Nja... it's a secretquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Haha, vooral dat en nog iets.
Ik krijg soms een pakketje, en dan denk ik, hee, wat is dit nog maar :p
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:29 schreef nodig het volgende:
Holy shit, heb mijn V911 terugevonden!!!
Resultaat van de crash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch heeft het zo z'n charme, zo'n gehavende canopy. Moet je op je nieuwe body zetten zodra 'ie er is. Beetje een ruig NASCAR effect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overtuigd van de kracht van dat kleine dingetje!Zou in principe geen probleem moeten zijn. Maarquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef Vaatwastablet het volgende:
OhKan ik nog mijn dx-bestelling annuleren? Heb ook al een machtiging gegeven aan PayPal.
ik heb het niet zo op DX om mee te beginnen (begrijp niet waarom mensen deze site niet gewoon mijden, het zou je laatste optie moeten zijn, niet je eerste en enige), soms gaat het goed, maar soms wordt je verzoek door niemand gezien en afgehandeld en wordt 'ie mogelijk verzonden voordat ze er eens achter komen... oh hij wilde die cancelen. Maar als ik jou was zou ik gewoon lekker bij Priceangels/McBub/Ebay/chinaprices/wo auch immer goedkoper de ES800M weghalen en tegelijkertijd DX doorgeven dat je de order cancelen wilt (niet zeggen omdat je 'em elders wilt kopen, dat vinden ze natuurlijk niet leuk om te lezen
). Cancelen ze je order netjes, is er niks aan de hand. Versturen ze je ES800M gewoon? Dan heb je er twee.
En aangezien ze toch tof zijn, kun je daar vast nog wel een bestemming voor vinden!
Lol, idd, true true. Viel me ook tegen bij die WEIDE, pakte ook wat groter uit dan ik verwachtte. Die classic Shark die ik eerst had viel dan best nog mee. Moet die maar weer eens aanschaffen, maar zoals ik laatst al aangaf, die is de helft duurder geworden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
No shit sherlock ;p
Ik bedoel de hele horloge op zich.Mja, ES900i vind ik nou niet echt een fijne allrounder, maar heeft wel mic. Dan zou ik eerder de Beta's aanraden. Die zijn voor spraak en de meeste genres goed te doen. Blijven door het design ook wat beter in je oren 'gelocked'.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef Thorical het volgende:
Gezocht, in ears met een microfoontje die geschikt zijn voor mijn gsm met 3.5 uitgang.
Ik heb nu de ES800M besteld maar ik wil ook handfree kunnen lullen.Smexi eitjes zeker?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja... it's a secretik post het tegen die tijd wel
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
En de eeuwig voortslepende Jiayu JY-G3 smartphone, wordt ook altijd nog met smart op gewacht...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:26 schreef shiznuts het volgende:
[..] Hier nog een voor minder, gewoon doen joh: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4abcbff811 (). [..]
Priceangels die reageert morgen wel (als ze weer starten met werken). Dan kan ik eindelijk die mooie HDD case bestellenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:28 schreef shiznuts het volgende:
Hummm... Zou zo langzaam toch eens hier moeten zijn:
› Takstar TCM-300 lavalier microphone
› Takstar TS-650 headphone
› Takstar HI1500 headphone
› Mele F10 remote/keyboard/gesture mouse
› Ainol Novo7 Fire Cheese Case smart case
[+] Ook onderweg: SanDisk Ultra microSDHC 16GB Class 10 UHS-I + SD-adapter van mymemory (~14 eur)
Verder 'verwacht' ik natuurlijk nog een HP Touchpad die natuurlijk niet aan gaat komen.
[..]
En de eeuwig voortslepende Jiayu JY-G3 smartphone, wordt ook altijd nog met smart op gewacht...
Moet eigs ook nog een mooie USB 3.0 2.5" HDD-enclosure vinden ergens, 1TB compatible.
Jammer dat ze er daar niet meer zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:39 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Joah! Die zagen er chique uit.Die willik.
Zie die Fly Ace 1000GB 2.5" HDD Enclosures alleen niet eens meer op chinaprices.us en PA.
Hopelijk kunnen ze er nog wel aan komen.
Ik weet niet hoe betrouwbaar zo'n gkdeal of andere sites zijn.
goed geluisterd !quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:54 schreef Pino112 het volgende:
Mijn ES800M-doppies die ik vrijdag besteld heb hebben nu 'departure from outward office of exchange' als status. Ze komen steeds dichterbij.
Wil ze gebruiken voor de Jiayu G3, maar daarvoor wacht ik nog even de ervaringen van mede-FOK!kers af.
Bestellen uit China is leuk
Ik vind dat ie daar ook wel kon, heeft met de G3 te makenquote:
Ah benieuwd. Hopelijk vanaaf terug thuis wat notifications van de postbode vinden en morgen een boel afhalen. Hopelijk zit de Mele F10 daar ook bij.quote:
Idd. Fuuuu!!1!quote:Jammer dat ze er daar niet meer zijnToch maar eens vragen dus
![]()
op mijn aanvraagquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:24 schreef RobertNL het volgende:
Op aanvraag:
[..]
Jammer dat ze er daar niet meer zijnToch maar eens vragen dus
welke tablet heb jij? een chineesje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:24 schreef RobertNL het volgende:
Op aanvraag:
[..]
Jammer dat ze er daar niet meer zijnToch maar eens vragen dus
RobertNL zonder chinese tablet =quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
welke tablet heb jij? een chineesje?
tablet gebruikt in de video is mijn Asus transformer. Daarnaast heb ik ook nog 2 China tabs liggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
welke tablet heb jij? een chineesje?
jup, even een ticket aanmaken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:48 schreef dynamiet het volgende:
8 weken geleden een keramisch mes besteld op dealextreme, na ongeveer 2 weken verzonden maar nog steeds niet binnen.
Wat kan ik het beste doen? Eerst dx maar even mailen?
Mijn bestelling werd binnen een uur verzondenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef nodig het volgende:
Buyincoins had mijn bestelling na 11 uur al verstuurd afgelopen zaterdag, kom dat maar eens bij DX tegen hehe
Mijn sloomste is waarschijnlijk banggood geweest met die heli, 3 dagen ofzo. Achja een china weet dat die geduld nodig heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn bestelling werd binnen een uur verzonden
Oke, wel via eBay (ene digimart2012), maar wel uit China.
Hoezo kost die heli 15 euro en de heli + afstandsbediening 40 euro? Kan je die ook goedkoper krijgen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn sloomste is waarschijnlijk banggood geweest met die heli, 3 dagen ofzo. Achja een china weet dat die geduld nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |