Ik bedoelde dat je bij de 9958 wel subtrim nodig had.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh, subtrim niet nodig inderdaad, ik gok 1/3e van volle trim in richting throttle down nodig om 'em niet idle te laten draaien. Merkte trouwens wel dat de batterijen wel van redelijk korte duur zijn. Misschien maar ff upgrades bij kopen ofzo.
Voor quadjes misschien ff hier kijken: http://www.banggood.com/Wholesale-Rc-Quadcopters-c-1848.html , die Hubsan lijkt ook wel geinig. Zelf heb ik de V929. Als ik morgen weer thuis ben zal ik wel ff kijken of die eigenlijk ook met de 9x wil.
Klopt... Ik wacht nog steeds op de lamp van tomtop. Hopelijk niet morgen of zaterdag want dan zit ik in Liverpoolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:09 schreef yorkick het volgende:
[..]
Muismat en een make-up tasje/toilettasje binnen van artscow. Spul is van redelijke kwaliteit, het is in ieder geval erg scherp geprint, dat viel me echt dik mee.
Verder vandaag de 5w E27 van TomTop binnen gekregen. Volgens mij had ManageTheAnger die naar aanleiding van mijn tip ook besteld, waarna een goedkopere ebay-lamp werd getipt door weer iemand anders. Enfin, de lamp van TomTop lijkt wel wat feller en beter met kleuren om te gaan dan de fotos die ik hier voorbij heb zien komen. Heb ook zonder de mod (glas eraf) een mooie gloed over de muur en kleuren zijn niet te onderscheiden (mengt goed).
Volgens mij wou ManageTheAnger een review maken, dus die eer laat ik hem over, ben toch te lui om foto's te maken.
Naast deze producten afgelopen week nog 4 dingen binnen gekomen, hierover later meer!
Begreep ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:19 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je bij de 9958 wel subtrim nodig had.
De grootte. De ene is iets van 9cm de ander 16 ofzo. Waarbij het lagere getal groter is, de V929 is dus de grote versie.quote:Ik kwam de v929 ook al tegen en ook de 939 wat is nou het verschil tussen die twee?
De standaard V911 120mAh (geloof ik) accu's. Heb het gisteren niet getimed ofzo, maar viel me op dat ik zo snel over moest op m'n tweede accu en die ook niet zo lang uithield.quote:En welke batterijen gaan snel leeg?
Ah, ok.quote:En volgens banggood moet de 929 wel werken met de 9x
16 september al. Valt ook geen pijl op te trekken. Heb deze week 4 bestellingen binnen gekregen. Één van 16 september dus, één van 21 september, één van 25 september en één van 2 oktober.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klopt... Ik wacht nog steeds op de lamp van tomtop. Hopelijk niet morgen of zaterdag want dan zit ik in Liverpool.
Wanneer had jij hem nou besteld? 22 september?
Ik wacht inderdaad ook nog op wat oudere pakketjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:17 schreef yorkick het volgende:
[..]
16 september al. Valt ook geen pijl op te trekken. Heb deze week 4 bestellingen binnen gekregen. Één van 16 september dus, één van 21 september, één van 25 september en één van 2 oktober.
Omdat je niet zoekt...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:30 schreef seeewpaall het volgende:
hallo heeft iemand voor mij die link van die muismatjes artscow.com zie ik hem niet.,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil mijn TS-650, potdomme!![]()
Ik hoop wel dat 'ie wat meer bass 'packed' dan de HI1500 anders ben ik genoodzaakt er ook nog een HD5000 bij te nemen. Trouwens grappig dat de HI1500 en de Mele F10 er eerder waren en later verstuurd waren. Verder nog een smartcase voor m'n Novo7 Fire van Aliexpress, een HP Claimpad van Ebay, en van Lightake nog altijd wachtend op 2x Jiayu G3 en 2x US->EU stekker + Lensbracelets.
Verder... de nieuwe Brainwavz R1 zijn nu te orderen: http://www.mp4nation.net
[..]
Omdat je niet zoekt...en toch ben ik idd benieuwd, ondanks dat hij de tegoeden alleen op die site kan gebruiken... hoeveel aan tegoed hij al bij elkaar gespaard heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:
Nou ja, als het net zoveel is als mijn recommenderpoints... daarvan heb ik toch wel het enorme bedrag van $0.78 opgespaard staan al.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en toch ben ik idd benieuwd, ondanks dat hij de tegoeden alleen op die site kan gebruiken... hoeveel aan tegoed hij al bij elkaar gespaard heeft.
Alles van Takstar wat met H begint is volgens mij bedoeld als analytische koptelefoon. TS is volgens mij, samen met de PRO varianten, meer DJ-georienteerd, dus idd met meer bass. Had je echt een goeie bas koptelefoon willen hebben, dan schijnt de pro-80 toch echt de headphone te zijn van Takstar volgens head-fi.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil mijn TS-650, potdomme!![]()
Ik hoop wel dat 'ie wat meer bass 'packed' dan de HI1500 anders ben ik genoodzaakt er ook nog een HD5000 bij te nemen. Trouwens grappig dat de HI1500 en de Mele F10 er eerder waren en later verstuurd waren. Verder nog een smartcase voor m'n Novo7 Fire van Aliexpress, een HP Claimpad van Ebay, en van Lightake nog altijd wachtend op 2x Jiayu G3 en 2x US->EU stekker + Lensbracelets.
HP claimpad = Touchpad die zo goedkoop was dat hij wss niet aan gaat komenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Alles van Takstar wat met H begint is volgens mij bedoeld als analytische koptelefoon. TS is volgens mij, samen met de PRO varianten, meer DJ-georienteerd, dus idd met meer bass. Had je echt een goeie bas koptelefoon willen hebben, dan schijnt de pro-80 toch echt de headphone te zijn van Takstar volgens head-fi.
Helaas ff geen knaken voor duurdere aankopen vanuit China, anders had er hier ook al een Takstar in de kast gestaan bij de ander headphones.![]()
Btw: Hp claimpad? Kapot aangekomen HP Touchpad o.i.d?
Als je de BNF versie neemt, heb je je eigen controller nodig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:31 schreef Holy_Goat het volgende:
zit er standaard bij de v911 dan geen controller?
ennuhm: wat is nu precies trim/subtrim en hoe en hoeveel moet ik dat doen bij een v911?
Keine ahnung. Ik zou lekker zoals ik een Zoom H1 kopen ofzo. Die clip-on lavalier vond ik nou niet echt super in vergelijking met de oergoedkope Dagee (of zoiets) van BIC (edit: link).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:35 schreef dSLRFan het volgende:
Iemand een idee of de microfoons van Takstar van dezelfde kwaliteit zijn als de headphones? Nog opzoek naar een microfoon voor voice-over werk, ENG (interviews) en voor op m'n camera.
Gaat me vooral om losse mics. Als lavalier heb ik dan wel een andere budget mic in m'n hoofd (Alleen uit de US, niet uit Chinaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Keine ahnung. Ik zou lekker zoals ik een Zoom H1 kopen ofzo. Die clip-on lavalier vond ik nou niet echt super in vergelijking met de oergoedkope Dragee (of zoiets) van BIC.
[..]
Klinkt wel goed zeg. Ben wel benieuwd hoe dit soort dopjes zich verhouden tegenover bijvoorbeeld Sennheiser CX 300-II. Die heb ik nu al 2 jaar ongeveer en ben nog niet iets beters tegengekomen in die prijsklasse.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:42 schreef RobertNL het volgende:
http://www.head-fi.org/t/631240/brainwavz-r1-review
[ afbeelding ]
dees besteld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je de BNF versie neemt, heb je je eigen controller nodig.
Koop je de wat duurdere RTF versie, zit er een controller bij.
Bij de Turnigy 9x 9-channel controller heb je bovenop de standaardsetting extra throttle downtrim nodig om 'em normaal te laten functioneren anders draaien de rotors al zonder dat je gas geeft.De originele controller is gemaakt voor de V911, dus die heeft daar natuurlijk geen last van.
[..]
Keine ahnung. Ik zou lekker zoals ik een Zoom H1 kopen ofzo. Die clip-on lavalier vond ik nou niet echt super in vergelijking met de oergoedkope Dagee (of zoiets) van BIC (edit: link).
@ neo, wat Robert zegt! Verder, mweh, de HD5000 staat expliciet ook bij bass en clubfeeling/dj enzo. De Pro 80, kwee nie. We zullen het wel zien i.i.g.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dees besteld.
http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html
(link kopieren)
zit wel de remote bij toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |