Zoiets:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:28 schreef yorkick het volgende:
[..]
Sorry, was nog niet wakker. Wel raar, want heb bij die verkoper afgelopen weken dus 3 besteld. Waren snel binnen en goede prijs. Kan ze nu verder ook niet meer zo snel vinden.
[..]
Mijn vraag was ook wat jij ermee doet;). Snap dat je er aardig wat mee kan, maar misschien dat je een leuk projectje hebt ofzo?
In ieder geval bedankt voor de link,
Nope, op de een of andere manier willen de V911, V929 en 9958 niks te maken hebben met m'n 9x.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:07 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
copter in bind modus zetten
9x uitzetten en knopje op.achterkant ingedrukt houden terwijl je de 9x weer aanzet dat zou moeten werken.......
Ik heb er lichtjes op verschillende radiografisch bestuurbare voertuigen mee gemaakt en nog veel meer.quote:
Heb je eerst wel een standaard turnigy modus geselecteerd waar nog niks in aangepast is behalve dat mode 2 geselecteerd is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope, op de een of andere manier willen de V911, V929 en 9958 niks te maken hebben met m'n 9x.
Of m'n 9x zuigt... of nou ja, ik.
en heeft gebracht?quote:
Hmm, door te kloten met verschillende dingen en aan- en uitzetten doet 'ie het nu opeens. Don't ask me wat de truc nu was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:39 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Heb je eerst wel een standaard turnigy modus geselecteerd waar nog niks in aangepast is behalve dat mode 2 geselecteerd is?
6.10 HKD (hongkong dollarsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:34 schreef Iemand91 het volgende:
2 oktober besteld en net binnengekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
$6.10 aan shipping...'t heeft mij in totaal minder gekost![]()
Maar waar dat ding op 't 3e plaatje nou voor is?![]()
Helaas nog geen bijpassende lenzen kunnen vinden...
Daar is 'ie weer!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
6.10 HKD (hongkong dollars!) ja, z'n ¤0,61
Deze gekocht (dollartje goedkoper) http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef SuperChips het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)-4s-3gs-p-39212.html
Besteld![]()
Capacitive handschoenen die je op touchscreen kan gebruiken
Action had ze deze week ook in de aanbieding, voor ook iets rond die prijs geloof ik (weet het niet zeker meer, net alle krantjes weggegooid gister)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef nodig het volgende:
Naar aanleiding van deze post
[..]
Deze gekocht (dollartje goedkoper) http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
Staat er:
Please leave notes in PayPal(Not email/Message) when making the payment about COLOR. We will randomly dispatch if you don't notify the color you prefer in the order.
Ik dus tijdens het bestellen opzoek naar die box waar je dat in kan vullen (kom hem normaal wel tegen) maar heb hem niet gezien.... Alsnog even via eBay message doorgegeven dat ik graag grijs wil, nu maar hopen dat het overkomt..
EDIT:
Iemand ervaring of eBay messages goed werkt of kan ik beter ook nog een normale mail sturen? Het is uiteindelijk via BuyInCoins gelukkig
Zie hem niet in de online folder staan!, misschien dat je hem bij een andere winkel ofzo hebt gezienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Action had ze deze week ook in de aanbieding, voor ook iets rond die prijs geloof ik (weet het niet zeker meer, net alle krantjes weggegooid gister)
Grrr, nou wil ik het weten ook... kan het niet de folder van vorige week zijn? hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Zie hem niet in de online folder staan!, misschien dat je hem bij een andere winkel ofzo hebt gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Grrr, nou wil ik het weten ook... kan het niet de folder van vorige week zijn? haha
edit:Action (of Aldi)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
Niet eens subtrim nodig voor de 911?, mooi, en voor de 9958 dus nog wel wat (kan je trouwens vinden onder function settings en dan subtrim)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hmm, door te kloten met verschillende dingen en aan- en uitzetten doet 'ie het nu opeens. Don't ask me wat de truc nu was.Bij de V911 moet je wat throttle-downtrim toepassen. De 9958 moet je vol yaw-links en pitch-forward trimmen (en dat is zelfs niet genoeg eigenlijk).
't Werkt dus.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Grrr, nou wil ik het weten ook... kan het niet de folder van vorige week zijn? haha
edit:Ich habe den gespot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruidvat foldertje ¤5,99
Zijn niet precies hetzelfde als die ik heb gekocht![]()
Held!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Ich habe den gespot!
Kruidvat foldertje ¤5,99
Zijn niet precies hetzelfde als die ik heb gekocht
neeejquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, bij de Action die handschoentjes voor 89 cent.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
neeejzijn het ook exact dezelfde dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door ManageTheAnger op 10-10-2012 19:20:16 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik nog niet, verwacht hem als eerste van de verzonden dingen die naar mij onderweg zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef davedavy het volgende:
Zeg zijn er hier al mensen die hun muismat hebben ontvangen?
Ik vandaag toevallig nog, ik ben benieuwd of de actie nog geldig is, wil namelijk nog wel een tweedequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef davedavy het volgende:
Mijne is nu alweer 16 dagen onderweg, grrr. Maarja nu heb jij geluk de volgende keer ik (G3 binnen 6 dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef davedavy het volgende:
Ik heb al vrij veel dingen van Artscow besteld vorige week en is nu al aangekomen, 6 dagen, wat weer zeer snel is. Artscow is toch me geluks-shop als het gaat om snelheid
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik vandaag toevallig nog, ik ben benieuwd of de actie nog geldig is, wil namelijk nog wel een tweede
En is ie nog geldig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijne is nu alweer 16 dagen onderweg, grrr. Maarja nu heb jij geluk de volgende keer ik (G3 binnen 6 dagen)
[..]
Ehmm geen idee eigenlijk, maar dacht dat de actie eerst tot 31 september liep maar toen nog is verlengd t/m 30 oktober.quote:
alleen de link maar weer even vinden........quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ehmm geen idee eigenlijk, maar dacht dat de actie eerst tot 31 september liep maar toen nog is verlengd t/m 30 oktober.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
alleen de link maar weer even vinden........
Moet je even naar die post toe gaan, staat ook de link in.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:28 schreef davedavy het volgende:
[..]
Actie is verlengt tot 31 Oktober volgens hun website
Tot 31 Oktoberquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik vandaag toevallig nog, ik ben benieuwd of de actie nog geldig is, wil namelijk nog wel een tweede
Hier net zo helaas..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijne is nu alweer 16 dagen onderweg, grrr. Maarja nu heb jij geluk de volgende keer ik (G3 binnen 6 dagen)
[..]
Awei ES900i schijnt goed te werken met een iOS-device. Heb er zelf geen ervaring mee, maar hier gelezen te hebben is ie wel goed. Alleen soms iets teveel bass, maar dat ligt aan de muziek die je luistert.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Heeft iemand nog tips voor oordopjes waarmee ik m'n iPod touch 2g kan bedienen.
Gewoon de standaard dingen, skippen, play/pause en volume.
Brainwavz beta. Volume gaat niet overigens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Heeft iemand nog tips voor oordopjes waarmee ik m'n iPod touch 2g kan bedienen.
Gewoon de standaard dingen, skippen, play/pause en volume.
En, zeg nu eens eerlijk... hoeveel heb je tot nu toe al verdiend door jouw unieke promocode op Fok te posten?quote:
Idd, dat was ook de reden waarom ik de grijze wou, die zag er ''neutrall'' uit. Heb jij via ebay besteld? Hoe heb jij de kleur dan aangegeven? Ik kreeg niet die box te zien in PayPalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Downstar het volgende:
ook ik had die handschoenen besteld, hier dus echt niet in de action verkrijgbaar..
deze week 2 x geweest ( niet voor die handschoenen hoor) maar ook nergens zien liggen..
online folder vind ik ze dus ook niet..
ik heb ze ook bij Bic gekocht voor 1,50 ofzo met coupon.. en zijn inmiddels al verzonden
wel grijze besteld trouwems, 3 vingers met een grijze top is focking lelijk
in bic gekocht, en daar grey color aan geklikt.. en later ook nog ff message bij mijn order toegevoegd dat ik de grijze wil hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Idd, dat was ook de reden waarom ik de grijze wou, die zag er ''neutrall'' uit. Heb jij via ebay besteld? Hoe heb jij de kleur dan aangegeven? Ik kreeg niet die box te zien in PayPal
Ik had op de BIC site gekeken maar kwam ze daar niet tegenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
in bic gekocht, en daar grey color aan geklikt.. en later ook nog ff message bij mijn order toegevoegd dat ik de grijze wil hebben
57 cent ofzo, hoeveel heb je er bij ebay voor betaald dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had op de BIC site gekeken maar kwam ze daar niet tegenHoeveel kosten ze daar zonder een coupon?
$2,45 Huh hoe kan jij ze dan voor 57 cent hebben? Is dat wel zonder coupons? Iemand die dit eerder poste (superchips) had er $3,55 ofzo voor betaald. Heb je toevallig een linkje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
57 cent ofzo, hoeveel heb je er bij ebay voor betaald dan?
hahah ik maakte maar ff een grapje, om juist deze reactie van je te verwachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef nodig het volgende:
[..]
$2,45 Huh hoe kan jij ze dan voor 57 cent hebben? Is dat wel zonder coupons? Iemand die dit eerder poste (superchips) had er $3,55 ofzo voor betaald. Heb je toevallig een linkje?
Dacht dat je de coupons ofzo vergeten was hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahah ik maakte maar ff een grapje, om juist deze reactie van je te verwachten
geen paniek ze zijnb op bic ook gewoon 2,45
Muismat en een make-up tasje/toilettasje binnen van artscow. Spul is van redelijke kwaliteit, het is in ieder geval erg scherp geprint, dat viel me echt dik mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:23 schreef davedavy het volgende:
Neuh, subtrim niet nodig inderdaad, ik gok 1/3e van volle trim in richting throttle down nodig om 'em niet idle te laten draaien. Merkte trouwens wel dat de batterijen wel van redelijk korte duur zijn. Misschien maar ff upgrades bij kopen ofzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Niet eens subtrim nodig voor de 911?, mooi, en voor de 9958 dus nog wel wat (kan je trouwens vinden onder function settings en dan subtrim)
Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen of ik er nou toch nog een originele afstandbediening bij ga kopen als reserve, maar ik denk dat ik toch alleen maar met de 9x ga vliegen.
Ook jammer dat de ladybird van Hobbyking niet werkt met de 9x, weet jij trouwens nog andere leuke quadcopters?
Ik krijg dat niet uitbetaald he? Ik moet dat uitgeven op Artscow zelf dus ik doe er niks mee. Verder kwam 80% van andere bronnen. Ik verdien er dus in principe niks mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
En, zeg nu eens eerlijk... hoeveel heb je tot nu toe al verdiend door jouw unieke promocode op Fok te posten?
Ik bedoelde dat je bij de 9958 wel subtrim nodig had.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh, subtrim niet nodig inderdaad, ik gok 1/3e van volle trim in richting throttle down nodig om 'em niet idle te laten draaien. Merkte trouwens wel dat de batterijen wel van redelijk korte duur zijn. Misschien maar ff upgrades bij kopen ofzo.
Voor quadjes misschien ff hier kijken: http://www.banggood.com/Wholesale-Rc-Quadcopters-c-1848.html , die Hubsan lijkt ook wel geinig. Zelf heb ik de V929. Als ik morgen weer thuis ben zal ik wel ff kijken of die eigenlijk ook met de 9x wil.
Klopt... Ik wacht nog steeds op de lamp van tomtop. Hopelijk niet morgen of zaterdag want dan zit ik in Liverpoolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:09 schreef yorkick het volgende:
[..]
Muismat en een make-up tasje/toilettasje binnen van artscow. Spul is van redelijke kwaliteit, het is in ieder geval erg scherp geprint, dat viel me echt dik mee.
Verder vandaag de 5w E27 van TomTop binnen gekregen. Volgens mij had ManageTheAnger die naar aanleiding van mijn tip ook besteld, waarna een goedkopere ebay-lamp werd getipt door weer iemand anders. Enfin, de lamp van TomTop lijkt wel wat feller en beter met kleuren om te gaan dan de fotos die ik hier voorbij heb zien komen. Heb ook zonder de mod (glas eraf) een mooie gloed over de muur en kleuren zijn niet te onderscheiden (mengt goed).
Volgens mij wou ManageTheAnger een review maken, dus die eer laat ik hem over, ben toch te lui om foto's te maken.
Naast deze producten afgelopen week nog 4 dingen binnen gekomen, hierover later meer!
Begreep ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:19 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je bij de 9958 wel subtrim nodig had.
De grootte. De ene is iets van 9cm de ander 16 ofzo. Waarbij het lagere getal groter is, de V929 is dus de grote versie.quote:Ik kwam de v929 ook al tegen en ook de 939 wat is nou het verschil tussen die twee?
De standaard V911 120mAh (geloof ik) accu's. Heb het gisteren niet getimed ofzo, maar viel me op dat ik zo snel over moest op m'n tweede accu en die ook niet zo lang uithield.quote:En welke batterijen gaan snel leeg?
Ah, ok.quote:En volgens banggood moet de 929 wel werken met de 9x
16 september al. Valt ook geen pijl op te trekken. Heb deze week 4 bestellingen binnen gekregen. Één van 16 september dus, één van 21 september, één van 25 september en één van 2 oktober.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klopt... Ik wacht nog steeds op de lamp van tomtop. Hopelijk niet morgen of zaterdag want dan zit ik in Liverpool.
Wanneer had jij hem nou besteld? 22 september?
Ik wacht inderdaad ook nog op wat oudere pakketjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:17 schreef yorkick het volgende:
[..]
16 september al. Valt ook geen pijl op te trekken. Heb deze week 4 bestellingen binnen gekregen. Één van 16 september dus, één van 21 september, één van 25 september en één van 2 oktober.
Omdat je niet zoekt...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:30 schreef seeewpaall het volgende:
hallo heeft iemand voor mij die link van die muismatjes artscow.com zie ik hem niet.,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil mijn TS-650, potdomme!![]()
Ik hoop wel dat 'ie wat meer bass 'packed' dan de HI1500 anders ben ik genoodzaakt er ook nog een HD5000 bij te nemen. Trouwens grappig dat de HI1500 en de Mele F10 er eerder waren en later verstuurd waren. Verder nog een smartcase voor m'n Novo7 Fire van Aliexpress, een HP Claimpad van Ebay, en van Lightake nog altijd wachtend op 2x Jiayu G3 en 2x US->EU stekker + Lensbracelets.
Verder... de nieuwe Brainwavz R1 zijn nu te orderen: http://www.mp4nation.net
[..]
Omdat je niet zoekt...en toch ben ik idd benieuwd, ondanks dat hij de tegoeden alleen op die site kan gebruiken... hoeveel aan tegoed hij al bij elkaar gespaard heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
quote:
Nou ja, als het net zoveel is als mijn recommenderpoints... daarvan heb ik toch wel het enorme bedrag van $0.78 opgespaard staan al.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en toch ben ik idd benieuwd, ondanks dat hij de tegoeden alleen op die site kan gebruiken... hoeveel aan tegoed hij al bij elkaar gespaard heeft.
Alles van Takstar wat met H begint is volgens mij bedoeld als analytische koptelefoon. TS is volgens mij, samen met de PRO varianten, meer DJ-georienteerd, dus idd met meer bass. Had je echt een goeie bas koptelefoon willen hebben, dan schijnt de pro-80 toch echt de headphone te zijn van Takstar volgens head-fi.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil mijn TS-650, potdomme!![]()
Ik hoop wel dat 'ie wat meer bass 'packed' dan de HI1500 anders ben ik genoodzaakt er ook nog een HD5000 bij te nemen. Trouwens grappig dat de HI1500 en de Mele F10 er eerder waren en later verstuurd waren. Verder nog een smartcase voor m'n Novo7 Fire van Aliexpress, een HP Claimpad van Ebay, en van Lightake nog altijd wachtend op 2x Jiayu G3 en 2x US->EU stekker + Lensbracelets.
HP claimpad = Touchpad die zo goedkoop was dat hij wss niet aan gaat komenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Alles van Takstar wat met H begint is volgens mij bedoeld als analytische koptelefoon. TS is volgens mij, samen met de PRO varianten, meer DJ-georienteerd, dus idd met meer bass. Had je echt een goeie bas koptelefoon willen hebben, dan schijnt de pro-80 toch echt de headphone te zijn van Takstar volgens head-fi.
Helaas ff geen knaken voor duurdere aankopen vanuit China, anders had er hier ook al een Takstar in de kast gestaan bij de ander headphones.![]()
Btw: Hp claimpad? Kapot aangekomen HP Touchpad o.i.d?
Als je de BNF versie neemt, heb je je eigen controller nodig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:31 schreef Holy_Goat het volgende:
zit er standaard bij de v911 dan geen controller?
ennuhm: wat is nu precies trim/subtrim en hoe en hoeveel moet ik dat doen bij een v911?
Keine ahnung. Ik zou lekker zoals ik een Zoom H1 kopen ofzo. Die clip-on lavalier vond ik nou niet echt super in vergelijking met de oergoedkope Dagee (of zoiets) van BIC (edit: link).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:35 schreef dSLRFan het volgende:
Iemand een idee of de microfoons van Takstar van dezelfde kwaliteit zijn als de headphones? Nog opzoek naar een microfoon voor voice-over werk, ENG (interviews) en voor op m'n camera.
Gaat me vooral om losse mics. Als lavalier heb ik dan wel een andere budget mic in m'n hoofd (Alleen uit de US, niet uit Chinaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Keine ahnung. Ik zou lekker zoals ik een Zoom H1 kopen ofzo. Die clip-on lavalier vond ik nou niet echt super in vergelijking met de oergoedkope Dragee (of zoiets) van BIC.
[..]
Klinkt wel goed zeg. Ben wel benieuwd hoe dit soort dopjes zich verhouden tegenover bijvoorbeeld Sennheiser CX 300-II. Die heb ik nu al 2 jaar ongeveer en ben nog niet iets beters tegengekomen in die prijsklasse.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:42 schreef RobertNL het volgende:
http://www.head-fi.org/t/631240/brainwavz-r1-review
[ afbeelding ]
dees besteld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je de BNF versie neemt, heb je je eigen controller nodig.
Koop je de wat duurdere RTF versie, zit er een controller bij.
Bij de Turnigy 9x 9-channel controller heb je bovenop de standaardsetting extra throttle downtrim nodig om 'em normaal te laten functioneren anders draaien de rotors al zonder dat je gas geeft.De originele controller is gemaakt voor de V911, dus die heeft daar natuurlijk geen last van.
[..]
Keine ahnung. Ik zou lekker zoals ik een Zoom H1 kopen ofzo. Die clip-on lavalier vond ik nou niet echt super in vergelijking met de oergoedkope Dagee (of zoiets) van BIC (edit: link).
@ neo, wat Robert zegt! Verder, mweh, de HD5000 staat expliciet ook bij bass en clubfeeling/dj enzo. De Pro 80, kwee nie. We zullen het wel zien i.i.g.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dees besteld.
http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html
(link kopieren)
zit wel de remote bij toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bazenoortjes, gebruik ze iedere dagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:06 schreef yorkick het volgende:
[..]
Klinkt wel goed zeg. Ben wel benieuwd hoe dit soort dopjes zich verhouden tegenover bijvoorbeeld Sennheiser CX 300-II. Die heb ik nu al 2 jaar ongeveer en ben nog niet iets beters tegengekomen in die prijsklasse.
Be the first to find out!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:41 schreef dSLRFan het volgende:
[..]
Gaat me vooral om losse mics. Als lavalier heb ik dan wel een andere budget mic in m'n hoofd (Alleen uit de US, niet uit China). Maar doelde een beetje op de Takstar SGC-598.
Als je gewoon leest dan staat er bij 'Package includes' wat erin zit, hè.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dees besteld.
http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html
(link kopieren)
zit wel de remote bij toch?
Meh, 'k was ook al niet zo onder de indruk van de B2. Te scherp in het hoge bereik en te weinig basspunch. Die pasvorm lijkt me ook te gaar. De soundstage en details wil ik verder best geloven. Voor mij sowieso geen DHL meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:42 schreef RobertNL het volgende:
http://www.head-fi.org/t/631240/brainwavz-r1-review
[ afbeelding ]
Bazenoortjes zijn de Xears XT3 Xtreme pro.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef nodig het volgende:
[..]
bazenoortjes, gebruik ze iedere dag
hebben we wat aan zulke post, vertel dan ook wat je hebt besteldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:37 schreef seeewpaall het volgende:
ik heb weer een leuke bestelling gedaan om www.sunsky-online.com
nog niet veel gehoord deze website.. op deze site
haha ja sorry,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
hebben we wat aan zulke post, vertel dan ook wat je hebt besteld..
sunksy is hier niet zo bijzonder populair, omdat naar mijn weten prijzen nog wel hoog liggen, en niet alle producten freeshipped zijn
ze zijn net weer 3 dagen actief op het postkantoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:42 schreef Xetran het volgende:
PA heeft al 5 dagen nodig om iets te shippenis dat normaal ofzo? Normaal nooit last van.
je gedachten geven je antwoord al.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef bartvangils het volgende:
Op 8 september een bestelling bij PA gedaan, welke is verscheept op 13 september.
M'n tracking staat al sinds 17 september op: Sep 17, 2012 10:50:00 AM Status:Posting, Location:ZHEJIANG
't Is de eerste keer dat ik dit voor heb, vorige bestellingen zijn altijd zeer vlot binnengekomen (tracking gaf geregeld updates/andere statussen).
Zou m'n zending nog aankomen?
Of straks (binnen 45 dagen) een Paypal klacht openen?
Eerste voorbeeld dat ik binnen 5 sec kon vinden:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef Goddelijker het volgende:
In China hebben ze alles, behalve een gele SmartCover voor een iPad.
Tuurlijk is de kans er dat het nog komt. Maar gewoon voor de zekerheid op dag 44 een geschil openen mocht je tegen die tijd niks ontvangen hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef bartvangils het volgende:
Op 8 september een bestelling bij PA gedaan, welke is verscheept op 13 september.
M'n tracking staat al sinds 17 september op: Sep 17, 2012 10:50:00 AM Status:Posting, Location:ZHEJIANG
't Is de eerste keer dat ik dit voor heb, vorige bestellingen zijn altijd zeer vlot binnengekomen (tracking gaf geregeld updates/andere statussen).
Zou m'n zending nog aankomen?
Of straks (binnen 45 dagen) een Paypal klacht openen?
Er zit wel een gele tussen, kijk maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Net zoiets als dat ik vraag om een witte, dat jij met een grijze aan komt zetten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Net zoiets als dat ik vraag om een witte, dat jij met een grijze aan komt zetten.
Aha. Mocht je je alsnog bedenken; iets soortgelijks maar dan goedkoper http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item5895d2adc1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef Goddelijker het volgende:
Misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, het gaat dus om een gele front smart-cover.
Die 3 laatste linkjes lijken daar toch wel een beetje op? Dacht ook al dat je dat hoesje bedoelde, maar die van Apple zelf(?) zijn toch kwalitatief beter als ik het zo mag inschattenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Goddelijker het volgende:
Deze krengen zijn 't:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |