Ik nog niet, verwacht hem als eerste van de verzonden dingen die naar mij onderweg zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef davedavy het volgende:
Zeg zijn er hier al mensen die hun muismat hebben ontvangen?
Ik vandaag toevallig nog, ik ben benieuwd of de actie nog geldig is, wil namelijk nog wel een tweedequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef davedavy het volgende:
Mijne is nu alweer 16 dagen onderweg, grrr. Maarja nu heb jij geluk de volgende keer ik (G3 binnen 6 dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef davedavy het volgende:
Ik heb al vrij veel dingen van Artscow besteld vorige week en is nu al aangekomen, 6 dagen, wat weer zeer snel is. Artscow is toch me geluks-shop als het gaat om snelheid
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik vandaag toevallig nog, ik ben benieuwd of de actie nog geldig is, wil namelijk nog wel een tweede
En is ie nog geldig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijne is nu alweer 16 dagen onderweg, grrr. Maarja nu heb jij geluk de volgende keer ik (G3 binnen 6 dagen)
[..]
Ehmm geen idee eigenlijk, maar dacht dat de actie eerst tot 31 september liep maar toen nog is verlengd t/m 30 oktober.quote:
alleen de link maar weer even vinden........quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ehmm geen idee eigenlijk, maar dacht dat de actie eerst tot 31 september liep maar toen nog is verlengd t/m 30 oktober.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
alleen de link maar weer even vinden........
Moet je even naar die post toe gaan, staat ook de link in.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef davedavy het volgende:
[..]
Actie is verlengt tot 31 Oktober volgens hun website
Tot 31 Oktoberquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik vandaag toevallig nog, ik ben benieuwd of de actie nog geldig is, wil namelijk nog wel een tweede
Hier net zo helaas..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijne is nu alweer 16 dagen onderweg, grrr. Maarja nu heb jij geluk de volgende keer ik (G3 binnen 6 dagen)
[..]
Awei ES900i schijnt goed te werken met een iOS-device. Heb er zelf geen ervaring mee, maar hier gelezen te hebben is ie wel goed. Alleen soms iets teveel bass, maar dat ligt aan de muziek die je luistert.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Heeft iemand nog tips voor oordopjes waarmee ik m'n iPod touch 2g kan bedienen.
Gewoon de standaard dingen, skippen, play/pause en volume.
Brainwavz beta. Volume gaat niet overigens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Heeft iemand nog tips voor oordopjes waarmee ik m'n iPod touch 2g kan bedienen.
Gewoon de standaard dingen, skippen, play/pause en volume.
En, zeg nu eens eerlijk... hoeveel heb je tot nu toe al verdiend door jouw unieke promocode op Fok te posten?quote:
Idd, dat was ook de reden waarom ik de grijze wou, die zag er ''neutrall'' uit. Heb jij via ebay besteld? Hoe heb jij de kleur dan aangegeven? Ik kreeg niet die box te zien in PayPalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Downstar het volgende:
ook ik had die handschoenen besteld, hier dus echt niet in de action verkrijgbaar..
deze week 2 x geweest ( niet voor die handschoenen hoor) maar ook nergens zien liggen..
online folder vind ik ze dus ook niet..
ik heb ze ook bij Bic gekocht voor 1,50 ofzo met coupon.. en zijn inmiddels al verzonden
wel grijze besteld trouwems, 3 vingers met een grijze top is focking lelijk
in bic gekocht, en daar grey color aan geklikt.. en later ook nog ff message bij mijn order toegevoegd dat ik de grijze wil hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Idd, dat was ook de reden waarom ik de grijze wou, die zag er ''neutrall'' uit. Heb jij via ebay besteld? Hoe heb jij de kleur dan aangegeven? Ik kreeg niet die box te zien in PayPal
Ik had op de BIC site gekeken maar kwam ze daar niet tegenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
in bic gekocht, en daar grey color aan geklikt.. en later ook nog ff message bij mijn order toegevoegd dat ik de grijze wil hebben
57 cent ofzo, hoeveel heb je er bij ebay voor betaald dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had op de BIC site gekeken maar kwam ze daar niet tegenHoeveel kosten ze daar zonder een coupon?
$2,45 Huh hoe kan jij ze dan voor 57 cent hebben? Is dat wel zonder coupons? Iemand die dit eerder poste (superchips) had er $3,55 ofzo voor betaald. Heb je toevallig een linkje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
57 cent ofzo, hoeveel heb je er bij ebay voor betaald dan?
hahah ik maakte maar ff een grapje, om juist deze reactie van je te verwachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
$2,45 Huh hoe kan jij ze dan voor 57 cent hebben? Is dat wel zonder coupons? Iemand die dit eerder poste (superchips) had er $3,55 ofzo voor betaald. Heb je toevallig een linkje?
Dacht dat je de coupons ofzo vergeten was hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahah ik maakte maar ff een grapje, om juist deze reactie van je te verwachten
geen paniek ze zijnb op bic ook gewoon 2,45
Muismat en een make-up tasje/toilettasje binnen van artscow. Spul is van redelijke kwaliteit, het is in ieder geval erg scherp geprint, dat viel me echt dik mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef davedavy het volgende:
Neuh, subtrim niet nodig inderdaad, ik gok 1/3e van volle trim in richting throttle down nodig om 'em niet idle te laten draaien. Merkte trouwens wel dat de batterijen wel van redelijk korte duur zijn. Misschien maar ff upgrades bij kopen ofzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Niet eens subtrim nodig voor de 911?, mooi, en voor de 9958 dus nog wel wat (kan je trouwens vinden onder function settings en dan subtrim)
Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen of ik er nou toch nog een originele afstandbediening bij ga kopen als reserve, maar ik denk dat ik toch alleen maar met de 9x ga vliegen.
Ook jammer dat de ladybird van Hobbyking niet werkt met de 9x, weet jij trouwens nog andere leuke quadcopters?
Ik krijg dat niet uitbetaald he? Ik moet dat uitgeven op Artscow zelf dus ik doe er niks mee. Verder kwam 80% van andere bronnen. Ik verdien er dus in principe niks mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
En, zeg nu eens eerlijk... hoeveel heb je tot nu toe al verdiend door jouw unieke promocode op Fok te posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |