Zwaar teleurgesteld in jequote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:05 schreef bobbernaut het volgende:
Sorry hoor, het was maar een hersenspinsel.
Nee, vaak krijg je op sites wel punten voor feedback in de vorm van een tekstuele review of een filmpje. Niet het hele aanschafsbedrag (tenminste, heb ik nog nooit van gehoord). Anders zou iedereen ff 5 min besteden om een filmpje te maken voor een gratis product natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Coenehv het volgende:
Ik had trouwens pas ook gehoord dat als je een filmpje van en product maakt voor een website, bijvoorbeeld priceangels, dat je dan je geld terugkrijgt?
Ja, ergens wel logisch dat ze zo'n radiotelefonievergunning moet hebben, 't is immers een soort van zender, daar wordt altijd moeilijk over gedaan. Alleen raar wel dat ze niet niet verlengd hadden dan inderdaad.quote:
Korte review:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Net bij http://www.clicktobuy.nl/usb-streaming-receiver-bluetooth deze bluetooth receiver besteld. Is exact hetzelfde als deze http://www.dealextreme.co(...)black-120198?item=14 , ik ben van plan om hem aan me surroundset thuis te hangen, om via me telefoon muziek af te spelen. Iemand ervaringen met de kwaliteit toevallig? Kan ik er "wat" van verwachten, of is het daar niet voor bedoeld
Heb er een aantal gekocht. Gebruik gewoon weer mijn eigen douchekop, veel prettigere straal en lekt niet zo ontzettend na. Me vriendin werd er gek van.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft iemand anders ook al eens zo'n hippe douchekop met kleuren die veranderen met de warmte? Is het ook echt een disco in de douche of zijn het maar zwakke kleurtjes??
Heb je er al ervaring mee? Verschil te merken van de niet '+' versie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:41 schreef RobertNL het volgende:
McBub heeft nu ook de MK802+ :
http://www.mcbubstore.com(...)Mic----Green-152217/
Nee, en dat zou ik ook niet doen. Die dingen zijn geflashd met KPN firmware. Als je er eentje op Taobao kan vinden, en je steekt er een smartcard in van KPN dan werkt het niet hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef Guul het volgende:
Heeft iemand ooit een decoder voor kpn digitenne gevonden bij onze chinese vrienden?
De mijne is kapot...
Leuk om te lezen dat je nu dan toch het design hebt geaccepteerd, nadat je ze zilvere versie volledig hebt afgekraaktquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, vaak krijg je op sites wel punten voor feedback in de vorm van een tekstuele review of een filmpje. Niet het hele aanschafsbedrag (tenminste, heb ik nog nooit van gehoord). Anders zou iedereen ff 5 min besteden om een filmpje te maken voor een gratis product natuurlijk.
[..]
Ja, ergens wel logisch dat ze zo'n radiotelefonievergunning moet hebben, 't is immers een soort van zender, daar wordt altijd moeilijk over gedaan. Alleen raar wel dat ze niet niet verlengd hadden dan inderdaad.Beetje faal. Maar ja, misschien wilde ze die buffer hebben voor de productie en willen zoveel mogelijk excuses hebben?
Zwarte ziet er inderdaad verdomd fijn uit. Kom maar op!
Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.
De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.
Heb ik ook gehad, zelfs met afstandbediening!, raakte op gegeven moment verstopt en precies zoals skiet zegt, ik/wij vonden de straal van onze orginele kop toch stukken beterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft iemand anders ook al eens zo'n hippe douchekop met kleuren die veranderen met de warmte? Is het ook echt een disco in de douche of zijn het maar zwakke kleurtjes??
Ik heb ooit een bestelling geplaatst via ebay, werd snel verzonden en kreeg het snel binnen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef bartvangils het volgende:
Iemand ervaring met http://www.tmart.com?
Ze hebben blijkbaar scherpe prijzen en hanteren ook free-shipping.
'k Heb al een paar bestellingen bij PriceAngels geplaatst en 'k ben daar zeer tevreden van, maar 'k zou wel eens durven vreemd gaan :-)
En bedankt. Dat wordt dus weer twijfelen en koptelefoons aanschaffen waar ik lang op moet wachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.
De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.
Ben ik wel helemaal met je eens hoor, ik vind de grijze wel mooi.. maar kan me helemaal vinden in het verhaal met die zwarte bezel al om het scherm, het zilver vloekt daar een beetje mee..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef shiznuts het volgende:
@ Neo: you is welcome. }:) Zelf maar ff bedenken welke ik neem. Mogelijk de TS-610 eens proberen, de prijs is er leuk genoeg voor. Wilde wel de 650, maar voor de leuk net te duur. Analytisch ken ik nu wel. Mag best warm, helder en gedetailleerd, maar wil nu weleens iets met de bass die in de buurt van m'n Beats Solo komen. Al eerder eens aangegeven, maar de HM3 is niet echt mijn ding.
@ Downstar: nou ja, helemaal verliefd ben ik nog altijd niet, 't probleem is voornamelijk dat het scherm al een zwarte bezel heeft. De Jiayu G2/Samsungs/iPhones/e.d. hebben gewoon een gladde finish. De G3 ziet er zo knullig en afleidend uit met een zwarte bezel rond het scherm en dan dat erg brekende zilver opeens. Alsof je een zwarte auto zilvere voorportieren geeft.Nee, zwart kan ik nog wel enigszins accepteren.
Laten repareren. klik , wordt ie goed aangepakt en zit je de eerstkomende jaren weer gegarandeerd goed. Been there, done that.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef Guul het volgende:
Heeft iemand ooit een decoder voor kpn digitenne gevonden bij onze chinese vrienden?
De mijne is kapot...
Ik heb het getest.. De pakjes bezorgster steelt wel, ik weet het nu zeker..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:56 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk wacht ik ook al weken op pakjes maar er is al sinds enkele weken niks meer binnen gekomen , het kan natuurlijk toeval zijn maar je weet het maar nooit...
[Update!] Binnen! Inderdaad rebranded Nanite N2.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
- Voor de menschjes die nog een geinig MP3-spelertje zoeken, een interessante vondst van een collegafora: http://translate.googleus(...)HWsnre8qVNnYq8s_OlkQ
http://www.thehut.com/ele(...)player/10618180.html
of
http://www.zavvi.nl/elect(...)player/10618180.html
Rebranded Nationite Nanite N2 as seen here: http://www.nationiteplayers.com/nanitePresentation.htm (kennen we van MP4Nation natuurlijk, kan ze daar alleen niet meer vinden).
wat een verschil in prijzen voor het zelfde product ja!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[Update!] Binnen! Inderdaad rebranded Nanite N2.
Waanzinnig dingetje trouwens.Dat ding weet tenminste hoe 'ie je in-ears/headphone aan moet drijven. Dat is beter dan die $5~$15 meuk uit China die heel wat lijken maar niks kunnen. Net zo prettig, dan niet prettiger dan de Sandisk-spelers (heb Ebay-refurb van de Fuze (met jogdial) en nieuwgekochte Clip+ en Clip Zip). Qua geluid in ieder geval zeg, volume is prima (vind zulke dinkies normaal altijd te zacht), zet goed kracht achter de bass. Qua interface natuurlijk wat minimalistisch en geen clip zodat je 'em tijdens het sporten aan je kleding kunt bevestigen, maar een echte aanrader dus.
Op MP4Nation ( hier )meer Nanite N2-info's.
Reddmango: http://reddmango.com/scri(...)tal-audio-player.asp
Nationite: http://www.nationiteplayers.com/nanitePresentation.htm
Ik weet nog dat ik vroegah een Xiron 128MB mp3-speler van de Blokker ofzo, die toen dan 49,- eur kostte ofzo.Dan zijn dit de leukere dingen, nu nog een Takstar headphone uitzoeken, hehe. Alle credits naar de lui van het Spaanse forum, ik houd de boel daar altijd graag in de gaten (geloof ik ook waar ik voor het eerst van Xears hoorde).
-edit- oh ja, bij Reddmango werd je niet zo duidelijk van de geheugenuitbreidmogelijkheden, maar heeft een microSD-slot gewoon hoor!
Ah, is een populaire rebrand zo te zien... zie nu ook dat er een Headsound Audio Cube C30 is ( Amazon.com $121,99 ).
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat een verschil in prijzen voor het zelfde product ja!
Jiayu G2 of wachten op de G3. Dan hebben we nog Zopoo die ook een redelijk goede telefoon heeft.(MT6577 processor)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef iamboktor het volgende:
Ik ga iedereen eerst eens even bedanken voor dit soort topics. Ben een fan van china stores, aangezien ze van alles hebben
Dus, ik ga binnenkort mooi eens even kijken of ik iets bij TaoBao iets kan bestellen, m.b.v. de tutorial in de OP. Denk dat ik een paar decoraties ga aanschaffen, aangezien m'n kamer een nodige opvrolijkbeurt kan gebruiken. (Suggesties XD?) Zat zelf te denken aan een paar beeldjes en een 'Gourd' of 3.
Nu heb ik wel een vraag voor jullie, ik zit thuis met een China Smartphone (een SciPhone, i68+ superoud ding ondertussen heah). Ben benieuwd naar het volgende: wat is volgens jullie de slimste investering in een chinaphone, welk merk en natuurlijk waar. Ik zat zelf te denken aan een android 4.0 model, maar ben een beetje achtergeraakt op het vlak van ChinaPhones, ben er helemaal uit.. Dus, iemand tips :>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |