Zoiets:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:28 schreef yorkick het volgende:
[..]
Sorry, was nog niet wakker. Wel raar, want heb bij die verkoper afgelopen weken dus 3 besteld. Waren snel binnen en goede prijs. Kan ze nu verder ook niet meer zo snel vinden.
[..]
Mijn vraag was ook wat jij ermee doet;). Snap dat je er aardig wat mee kan, maar misschien dat je een leuk projectje hebt ofzo?
In ieder geval bedankt voor de link,
Nope, op de een of andere manier willen de V911, V929 en 9958 niks te maken hebben met m'n 9x.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
copter in bind modus zetten
9x uitzetten en knopje op.achterkant ingedrukt houden terwijl je de 9x weer aanzet dat zou moeten werken.......
Ik heb er lichtjes op verschillende radiografisch bestuurbare voertuigen mee gemaakt en nog veel meer.quote:
Heb je eerst wel een standaard turnigy modus geselecteerd waar nog niks in aangepast is behalve dat mode 2 geselecteerd is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope, op de een of andere manier willen de V911, V929 en 9958 niks te maken hebben met m'n 9x.
Of m'n 9x zuigt... of nou ja, ik.
en heeft gebracht?quote:
Hmm, door te kloten met verschillende dingen en aan- en uitzetten doet 'ie het nu opeens. Don't ask me wat de truc nu was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:39 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Heb je eerst wel een standaard turnigy modus geselecteerd waar nog niks in aangepast is behalve dat mode 2 geselecteerd is?
6.10 HKD (hongkong dollarsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:34 schreef Iemand91 het volgende:
2 oktober besteld en net binnengekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
$6.10 aan shipping...'t heeft mij in totaal minder gekost![]()
Maar waar dat ding op 't 3e plaatje nou voor is?![]()
Helaas nog geen bijpassende lenzen kunnen vinden...
Daar is 'ie weer!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
6.10 HKD (hongkong dollars!) ja, z'n ¤0,61
Deze gekocht (dollartje goedkoper) http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef SuperChips het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)-4s-3gs-p-39212.html
Besteld![]()
Capacitive handschoenen die je op touchscreen kan gebruiken
Action had ze deze week ook in de aanbieding, voor ook iets rond die prijs geloof ik (weet het niet zeker meer, net alle krantjes weggegooid gister)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef nodig het volgende:
Naar aanleiding van deze post
[..]
Deze gekocht (dollartje goedkoper) http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
Staat er:
Please leave notes in PayPal(Not email/Message) when making the payment about COLOR. We will randomly dispatch if you don't notify the color you prefer in the order.
Ik dus tijdens het bestellen opzoek naar die box waar je dat in kan vullen (kom hem normaal wel tegen) maar heb hem niet gezien.... Alsnog even via eBay message doorgegeven dat ik graag grijs wil, nu maar hopen dat het overkomt..
EDIT:
Iemand ervaring of eBay messages goed werkt of kan ik beter ook nog een normale mail sturen? Het is uiteindelijk via BuyInCoins gelukkig
Zie hem niet in de online folder staan!, misschien dat je hem bij een andere winkel ofzo hebt gezienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Action had ze deze week ook in de aanbieding, voor ook iets rond die prijs geloof ik (weet het niet zeker meer, net alle krantjes weggegooid gister)
Grrr, nou wil ik het weten ook... kan het niet de folder van vorige week zijn? hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Zie hem niet in de online folder staan!, misschien dat je hem bij een andere winkel ofzo hebt gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Grrr, nou wil ik het weten ook... kan het niet de folder van vorige week zijn? haha
edit:Action (of Aldi)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
Niet eens subtrim nodig voor de 911?, mooi, en voor de 9958 dus nog wel wat (kan je trouwens vinden onder function settings en dan subtrim)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hmm, door te kloten met verschillende dingen en aan- en uitzetten doet 'ie het nu opeens. Don't ask me wat de truc nu was.Bij de V911 moet je wat throttle-downtrim toepassen. De 9958 moet je vol yaw-links en pitch-forward trimmen (en dat is zelfs niet genoeg eigenlijk).
't Werkt dus.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Grrr, nou wil ik het weten ook... kan het niet de folder van vorige week zijn? haha
edit:Ich habe den gespot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruidvat foldertje ¤5,99
Zijn niet precies hetzelfde als die ik heb gekocht![]()
Held!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Ich habe den gespot!
Kruidvat foldertje ¤5,99
Zijn niet precies hetzelfde als die ik heb gekocht
neeejquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, bij de Action die handschoentjes voor 89 cent.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
neeejzijn het ook exact dezelfde dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door ManageTheAnger op 10-10-2012 19:20:16 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |