Raad je deze aan? http://www.buyincoins.com(...)s-product-17046.htmlquote:Op zondag 12 augustus 2012 04:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Er zijn betere tablets voor +- die prijs te krijgen. Zie ook: Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!
waarom bij aliexpress en niet bij de andere?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef shiznuts het volgende:
Ff in het Tablet-topic blijven met die vragen gaarne!
Maar om te antwoorden: geen van die; de Popo U1 of Ainol Aurora II, als je geduld hebt de Novo7 Flame.
Zou een tablet trouwens eerder van Aliexpress halen.
Jiagyu g2 krijgt een dual core versie. Misschien interessant om daar op te wachten? Verwachting is dat die eind van de maand uitkomt. Of wachten op de G3 maar die is weer eens uitgesteld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef Downstar het volgende:
Hmm was even mee aan bieden op ebay op z'n JIAYU G2; maar iemand verneukt het bod steeds![]()
inmiddels staat hij voor 130$ ofzo alweer..
ja ik weet dat de G2s uit komt, daarom bood ik ook maar gewoon eerst 50$ toen 75 > 100..quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:53 schreef fissure het volgende:
[..]
Jiagyu g2 krijgt een dual core versie. Misschien interessant om daar op te wachten? Verwachting is dat die eind van de maand uitkomt. Of wachten op de G3 maar die is weer eens uitgesteld.
Ik heb ook 2 keer meegeboden maar ik haak af bij 150$. Deze 2 x was het winnende bod rond 180$ dus ik ben naar een goedkopere variant gaan uitkijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:32 schreef Downstar het volgende:
Hmm was even mee aan bieden op ebay op z'n JIAYU G2; maar iemand verneukt het bod steeds![]()
inmiddels staat hij voor 130$ ofzo alweer..
Hij is wel lekker op de aanbieding bij BIC nu , met recommender 97 euroquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef shiznuts het volgende:
Ff in het Tablet-topic blijven met die vragen gaarne!
Maar om te antwoorden: geen van die; de Popo U1 of Ainol Aurora II, als je geduld hebt de Novo7 Flame.
Zou een tablet trouwens eerder van Aliexpress halen.
Ik ben met Mister Tao in de weer geweest en dat was ook +?- 160$ incl. extra's. En op Chinezen moet je niet wachten. Ze verzinnen zo weer iets nieuws en hoor je nooit meer iets van waar je op aan het wachten bent. En de G3 is me te groot ik zou het liefst 3.7" hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Eh. Waarom niet gewoon van Aliexpress halen voor nog geen 160,-?
(En echt zo dringend nodig dat je niet wacht op de G3?)
Waar ga je wat stelen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef Ryan93 het volgende:
nu maar is kijken wat ik ga bestelen =D,
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef Ryan93 het volgende:
zo aardig wat moeten lezen weekje weg op vakantie en al weer zowat een heel topic aan post haha ! nu maar is kijken wat ik ga bestelen =D, iemand nog leuke Iphone gadgets voorbij zien komen ? nog een bluetooth mini keyboard van bic binen gekregen toen ik op vakantie was trouwens wel geinig ding
Oeh, als ik ervoor moet vrezen, dan haal ik 'em maar niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik heb bij dx deze gekocht
[..]
Zeer te vrezen er over
Hij zet hem vast op Marktplaats maar dan kun je hem alleen ophalen , verzenden doet die niet aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef SuperChips het volgende:
Shiz voor hoeveel doe je je aurora 2 weg als je de flame koopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |