] Takstar HI1500 headphone
[>] Mele F10 remote/keyboard/gesture mouse
› Ainol Novo7 Fire Cheese Case smart case

[+] Ook onderweg: SanDisk Ultra microSDHC 16GB Class 10 UHS-I + SD-adapter van mymemory (~14 eur)

Verder 'verwacht' ik natuurlijk nog een HP Touchpad die natuurlijk niet aan gaat komen. :+

[..]
Mic + headphone zijn binnen, remote moet ik zo ff afhalen (moest eerst braaf voor de deurmat wachten op de post van vandaag natuurlijk). :P

Is de HI1500, in de package met Altec Lansing hoes (boden ze als enige zonder meerprijs aan, dus why get it elsewhere?). Voor pop/rock etc een erg gave headphone. _O_ Met volle output van m'n laptop is het geluidsniveau zelf niet al te sterk, dus ik zou er zeker een FiiO portable amp aan hangen (E5/E6 of hoger). Maar dat is sowieso aan te raden voor headphones die niet uit de huis, tuin en keuken-categorie komen. ;) In-ears zitten namelijk in je oor, dichtbij je trommelvlies, dan kunnen de drivers klein gehouden worden en is volume/aandrijven nooit echt een probleem. Drivers buiten je oren moeten of erg groot zijn, of goed aangedreven (of natuurlijk beide). Het volle potentieel haal je dus pas bij een geampte headphone.

De soundsignature is eerder analytisch toch wel. Veel detail, lagen en ruimtelijkheid. Er zit heus wel wat kracht achter de bass, vooral geampt, maar richting de Solo's gaan ze niet, natuurlijk mag je dat eigenlijk ook niet verwachten moet je daarbij zeggen. :D Maar een echte 'clubfeeling' zal ik het maar noemen zoals met de echte Beats krijg je niet. Ik vind 'em wel beter dan de HM3, die ik persoonlijk eigenlijk helemaal niet zo waarderen kan. Die heeft mogelijk wat meer bass, maar ik vind het telkens klinken alsof het geluid uit een grot komt. :') Deze is dus wat meer 'allround' en je merkt waar 'ie uitblinkt, nummers met veel detail/lagen en nuance, dat doet 'ie echt grandioos. Maar mogelijk dus niet voor mensen die alleen naar Skrillex, Tiësto, Avicii etc luisteren. Wat trouwens wel enorm helpt dat te verbeteren is de muziek bijvoorbeeld over een 'Club'-equilizer te draaien. Kan ook misschien zijn omdat het een 'open' design is hoor. Ik heb nog nooit zo'n headphone gehad en ben niet zeker of die geperforeerde gaatjes nu op een open headphone wijzen of ze gewoon een geinig design leken. Qua isolation slipt er wel vrij veel naar buiten, dus ik heb het idee dat 'ie wel open is.

Verder qua design zelf. Erg mooi en hip. :D Foto's zie Tmall-listing hieronder.
Gemaakt uit een of andere harde matte plasticcomposiet. Voelt erg sturdy en degelijk aan. De headband is comfortabel, stiksels erop met 'Takstar' doet het er erg hip uitzien. Geperforeerde design met Takstar-logo op de schelpen zelf doen dan weer aan Grado of iets denken.

Shop: http://www.ingping.com
Itemlisting op Tmall: http://detail.tmall.com/item.htm?id=14250871612
Besteld via MisterTao. Totaalkosten: $43.66 (zo'n 35 euro). Geen inklaringskosten. Netjes verpakt.
Order datum: 23/9, shipped: 26/9, binnen 9/10.

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 09-10-2012 11:42:41 ]
pi_117767622
waarom zijn er geen 1 cent deals : meer? :'(
pi_117769303
Record, record _O_

4-10 was dit hoesje verzonden, vandaag ontvangen _O_ Jammer dat het plastic gebroken is though. :+ Maar een berichtje sturen...

http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:58:45 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117772614
Dit bericht is getypt op de Mele F10. :P
Gaaf ding wel. :7

Bevalt me beter dan de remote van de Boxee Box.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:06:18 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117772873
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:58 schreef shiznuts het volgende:
Dit bericht is getypt op de Mele F10. :P
Gaaf ding wel. :7

Bevalt me beter dan de remote van de Boxee Box.
Vetjens wel he die dingen :D!
pi_117775822
zou je met zoiets geen verloopje kunnen maken voor zo'n v911 accu
http://www.banggood.com/W(...)acement-p-38690.html
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:32:42 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117776629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:15 schreef wesselbraaksma het volgende:
zou je met zoiets geen verloopje kunnen maken voor zo'n v911 accu
http://www.banggood.com/W(...)acement-p-38690.html
http://www.banggood.com/W(...)acement-p-38692.html
pi_117776906
quote:
Ik bedoel een verloopje zodat ik er draad aan kan solderen en ze aan kan sluiten op mn normale lipo lader en ze wat sneller op kan laden.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:47:32 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117777293
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Ik bedoel een verloopje zodat ik er draad aan kan solderen en ze aan kan sluiten op mn normale lipo lader en ze wat sneller op kan laden.
Zou ik niet aanraden, maarja je kan het proberen.
pi_117777356
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mic + headphone zijn binnen
[..]
Zou je een testopname met de mic willen maken en die hier plaatsen? Ben benieuwd! :P
pi_117780069
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:42 schreef Xaia het volgende:

[..]

Krijg je bij die AWEI ES900i een random kleur? Want bij DX hebben ze geen color selector ofzo? :)
ik heb ze van banggood
pi_117781223
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef wesselbraaksma het volgende:
@Robert-NL nog even over ledjes kopen uit china [ afbeelding ]
Waar haal je die, en wat doe je ermee?

Vanmiddag even gelezen over DIY Ambilight, ziet er leuk uit. Ben zelf alleen niet heel handig met elektronica. Iemand hier die het al heeft gedaan met behulp van arduino board etc?
pi_117783641
Nieuwe vraag dan :P Waar koop ik het best een tablet? Welke is op dit moment qua prijs/kwaliteit verhouding wel goed om te kopen? En wat is dan het verschil tussen een tablet uit China en bijv. een Ipad/Samsung?

En boven de 22 euro moet je toch belasting betalen? Dit is gewoon 19% lijkt me, maar word dit na de tijd standaard berekend of hoe zit dit?
pi_117783815
De Novo 7 Fire is een erg mooie tablet
pi_117783954
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 17:40 schreef yorkick het volgende:

[..]

Waar haal je die, en wat doe je ermee?

Vanmiddag even gelezen over DIY Ambilight, ziet er leuk uit. Ben zelf alleen niet heel handig met elektronica. Iemand hier die het al heeft gedaan met behulp van arduino board etc?
Je haalt ze hier bijvoorbeeld
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item1c2bb0e6ed
Wat je ermee kunt? Open up your mind
pi_117784308
Nog even over de helicopter......
dan haal ik dus deze:
http://www.banggood.com/W(...)z-4ch-Rc-Helicopter-(only-Helicopter)-p-39473.html
(kopieer de hele link anders werkt ie niet)

En dan oplader plus accu´s:
http://www.banggood.com/W(...)re-Part-p-44432.html

Ben ik zo het goedkoopste en beste uit?

Ik heb dus al een Tx, de Turnigy 9x die ik trouwens net gevonden heb in de garage:

Voor:
Na:

All set for v911:
pi_117784815
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:44 schreef nickhguitar het volgende:
Nieuwe vraag dan :P Waar koop ik het best een tablet? Welke is op dit moment qua prijs/kwaliteit verhouding wel goed om te kopen? En wat is dan het verschil tussen een tablet uit China en bijv. een Ipad/Samsung?

En boven de 22 euro moet je toch belasting betalen? Dit is gewoon 19% lijkt me, maar word dit na de tijd standaard berekend of hoe zit dit?
Het is tegenwoordig 21% ;) Daarnaast betaal je ook nog standaard EUR 12,50 aan invoerkosten.
pi_117786097
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef wesselbraaksma het volgende:
dan haal ik dus deze:
http://www.banggood.com/W(...)z-4ch-Rc-Helicopter-(only-Helicopter)-p-39473.html

[...]
inderdaad (bestel ze wel apart, met de huidige wisselkoers kom je net boven de 22 euro uit)
jaja, en azo...
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:41:46 #44
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117786706
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:32 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

inderdaad (bestel ze wel apart, met de huidige wisselkoers kom je net boven de 22 euro uit)
45 euro als je het als gift laat bestellen.

zie OP voor meer info.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117786749
Dealextreme is veranderd in DX en nu zijn er bijna geen revieuws meer heel vervelend :(
Ik ben op zoek naar goede namaak ps3 controllers.
ik denk nu aan deze: http://dx.com/p/goigame-r(...)for-ps3-black-140342

iemand tips of suggesties?
Mag ook bij andere webwinkels met gratis verzending
Gegroet!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:45:28 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117786974
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

zie OP voor meer info.
De douane is niet helemaal gek... Gift helpt niet als ze je pakketje er uit vissen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:46:21 #47
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117787036
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De douane is niet helemaal gek... Gift helpt niet als ze je pakketje er uit vissen.
dan niet nee, maar het is altijd het proberen waard :P

en als dropship item laten leveren.. dus zonder meuk.

Je thaise vriendin heb dat opgestuurd.. mochten ze er vragen over stellen :P.. ze was toevallig in China en wist dat jij dat item nog zocht. :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117787442
Ik heb dan eindelijk mijn AWEI ES900i binnen, wat blijkt: de oordopjes zijn gemaakt voor Apple producten (iPhones, iPads en iTouch).

Wat houdt dat in? Nou dat de microfoon die erbij zit, die tevens ook als knop kan dienen alleen werkt op Apple's producten. Geen probleem voor mij, want ik gebruik het toch niet en heb ook geen Apple. Alleen nu werkt hij niet op mijn Android mobieltje :(

Na een beetje googlen kwam ik erachter dat de indeling van de plug ( die zwarte strepen zeg maar op 3,5 mm) afwijkt van de standaard dat al jaren wordt gebruikt. Blijkbaar moest de indeling op zijn kop worden gegooid om volle functionaliteit uit de mic/knop te halen van Apple. Awei heeft dit ook gedaan, zodat het werkt voor de iPhone, daardoor werkt het niet op alle andere apparaten die de standaard indeling gebruiken, waaronder de mijne.

Het is niet dat het geheel niet werkt, als ik hem erin plug dan klinkt alles heel dof en alsof het onderwater is (want de plug indeling komt wel deels overeen). Gelukkig gaat dit weg wanneer je het knopje ingedrukt houdt :D

Het probleem is dus op te lossen door met Duct-tape het knopje vast te plakken, zodat hij constant ingedrukt blijft.

Nou snap ik eindelijk waarom er altijd bij oortjes bijstaat dat ze geschikt zijn voor iPods/iPads/iPhones :') Ik dacht altijd dat dat vanzelfsprekend was.

De Awei ES900i van priceangels zijn dus voor apple apparaten gemaakt, althans degene met een microfoon/knopje. Versie zonder zullen ongetwijfeld op elk apparaat werken.

Verder ben ik blij met mijn ES900i de bas is wel erg sterk voor mijn smaak, ik had ook een ES800 besteld, minder bas, maar ik vind hem wel lekkerder zitten. :)
Ja.
pi_117787753
foutje
Ja.
pi_117787885
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Xu het volgende:
foutje
Ik zou net zeggen de ES900i werkt op mijn Android en op m´n Ipod
pi_117788121
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Ik zou net zeggen de ES900i werkt op mijn Android en op m´n Ipod
Dat ''foutje'' was een edit, ik had mijn post gequote :+

Maar hij doet het niet op alle Android apparaten hoor, en ik ben toevallige de ongelukkige met zo'n android
Ja.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:05:30 #52
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117788292
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef Xu het volgende:

De Awei ES900i van priceangels zijn dus voor apple apparaten gemaakt, althans degene met een microfoon/knopje. Versie zonder zullen ongetwijfeld op elk apparaat werken.

Waar staat die op PA dan? Ik krijg 0 zoekresultaten..
pi_117788437
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Waar staat die op PA dan? Ik krijg 0 zoekresultaten..
http://www.priceangels.com/search.action?keyword=Awei

Via de zoekmachine met ''Awei'' volledige naam staat er inderdaad niet op, maar hij staat ertussen :P
Ja.
pi_117789200
Ik heb deze: http://www.priceangels.co(...)er-Red--s328406.html
1x drukken is pauze 2x drukken is next 3x drukken in previous en ingedrukt houden is voice-control (op m´n ipod dan, op pauze zetten werkt op m´n LG L7 ook maar of ik ook forward en previous song kan heb ik nog niet geprobeerd)
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:32:09 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117789831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 19:02 schreef shiznuts het volgende:
Lol, ik kom net dit tegen toen ik op Canon Rumors aan het kijken was voor nieuws rondom de 650D.

http://www.lensbracelet.com/category/c-series
[..]
Nu bij Lightake... :D Cool cool cool.
(Jaja, ik weet, Chinese siliconenchemicaliën waar je dood aan gaat, kanker van krijgt of louter jeuk/uitslag)
pi_117790240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ik heb deze: http://www.priceangels.co(...)er-Red--s328406.html
1x drukken is pauze 2x drukken is next 3x drukken in previous en ingedrukt houden is voice-control (op m´n ipod dan, op pauze zetten werkt op m´n LG L7 ook maar of ik ook forward en previous song kan heb ik nog niet geprobeerd)
Die heb ik ook inderdaad :) Op mijn iPad werkt het perfect! Maarja op mijn ZTE Blade moet ik écht het knopje ingedrukt houden om fatsoenlijk geluid te krijgen, beetje jammer. Verder heb ik het geprobeerd met meerdere Aweis (had meerdere besteld), helaas niet op meerdere telefoons geprobeerd, maar ik ben het probleem vaak genoeg tegengekomen op internet met andere telefoons.

Het is opzich niet erg als je telefoon niet goed ermee werkt, want er is een workaround alleen is de koptelefoon zonder duct-tape wel wat mooier :P
Ja.
pi_117790252
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:32 schreef shiznuts het volgende:

(Jaja, ik weet, Chinese siliconenchemicaliën waar je dood aan gaat, kanker van krijgt of louter jeuk/uitslag)
Waar haal je dat van af? Ik heb namelijk erg veel Chinees siliconen zooi :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:50:51 #58
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117790736
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

Waar haal je dat van af? Ik heb namelijk erg veel Chinees siliconen zooi :')
onderdeel van je algehele ontwikkeling en opvoeding :P
YouTube
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:53:50 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117790890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

onderdeel van je algehele ontwikkeling en opvoeding :P
Haha, ja, klopt. Chinezen nemen het niet zo nauw met voorschriften en internationale veiligheidsregels.
Als het maar lekker goedkoop is en gewoon lekker certificering overslaan. :+
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:54:27 #60
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117790917
Jullie moeten even stoppen met leuke dingen posten :(

Koop mezelf nog een keer failliet!
YouTube
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:05:21 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117791422
Kwam trouwens uit de LT-newsletter: http://a.lightakemail.com(...)y_Bargain_Sale_from_$0.59/web.aspx
o.a. ook US-EU-stekkerskes te koop.
Voor tablets, laat je je beter hier informeren over de mogelijkheden: Android tablet discussie topic #28 - Wachten op de quadcores
pi_117792065
Over de v911...
Vandaag binnen. Tijdje spelen.
Best lastig, maar lukt aardig totdat hij stort en daarna alleen nog maar tolt.
Ligt dat aan de staartrotor?
Die heb ik nou net niet extra....
pi_117792225
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Guul het volgende:
Over de v911...
Ligt dat aan de staartrotor?
Die heb ik nou net niet extra....
Draait de staartrotor wel dan? Hou je hem even vast en doe je even gas aan, goed uitkijken dat de propeller niet je hand kan raken ;)
Ik kon na 4 vliegrondes (2batterijen) prima vliegen, probeer het vooral eerst buiten en als je het hebt een grote schuur of hal. Het moet buiten wel bijna windstil zijn anders word het een stuk lastiger :P
Veel plezier met je V911! En nog een tip, hou het voor vandaag voor gezien buiten, ik heb slechte ervaring met in het donker vliegen zoals je misschien al weet :')
pi_117792231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:58 schreef wesselbraaksma het volgende:
dan haal ik dus deze:

Ik heb dus al een Tx, de Turnigy 9x die ik trouwens net gevonden heb in de garage:

Voor:[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
All set for v911:
[ afbeelding ]
Wat denk jij shiz?
pi_117792321
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Wat denk jij shiz?
Zo heb je idd de complete set, uitgezonderd op de handleidingen etc. Je zou evt ook een losse lader kunnen kopen en voor de iets grotere batterijen kunnen gaan, kan je net iets langer vliegen (maar ook weer langer laden dus)

EDIT: Die gekke chinezen, een walkie talkie in een horloge http://lightake.com/detai(...)ie_Watch_Green-44003

[ Bericht 15% gewijzigd door nodig op 09-10-2012 21:27:39 ]
pi_117792370
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef nodig het volgende:

[..]

En nog een tip, hou het voor vandaag voor gezien buiten, ik heb slechte ervaring met in het donker vliegen zoals je misschien al weet :')
_O-
pi_117792595
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef nodig het volgende:

[..]

Zo heb je idd de complete set, uitgezonderd op de handleidingen etc. Je zou evt ook een losse lader kunnen kopen en voor de iets grotere batterijen kunnen gaan, kan je net iets langer vliegen (maar ook weer langer laden dus)
Als hij goed bevalt koop ik ook nog dat 5x 150 mAh setje erbij.
Nu shiz zijn oordeel nog.......
Ik koop er natuurlijk ook dit nog bij als ik ga bestellen:
http://www.banggood.com/W(...)nt-Part-p-43760.html
pi_117792675

[ Bericht 100% gewijzigd door wesselbraaksma op 09-10-2012 21:29:16 ]
pi_117793035
Staartrotor draait niet helemaal soepel meer...
Dat zal het wel zijn dan.
Nou dat wordt weer paar weken wachten...
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:36:39 #70
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117793101
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Guul het volgende:
Staartrotor draait niet helemaal soepel meer...
Dat zal het wel zijn dan.
Nou dat wordt weer paar weken wachten...
Niet meer of helemaal niet gedaan?

Anders kijken of je iets vergoed ken krijgen.
YouTube
pi_117793194
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Niet meer of helemaal niet gedaan?

Anders kijken of je iets vergoed ken krijgen.
quote:
Anders wil ik ook een vergoeding, wist ik veel dat er geen auto overheen kan rijden, stond niet eens in de handleiding, mehh :'( :'(
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:44:15 #72
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117793545
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef nodig het volgende:

[..]

[..]

Anders wil ik ook een vergoeding, wist ik veel dat er geen auto overheen kan rijden, stond niet eens in de handleiding, mehh :'( :'(
YouTube
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:49:24 #73
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_117793828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

zie OP voor meer info.
:o heb ik nu een probleem dan, we hebben 2x cheapass v911 heli besteld, in 1 bestelling
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:56:16 #74
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117794190
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

:o heb ik nu een probleem dan, we hebben 2x cheapass v911 heli besteld, in 1 bestelling
Je kan hem mailen... dat ze er een gift van moeten maken (als hij nog niet de deur uit is)
YouTube
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:58:26 #75
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_117794324
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je kan hem mailen... dat ze er een gift van moeten maken (als hij nog niet de deur uit is)
volgens banggood issie de deur al uit. (al een tijdje hoor).
Vraag me af hoe lang levertijd is
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:09:39 #76
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117794928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:58 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

volgens banggood issie de deur al uit. (al een tijdje hoor).
Vraag me af hoe lang levertijd is
Dit wordt de derde week voor mij
YouTube
pi_117795141
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

_O-
Aub niet floodposten, heeft helemaal geen nut en is alleen maar irritant voor anderen ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd heeft dat 0,000% zin. Douane heeft dat trucje al jaren door ;) Wat je heel misschien wel kan proberen is vragen dat de verkoper er 'sample" oid opzet.
pi_117795770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef nodig het volgende:

[..]

EDIT: Die gekke chinezen, een walkie talkie in een horloge http://lightake.com/detai(...)ie_Watch_Green-44003
Die naam: Talkie and Walkie :')
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:28:46 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117795996
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Wat denk jij shiz?
Klinkt als een plan hoor. :P Zolang je een heli + TX + accu's heb, kan het eigenlijk niet fout gaan natuurlijk. :D Reserve-onderdelen zoals gezegd voornamelijk hoofdrotorgebeuren. Rotors zelf en misschien die stukjes waaraan ze bevestigd zitten en weer vast zitten aan de driveshaft. Zelf prutsen met solderen/tapen of wat dan ook om ze anders op te laden zou ik snel vergeten.

Quadcoptertje is trouwens ook leuk hoor. :+ Just sayin'.
pi_117796060
Mijn Brainwavz M2 oortjes zijn stuk, maar ik heb er nog wel garantie op. Gaat dit mij veel kosten om te verzenden en nieuwe te krijgen of is het goed geregeld bij mp4nation?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:32:01 #81
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117796177
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef Fifut het volgende:
Mijn Brainwavz M2 oortjes zijn stuk, maar ik heb er nog wel garantie op. Gaat dit mij veel kosten om te verzenden en nieuwe te krijgen of is het goed geregeld bij mp4nation?
Ik zou even contact opnemen via de chat of mail oid ;) (mail werkt vaak beter bij MP4Nation)
Die kunnen je precies antwoord geven op die vraag, want wij kunnen wel wat roepen maar dat is bij de meeste gevallen afhankelijk van hoe/wat.. dus even emailen!

(Vroeguh moest je gewoon foto maken van je oortjes met schaar, dan knip.. en voilá nog foto! Dan shipte ze nieuwe :P weet niet of dat nu nog zo is)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_117797704
Dealextreme is veranderd in DX en nu zijn er bijna geen revieuws meer heel vervelend
Ik ben op zoek naar goede maar goedkope ps3 controllers.

Gegroet!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:06:24 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117797907
Eh. 1x posten is genoeg hoor.

Ff door de topicgeschiedenis gaan: http://www.google.nl/#hl=(...)shops+ps3+controller
pi_117797985
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Klinkt als een plan hoor. :P Zolang je een heli + TX + accu's heb, kan het eigenlijk niet fout gaan natuurlijk. :D Reserve-onderdelen zoals gezegd voornamelijk hoofdrotorgebeuren. Rotors zelf en misschien die stukjes waaraan ze bevestigd zitten en weer vast zitten aan de driveshaft. Zelf prutsen met solderen/tapen of wat dan ook om ze anders op te laden zou ik snel vergeten.

Quadcoptertje is trouwens ook leuk hoor. :+ Just sayin'.
Had laatst ook al bijna zo'n quadcoptertje bij hobbyking gekocht ladybird ofzo.....
En heb jij de V911 al eens geprobeerd te binden met de 9x veel mensen zeggen dat er heel veel subtrim nodig is om met de 911 te vliegen.
Zou je dat eens kunnen proberen? alvast bedankt.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 23:08:58 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117798047
Ik heb de 9x nog maar 1x aangehad om 'em met de 9958 te proberen wat toen niet lukte.
Moet je niet eerste een profiel aanmaken voor je heli ofzo? ;( :@
Precies gedaan wat hij ook gedaan heeft zowel 9958 als V911 geven geen sjoegge... :?

[ Bericht 51% gewijzigd door shiz op 09-10-2012 23:39:59 ]
pi_117798527
Als ik bij PriceAngels bestel en laat verzenden via "Register Airmail", krijg ik dan een tracking code? 3x raden wat ik ga bestellen.. :D
SPOILER
pi_117800134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:18 schreef dSLRFan het volgende:
Als ik bij PriceAngels bestel en laat verzenden via "Register Airmail", krijg ik dan een tracking code? 3x raden wat ik ga bestellen.. :D
SPOILER
als het goed is wel, voor zover ik weet ik registered airmail altijd met tracking code.. niet dat je er wat zinnigs mee kan imho maar oke :D

de ES800M heb ik nu ook alweer enige tijd en ben er best tevreden over.. heb alleen consequent dat 1 oortje uit m'n oor pleurt :')
dat ligt niet zozeer aan het setje, vorige oordopjes hadden daar ook last van ;(
pi_117801244
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:29 schreef Fifut het volgende:
Kost je niet veel. Wel eerst contact opnemen met de CS en dan alleen je oordopjes terug sturen naar Hong Kong voor iets meer dan een euro en je krijgt dan over een paar dagen een bericht terug dat je een nieuw paar terug krijgt.
pi_117801386
Nog 1 cent dealtjes?
pi_117802049
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:47 schreef Coenehv het volgende:

[..]

Heel moeilijk, ik zou toch proberen met Pandawill eruit te komen. Eventueel drijgen met slechte reclame voor hun, maar denk dat ze daar maling aan hebben. Misschien zeggen dat je het erg onprofessioneel vind voor een bedrijf als Pandawill.
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gewoon door zeuren. DOA = nieuwe. Wijs ze even goed op hun eigen garantie en de tijd waarop jij het gemeld hebt. Samen met de mail van de nieuwe telefoon belofte.

Kom je er dan nog niet uit dreig dan met een Creditcard claim, dat zou wel wat druk moeten zeggen (Paypal haalt dan alsnog het geld terug bij PW).
Thnx voor de feedback. Nog maar weer contact gehad met Pandawill. Willen duidelijk geen oplossing voor vinden. Sterker nog proberen mij nu de schuld te geven voor een DOA? Alsof ik de gsm kapot heb gemaakt.

Mijn geduld begint beetje op te raken. Ik wou het netjes met Pandawill regelen, dus vond het niet nodig om Paypal claim aan te maken. Wou hun een kans geven aangezien ik belofte kreeg dat ik nieuwe zou ontvangen.

Les 1: Altijd PayPal claim datum in gaten houden en gebruik van maken.

quote:
hello,

sorry , it is not us who want to have this amount of money
The factory give a defination about this after professional test , they said it is manmade
So sorry for your trouble
Hope you could understand
Only the device function well after that , it is worth to do so , right ?

pi_117802700
Zijn er hier wel tevreden klanten van Pandawill? Ik wil er iets bestellen maar ik lees veel mixed reviews.
pi_117804245
Soms haat ik chinezen :'( :D :'(
Vraag je om een resend bieden ze een 0,5 dollar refund aan :')
Achterlijke klootmongongoolchinees o|O Mijn item komt kapot aan, lijkt me toch logisch dat ik er 1 in goede staat wil ontvangen :6
pi_117804269
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:02 schreef Zspirit het volgende:
Dealextreme is veranderd in DX en nu zijn er bijna geen revieuws meer heel vervelend
Ik ben op zoek naar goede maar goedkope ps3 controllers.

http://www.ebay.nl/sch/20(...)&_ipg=&_trksid=p3686

Zelf inmiddels 3 binnen en werken allemaal goed. Kleuren zijn super :')
pi_117804495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 08:57 schreef yorkick het volgende:

[..]

http://www.ebay.nl/sch/20(...)&_ipg=&_trksid=p3686

Zelf inmiddels 3 binnen en werken allemaal goed. Kleuren zijn super :')
verzend niet naar NL?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 09:18:34 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117804575
Goed nieuws:
quote:
Dear Mister X.
Sorry for the long wait.
Mistertao is back to normal, you can order any item without any limitation.
Chinese brand shoes, MAC brushes, any Chinese brand item can be searched and bought.
Action now, 800 million products is waiting for you.

Best regards
Mistertao teams
tekst omwille van de regels een beetje aangepast.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 10-10-2012 10:39:52 ]
pi_117805862
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:13 schreef Downstar het volgende:

[..]

verzend niet naar NL?
Precies, ik zag deze http://www.r4king.com/dua(...)uetooth-for-ps3.html
iemand ooit van die site gehoord?
Gegroet!
pi_117807825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:13 schreef Downstar het volgende:

[..]

verzend niet naar NL?
Sorry, was nog niet wakker. Wel raar, want heb bij die verkoper afgelopen weken dus 3 besteld. Waren snel binnen en goede prijs. Kan ze nu verder ook niet meer zo snel vinden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Je haalt ze hier bijvoorbeeld
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item1c2bb0e6ed
Wat je ermee kunt? Open up your mind
Mijn vraag was ook wat jij ermee doet;). Snap dat je er aardig wat mee kan, maar misschien dat je een leuk projectje hebt ofzo?
In ieder geval bedankt voor de link,
pi_117810331
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 01:58 schreef Majinster het volgende:
Zijn er hier wel tevreden klanten van Pandawill? Ik wil er iets bestellen maar ik lees veel mixed reviews.
Op zich best goede shop. Altijd netjes producten verstuurd. Dit is eerste keer dat ik met hun after sale department te maken heb. Heb bij meerdere Chineze winkels iets terug moeten sturen, en is altijd netjes afgehandelt.

Pandawill heb ik nu dus erg slechte ervaring mee, reden genoeg voor mij om niet meer iets van waarde bij hun te bestellen.

Even ter info. Pandawill accepteert een case als DOA alleen als het aan de firmware ligt. Een hardware issue valt daarbuiten. Probeer daar maar eens een fatsoenlijk gesprek mee te voeren :P
pi_117810913
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:44 schreef elmoro94 het volgende:

[..]

Op zich best goede shop. Altijd netjes producten verstuurd. Dit is eerste keer dat ik met hun after sale department te maken heb. Heb bij meerdere Chineze winkels iets terug moeten sturen, en is altijd netjes afgehandelt.

Pandawill heb ik nu dus erg slechte ervaring mee, reden genoeg voor mij om niet meer iets van waarde bij hun te bestellen.

Even ter info. Pandawill accepteert een case als DOA alleen als het aan de firmware ligt. Een hardware issue valt daarbuiten. Probeer daar maar eens een fatsoenlijk gesprek mee te voeren :P
Y U NO REFUND ME!
YouTube
pi_117810921
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb de 9x nog maar 1x aangehad om 'em met de 9958 te proberen wat toen niet lukte.
Moet je niet eerste een profiel aanmaken voor je heli ofzo? ;( :@
Precies gedaan wat hij ook gedaan heeft zowel 9958 als V911 geven geen sjoegge... :?
copter in bind modus zetten
9x uitzetten en knopje op.achterkant ingedrukt houden terwijl je de 9x weer aanzet dat zou moeten werken.......
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:32:30 #101
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117811628
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:28 schreef yorkick het volgende:

[..]

Sorry, was nog niet wakker. Wel raar, want heb bij die verkoper afgelopen weken dus 3 besteld. Waren snel binnen en goede prijs. Kan ze nu verder ook niet meer zo snel vinden.

[..]

Mijn vraag was ook wat jij ermee doet;). Snap dat je er aardig wat mee kan, maar misschien dat je een leuk projectje hebt ofzo?
In ieder geval bedankt voor de link,
Zoiets:
Wordclock
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:35:30 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117811708
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

copter in bind modus zetten
9x uitzetten en knopje op.achterkant ingedrukt houden terwijl je de 9x weer aanzet dat zou moeten werken.......
Nope, op de een of andere manier willen de V911, V929 en 9958 niks te maken hebben met m'n 9x. :'(
Of m'n 9x zuigt... of nou ja, ik. :')
pi_117811801
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zoiets:
Wordclock
Ik heb er lichtjes op verschillende radiografisch bestuurbare voertuigen mee gemaakt en nog veel meer.
pi_117811852
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nope, op de een of andere manier willen de V911, V929 en 9958 niks te maken hebben met m'n 9x. :'(
Of m'n 9x zuigt... of nou ja, ik. :')
Heb je eerst wel een standaard turnigy modus geselecteerd waar nog niks in aangepast is behalve dat mode 2 geselecteerd is?
pi_117812541
Postbode is langs geweest! ^O^
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:20:56 #106
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117813279
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:00 schreef LKVBHD het volgende:
Postbode is langs geweest! ^O^
en heeft gebracht?
YouTube
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:24:05 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117813381
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:39 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Heb je eerst wel een standaard turnigy modus geselecteerd waar nog niks in aangepast is behalve dat mode 2 geselecteerd is?
Hmm, door te kloten met verschillende dingen en aan- en uitzetten doet 'ie het nu opeens. Don't ask me wat de truc nu was. :P Bij de V911 moet je wat throttle-downtrim toepassen. De 9958 moet je vol yaw-links en pitch-forward trimmen (en dat is zelfs niet genoeg eigenlijk).

't Werkt dus.
pi_117815963
2 oktober besteld en net binnengekregen:

$6.10 ¤0.61 aan shipping...'t heeft mij in totaal minder gekost :')
Maar waar dat ding op 't 3e plaatje nou voor is? :?

Helaas nog geen bijpassende lenzen kunnen vinden ;( ...

EDIT: kruipt beschaamd in een hoekje :@ ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 10-10-2012 16:14:53 ]
pi_117816516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:34 schreef Iemand91 het volgende:
2 oktober besteld en net binnengekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
$6.10 aan shipping...'t heeft mij in totaal minder gekost :')
Maar waar dat ding op 't 3e plaatje nou voor is? :?

Helaas nog geen bijpassende lenzen kunnen vinden ;( ...
6.10 HKD (hongkong dollars :P!) ja, z'n ¤0,61
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:00:09 #110
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117816918
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef Downstar het volgende:

[..]

6.10 HKD (hongkong dollars :P!) ja, z'n ¤0,61
Daar is 'ie weer!
YouTube
pi_117817476
Zo, Awei ES800M en Awei ES100I oortjes besteld. Benieuwd wanneer ik ze binnen heb. :D
Iemand ervaring met de ES100I's?
pi_117818096
Naar aanleiding van deze post

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef SuperChips het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)-4s-3gs-p-39212.html

Besteld :7

Capacitive handschoenen die je op touchscreen kan gebruiken *O*
Deze gekocht (dollartje goedkoper) http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649

Staat er:
Please leave notes in PayPal(Not email/Message) when making the payment about COLOR. We will randomly dispatch if you don't notify the color you prefer in the order.

Ik dus tijdens het bestellen opzoek naar die box waar je dat in kan vullen (kom hem normaal wel tegen) maar heb hem niet gezien.... Alsnog even via eBay message doorgegeven dat ik graag grijs wil, nu maar hopen dat het overkomt..

EDIT:
Iemand ervaring of eBay messages goed werkt of kan ik beter ook nog een normale mail sturen? Het is uiteindelijk via BuyInCoins gelukkig :D
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:31:32 #113
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117818330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef nodig het volgende:
Naar aanleiding van deze post

[..]

Deze gekocht (dollartje goedkoper) http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649

Staat er:
Please leave notes in PayPal(Not email/Message) when making the payment about COLOR. We will randomly dispatch if you don't notify the color you prefer in the order.

Ik dus tijdens het bestellen opzoek naar die box waar je dat in kan vullen (kom hem normaal wel tegen) maar heb hem niet gezien.... Alsnog even via eBay message doorgegeven dat ik graag grijs wil, nu maar hopen dat het overkomt..

EDIT:
Iemand ervaring of eBay messages goed werkt of kan ik beter ook nog een normale mail sturen? Het is uiteindelijk via BuyInCoins gelukkig :D
Action had ze deze week ook in de aanbieding, voor ook iets rond die prijs geloof ik (weet het niet zeker meer, net alle krantjes weggegooid gister)
YouTube
pi_117818481
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Action had ze deze week ook in de aanbieding, voor ook iets rond die prijs geloof ik (weet het niet zeker meer, net alle krantjes weggegooid gister)
Zie hem niet in de online folder staan!, misschien dat je hem bij een andere winkel ofzo hebt gezien :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:36:47 #115
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117818520
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:35 schreef nodig het volgende:

[..]

Zie hem niet in de online folder staan!, misschien dat je hem bij een andere winkel ofzo hebt gezien :P
Grrr, nou wil ik het weten ook... kan het niet de folder van vorige week zijn? haha

edit:
SPOILER
YouTube
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:56:57 #116
128384 mcwops
gat in je glas
pi_117819342
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Grrr, nou wil ik het weten ook... kan het niet de folder van vorige week zijn? haha

edit:
SPOILER
Action (of Aldi) oO<
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_117820136
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hmm, door te kloten met verschillende dingen en aan- en uitzetten doet 'ie het nu opeens. Don't ask me wat de truc nu was. :P Bij de V911 moet je wat throttle-downtrim toepassen. De 9958 moet je vol yaw-links en pitch-forward trimmen (en dat is zelfs niet genoeg eigenlijk).

't Werkt dus.
Niet eens subtrim nodig voor de 911?, mooi, en voor de 9958 dus nog wel wat (kan je trouwens vinden onder function settings en dan subtrim)
Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen of ik er nou toch nog een originele afstandbediening bij ga kopen als reserve, maar ik denk dat ik toch alleen maar met de 9x ga vliegen.
Ook jammer dat de ladybird van Hobbyking niet werkt met de 9x, weet jij trouwens nog andere leuke quadcopters?
pi_117820528
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

edit:
SPOILER
Ich habe den gespot!

Kruidvat foldertje ¤5,99
Zijn niet precies hetzelfde als die ik heb gekocht :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:05:31 #119
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117822003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef nodig het volgende:

[..]

Ich habe den gespot!

Kruidvat foldertje ¤5,99
Zijn niet precies hetzelfde als die ik heb gekocht :P
Held!

Ik was al even bang dat ik seniel zou worden!
YouTube
pi_117823521
Volgens mij waren ze vorige week inderdaad bij de Action in de aanbieding. En volgens mij nog iets goedkoper dan die van eBay
Geloof in Winne als een religie
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:56:08 #121
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117823678
Ja, bij de Action die handschoentjes voor 89 cent.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:58:17 #122
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117823775
Nou kan action natuurlijk grote orders binnenslepen en ook via het binnenland weer vervoeren... maar ik vraag me af hoe zij dat dan weer doen om dingen zo goedkoop te verkopen.
YouTube
pi_117824266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, bij de Action die handschoentjes voor 89 cent.
neeej :( zijn het ook exact dezelfde dan? :P
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:14:21 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117824507
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef nodig het volgende:

[..]

neeej :( zijn het ook exact dezelfde dan? :P

edit:
SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door ManageTheAnger op 10-10-2012 19:20:16 ]
YouTube
pi_117827957
Zeg zijn er hier al mensen die hun muismat hebben ontvangen?
pi_117828492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef davedavy het volgende:
Ik nog niet, verwacht hem als eerste van de verzonden dingen die naar mij onderweg zijn.
pi_117830096
Ik heb al vrij veel dingen van Artscow besteld vorige week en is nu al aangekomen, 6 dagen, wat weer zeer snel is. Artscow is toch me geluks-shop als het gaat om snelheid :D
pi_117830274
quote:
Ik vandaag toevallig nog, ik ben benieuwd of de actie nog geldig is, wil namelijk nog wel een tweede :P
Ja.
pi_117830439
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef davedavy het volgende:
Ik heb al vrij veel dingen van Artscow besteld vorige week en is nu al aangekomen, 6 dagen, wat weer zeer snel is. Artscow is toch me geluks-shop als het gaat om snelheid :D
Mijne is nu alweer 16 dagen onderweg, grrr. Maarja nu heb jij geluk de volgende keer ik (G3 binnen 6 dagen :Y )
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Xu het volgende:

[..]

Ik vandaag toevallig nog, ik ben benieuwd of de actie nog geldig is, wil namelijk nog wel een tweede :P
pi_117830615
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef nodig het volgende:

[..]

Mijne is nu alweer 16 dagen onderweg, grrr. Maarja nu heb jij geluk de volgende keer ik (G3 binnen 6 dagen :Y )

[..]

En is ie nog geldig?
pi_117830727
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

En is ie nog geldig?
Ehmm geen idee eigenlijk, maar dacht dat de actie eerst tot 31 september liep maar toen nog is verlengd t/m 30 oktober.
pi_117830773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef nodig het volgende:

[..]

Ehmm geen idee eigenlijk, maar dacht dat de actie eerst tot 31 september liep maar toen nog is verlengd t/m 30 oktober.
alleen de link maar weer even vinden........
pi_117831012
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

alleen de link maar weer even vinden........
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef davedavy het volgende:

[..]

Actie is verlengt tot 31 Oktober volgens hun website :D
Moet je even naar die post toe gaan, staat ook de link in.
pi_117831678
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Xu het volgende:

[..]

Tot 31 Oktober
pi_117832405
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef nodig het volgende:

[..]

[..]

Hier net zo helaas..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 10 oktober 2012 @ 21:51:49 #136
171782 Dubbel_Fristie
:D:D :P:P :):) :H:H
pi_117832873
Heeft iemand nog tips voor oordopjes waarmee ik m'n iPod touch 2g kan bedienen.
Gewoon de standaard dingen, skippen, play/pause en volume.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 10 oktober 2012 @ 21:54:22 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117833026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Awei ES900i schijnt goed te werken met een iOS-device. Heb er zelf geen ervaring mee, maar hier gelezen te hebben is ie wel goed. Alleen soms iets teveel bass, maar dat ligt aan de muziek die je luistert.
pi_117835635
ook ik had die handschoenen besteld, hier dus echt niet in de action verkrijgbaar..
deze week 2 x geweest ( niet voor die handschoenen hoor :P) maar ook nergens zien liggen..
online folder vind ik ze dus ook niet..

ik heb ze ook bij Bic gekocht voor 1,50 ofzo met coupon.. en zijn inmiddels al verzonden :P
wel grijze besteld trouwems, 3 vingers met een grijze top is focking lelijk :P
pi_117837672
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Brainwavz beta. Volume gaat niet overigens.
pi_117837700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef davedavy het volgende:

[..]

Tot 31 Oktober
En, zeg nu eens eerlijk... hoeveel heb je tot nu toe al verdiend door jouw unieke promocode op Fok te posten?
jaja, en azo...
pi_117837877
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Downstar het volgende:
ook ik had die handschoenen besteld, hier dus echt niet in de action verkrijgbaar..
deze week 2 x geweest ( niet voor die handschoenen hoor :P) maar ook nergens zien liggen..
online folder vind ik ze dus ook niet..

ik heb ze ook bij Bic gekocht voor 1,50 ofzo met coupon.. en zijn inmiddels al verzonden :P
wel grijze besteld trouwems, 3 vingers met een grijze top is focking lelijk :P
Idd, dat was ook de reden waarom ik de grijze wou, die zag er ''neutrall'' uit. Heb jij via ebay besteld? Hoe heb jij de kleur dan aangegeven? Ik kreeg niet die box te zien in PayPal :(
EDIT: Owee als ze die roze opsturen, die gekke chinezen zie ik dat zo doen. Dan zal ik er alles aan doen om mijn geld terug te krijgen/grijze veronzden te krijgen.
pi_117838006
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef nodig het volgende:

[..]

Idd, dat was ook de reden waarom ik de grijze wou, die zag er ''neutrall'' uit. Heb jij via ebay besteld? Hoe heb jij de kleur dan aangegeven? Ik kreeg niet die box te zien in PayPal :(
in bic gekocht, en daar grey color aan geklikt.. en later ook nog ff message bij mijn order toegevoegd dat ik de grijze wil hebben :D
pi_117838184
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef Downstar het volgende:

[..]

in bic gekocht, en daar grey color aan geklikt.. en later ook nog ff message bij mijn order toegevoegd dat ik de grijze wil hebben :D
Ik had op de BIC site gekeken maar kwam ze daar niet tegen :O Hoeveel kosten ze daar zonder een coupon?
pi_117838611
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik had op de BIC site gekeken maar kwam ze daar niet tegen :O Hoeveel kosten ze daar zonder een coupon?
57 cent ofzo, hoeveel heb je er bij ebay voor betaald dan?
pi_117838717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

57 cent ofzo, hoeveel heb je er bij ebay voor betaald dan?
$2,45 Huh hoe kan jij ze dan voor 57 cent hebben? Is dat wel zonder coupons? Iemand die dit eerder poste (superchips) had er $3,55 ofzo voor betaald. Heb je toevallig een linkje?
pi_117838766
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef nodig het volgende:

[..]

$2,45 Huh hoe kan jij ze dan voor 57 cent hebben? Is dat wel zonder coupons? Iemand die dit eerder poste (superchips) had er $3,55 ofzo voor betaald. Heb je toevallig een linkje?
hahah ik maakte maar ff een grapje, om juist deze reactie van je te verwachten :P
geen paniek ze zijnb op bic ook gewoon 2,45 :P
pi_117838891
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

hahah ik maakte maar ff een grapje, om juist deze reactie van je te verwachten :P
geen paniek ze zijnb op bic ook gewoon 2,45 :P
Dacht dat je de coupons ofzo vergeten was haha :P Als je iets leuk ziet in een chinese webshop loont het bijna altijd om even chinaprices.us, ebay en een paar goedkope webshops door te zoeken :P
pi_117841107
quote:
Muismat en een make-up tasje/toilettasje binnen van artscow. Spul is van redelijke kwaliteit, het is in ieder geval erg scherp geprint, dat viel me echt dik mee.

Verder vandaag de 5w E27 van TomTop binnen gekregen. Volgens mij had ManageTheAnger die naar aanleiding van mijn tip ook besteld, waarna een goedkopere ebay-lamp werd getipt door weer iemand anders. Enfin, de lamp van TomTop lijkt wel wat feller en beter met kleuren om te gaan dan de fotos die ik hier voorbij heb zien komen. Heb ook zonder de mod (glas eraf) een mooie gloed over de muur en kleuren zijn niet te onderscheiden (mengt goed).

Volgens mij wou ManageTheAnger een review maken, dus die eer laat ik hem over, ben toch te lui om foto's te maken.
Naast deze producten afgelopen week nog 4 dingen binnen gekomen, hierover later meer!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:29:02 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117841301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Niet eens subtrim nodig voor de 911?, mooi, en voor de 9958 dus nog wel wat (kan je trouwens vinden onder function settings en dan subtrim)
Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen of ik er nou toch nog een originele afstandbediening bij ga kopen als reserve, maar ik denk dat ik toch alleen maar met de 9x ga vliegen.
Ook jammer dat de ladybird van Hobbyking niet werkt met de 9x, weet jij trouwens nog andere leuke quadcopters?
Neuh, subtrim niet nodig inderdaad, ik gok 1/3e van volle trim in richting throttle down nodig om 'em niet idle te laten draaien. Merkte trouwens wel dat de batterijen wel van redelijk korte duur zijn. Misschien maar ff upgrades bij kopen ofzo.

Voor quadjes misschien ff hier kijken: http://www.banggood.com/Wholesale-Rc-Quadcopters-c-1848.html , die Hubsan lijkt ook wel geinig. Zelf heb ik de V929. Als ik morgen weer thuis ben zal ik wel ff kijken of die eigenlijk ook met de 9x wil.
pi_117842708
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

En, zeg nu eens eerlijk... hoeveel heb je tot nu toe al verdiend door jouw unieke promocode op Fok te posten?
Ik krijg dat niet uitbetaald he? Ik moet dat uitgeven op Artscow zelf dus ik doe er niks mee. Verder kwam 80% van andere bronnen. Ik verdien er dus in principe niks mee.
pi_117842866
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 01:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Neuh, subtrim niet nodig inderdaad, ik gok 1/3e van volle trim in richting throttle down nodig om 'em niet idle te laten draaien. Merkte trouwens wel dat de batterijen wel van redelijk korte duur zijn. Misschien maar ff upgrades bij kopen ofzo.

Voor quadjes misschien ff hier kijken: http://www.banggood.com/Wholesale-Rc-Quadcopters-c-1848.html , die Hubsan lijkt ook wel geinig. Zelf heb ik de V929. Als ik morgen weer thuis ben zal ik wel ff kijken of die eigenlijk ook met de 9x wil.
Ik bedoelde dat je bij de 9958 wel subtrim nodig had.
Ik kwam de v929 ook al tegen en ook de 939 wat is nou het verschil tussen die twee?
En welke batterijen gaan snel leeg?
En volgens banggood moet de 929 wel werken met de 9x
pi_117844280
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 01:09 schreef yorkick het volgende:

[..]

Muismat en een make-up tasje/toilettasje binnen van artscow. Spul is van redelijke kwaliteit, het is in ieder geval erg scherp geprint, dat viel me echt dik mee.

Verder vandaag de 5w E27 van TomTop binnen gekregen. Volgens mij had ManageTheAnger die naar aanleiding van mijn tip ook besteld, waarna een goedkopere ebay-lamp werd getipt door weer iemand anders. Enfin, de lamp van TomTop lijkt wel wat feller en beter met kleuren om te gaan dan de fotos die ik hier voorbij heb zien komen. Heb ook zonder de mod (glas eraf) een mooie gloed over de muur en kleuren zijn niet te onderscheiden (mengt goed).

Volgens mij wou ManageTheAnger een review maken, dus die eer laat ik hem over, ben toch te lui om foto's te maken.
Naast deze producten afgelopen week nog 4 dingen binnen gekomen, hierover later meer!
Klopt... Ik wacht nog steeds op de lamp van tomtop. Hopelijk niet morgen of zaterdag want dan zit ik in Liverpool :P.

Wanneer had jij hem nou besteld? 22 september?
YouTube
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:03:42 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117846236
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 08:19 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat je bij de 9958 wel subtrim nodig had.
Begreep ik. :P Maar de V911 dus niet. Flies like a charm with the 9x. :Y
quote:
Ik kwam de v929 ook al tegen en ook de 939 wat is nou het verschil tussen die twee?
De grootte. De ene is iets van 9cm de ander 16 ofzo. Waarbij het lagere getal groter is, de V929 is dus de grote versie.
quote:
En welke batterijen gaan snel leeg?
De standaard V911 120mAh (geloof ik) accu's. Heb het gisteren niet getimed ofzo, maar viel me op dat ik zo snel over moest op m'n tweede accu en die ook niet zo lang uithield.
quote:
En volgens banggood moet de 929 wel werken met de 9x
Ah, ok. :)
pi_117846674
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Klopt... Ik wacht nog steeds op de lamp van tomtop. Hopelijk niet morgen of zaterdag want dan zit ik in Liverpool :P.

Wanneer had jij hem nou besteld? 22 september?
16 september al. Valt ook geen pijl op te trekken. Heb deze week 4 bestellingen binnen gekregen. Één van 16 september dus, één van 21 september, één van 25 september en één van 2 oktober.
pi_117847986
Ik dacht dat de 9x snel leeg was ik heb er trouwens ook 2 18650 cellen inzitten veel handiger dan 8 aa batterijen ;)
En 1 zender is ook nog veel beter kunnen al die losse zenders naar zolder.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:59:50 #156
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_117848107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:17 schreef yorkick het volgende:

[..]

16 september al. Valt ook geen pijl op te trekken. Heb deze week 4 bestellingen binnen gekregen. Één van 16 september dus, één van 21 september, één van 25 september en één van 2 oktober.
Ik wacht inderdaad ook nog op wat oudere pakketjes. :P
Die liggen ws onderop de stapel van de vakantie.
pi_117849239
hallo heeft iemand voor mij die link van die muismatjes artscow.com zie ik hem niet.,
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:36:30 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117849423
Ik wil mijn TS-650, potdomme! :( :P Ik hoop wel dat 'ie wat meer bass 'packed' dan de HI1500 anders ben ik genoodzaakt er ook nog een HD5000 bij te nemen. Trouwens grappig dat de HI1500 en de Mele F10 er eerder waren en later verstuurd waren. Verder nog een smartcase voor m'n Novo7 Fire van Aliexpress, een HP Claimpad van Ebay, en van Lightake nog altijd wachtend op 2x Jiayu G3 en 2x US->EU stekker + Lensbracelets. :P

Verder... de nieuwe Brainwavz R1 zijn nu te orderen: http://www.mp4nation.net
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:30 schreef seeewpaall het volgende:
hallo heeft iemand voor mij die link van die muismatjes artscow.com zie ik hem niet.,
Omdat je niet zoekt... :{
SPOILER
pi_117849688
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil mijn TS-650, potdomme! :( :P Ik hoop wel dat 'ie wat meer bass 'packed' dan de HI1500 anders ben ik genoodzaakt er ook nog een HD5000 bij te nemen. Trouwens grappig dat de HI1500 en de Mele F10 er eerder waren en later verstuurd waren. Verder nog een smartcase voor m'n Novo7 Fire van Aliexpress, een HP Claimpad van Ebay, en van Lightake nog altijd wachtend op 2x Jiayu G3 en 2x US->EU stekker + Lensbracelets. :P

Verder... de nieuwe Brainwavz R1 zijn nu te orderen: http://www.mp4nation.net

[..]

Omdat je niet zoekt... :{
SPOILER
en toch ben ik idd benieuwd, ondanks dat hij de tegoeden alleen op die site kan gebruiken... hoeveel aan tegoed hij al bij elkaar gespaard heeft.
YouTube
pi_117849837
dankjewel shiznuts !
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:52:19 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117849935
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:48 schreef seeewpaall het volgende:
dankjewel shiznuts !
;) No problemo.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

en toch ben ik idd benieuwd, ondanks dat hij de tegoeden alleen op die site kan gebruiken... hoeveel aan tegoed hij al bij elkaar gespaard heeft.
Nou ja, als het net zoveel is als mijn recommenderpoints... daarvan heb ik toch wel het enorme bedrag van $0.78 opgespaard staan al. :P
pi_117850948
Zo, weer lekker veel onderweg!
-Hoofdtelefoon (om audio te monitoren)
-Awei ES800M en ES100I oortjes
-Accesoires voor m'n camera

Ik ben weer verslaafd. :{
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:27:00 #163
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_117851059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Alles van Takstar wat met H begint is volgens mij bedoeld als analytische koptelefoon. TS is volgens mij, samen met de PRO varianten, meer DJ-georienteerd, dus idd met meer bass. Had je echt een goeie bas koptelefoon willen hebben, dan schijnt de pro-80 toch echt de headphone te zijn van Takstar volgens head-fi. :P

Helaas ff geen knaken voor duurdere aankopen vanuit China, anders had er hier ook al een Takstar in de kast gestaan bij de ander headphones. :%

Btw: Hp claimpad? Kapot aangekomen HP Touchpad o.i.d?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_117851193
zit er standaard bij de v911 dan geen controller? :o
ennuhm: wat is nu precies trim/subtrim en hoe en hoeveel moet ik dat doen bij een v911?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:32:49 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117851244
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:27 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Alles van Takstar wat met H begint is volgens mij bedoeld als analytische koptelefoon. TS is volgens mij, samen met de PRO varianten, meer DJ-georienteerd, dus idd met meer bass. Had je echt een goeie bas koptelefoon willen hebben, dan schijnt de pro-80 toch echt de headphone te zijn van Takstar volgens head-fi. :P

Helaas ff geen knaken voor duurdere aankopen vanuit China, anders had er hier ook al een Takstar in de kast gestaan bij de ander headphones. :%

Btw: Hp claimpad? Kapot aangekomen HP Touchpad o.i.d?
HP claimpad = Touchpad die zo goedkoop was dat hij wss niet aan gaat komen ;)!
pi_117851318
Iemand een idee of de microfoons van Takstar van dezelfde kwaliteit zijn als de headphones? Nog opzoek naar een microfoon voor voice-over werk, ENG (interviews) en voor op m'n camera.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:37:37 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117851388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:31 schreef Holy_Goat het volgende:
zit er standaard bij de v911 dan geen controller? :o
ennuhm: wat is nu precies trim/subtrim en hoe en hoeveel moet ik dat doen bij een v911?
Als je de BNF versie neemt, heb je je eigen controller nodig.
Koop je de wat duurdere RTF versie, zit er een controller bij.
Bij de Turnigy 9x 9-channel controller heb je bovenop de standaardsetting extra throttle downtrim nodig om 'em normaal te laten functioneren anders draaien de rotors al zonder dat je gas geeft. ;) De originele controller is gemaakt voor de V911, dus die heeft daar natuurlijk geen last van.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:35 schreef dSLRFan het volgende:
Iemand een idee of de microfoons van Takstar van dezelfde kwaliteit zijn als de headphones? Nog opzoek naar een microfoon voor voice-over werk, ENG (interviews) en voor op m'n camera.
Keine ahnung. Ik zou lekker zoals ik een Zoom H1 kopen ofzo. Die clip-on lavalier vond ik nou niet echt super in vergelijking met de oergoedkope Dagee (of zoiets) van BIC (edit: link).

@ neo, wat Robert zegt! Verder, mweh, de HD5000 staat expliciet ook bij bass en clubfeeling/dj enzo. De Pro 80, kwee nie. We zullen het wel zien i.i.g. :D
pi_117851528
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Keine ahnung. Ik zou lekker zoals ik een Zoom H1 kopen ofzo. Die clip-on lavalier vond ik nou niet echt super in vergelijking met de oergoedkope Dragee (of zoiets) van BIC.
[..]
Gaat me vooral om losse mics. Als lavalier heb ik dan wel een andere budget mic in m'n hoofd (Alleen uit de US, niet uit China ;( ). Maar doelde een beetje op de Takstar SGC-598. :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:42:50 #169
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117851560
pi_117852465
quote:
Klinkt wel goed zeg. Ben wel benieuwd hoe dit soort dopjes zich verhouden tegenover bijvoorbeeld Sennheiser CX 300-II. Die heb ik nu al 2 jaar ongeveer en ben nog niet iets beters tegengekomen in die prijsklasse.
pi_117852857
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je de BNF versie neemt, heb je je eigen controller nodig.
Koop je de wat duurdere RTF versie, zit er een controller bij.
Bij de Turnigy 9x 9-channel controller heb je bovenop de standaardsetting extra throttle downtrim nodig om 'em normaal te laten functioneren anders draaien de rotors al zonder dat je gas geeft. ;) De originele controller is gemaakt voor de V911, dus die heeft daar natuurlijk geen last van.

[..]

Keine ahnung. Ik zou lekker zoals ik een Zoom H1 kopen ofzo. Die clip-on lavalier vond ik nou niet echt super in vergelijking met de oergoedkope Dagee (of zoiets) van BIC (edit: link).

@ neo, wat Robert zegt! Verder, mweh, de HD5000 staat expliciet ook bij bass en clubfeeling/dj enzo. De Pro 80, kwee nie. We zullen het wel zien i.i.g. :D
dees besteld.
http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html

(link kopieren)

zit wel de remote bij toch?
pi_117853029
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

dees besteld.

(link kopieren)

:') haha
eerst bestellen en dan vragen of die erbij zit.

maar antwoord op je vraag :
SPOILER
pi_117854758
@seeeuwpaal: daar ging ik wel vanuit ja standaard :P later lees ik ineens dingen. Oeeeps :S
pi_117854957
Valt me trouwens wel op: 139 5 star ratings :P
0 andere.

Is de rest weggemod ofzo?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:52:24 #175
48067 neo2000
pi_117856766
Net als de edit button op Fok. Die lijkt ook bij sommige users consequent weggemod. 14.gif
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_117857123
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:06 schreef yorkick het volgende:

[..]

Klinkt wel goed zeg. Ben wel benieuwd hoe dit soort dopjes zich verhouden tegenover bijvoorbeeld Sennheiser CX 300-II. Die heb ik nu al 2 jaar ongeveer en ben nog niet iets beters tegengekomen in die prijsklasse.
bazenoortjes, gebruik ze iedere dag :)
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:37:09 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117858592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:41 schreef dSLRFan het volgende:

[..]

Gaat me vooral om losse mics. Als lavalier heb ik dan wel een andere budget mic in m'n hoofd (Alleen uit de US, niet uit China ;( ). Maar doelde een beetje op de Takstar SGC-598. :D
Be the first to find out! ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

dees besteld.

(link kopieren)

Als je gewoon leest dan staat er bij 'Package includes' wat erin zit, hè. :P
Volgens mij staat bij de heli-only ook 'w/out remote' ofzo.
quote:
Meh, 'k was ook al niet zo onder de indruk van de B2. Te scherp in het hoge bereik en te weinig basspunch. Die pasvorm lijkt me ook te gaar. De soundstage en details wil ik verder best geloven. Voor mij sowieso geen DHL meer. :') Beetje mij belasten de vorige keer. :N
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef nodig het volgende:

[..]

bazenoortjes, gebruik ze iedere dag :)
Bazenoortjes zijn de Xears XT3 Xtreme pro. :7
pi_117858608
ik heb weer een leuke bestelling gedaan om www.sunsky-online.com :)

nog niet veel gehoord deze website.. op deze site
pi_117859093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:37 schreef seeewpaall het volgende:
ik heb weer een leuke bestelling gedaan om www.sunsky-online.com :)

nog niet veel gehoord deze website.. op deze site
hebben we wat aan zulke post, vertel dan ook wat je hebt besteld :P..

sunksy is hier niet zo bijzonder populair, omdat naar mijn weten prijzen nog wel hoog liggen, en niet alle producten freeshipped zijn ;)
pi_117859746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

hebben we wat aan zulke post, vertel dan ook wat je hebt besteld :P..

sunksy is hier niet zo bijzonder populair, omdat naar mijn weten prijzen nog wel hoog liggen, en niet alle producten freeshipped zijn ;)
haha ja sorry,

3x samsung galaxy sIII hoesjes
3x iphone 4 hoesjes
2x backcover iphone 4
5x screenprotector.

over het shipping gedeelte heb je indd gelijk maar heb nu $4,34 ofzo daarvoor betaald.
de producten zelf zijn echt naar mijn idee wel stuk goedkoper !

ik had trouwens ook bij BIC, zo'n wifi adapter gehaald.
( die hier wel 'ns in het forum is voorbij gekomen )
maar mijn doel was daarmee vanaf mijn kamer ( zolder ) het wifi bereik te upgrade, zeg maar..
dat moet toch mogelijk zijn ?
en zijn er meer 'actieve' mensen hier die ervaring ermee hebben. *)
pi_117860450
Ok heb m´n v911 besteld:

De losse helicopter
Losse lader
5x accu 150 mAh
5 paar hoofdrotors

Totaal 38.21 dollar kwijt nog goedkoper dan de RTF versie :7

Ik ga later ook nog wel eens zo´n quadcopter kopen en dan ga ik ook voor de 929 omdat de versie zonder remote bijna niks scheelt met de losse versie van de 939.

Bij de 929 staat ook dat je met een andere remote geen `3D stunt moves´ zou kunnen doen.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?

En shiz merkte je ook verschil tussen de v911 zender en de Turnigy?

Edit: hier nog de li-ion accumod voor de Turnigy 9x erg handig als je hem meer gaat gebruiken:
http://www.rcmodelreviews.com/tendollarbattery.shtml
Heb het zelf al gedaan stelt niks voor

[ Bericht 11% gewijzigd door wesselbraaksma op 11-10-2012 17:32:32 ]
pi_117860788
Had nog reactie gehad op die handschoentjes, ze probeerde er voor te zorgen dat ik de juiste kleur krijg, 2 uur daarna is ie verzonden, nu maar hopen dat ze de goede kleur hebben verzonden..
pi_117862995
Hoevaak betalen/hebben jullie inklaringskosten moeten betalen?
YouTube
pi_117862996
PA heeft al 5 dagen nodig om iets te shippen :') is dat normaal ofzo? Normaal nooit last van.
pi_117863011
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:42 schreef Xetran het volgende:
PA heeft al 5 dagen nodig om iets te shippen :') is dat normaal ofzo? Normaal nooit last van.
ze zijn net weer 3 dagen actief op het postkantoor
YouTube
pi_117867753
Op 8 september een bestelling bij PA gedaan, welke is verscheept op 13 september.
M'n tracking staat al sinds 17 september op: Sep 17, 2012 10:50:00 AM Status:Posting, Location:ZHEJIANG

't Is de eerste keer dat ik dit voor heb, vorige bestellingen zijn altijd zeer vlot binnengekomen (tracking gaf geregeld updates/andere statussen).

Zou m'n zending nog aankomen?
Of straks (binnen 45 dagen) een Paypal klacht openen?
pi_117870587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef bartvangils het volgende:
Op 8 september een bestelling bij PA gedaan, welke is verscheept op 13 september.
M'n tracking staat al sinds 17 september op: Sep 17, 2012 10:50:00 AM Status:Posting, Location:ZHEJIANG

't Is de eerste keer dat ik dit voor heb, vorige bestellingen zijn altijd zeer vlot binnengekomen (tracking gaf geregeld updates/andere statussen).

je gedachten geven je antwoord al.
YouTube
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:15:58 #188
314372 Goddelijker
pi_117871577
In China hebben ze alles, behalve een gele SmartCover voor een iPad. _O-
pi_117871689
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef Goddelijker het volgende:
In China hebben ze alles, behalve een gele SmartCover voor een iPad. _O-
Eerste voorbeeld dat ik binnen 5 sec kon vinden:
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item257649be87

Zou dus nog goedkoper moeten kunnen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef bartvangils het volgende:

Tuurlijk is de kans er dat het nog komt. Maar gewoon voor de zekerheid op dag 44 een geschil openen mocht je tegen die tijd niks ontvangen hebben.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:22:26 #190
314372 Goddelijker
pi_117871973
Ik zie alleen geen geel? :')
pi_117872057
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zie alleen geen geel? :')
Solid Yellow Green.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:24:30 #192
314372 Goddelijker
pi_117872113
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef nodig het volgende:

[..]

Solid Yellow Green.
Net zoiets als dat ik vraag om een witte, dat jij met een grijze aan komt zetten. :')
pi_117872153
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Net zoiets als dat ik vraag om een witte, dat jij met een grijze aan komt zetten. :')
Er zit wel een gele tussen, kijk maar.
pi_117872254
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

donderdag 11 oktober 2012 @ 21:26:56 #195
314372 Goddelijker
pi_117872272
Misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, het gaat dus om een gele front smart-cover. :+
pi_117872657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef Goddelijker het volgende:
Misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, het gaat dus om een gele front smart-cover. :+
Aha. Mocht je je alsnog bedenken; iets soortgelijks maar dan goedkoper http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item5895d2adc1

Heb er de ballen verstand van maar bedoel je dit met een smart cover, wel iets donkerder http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item337b6b052b
OF
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item20cbc63894
OF
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item3f18c6789c

Die 2 laatste linkjes zijn mooier geel.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:34:51 #197
314372 Goddelijker
pi_117872819
Deze krengen zijn 't:

pi_117872943
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Goddelijker het volgende:
Deze krengen zijn 't:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 3 laatste linkjes lijken daar toch wel een beetje op? Dacht ook al dat je dat hoesje bedoelde, maar die van Apple zelf(?) zijn toch kwalitatief beter als ik het zo mag inschatten :P
pi_117873126
MK802 binnen gehad, hij is niet doorzocht gelukkig ;).
Nu even mijn wireless keyboard afwachten en maar wat spelen ermee!
pi_117873958
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649 Is gekocht. Ivm het tekort komen van deze dingetjes, heb er 1 van Belkin een paar jaar terug gekocht (15euro :P) die ga ik dan gebruiken voor mijn Jiayu en deze voor mijn oude ipod en mp3 speler.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:53:58 #201
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_117874091
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef nodig het volgende:

[..]

ik heb anders ook 2.50 betaald denk dat ik verkeerde linkje heb gepakt 8)7
Say whaaaat?
pi_117874211
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef SuperChips het volgende:

[..]

ik heb anders ook 2.50 betaald denk dat ik verkeerde linkje heb gepakt 8)7
Ow haha, welke kleur had jij gekozen dan? ook grijs?
Had je ze dan via eBay of via de buyincoins site?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:00:56 #203
367872 Ryan93
live it big
pi_117874537
Actie van priceangels :

PriceAngels.com is professional supply cheap Get a Surprise! ! ! A Secret but Free Gift for You! for sale - Online website for high quality and great prices, and buy our high quality product, enjoy best wholesale price!

Get a Surprise!

A Secret but Free Gift for You!

You will get a secret gift from PriceAngels.com, if you buy the specified items(941210, 368235, 271462, 638765, 720029, 614676, 265786, 514217, 434751, 478712, 364182, 507923, 993413) we offer. An exquisite watch or sunglasses? Maybe. Who knows? Just a secret!!!

We will send the gift to you with your order item together! So Ready to get this little surprise!

Good luck! Best wishes!

Note:

The picture is for reference, there may be some differences between the picture and the gift.

link : http://www.priceangels.co(...)glasses-s178319.html
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:06:02 #204
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_117874848
-

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperChips op 12-10-2012 07:39:08 ]
Say whaaaat?
pi_117884744
Begin nu ook wel een beetje moe te worden van DX. 25 augustus een zaklampje besteld en betaald. Maar nog altijd niks ontvangen. Wilde dus even contact opnemen, maar wat blijkt, kan ook nergens een order bevestiging meer vinden. Wel een bevestiging van paypal van mn betaling, maar daar blijft het bij. DX ook al gemaild met de vraag hoe het zit, maar voor alsnog geen antwoord.

Dat wordt denk ik binnenkort maar eens kijken wat nog meer goede AA zaklampjes zijn op de vele andere sites.
Music was my first love, and it will be my last.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:50:43 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117884974
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:38 schreef Bartje1981 het volgende:
Begin nu ook wel een beetje moe te worden van DX. 25 augustus een zaklampje besteld en betaald. Maar nog altijd niks ontvangen. Wilde dus even contact opnemen, maar wat blijkt, kan ook nergens een order bevestiging meer vinden. Wel een bevestiging van paypal van mn betaling, maar daar blijft het bij. DX ook al gemaild met de vraag hoe het zit, maar voor alsnog geen antwoord.

Dat wordt denk ik binnenkort maar eens kijken wat nog meer goede AA zaklampjes zijn op de vele andere sites.
Je gebruikt een verschillend e-mailadres voor je Paypal en je DX-account?
Zo ja, ff een account aanmaken met je Paypal-adres.

Verder ben ik sowieso niet zo'n voorstander van DX, maar helaas weten mensen gewoonweg niet beter.
pi_117885023
E-mail adressen zijn inderdaad verschillend, maar dat heeft tot dusver nooit problemen opgeleverd. Ook in de andere mail adressen kan ik geen order bevestiging oid terug vinden.

Dat DX niet echt favoriet (meer) is dat weet ik ja, en daar hebben ze zelf ook een groot aandeel in aangezien de service minder en minder wordt.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_117891173
PriceAngels:
"12-okt-2012 1:32:57 Order Need to Confirm, Waiting for Your Reply "? :@
Kan het te maken hebben met een adreswijziging die ik door heb gegeven of zie ik iets over het hoofd?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:11:31 #209
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_117892329
Ik ben nog op zoek naar een goede koptelefoon voor niet (al) te veel geld, iemand nog tips?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:06:01 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117893514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:08 schreef dSLRFan het volgende:
PriceAngels:
"12-okt-2012 1:32:57 Order Need to Confirm, Waiting for Your Reply "? :@
Kan het te maken hebben met een adreswijziging die ik door heb gegeven of zie ik iets over het hoofd?
Je hebt wel betaald? :P
Verder kunnen wij niet in het systeem kijken of er iets fout gegaan is, dus stel je vraag aan hen ipv ons. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:39 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een goede koptelefoon voor niet (al) te veel geld, iemand nog tips?
Genres waar je naar luistert? Wat is precies niet (al) te veel geld? Grootte/portability?
Deze zijn vrijwel identiek aan de HM3. Populair bij velen. Een beetje te gehyped, want zo goed vind ik ze persoonlijk niet, maar voor die Conrad-prijs wel ok, natuurlijk. Probeer anders eens de Astrotecs en laat weten of 't wat is, ben ik wel benieuwd naar. ClieOS had wel lovende woorden over de BA-IEM meen ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 12-10-2012 14:12:55 ]
pi_117893586
quote:
Lees nou even 2 posts boven je :') DX vermijden, scheelt je een hoop gedoe en wachten ;)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:11:38 #213
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_117893737
Shiz welke SD kaart had jij nou gekocht, ga er ook een kopen *O*
Say whaaaat?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:16:06 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117893915
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef SuperChips het volgende:
Shiz welke SD kaart had jij nou gekocht, ga er ook een kopen *O*
SD? Deze is m'n laatste normale aanschaf meen ik. En sinds gisteren deze microSD (retailmenot.com voor coupon).
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:34:20 #215
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_117894568
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:07 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Lees nou even 2 posts boven je :') DX vermijden, scheelt je een hoop gedoe en wachten ;)
Ooh okay, wat is de favoriet van tegenwoordig?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:58:55 #216
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117895468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:34 schreef 0wen het volgende:

[..]

Ooh okay, wat is de favoriet van tegenwoordig?
Over het algemeen:

Pandawill
Priceangels
BuyInCoins (supersnel verzonden, eigen ervaring)
Ebay
Lightake
Focalprice
Ever buying

Grote tip voor de goedkoopste prijs; als ik iets gevonden heb zoek ik eerst even of het goedkoper kan, 1. chinaprices.us 2. ebay.com 3. Ik zoek nog wat chinese webshops door die meestal zeer goedkoop zijn aangezien mijn ervaring is dat chinaprices niet altijd even goed alles doorzoekt, ik neem hierbij vaak buyincoins.com

EDIT: Heb trouwens weer even 50euro overgemaakt naar PayPal. 15 euro voor een nieuwe V911 de rest is als reserve voor eventuele toekomstige dingen.

[ Bericht 7% gewijzigd door nodig op 12-10-2012 15:12:37 ]
pi_117895893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je hebt wel betaald? :P
Verder kunnen wij niet in het systeem kijken of er iets fout gegaan is, dus stel je vraag aan hen ipv ons. ;)

[..]

Genres waar je naar luistert? Wat is precies niet (al) te veel geld? Grootte/portability?
Deze zijn vrijwel identiek aan de HM3. Populair bij velen. Een beetje te gehyped, want zo goed vind ik ze persoonlijk niet, maar voor die Conrad-prijs wel ok, natuurlijk. Probeer anders eens de Astrotecs en laat weten of 't wat is, ben ik wel benieuwd naar. ClieOS had wel lovende woorden over de BA-IEM meen ik.
ok en hoe zit dat het met dat takstar spul?
Ik luister vooral house hardstyle hardcore enz.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:38:12 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117896971
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

ok en hoe zit dat het met dat takstar spul?
Ik luister vooral house hardstyle hardcore enz.
De Pro 80, TS-650 en HD5000 lijken me allemaal wel wat. Heb nu de HI1500 die meer voor entertainment/Hi-fi doeleinden is, de TS-650 is onderweg, daar verwacht ik meer van. Maar aanraden kan ik niet zonder ze allemaal geprobeerd te hebben, wat wel erg extreem zou zijn. Zou je die witte closed Astrotecs van MP4 niet willen proberen? :D
pi_117915360
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De Pro 80, TS-650 en HD5000 lijken me allemaal wel wat. Heb nu de HI1500 die meer voor entertainment/Hi-fi doeleinden is, de TS-650 is onderweg, daar verwacht ik meer van. Maar aanraden kan ik niet zonder ze allemaal geprobeerd te hebben, wat wel erg extreem zou zijn. Zou je die witte closed Astrotecs van MP4 niet willen proberen? :D
Neh, niks voor mij ik hou sowieso niet van wit en ik hou ook meer van gewoon normale grootte koptelefoons niet zo'n dun dingetje.
pi_117915714
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ok heb m´n v911 besteld:

De losse helicopter
Losse lader
5x accu 150 mAh
5 paar hoofdrotors

Totaal 38.21 dollar kwijt nog goedkoper dan de RTF versie :7

Ik ga later ook nog wel eens zo´n quadcopter kopen en dan ga ik ook voor de 929 omdat de versie zonder remote bijna niks scheelt met de losse versie van de 939.

Bij de 929 staat ook dat je met een andere remote geen `3D stunt moves´ zou kunnen doen.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?

En shiz merkte je ook verschil tussen de v911 zender en de Turnigy?

Edit: hier nog de li-ion accumod voor de Turnigy 9x erg handig als je hem meer gaat gebruiken:
http://www.rcmodelreviews.com/tendollarbattery.shtml
Heb het zelf al gedaan stelt niks voor
Dat laatste werkt nu dus niet meer weerstandje schiet steeds los -O- dus deze maar gekocht http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item19d3ce5658
Dus wil je af van die @#$% aa batterijen dan denk ik dat dit de beste oplossing is en voor 10 dollar ook helemaal niet duur
pi_117916744
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Dat laatste werkt nu dus niet meer weerstandje schiet steeds los -O- dus deze maar gekocht http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item19d3ce5658
Dus wil je af van die @#$% aa batterijen dan denk ik dat dit de beste oplossing is en voor 10 dollar ook helemaal niet duur
Je kon beter een LiFe accu gekocht hebben; die heeft een lager voltage dus wordt er niet zoveel in hitte omgezet. Deze is goed; heb 'm zelf ook; had geen zin in 8 batterijen of zo'n vage batterijmod.

Let wel héél goed op dat je de polariteit checkt (ofwel plus/min niet omwisseld); dan krijg je rook....zeg ik uit ervaring :@ ....
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:33:15 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117918326
Sowieso zijn de 18650 nog al dangeroes. :P Daar wil ik eigenlijk niet mee rommelen gaan, doe ik liever idd zo'n ander alternatief. Hoewel... ik heb tigduizend rechargables thuis, da's het probleem ook niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Neh, niks voor mij ik hou sowieso niet van wit en ik hou ook meer van gewoon normale grootte koptelefoons niet zo'n dun dingetje.
Godver. :( Nu moet ik 'em zelf halen (curiosity has its price). :P
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:08:35 #223
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117919071
Komt het vaker voor dat de status van verzending al bijna een week op "Departure from outward office of exchange" staat?
pi_117920771
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:08 schreef Pino112 het volgende:
Komt het vaker voor dat de status van verzending al bijna een week op "Departure from outward office of exchange" staat?
ja, had ik bij mijn v911 ook, de tracking ging ook niet verder dan dat.
pi_117921005
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:08 schreef Pino112 het volgende:
de pakketjes die ik gehad heb en verzonden waren met China post oid (de lokale post boeren zeg maar) bleven daarop steken inderdaad, pas een paar dagen na aflevering veranderde de status naar delivered..
pi_117921011
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso zijn de 18650 nog al dangeroes. :P Daar wil ik eigenlijk niet mee rommelen gaan, doe ik liever idd zo'n ander alternatief. Hoewel... ik heb tigduizend rechargables thuis, da's het probleem ook niet.

[..]

Godver. :( Nu moet ik 'em zelf halen (curiosity has its price). :P
Als er nog eens iets anders getest moet worden laat het maar weten dan zal ik er wel even over nadenken ;)
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:40:54 #227
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117921116
Oh oke, dus hij is al gewoon onderweg. Afwachten dus :D
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:44:13 #228
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_117921131
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

SD? Deze is m'n laatste normale aanschaf meen ik. En sinds gisteren deze microSD (retailmenot.com voor coupon).
Welke coupon ik had maar de 5 % gebruikt of is er een betere?
Maar ik wou hem bestellen en op een van de laatste stappen van paypal kreeg ik een soort van 404 error?!? Paypal was iets aan het laden en ik opende even een ander tabblad, toen ik terug kwam was de pagina gecrasht.. Is die bestelling nou gemaakt?

Edit heb net mail gekregen dat betaling gelukt is *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door SuperChips op 13-10-2012 10:44:42 ]
Say whaaaat?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:08:19 #229
48067 neo2000
pi_117921376
Glazen bol says noooo.
pi_117921442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je kon beter een LiFe accu gekocht hebben; die heeft een lager voltage dus wordt er niet zoveel in hitte omgezet. Deze is goed; heb 'm zelf ook; had geen zin in 8 batterijen of zo'n vage batterijmod.

Let wel héél goed op dat je de polariteit checkt (ofwel plus/min niet omwisseld); dan krijg je rook....zeg ik uit ervaring :@ ....
Dat van de polariteit wist ik al ik heb immers al 2 li-ion pakketjes erin gehad en omdat die weerstand er nog niet in zat piepte dat ding als een malle omdat hij in de LVC ging, die losse pakketjes dan maar gebruiken voor mijn zelfgemaakte usb-lader.
Die accu die jij hebt vind ik een beetje te klein en een 2200 mAh Li-Fe was al 20 dollar 2x zo duur dan een lipo dus ben ik maar voor de lipo gegaan.
pi_117922074
Lightake is best snel, van betaling tot levering 2 weken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:29:47 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117922743
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:30 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Als er nog eens iets anders getest moet worden laat het maar weten dan zal ik er wel even over nadenken ;)
Ja, de Takstar HD5000. :P
Zouden moeten zorgen voor een clubfeeling met veel bass. Maar die zijn niet zwart.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:44 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Welke coupon ik had maar de 5 % gebruikt of is er een betere?
Maar ik wou hem bestellen en op een van de laatste stappen van paypal kreeg ik een soort van 404 error?!? Paypal was iets aan het laden en ik opende even een ander tabblad, toen ik terug kwam was de pagina gecrasht.. Is die bestelling nou gemaakt?

Edit heb net mail gekregen dat betaling gelukt is *O*
;) ^O^
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:08 schreef neo2000 het volgende:
Glazen bol says noooo.
[ afbeelding ]
:P
pi_117923053
welke kleur heeft de hd5000 dan?
pi_117923205
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:43 schreef wesselbraaksma het volgende:
Zoek zelf eens wat op zeg! Google is your friend ;)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:03:31 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117925005
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:43 schreef wesselbraaksma het volgende:
;) http://takstar.com/eng/view.asp?id=639
Zo'n $38 all-in via www.mistertao.com (die het weer zoals vanouds doet *; ).

Of nog goedkoper :7 http://www.mistertao.com/(...)tem-10879032007.html
Of deze waar je wat bij krijgt (alleen wat hair express of made SF nu betekent :') ). :P

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 13-10-2012 13:16:51 ]
pi_117925342
Priceangels shipped nogsteeds niet. Ik koop m'n spullen wel ergens anders :')
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:19:21 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117925367
Was/is PA niet Brandsdragon/Davismicro? :P
pi_117925665
Huh? Weet niet wat je bedoelt, maar het is gewoon op de site van PA en in hun collectie, niet van die rare onderverkopers die ze onder zo'n ander kopje hebben staan of zo.
pi_117926856
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:19 schreef shiznuts het volgende:
Was/is PA niet Brandsdragon/Davismicro? :P
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Xetran het volgende:
Huh? Weet niet wat je bedoelt, maar het is gewoon op de site van PA en in hun collectie, niet van die rare onderverkopers die ze onder zo'n ander kopje hebben staan of zo.
Brandsdragon/davismicro zijn idd het zelfde, of priceangels ook onderdeel daar van is.. geen idee :P
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:05:32 #240
48067 neo2000
pi_117928352
Voor degene die op zoek zijn naar headphones; de JVC HA-S500 schijnt ook wel dikjes te zijn. Granted, deze is niet Chinees maar Japans, maar aangezien het toch af en toe al over value for money headphones ging.. Enige nadeel; hij's ook alleen in Japan verkrijgbaar. Maar daar hebben we dan bijvoorbeeld Fleabay weer voor. Zelf nog geen ervaring mee though, maar op head-fi e.d. is wel e.e.a. erover te vinden.
pi_117928546
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:05 schreef neo2000 het volgende:
Voor degene die op zoek zijn naar headphones; de JVC HA-S500 schijnt ook wel dikjes te zijn. Granted, deze is niet Chinees maar Japans, maar aangezien het toch af en toe al over value for money headphones ging.. Enige nadeel; hij's ook alleen in Japan verkrijgbaar. Maar daar hebben we dan bijvoorbeeld Fleabay weer voor. Zelf nog geen ervaring mee though, maar op head-fi e.d. is wel e.e.a. erover te vinden.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=JVC+HA-S500

staan toch gewoon op de normale ebay te koop? daarnaast is het een bekender merk hier..
JVC staat bij mij wel bekend als goed geluid.. mijn gehele surround set bestaat uit JVC productjes :)

al geeft dat natuurlijk nog geen hard bewijs dat de koptelefoons ook goed zijn :P
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:50:25 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117931382
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Brandsdragon/davismicro zijn idd het zelfde, of priceangels ook onderdeel daar van is.. geen idee :P
Dacht van niet (was dat niet onze spam site? EB?)
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 01:08 schreef Pino112 het a, volgende:
Ja, staat hij bij mij ook al meer dan een week op :'(
Over de tracking gesproken:
quote:
Oct 12, 2012 4:44:00 PM Status:Arrival at inward office of exchange, Location:AMSTERDAM

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 13-10-2012 16:56:11 ]
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:51:07 #243
48067 neo2000
pi_117931406
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:13 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=JVC+HA-S500

staan toch gewoon op de normale ebay te koop? daarnaast is het een bekender merk hier..
JVC staat bij mij wel bekend als goed geluid.. mijn gehele surround set bestaat uit JVC productjes :)

al geeft dat natuurlijk nog geen hard bewijs dat de koptelefoons ook goed zijn :P
Ebay = fleabay ;)
Maar allemaal uit Japan. Dus niet hier verkrijgbaar. En i.t.t. China rekenen Japanners wel verzendkosten helaas. Schijnt dan overigens nog steeds een koopje te zijn. Volgens head-fi dan.
pi_117932867
iemand nog tips voor een wireless optical muis
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:18:51 #245
48067 neo2000
pi_117933690
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:47 schreef sjeppert het volgende:
Logitech. Volgens mij zijn er maar enkele ervaringen van mensen die een Chinees merk geprobeerd hebben waarbij de muis ook echt beviel. Merendeel van de mensen die een China muis geprobeerd hebben (Ja, ik ook :') ) waren er niet echt helemaal tevreden over.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:32:43 #246
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_117934048
Is trouwens de site: chinesewebwinkels.nl van iemand hier?
pi_117934152
Kennerlijk lijden ze in china geen honger meer meer ofzo want de PA helpdesk is al de hele dag offline ;(
pi_117935412
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:51 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ebay = fleabay ;)
Maar allemaal uit Japan. Dus niet hier verkrijgbaar. En i.t.t. China rekenen Japanners wel verzendkosten helaas. Schijnt dan overigens nog steeds een koopje te zijn. Volgens head-fi dan.
ah oke :)..

Deze http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item19d5d57521 is goedkoopste en is toch met freeshipping/verzendkosten inbegrepen :P?

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:47 schreef sjeppert het volgende:
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:18 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Logitech. Volgens mij zijn er maar enkele ervaringen van mensen die een Chinees merk geprobeerd hebben waarbij de muis ook echt beviel. Merendeel van de mensen die een China muis geprobeerd hebben (Ja, ik ook :') ) waren er niet echt helemaal tevreden over.
Ik heb ook een muis, goedkoop maar werkt echt niet optimaal, veel oppervlaktes doet hij t maar half enzo..

nee gewoon een goedkope logitech nemen idd, heb je meer plezier van dan van een goedkope chinese :P
pi_117935513
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef Downstar het volgende:

Ik heb ook een muis, goedkoop maar werkt echt niet optimaal, veel oppervlaktes doet hij t maar half enzo..

nee gewoon een goedkope logitech nemen idd, heb je meer plezier van dan van een goedkope chinese :P
Ik heb er net 1 besteld in China, zou een goede moeten zijn :'). Zal het hier wel even melden als hij binnen is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117935557
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:25 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb er net 1 besteld in China, zou een goede moeten zijn :'). Zal het hier wel even melden als hij binnen is.
Ik heb er destijd 1 uit china gehaald, draadloos ding..
werkte op mijn bureau wel lekker hoor, daar niet van.. en voor 6 euro was het helemaal goedkoop..
maar je kan gewoon niet stellen dat z'n muisje concurreert met een goedkope logitech..:D
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:34:04 #251
48067 neo2000
pi_117935782
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

ah oke :)..

Deze http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item19d5d57521 is goedkoopste en is toch met freeshipping/verzendkosten inbegrepen :P?

[..]
De rest is allemaal 20 euro goedkoper.. Waar nog 20 euro shipping bij komt. ;)

Verder m.b.t. die muizen:

http://tweakers.net/price(...)185-%28blauw%29.html
http://tweakers.net/price(...)205-%28zwart%29.html
http://tweakers.net/price(...)185-%28grijs%29.html

Zaak in de buurt vinden die hetzelfde model verkoopt en je hebt ook geen shipping. :P
pi_117936303
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef neo2000 het volgende:

[..]

De rest is allemaal 20 euro goedkoper.. Waar nog 20 euro shipping bij komt. ;)

Verder m.b.t. die muizen:

http://tweakers.net/price(...)185-%28blauw%29.html
http://tweakers.net/price(...)205-%28zwart%29.html
http://tweakers.net/price(...)185-%28grijs%29.html

Zaak in de buurt vinden die hetzelfde model verkoopt en je hebt ook geen shipping. :P
Die M185 liggen ook bij de mediamarkt voor 15 euro. Heb er zelf eentje, degelijk gebouwd en met een batterijen doe je jaren. Kan volgens mij geen china-mouse tegenop van dezelfde prijs
pi_117936748
Wat is Tinydeal voor een belachelijk site?

Ik vul een winkelmandje en betaal met paypal, daarna vraagt ie om verzendmethode en moet ik weer betalen. (ik koos voor de gratis variant) Deze keer paypal uitgeklikt en eerst eens bij mn orders gekeken. De aankoop staat er 3 maal tussen?! Bij 2 van de 3 staat een Pay Now button en Pending, en bij de andere alleen Pending (wat volgens de (?)-knop zou slaan op nog niet betaald omdat de prijzen nog kunnen veranderen, wacht 24 uur en klik op voeg toe aan winkelmandje??).

Dit heb ik op priceangels en tinydeal toch echt niet meegemaakt..

Maar de vraag is, is Pending een goede status na aankoop? Iemand ervaring?

edit: de 5e is nu processing!

[ Bericht 2% gewijzigd door dramatic op 13-10-2012 20:20:47 ]
pi_117936910
waarom word er in de OP geadviseerd om met Paypal te betalen? Kan dat niet gewoon met mijn CC (die direct aan mijn rekening gelinkt is) ?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:14:26 #255
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117936944
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef gogosweden het volgende:
waarom word er in de OP geadviseerd om met Paypal te betalen? Kan dat niet gewoon met mijn CC (die direct aan mijn rekening gelinkt is) ?
Ja hoor dat kan prima (maar niet elke CC heeft verzekering daarom ;))
pi_117936965
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:14 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja hoor dat kan prima (maar niet elke CC heeft verzekering daarom ;))
verzekering? :@

voor zover ik weet heb ik een normale visa, hangt direct aan mijn bankrekening en gebruik diezelfde kaart als pinpas :Y
pi_117936991
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:15 schreef gogosweden het volgende:

[..]

verzekering? :@

voor zover ik weet heb ik een normale visa, hangt direct aan mijn bankrekening en gebruik diezelfde kaart als pinpas :Y
Paypal biedt kopersbescherming, geen idee of zo'n CC dat ook doet.
pi_117937031
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:15 schreef dramatic het volgende:

[..]

Paypal biedt kopersbescherming, geen idee of zo'n CC dat ook doet.
hmm, en in hoeverre kan dat handig zijn als ik iets koop van DX ?
pi_117937080
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Ten eerste zou ik niets van DX kopen zoal hier eerder al is aangegeven. Wat wil je eigenlijk kopen als ik mag vragen?
Ten tweede heeft Visa wel een Aankoopverzekering maar zou ik even goed toch paypal gebruiken simpelweg omdat het veel makkelijker.
pi_117937114
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef gogosweden het volgende:

[..]

https://www.paypal.com/nl(...)eral/PBPInfo-outside
miss kan je zelfs je visa aan je paypal koppelen ofzo. nog makkelijker :)
pi_117937159
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef dramatic het volgende:

[..]

Ja dat kan je doen, hebben wij thuis hier ook. Hoef je alleen maar in te loggen en kun je op betalen klikken.
pi_117937357
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ten eerste zou ik niets van DX kopen zoal hier eerder al is aangegeven. Wat wil je eigenlijk kopen als ik mag vragen?
Ten tweede heeft Visa wel een Aankoopverzekering maar zou ik even goed toch paypal gebruiken simpelweg omdat het veel makkelijker.
hmm hoezo niet van DX?

Ik wil dit hebben. Leuk beginnerssetje, en die meuk is veel goedkoper in china dan hier. (denk aan meer dan het dubbele)
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef dramatic het volgende:

[..]

Ik ben nog geen 18. 13.gif
pi_117937399
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:26 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hmm hoezo niet van DX?

Ik wil dit hebben. Leuk beginnerssetje, en die meuk is veel goedkoper in china dan hier. (denk aan meer dan het dubbele)

[..]

Ik ben nog geen 18. [ afbeelding ]
Zou ik hier kopen:
http://lightake.com/detai(...)__Green-58540?ref=cj

goedkoper en die site werkt tenminste :) of zijn ze niet gelijk?
pi_117937451
quote:

[..]

Ik ook niet, maar heb al 3 jaar Paypal (sinds 13/14 ofzo). Gewoon een ander geboortejaar invullen.
pi_117937466
quote:

[..]

hmm hoezo niet van DX?

Slechte Service, Lange levertijd, Slechte aftersales om even een paar nadelen te noemen.
pi_117937524
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:27 schreef dramatic het volgende:

[..]

Zou ik hier kopen:
http://lightake.com/detai(...)__Green-58540?ref=cj

goedkoper en die site werkt tenminste :) of zijn ze niet gelijk?
zitten een paar kleine verschillen tussen, maar dat maakt opzich niet zoveel uit. De uno zit er in en daar gaat het om. De rest is bijzaak. Zal wss de order combineren met wat andere kleine componenten.

Hoe zit het met belasting?
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef DrNick het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar heb al 3 jaar Paypal (sinds 13/14 ofzo). Gewoon een ander geboortejaar invullen.
ja, maar had gehoord dat als ze er achter kwamen je een shitstorm kon krijgen ofzo.

Maar waarom word via CC betalen afgeraden? Minder rompslomp lijkt me toch?
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Slechte Service, Lange levertijd, Slechte aftersales om even een paar nadelen te noemen.
Hmm okdan
pi_117937544
quote:

[..]

hmm hoezo niet van DX?

[..]

Kies voor 1 van deze webshops in deze post genoemd

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:58 schreef nodig het volgende:

[..]

Over het algemeen:

Pandawill
Priceangels
Ebay
Lightake
Focalprice
Ever buying

Grote tip voor de goedkoopste prijs; als ik iets gevonden heb zoek ik eerst even of het goedkoper kan, 1. chinaprices.us 2. ebay.com 3. Ik zoek nog wat chinese webshops door die meestal zeer goedkoop zijn aangezien mijn ervaring is dat chinaprices niet altijd even goed alles doorzoekt, ik neem hierbij vaak buyincoins.com

EDIT: Heb trouwens weer even 50euro overgemaakt naar PayPal. 15 euro voor een nieuwe V911 de rest is als reserve voor eventuele toekomstige dingen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:18:06 #268
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117940697
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef Coenehv het volgende:
Is trouwens de site: chinesewebwinkels.nl van iemand hier?
Zo te zien is hij van Karim Elzeny, weet niet of hij hier ook post :P

Mja beetje jammer zulke sites die oa van die "hippe" na-maak koptelefoons promoten.
Blijf dan maar lekker bij fok! :D
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:13:20 #269
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_117942529
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zo te zien is hij van Karim Elzeny, weet niet of hij hier ook post :P

Mja beetje jammer zulke sites die oa van die "hippe" na-maak koptelefoons promoten.
Blijf dan maar lekker bij fok! :D
Ja klopt. Vroeg me het alleen af haha.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:22:55 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117942884
Ik laat wel weten of die Astrotecs en HD5000 wat zijn... :'(
pi_117943080
Hmmm die :

http://chinesewebwinkels.nl/

lijkt wel erg veel op de door user Skiet gehoste website: www.chinesewebshops.com

Wie heeft wie nageaapt :P?
pi_117943209
Nice Shiz, ben wel erg benieuwd naar de Astrotecs. Heb sinds een paar maanden de Astrotec AM 90(in ear) en ben er wel erg ook over te spreken.
Geloof in Winne als een religie
  zondag 14 oktober 2012 @ 09:12:10 #273
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_117948783
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:

Ahappydeal is van Davismicro, priceangels niet.
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
pi_117949952
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 23:22 schreef shiznuts het volgende:
Ik laat wel weten of die Astrotecs en HD5000 wat zijn... :'(
Die hd5000 zien er trouwens wel vet uit.
pi_117950223
Wat zijn op hoofdlijnen de verschillen tussen deze shops:

Pandawill
Priceangels
Lightake
Focalprice
Ever buying

Dealextreme gebruik ik niet meer. Wat is volgens jullie de beste vervanger?? Prijs/kwaliteit? Lighttake vind ik wel prettig.
Love is in the air!
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:05:35 #276
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117950379
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:56 schreef Landgeld het volgende:

Pandawill
Priceangels
Lightake
Focalprice
Ever buying

Dealextreme gebruik ik niet meer. Wat is volgens jullie de beste vervanger?? Prijs/kwaliteit? Lighttake vind ik wel prettig.
Gewoon van de goedkoopste bestellen, ikzelf heb ervaring met buyincoins (3x), lightake (jiayu), ever buying (1x), de rest heb ik nooit besteld maar hebben fokkers goeie ervaringen mee/word door fokkers veel besteld.
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:08:31 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117950430
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Blegh. DX. :')

Persoonlijke aanraders:
Buyincoins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
EverBuying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
BangGood (BG)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg slechte afhandeling, koop liever elders, groot assortiment echter)

Verder:
Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk naar de feedbackscores) (Alibaba/DHGate)
www.tmall.com // www.taobao.com // >> // www.mistertao.com // www.zarmark.com

Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Deze topicreeks doorzoeken: http://www.google.nl/sear(...)l+fchinese+webshops+

Coupons:
OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:29:26 #278
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_117950820
Neo, stuur even door aan je zwager. Het is weer tijd... :D

http://www.action.nl/weekaanbiedingen
pi_117951167
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:05 schreef nodig het volgende:

[..]

Gewoon van de goedkoopste bestellen, ikzelf heb ervaring met buyincoins (3x), lightake (jiayu), ever buying (1x), de rest heb ik nooit besteld maar hebben fokkers goeie ervaringen mee/word door fokkers veel besteld.
Maar wat is de goedkoopste van dat rijtje? Of verschilt dat weer per product..
Love is in the air!
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:54:34 #280
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117951322
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:47 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Maar wat is de goedkoopste van dat rijtje? Of verschilt dat weer per product..
Verschilt idd, www.chinaprices.us kan je vergelijken. eBay is ook vaak de moeite waard voor de goedkoopste prijs.
pi_117951745
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:54 schreef nodig het volgende:

[..]

Verschilt idd, www.chinaprices.us kan je vergelijken. eBay is ook vaak de moeite waard voor de goedkoopste prijs.
Ok. Dat is handig als je iets ziet :)
Vaak vind ik het leuk om gewoon rond te surfen op 1 site en dan wat in mijn winkelmandje te laden :)

Pak ik wel gewoon lighttake..
Love is in the air!
pi_117951780
quote:
(ik wil niet weten wat dat me allemaal wel niet gekost heeft ;( )
Srry drukte op quote ipv edit.
pi_117951791
zijn er nog handige dingen die je voor deze koude winter goed kunt gebruiken?
pi_117951810
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:18 schreef pazara het volgende:
Chinese vrouwen die je warm houden ;)
pi_117951831
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:19 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Chinese vrouwen die je warm houden ;)
lol
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:24:07 #287
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117951901
Paar weken geleden gepost over de PVC wall sticker die ik bij Focalprice besteld had om m'n muur hier wat andere uitstraling te geven. Nou hij zit en hierbij even kleine review (paar mensen vroegen hier toen om).

Geometric Figure PVC Home Wall Decal Sticker 120 x 110cm (Dark Grey)

Pakketje kwam via DHL aan bij mij, hij was security checked.. maar gewoon doorgelaten dus ^O^
Waarde die op het pakket stond was trouwens een stuk meer dan de max van 22 euro, desondanks gewoon zonder extra kosten doorgelaten door DHL, dus geen extra belasting :9
Nou, hoe kan je dat op de muur krijgen, uhh... zo dus:

Prima instructies :7

De vormen zaten op een groot vel welke ik verknipt heb en de vormen met plakbandje even gepositioneerd heb op de muur om te kijken hoe het er uit kwam te zien.

Dan eerst achterkantje er af halen, goed met een pinpas de vorm overtrekken op de muur zodat deze overall goed gehecht zit. Langzaam en voorzichtig het voorste folie vewijderen (voorzichtig! bij mij bleef een lijntje gedeeltelijk zitten en scheurde, maar dit heb ik eigenlijk gewoon eenvoudig weten te fixen, zijn tenslotte gewoon stickers O-) ). En dan heb je ineens een vette graphic op je muur!
(Btw, ze zijn donder grijs, net geen zwart. Zoals aangegeven in de order :) chill!)

Deze wall sticker is te HIER te koop bij Focal :P
Ze hebben ook nog een heel aantal andere stickers, oa met meer kleur en natuurlijk andere vormen.
Hier te vinden bij focalprice
Daarnaast had ik nog een micro usb kabeltje besteld, voro handig onderweg opladen zonder een hele kabel in je tas te moeten hebben :P

Pen ligt er bij ter vergelijking van de grootte van het kabeltje :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:24:13 #288
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117951905
quote:
die touchscreen handschoentjes, kan je mooi je jiayu bedienen op de fiets!
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:27:59 #289
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117951979
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:15 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Vaak vind ik het leuk om gewoon rond te surfen op 1 site en dan wat in mijn winkelmandje te laden :)

Ik zie meestal iets dat ik wil hebben en kijk dan of dat goedkoper kan, vaak kan dit en heb ik weer wat bespaard :D Dat is de sport van het chinashoppen, Bovendien houd elke chinashopper van meerdere pakketjes ipv 1 groot pakket
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:10:48 #290
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_117953145
quote:
16s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:24 schreef tokko1 het volgende:
tekst
Cool! Maar hoe groot zijn de "kubussen" in doorsneede? Kan het ook op een ietwat korrellige muur?

:D
pi_117953442
Hallo fokkers,

Ik host ChineseWebwinkels.nl en zag in mijn google Analytics statistieken dat er wat bezoekers vanaf dit forum kwamen. Ik ben hier niet om mijn eigen website te promoten, maar ik kan wellicht wat zaken ophelderen en verduidelijken. Ook sta ik open voor vragen of opmerkingen.

Ik heb een aantal pagina's teruggelezen en helaas kwam ik erachter dat er een andere website online is met hetzelfde lay-out, dezelfde afbeeldingen, dezelfde logo's en ongeveer dezelfde inhoud als mijn website. Onze website is al vanaf Januari 2012 actief op het domein ChineseWebwinkels.nl en heeft niets met andere domeinen behalve forum.chinesewebwinkels.nl te maken.

Genoeg gepraat over 'Mijn eigen blogje'. Ik zal vanaf nu dit topic actief volgen en niet over mijn website posten. Ik hoop dat dit bericht niet als reclame of zelfs spam gezien wordt..
pi_117953485
quote:
Ik heb van DX een paar touchscreen handschoenen besteld, de handschoenen van EB zijn echter een stuk beter. Ook heb ik sneeuwstappers van Sunsky-Online.com besteld, zo glij je op wintersport (of in Nederland) niet uit. Erg handig, zoek even op 'Snow'.
pi_117953501
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 10:56 schreef Landgeld het volgende:

Pandawill
Priceangels
Lightake
Focalprice
Ever buying

Bij mij stijgen lightake qua service eruit en BIC vaak qua goedkoopheid..

pandawill heeft daarnaast weer een mooi up to date assortiment wat betreft tablets en phones|

Warrom ever buying in dat lijstje staat is mij een raadsel! ik heb z'n 2-3 orders ( los van 1 centdeals :P) daar gedaan.. met alles is wel wat mee gebeurd..
verzending naar 2 weken pas, terwijl t wel degelijk in stock was volgens hun..
slechte service, gebrekkig engels..

Orders die na betaling zo maar uit je orderlijst zijn, en nooit wat ontvangt meer..
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:25:38 #294
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117953584
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

Bij mij stijgen lightake qua service eruit en BIC vaak qua goedkoopheid..

pandawill heeft daarnaast weer een mooi up to date assortiment wat betreft tablets en phones|

Warrom ever buying in dat lijstje staat is mij een raadsel! ik heb z'n 2-3 orders ( los van 1 centdeals :P) daar gedaan.. met alles is wel wat mee gebeurd..
verzending naar 2 weken pas, terwijl t wel degelijk in stock was volgens hun..
slechte service, gebrekkig engels..

Orders die na betaling zo maar uit je orderlijst zijn, en nooit wat ontvangt meer..
Ik heb er 1x iets besteld, de sipik sk68, was bij hun het goedkoopst. Weet niet precies hoe snel die verzonden werd maar igg binnen 3 dagen (anders had ik het wel onthouden :P)

EDIT:
Nodig luie flikker, je kan best even opzoeken hoe snel ie verzonden werd
Heb t even nagekeken, hij werd dezelfde dag nog verzonden. Ikzelf heb er dus wel goede ervaring mee maar heb er slechts 1 order gedaan ;)
pi_117953731
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:20 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Hallo fokkers,

Ik host ChineseWebwinkels.nl en zag in mijn google Analytics statistieken dat er wat bezoekers vanaf dit forum kwamen. Ik ben hier niet om mijn eigen website te promoten, maar ik kan wellicht wat zaken ophelderen en verduidelijken. Ook sta ik open voor vragen of opmerkingen.

Ik heb een aantal pagina's teruggelezen en helaas kwam ik erachter dat er een andere website online is met hetzelfde lay-out, dezelfde afbeeldingen, dezelfde logo's en ongeveer dezelfde inhoud als mijn website. Onze website is al vanaf Januari 2012 actief op het domein ChineseWebwinkels.nl en heeft niets met andere domeinen behalve forum.chinesewebwinkels.nl te maken.

Genoeg gepraat over 'Mijn eigen blogje'. Ik zal vanaf nu dit topic actief volgen en niet over mijn website posten. Ik hoop dat dit bericht niet als reclame of zelfs spam gezien wordt..
Welkom in dit topic :)!

en thanks voor de uitleg!

@nodig: ik heb er destijds een order geplaatst voor een zaklamp van dacht +-39$ ofzo..
na betaling kwam hij ook netjes in mijn order list te staan, toen heb ik een week gewacht..
was er niks verzonden... even contact gezocht, en het zou wel allemaal goed komen ( no worries friend!)

nou na nog een aantal dagen te hebben gewacht, eens gekeken of er al een update was
en wat bleek heel de order was weg gehaald, maar geen refund of dergelijks gehad..
weer contact gehad natuurlijk, en toen melde ze ja foutje in systeem.. hij is al 5 dagen terug verzonden.. heb toen een week of 3 nog gewacht en net een dag voor ik hem niet meer kon claimen, maar geclaimed bij paypal.. gelukkig wel mijn geld terug gehad toen.. maar nooit een lamp ontvangen..

daarnaast zijn ook de helft van mijn 1 cent deals nooit naar mij verstuurd? al gaat het daar maar op 1 cent, maargoed het gaat om het principe..

[ Bericht 24% gewijzigd door Downstar op 14-10-2012 13:37:01 ]
pi_117953825
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:15 schreef Landgeld het volgende:

[..]

ChinaPricefinder.com is ook z'n site als de site die hierboven genoemd wordt. Deze site vind ik persoonlijk prettiger, ook heeft deze site meer functies.
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:37:48 #298
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117953900
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:20 schreef ChineseWebwinkels het volgende:
Hallo fokkers,

Als blijkt dat je hier inderdaad alleen komt om mee te posten, en niet om reclame te maken, ben je van harte welkom.

Spammers/ongevraagde reclame maken daarintegen hebben we niet zo'n zin in.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_117953928
quote:
16s.gif Op zondag 14 oktober 2012 12:24 schreef tokko1 het volgende:
Sticker op de muur, mooi, tekst tekst tekst
Ziet er super tof uit _O_
Jammer dat ik grof gestucte muren heb anders zou ik ze ook gekocht hebben denk ik :)
pi_117954003
http://www.focalprice.com(...)a4c3BAB#.UHqkx4ZJNMQ

Deze ziet er wel vet uit, glow in the dark :P
pi_117954012
En vol :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')