Gewoon even iets verder zoeken @ banggood. Compleet pakket is omgerekend naar euro's 31 euro ongeveer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Hoezo kost die heli 15 euro en de heli + afstandsbediening 40 euro? Kan je die ook goedkoper krijgen?
Best lifedecision ev4r!!1!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef David_ het volgende:
Ik heb net ook de ES800M oordopjes besteld (op Priceangels), want voor 5 eu waarom niet
Als het kan gewoon in delen doen. Bedoel het kost je niks meer!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef dSLRFan het volgende:
Zet PriceAngels ook standaard een lagere prijs op het pakketje net als DX? Of moet ik mijn bestelling even in delen doen?
Yep, standaard 8 usd en gift...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef dSLRFan het volgende:
Zet PriceAngels ook standaard een lagere prijs op het pakketje net als DX? Of moet ik mijn bestelling even in delen doen?
Die waren laatst vet goedkoop bij de ACTIONquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef SuperChips het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)-4s-3gs-p-39212.html
Besteld![]()
Capacitive handschoenen die je op touchscreen kan gebruiken
Vergeet http://chinapricefinder.com niet!quote:Nadat Chinacheep verdween en we alleen nog maar chinaprices.us hebben, heb ik nu een andere site gevonden die ook wel aardig is, ik dacht ik deel 'em ff:
› http://www.wholecheap.com
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als het kan gewoon in delen doen. Bedoel het kost je niks meer!
Al vergeet ik dat ook wel eens te doen
Meestal kan ik niet eens lezen wat ze erop schrijven![]()
Gebruik toch nog liever CPquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef Guul het volgende:
[..]
Vergeet http://chinapricefinder.com niet!
Kan aan mij liggen.. Maar de ES800M's zijn toch standaard gewoon zwart?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Xetran het volgende:
Ook maar die ES800M besteld. Alleen ik wil eigenlijk geen paarseIs de kleur die je krijgt random ofzo op Priceangels?
Ja, nu ik op PA kijk wel.. maar ik zat naar een post op pagina 1 te kijken naar deze foto.. daarom dus, die oranje leken veel leuker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef dSLRFan het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen.. Maar de ES800M's zijn toch standaard gewoon zwart?
Handeltjes mogen hier niet, en iemand die zich even niet inleest heeft waarschijnlijk ook niet de hersens om een degelijk handeltje op te richtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:07 schreef nickhguitar het volgende:
-weg-
Hoi, ik ben Nick en ik kan de op niet lezen.
Gelukkig heb jij wel de 'hersens' om het meervoud van hersen op te schrijvenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Handeltjes mogen hier niet, en iemand die zich even niet inleest heeft waarschijnlijk ook niet de hersens om een degelijk handeltje op te richten
je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel de 'hersens' om het meervoud van hersen op te schrijven
Net goed. Je had immers ook gewoon kunnen zeggen dat hetgeen ik vroeg niet oké is om hier te vragen, dan was 't gewoon klaar geweestquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
je weet wat ik bedoelaltijd zielig dat mensen die op hun vingers worden getikt een beetje andere mensen gaan verbeteren op spelfouten
Nu dan:quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Net goed. Je had immers ook gewoon kunnen zeggen dat hetgeen ik vroeg niet oké is om hier te vragen, dan was 't gewoon klaar geweest
En uit de OP:quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
quote:Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Commentaar op anderen terwijl je zelf geeneens je interpunctie onder de knie hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel de 'hersens' om het meervoud van hersen op te schrijven
En wat deze wijze man post.quote:
Dat moet je ook met een korrel zout nemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn bestelling werd binnen een uur verzonden
Oke, wel via eBay (ene digimart2012), maar wel uit China.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |