bazenoortjes, gebruik ze iedere dagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:06 schreef yorkick het volgende:
[..]
Klinkt wel goed zeg. Ben wel benieuwd hoe dit soort dopjes zich verhouden tegenover bijvoorbeeld Sennheiser CX 300-II. Die heb ik nu al 2 jaar ongeveer en ben nog niet iets beters tegengekomen in die prijsklasse.
Be the first to find out!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:41 schreef dSLRFan het volgende:
[..]
Gaat me vooral om losse mics. Als lavalier heb ik dan wel een andere budget mic in m'n hoofd (Alleen uit de US, niet uit China). Maar doelde een beetje op de Takstar SGC-598.
Als je gewoon leest dan staat er bij 'Package includes' wat erin zit, hè.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dees besteld.
http://www.banggood.com/W(...)ontrol-Rc-Helicopter(mode-2)-p-36779.html
(link kopieren)
zit wel de remote bij toch?
Meh, 'k was ook al niet zo onder de indruk van de B2. Te scherp in het hoge bereik en te weinig basspunch. Die pasvorm lijkt me ook te gaar. De soundstage en details wil ik verder best geloven. Voor mij sowieso geen DHL meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:42 schreef RobertNL het volgende:
http://www.head-fi.org/t/631240/brainwavz-r1-review
[ afbeelding ]
Bazenoortjes zijn de Xears XT3 Xtreme pro.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef nodig het volgende:
[..]
bazenoortjes, gebruik ze iedere dag
hebben we wat aan zulke post, vertel dan ook wat je hebt besteldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:37 schreef seeewpaall het volgende:
ik heb weer een leuke bestelling gedaan om www.sunsky-online.com
nog niet veel gehoord deze website.. op deze site
haha ja sorry,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
hebben we wat aan zulke post, vertel dan ook wat je hebt besteld..
sunksy is hier niet zo bijzonder populair, omdat naar mijn weten prijzen nog wel hoog liggen, en niet alle producten freeshipped zijn
ze zijn net weer 3 dagen actief op het postkantoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:42 schreef Xetran het volgende:
PA heeft al 5 dagen nodig om iets te shippenis dat normaal ofzo? Normaal nooit last van.
je gedachten geven je antwoord al.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef bartvangils het volgende:
Op 8 september een bestelling bij PA gedaan, welke is verscheept op 13 september.
M'n tracking staat al sinds 17 september op: Sep 17, 2012 10:50:00 AM Status:Posting, Location:ZHEJIANG
't Is de eerste keer dat ik dit voor heb, vorige bestellingen zijn altijd zeer vlot binnengekomen (tracking gaf geregeld updates/andere statussen).
Zou m'n zending nog aankomen?
Of straks (binnen 45 dagen) een Paypal klacht openen?
Eerste voorbeeld dat ik binnen 5 sec kon vinden:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef Goddelijker het volgende:
In China hebben ze alles, behalve een gele SmartCover voor een iPad.
Tuurlijk is de kans er dat het nog komt. Maar gewoon voor de zekerheid op dag 44 een geschil openen mocht je tegen die tijd niks ontvangen hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef bartvangils het volgende:
Op 8 september een bestelling bij PA gedaan, welke is verscheept op 13 september.
M'n tracking staat al sinds 17 september op: Sep 17, 2012 10:50:00 AM Status:Posting, Location:ZHEJIANG
't Is de eerste keer dat ik dit voor heb, vorige bestellingen zijn altijd zeer vlot binnengekomen (tracking gaf geregeld updates/andere statussen).
Zou m'n zending nog aankomen?
Of straks (binnen 45 dagen) een Paypal klacht openen?
Er zit wel een gele tussen, kijk maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Net zoiets als dat ik vraag om een witte, dat jij met een grijze aan komt zetten.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Net zoiets als dat ik vraag om een witte, dat jij met een grijze aan komt zetten.
Aha. Mocht je je alsnog bedenken; iets soortgelijks maar dan goedkoper http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item5895d2adc1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef Goddelijker het volgende:
Misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, het gaat dus om een gele front smart-cover.
Die 3 laatste linkjes lijken daar toch wel een beetje op? Dacht ook al dat je dat hoesje bedoelde, maar die van Apple zelf(?) zijn toch kwalitatief beter als ik het zo mag inschattenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Goddelijker het volgende:
Deze krengen zijn 't:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |