quote:
quote:
Je kunt hem meenemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:05 schreef shiznuts het volgende:
Wat is er trouwens multifunctioneel aan een USB-microSD-kaartlezer?
Actuele paypal koers:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef FreaZ het volgende:
Op de paypal factuur staat dit:
Van bedrag ¤0,01 EUR
Naar bedrag $0,01 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1,00000 USD
quote:1,20 USD (1 EUR = 1,20941 USD)
wat wou je dan ? minder dan 1 cent betalenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:24 schreef FreaZ het volgende:
Op de paypal factuur staat dit:
Van bedrag ¤0,01 EUR
Naar bedrag $0,01 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1,00000 USD
Nee, en ze gaan de vuilnisbak in zoals het hoortquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef awesome_noob het volgende:
Ps,
Geven die granaat ventieltjes ook licht?
Doet Tmart niet. doet de chinese verzendmaatschappij en PostNL..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef awesome_noob het volgende:
Boem, ook de 1ct deal besteld, bedankt voor het melden!
Ps,
Geven die granaat ventieltjes ook licht?
Pps,,
Mijn order van 30-aug is vandaag aan de deur, 8 dagen inclusief weekend en bezorgloze maandag, doen ze snel bij Tmart!
ghe he, danku, adblocker voor fok uitgezet en bam!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:33 schreef shiznuts het volgende:
Omdat je een noob bent en/of een adblocker hebt.
MOET je die enthernet kabel aansluiten of is het in het stopcontact and done?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
Wifi repeater gekocht bij Tinydeal. Volgens Chinaprices een van de goedkopere.Mijn standaard Ziggo modem heeft gewoon slecht WIFI bereik in huis. Op de slaapkamer met mijn S3 heb ik slecht bereik en op zolder en in de tuin ook. Dus ik hoop dat ik met zo een apparaat op de overloop het bereik in ieer geval boven verbeter.
Ethernetkabel is een optie wanneer je er een wifi router van wilt maken. Voor hetgeen ik hem ga gebruiken kan je dat negeren. Configuratie van wat ik gelezen heb is heel erg makkelijk en zo gedaan. .quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef davedavy het volgende:
[..]
MOET je die enthernet kabel aansluiten of is het in het stopcontact and done?
Ben erg benieuwd of het goed werkt , anders ga ik ook twee van die dingen aanschaffenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ethernetkabel is een optie wanneer je er een wifi router van wilt maken. Voor hetgeen ik hem ga gebruiken kan je dat negeren. Configuratie van wat ik gelezen heb is heel erg makkelijk en zo gedaan. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |