Zo'n klok vind ik ook echt supervet!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:12 schreef RobertNL het volgende:
Nieuw project gestart
Laatste tijd wat meer interesse om te leren programmeren (of in ieder geval de basis te snappen). Daarom maar in het ''diepe'' gesprongen en er meteen een project aan vast gekoppeld.
Daarom maar even contact gehad met Iemand91 waarvan ik nog herinnerde dat die ooit een Wordclock wou maken.
Wordclock
Meteen een mooie reden om weer wat China-aankopen te doen!
Mijn 9958 ook al een keer in de boom gevlogenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup 15 euro voor alleen de copter
[..]
Tsja, beter dan dat die in een boom was gevlogen en ik hem een week later drijfnat terugvind, kan dr nog om lachen nu
Dat vond ik dus bijna 2 jaar geleden ook alquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Zo'n klok vind ik ook echt supervet!
In princiepe heb je iets minder kosten.. maar ik zou zeggen begin er niet aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Als je direct contact opneemt met een taobao verkoper, en zij sturen de spullen rechtstreeks hierheen zonder TB agent zal dit veel schelen?
Oh, dat zou geweldig zijn! Bij mijn Arc zat er geen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:07 schreef roald18 het volgende:
[..]
Op mijn Xperia X10 en Xperia S zit standaard al een screenprotector, bij de T denk ik ook wel!
Bij de S zie je hem bijna niet zitten. Het is dat ik het las op internet anders was het me waarschijnlijk ook niet opgevallenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Oh, dat zou geweldig zijn! Bij mijn Arc zat er geen.
Of hem gewoon helemaal volplakken met die lightpigsquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef neo2000 het volgende:
@nodig: In China maar op zoek gaan naar een mini-zwaailichtje voor op je copter lijkt me, zodat je 'm in het donker voortaan ook nog kan zien.
Trowies erop plakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef neo2000 het volgende:
@nodig: In China maar op zoek gaan naar een mini-zwaailichtje voor op je copter lijkt me, zodat je 'm in het donker voortaan ook nog kan zien.
die moet je ingedrukt houden.. dat schiet niet opquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Of hem gewoon helemaal volplakken met die lightpigs
Of deze dingetjes xD
http://dx.com/p/ultra-val(...)0-pack-20243?item=26
Vind het nog niet zon heel gek idee..
Modden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
die moet je ingedrukt houden.. dat schiet niet op
Wat heb je besteldquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mijn ebay dealer heeft zich aan de afspraak gehouden en mij 2 dollar korting gegeven nadat ik besteld had..
Held...
alleen pakketje heeft een waarde van 38 dollar... als ze die er maar niet uit pakken.. anders kan ik betalen straks :S
awei es900i een optie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:27 schreef Thorical het volgende:
Gezocht, in ears met een microfoontje die geschikt zijn voor mijn gsm met 3.5 uitgang.
Ik heb nu de ES800M besteld maar ik wil ook handfree kunnen lullen.
Die kan je ook blokkeren zodat ze aan blijven staan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
die moet je ingedrukt houden.. dat schiet niet op
Wil je een sleeve of hoesje? Een sleeve kan je natuurlijk een vergelijkbaar toestel pakken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:41 schreef Skippy_ball het volgende:
Hoe snel zou het gaan voor ze in China hoesjes hebben?
Want ik vind 20 euro voor een simpel hoesje toch net wat te veel van het goede.
Ik ben nog aan het zoeken, hoop hetquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die kan je ook blokkeren zodat ze aan blijven staan.
[..]
Wil je een sleeve of hoesje? Een sleeve kan je natuurlijk een vergelijkbaar toestel pakken.
En op Ebay nog niks te vinden? Bij mijn S waren ze na een week al op Ebay UK te vinden.
2 shark horloges.quote:
Ik heb er ook eentje liggen,, vond hem vele malen te groot! hahaquote:
Je kan ze kleiner maken toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje liggen,, vond hem vele malen te groot! haha
No shit sherlock ;pquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je kan ze kleiner maken toch?
Ik heb die witte besteld, met gewoon 12 1 2 3 4 etc... en rode ledlampjes erachter.
Kijken of ik eentje door kan verkopen hier, om nog een beetje van me uitgaven terug te krijgen... me neefje had er wel belang bij
ah... ja dat kan mij ook overkomen (kleine polsen)quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
No shit sherlock ;p
Ik bedoel de hele horloge op zich.
Gevonden!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die kan je ook blokkeren zodat ze aan blijven staan.
[..]
Wil je een sleeve of hoesje? Een sleeve kan je natuurlijk een vergelijkbaar toestel pakken.
En op Ebay nog niks te vinden? Bij mijn S waren ze na een week al op Ebay UK te vinden.
Ja, exact dat probleem heb ik ook! haha!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ah... ja dat kan mij ook overkomen (kleine polsen)
Ik heb ook nog een ander horloge besteld.. dus kan ze altijd beiden nog verkopen.
Heb teveel onderweg nu... moet maar ff niets doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:28 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Gevonden!
[..]
Ja, exact dat probleem heb ik ook! haha!
Haha, vooral dat en nog iets.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb teveel onderweg nu... moet maar ff niets doen
Curren 8100 horloge onderweg (met zwarte ondergrond)
2 shark horloges wit (met nummers 1-12)
V911
E27 led 5w
en nog iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |