abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115155943

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
  maandag 6 augustus 2012 @ 01:41:07 #2
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_115170635
ahhh vers topic :)
waar we wachten op ebaychinezen
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 6 augustus 2012 @ 02:20:26 #3
131319 mickeyD
pi_115171640
groupon dropshipt zich weer helemaal scheel..
levertijd 4 weken of meer.. vanaf de 17e (5 weken+ dus) LOL
1,2 of 4 wifi camera's ¤69 p/st
http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal

en voor je begint te roepen, voor die ¤69 heb je tenminste wel garantie:
"Groupon biedt op geen enkele wijze garantie voor de door de klant bij de Partner verkregen producten of diensten waarop een beroep is gedaan."
en die chinees aan de andere kant van de wereldbol die kennen we wel onderhand:
hello my friend!
don't worry, we fix anything!
you send us back goods okay?

loopt zogenaamd via een nederlandse website (die op dit moment afgemaakt wordt)
waar pas 1 item op te vinden is, die je niet eens kunt bestellen LOL
http://kingstar.nl
GEEN adres gegevens te vinden op die site
GEEN KVK nr
GEEN online shop merk logo goedkeuring of wat dan ook.
riekt naar de noorderzon na aflevering....als je je spullen al krijgt voor de kerstdagen

[ Bericht 12% gewijzigd door mickeyD op 06-08-2012 02:30:59 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_115173583
Groupon :')

Focalprice heeft snel gereageerd. Mocht een nieuwe bestelling plaatsen (zonder te betalen). Sturen ze asap op. Toch wel netjes.

Ik mocht kiezen tussen een resend of full refund :') Die 1 cent mogen ze houden :P
pi_115174298
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 07:49 schreef FreaZ het volgende:
Groupon :')

Focalprice heeft snel gereageerd. Mocht een nieuwe bestelling plaatsen (zonder te betalen). Sturen ze asap op. Toch wel netjes.

Ik mocht kiezen tussen een resend of full refund :') Die 1 cent mogen ze houden :P
Ja focalprice doet meestal niet al te moeilijk :).
Heb daar ookal zonder boe of ba een refund gekregen voor pakketje dat niet aankwam & pakketje dat kapot aankwam.
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:37:19 #6
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115174963
Heb mn AWEI ES800M en Gamepad binnen. Bijde op dezelfde dag gekregen. Die Awei zijn gewoon heel solide dingen klinken gewoon goed en niks op aan te merken ^O^ .

Die gamepad echter... De select knop is de start knop en de startknop doet het niet. Ik kan om een vreemde reden geen truukjes doen op fifa dan speel ik de bal die richting op :?
Say whaaaat?
  maandag 6 augustus 2012 @ 09:47:30 #7
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_115175157
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 02:20 schreef mickeyD het volgende:

"Groupon biedt op geen enkele wijze garantie voor de door de klant bij de Partner verkregen producten of diensten waarop een beroep is gedaan."
hello my friend!

GEEN KVK nr
riekt naar de noorderzon na aflevering....als je je spullen al krijgt voor de kerstdagen
Hoe doen ze dit zodra er bij de douane alles wordt tegen gehouden ? :o

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:37 schreef SuperChips het volgende:
Heb mn AWEI ES800M en Gamepad binnen. Bijde op dezelfde dag gekregen. Die Awei zijn gewoon heel solide dingen klinken gewoon goed en niks op aan te merken ^O^ .

Die gamepad echter... De select knop is de start knop en de startknop doet het niet. Ik kan om een vreemde reden geen truukjes doen op fifa dan speel ik de bal die richting op :?
Dan werkt je R2 (??geloof ik) dus niet
pi_115175379
quote:

dat mag groupon wel roepen, maar dat betekent niet dat dat zo is.. groupon is de verkoper, en dus aanspreekpunt voor garantie. kwestie van je recht halen iig..

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:47 schreef baaart het volgende:

[..]

want ze komen uit china? ze kunnen prima ergens in polen geproduceerd zijn, zoals zoveel dagaanbieding/groupon producten..

maar toegegeven: vreemde constructie enzo :)
pi_115175428
Gister pakje ontvangen:

Hoesje voor mijn xBox controller;
Hoesje voor mijn GS2 ( Stuurt die Chinees weer de verkeerde }:| ) ;
Een Bluetooth handsfree ding, geluid is goed om met iemand te praten, Microfoon moet ik nog eens fatsoenlijk proberen;
Een 1,5M US flag :')
Én een HuaWei E173 USB 3G modem :D
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:43:22 #10
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115178336
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:47 schreef baaart het volgende:

[..]

[..]

Dan werkt je R2 (??geloof ik) dus niet
Say whaaaat?
pi_115179420
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:37 schreef SuperChips het volgende:

Logisch toch, dan moet je analog indrukken( totdat het rode lampje dus brand..)
Anders werkt je rechter stick als schiet knop idd :P, heb ik ook wel eens tijdens online match
dan wil ik snel sprinten met Rechter pookje, maar heb ik niet op analog gedrukt.. en dan geeft hij die bal toch een trap naar voren.. weg kans :P...

Daarnaast heb je wel via het fifa spel menu ( dus in de fifa map FIFA config ofzo) de configuratie gedaan van je gamepad..? anders kan het zo maar zijn dat de knop Start geen keybinding heeft

Meer vragen maar ff via de DM ofzo ;)
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:11:57 #12
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_115179622
Dit is wel tof als fanatiek hartslag zone sporter:

http://www.dealextreme.co(...)or-1-x-cr2032-144184

Alleen dan moet je zeker je iPhone om je arm gaan dragen ofzo?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_115179723
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:11 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is wel tof als fanatiek hartslag zone sporter:

http://www.dealextreme.co(...)or-1-x-cr2032-144184

Alleen dan moet je zeker je iPhone om je arm gaan dragen ofzo?
als fanatiek sporter ga je toch niet met een iphone als harslag meter lopen?
maar koop je fatsoenelijek meters en hou je iphone lekker thuis :P?

SPOILER
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:28:00 #14
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_115180251
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:14 schreef Downstar het volgende:

[..]

als fanatiek sporter ga je toch niet met een iphone als harslag meter lopen?
maar koop je fatsoenelijek meters en hou je iphone lekker thuis :P?

SPOILER
Ik heb er al een van Polar, maar die kan de hartslag rate's niet opslaan.. Maar ik bedoelde dus idd, als ik met mijn iPhone in de sportschool moet laat dan maar, ik ben daar om te sporten niet om met mijn iPhone te zitten. :)

SPOILER
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:44:55 #15
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115180821
Klopt het dat jullie allemaal fan zijn van Deal-extreme?
(Ik ben namelijk zelf meer te spreken over Tmart tot nu toe)
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:51:06 #16
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_115181037
Dealextreme is de bekendste en heb daarom daar vaak besteld. Vind het ook handig met de dailydeals en de jaarkalender korting. Heb paar dagen geleden toevallig voor het eerst uit de EU warehouse besteld. Ben benieuwd hoe lang het dan gaat duren. :)
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:51:13 #17
131319 mickeyD
pi_115181039
ohh man, wij zijn zoooooo fan van hun..
we sturen fotos van ons op naar ze..
krijgen ze terug met handtekening er op!
we houden fan dagen!
wil je ook komen volgende keer?

:')
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:52:02 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115181068
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:44 schreef awesome_noob het volgende:
Klopt het dat jullie allemaal fan zijn van Deal-extreme?
(Ik ben namelijk zelf meer te spreken over Tmart tot nu toe)
Blegh. DX. :')

Persoonlijke aanraders:
Buyincoins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
EverBuying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
BangGood (BG)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg slechte afhandeling, koop liever elders, groot assortiment echter)

Verder:
Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk naar de feedbackscores)

Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Deze topicreeks doorzoeken: http://www.google.nl/sear(...)nl+chinese+webshops+

Coupons:
OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:55:26 #19
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115181220
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Blegh. DX. :')

Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
EverBuying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
BangGood (BG)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg trage afwikkeling, koop liever elders, groot assortiment echter)

Verder:
Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk naar de feedbackscores)

Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Deze topicreeks doorzoeken: http://www.google.nl/sear(...)nl+chinese+webshops+

Coupons:
OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
(mooi dat ik niet de enige ben die DX vind tegenvallen)

Haha, die coupon codes had ik natuurlijk al gevonden ^_^

BiC/Mcbub/BG kende ik nog niet, zal ik even gaan kijken, bedankt!
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:58:03 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115181335
Bij Taobao/Tmall is het natuurlijk ook gewoon goed shoppen wel.
Gebruikmakend van MisterTao of Zarmark.

Maar een item dat bij DealExtreme te koop is, vind je na goed zoeken ook vast wel in een andere webshop, of in ieder geval op Ebay/Aliexpress en dan nog voor minder ook. Voor mij een nobrainer, want mijn ervaringen met DX zijn nu niet echt denderend. ;( Veel te opgehypte shop en succes is ze een beetje naar hun hoofd gestegen. Helaas weten mensen niet beter dan dat er alleen DX bestaat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115181682
t.b.h.: niks mis met DX, redelijk snelle leveringen, tot nog toe altijd correct, en een stuk goedkoper als in NL, prijzen met andere chineese shops scheelde minder als 2 euro ofzo..
pi_115181720
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef mschol het volgende:
t.b.h.: niks mis met DX, redelijk snelle leveringen, tot nog toe altijd correct, en een stuk goedkoper als in NL, prijzen met andere chineese shops scheelde minder als 2 euro ofzo..
Het kan nóg goedkoper als je goed zoekt in andere shops/eBay.
pi_115181888
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef davedavy het volgende:

[..]

Het kan nóg goedkoper als je goed zoekt in andere shops/eBay.
ik heb bij de laatste bestelling gekeken via de prijsvergelijkers die in de OP genoemd werden, maar het was allemaal de extra moeite niet waard, daar was het prijs verschil veels te klein voor..
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:11:24 #24
131319 mickeyD
pi_115181948
wacht maar tot je wat besteld hebt bij ze in oktober..
dan horen we je wel in december hoe het item bevalt

het wil er bij de meesten maar niet in dat DX eigenlijk een soort marktplaats is waar verkopers/producenten hun rotzooi op zetten al lang voor het geproduceerd wordt!
dit doen niet alle verkopers, maar er lopen er een paar bij die dr wel heel ruim gebruik van maken.
dit resulteert dan in een wachttijd van up to 10 weken na bestelling

SPOILER

[ Bericht 43% gewijzigd door mickeyD op 06-08-2012 13:22:18 ]
pi_115182319
Ik wil een Aurora 2 kopen waar heb ik het minst kans op BTW en invoeringen?

MP4Nation: Free Fedex of BIC Registered Airmail?
pi_115182505
Mijn favo shops zijn;

1.Lightake/Zarmark ( gewoon omdat ik daar goede deals mee maak, ze vanaf de opstart ken en ik de service daar prima vind.. Tevens veel bestellingen gedaan destijds via zarmark omdat ze vrijwel de goedkoopste agent waren.. geen idee of dat nu nog zo is.. tijden niks meer via taobao besteld na dat ik toen gepakt was met nep spul :P)

2. Buyincoins; ZEER Goede service, scherpe prijzen, voorheen nog scherper door gebruik van coupons en recommender. nadeel; niet al te groot assortiment.

3. Pandawill
; niet al te veel bestellingen nog gedaan, maar werd keurig geleverd.. uitgebreid assortiment en vaak up to date met producten als tablets/smartphones etc! en een nette overzichtelijke site!

Daarnaast staat ebay bij mij eigenlijk boven aan, ik zie een product in een shop.. en kijk vervolgens op ebay als eerste.. meestal zijn daar de prijzen nog lager en word er razend snel verzonden...

Plaats 4. Komt voor mij de rest,

Dealextreme( eerste chinese bestelling hier ooit geplaatst, was z'n 4 jaar terug.. toen DX nog als 1 van de weinige bekend was met freeshipping van goedkope gadgets.. toen was de service uitstekend en snelle levertijden.. Tegenwoordig hoor ik vanuit allerlei hoeken klachten over slechte service en mede daardoor boycot ik DX.. zeker ook het feit dat ze vrijwel nooit de goedkoopste zijn,(

Tinydeal(eerste bestelling dus kan weinig oordelen)

MP4Nation
; Prima shop voor audio apparatuur, niet altijd even goedkoop maar met aanbiedingen zijn er leuke deals te maken!; staat op 4 omdat het niet echt een gadget shop is..

Focalprice: nog niet veel besteld, afgezien van 2/3 orders met Kanen oordopjes ofzo..
Werd toen wel redelijk snel verzonden .. en verder niks te maken gehad met aftersales..
dus de service kan ik niks over zeggen

Shops waarbij ik het afraad om te kopen zijn;

Ever Buying( hier ook wel bekend als NEVER buying); Slechte service.. waarbij in verschijnende jaren verschillende orders van mij zijn verdwenen.. of volgens hun nooit betaald..
Producten wel volgens de site op voorraad, maar naar 3 weken nog niet verzonden etc..

1 cent deals die soms helemaal niet worden verzonden, ondanks je wle hebt betaald.. etc
( toch wel af en toe is wat binnen gehad van de 1 cent deals)

DinoDirect: :r , gewoonweg alleen al omdat ze acties hebben, waarbij de prijs verdubbeld is..
oftwel ze vertellen doodleuk dat ze 50% korting geven op een product en dat hij dus nog maar 10 euro is nu (oude prijs ¤20!!) terwijl de prijs voor de actie ook gewoon 10 euro was :P..
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:26:20 #27
131319 mickeyD
pi_115182532
quote:
Ik wil een Aurora 2 kopen waar heb ik het minst kans op BTW en invoeringen?
daar is geen pijl op te trekken, laatste tijd lijkt het of iedereen aan de beurt is met invoer naheffingen.
ik zou zeggen, neem je verlies nu, en bestel het bij de goedkoopste shop, houd rekening met een brief dat je moet betalen, en als je die niet krijgt, koop er een staatslot voor!
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:28:38 #28
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_115182625
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:
Jwt. Opblaaspomp-style:
[ afbeelding ]
Nou je het over opblaaspomp hebt...
Deze combinatie is ook super als je geen elektriciteit hebt:
12v Li-ion accu
12v lucht pomp

Werkt trouwens ook super om je kampvuur mee op te laaien als het heeft geregend :P
pi_115182775
http://www.ebay.nl/itm/DC(...)_rvr_id=372203203757

sta
quote:
6s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:28 schreef Boppos het volgende:

[..]

Nou je het over opblaaspomp hebt...
Deze combinatie is ook super als je geen elektriciteit hebt:
12v Li-ion accu
12v lucht pomp

Werkt trouwens ook super om je kampvuur mee op te laaien als het heeft geregend :P
staat die pomp niet ook gewoon bij de action voor 6 euro ofzo ?
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:40:57 #30
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_115183136
Zit te twijfelen om deze te bestellen. http://www.buyincoins.com(...)ed-product-1692.html :D
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:42:34 #31
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_115183200
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:32 schreef Downstar het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/DC(...)_rvr_id=372203203757

sta

[..]

staat die pomp niet ook gewoon bij de action voor 6 euro ofzo ?
ja vast wel (maar het blijft het Chinese... ) Ik weet ook niet waar mijn pomp vandaan komt, maar met dat accu-tje was het best handig vorig jaar.
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:46:55 #32
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115183404
Lol, ik snap niet hoe jullie kunnen bestellen via TaoBao....

(ik las wel ergens dat er firefox-addon voor was ofzo, maar er zijn 211 delen dus weet niet meer waar. En de addon die ik gedownload heb is shit.. Tips? )

Ooh,,

ik begin het te begrijpen:
http://zarmark.com/tips.aspx

slim! =)

[ Bericht 27% gewijzigd door awesome_noob op 06-08-2012 13:49:58 (found it) ]
pi_115183703
Niet helemaal china gerelateerd, maar heeft iemand hier soms ook een vertraagde verzending met airmail? Ik wacht nu al een aardige tijd terwijl het normaal vrij vlot gaat :P wellicht zijn het de spelen in Londen wel.
pi_115185047
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:26 schreef mickeyD het volgende:

[..]

daar is geen pijl op te trekken, laatste tijd lijkt het of iedereen aan de beurt is met invoer naheffingen.
ik zou zeggen, neem je verlies nu, en bestel het bij de goedkoopste shop, houd rekening met een brief dat je moet betalen, en als je die niet krijgt, koop er een staatslot voor!
Ik koop wel eens wat in vanaf China dat word verzonden met DHL , ik weet wel dat als je daar een Ander naam + Adres opgeeft je vaak de 1e keer op dat adres niets hoeft te betalen , dus dan maar gewoon gokken. :)
pi_115187188
quote:

hello my friend!

GEEN KVK nr
Komen wel vaker dingen langs die rechtstreeks uit China komen idd. Wel vreemd dat ze dat spul wel weer via een vaag middenbedrijf verkopen (China fabriek -> China retail -> Nederlands retail -> Groupon). Zou zulk spul dus ook nooit bij Groupon kopen.
Ze hebben de Android sticks ook: http://www.groupon.nl/dea(...)%2Fwww.mydealpage.nl

Zag ik pas op youtube langskomen; de welbekende lighter van DX:
pi_115187411
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Komen wel vaker dingen langs die rechtstreeks uit China komen idd. Wel vreemd dat ze dat spul wel weer via een vaag middenbedrijf verkopen (China fabriek -> China retail -> Nederlands retail -> Groupon). Zou zulk spul dus ook nooit bij Groupon kopen.
Ze hebben de Android sticks ook: http://www.groupon.nl/dea(...)%2Fwww.mydealpage.nl

die video; WTF :o :o .. waarom :P?
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:44:32 #37
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_115188890
Because "I am a professional and know what i'm doing." :')

@awesome_noob, de OP van dit topic wel eens bekeken? ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_115190185
Die video _O- . Toch nog Chinees vuurwerk in huis :D
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:47:49 #39
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115198372
Een lekkende aansteker verdient niet beter _O- . Ik heb een la vol aanstekers en een hoop zijn ineens leeg. Ik vraag me af of zo'n bal gas zich kan opslaan in mijn la en vervolgens een explosie geeft :')

Wel een leuke manier om van mijn tig aanstekers af te komen w/
pi_115199313
lees nu pas de discription, dacht al waarom zal je een aansteker zo laten exploderen :P?
maar hij bleek dus gas te lekken..

Die MK802 android mini pc's dalen in prijs zie ik, volgens mij het goedkoopst te verkrijgen nu bij lightake voor 64$ voor 1 GB versie..

echter is de 512MB versie 62$ .. dan is de keus natuurlijk snel gemaakt..
al wacht ik sws nog even met halen.. komen vast nieuwere binnen kort uit..
Dan zijn of deze nog goedkoper, of de nieuwere versies beter voor deze prijs :)

http://lightake.com/detai(...)lack_In_Stock_-54773

http://lightake.com/detai(...)lack_In_Stock_-54358

update: nog goedkoper met 5% retailmenot

of je moet meebieden op ebay rond de 50-55$ soms

[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 06-08-2012 19:15:00 ]
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:30:36 #41
48067 neo2000
pi_115200343
Overigens denk ik dat een aansteker met plastic behuizing sowieso spontaan "lek" gaat als je hem in een open vuur gooit. :')
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_115200571
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:08 schreef Downstar het volgende:
lees nu pas de discription, dacht al waarom zal je een aansteker zo laten exploderen :P?
maar hij bleek dus gas te lekken..

Die MK802 android mini pc's dalen in prijs zie ik, volgens mij het goedkoopst te verkrijgen nu bij lightake voor 64$ voor 1 GB versie..

echter is de 512MB versie 62$ .. dan is de keus natuurlijk snel gemaakt..
al wacht ik sws nog even met halen.. komen vast nieuwere binnen kort uit..
Dan zijn of deze nog goedkoper, of de nieuwere versies beter voor deze prijs :)

http://lightake.com/detai(...)lack_In_Stock_-54773

http://lightake.com/detai(...)lack_In_Stock_-54358

update: nog goedkoper met 5% retailmenot

of je moet meebieden op ebay rond de 50-55$ soms
DX heeft ook een aantal versies (niet de MK802 maar wel zelfde specs) voor $63.90 / $66.7:
#1, #2, #3, #4.

Hopelijk gaan de ontwikkelingen snel, ben wel benieuwd hoe en wat dit gaat worden. Of XBMC voor Android het beste werkt i.c.m. een aantal vaste spec's of dat ze het zo maken dat verschillende processors/videokaarten e.d. goed werken. Of het XBMC voor Android wordt of zoals OpenElec/Rasbmc dat het praktisch een eigen OS wordt.

Want ik ben op dit moment dat ik dit aan het typen ben bezig met wat skins op de Raspberry proberen (OpenElec Confluence is ook zo....blauw....) maar dat trekt de Pi tot nu toe niet echt.
Ik hoop dat XBMC op die sticks/boards wél andere skins aankunnen uiteindelijk.

Hopelijk worden de ontwikkelingen zo dat specs weinig uitmaken (dus niet aan bepaalde componenten vast) en gaan de board/stick ontwikkelingen snel. Bijv. over een tijdje een iets met ethernet. av-out, HDMI en quad-core processor (die dan ook écht gebruikt wordt -> snelheid) in board-, Mini X, Apple-TV o.i.d. vorm.

EDIT: ben ik trouwens de enige die het een beetje vreemd vind dat DX een Windows 8 screenshot op een Android tablet heeft? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 06-08-2012 19:47:34 ]
pi_115202254
Windows 8 Launcher misschien?
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:01:17 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115205411
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Lol, lekker onberekenbaar, maar toch gewoon doen, hè. :P _O- 'k Heb wel eens perongeluk een dartpijltje in een bus deodorant gekocht dat bijna goed mis ging, maar zulke dingen wil je niet uitproberen, exploderende accu's wil je ook niet hebben. Maar ok, levert wel geinige beelden op. :D

Zal inderdaad launcher zijn of iets, de navbalk is wel gewoon Android. Zo niet weten waarom je dat zou willen, ja misschien om in openbare ruimtes blikken te krijgen met 'huh? Is Win 8 al uit?', verder vind ik dat hele Windows Phone OS en Windows 8 maar een kaal gebeuren met die vlakjes. Niks voor mij, maar goed, we gaan het uiteraard vast wel even proberen als het er is en dan een finalized oordeel vellen onder het motto 'niet oordelen zonder ervaring, keep things openminded'.

Raspberry Pi klonk zo leuk, ik vind 'et inmiddels wel een beetje tragisch hoe dat ding gehyped is en eigenlijk niet levert. Min of meer zoals de ervaring met DX. _O- :P Ben benieuwd naar de sticks to come en hopelijk gaan ze nu eens hardware versnelling ondersteunen. Eigenlijk zouden ze bij TuneIn een all-multimedia app moeten maken, die sjit vind ik briljant. Was ook iets anders las ik laatst, iets van Plex ofzo? Ook maar eens proberen. :) Ach ja, als je het nog een beetje op z'n beloop laat is er veel moois mogelijk.

Zuske is opzoek naar nieuwe telefoon, wilde al een Xperia U gaan halen ofzo, 'k heb gezegd: wacht maar ff op de Jiayu G3, beetje over verteld en wil er wel eentje. Waarschijnlijk haal ik er eentje voor mezelf en een collega wilde ook een G2 ('doe maar regelen, krijg je 200 euro, zei 'ie'), dus mag 'ie mijne wel overnemen voor een vriendenprijsje, kan ik lekkel upgraden. :7 Zou er binnen nu en niet al te lang moeten zijn! :o En de Novo7 Burning zie ik hier ook nog wel komen, lol. Laatste en deze maand is niet zozeer veel bestellen, maar vooral duur lijkt het. Is eigenlijk ook niet veel onderweg nu... twee bestellingen uit Engeland, iets uit NL, iets uit Polen en mist alleen nog een OEM charger + kabel uit China eigenlijk.
pi_115207293
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef shiznuts het volgende:

Zuske is opzoek naar nieuwe telefoon, wilde al een Xperia U gaan halen ofzo, 'k heb gezegd: wacht maar ff op de Jiayu G3, beetje over verteld en wil er wel eentje. Waarschijnlijk haal ik er eentje voor mezelf en een collega wilde ook een G2 ('doe maar regelen, krijg je 200 euro, zei 'ie'), dus mag 'ie mijne wel overnemen voor een vriendenprijsje, kan ik lekkel upgraden. :7 Zou er binnen nu en niet al te lang moeten zijn! :o En de Novo7 Burning zie ik hier ook nog wel komen, lol. Laatste en deze maand is niet zozeer veel bestellen, maar vooral duur lijkt het. Is eigenlijk ook niet veel onderweg nu... twee bestellingen uit Engeland, iets uit NL, iets uit Polen en mist alleen nog een OEM charger + kabel uit China eigenlijk.
Zit ook te kijken naar de G3. Elke keer als er een bericht over is, is het weer beter nieuws zoals gorillaglas enz. Bij fastcardtech is die te pre-orderen voor 210, maar ik denk toch maar even wacht tot die er is.
pi_115208970
In tijden jack niet meer gesproken, en ben nu ff met hem in gesprek..
verteld over de tijd dat hij nog producten via de webcam showde etc.. hij herkende me nog
van fok.nl etc zei die :P

Hij vertelde dat hij destijd 4 medewerkers had, en nu 80 mensen in dienst heeft..

Ook vertelde dat hij vrijwel geen illegale spullen meer via zijn website verkoopt ( denk aan Dealperfect en Popbuying vroeger.. :P dat waren nog eens tijden!)

Daarnaast meld hij dat hij nu grote buisness doet met groupon USA.. ( toevallig dat wij het daar vandaag/gister over hebben gehad.. dat bevestigd dus ons vermoeden dat ze rechtstreeks worden benaderd door groupon, zoals het geval bij die IP cams)

zou is kijken of ik nog een speciale korting kan regelen voor fok..

Update: Jack slaapt zoals gewoonlijk nogsteeds amper :P, en is daarom nu toch maar naar bed gegaan.. Hij vroeg me om hem even te mailen over het feit van die FOK korting..
dus daarom ook maar even gedaan, daarnaast heb ik hem even gewezen op het feit dat wij in NL nog al geintresseerd zijn in die MINI android PC's maar dat de prijs nog wat hoog is voor ons om er zo 1 aan te schaffen.. Mogelijk dat hij dus nog met een deal komt voor de mini PC's..
gelijk even de link; http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1504903 doorgegeven!
^O^

[ Bericht 14% gewijzigd door Downstar op 06-08-2012 22:29:15 ]
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:03:24 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115214042
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Downstar het volgende:
In tijden jack niet meer gesproken, en ben nu ff met hem in gesprek..
verteld over de tijd dat hij nog producten via de webcam showde etc.. hij herkende me nog
van fok.nl etc zei die :P

Hij vertelde dat hij destijd 4 medewerkers had, en nu 80 mensen in dienst heeft..

Ook vertelde dat hij vrijwel geen illegale spullen meer via zijn website verkoopt ( denk aan Dealperfect en Popbuying vroeger.. :P dat waren nog eens tijden!)

Daarnaast meld hij dat hij nu grote buisness doet met groupon USA.. ( toevallig dat wij het daar vandaag/gister over hebben gehad.. dat bevestigd dus ons vermoeden dat ze rechtstreeks worden benaderd door groupon, zoals het geval bij die IP cams)

zou is kijken of ik nog een speciale korting kan regelen voor fok..

Update: Jack slaapt zoals gewoonlijk nogsteeds amper :P, en is daarom nu toch maar naar bed gegaan.. Hij vroeg me om hem even te mailen over het feit van die FOK korting..
dus daarom ook maar even gedaan, daarnaast heb ik hem even gewezen op het feit dat wij in NL nog al geintresseerd zijn in die MINI android PC's maar dat de prijs nog wat hoog is voor ons om er zo 1 aan te schaffen.. Mogelijk dat hij dus nog met een deal komt voor de mini PC's..
gelijk even de link; http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1504903 doorgegeven!
^O^
Top, TVstick voor weinig zou fijn zijn :D!

Wellicht ook leuk voor de Jiayu? Jack koopt er een paar en verkoopt ze door aan fokkers? genoeg intresse lijkt me
* RobertNL schiet niet op met het filmpje :@
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_115214526
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Top, TVstick voor weinig zou fijn zijn :D!

Wellicht ook leuk voor de Jiayu? Jack koopt er een paar en verkoopt ze door aan fokkers? genoeg intresse lijkt me
* RobertNL schiet niet op met het filmpje :@
Hoop het, zou inderdaad leek zijn..
laatst dus ook geprobeerd met Kelvin van Lightake, echter kon die 5$ van de prijs af doen ..
( en nu is die zelfs 10 $ goedkoper nog dan zijn VERY LOW PRICE SPECIAL OFFER haha)

met jack valt vaak wel veel te regelen.. en hier zijn ze XBMC aan het tweaken voor de MK802; https://www.miniand.com/forums/forums/1/topics/136

nu nog even wachten todat XMBC mensen Hardware decoding voor de MALI 400 GPU aan kan bieden, dan kun je xmbc lekker draaien op een heel klein stikkie en heb je een nice mediaspelertje..
als dat allemaal nog goed komt, flikker in mijn AC ryan de deur uit :P ( al heeft de MK802 natuurlijk geen ingang voor surround geluid etc .....)
pi_115215918
Geen ethernet ;(

Woofer; als je XBMC soms hebt draaien op die sticks, heb je ook eens andere skins geprobeerd? Ik heb net vanavond met wat skins op de Raspberry zitten uitproberen maar die zijn het allemaal net niet terwijl ik op de standaard Confluence van OpenElec nou ook wel uitgekeken raak.
Hopelijk is dat beter op die sticks met betere specs.
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:47:47 #50
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115217621
Nou, mijn ervaring me DX ook weer even uitgebreid, na uren wachten eindelijk geluk bij de livechat, hier het resultaat....

info: Please wait for a site operator to respond.
info: All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.
info: All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.
info: You are now chatting with 'Terry'
Terry: Welcome to our live chat service.
Terry: 120731001028323414
Terry: I checked your order and I marked it into an urgent one
Terry: it will shipped to you soon
Terry: Is there anything else I can help ?
Koen: yoo
Koen: finally
Koen: yes please
Koen: man it took ages
Koen: couple hours ago I was waiting for 50 mins before I stopped livehcat that was still pending
Koen: and now I was waiting again for a long time
Koen: And changed to urgent you said, righT?
Terry: Yes
Koen: They told me the same things couple days ago
Terry: This time we will hurry up
Koen: Ye, ofc, like always
Terry: Or you may request to cancel it if you don't want to wait.
Koen: its getting annoyed, how long will it take?
Koen: before it will be shipped?
Terry: 1-3 days
Koen: so within 3 days max the items will be shipped?
Koen: and what if they won't be shipped within 3 days?
Terry: I will refund you
Koen: No, because I want my items...
Koen: which items dont you have
Koen: right now?
Terry: all your items in stock today
Koen: all my items are in stock today? so you can send it right now?
Terry: Yes .we will
Koen: allright, I'll wait here while you're packing it! ^^
Terry: :D
Terry: Is there anything else I can help ?
Koen: Yes,
Koen: give me the tracking code when you've packed it
Terry: We will send you an email when it shipped
Koen: but you have the items in stock, why don't do it right now so you get rid of a annoying customer?
Terry: I am not warehouse staff
Terry: They have a lots of orders
Koen: hire more staff?
Terry: I told them to hurry up for your order
Koen: or make them work harder
Terry: The will send it soon
Koen: lol ;p
Koen: soon...
Koen: lemmie tell you
Koen: I ordered the same day on another site
Koen: and that order is already at the customs of my country
Terry: OK
Koen: while this package isnt even shipped yet?
Terry: There are about 44,882 packages before your order
Koen: but you;ve just told me mine is urgent! ;p
Terry: Yes
Terry: We will ship it within 3 days .I told you
Koen: damn, you should hire some more slaves..
Koen: hmm, i shouldn't say that
Koen: sorry
info: Chat session has been terminated by the site operator.

hij vond me irritant worden en ik mocht dat ''slaaf'' niet zeggen denk ik dus beëindigde het gesprek, ik dacht dat dat net zoals callcenters niet zo 1-2-3 mocht?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:07:03 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115218900
_O- lol.
pi_115221141
Haha als je via DX besteld moet je geduld hebben, heeeeel veel geduld.

- Maar aan de andere kant ze hebben wel heel veel bestellingen wereldwijd en ze doen heus wel hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Naast jou zijn er inderdaad nog 43.000 anderen. :p

Mijn ervaring met DX is dat ze netjes een nieuw product opsturen bij een defect of een refund.
Wie het laatst lacht , snapt de grap niet.
pi_115225333
ben mn 1cent deal kwijtgeraakt=(
Hoi.
pi_115226477
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 03:20 schreef mootje026 het volgende:
ben mn 1cent deal kwijtgeraakt=(
:o Hoop dat je een goede verzekering hebt!

Mijn 1 cent deal is zojuist verzonden :) Hopelijk een witte dit keer :9
pi_115226824
Focalprice heeft weer een één cent deal voor de koopjesjagers
http://promotion.focalprice.com/1cent_cardreader/
pi_115227048
En besteld! :D thx!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 08:48:11 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115227068
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:47 schreef FreaZ het volgende:
En besteld! :D thx!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:05:20 #58
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115227298
Ja, ik ga een beetje nog meer troep dat ik niet gebruik in huis halen. :P
Geloof ik maar twee keer met een 1ct-deal meegedaan. Die oordopjes waren echt meuk, die creditcard-sized lightbulb LED was nog wel geinig.
Wat is er trouwens multifunctioneel aan een USB-microSD-kaartlezer? :s)
pi_115227510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:05 schreef shiznuts het volgende:
Wat is er trouwens multifunctioneel aan een USB-microSD-kaartlezer? :s)
Je kunt hem meenemen.
Je kunt hem in elke usb poort steken die je maar kunt vinden.
Hij leest SD kaartjes.
Hij leest micro SD kaartjes.
Voor 1 cent reist ie de hele wereld over.
Hij kan heel mooi zijn al liggend op een plank.
etc.

MULTI functioneel :9
pi_115227641
Op de paypal factuur staat dit:

Van bedrag ¤0,01 EUR
Naar bedrag $0,01 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1,00000 USD

:X
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:29:24 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115227738
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef FreaZ het volgende:

Van bedrag ¤0,01 EUR
Naar bedrag $0,01 USD

Actuele paypal koers:
quote:
1,20 USD (1 EUR = 1,20941 USD)
pi_115227834
Komt denk ik door die cent. Ik kan geen 0.0016 cent terug krijgen...

Toch wel lekker verdienen bij dat soort transacties, mits je er genoeg hebt.
pi_115228321
1 Cent deal's sla ik niet over :P
pi_115228402
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef FreaZ het volgende:

Van bedrag ¤0,01 EUR
Naar bedrag $0,01 USD

wat wou je dan ? minder dan 1 cent betalen :D ?
ook maar ff besteld weer!
pi_115229760
Laatst deze gekocht, http://www.ebay.com/itm/2(...)Golden-/140747855592

Ze passen wel op het ventiel, maar je kan dan de band niet meer oppompen en afsluiten :')

Het is wat met al die idiote items de laatste tijd 8)7
Maar weer eens contact opnemen met de verkoper..
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:04:49 #66
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115230100
Boem, ook de 1ct deal besteld, bedankt voor het melden!

Ps,
Geven die granaat ventieltjes ook licht?

Pps,,

Mijn order van 30-aug is vandaag aan de deur, 8 dagen inclusief weekend en bezorgloze maandag, doen ze snel bij Tmart!

[ Bericht 37% gewijzigd door awesome_noob op 07-08-2012 11:16:39 ]
pi_115230525
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef awesome_noob het volgende:

Ps,

Nee, en ze gaan de vuilnisbak in zoals het hoort :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:25:28 #68
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115230785
Ooh lol....

btw, waarom kan ik sommige posts wel quoten en de meeste niet>? omdat ik babyfok ben?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:33:28 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115231085
Omdat je een noob bent en/of een adblocker hebt.
pi_115231267
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef awesome_noob het volgende:
Boem, ook de 1ct deal besteld, bedankt voor het melden!

Ps,

Pps,,

Mijn order van 30-aug is vandaag aan de deur, 8 dagen inclusief weekend en bezorgloze maandag, doen ze snel bij Tmart!
Doet Tmart niet. doet de chinese verzendmaatschappij en PostNL..

bijne elke shop verzend zijn producten wel binnen 24 uur, de rest hebben ze niks mee van doen natuurlijk!

maar 8 dagen is inderdaad netjes!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:22:59 #71
381379 awesome_noob
Never blame the noob
pi_115232955
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:33 schreef shiznuts het volgende:
Omdat je een noob bent en/of een adblocker hebt.
ghe he, danku, adblocker voor fok uitgezet en bam! :*
pi_115233247

Wifi repeater gekocht bij Tinydeal. Volgens Chinaprices een van de goedkopere.Mijn standaard Ziggo modem heeft gewoon slecht WIFI bereik in huis. Op de slaapkamer met mijn S3 heb ik slecht bereik en op zolder en in de tuin ook. Dus ik hoop dat ik met zo een apparaat op de overloop het bereik in ieer geval boven verbeter.
pi_115233352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]

Wifi repeater gekocht bij Tinydeal. Volgens Chinaprices een van de goedkopere.Mijn standaard Ziggo modem heeft gewoon slecht WIFI bereik in huis. Op de slaapkamer met mijn S3 heb ik slecht bereik en op zolder en in de tuin ook. Dus ik hoop dat ik met zo een apparaat op de overloop het bereik in ieer geval boven verbeter.
MOET je die enthernet kabel aansluiten of is het in het stopcontact and done?
pi_115233431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef davedavy het volgende:

[..]

MOET je die enthernet kabel aansluiten of is het in het stopcontact and done?
Ethernetkabel is een optie wanneer je er een wifi router van wilt maken. Voor hetgeen ik hem ga gebruiken kan je dat negeren. Configuratie van wat ik gelezen heb is heel erg makkelijk en zo gedaan. .
pi_115233574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:36 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ethernetkabel is een optie wanneer je er een wifi router van wilt maken. Voor hetgeen ik hem ga gebruiken kan je dat negeren. Configuratie van wat ik gelezen heb is heel erg makkelijk en zo gedaan. .
Ben erg benieuwd of het goed werkt , anders ga ik ook twee van die dingen aanschaffen ;(
¤ 25 euro is wel aan de hoge kant daarvoor kan ik hier in Nederland ook al een goede krijgen :-(
pi_115233947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd of het goed werkt , anders ga ik ook twee van die dingen aanschaffen ;(
¤ 25 euro is wel aan de hoge kant daarvoor kan ik hier in Nederland ook al een goede krijgen :-(
Goedkoopste wat ik tegen kwam is 29 euro en dan zullen de specs ongetwijfeld minder zijn tbh. Dit apparaat claimt 300mbps max. Ik gok hier gewoon op. Reviews die ik op veel sites tegenkom zijn goed.
pi_115234344
BIC heeft dezelfde voor 25$ , ook 300mbps.
pi_115235384
Yay, dat cardreader ding besteld voor 1 cent :P volgens mij is ie trouwens bijna op, dus wees er snel bij!
-------
pi_115236589
Zo, toch maar eens iets posten.
Na alle topics mee/door gelezen te hebben...
Ik heb al aardig wat dingen uit China gehaald (horloges, koptelefoons, mp3 spelers, lasertjes)...
Meestal gebruik gemaakt van PriceAngels en moet zeggen naar volle tevredenheid.

Net 1 ct deal dan toch ook maar eens besteld.
Meestal laat ik die links liggen. Heb al rommel genoeg.

Maar ik ben eigenlijk van plan om een helicoptertje te kopen voor weinig.
Moet makkelijk te bedienen zijn en er moet een spycam onder kunnen....
Het zou prettig zijn als deze zowel binnen als buiten te gebruiken valt.
Heb eerder gelezen dat de 9958 en V911 wel aardig zijn.
Is zo'n quadcopter wat? En zijn er wellicht andere modellen die interessant kunnen zijn?
Ik zoek eigenlijk iets onder de Euro 35
Wie biedt? :P
pi_115237293
Hebben jullie geen oude routers thuis staan, die kun je ook als wifi reapters vaak gebruiken..
Daarnaast zul je nooit die 300 mbps behalen, das gewoon de aanduiding wat in theorie mogelijk is met N.

en bij BIC was die inderdaad goedkoper, afgezien dat ze mogelijk in NL voor de zelfde prijzen liggen..
pi_115237380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef Downstar het volgende:
Hebben jullie geen oude routers thuis staan, die kun je ook als wifi reapters vaak gebruiken..
Ja, maar dit is juist zo makkelijk. Gewoon even inpluggen in een socket en klaar. Router neemt zoveel plek in beslag.
pi_115240369
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

--===--
Die G3 ziet er inderdaad mooi uit! Als hij goedkoper geprijsd wordt dan 200 euro ga ik hem zeker kopen! Zijn er al enige 'betrouwbare speculaties' over de release date?
pi_115241279
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef spamcat het volgende:
Yay, dat cardreader ding besteld voor 1 cent :P volgens mij is ie trouwens bijna op, dus wees er snel bij!
inderdaad, is op :-(
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:44:49 #84
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115241482
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_1957wt_1344

Deze gekocht ga snel ff kijken of ik die 1 cent deal nog kan krijgen

Edit: 1 cent deal is op :(
Say whaaaat?
pi_115241642
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4166880247

Zojuist binnengekregen, ik moet zeggen een hele goede kwaliteit. Hij is net zo mooi als op de foto ;)
Nu even een paar schakeltjes laten verwijderen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:50:37 #86
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115241708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef N.P. het volgende:

Zojuist binnengekregen, ik moet zeggen een hele goede kwaliteit. Hij is net zo mooi als op de foto ;)
Ziet er erg mooi uit inderdaad :P

Shiz wat heb jij allemaal al gedaan met de Aurora 2 denk eraan om er ook een te kopen
Say whaaaat?
pi_115241760
Én dat voor maar een 10tje. 8)7
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:53:03 #88
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115241828
-

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperChips op 07-08-2012 16:09:23 ]
Say whaaaat?
pi_115242037
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef SuperChips het volgende:
Is ebaysoccer.com betrouwbaar ik zoek een trainingspak ^O^
Lees de OP even en de boodschap wanneer je een bericht plaatst.
pi_115242053
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef davedavy het volgende:
Én dat voor maar een 10tje. 8)7
Dat dacht ik, vrij aan de prijs nog voor chinese pruttel maar deze valt echt mee :p
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:42:29 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115244106
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:50 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Ziet er erg mooi uit inderdaad :P

Shiz wat heb jij allemaal al gedaan met de Aurora 2 denk eraan om er ook een te kopen
Moet je ff in het Android tablet topic kijken (en vooral ook op Slatedroid). Ben niet zo'n fan van ROMs dus official firmware en dan rooten, build.prop editten en met Titanium backup alle onzin verwijderen. Daarna dan Applanet en BlackMart Alpha eropzeten. Werkt top, sterker nog, 'k gebruik 'em nu in combinatie met m'n Jiayu G2 die de boel tethert. :D 'k Vinnum top, al ben ik best 'begeistert' van de Novo7 Flame ook... willik ook wel.

@horloges, heb ik een mooie post over gemaakt in het reviewtopic. Curren is wel een van de smaakmakers. Dat model lijkt wel opeen Julius/DCT wat ook leuke klokjes zijn.

@ heli's en camera's: de V911 en 9958 zijn te klein en beweeglijk voor een camera eigenlijk, moet je eerder richting een Double Horse Volitation gaan denken. De WLToys quad V929 is dan interessanter, die heb ik zelf om die reden, maar veel last van propwash en trillingen die voor optische verstoringen zorgen. Misschien ff op YouTube naar verschillende video's kijken maar en kijken of dat goed genoeg voor je is... ;)
pi_115248027
@shiz hoelang gaat je aurora accu mee met surfen/tijdschriftje lezen ed
pi_115249680
Nu even de vakantie schaden fixen en dan ook een Aurora 2 kopen bij BIC :D
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:24:57 #94
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_115263531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
REVIEW "Standalone IP Wireless WIFI/LAN Camera with Night Vision and Pan/Tilt Motors"

SKU 26358

$64.80

LINK

[ afbeelding ]

Algemeen en aankooprede
Heb deze gekocht om in huis op te hangen en te gebruiken als beveiligings camera die gewoon begint met opnemen als er beweging wordt gedetecteerd, hiervoor is deze perfect. Er is 2 jaar geleden bij ons ingebroken terwijl ik thuis was (geen direct contact maar was wel wakker en heb 112 gebeld) inbrekers zijn er met +/- ¤1000,- vandoor gegaan in een wilde achtervolging over de snelweg met mijn vader (gestolen toyota :') vs BMW X5 4.4i V8 285pk ) uiteindelijk heeft de KLPD het van mijn vader overgenomen en hebben de KLPD na een tijd de inbrekers moeten laten gaan omdat het te gevaarlijk werd. De volgende keer als dit gebeurd heb ik dan in ieder geval camera beeld.

Verbinding
Bedraad draait hij rond de 13-16 fps, en dat is zeker genoeg om mensen te identificeren. Bij draadloze verbinding kreeg ik 4 fps, wat nog steeds redelijk te doen is (in films en games niet maar dit is iets heel anders), maar dat komt omdat hij dan nog net binnen het bereik van de router valt, als ik hem dichter bij de router zet haalt hij rond de 10fps.

Bouwkwaliteit
De kwaliteit van het plastic is niet heel geweldig, maar je hangt hem ergens op en je blijft er vanaf dus dat maakt niet zoveel uit, maar ik denk dat hij een val van een meter niet overleeft.

Videokwaliteit
de video kwaliteit is erg goed, vooral voor deze prijs.

Opname programma en web UI
Opname programma
Het opnemen zelf doet de camera niet, daarvoor gebruik ik het gratis programma "iSpy" dit programma zet linksboven de fps, datum en tijd van de video, en slaat de video op zolang als de camera online is, sla je hem kapot of gaat de stroom eraf dan neemt hij op totdat de verbinding verbroken wordt (wordt de stroom eraf gehaald zonder dat er beweging is dan neemt hij niks op)

Web UI
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt er van alles instellen over snapshots naar je mail sturen, verbinding van buitenaf, alarm dingen, gebruikers instellen, bijvoorbeeld gebruiker 1 kan alleen het beeld zien, gebruiker 2 kan ook de camera draaien, en admin kan alles instellen.
ik heb me niet zo verdiept in die instellingen omdat ik gewoon ispy gebruik.

iSpy
[ afbeelding ]
Hele simpele interface, en alle video's worden opgeslagen in een map, en in de bestandsnaam staat de datum en tijd. Ook slaat dit programma foto's op van video's in de map Thumbs

Updaten
Voordat je de ipcam gaat gebruiken zou ik hem eerst updaten, als je hem niet update is de web UI alleen beschikbaar voor Internet explorer.
HIER de link die ik gebruikte voor het updaten, alleen alle download links zijn dood, alle system firmware en Web UI firmware heb ik hier vandaan.

PM mij voor vragen over het updaten (ik had er in ieder geval genoeg, heb ze allemaal opgelost gekregen, kost alleen tijd)

Verdict

Voordelen
*Goedkope Ipcam
*Na het updaten heel makkelijk in gebruik
*Met ispy een heel sterk systeem
*Maakt geen geluid tijdens het draaien tenzij je je oor 1 cm van de cam afhoud
*Night vision, er zit een ldr bovenin de camera (boven de lens), als het donker wordt gaan de IR leds automatisch aan.

Nadelen
*Updaten is een pain in the ass
* De groene LED onder de lens blijft altijd kniperen, hierdoor valt de camera wel op (niet heel fel), je kan de LED natuurlijk altijd eruit slopen of een stukje tape over plakken.
*'s Nachts zie je dus een kleine ring rode ir leds met eronder een knipperende groene LED, dit is natuurlijk niet direct een nadeel, maar als je je camera onopvallend neer wilt zetten helpt dit niet echt.

Tips
*Via www.dyndns.org een account maken en je kunt vanaf elke pc de Web ui van je ipcam zien
*Laat iSpy de video's in je Dropbox opslaan, mochten inbrekers je pc meenemen, staat je video's in ieder geval op dropbox.

Bottomline
Op zoek naar een betaalbare camera beveiliging? Kopen, mocht je ooit een inbreker op video hebben is het het geld meer dan waard.
Wat is dit een schitterend ding!

In combinatie met iSpy kun je overal alles bekijken. Weer een paar avonden gevuld met plezier haha!
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:08:02 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115266908
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:47 schreef mtchel112 het volgende:
@shiz hoelang gaat je aurora accu mee met surfen/tijdschriftje lezen ed
Ergens tussen 4 en de 6 uur ofzo gok ik?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:28 schreef davedavy het volgende:
Nu even de vakantie schaden fixen en dan ook een Aurora 2 kopen bij BIC :D
Maar eh... de Novo7 Flame (volgens Spemall-blog de offi-naam (tegenhanger Kindle Fire), komst is ook geteased op Facebook) is er bijna hè? Veel toffer design, dual camera's (ok, camera's op je tablet gebruiken doet niemand en terecht, maar toch), betere accu, écht HD-display van 1280x800 én bluetooth! Richtprijs zo'n 169 á 179 USD. Of je laat mij lekker upgraden en heb ik gelijk een nieuw huis gevonden voor m'n Aurora II, zou ook niet slecht zijn. :+

Maar Gucci, tabletalk ff hier verderzetten: Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more! ;) .
pi_115268434
Kreeg bij bestelling op eBay een voucher voor 5 usd bij Uxcell.

Raar maar waar voeren ze ook toevallig verzendkosten van...

5 usd :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:38:05 #97
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_115272614
Mn special price mp3 speler van Focal is al binnengekomen !
Nieuw record, vorige week donderdag bestelling geplaatst, dinsdag in thuis.

Het ding zelf is natuurlijk uber plastic maar wel met een interne accu.
Zit ook een USB laadkabel en oordoppen bij (die je natuurlijk niet wilt gebruiken).
Maar voor $ 2,99 zeker geen slechte deal.
WOKNOK
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:24:36 #98
131319 mickeyD
pi_115274670
@shiz: ik heb die camera tas besteld, maar die ebaychinees heeft nog niets laten horen (zelfs geen mail: bedankt voor je aankoop, hier kun je betalen (terwijl je al betaald hebt)
heb jij al wat gehoord na je bestelling?
of heb je die tas al maanden in huis? :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:34:24 #99
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115274941
3 augustus:
quote:
Einzelheiten zum Kauf :

Sie haben die Kaufabwicklung am 03.08.12 abgeschlossen
Lieferadresse: Einzelheiten zur Bezahlung: Gesamt:
Shiz*Nuts PayPal US $22,99
... en op 6.8...
quote:
ec-wholesale :
Dear valued customer,
Thanks for your great purchase. We have send your item .Shipping usually takes 15-25 days, if you could not receive after 25days, please contact us first, we shall do whatever we can to help you. Please DO NOT open case in ebay/paypal or give us negative/neutral feedback without asking us for help .We sincerely hope our item and customer service can give you the BEST BUYING EXPERIENCE on eBay.Thanks.
Best Regards
quote:
Ebay statussystem :
Ihr Artikel wurde als verschickt markiert.
Was trouwens een Nu kopen of Beste voorstel-listing hè. Dus ik er wat onderzitten met als 3e poging '$22,00', wordt ook m'n laatste bod afgeslagen en moet ik 'em als nog als 'Nu kopen' kopen voor $22,99. :P Normalerwijze kun je daar wel een paar dollar vanaf krijgen. ;(

Hier overigens nog goedkoper zie ik nu (zoekterm: 'DSLR PU leather Camera Shoulder Bag' en dan 'Worldwide' aanvinken, sorteren op 'lowest price + shipping first').
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:38:32 #100
131319 mickeyD
pi_115275048
ik heb nog NUL mail gehad..
vaag hoor, ga em maar eens mailen..
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:42:52 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115275170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 01:38 schreef mickeyD het volgende:
ik heb nog NUL mail gehad..
vaag hoor, ga em maar eens mailen..
Merkwürdig! :P Liep trouwens via Auctiva, kreeg toen meteen het mailtje:
quote:
Congratulations! You have won:
DSLR PU leather Camera Shoulder Bag
Nog voor de Paypal-bevestiging er was. Niet tussen je spam?
Op Ebay staat wel dat het betaald is? Geen bevestiging van Ebay/Paypal?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef N.P. het volgende:

Hier goedkoper trouwens: http://www.ebay.com/itm/N(...)-AH008-/270961015875
Hier tussengekeken. Check ook m'n watchespost voor meer tips.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:46:55 #102
131319 mickeyD
pi_115275278
ja ik heb natuurlijk wel de paypal EN ebay bevestiging dat ik betaald heb..
mail has been send, nu wachten op een antwoord..
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:54:36 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115275455
Ook bij ec-wholesale gehaald wel? Want ik had wel het volgende geplaatst, maar dat was voor de plaatjes, ter referentie...
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja. Die ik nu gehaald heb is een stukske ruimer en mooier.
Hier wat betere foto's.
Die andere die ik linkte had dan wel netjes twee noppenzooltjes en een regencover.
Na de originele post, met waar ik zei dat ik die van de eerste link aangeschaft had:
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef shiznuts het volgende:
Anderhalve maand geleden was er nog iemand die moest dokken over iets van Brainwavz meen ik...

Gisteren trouwens in de Live Google Hangout van Knoptop (YouTube budget filmmaking) wezen hangouten. Stond centraal het onderwerp tassen voor dSLR camera's. Dus toen ben ik ff m'n eigen research gaan doen en twee mooie tegengekomen.
http://www.ebay.at/itm/DS(...)&hash=item3372535596
http://www.ebay.at/itm/DS(...)&hash=item4d024d4b68
Die eerste heb ik maar meteen gedaan. Ziet er wel prima uit. Misschien een goeie tip voor anderen ook.
Nog andere foto's ervan hier btw (en hier waar 'ie dus nog goedkoper is, shipped alleen niet hiernaartoe, wel naar NL, dus kreeg die niet te zien :@ ).
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:58:39 #104
131319 mickeyD
pi_115275546
nee, bij deze sjaak, xinri2012
was al laat, was te lui om te zoeken en heb idd teveel betaald..
eurotje of 6, poeh poeh :')
my bad
pi_115278068
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe werkt zon ding? Moet ik ook nog hebben.. Versterkt die het draadloze netwerk of moet je er echt een kabel in stoppen?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:03:34 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115278284
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:45 schreef Phone8 het volgende:

[..]

Hoe werkt zon ding? Moet ik ook nog hebben.. Versterkt die het draadloze netwerk of moet je er echt een kabel in stoppen?
Versterkt het netwerk ;)

Bij conrad hebben ze er ook 1 in de aanbieding voor 30 euro, gisteren nog gekocht (snel nodig).
Off topic: Wifi repeater + lucky bag + iets van een euro (wegens minimaal bedrag coupon) + coupon: 020597-AN -¤7.50 = 28 euro :D!
pi_115278407
Wie had nou laatst die knijpdingen gekocht om je handen te trainen?

al gevonden.

[ Bericht 25% gewijzigd door Miniem op 08-08-2012 10:11:46 ]
pi_115280614
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:45 schreef Phone8 het volgende:

[..]

Kabel niet nodig. Je synched hem met je draadloze netwerk en deze repeater versterkt het signaal.
pi_115281253
Kan een repeater het signaal van een repeater versterken? Of is het snelheid-verlies te groot?
pi_115282145
Adapter kapot na 3 maanden.
TomTop gemaild en die willen een nieuwe sturen.
Echter blijven ze proberen om mij de verzendkosten te laten betalen.
Orginele product 8 dollar incl. free shipping....
-
Moet ik ingeven of volhouden?
pi_115282246
Deze besteld voor mijn SGS2. Ben benieuwd of hij het een beetje doet :)
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1439.l2649
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:50:32 #112
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_115282771
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:33 schreef FreaZ het volgende:
-
Ingeven, je paypal date is al verstreken...
En verzendkosten á 2 dollar is toch prima voor een nieuwe adapter.
't zijn ook gewoon bedrijven die winst moeten draaien... :P niet té knieperig om die paar dollar ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:50:48 #113
131319 mickeyD
pi_115282775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:33 schreef FreaZ het volgende:
-
bied aan een dollar bij te dragen
pi_115283266
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef MineraalWater het volgende:
Oh die ken ik, daar moet je heel erg mee uitkijken. Ik had die ook, die vloog spontaan in brand bij mij.
pi_115283364
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef MineraalWater het volgende:
Die heb ik ook. Alleen werkt niet met mijn S en SIII. Wel getest met een SII en daar werkt hij prima mee!
pi_115283836
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

die vloog spontaan in brand bij mij.
Chinees vuurwerk nu af te steken via je smartphone :D
pi_115287330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef davedavy het volgende:

[..]

Chinees vuurwerk nu af te steken via je smartphone :D
Of via je DX aansteker die vervolgens in je hand ontploft.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:59:09 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115287381
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef Poepoog het volgende:
Kreeg bij bestelling op eBay een voucher voor 5 usd bij Uxcell.

Raar maar waar voeren ze ook toevallig verzendkosten van...

5 usd :')
Hier ook een slachtoffer, lekker gretig naar de website surfen en vervolgens $5 verzendkosten lezen :')

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Versterkt het netwerk ;)

Bij conrad hebben ze er ook 1 in de aanbieding voor 30 euro, gisteren nog gekocht (snel nodig).
Off topic: Wifi repeater + lucky bag + iets van een euro (wegens minimaal bedrag coupon) + coupon: 020597-AN -¤7.50 = 28 euro :D!
_O- Ik heb de lucky bag en surprise koffer beide ontvangen vorige week.
De deurbel is werkelijk verschrikkelijk qua toonkeuze :D
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:42:33 #119
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115294767
Class 10 16 GB SD kaart iemand??
Say whaaaat?
pi_115296458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef SuperChips het volgende:
Denk dat je wat duidelijker moet zijn, zoals het er nu staat kunnen de volgende scenario's:

1. Je hebt een SD kaartje te koop en vraagt of iemand interesse heeft..
2. Jij hebt juist belang bij het kopen van een SD kaartje, en vraagt of iemand er nog 1 heeft :P.

3. Je hebt interesse in een SD kaartje en wil weten waar in welke chinese webshop je deze het best kunt halen etc

ff wat duidelijker zijn wat je dus bedoeld :P

op 2 en 3 kan ik wel antwoord geven mocht het zo bedoelen, geheugen gewoon NIEUW in NL halen.. kost tegenwoordig niks meer joh ( bekijk de pricewatch op tweakers eens voor de beste prijs voor een class 10 16 GB kaartje..

zo heb je al een kaartje voor 10 euro: http://tweakers.net/price(...)c-16gb-class-10.html
pi_115298060
Heb ik met dit ding overal in huis wifi bereik of niet?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:49:14 #122
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_115298141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef davedavy het volgende:
Heb ik met dit ding overal in huis wifi bereik of niet?
Nee.

't is een Directional antenna...
Dus alleen in de richting van de antenne heb je bereik. Vaak gebruikt voor signaal versturen naar een andere singal versterker die vanaf dat punt verspreid naar de omgeving.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_115298373
Toch maar 2 repeater's dan.
pi_115298391
En sowieso kunnen wij daar niet over oordelen of je daarmee bereik in je hele huis hebt. Dat hangt van zoveel factoren af.
pi_115298410
quote:
18s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:53 schreef davedavy het volgende:
Toch maar 2 repeater's dan.
Lijkt mij ook de beste oplossing.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:00:40 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115298779
Gewoon zoiets pakken en dan netjes afstellen op 100mW :Y
pi_115299196
Heeft zo'n lang ding wel groot bereik ? Anders zou het nog ideaal zijn voor de achtertuin :D
pi_115299212
@Robert

Is die geschikt voor buiten?
pi_115300351
Nou weten jullie misschien nog wel dat ik niet zo'n positieve ervaring heb met wifi-antenne's uit China. (Antenne is al kapot en ligt bij m'n andere Chinese rommel te verstoffen en ons bereik is nog altijd niet geweldig). Maar als jullie een wifi antenne zoeken is dit misschien wat? Ik zit er zelf ook naar te kijken voor m'n broer (ze willen ontvangst in een schuurtje van hun keet een 30-40 meter achter een woning). 't is weliswaar een die gericht is op 1 kant maar ik gok wel dat dat beter is dan die van RobertNL linkt bijv. (ook die van DX moet van OPURSTECH komen; stond toch niet zo goed bekend als in lange levertijden?)
TP-Link beweerd dat die met 2 van die antenne's 15km afstand kan afleggen) én is geschikt voor buiten. Heel handig is dat het PoE ondersteunt.

Verwacht hier eigenlijk alleen nog maar een cigarette lighter voor de LED-strip. Verder niets -O- ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 08-08-2012 18:40:05 ]
  woensdag 8 augustus 2012 @ 18:52:01 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115301221
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef davedavy het volgende:
Heeft zo'n lang ding wel groot bereik ? Anders zou het nog ideaal zijn voor de achtertuin :D
*correct me if im wrong* maar een gewone router heeft een zendvermogen van tussen de 30 en 50mW. Door de versterking van antennes komt dit (berekening weet ik niet precies) op rond de 100mW uit.

De versterker die ik hier link verhoogt het zendvermogen tot maximaal 500mW verwacht ik (is ook lager in te stellen). Dat is dus ruim 5x zo veel. Let wel op dat je als je zo'n ding installeerd je wel even een vergunning moet aanvragen ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:33 schreef Iemand91 het volgende:
Nou weten jullie misschien nog wel dat ik niet zo'n positieve ervaring heb met wifi-antenne's uit China. (Antenne is al kapot en ligt bij m'n andere Chinese rommel te verstoffen en ons bereik is nog altijd niet geweldig).
Ik had de zelfde besteld en op mijn TP link gezet. Ik merk juist wel iets verschil (al is het niet veel). Waar ik eerst 1 streepje bereik had (maar geen data kon verzenden) heb ik nu 1 streepje en af en toe zelfs twee en een redelijke snelheid (nog niet helemaal stabiel). Wat er gebeurt als ik ze allemaal vervang weet ik niet...
quote:
Maar als jullie een wifi antenne zoeken is dit misschien wat? Ik zit er zelf ook naar te kijken voor m'n broer (ze willen ontvangst in een schuurtje van hun keet een 30-40 meter achter een woning). 't is weliswaar een die gericht is op 1 kant maar ik gok wel dat dat beter is dan die van RobertNL linkt bijv. (ook die van DX moet van OPURSTECH komen; stond toch niet zo goed bekend als in lange levertijden?)
TP-Link beweerd dat die met 2 van die antenne's 15km afstand kan afleggen) én is geschikt voor buiten. Heel handig is dat het PoE ondersteunt.

Verwacht hier eigenlijk alleen nog maar een cigarette lighter voor de LED-strip. Verder niets -O- ...
BIC verkoopt die versterkers ook. De kwaliteit weet ik niet maar ik ga er vanuit dat het prima werkt. (die van DX zie er wel beter uit).
Op zich ziet dat ding van TP link er ook niet zo verkeerd uit maar ik denk dat ik dan liever voor een versterker ga (die in alle richtingen dus sterker is).
pi_115301518
quote:
_O- Ik heb de lucky bag en surprise koffer beide ontvangen vorige week.
De deurbel is werkelijk verschrikkelijk qua toonkeuze :D
Wat zat er allemaal in?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:07:52 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115301798
Even een stiekeme update op de laatste lucky bag. Vorige week eindelijk binnen...

Inhoud:
Oordopjes - Van mister X
HDD 250GB - Xbox
Java telefoon - 2009 versie
Power supply - Xbox.

Ben eingelijk niet van plan om al het geld aan DX terug te betalen

Waarde:
XBox HDD = $50
Xbox powersupply 203 watt= $20
Java phone = $57. vergelijkbare (zoniet de zelfde) op een andere site $18)
Oordopjes = $0 dollar want stuk

Totaal: 147 dollar :')
pi_115301857
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:52 schreef RobertNL het volgende:
*correct me if im wrong* maar een gewone router heeft een zendvermogen van tussen de 30 en 50mW. Door de versterking van antennes komt dit (berekening weet ik niet precies) op rond de 100mW uit.

De versterker die ik hier link verhoogt het zendvermogen tot maximaal 500mW verwacht ik (is ook lager in te stellen). Dat is dus ruim 5x zo veel. Let wel op dat je als je zo'n ding installeerd je wel even een vergunning moet aanvragen ;)
Ik geloof dat simpelweg het uitzendvermogen opschakelen maar weinig verschil uitmaakt. (of in ieder geval niet de meest efficiënte manier is). Een betere antenne zou beter moeten werken.
quote:
Ik had de zelfde besteld en op mijn TP link gezet. Ik merk juist wel iets verschil (al is het niet veel). Waar ik eerst 1 streepje bereik had (maar geen data kon verzenden) heb ik nu 1 streepje en af en toe zelfs twee en een redelijke snelheid (nog niet helemaal stabiel). Wat er gebeurt als ik ze allemaal vervang weet ik niet...
Daar zat ik toen ook nog over te twijfelen idd. Het is geloof ik beter dat je 3 gelijke antenne's hebt. Maar die van mij was/is kapot en om nou nog een keer 3x $7 te betalen voor iets waarvan ik vrijwel zeker weet dat het geen verschil maakt...
(zelfs met officiële TP-Link antenne's schijnt het nog weinig uit te maken).
quote:
Op zich ziet dat ding van TP link er ook niet zo verkeerd uit maar ik denk dat ik dan liever voor een versterker ga (die in alle richtingen dus sterker is).
Afhankelijk van de toepassing. Heb je een AP ergens staan en wil je beter ontvangst in alle richtingen (voornamelijk horizontaal), dan moet je idd een omnidirectional antenne hebben.
Wil je zoals m'n broers' keet een afstand afleggen tussen 2 vaste punten dan ga je voor een directional antenne. (Zelfs als het geen 53KM is _O- )

't is jammer genoeg wel allemaal een beetje natte vinger werk. Elke situatie is weer anders en dezelfde apparatuur kan op 2 plekken totaal verschillende uitwerkingen hebben.
Wel geinig om te volgen soms trouwens; die cantenna en vergiet dingen enzo _O- )
pi_115304491
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:52 schreef RobertNL het volgende:

Dat is dus ruim 5x zo veel. Let wel op dat je als je zo'n ding installeerd je wel even een vergunning moet aanvragen ;)

Komt het wel door de douane als ik nog geen vergunning heb?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:20:32 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115304930
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:12 schreef davedavy het volgende:

[..]

Komt het wel door de douane als ik nog geen vergunning heb?
Geen die, daarvoor moet je de googlen ben ik bang :)

ik heb de gok gewaagd, van BIC voor 24 dollar (bedankt mensen die mij als recommender gebruiken!)
pi_115305448
Werkt zo'n WiFi versterker ook in mijn situatie?

Al het internet komt binnen in een router van Ziggo, deze staat in de kelder, daar vanuit gaan 4 netwerkkabels naar boven. Waarvan er drie direct op de computers zijn aangesloten en een op een Sitecom draadloos modempje. Deze modem werkt helaas nét(niet) tot op de eerste verdieping waardoor ik of rete traag WiFi heb of net niet genoeg werkend om ook maar iets te kunnen doen.

Hoe moet ik me zo'n signaalversterker voorstellen?
Of saté?
pi_115305503
Ja zeker, maar waarom plaats je je router in de kelder :?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:35:18 #138
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115305644
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef De-Hamster het volgende:
Werkt zo'n WiFi versterker ook in mijn situatie?

Al het internet komt binnen in een router van Ziggo, deze staat in de kelder, daar vanuit gaan 4 netwerkkabels naar boven. Waarvan er drie direct op de computers zijn aangesloten en een op een Sitecom draadloos modempje. Deze modem werkt helaas nét(niet) tot op de eerste verdieping waardoor ik of rete traag WiFi heb of net niet genoeg werkend om ook maar iets te kunnen doen.

Hoe moet ik me zo'n signaalversterker voorstellen?
Die sluit je gewoon aan op de antenne van de sitecom (let wel!: je moet er wel andere antennes op kunnen draaien en de zelfde aansluiting hebben!). Hoeveel het uitmaakt weet ik niet aangezien BIC hem nog steeds niet verzonden heeft :D!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:18:22 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115314872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef SuperChips het volgende:
Vraag je net te laat... 'k dacht nog, zal ik het hier ook posten, maar 't is geen Chinashop hè...
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:31 schreef shiznuts het volgende:
Mensen die nog een SD-kaartje moeten, dit is wel een aardige aanbiedinges: http://www.mymemory.co.uk/SDHC/SanDisk/SanDisk-16GB-Extreme-SD-Card-(SDHC)-45MB_s---Class-10

Ah, ook nog -5% als je 'VCSUMMER12' gebruikt.

Edit: was maar 12 uur lang, inmiddels is 'ie geen 9,99 meer.
Goeie kaart is dat, sowieso: officiële Sandisk. _O_ En dan ook nog 45MB/s UHS-I compliant. 'k Heb zelf niet al te lang geleden een Sandisk SDXC 64GB 95MB/s gekocht voor zo'n 130,- euro. Voor goede kaartjes, niet in China wezen en het liefste iets degelijks nemen. Maar mag het wat trager en goedkoper dan zijn er ook andere goeie deals te vinden, haal het dus alleen niet uit China want die formatteren gerust 2GB class 2 kaartjes als 16GB class 10 kaartjes en plakken er een overeenkomende stikker op. En dan opeens schijffouten krijgen en de schuld leggen bij je camera/computer natuurlijk. :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:09:01 #140
131319 mickeyD
pi_115317964
ik heb voor mn camera idd ook een 95MB/sec sandisk extreme pro kaartje gekocht
maar wel een 32GB

@shiz had mail van die gast.. hij was "vergeten" een tracking code te sturen.. heb ik nu wel...
alleen (zoals zo vaak)
chinamail tracking:

Error 500--Internal Server Error
From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
10.5.1 500 Internal Server Error
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:12:50 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115318232
Jup, tof spul die kaartjes. Zonder schrijffouten en met spanning high bitrate video's opnemen! 'k Heb ook een anamorphic lens onderweg, dus dat wordt echt epic hopelijk. :P Kost wat, maar dan heb je wat zeg maar.

En 't zal wel loslopen/goedkomen. :Y Tracking is inderdaad vaak wack dezer dagen. Binnenkort maar weer eens kijken of ik nog geinige spullen kan vinden tussen de new arrivals ofzo. 'k Heb nu alleen die tas en een wallcharger onderweg. :'(
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:26:05 #142
131319 mickeyD
pi_115318955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef shiznuts het volgende:
Jup, tof spul die kaartjes. Zonder schrijffouten en met spanning high bitrate video's opnemen! 'k Heb ook een anamorphic lens onderweg, dus dat wordt echt epic hopelijk. :P Kost wat, maar dan heb je wat zeg maar.

En 't zal wel loslopen/goedkomen. :Y Tracking is inderdaad vaak wack dezer dagen. Binnenkort maar weer eens kijken of ik nog geinige spullen kan vinden tussen de new arrivals ofzo. 'k Heb nu alleen die tas en een wallcharger onderweg. :'(
ja eigenlijk wil ik zo'n filter pakketje proberen
28 verschillende filters: $50 http://www.ebay.com/itm/58mm-28Pc-lens-Filter-Kit-Canon-EOS-450D-500D-550D-20D-1000D-1100D-350D-NEW/290754310374?ssPageName=WDVW&rd=1&ih=019&category=79001&cmd=ViewItem

of 28 soorten filters met wat rommel kado er bij. (38 items totaal) $38+$22 FEDEX
http://www.ebay.com/itm/28-10Pc-58mm-FILTER-SET-LENS-KIT-FOR-CANON-EOS-REBEL-T3i-T3-/150866469808?pt=Camera_Filters&hash=item232057a3b0

wel lache, de ene vermeld dat de ander zn spullen kut zijn LOL
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:53:48 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115320324
Zou ik niet doen. :P Ik zou gewoon weinig kwalitatieve filters halen en dan met name een grotere filterthread (je kunt altijd een 72mm-setje stepdown ringen naar 58mm of iets gebruiken, niet alle lenzen hebben dezelfde mm-doorsnede ;) ).

Zelf ben ik gegaan voor wat ND-filters (2,4,8 en een graded) i.c.m. een Cokin P-like filterhouder, kun je bij BIC weghalen voor weinig, leuk om te proberen. Kan ook Hoya, B+W, Schneider, Polaroid, Tiffen, Marumi, Wyndham, Hitech, Cokin, Lee, etc filters aanraden die kwalitatief echt top zijn, maar in prijs natuurlijk niks op chinashopping lijken.

Het belangrijkste is een zo goedkoop mogelijke, niets verstorende/veranderende UV-filter, gewoon ter bescherming van de lens tegen de elementen natuur en mens, kun je overal wel halen. Als tweede filter zou ik een CPL (circular polarizing filter) halen, daarmee kun je controle uitoefenen over je kleurenverzadiging, highlights en reflecties. Zie ook:
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 22:19 schreef shiznuts het volgende:
Een circular polarizer filter werkt erg goed ja. :Y
Je kunt daarmee bijvoorbeeld door het wateroppervlak heen kijken.
Je kunt bijvoorbeeld ook de weerspiegeling in de lak van de auto laten verdwijnen.
Ook de kleurintensiteit/tone en reflecties veranderen.
Gebruik 'em echter alleen als je er een doel mee wilt bereiken, niet standaard omdat je foto's er zo punchy mee worden of iets.
Op YouTube vind je wel goede video's die het effect laten zien.
De beste video/uitleg die ik gezien heb kwam van Karl Taylor, was een bonusvideo van z'n gratis cursus dSLR fotografie.

Sidenote: na wat extra details, foto's en korting een deal bereikt voor de Minolta MD Rokkor 28mm f/2.8 en Pentax-M PX 50mm f/1.4. Excited! :D Dan heb ik voorlopig wel weer genoeg om mee te spelen... O-)

-edit- hier iets wat wel aardig het nut weergeeft (vanaf 1:44 zo'n beetje met video examples) en wat ik vergeten ben te zeggen dat het ook aardig werkt wanneer de atmosfeer wat heiig is om dat fletse grijze uit je landschap bijvoorbeeld te halen.
ND filters zijn handig om langere exposures te creëren. 's Nachts is dat niet moeilijk, sterker nog, 's nachts is het moeilijk om de exposure kort te houden, tenzij je zoekt naar dat effect, zoals:
100916_195885_Shinjuku_longexp.jpg
Iets surreals overdag met langere exposures en vloeiende beweging is moeilijk:

Als je zoiets wilt en tegelijkertijd met lange sluitertijden gaat werken zonder filters, dan overbelicht je je foto namelijk, dus daar komen de ND filters om de hoek kijken. Ook als het niet gaat om de beweging die je zo wilt vastleggen maar een bepaalde depth-of-field. Als je op een zonnige dag een foto wilt maken van een bloem, er een briesje staat, dus die bloem continu een-en-weer zwenkt in de wind en je dus je sluitertijd kort wilt houden, maar wel een gevoel van diepte wilt creëren door er wat bokeh, ofwel: scherpteondiepte in te mikken, moet je vaak door de felle zon en snelle sluitertijd een ND-filter gaan gebruiken. Een gradual filter kun je mooi toepassen als de lucht erg licht is. Normalerwijze pakt de 'metering' of je lucht juist, maar is de rest te donker, of je onderwerp juist, maar dan is de lucht te fel/blown out. Een gradual ND-filter zorgt ervoor dat je lucht en je onderwerp beiden juist belicht zijn.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:59:17 #144
131319 mickeyD
pi_115320535
okay duidelijk, die 2 wilde ik juist hebben
maar die UV en CPL lensjes kan ik toch wel gewoon 58MM nemen?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:03:28 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115320711
Je kunt alles op maat nemen, je kunt ook alles groter nemen en rings gebruiken als je met meer lenzen gaat werken en verschillender filterthreads op je lenzen hebt. Dan hoef je niet telkens dubbele filters te kopen. Want een enkele filterring kost drie keer niks. Een nieuwe goede CPL is niet bepaald iets dat je graag vaker koopt. :P

Helaas past de officiële Cokin P CPL filter niet in de BIC-houder. ;( Maar dan haal ik liever een 72mm CPL en ziet die met een stepring op welke lens dan ook (ik heb er inmiddels een stuk of 6).

De rest van die filters bij die Ebay-listingen zijn vooral 'just 4 fun'. Een kleurenfilter zou ik echt niet gebruiken... als je iets in een bepaalde tint wilt, dan doe je dat maar lekker non-destructive in postproduction. Teveel keus lijkt me ook niet handig. Gericht gebruik maken van speciale filters die voor je speciale doeleinden gemaakt zijn.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:11:17 #146
131319 mickeyD
pi_115321015
ik heb vooralsnog 2 lenzen die beide kit lenzen zijn met 58mm
die uv lensjes zijn $2,50 dus die haal ik gewoon voor beide lenzen
en ik koop daarbij gewoon 1 goeie CPL filter die ik er op zet als ik t nodig heb..
verder zal ik (nog) niet gaan met moeilijkheidsgraden en gedoe..
want zoveel tijd steek ik nog niet in het fotograferen jammergenoeg.
de sterfilters leken me verder wel leuk, maar idd, wanneer gebruik je het..
pi_115322683
Net bij http://www.clicktobuy.nl/usb-streaming-receiver-bluetooth deze bluetooth receiver besteld. Is exact hetzelfde als deze http://www.dealextreme.co(...)black-120198?item=14 , ik ben van plan om hem aan me surroundset thuis te hangen, om via me telefoon muziek af te spelen. Iemand ervaringen met de kwaliteit toevallig? Kan ik er "wat" van verwachten, of is het daar niet voor bedoeld :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:17:52 #148
131319 mickeyD
pi_115322731
gezien je hem toch al besteld hebt, verwachten wij natuurlijk wel een review als het werkt/niet werkt :)
pi_115323040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:17 schreef mickeyD het volgende:
gezien je hem toch al besteld hebt, verwachten wij natuurlijk wel een review als het werkt/niet werkt :)
Uiteraard
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:13:47 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115325500
Zo lang je er stroom op zet en je phone EDR ondersteunt, lijkt het me geen probleem...
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:16:53 #151
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115325557
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

Denk dat je wat duidelijker moet zijn, zoals het er nu staat kunnen de volgende scenario's:

1. Je hebt een SD kaartje te koop en vraagt of iemand interesse heeft..
2. Jij hebt juist belang bij het kopen van een SD kaartje, en vraagt of iemand er nog 1 heeft :P.

3. Je hebt interesse in een SD kaartje en wil weten waar in welke chinese webshop je deze het best kunt halen etc

ff wat duidelijker zijn wat je dus bedoeld :P

op 2 en 3 kan ik wel antwoord geven mocht het zo bedoelen, geheugen gewoon NIEUW in NL halen.. kost tegenwoordig niks meer joh ( bekijk de pricewatch op tweakers eens voor de beste prijs voor een class 10 16 GB kaartje..

zo heb je al een kaartje voor 10 euro: http://tweakers.net/price(...)c-16gb-class-10.html
de derde ja bedankt ik was idd onduidelijk erger nog ik heb er niet bijgezegd dat het een micro sd moet zijn -O-

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperChips op 09-08-2012 09:24:49 ]
Say whaaaat?
pi_115326573
Stuurt BIC de originele doos mee als je een tablet besteld?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:13:51 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115326959
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:59 schreef davedavy het volgende:
Stuurt BIC de originele doos mee als je een tablet besteld?
Ja, tenminste toen ik bestelde wel :)
pi_115328362
quote:
6s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Net bij http://www.clicktobuy.nl/usb-streaming-receiver-bluetooth deze bluetooth receiver besteld. Is exact hetzelfde als deze http://www.dealextreme.co(...)black-120198?item=14 , ik ben van plan om hem aan me surroundset thuis te hangen, om via me telefoon muziek af te spelen. Iemand ervaringen met de kwaliteit toevallig? Kan ik er "wat" van verwachten, of is het daar niet voor bedoeld :P
Als ik kijk bij de specs zie ik dat hij wordt geleverd met een Mini-Jack kabeltje. Ik denk dat je het best daarvoor nog even een verloop naar 3.5mm jack kan halen!
pi_115330477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:04 schreef jopiede het volgende:

[..]

Als ik kijk bij de specs zie ik dat hij wordt geleverd met een Mini-Jack kabeltje. Ik denk dat je het best daarvoor nog even een verloop naar 3.5mm jack kan halen!
Ik dacht dat een mini jack 3,5mm is?

Ik heb hier ergens in huis nog wel een 3,5mm -> tulp rood & wit liggen, die wilde ik eigenlijk gebruiken.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:53:20 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115331794
Vaak weten die shops niet eens wat ze nu eigenlijk verkopen en fotosoepen ze willekeurige plaatjes van het internet bij elkaar. :') Zo is de afgebeelde mini-jack kabel er eentje die niet alleen stereo, maar ook een derde kanaal (mic) heeft. Als je gewoon naar die verpakking en het kabeltje van DX kijkt, zie je dat je gewoon een normale audiokabel krijgt, inderdaad gewoon met normale 3.5mm jacks en niet de 2.5 mini-ones. Ik neem niet aan dat dat elders anders zal zijn.
pi_115333953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:40 schreef mootje026 het volgende:
-weg-
Indeuken is niet perse de schuld van DX. Daarnaast is het een replica en praten we daar niet over op FOK. Dat zie je in de OP en wanneer je iets post. Voordat de mods allemaal los gaan weer hier.

[ Bericht 24% gewijzigd door BrandX op 09-08-2012 21:01:31 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:57:11 #158
131319 mickeyD
pi_115334301
ahhhh china's best quality zo te horen :')
pi_115335938
Vandaag de AWEI ES800M binnengekregen. Prima oordopjes voor de prijs van ¤5,50.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:03:31 #160
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_115337000
Welke webshop heeft gemiddeld de snelste leveringstijd? Dit in verband met dropshipment ben ik hier benieuwd naar. Denk hierbij toch een beetje (ongeacht het seizoen) tussen de 4 en 6 weken.

DX heeft natuurlijk de UK warehouse, maar daar zijn niet al teveel producten beschikbaar en ietsje duurder.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:02:15 #161
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115339474
Over die controller nog...

Hij werkt niet op MW3 en NFS The Run.
Op Fifa kan ik geen truken doen en start knop werkt niet, select is daar startknop.

Jammer want het is een goede controller de drivers/software zijn ruk.
Say whaaaat?
pi_115341497
Kan iemand me vertellen wie Jack is ? :@
pi_115341651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef davedavy het volgende:
SPOILER: dit is jack
sorry, kon het niet laten :@
pi_115341662
quote:
zarmarkkkkkkkkkkk
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:45:52 #165
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115341683
quote:
Kijk in de OP.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115342071
Ah jack is dus zo'n tussenpersoon, hoeveel commissie vraagt die?
pi_115343120
Ik dacht dat Jack een Nederlander was en een grote China resell-zaak had :P
pi_115344574
quote:
onzin
Ik zou deze post snel verwijderen als je geen ban wilt ;) En tevens hier niet meer nep-producten plaatsen, dat is hier niet toegestaan. Ook moet je geen kwaliteit verwachten van replica's , helemaal niet voor die prijs :')

[ Bericht 0% gewijzigd door thethoryd op 09-08-2012 18:13:34 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:50:52 #169
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115351099
Ik heb nu zonn xbox controller emulator maar die setting zijn helemaal verkeerd heeft iemand de settings voor de gamepad van bic
Say whaaaat?
pi_115351802
Controller uit China :N Die van mij was in 2 weken al kapot _O-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:28:12 #171
97745 Thorical
finding a way
pi_115353733
Ik heb dus ook een Jiayu G2 bij Mister Tao gekocht en bij tracking staat; departure from outward office of exchange= douane verlaten? En wat is er meer te weten over de G2, kan ik hem op Nederlands instellen en hoe zit het met Google market en is de Lenovo 750 het zelfde toestel in een ander jasje?
Veel vragen die voor mij nog Chinees zijn.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:37:57 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115354377
1. Dat kun je in de OP teruglezen, zie de spoiler 'Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?'.
2. Nee, Android is een landspecifieksysteem dat in het Chinees is al je een phone met Android uit China haalt... erm, oh nee, wacht, het is universeel en makkelijk van taal te verwisselen.
3. Google Play zit erop, maar de vingerafdruk is natuurlijk 'Jiayu JY-G2', wat niet alle appmakers kunnen waarderen, geen gedoe met klachten willen en daarom geen support bieden voor je phone.
4. Geen idee hoe je erbij komt dat een Lenovo en deze phone dezelfde zouden zijn?
pi_115374502
Ik snap echt niet wat jullie lopen te kutten met die controllers..
zoals eerder aan gegeven heb ik er zeker 10+ gekocht al.. 4 voor me zelf
rest voor vrienden etc..

Ik speel bijna dagelijk 2 uurtjes fifa en de controllers werken daarvoor perfect..
natuurlijk zullen ze slijten als je er zo veel op speelt, maar 2 weken lijkt me sterk :P..
( mijne gaan in ieder geval stukken langer mee met heel intensief gebruik)

en superchips nogmaals, heb je wel gekeken(bij fifa) in de installatie map naar je config settings?
het lijkt me dat daar één en ander niet goed staat..
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:11:07 #174
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115379519
Omdat die android sticks nog niet werken ziet deze er ook wel aardig uit voor 57 euro bij mediamarkt.
Ja of nee? :@

http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag.html
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:16:20 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115379736
Veel minder leuk. :P Dat draait dan op een of andere Netgear-interface. Je hebt soortgelijke kastjes ook wel in China voor 20 á 30,- usd meen ik. FullHD video afspelen en foto's e.d. van een netwerk streamen kunnen ze allemaal wel.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:32:19 #176
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115380323
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:11 schreef monkeybrain het volgende:
Omdat die android sticks nog niet werken ziet deze er ook wel aardig uit voor 57 euro bij mediamarkt.

[ afbeelding ]

Ding is al twee jaar oud en redelijk duur naar mijn idee :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:12:54 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115381673
Hmm, dan maar even verder kijken. $30 voor een Chinees kastje klinkt wel goed :)
pi_115381830
Vanmorgen deze lighter binnengekregen.

Snel even die ledstrip eraan gefriemeld met wat tape en in de sigarettenaansteker...hij deed het! *O*
Dan valt ie uit (oké, kan gebeuren; misschien zitten de pinnetjes van de LED-strip niet goed op de connector van de lader), dus even opnieuw zitten friemelen en nog doet ie het niet. LED-lampje van de lader brandt ook niet. -O-
M'n andere autoladers (bijv. voor telefoon) doen het wel dus het ligt niet aan de auto...

Zucht...
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:47:27 #179
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_115394527
Wat is de TARIC code van tablets en mobiele telefoons??
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:49:41 #180
48067 neo2000
pi_115394632
36507329 EAGLE.

Zo te vinden met google.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:50:30 #181
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_115394667
Thanks a lot :)

Waar zocht je op dan?

Edit: Hij vindt niks op http://zoekengebruikstarief.douane.nl :( Waar heb je die weg?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:35:12 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115397199
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef neo2000 het volgende:
36507329 EAGLE.

Zo te vinden met google.
_O_ Deze man!
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Skippy_ball het volgende:
Thanks a lot :)

Waar zocht je op dan?

Edit: Hij vindt niks op http://zoekengebruikstarief.douane.nl :( Waar heb je die weg?
Dude. :P
http://gebruikstarief.douane.nl/h85/posten -> 8517 1200 90
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:39:34 #183
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115397519
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef Downstar het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie lopen te kutten met die controllers..
zoals eerder aan gegeven heb ik er zeker 10+ gekocht al.. 4 voor me zelf
rest voor vrienden etc..

Ik speel bijna dagelijk 2 uurtjes fifa en de controllers werken daarvoor perfect..
natuurlijk zullen ze slijten als je er zo veel op speelt, maar 2 weken lijkt me sterk :P..
( mijne gaan in ieder geval stukken langer mee met heel intensief gebruik)

en superchips nogmaals, heb je wel gekeken(bij fifa) in de installatie map naar je config settings?
het lijkt me dat daar één en ander niet goed staat..
Heel vaak gekeken alles staat goed
Say whaaaat?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:50:01 #184
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_115398218
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

_O_ Deze man!

[..]

Dude. :P
http://gebruikstarief.douane.nl/h85/posten -> 8517 1200 90
Oké, dat ik die niet zag :'(

vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:24:37 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115405200
http://www.gizchina.com/2(...)st-as-little-as-150/
Klinkt goed! Android-Sale list 'em voor 189,99 USD (comparison: Fastcardtech: $210, Aliexpress $259).
Jammer alleen dat ze het hebben over een pre-production en 'september'... wait and see... wait and see.
pi_115405496
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef shiznuts het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)st-as-little-as-150/
Klinkt goed! Android-Sale list 'em voor 189,99 USD (comparison: Fastcardtech: $210, Aliexpress $259).
Jammer alleen dat ze het hebben over een pre-production en 'september'... wait and see... wait and see.
hmm zie ook die 150$ price.. als die daarvoor weg gaat..neem ik er zeker 1 tegen die tijd !
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:37:21 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115405953
Het gaat om de prijs van de 1e proef batch, de prijs daarna is onbekend :P (en geruchten + china = ...)
Mijn G2 heeft ondertussen alweer een ander huisje gevonden :D. Als de G3 aan de zelfde bouwkwaliteit en betere preformance heeft dan kan mijn Sony Xperia S het nog wel eens moeilijk krijgen....
pi_115409171
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:37 schreef RobertNL het volgende:
Het gaat om de prijs van de 1e proef batch, de prijs daarna is onbekend :P (en geruchten + china = ...)
Mijn G2 heeft ondertussen alweer een ander huisje gevonden :D. Als de G3 aan de zelfde bouwkwaliteit en betere preformance heeft dan kan mijn Sony Xperia S het nog wel eens moeilijk krijgen....
je (lijkt) telefoons te kopen alsof het warme broodjes bij de bakker zijn :')
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:33:24 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115409283
Oudbakken brood aan de eendjes voeren en zelf ff bij de bakker nieuw en vers halen!
Klinkt eigenlijk niet meer dan logisch. :Y) :9
pi_115409343
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Oudbakken brood aan de eendjes voeren en zelf ff bij de bakker nieuw en vers halen!
Klinkt eigenlijk niet meer dan logisch. :Y) :9
in het geval van brood wel.. in het geval van electronica ben ik het totaal niet met je eens _O-
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:38:15 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115409523
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:34 schreef mschol het volgende:

[..]

in het geval van brood wel.. in het geval van electronica ben ik het totaal niet met je eens _O-
Ik ben zelf ook al door een aantal tablets gegaan. :@ Sowieso heeft Robert geloof ik nog nooit echt verlies gedraaid en telefoons begint 'ie nu pas echt mee... dus hij heeft altijd het nieuwste van het nieuwste, veel verschillende ervaringen en houdt hetgeen dat hem het beste bevalt. Klinkt als win-win anders hoor. :D

Ik haal zelf alleen van alles, oordopjes, R/C-spul, tablets en dan stapelt de boel zich op omdat ik te lui ben iets op het internet te koop te zetten. ;(

Volgende aankoop wordt waarschijnlijk fietsaccessoires. Ga waarschijnlijk deze fiets halen.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:40:22 #192
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_115409629
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook al door een aantal tablets gegaan. :@ Sowieso heeft Robert geloof ik nog nooit echt verlies gedraaid en telefoons begint 'ie nu pas echt mee... dus hij heeft altijd het nieuwste van het nieuwste, veel verschillende ervaringen en houdt hetgeen dat hem het beste bevalt. Klinkt als win-win anders hoor. :D

Ik haal zelf alleen van alles, oordopjes, R/C-spul, tablets en dan stapelt de boel zich op omdat ik te lui ben iets op het internet te koop te zetten. ;(

Volgende aankoop wordt waarschijnlijk fietsaccessoires. Ga waarschijnlijk deze fiets halen.
Die fiets heb je geen hol aan als je meer wil dan over de weg fietsen en zelfs dan kost het 10x zo veel energie om dat gehobbel van de goedkope vering te compenseren.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:44:19 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115409826
Ik dacht, 'lijkt wel wat'. Ziet er beter uit dan de fiets die die gast uit de sportwinkel me wilde aansmeren. ;( :@
En die had niet eens iets van vering en discbrakes. :P

Ze maken bij DHS ook erg toffe/dure fietsen zoals deze.
Gaat er idd om, om gewoon door de stad te fietsen, maar dan niet op zo'n pauper huur Citybike en ook niet iets dat duurder is dan pak en beet 279,- euro.

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 11-08-2012 01:13:32 ]
pi_115416660
quote:

[..]

Die fiets is 26 Inch hé? Nu weet ik niet hoe groot je bent maar normaal fietst iedereen toch op 28" :?
pi_115416906
Weekend deals bij raz @ Facebook.
Kan het alleen niet kopiëren, ben mobiel.
Shiz maybe?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:05:01 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115417174
@ davydavy: neuh 20" is voor kids, 26" komt veel voor bij mountainbikes, 28" ook wel, maar eerder in racefietsen en citybikes.

@ Miniem: nu moet ik het op m'n Jiayu komen pasten? :P
quote:
Another weekend and another of deals and specials:

Brainwavz HM3 Headphones NOW IN STOCK - LAST CHANCE PREORDER PRICE $39.50 - Ships Monday. (Normal $69.50)

Brainwavz Alpha Earphones just $12.50 (Normal $18.50)

Dunu DN-12 Earphones just $27.50 (Normal $34.50)

Traditional Shaped Headphone Stand just $19.50 (Normal $29.50)

Ainol V8000HDS 8GB MP4 Player 5inch Touch Screen just $44.50 (Normal $59.50)

2 x 3.5mm Mono Plug to 3.5mm Jack Adaptor - Airplane Adaptor just $0.5 (Normal $1.10)

iSlim A10-IPS 7" Android 4.0 Tablet - 4GB - High Resolution IPS Screen just $99.50 (Normal $149.50)
~ http://mad.ly/be1103
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:28:36 #197
48067 neo2000
pi_115417523
Hmm, ik zoek nog een nieuwe, goeie cheape fiets.. Is alleen afwachten of je et geen krijgt van pisbakkenstaal als je zoiets online bestelt. :(
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:11:51 #198
131319 mickeyD
pi_115418309
lekker zo'n postcode fiets nemen, stevig, gaat jaren mee, en is niet van chinese bagger kwaliteit.
met de juiste simpele aanpassing niet diefstal waardig.
kost je in iedergeval geen slot van ¤120 erbij
staan er tientallen op marktplaats..
kun je lekker afdingen ;)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:21:59 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115418502
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef mickeyD het volgende:
lekker zo'n postcode fiets nemen, stevig, gaat jaren mee, en is niet van chinese bagger kwaliteit.
kost je in iedergeval geen slot van ¤120 erbij
staan er tientallen op marktplaats..
kun je lekker afdingen ;)
+ een paar spuitbussen verf :P
pi_115419016
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef mickeyD het volgende:
elke fiets is in NL diefstalwaardig _O-
pi_115420745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef mschol het volgende:

[..]

elke fiets is in NL diefstalwaardig _O-
pi_115420837
hmm zit ook nog even te kijken naar of een g2 of een nieuwe G3..

mocht iemand zijn g2 weg doen, DM mij dan nog maar eens..
mogelijk heb ik wel interesse!
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:41:15 #203
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_115421882
quote:

[..]

Wat een kutfiets... Bespaar je het geld en besteedt dat aan een goede tweedehandsfiets van een degelijk merk. En zeker als je door de stad wilt gaan fietsen heb je aan zoiets helemaal niets. Heb onlangs een paar jaar oude tweedehands Giant gekocht voor 225 euro in nog goede staat. Als je over verharde wegen wilt gaan fietsen raad ik je ook fastoenlijke wegbanden aan in plaats van noppenbanden. Die slijten je veel te hard op asfalt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:11 schreef davedavy het volgende:

[..]

Die fiets is 26 Inch hé? Nu weet ik niet hoe groot je bent maar normaal fietst iedereen toch op 28" :?
Het gros van de mountainbikes is 26", er is momenteel een hype gaande met betrekking tot 29" mountainbikes, maar 28" in mountainbikes bestaat volgens mij helemaal niet.
Don't let my username fool you...
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:36:45 #204
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115426577
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik dacht, 'lijkt wel wat'. Ziet er beter uit dan de fiets die die gast uit de sportwinkel me wilde aansmeren. ;( :@
En die had niet eens iets van vering en discbrakes. :P

Ze maken bij DHS ook erg toffe/dure fietsen zoals deze.
Gaat er idd om, om gewoon door de stad te fietsen, maar dan niet op zo'n pauper huur Citybike en ook niet iets dat duurder is dan pak en beet 279,- euro.
Wat een rotzooi zeg :P Voor 300 euro moet je discs en fully suspension helemaal vergeten, kan niet voor die prijs. Je wilt niet zo'n loser zijn met je cheapo wobbelende fully die onder je kont wegroest :D

Voor deze prijs krijg je sowieso specs die MTB onwaardig zijn omdat het meer geschikt is voor een on-road stadfiets. Precies wat je dus zoekt. Denk aan Acera versnellingen, Suntour vork, remblokjes.

Ik begrijp dat de prijzen in Duitsland en Oostenrijk veel lager liggen dan in Nederland. Je zoekt zoiets van bekende merken http://www.12gobiking.nl/(...)00_mountainbike_2012

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:28 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, ik zoek nog een nieuwe, goeie cheape fiets.. Is alleen afwachten of je et geen krijgt van pisbakkenstaal als je zoiets online bestelt. :(
Goed en goedkoop gaat niet samen met fietsen. Ik was ook altijd zo eigenwijs om anders te denken totdat ik de rotzooi helemaal zat was _O- Je wilt toch graag minstens 3 versnellingen hebben, lekvrije banden en dat de boel niet snel gaat roesten. Dan kom je toch uit bij merkfietsen en de Union fietsen bij Halfords (als deze in de dikke 40% uitverkoop zijn). Dat kost zo'n 300/400 euro.

Wil je toch online een goedkoop barrel kopen dan kun je ook terecht bij de bouwmarkt als ze 20% korting bonnen hebben in de folder. Dan kun je nog gemakkelijk zeuren en dingen eisen als het in elkaar stort :D Maar voor dat geld (<200 euro) kun je beter 2ehands gaan kopen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:41 schreef Metalfreak het volgende:
Als je over verharde wegen wilt gaan fietsen raad ik je ook fastoenlijke wegbanden aan in plaats van noppenbanden. Die slijten je veel te hard op asfalt.

[.
Je knieschijven slijten eerder _O-
Als je vooruit wilt komen moet je inderdaad gladde banden aanschaffen. Ik heb Schwalbe Kojak's, super snel ~O>
pi_115428277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:11 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

De AC Ryan zijn nu overal in de aanbieding, weliswaar zijn ze bijna overal uitverkocht maar de prijzen zijn laag omdat de fabrikant fallïet is gegaan.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 19:18:42 #206
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115431191
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

De AC Ryan zijn nu overal in de aanbieding, weliswaar zijn ze bijna overal uitverkocht maar de prijzen zijn laag omdat de fabrikant fallïet is gegaan.
Playon hd-mini voor 50 euro is nog overal te koop. Even in de gaten houden i.v.m. megadump.
pi_115431230
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Playon hd-mini voor 50 euro is nog overal te koop. Even in de gaten houden i.v.m. megadump.
Nope.

http://tweakers.net/price(...)layon!hd-mini-2.html

Bij Dixons blijkbaar wel te halen nog, andere twee formules zijn ze al bijna helemaal weg.
pi_115433287
We hadden het pas toch over wifi-antenne's en zulks?

Nu ben ik aan het kijken naar iets dergelijks (voor m'n broer; die heeft met vrienden zo'n 30m. achter een woning een keet staan en die willen daar graag internet; dus moet er met routers/antenne's enzo gegoocheld worden; waarschijnlijk wordt het powerline of deze antenne bij de woning) en nou ben ik voor de gein weer eens op internet rondgekeken naar zelfbouw spul.

Er zijn de bekende cantenna's (pringles bus met USB-wifi stick erin), patch-antenne's en nog veel meer. Qua materiaal ben je nauwelijks iets nodig op wat koper/hout/schroefjes e.d. na.

Deze kwam ik ook tegen; een 'yagi' antenne; en hier staat een extreem eenvoudige manier om er een te maken. Dit is dus een richtantenne en geen antenne die rondom uitstraalt.
Enige wat nodig is is wat koperdraad/paperclips, een houten latje en een USB-wifi stick; het liefst met afneembare antenne zoals deze.
(bij een wifi-stick zonder afneembare antenne mag je op printplaatjes uitzoeken wat wat is).

Lijkt mij nog wel een geinig project om hier uit te proberen. Uitzicht hier is kilometers grasland dus antenne bij huis neerzetten en met mobiel maar gaan meten hoe ver ik kom. :7

Heb alleen nog totaal geen nut voor kunnen vinden maar anders had ik alweer wat coax connectors/kabels van Ebay gescoord (en die USB wifi-stick). :P

Oh, en met zo'n antenne kun je niet alleen een wifi-netwerk 'uitstralen' maar ook ontvangen. Dus onbeveiligde netwerken binnen een paar kilometer afstand zijn ook niet veilig meer :7 _O-

EDIT: ja, ik weet dat DX/Ebay e.d. deze antenne's kant & klaar net zo duur/goedkoop aanbieden maar daar is de fun vanaf. Plus zo'n USB-wifi stick kun je altijd nog ergens voor gebruiken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 11-08-2012 20:39:06 ]
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:35:21 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115437726
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:56 schreef davedavy het volgende:

[..]

Zo'n fiets zag ik serieus gisteren. :') Oud besnord mannetje in wielrenoutfitje.

:D Wat een haat op die fiets van DHS. Waarom moet dat meteen prut zijn dan? Gewoon omdat het geen Batavus/Giant/KTM/etc is? :@ 'k Vond 'em er eigenlijk vrij degelijk uitzien nog. :'( De verkoper bij de Sportsexperts zei al: ja, maar wij zijn sportsexperts, dus wij weten het wel beter, neem zo'n HT uit de aanbieding dan... maar ik wil gewoon discbrakes ende vet design. :P Beetje brede banden voor grip en stabiliteit, vering voor stoeprandjes, kinderkopjesstraten en gras-/dirtheuveltjes.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wil je toch online een goedkoop barrel kopen dan kun je ook terecht bij de bouwmarkt als ze 20% korting bonnen hebben in de folder. Dan kun je nog gemakkelijk zeuren en dingen eisen als het in elkaar stort :D Maar voor dat geld (<200 euro) kun je beter 2ehands gaan kopen.

[..]
Bouwmarkt niet, maar bij de autospeciaalzaken A.T.U. en Forstinger hadden ze wel aardige fietsen staan. Zoals bij die eerste deze twee:

Die eerste heeft dan wel discbrakes én Shimano-shizzle + SASUNTOUR veringshizzle.
Deze is ook wel sjiek.

Kwee nog niet. I.i.g. maar ff kijken voor wat licht, fietstoolsetje e.d. uit China om erop te mikken. :D
Dit mag natuurlijk niet ontbreken op een fiets: http://www.sourcingmap.co(...)62.html?currency=USD _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 11-08-2012 21:57:22 ]
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:57:23 #210
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115438809
Je snapt toch wel dat Shimano zo'n beetje standaard op de goedkoopste zooi kan zitten. De budgetlijn van Shimano is ook goedkoop :P Ik zie dat de Suntour een lock-out heeft, in de stad aan te raden. Ik lees ook dat er Deore versnellingen op zitten? Dat lijkt me een beetje TE voor die prijs. Wellicht Deore tandwieltjes en de rest Acera onderdelen?

Ziet er beter uit dan die fully geveerde meuk :P Scott is wel een fatsoenlijk merk maar wel met Alivio.
Je moet de onderdelen even goed in kaart brengen en vooral even een testritje maken, voelen is weten.

Maar ehh, wil je nu een mtb met modder in je nek als het gaat regenen of een citybike iets? :Y
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:13:53 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115439867
'k Heb nog nooit een 'dure' fiets gehad. Altijd simpele fietsen van een bouwmarkt of de ALDI zelfs. :P Geen idee dat er zoveel verschil zat in onderdelen en shizzle, voor mij is een fiets een fiets. :D Maar dat zal dan wel net zo zijn als audio. Zodra je je gaat verdiepen dat de beleving bij betere onderdelen/merken, die nu eenmaal duurder zijn, over het algemeen veel en veel beter is.

Iedereen in m'n omgeving zegt; in Wenen ga je nu eenmaal voor een mountainbike, een bagagedrager ga je verder toch niet nodig hebben toch? Wat inderdaad mijn enige punt is waarom ik een citybike zou nemen, omdat het praktischer is, nou ja en zo'n zadel relaxter zit wel eigenlijk. :P Ben eigenlijk 'normale' citybikes gewend, maar ik merk dat voor in de stad de citybikes die ik altijd weghaal bij de citybike huurstands veel te star zijn (alleen leuk voor op het fietspad). Verder ben ik een 'mooi weer'-fietsert. Alleen vind ik 'et wel stom dat MTB's gewoon nul aan spatborden hebben, want als het 's nachts ff regent en overdag de lucht blauw is en zonnig, dan liggen er overal plassen, ook niet ideaal. Maar door de modder crossen zal er niet bij zijn, alleen op de Donauinsel wat shortcuts nemen door een heuveltje af te sjeezen. Ze hebben hier trouwens het bizar stomme idee om een kenteken voor fietsers te gaan invoeren. :')

Hebben ze op Ali/DHGate geen fietsen? Scooters werden laatst ook al ff aangehaald? Maar dat is zeker nog grotere meuk... en torenhoge shippingkosten zit je dan vast mee. :P

Nou ja, meuk niet per se zo te zien (LANGTU): http://www.aliexpress.com(...)isc-wholesalers.html :9~ én free shipping.
Maar ja, 't is wel een prijsklasse apart.

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 11-08-2012 23:32:04 ]
pi_115443030
quote:
Shipping Cost:
Can not deliver to Netherlands
Jammer Shiz ;)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:36:16 #213
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115444400
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 22:13 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb nog nooit een 'dure' fiets gehad. Altijd simpele fietsen van een bouwmarkt of de ALDI zelfs. :P Geen idee dat er zoveel verschil zat in onderdelen en shizzle, voor mij is een fiets een fiets. :D Maar dat zal dan wel net zo zijn als audio. Zodra je je gaat verdiepen dat de beleving bij betere onderdelen/merken, die nu eenmaal duurder zijn, over het algemeen veel en veel beter is.

Iedereen in m'n omgeving zegt; in Wenen ga je nu eenmaal voor een mountainbike, een bagagedrager ga je verder toch niet nodig hebben toch? Wat inderdaad mijn enige punt is waarom ik een citybike zou nemen, omdat het praktischer is, nou ja en zo'n zadel relaxter zit wel eigenlijk. :P Ben eigenlijk 'normale' citybikes gewend, maar ik merk dat voor in de stad de citybikes die ik altijd weghaal bij de citybike huurstands veel te star zijn (alleen leuk voor op het fietspad). Verder ben ik een 'mooi weer'-fietsert. Alleen vind ik 'et wel stom dat MTB's gewoon nul aan spatborden hebben, want als het 's nachts ff regent en overdag de lucht blauw is en zonnig, dan liggen er overal plassen, ook niet ideaal. Maar door de modder crossen zal er niet bij zijn, alleen op de Donauinsel wat shortcuts nemen door een heuveltje af te sjeezen. Ze hebben hier trouwens het bizar stomme idee om een kenteken voor fietsers te gaan invoeren. :')

Ze hebben ook losse spatbord setjes voor een euro of 8 :Y

Het dure spul schakelt soepelerr en kan ook beter tegen ruwe omstandigheden. Asfalt en een zandpad gaat geen probleem opleveren met goedkoper spul. Ik wil je wel adviseren om een lockout op de veervork te nemen. Goedkope vorken wippen nogal veel en dat kan irritant zijn op het asfalt, kost heel veel energie. Daarom moet je een goedkope achterveer ook vergeten, je moet 2 keer zo hard trappen en je wipt helemaal gek. Een paar gladde bandjes erop, Schwalbe big apple of kojak's zijn fijn en snel.

Leer ook even hoe je een ketting moet oliën, dan blijft die goedkope meuk ook redelijk draaien ;)
pi_115444430
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Jammer Shiz ;)
Free Shipping to Switzerland Via EMS
O-)
pi_115444549
Aaah, dat wist ik niet :)
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:57:45 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115445346
:?
Maar ja, naar Oostenrijk leveren ze idd ook. :7

Nu zie ik weer deesche, da's ook een uniek design (en Deore was goed?). Hehe. Hopelijk win ik morgen gewoon de 6,8 miljoen uit de Oostenrijkse Lotto-jackpot, haal ik die Lantu met carbon fiber van Aliexpress gewoon ff. De gewaardeerde stamgasten in deze reeks krijgen er dan ook eentje van mij. :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ze hebben ook losse spatbord setjes voor een euro of 8 :Y

Het dure spul schakelt soepelerr en kan ook beter tegen ruwe omstandigheden. Asfalt en een zandpad gaat geen probleem opleveren met goedkoper spul. Ik wil je wel adviseren om een lockout op de veervork te nemen. Goedkope vorken wippen nogal veel en dat kan irritant zijn op het asfalt, kost heel veel energie. Daarom moet je een goedkope achterveer ook vergeten, je moet 2 keer zo hard trappen en je wipt helemaal gek. Een paar gladde bandjes erop, Schwalbe big apple of kojak's zijn fijn en snel.

Leer ook even hoe je een ketting moet oliën, dan blijft die goedkope meuk ook redelijk draaien ;)
Kej, kej. :P Ik vergeet full suspension maar gauw dan (en ff research doen naar Suntour/Zoom/Shimano Duore e.d.). Ik denk verder dat ik al gauw tevreden ben hoor. Thanks in ieder geval voor zhe tips 'n tricks. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 12-08-2012 00:02:56 ]
pi_115445760
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:57 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] :?
Maar ja, naar Oostenrijk leveren ze idd ook. :7

Nu zie ik weer deesche, da's ook een uniek design (en Deore was goed?). Hehe. Hopelijk win ik morgen gewoon de 6,8 miljoen uit de Oostenrijkse Lotto-jackpot, haal ik die Lantu met carbon fiber van Aliexpress gewoon ff. De gewaardeerde stamgasten in deze reeks krijgen er dan ook eentje van mij. :D

[..]

Kej, kej. :P Ik vergeet full suspension maar gauw dan (en ff research doen naar Suntour/Zoom/Shimano Duore e.d.). Ik denk verder dat ik al gauw tevreden ben hoor. Thanks in ieder geval voor zhe tips 'n tricks. _O_
Oeps O+
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:10:25 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_115445933
Shimano klasse loopt iets van dit....
acera
alivio
deore
deore lx
deore xt

Vanaf Deore is het voldoende als je wilt raggen in het bos. Naar een voorvork hoef je niet te kijken, dat begint pas goed te worden rond 300/400 euro, liefst Fox :P Remmen eigenlijk hetzelfde verhaal. Onder de 1000 euro keurt men het als brol voor op het fietspad ~O>
pi_115448171
Net wat ondenkt met het coupon systeem van Banggood:

95f7bb geeft recht op 20% discount op sextoys catogorie @ banggood..

echter is het zo dat als je bijvoorbeeld iets uit die sectie pakt, en je pakt een product Bijvoorbeeld RC Heli of iets dergelijks, die 20% ook nog gewoon daarover word berekend!

dus mocht je nog wat duurs willen kopen bij BG, dan is het misschien voordeliger om ff een dildo in je mandje te gooien of iets dergelijks :P _O-

zo is bijvoorbeeld deze heli zonder korting: 66$

http://www.banggood.com/W(...)903-Pnp-p-49143.html

maar gooi je in je mandje ook; http://www.banggood.com/W(...)ge-Size-p-48793.html

( zo te zien goedkoopste product uit adult toys sectie, 4,43$)

geef je vervolgens coupon 95f7bb in, betaal je voor beide producten nog maar $57.14

*O* *O* *O* *O*

UPDATE: werkt zo te zien niet met producten waarin al een korting is verwerkt ( let op rode ster met % aanduiding in plaatjes)

[ Bericht 26% gewijzigd door Downstar op 12-08-2012 01:43:32 ]
pi_115451771
Hoi.
  zondag 12 augustus 2012 @ 04:13:25 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115452158
quote:
Er zijn betere tablets voor +- die prijs te krijgen. Zie ook: Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!
pi_115456653
Door al dat gelul over fietsen heb ik besloten om ook maar een 'nieuwe' (2e hands) fiets te gaan kopen. Mijn 20 jaar oude union valt uit elkaar van de roest, slagen in het wiel en het weegt een ton.

Nu vroeg ik me af; zijn er ook mensen die een gps tracker in hun fiets hebben gezet? Misschien een linkje ofzo. Op Ebay vind ik alleen die dingen voor op het stuur. Ik zoek er een die je kunt wegwerken, zodat je bij diefstal de dief een bezoekje kunt brengen :)
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:51:08 #223
131319 mickeyD
pi_115458453
fietsen worden hier snachts ter plaatse onderdeel voor onderdeel gestolen
elke keer als die lampelul in de buurt is jat ie wat ie los krijgt, wiel , zadel enz enz
dus dat heeft al geen zin
daarbij, hoelang denk je dat zo'n gps tracker blijft werken op een klein batterijtje?

er zijn hele leuke kleine gps trackers voor om je kat zn nek, kun je bijhouden waar die geweest is..
zoek zoiets eventueel als je het toch wilt proberen
pi_115461363
Lol @ banggood

Valid for Worldwide only.
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:16:36 #225
48067 neo2000
pi_115461409
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef mickeyD het volgende:
fietsen worden hier snachts ter plaatse onderdeel voor onderdeel gestolen
elke keer als die lampelul in de buurt is jat ie wat ie los krijgt, wiel , zadel enz enz
dus dat heeft al geen zin
daarbij, hoelang denk je dat zo'n gps tracker blijft werken op een klein batterijtje?

er zijn hele leuke kleine gps trackers voor om je kat zn nek, kun je bijhouden waar die geweest is..
zoek zoiets eventueel als je het toch wilt proberen
Aangezien ik ook 2 keer "beroofd" ben van m'n fiets zit ik juist daarom aan iets goedkopers te denken. Misschien dan met zo'n cheap-ass China bewegingsmelder-alarm extra er op. Heb de postcodeloterij fietsen nog gezien maar geen versnellingen is een no-go voor mij helaas. Fiets is dus iets te basic. Verder zal ie dan overgespoten moeten worden aangezien ik liever niet onbetaald graties reclame zou maken voor de postcode loterij.. :( :') Is leuk dat je 10 jaar garantie krijgt op het frame, maar na opschuren en overspuiten doet men daar ook moeilijk over denk ik mocht garantie claimen nodig zijn. :P

China/ebay fietsen is vanwege de shipping ook niet echt handig denk ik (scheepsanker/lichtmetalen velgen verhaal.. ;) ) dus zal het wel alsnog een 2ehands NL fiets worden denk ik. :P
pi_115463050
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Er zijn betere tablets voor +- die prijs te krijgen. Zie ook: Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!
Raad je deze aan? http://www.buyincoins.com(...)s-product-17046.html
Hoi.
pi_115463771
Welke raden jullie eerder aan:

1. http://www.buyincoins.com(...)s-product-17046.html

2. http://www.mp4nation.net/(...)-dual-core-processor

[ Bericht 14% gewijzigd door mootje026 op 12-08-2012 15:29:28 (Link kloptte niet) ]
Hoi.
  zondag 12 augustus 2012 @ 15:41:41 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115464296
Ff in het Tablet-topic blijven met die vragen gaarne! :D
Maar om te antwoorden: geen van die; de Popo U1 of Ainol Aurora II, als je geduld hebt de Novo7 Flame.
Zou een tablet trouwens eerder van Aliexpress halen.
pi_115464360
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef shiznuts het volgende:
Maar om te antwoorden: geen van die; de Popo U1 of Ainol Aurora II, als je geduld hebt de Novo7 Flame.
waarom bij aliexpress en niet bij de andere?
Hoi.
  zondag 12 augustus 2012 @ 15:49:19 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115464566
Over het algemeen goedkoper, prima service en bescherming en die stores (Elijah Store, Eternal Team, Team Grace, etc) zijn gespecialiseerd in puur de verkoop van tablets en smartphones, dus ze weten wat ze verkopen en doen daar vaak freebies bij. Voor de normale webshops zijn het gewoon productnummers in aantallen die in het systeem staan en tegen recommended retailprice.
pi_115465206
laatste vraag: is deze verkoper aanteraden? http://www.aliexpress.com(...)00712_534052879.html
Hoi.
  zondag 12 augustus 2012 @ 16:21:05 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115465652
Zoals ik al noemde idd. 'Elijah Store' is een van de aanbevolen stores daar. :Y
Zelf gebruik ik m'n Aurora II dagelijks. Tof dingetje. Binnenkort vervangen door de Ainol Novo7 Flame, die ziet er toffer uit, 1280x800, bluetooth, dual cam etc. Maar is er nog niet. Anyhoezers, meer over tablets dus in het tablettopic. :P

[ Bericht 49% gewijzigd door shiz op 12-08-2012 16:27:39 ]
pi_115466061
Hmm was even mee aan bieden op ebay op z'n JIAYU G2; maar iemand verneukt het bod steeds :( :P

inmiddels staat hij voor 130$ ofzo alweer.. ;(
pi_115466918
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef Downstar het volgende:
Hmm was even mee aan bieden op ebay op z'n JIAYU G2; maar iemand verneukt het bod steeds :( :P

Jiagyu g2 krijgt een dual core versie. Misschien interessant om daar op te wachten? Verwachting is dat die eind van de maand uitkomt. Of wachten op de G3 maar die is weer eens uitgesteld.
pi_115467533
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef fissure het volgende:

[..]

Jiagyu g2 krijgt een dual core versie. Misschien interessant om daar op te wachten? Verwachting is dat die eind van de maand uitkomt. Of wachten op de G3 maar die is weer eens uitgesteld.
ja ik weet dat de G2s uit komt, daarom bood ik ook maar gewoon eerst 50$ toen 75 > 100..
maar nu dus op 130$ en niet meer heel interessant :X
pi_115471496
Weet iemand nog leuke doelen met zo'n yagi-antenne? Heb eigenlijk geen nuttige doelen maar 't lijkt me geinig om zo'n ding te maken en te kijken wat voor resultaat het heeft. :')
En de kosten van usb wifi-stick, coax connectors/kabels moet enigszins gerechtvaardigd zijn :@
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:24:16 #237
97745 Thorical
finding a way
pi_115472683
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef Downstar het volgende:

Ik heb ook 2 keer meegeboden maar ik haak af bij 150$. Deze 2 x was het winnende bod rond 180$ dus ik ben naar een goedkopere variant gaan uitkijken.
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:30:08 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115472864
Eh. Waarom niet gewoon van Aliexpress halen voor nog geen 160,-?
(En echt zo dringend nodig dat je niet wacht op de G3?)
pi_115473343
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef shiznuts het volgende:
Hij is wel lekker op de aanbieding bij BIC nu , met recommender 97 euro :D
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:47:38 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115473565
Ah, I see. True, true.
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:49:10 #241
367872 Ryan93
live it big
pi_115473646
zo aardig wat moeten lezen weekje weg op vakantie en al weer zowat een heel topic aan post haha ! nu maar is kijken wat ik ga bestelen =D, iemand nog leuke Iphone gadgets voorbij zien komen ? nog een bluetooth mini keyboard van bic binen gekregen toen ik op vakantie was trouwens wel geinig ding :)
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:52:15 #242
97745 Thorical
finding a way
pi_115473787
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Eh. Waarom niet gewoon van Aliexpress halen voor nog geen 160,-?
(En echt zo dringend nodig dat je niet wacht op de G3?)
Ik ben met Mister Tao in de weer geweest en dat was ook +?- 160$ incl. extra's. En op Chinezen moet je niet wachten. Ze verzinnen zo weer iets nieuws en hoor je nooit meer iets van waar je op aan het wachten bent. En de G3 is me te groot ik zou het liefst 3.7" hebben.
pi_115473877
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef Ryan93 het volgende:
nu maar is kijken wat ik ga bestelen =D,
Waar ga je wat stelen?
pi_115473900
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef Ryan93 het volgende:
zo aardig wat moeten lezen weekje weg op vakantie en al weer zowat een heel topic aan post haha ! nu maar is kijken wat ik ga bestelen =D, iemand nog leuke Iphone gadgets voorbij zien komen ? nog een bluetooth mini keyboard van bic binen gekregen toen ik op vakantie was trouwens wel geinig ding :)
_O-

Edit: davy was me voor :P
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:56:10 #245
367872 Ryan93
live it big
pi_115473993
sigh.. autocorect qq haha bestellen*
pi_115474003
Ik heb bij dx deze gekocht
http://dx.com/p/p7-water-(...)tery-pack-set-82734#

Gisteravond even getest op de fiets, en met vol licht hebt je echt goed zicht
Door 1 druk krijg je 50% van het licht en dat merk je direct

Door nog een keer te drukken gaat ie knipperen en dat is irritant
Moet zeggen zat in een mooie verpakking.

Zeer te vreden er over

[ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysConnected op 12-08-2012 20:18:22 ]
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:04:03 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115474347
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik heb bij dx deze gekocht
[..]

Zeer te vrezen er over
Oeh, als ik ervoor moet vrezen, dan haal ik 'em maar niet. :P
pi_115474361
Die van de Action zijn toch ook waterdicht of niet?
Wat een typefoutje's vandaag _O-

Niet dat ik dat nooit doe.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:05:02 #249
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115474397
Shiz voor hoeveel doe je je aurora 2 weg als je de flame koopt?
Say whaaaat?
pi_115474433
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef SuperChips het volgende:
Hij zet hem vast op Marktplaats maar dan kun je hem alleen ophalen , verzenden doet die niet aan _O-
pi_115474948
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oeh, als ik ervoor moet vrezen, dan haal ik 'em maar niet. :P
Sorry auto correctie te vreden moest er staan
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:48:48 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115476216
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef SuperChips het volgende:
Keine Ahnung. Eerst maar zorgen dat de Flame er komt, dat zal ook wel duren, pff..
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef davedavy het volgende:

[..]

Hij zet hem vast op Marktplaats maar dan kun je hem alleen ophalen , verzenden doet die niet aan _O-
Waarschijnlijk gaat 'ie eerder richting kennissen of familie. :P Minder gedoe idd.
pi_115476557
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:

Waarschijnlijk gaat 'ie eerder richting kennissen of familie. :P Minder gedoe idd.
Zal wel duur zijn vanaf Oostenrijk of niet? Voordeel is wel dat de ontvanger geen BTW krijgt :')
pi_115497648
ik wil deze graag halen : http://www.aliexpress.com(...)00712_534052879.html

maar daaronder las ik dat iemand werd opgelicht door hun (elijah store).
Zal ik toch een risico wagen en het toch bestellen?
Hoi.
pi_115498353
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef mootje026 het volgende:
ik wil deze graag halen : http://www.aliexpress.com(...)00712_534052879.html

maar daaronder las ik dat iemand werd opgelicht door hun (elijah store).
Zal ik toch een risico wagen en het toch bestellen?
Als je het niet vertrouwd moet je het niet doen, als shiznuts die shop aanraad zal het toch wel goed zijn hem kennende..

Daarnaast heeft aliexpress naar mijn weten een bepaald systeem, waarbij je veilig aankopen kunt doen... iets zoals wanneer jij betaald, stuurt de seller het product op, jij bevestigd ontvangst, geld word vrij gegeven door ali express voor de seller..

Daarnaast zie ik nergens dat die geen 'opgelicht' is, alleen dat ze aan heeft gegeven dat het product wel in stock was, en achteraf bleek dit niet zo te zijn.. en het valse trackingnr kan natuurlijk een foutje zijn geweest.. al is natuurlijk dat wel frapant en denk ik eerder dat de shop dat heeft gedaan, om niet vol gespamd te worden, met IS MIJN PAKKETJE AL VERZONDEN mailtjes etc:P

Mocht je het trouwens daar kopen, even vragen of je geen normale airmail kan kiezen..
gek genoeg niet beschikbaar voor NL, maar wel voor Frankrijk, zweden, duitsland, belgie, polen en zo kan ik nog wel ff door gaan.. Shippingcosten zijn goedkoper en minder kans op BTW en inklaringskosten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 13-08-2012 01:28:27 ]
pi_115498621
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

Als je het niet vertrouwd moet je het niet doen, als shiznuts die shop aanraad zal het toch wel goed zijn hem kennende..

Daarnaast heeft aliexpress naar mijn weten een bepaald systeem, waarbij je veilig aankopen kunt doen... iets zoals wanneer jij betaald, stuurt de seller het product op, jij bevestigd ontvangst, geld word vrij gegeven door ali express voor de seller..

Daarnaast zie ik nergens dat die geen 'opgelicht' is, alleen dat ze aan heeft gegeven dat het product wel in stock was, en achteraf bleek dit niet zo te zijn.. en het valse trackingnr kan natuurlijk een foutje zijn geweest.. al is natuurlijk dat wel frapant en denk ik eerder dat de shop dat heeft gedaan, om niet vol gespamd te worden, met IS MIJN PAKKETJE AL VERZONDEN mailtjes etc:P
ooh, Hartstikke bedankt nog een vraagje: voor zover ik heb kunnen lezen stond er nergens wat over betalen met paypal, als dat niet kan wat is dan de meest aanbevolen manier van betalen ?
Hoi.
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:58:25 #257
131319 mickeyD
pi_115499465
een postduif aanschaffen
geld in het kokertje stoppen en loslaten
pi_115501261
Voor de kenners, is de MK802 1 GB variant.. momenteel nog 1 van de betere keuzes qua stickjes?

en wat zijn de betere kastjes? MINI x of ?

even in verband met de mogelijke deal voor goedkopere mini pc's voor FOK via lightake..
  maandag 13 augustus 2012 @ 07:33:44 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115501821
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:28 schreef mootje026 het volgende:

[..]

ooh, Hartstikke bedankt nog een vraagje: voor zover ik heb kunnen lezen stond er nergens wat over betalen met paypal, als dat niet kan wat is dan de meest aanbevolen manier van betalen ?
Je hebt daar escrow, gewoon betalen via CC of moneybookers (ideal).
  maandag 13 augustus 2012 @ 09:29:18 #260
128384 mcwops
gat in je glas
pi_115502815
voor de Ipad-mount-kenners:

de ipad/tablet-mount carstands krijg ik wel gevonden. zuignap of achter de hoofdsteun.
maar nu zoek ik een steun die er voor zorgt dat de ipad tussen de 2 voorstoelen staat/hangt/..
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_115503502
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:12 schreef Downstar het volgende:
Voor de kenners, is de MK802 1 GB variant.. momenteel nog 1 van de betere keuzes qua stickjes?

even in verband met de mogelijke deal voor goedkopere mini pc's voor FOK via lightake..
Die van 64 dollar toch? Kun je ook je toetsenbord aan habgen geloof ik
pi_115504998
Bij BIC werken onze Chinese vrinden blijkbaar 24/7, want zaterdag wat besteld, zondag was de status al van Processing-1 naar Processing-5 gegaan en nu is de status al Dispatched.

Vind je het gek dat de economie daar beter draait dan hier... zou ik denken.

Nu hopen dat onze overheidse graai-vrinden het pakketje niet onderscheppen...
Goud kan je niet bijdrukken
pi_115505236
Ja ik heb ook zo'n Chinees waarmee ik contact heb via e-mail en MSN , hij reageert de hele week door binnen 1 uur, ik vraag me écht af hoe ze dat doen , het is ook nog altijd dezelfde Chinees ze wisselen dus niet af. :?
pi_115505760
Weet iemand nog een plek waar je een SanDisk sansa fuze kan kopen, de fijne oude versie. Een tijd terug via een link hier voor 28 euro kunnen krijgen. Iemand die iets weet of er nog 1 heeft liggen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_115505860
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:32 schreef rene90 het volgende:
Weet iemand nog een plek waar je een SanDisk sansa fuze kan kopen, de fijne oude versie. Een tijd terug via een link hier voor 28 euro kunnen krijgen. Iemand die iets weet of er nog 1 heeft liggen?
Wel een link van de Clip die nog in mijn favorieten staat.

http://www.ebay.nl/itm/4G(...)&hash=item3a6f695384
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:43:50 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115506124
quote:
Staan er genoeg op ebay dacht ik :). De seller van toen verkoopt ze niet meer. Prijs was 39 dollar dus in die richting moet hij te vinden zijn denk ik.
pi_115506263
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Staan er genoeg op ebay dacht ik :). De seller van toen verkoopt ze niet meer. Prijs was 39 dollar dus in die richting moet hij te vinden zijn denk ik.
nee dat is het probleem. Ze staan voor 60 dollar refurbished. Dat vind ik nogal veel, misschien dan nog verzendkosten erbij dus tja.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:13:56 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115507102
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

nee dat is het probleem. Ze staan voor 60 dollar refurbished. Dat vind ik nogal veel, misschien dan nog verzendkosten erbij dus tja.
Inderdaad, voorraad is blijkbaar op :'(
Die van mij is ook verre van perfect (voor die prijs) 50% van de keren wil hij niet opstarten en moet ik hem 5/6 keer aan de PC/lader hangen voordat hij weer een teken van leven geeft.
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:45:27 #269
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_115508019
Welke taobao agent is op dit moment het goedkoopst?
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:48:43 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115508131
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:45 schreef Coenehv het volgende:
Geen idee, probeer eens bij verschillende een aanvraag te doen? Jack en Tao zijn +- even duur (in ieder geval bij de telefoon die ik laatste keer bestelde).
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:52:52 #271
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_115508265
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geen idee, probeer eens bij verschillende een aanvraag te doen? Jack en Tao zijn +- even duur (in ieder geval bij de telefoon die ik laatste keer bestelde).
Ja zal ik eens doen. Over mistertoa heb ik wel goede verhalen gelezen, ik stuur ze beide eens een mail.
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:11:38 #272
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_115508916
Iemand trouwens de email van mistertao, ik vind die site erg onhandig.
pi_115509780
quote:

Qua sticks zie ik de MK802 inderdaad veel langskomen. De ontwikkelaars zijn vooral bezig met de Pivos XIOS DS. Ook gaan veel XBMC ontwikkelaars nu aan de slag met de Ouya (gameconsole met Android erop; maar dat is geen Chinees product).

Persoonlijk ben ik wel fan van boards en kastjes. Die bieden wat mij betreft toch net wat meer mogelijkheden met ethernet en av-out. Het nut van ethernet ziet iedereen misschien niet in maar ik vind ethernet betrouwbaarder en beter voor videofiles (1080P e.d.). En av-out is weer handig voor mensen die geen tv/monitor met HDMI-in hebben.

Zoiets is bijvoorbeeld wel geinig. Standaards specs (helaas maar 512MB RAM) maar wel mooi klein kastje met ethernet, hdmi, av-out, optical out en de gebruikelijke USB- en SD-slots.

Alleen de prijzen blijven nog vreemd hoog; want ik ben tegenwoordig niet meer zoveel aan het kijken naar China tabs maar voor £70 / $109 kun je een tablet met die specs krijgen en die heeft dan ook nog een complete behuizing met touchscreen...

Verder zijn die dingen eigenlijk allemaal hetzelfde; allemaal de Allwinner A10 (of Cortex A8 in ieder geval) met Mali-400 GPU.

Voor de stick valt natuurlijk ook wel wat te zeggen zoals formfactor en grootte.

Verder super tof dat je een deal probeert te regelen, ben benieuwd maar persoonlijk ben ik meer benieuwd hoe XBMC precies gaat uitpakken op Android met hardware versnelling. Welke specs uiteindelijk het beste zijn.

Ik ga straks denk ik ook weer wat redelijk grote Chinese aankopen doen...
pi_115509807
Ik heb maar 1 ding uit China onderweg, het is weer een beetje stil gevallen. :P
Gelukkig maar :+
pi_115510190
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Qua sticks zie ik de MK802 inderdaad veel langskomen. De ontwikkelaars zijn vooral bezig met de Pivos XIOS DS. Ook gaan veel XBMC ontwikkelaars nu aan de slag met de Ouya (gameconsole met Android erop; maar dat is geen Chinees product).

Persoonlijk ben ik wel fan van boards en kastjes. Die bieden wat mij betreft toch net wat meer mogelijkheden met ethernet en av-out. Het nut van ethernet ziet iedereen misschien niet in maar ik vind ethernet betrouwbaarder en beter voor videofiles (1080P e.d.). En av-out is weer handig voor mensen die geen tv/monitor met HDMI-in hebben.

Zoiets is bijvoorbeeld wel geinig. Standaards specs (helaas maar 512MB RAM) maar wel mooi klein kastje met ethernet, hdmi, av-out, optical out en de gebruikelijke USB- en SD-slots.
[ afbeelding ]

Alleen de prijzen blijven nog vreemd hoog; want ik ben tegenwoordig niet meer zoveel aan het kijken naar China tabs maar voor £70 / $109 kun je een tablet met die specs krijgen en die heeft dan ook nog een complete behuizing met touchscreen...

Verder zijn die dingen eigenlijk allemaal hetzelfde; allemaal de Allwinner A10 (of Cortex A8 in ieder geval) met Mali-400 GPU.

Voor de stick valt natuurlijk ook wel wat te zeggen zoals formfactor en grootte.

Verder super tof dat je een deal probeert te regelen, ben benieuwd maar persoonlijk ben ik meer benieuwd hoe XBMC precies gaat uitpakken op Android met hardware versnelling. Welke specs uiteindelijk het beste zijn.

Ik ga straks denk ik ook weer wat redelijk grote Chinese aankopen doen...
Ethernet is wat mij betreft ook zeker beter dan wifi, en dat is jammer dat dat niet op z'n stickie zit..
( al is het wel te realiseren met een adaptertje geloof ik)

een kastje is natuurlijk ook nice, echter zijn die nu vaak nog met 512MB uitgerust, en zijn de prijzen hoger dan de MK802 1 GB variant..

Ben nu in de weer met 3 verschillende chinezen, jack, jerry en kreeg een mail van eric die was weer door jack gestuurd aangezien jack het te druk had.. Hopen dat het wat word.

jack wou eerst dat ik het product kocht en een review zou maken voor hij overging tot coupons..( om jullie lekker te maken ofzo, maargoed inmiddels weet iedereen wel in dit topic wat z'n mini pc'tje inhoudl dus hij mag best een coupon of deal beschikbaar maken :P.. Ga eens kijken of ik dr een leuke deal van kan maken, natuurlijk ook eigen belang :))

Het zou echt mooi zijn als XBMC hardwareversnelling kan aanbieden op deze stickies/kastjes dan heb je echt een cheapass mediaspeler te pakken, al zit er op de stickjes geen optische aansluiting voor geluid, dus geluid zal altijd over de boxen van de tv moeten wat weer een nadeel is..

Hier zijn ze bezig met het tweaken van de XMBC app voor de MK802; https://www.miniand.com/forums/forums/1/topics/136 en uit de reacties werkt het al redelijk nu, al is het wachten op XMBC's hardwareversnelling natuurlijk
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:03:35 #276
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115512923
Shiz heb jij inklaringskosten en bw op de aurora 2 betaald?
Say whaaaat?
pi_115513784
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:03 schreef SuperChips het volgende:
shiz woont niet in NL he ;), maar in oostenrijk..

SPOILER
pi_115515108
Grr ruim een maand geleden extra batterijen besteld voor mijn telefoon voor Lowlands op Focalprice en nu nog steeds niet binnen. Mijn vorige bestelling was er in een week!
pi_115515673
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:57 schreef Thomas B. het volgende:
Grr ruim een maand geleden extra batterijen besteld voor mijn telefoon voor Lowlands op Focalprice en nu nog steeds niet binnen. Mijn vorige bestelling was er in een week!
Dan had je met een week erg veel geluk dat het zo snel binnen was.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:30:36 #280
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115516484
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:11 schreef Coenehv het volgende:
Iemand trouwens de email van mistertao, ik vind die site erg onhandig.
Onhandig? Gewoon de link invullen (van taobao) op zoeken drukken en het product aanklikken. Je ziet dan een prijs ex shipping en fee staan.

Schat hoe zwaar het product is en vul dit in de calculator (staat onder zo'n tabblad).

Wijst zich redelijk vanzelf (was in ieder geval bij mij het geval :))
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:57 schreef Thomas B. het volgende:
Nooit bestellen voor een bepaalde datum, dan gaat het altijd fout :') (helaas)
quote:
Nee waarschijnlijk niet.
Wat ik wel kan vertellen is dat de douane op dit moment veel meer gecontroleerd dan eerst. 4 verschillende mensen uit mijn omgeving hebben de laatste maand tablets besteld (met chinapost alswel HK post) en ze zijn allemaal uitgekozen door de douane. Wellicht domme pech maar ik denk dat de controle gewoon is opgevoerd.
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:37:52 #281
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115516776
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

shiz woont niet in NL he ;), maar in oostenrijk..

SPOILER
Hebben ze daar geen btw :o
Say whaaaat?
pi_115516891
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dan had je met een week erg veel geluk dat het zo snel binnen was.
Klopt.. heb ik ook nooit eerder meegemaakt.

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nooit bestellen voor een bepaalde datum, dan gaat het altijd fout :') (helaas)

Dat blijkt maar weer eens :P Ik bedacht het me een maand geleden pas dat het wel handig zou zijn.
pi_115521119
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ethernet is wat mij betreft ook zeker beter dan wifi, en dat is jammer dat dat niet op z'n stickie zit..
( al is het wel te realiseren met een adaptertje geloof ik)

een kastje is natuurlijk ook nice, echter zijn die nu vaak nog met 512MB uitgerust, en zijn de prijzen hoger dan de MK802 1 GB variant..

Ben nu in de weer met 3 verschillende chinezen, jack, jerry en kreeg een mail van eric die was weer door jack gestuurd aangezien jack het te druk had.. Hopen dat het wat word.

jack wou eerst dat ik het product kocht en een review zou maken voor hij overging tot coupons..( om jullie lekker te maken ofzo, maargoed inmiddels weet iedereen wel in dit topic wat z'n mini pc'tje inhoudl dus hij mag best een coupon of deal beschikbaar maken :P.. Ga eens kijken of ik dr een leuke deal van kan maken, natuurlijk ook eigen belang :))

Het zou echt mooi zijn als XBMC hardwareversnelling kan aanbieden op deze stickies/kastjes dan heb je echt een cheapass mediaspeler te pakken, al zit er op de stickjes geen optische aansluiting voor geluid, dus geluid zal altijd over de boxen van de tv moeten wat weer een nadeel is..

Hier zijn ze bezig met het tweaken van de XMBC app voor de MK802; https://www.miniand.com/forums/forums/1/topics/136 en uit de reacties werkt het al redelijk nu, al is het wachten op XMBC's hardwareversnelling natuurlijk
Er is overigens ook een nieuwe versie van de MK802 uit, niet geheel verrassend de MK802II genoemd. Qua specs hetzelfde maar deze heeft nu een full-size USB-poort en 2 micro USB-poorts en full-size HDMI. Al zie ik niet echt nut in dat laatste; zo'n stick steek je bij een tv toch niet rechtstreeks in de HDMI-poort want dan steekt de stick buiten de tv uit. Zeker als je nog zo'n USB-Ethernet adapter erop zet. (Waarvan ik me afvraag of dat goed werkt). Bij m'n Raspberry Pi steekt de HDMI-kabel nou buiten de tv uit (erg stugge kabel).

En m'n verwachte Chineze aankopen binnen enkele uren/dagen:

En eventueel:

Afbeelding #1: Control board met gyro's, accelerometers, barometer, magnetometer.
Afbeelding #2: Bluetooth module (instellingen die met je Android tablet/telefoon in het veld)
Afbeelding #3: GPS module (Position hold, waypoints laten afleggen)
Afbeelding #4: Sonar module (tot zo'n 2m. hoogte hoogte mee meten; op enkele cm's precies)
Afbeelding #5: Data-link module

Voor je weet wel. Totaal een stuk duurder dan wat ik nu heb maar als het eenmaal werkt (dat eenmaal kan wel 'ns lang gaan duren, daar zie ik nog tegen op :% ) is ook een stuk beter.
Vooral de data-link module twijfel ik over. Dat is zo'n kwart van de totaalprijs en ik zit te denken of ik dat wil hebben. (data-link kun je in je pc/laptop inpluggen en krijg je live telemetry e.d. door)

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 13-08-2012 20:29:46 ]
pi_115525421
Sonar, waarom :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 13 augustus 2012 @ 22:49:54 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115534595
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef davedavy het volgende:

[..]

Zal wel duur zijn vanaf Oostenrijk of niet? Voordeel is wel dat de ontvanger geen BTW krijgt :')
Valt mee, laatst een redelijk forse doos met RC heli verstuurd en was zo ergens rond de 15 euro. Dat tweede wel idd want binnen de EU. :D
quote:

De tip is nog altijd afwachten. Bij mijn weten functioneren die dingen nog altijd geen 100% i.c.m. XBMC i.v.m. hardwareversnelling. Sowieso is het nu sterk in opkomst, zie je overal projectjes en kickstartes, dus heb je binnen notime ook meer concurrentie, meer keuze, meer performance en betere deals/prijzen! Imho dan.
quote:
Ah ja. Sansa-shizzle. Heb de oldschool Fuze, Clip+ en nieuwe Clip Zip thuis liggen. Die laatste was laatst bij ibood in de aanbieding. Wel een leuk dingetje eigenlijk, volgens mij is 'ie ook luider dan de andere twee. De scrollwheel en rubberized feeling van de Fuze zijn wel erg top. Op Ebay, Geizhals of Marktplaats kijken?
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:45 schreef Coenehv het volgende:
Met MisterTao krijg je 10% bonus-inleg bij je eerste storting, wat wel fijn is (let wel: komen ook transactiekosten bij kijken!). Daardoor was m'n Aurora II goedkoper dan 'ie was zeg maar (ik was een early adopter dus was toen geloof ik 148,- usd kwijt als je die bonus en alles meerekent. De prijs op BIC nu is wel top, helaas hebben ze alleen de zwarte versie (?), 'k kan de trouwens witte aanbevelen, die is echt nice. :Y ). Verder heb je natuurlijk Zarmark (Jack), eigenlijk hoor je niet veel over ervaringen met andere services...
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef Miniem het volgende:
Ik heb maar 1 ding uit China onderweg, het is weer een beetje stil gevallen. :P
Gelukkig maar :+
Dat duurt ook maar eventjes. :P Stilte voor de storm. Zo had ik ook een periode december t/m maart ofzo en dacht ik dat ik misschien nooit meer iets zou bestellen en toen begon het toch weer. :D
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:37 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Hebben ze daar geen btw :o
Goeie gewoon relevante vraag idd. :D Nope, goede ervaringen met laten noteren als 'MID' (wat staat voor Multimedia Internet Device), $30,- en 'gift'. Goed doorcommuniceren hoe je het precies wil laten hebben (had ik ook netjes doorbesproken toen ik m'n Jiayu haalde, maar die hadden het intern weer verprutst waardoor er helemaal geen declaratie was gedaan op de verpakking en ik dus met uitprintsels de inklaring moest doen en dus een euro of 20 á 30 kwijt was, gelukkig kennen ze in Oostenrijk die 12,50 postdienstkosten niet en had ik 'em drie uur na ontvangst van de brief dat ze een pakje zonder onvolledige inklaring hadden, in m'n bezit (opgehaald) en ter plekke ingeklaard, mooi systeem wel). :Y
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:13 schreef W00fer het volgende:
Sonar, waarom :')
Voor de CAT III Autolands op radio altimeter met z'n hexacopter. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 13-08-2012 23:03:40 ]
pi_115539280
Ohgod..ibood gooit de MK802 stick ook in de aanbieding, wel ff 70 eurotjes voor vragen + 6 verzending.. dat moeten wij beter kunnen :P

http://www.ibood.com/nl/n(...)utm_content=FaceBook

echter hebben hun het over de MK802+ maar dit is toch gewoon de MK802 variant of niet ?
pi_115539574
Met koelgaten, of een nieuwe firmware, of meer usb porten, maar een officiële is met een iets andere behuizing.

Dit is de 1GB ram versie, vandaar de + achter de naam. Helemaal niet zo heel duur, kan wellicht een paar eurotje's goedkoper via Ebay of de Chineesjes, maar dan heb je garantie tot aan de deur. Ik weet niet hoe de garantie bij iBood verloopt.

Plus, de versie op iBood heeft wifi N. Niet dat ik een Wifi N router heb, maar het is in theorie wel een stuk sneller.

Overigens deze USB-LAN adapter besteld op DX, eindelijk full speed usb 2.0, ipv usb 1.1.

http://www.dealextreme.co(...)adapter-dongle-34691
pi_115539766
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:24 schreef W00fer het volgende:
Met koelgaten, of een nieuwe firmware, of meer usb porten, maar een officiële is met een iets andere behuizing.

Dit is de 1GB ram versie, vandaar de + achter de naam. Helemaal niet zo heel duur, kan wellicht een paar eurotje's goedkoper via Ebay of de Chineesjes, maar dan heb je garantie tot aan de deur. Ik weet niet hoe de garantie bij iBood verloopt.

Overigens deze USB-LAN adapter besteld op DX, eindelijk full speed usb 2.0, ipv usb 1.1.

http://www.dealextreme.co(...)adapter-dongle-34691
Ibood Garantie valt anders ook vies tegen, spreek uit ervaring en hoor het van vele anderen.

daarnaast scheelt het qua prijs +- 20-25 euro.. dan betaal je dus gewoon voor de garantie..
kan je net zo goed de gok nemen en er 1 uit china zelf halen, ook met garantie!
( alleen meer rompslomp om hem terug te sturen etc!)

Daarnaast zegt pandawill dat de normale versie ( hier de 512MB) ook gewoon N wifi heeft
( http://www.pandawill.com/(...)rd-black-p65248.html )

dus dat is altijd maar gissen. mijn netwerk draait nog gewoon op G dus voor mij geen punt
( sowieso geen punt, want ik heb nog geen MK802 :( haha)
pi_115539817
De mooiste (helaas prijzig) zijn er nu op miniand.com. Special Edition met koelgaten en in een kekke groene kast :)

pi_115540013
Hmm volgens de ibood expert is dit het verschil;

# Bericht: 14-08-2012 00:24

MK802 heeft geen B/G/N wifi en slechts 512mb ram. MK802+ is dus flink wat sneller en is ook gewoon een recentere versie.

maar de MK802 heeft dus ook gewoon 1 GB ram..
maargoed genoeg over gediscussieerd :P
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:38:01 #291
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115540058
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:36 schreef Downstar het volgende:
Hmm volgens de ibood expert is dit het verschil;

# Bericht: 14-08-2012 00:24

MK802 heeft geen B/G/N wifi en slechts 512mb ram. MK802+ is dus flink wat sneller en is ook gewoon een recentere versie.

maar de MK802 heeft dus ook gewoon 1 GB ram..
maargoed genoeg over gediscussieerd :P
Ach ibood en foute info klinkt helaas bekend :'):

quote:
Allwinner A10 processor met 1,5 GHz
Heb ze er al even op gewezen dat het 1.2 moet zijn ;)
pi_115540127
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ach ibood en foute info klinkt helaas bekend :'):

[..]

Heb ze er al even op gewezen dat het 1.2 moet zijn ;)
Robet is KILLBOT33 ?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:41:52 #293
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115540172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:40 schreef Downstar het volgende:

[..]

Robert is KILLBOT33 ?
:Y
pi_115540227
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:Y
ik voelde al aan dat het iemand hier van het topic moest zijn of van tweakers:D
iemand met verstand van deze dingen en allwinner processoren :P
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:21:20 #295
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115545301
Nog een ding ik twijfel tussen de aurora 2 en de nexus 7 die komt over een maand uit in nederland is dat het prijsverschil waard?
Say whaaaat?
pi_115546395
Volgens mij heeft de Aurora 2 nog meer in huis dan de Nexus 7 hoor, Asus heeft namelijk op veel dingen bespaart die de Aurora 2 wel heeft.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:17:02 #298
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_115550935
Lol faal :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_115554642
Vandaag een mailtje van mcbub met allemaal acties. Is het al vanaf 1 augustus bezig. Stonden 2 1 cent deals maar die waren al vanaf 1 augustus geldig en dus uitverkocht :(. Mcbub altijd zo laat met z'n acties via de mail?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:56:12 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115554767
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 13:53 schreef fissure het volgende:
Vandaag een mailtje van mcbub met allemaal acties. Is het al vanaf 1 augustus bezig. Stonden 2 1 cent deals maar die waren al vanaf 1 augustus geldig en dus uitverkocht :(. Mcbub altijd zo laat met z'n acties via de mail?
Geen idee, normaal krijg ik de mail altijd optijd, wellicht expres zo gedaan?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:56:22 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115554775
Vol :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: