abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:05:52 #126
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_116152220
Sorry hoor, het was maar een hersenspinsel.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_116152575
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:05 schreef bobbernaut het volgende:
Sorry hoor, het was maar een hersenspinsel.
Zwaar teleurgesteld in je :( O-)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:37:58 #128
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_116153466
Ik had trouwens pas ook gehoord dat als je een filmpje van en product maakt voor een website, bijvoorbeeld priceangels, dat je dan je geld terugkrijgt?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:10:28 #129
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116154623
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Coenehv het volgende:
Ik had trouwens pas ook gehoord dat als je een filmpje van en product maakt voor een website, bijvoorbeeld priceangels, dat je dan je geld terugkrijgt?
Nee, vaak krijg je op sites wel punten voor feedback in de vorm van een tekstuele review of een filmpje. Niet het hele aanschafsbedrag (tenminste, heb ik nog nooit van gehoord). Anders zou iedereen ff 5 min besteden om een filmpje te maken voor een gratis product natuurlijk. 8)7
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:31 schreef Downstar het volgende:

[..]
Ja, ergens wel logisch dat ze zo'n radiotelefonievergunning moet hebben, 't is immers een soort van zender, daar wordt altijd moeilijk over gedaan. Alleen raar wel dat ze niet niet verlengd hadden dan inderdaad. :') Beetje faal. Maar ja, misschien wilde ze die buffer hebben voor de productie en willen zoveel mogelijk excuses hebben? :P Zwarte ziet er inderdaad verdomd fijn uit. Kom maar op! :D

Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.

De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116156462
Heeft iemand anders ook al eens zo'n hippe douchekop met kleuren die veranderen met de warmte? Is het ook echt een disco in de douche of zijn het maar zwakke kleurtjes?? :')
pi_116156877
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Net bij http://www.clicktobuy.nl/usb-streaming-receiver-bluetooth deze bluetooth receiver besteld. Is exact hetzelfde als deze http://www.dealextreme.co(...)black-120198?item=14 , ik ben van plan om hem aan me surroundset thuis te hangen, om via me telefoon muziek af te spelen. Iemand ervaringen met de kwaliteit toevallig? Kan ik er "wat" van verwachten, of is het daar niet voor bedoeld :P
Korte review:

Van de week deze bluetooth ontvanger binnen gekregen. Om het heel simpel te houden, hij doet wat hij moet doen. Ik heb een kabeltje gekocht 3,5mm -> Rood/Witte tulp en achter in me versterker gestopt. Aan de andere kant heb ik een USB verlengkabel naar mijn router (die staat in de buurt) gelegd en hem van daaruit gevoed. Dat is ook meteen een nadeel, hij staat dan wel altijd aan, maar ook een voordeel :P.

Verbinden gaat heel simpel, zoeken met Bluetooth, pincode 0000 invoeren en hij is verbonden.

Voor me iPad werkt het mooi, die staat redelijk in de buurt en stil (heb ook een docking dingetje gekocht voor de iPad) en via XBMC :P speel ik nu me muziek af over de speakers. Soms gebruik ik ook me telefoon, alleen het nadeel is, is dat je max. 2-3 meter goed bereik heb en daarna valt ie soms iets weg of begint hij te kraken. Dus echt door de woonkamer lopen met je telefoon in de handen tijdens het afspelen is er niet bij. Maar al met al ben ik er wel blij mee, was meer bedoeld om me iPad als mediaspeler te gebruiken en af te laten spelen, zonder kabeltjes.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_116156913
En net een Curren horloge binnen gekregen die een paar topics terug aangeraden werd, even erbij zoeken. Zo op het eerste gezicht ziet hij er echt mooi uit en voelt ook zwaar aan, de verbinding om je bandje dicht te doen ziet er ook degelijk en stevig uit. Zeker beter als horloge's die je hier voor een paar tientjes meer koopt.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_116158527
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft iemand anders ook al eens zo'n hippe douchekop met kleuren die veranderen met de warmte? Is het ook echt een disco in de douche of zijn het maar zwakke kleurtjes?? :')
Heb er een aantal gekocht. Gebruik gewoon weer mijn eigen douchekop, veel prettigere straal en lekt niet zo ontzettend na. Me vriendin werd er gek van.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:44:30 #134
324709 baaart
ŻŻŻŻŻŻŻ
pi_116159934
quote:
Heb je er al ervaring mee? Verschil te merken van de niet '+' versie?
pi_116163446
Heeft iemand ooit een decoder voor kpn digitenne gevonden bij onze chinese vrienden?
De mijne is kapot...
pi_116163455
Iemand ervaring met http://www.tmart.com?
Ze hebben blijkbaar scherpe prijzen en hanteren ook free-shipping.
'k Heb al een paar bestellingen bij PriceAngels geplaatst en 'k ben daar zeer tevreden van, maar 'k zou wel eens durven vreemd gaan :-)
pi_116163691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef Guul het volgende:
Heeft iemand ooit een decoder voor kpn digitenne gevonden bij onze chinese vrienden?
De mijne is kapot...
Nee, en dat zou ik ook niet doen. Die dingen zijn geflashd met KPN firmware. Als je er eentje op Taobao kan vinden, en je steekt er een smartcard in van KPN dan werkt het niet hoogstwaarschijnlijk.

Marktplaats of kringloopwinkel kun je beter naartoe.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_116165583
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, vaak krijg je op sites wel punten voor feedback in de vorm van een tekstuele review of een filmpje. Niet het hele aanschafsbedrag (tenminste, heb ik nog nooit van gehoord). Anders zou iedereen ff 5 min besteden om een filmpje te maken voor een gratis product natuurlijk. 8)7

[..]

Ja, ergens wel logisch dat ze zo'n radiotelefonievergunning moet hebben, 't is immers een soort van zender, daar wordt altijd moeilijk over gedaan. Alleen raar wel dat ze niet niet verlengd hadden dan inderdaad. :') Beetje faal. Maar ja, misschien wilde ze die buffer hebben voor de productie en willen zoveel mogelijk excuses hebben? :P Zwarte ziet er inderdaad verdomd fijn uit. Kom maar op! :D

Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.

De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.
Leuk om te lezen dat je nu dan toch het design hebt geaccepteerd, nadat je ze zilvere versie volledig hebt afgekraakt :P.. haha .. nu wel hopen dat die zwarte ook gewoon de metalen behuizing heeft.. ipv goedkoop plastic ofzo..

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Heb ik ook gehad, zelfs met afstandbediening!, raakte op gegeven moment verstopt en precies zoals skiet zegt, ik/wij vonden de straal van onze orginele kop toch stukken beter :D

Mijne ligt dus nu in de kast stof te happen, al is het in de wintertijden best leuk om bijv met rode leds te douchen, op de 1 of andere manier voelt dat toch warmer aan ofzo :P

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef bartvangils het volgende:
Iemand ervaring met http://www.tmart.com?
Ze hebben blijkbaar scherpe prijzen en hanteren ook free-shipping.
'k Heb al een paar bestellingen bij PriceAngels geplaatst en 'k ben daar zeer tevreden van, maar 'k zou wel eens durven vreemd gaan :-)
Ik heb ooit een bestelling geplaatst via ebay, werd snel verzonden en kreeg het snel binnen..
zat toen stickers op van tmart.com en in de enveloppe zat nog een coupon van 5% voor tmart.com

Dus neem aan dat op ebay net zo te vertrouwen is als de shop zelf :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:54:31 #139
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116168708
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]

En bedankt. Dat wordt dus weer twijfelen en koptelefoons aanschaffen waar ik lang op moet wachten. :(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:36:27 #140
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116171031
@ Neo: you is welcome. }:) Zelf maar ff bedenken welke ik neem. Mogelijk de TS-610 eens proberen, de prijs is er leuk genoeg voor. Wilde wel de 650, maar voor de leuk net te duur. Analytisch ken ik nu wel. Mag best warm, helder en gedetailleerd, maar wil nu weleens iets met de bass die in de buurt van m'n Beats Solo komen. Al eerder eens aangegeven, maar de HM3 is niet echt mijn ding.

@ Downstar: nou ja, helemaal verliefd ben ik nog altijd niet, 't probleem is voornamelijk dat het scherm al een zwarte bezel heeft. De Jiayu G2/Samsungs/iPhones/e.d. hebben gewoon een gladde finish. De G3 ziet er zo knullig en afleidend uit met een zwarte bezel rond het scherm en dan dat erg brekende zilver opeens. Alsof je een zwarte auto zilvere voorportieren geeft. :P Nee, zwart kan ik nog wel enigszins accepteren. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116172756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef shiznuts het volgende:
@ Neo: you is welcome. }:) Zelf maar ff bedenken welke ik neem. Mogelijk de TS-610 eens proberen, de prijs is er leuk genoeg voor. Wilde wel de 650, maar voor de leuk net te duur. Analytisch ken ik nu wel. Mag best warm, helder en gedetailleerd, maar wil nu weleens iets met de bass die in de buurt van m'n Beats Solo komen. Al eerder eens aangegeven, maar de HM3 is niet echt mijn ding.

@ Downstar: nou ja, helemaal verliefd ben ik nog altijd niet, 't probleem is voornamelijk dat het scherm al een zwarte bezel heeft. De Jiayu G2/Samsungs/iPhones/e.d. hebben gewoon een gladde finish. De G3 ziet er zo knullig en afleidend uit met een zwarte bezel rond het scherm en dan dat erg brekende zilver opeens. Alsof je een zwarte auto zilvere voorportieren geeft. :P Nee, zwart kan ik nog wel enigszins accepteren. :D
Ben ik wel helemaal met je eens hoor, ik vind de grijze wel mooi.. maar kan me helemaal vinden in het verhaal met die zwarte bezel al om het scherm, het zilver vloekt daar een beetje mee..
Zwarte versie wil ik ook voor gaan.

in deze foto is dus wel goed te zien dat het zwarte toch wat beter aansluit, dan het zilvere op de zwarte bezel

was even vergeten maar bij PW word hij dus ook aangeboden voor 188 met freeship.. nu is er altijd wel een coupon van 5% ofzo beschikbaar.. dus dan kom je uit op z'n 180$ = +- ¤145.. niet gek voor deze telefoon, al denk ik dat het goedkoper moet kunnen gezien de prijs waarvoor je hem wss in china kan halen(125$).. daarnaast heeft PW alleen nogmaar de zilvere versie in de presell staan helaas..

Ook ben ik dus even aan kijken of lightake deze phones kan regelen, die zijn vaak nog wel in voor een concurrerende prijs :)

Gaming vid al gezien ? sensoren lijken goed te werken :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 30-08-2012 00:20:22 ]
pi_116173090
Zou wel mooi zijn inderdaad. ;)
Zag de video al ja, not bad, not bad at all.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 02:09:56 #143
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116175705
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef Guul het volgende:
De mijne is kapot...
Laten repareren. klik , wordt ie goed aangepakt en zit je de eerstkomende jaren weer gegarandeerd goed. Been there, done that.

Met marktplaats weet je dat nooit. Als je een nieuwe koopt, dan moet ie CONAX accepteren en firrmware vrij zijn anders gaat het niet werken. Been there, done that also. Via MP kopen dan.

Maar even een andere vraag. Dik een maand terug iets gekocht via verkoper van AliBaba. Daar even mee gebabbeld en betaald via Paypal: 55 USD. Zou verzonden worden met HK Post registered shipping. Pas na een kleine 4 weken ofzo hoeft dat pakketje volegns de tracktrace HK verlaten...(23 aug, terwijl het ergens eind juli besteld is/was).

HOelang duurt zoiets normaal volgens jullie ervaring? Klopt het dat het erg traag is voordat het eindelijk verstuurd wordt per vliegtuig? En, eenmaal HK verlaten, hoelang duur het dan voor het hier is?

Weet namelijk even niet wat te deken, want die tracktracecode kwam na 3 dagen wachten op antwoord en precies op d dag dat het pakketje HK zou verlaten. Echter niets negatiefs over koper kunnen vinden.
Ook hoi !
pi_116175981
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met mijn ouders :+
ik ook maar ze vinden het wel leuk dat het kan :D
There are only 151 Pokémon.
pi_116177780
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:56 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nu ik er over nadenk wacht ik ook al weken op pakjes maar er is al sinds enkele weken niks meer binnen gekomen , het kan natuurlijk toeval zijn maar je weet het maar nooit...
Ik heb het getest.. De pakjes bezorgster steelt wel, ik weet het nu zeker..
Normaal laat ik alles dus bij mijn moeder bezorgen omdat zij dus altijd thuis is en ik gewoon FT werk. Nu heb ik vorige week maandag 8 iphone hoesjes gekocht en heb die per stuk laten verzenden door de verkoper. 2 naar mijn adres 2 naar mijn moeder 2 bij mijn vriend en 2 op mijn zusjes adres. Allemaal zijn aangekomen, behalve die ij mijn moeder...
Bij mij zijn ze alle 4 al aangekomen, en bij mijn moeder
pi_116180032
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]

- Voor de menschjes die nog een geinig MP3-spelertje zoeken, een interessante vondst van een collegafora: http://translate.googleus(...)HWsnre8qVNnYq8s_OlkQ
http://www.thehut.com/ele(...)player/10618180.html
of
http://www.zavvi.nl/elect(...)player/10618180.html
Rebranded Nationite Nanite N2 as seen here: http://www.nationiteplayers.com/nanitePresentation.htm (kennen we van MP4Nation natuurlijk, kan ze daar alleen niet meer vinden).
[Update!] Binnen! Inderdaad rebranded Nanite N2. :)
Waanzinnig dingetje trouwens. _O_ Dat ding weet tenminste hoe 'ie je in-ears/headphone aan moet drijven. Dat is beter dan die $5~$15 meuk uit China die heel wat lijken maar niks kunnen. Net zo prettig, dan niet prettiger dan de Sandisk-spelers (heb Ebay-refurb van de Fuze (met jogdial) en nieuwgekochte Clip+ en Clip Zip). Qua geluid in ieder geval zeg, volume is prima (vind zulke dinkies normaal altijd te zacht), zet goed kracht achter de bass. Qua interface natuurlijk wat minimalistisch en geen clip zodat je 'em tijdens het sporten aan je kleding kunt bevestigen, maar een echte aanrader dus.

Op MP4Nation ( hier )meer Nanite N2-info's.
Reddmango: http://reddmango.com/scri(...)tal-audio-player.asp
Nationite: http://www.nationiteplayers.com/nanitePresentation.htm

Ik weet nog dat ik vroegah een Xiron 128MB mp3-speler van de Blokker ofzo, die toen dan 49,- eur kostte ofzo. :') Dan zijn dit de leukere dingen, nu nog een Takstar headphone uitzoeken, hehe. Alle credits naar de lui van het Spaanse forum, ik houd de boel daar altijd graag in de gaten (geloof ik ook waar ik voor het eerst van Xears hoorde).

-edit- oh ja, bij Reddmango werd je niet zo duidelijk van de geheugenuitbreidmogelijkheden, maar heeft een microSD-slot gewoon hoor!

Ah, is een populaire rebrand zo te zien... zie nu ook dat er een Headsound Audio Cube C30 is ( Amazon.com $121,99 ).
Review by ClieOS (famous head-fi-usert met eigen site Inearmatters).

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 30-08-2012 10:59:15 ]
pi_116180534
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:39 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[Update!] Binnen! Inderdaad rebranded Nanite N2. :)
Waanzinnig dingetje trouwens. _O_ Dat ding weet tenminste hoe 'ie je in-ears/headphone aan moet drijven. Dat is beter dan die $5~$15 meuk uit China die heel wat lijken maar niks kunnen. Net zo prettig, dan niet prettiger dan de Sandisk-spelers (heb Ebay-refurb van de Fuze (met jogdial) en nieuwgekochte Clip+ en Clip Zip). Qua geluid in ieder geval zeg, volume is prima (vind zulke dinkies normaal altijd te zacht), zet goed kracht achter de bass. Qua interface natuurlijk wat minimalistisch en geen clip zodat je 'em tijdens het sporten aan je kleding kunt bevestigen, maar een echte aanrader dus.

Op MP4Nation ( hier )meer Nanite N2-info's.
Reddmango: http://reddmango.com/scri(...)tal-audio-player.asp
Nationite: http://www.nationiteplayers.com/nanitePresentation.htm

Ik weet nog dat ik vroegah een Xiron 128MB mp3-speler van de Blokker ofzo, die toen dan 49,- eur kostte ofzo. :') Dan zijn dit de leukere dingen, nu nog een Takstar headphone uitzoeken, hehe. Alle credits naar de lui van het Spaanse forum, ik houd de boel daar altijd graag in de gaten (geloof ik ook waar ik voor het eerst van Xears hoorde).

-edit- oh ja, bij Reddmango werd je niet zo duidelijk van de geheugenuitbreidmogelijkheden, maar heeft een microSD-slot gewoon hoor!

Ah, is een populaire rebrand zo te zien... zie nu ook dat er een Headsound Audio Cube C30 is ( Amazon.com $121,99 ).
wat een verschil in prijzen voor het zelfde product ja! _O-
pi_116180591
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef Downstar het volgende:

[..]

wat een verschil in prijzen voor het zelfde product ja! _O-
:P Is zoals de Rokinon/Samyang/Walimex/enz/etc lenzen en dus ook de Brainwavz HM3 headphone. Die zie je overal onder andere namen opduiken. Schijnbaar dus ook de Hippo Gumstick: http://www.head-fi.org/t/507891/review-hippo-gumstick .
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:18:48 #149
383305 iamboktor
Enjoy the moment
pi_116182793
Ik ga iedereen eerst eens even bedanken voor dit soort topics. Ben een fan van china stores, aangezien ze van alles hebben ;)

Dus, ik ga binnenkort mooi eens even kijken of ik iets bij TaoBao iets kan bestellen, m.b.v. de tutorial in de OP. Denk dat ik een paar decoraties ga aanschaffen, aangezien m'n kamer een nodige opvrolijkbeurt kan gebruiken. (Suggesties XD?) Zat zelf te denken aan een paar beeldjes en een 'Gourd' of 3.

Nu heb ik wel een vraag voor jullie, ik zit thuis met een China Smartphone (een SciPhone, i68+ superoud ding ondertussen heah). Ben benieuwd naar het volgende: wat is volgens jullie de slimste investering in een chinaphone, welk merk en natuurlijk waar. Ik zat zelf te denken aan een android 4.0 model, maar ben een beetje achtergeraakt op het vlak van ChinaPhones, ben er helemaal uit.. Dus, iemand tips :>?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:24:25 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116182977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef iamboktor het volgende:
Ik ga iedereen eerst eens even bedanken voor dit soort topics. Ben een fan van china stores, aangezien ze van alles hebben ;)

Dus, ik ga binnenkort mooi eens even kijken of ik iets bij TaoBao iets kan bestellen, m.b.v. de tutorial in de OP. Denk dat ik een paar decoraties ga aanschaffen, aangezien m'n kamer een nodige opvrolijkbeurt kan gebruiken. (Suggesties XD?) Zat zelf te denken aan een paar beeldjes en een 'Gourd' of 3.

Nu heb ik wel een vraag voor jullie, ik zit thuis met een China Smartphone (een SciPhone, i68+ superoud ding ondertussen heah). Ben benieuwd naar het volgende: wat is volgens jullie de slimste investering in een chinaphone, welk merk en natuurlijk waar. Ik zat zelf te denken aan een android 4.0 model, maar ben een beetje achtergeraakt op het vlak van ChinaPhones, ben er helemaal uit.. Dus, iemand tips :>?
Jiayu G2 of wachten op de G3. Dan hebben we nog Zopoo die ook een redelijk goede telefoon heeft.(MT6577 processor)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')