SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.![]()
ahhh vers topic
waar we wachten op ebaychinezenLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
groupon dropshipt zich weer helemaal scheel..
levertijd 4 weken of meer.. vanaf de 17e (5 weken+ dus) LOL
1,2 of 4 wifi camera's ¤69 p/st
http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal
en voor je begint te roepen, voor die ¤69 heb je tenminste wel garantie:
"Groupon biedt op geen enkele wijze garantie voor de door de klant bij de Partner verkregen producten of diensten waarop een beroep is gedaan."
en die chinees aan de andere kant van de wereldbol die kennen we wel onderhand:
hello my friend!
don't worry, we fix anything!
you send us back goods okay?
loopt zogenaamd via een nederlandse website (die op dit moment afgemaakt wordt)
waar pas 1 item op te vinden is, die je niet eens kunt bestellen LOL
http://kingstar.nl
GEEN adres gegevens te vinden op die site
GEEN KVK nr
GEEN online shop merk logo goedkeuring of wat dan ook.
riekt naar de noorderzon na aflevering....als je je spullen al krijgt voor de kerstdagen
[ Bericht 12% gewijzigd door mickeyD op 06-08-2012 02:30:59 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Groupon
Focalprice heeft snel gereageerd. Mocht een nieuwe bestelling plaatsen (zonder te betalen). Sturen ze asap op. Toch wel netjes.
Ik mocht kiezen tussen een resend of full refundDie 1 cent mogen ze houden
![]()
![]()
Ja focalprice doet meestal niet al te moeilijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:49 schreef FreaZ het volgende:
Groupon
Focalprice heeft snel gereageerd. Mocht een nieuwe bestelling plaatsen (zonder te betalen). Sturen ze asap op. Toch wel netjes.
Ik mocht kiezen tussen een resend of full refundDie 1 cent mogen ze houden
.
Heb daar ookal zonder boe of ba een refund gekregen voor pakketje dat niet aankwam & pakketje dat kapot aankwam.![]()
Heb mn AWEI ES800M en Gamepad binnen. Bijde op dezelfde dag gekregen. Die Awei zijn gewoon heel solide dingen klinken gewoon goed en niks op aan te merken.
Die gamepad echter... De select knop is de start knop en de startknop doet het niet. Ik kan om een vreemde reden geen truukjes doen op fifa dan speel ik de bal die richting op
Say whaaaat?![]()
Hoe doen ze dit zodra er bij de douane alles wordt tegen gehouden ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:20 schreef mickeyD het volgende:
"Groupon biedt op geen enkele wijze garantie voor de door de klant bij de Partner verkregen producten of diensten waarop een beroep is gedaan."
en die chinees aan de andere kant van de wereldbol die kennen we wel onderhand:
hello my friend!
don't worry, we fix anything!
you send us back goods okay?
loopt zogenaamd via een nederlandse website (die op dit moment afgemaakt wordt)
waar pas 1 item op te vinden is, die je niet eens kunt bestellen LOL
http://kingstar.nl
GEEN adres gegevens te vinden op die site
GEEN KVK nr
GEEN online shop merk logo goedkeuring of wat dan ook.
riekt naar de noorderzon na aflevering....als je je spullen al krijgt voor de kerstdagenDan werkt je R2 (??geloof ik) dus nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:37 schreef SuperChips het volgende:
Heb mn AWEI ES800M en Gamepad binnen. Bijde op dezelfde dag gekregen. Die Awei zijn gewoon heel solide dingen klinken gewoon goed en niks op aan te merken.
Die gamepad echter... De select knop is de start knop en de startknop doet het niet. Ik kan om een vreemde reden geen truukjes doen op fifa dan speel ik de bal die richting op![]()
dat mag groupon wel roepen, maar dat betekent niet dat dat zo is.. groupon is de verkoper, en dus aanspreekpunt voor garantie. kwestie van je recht halen iig..quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:20 schreef mickeyD het volgende:
"Groupon biedt op geen enkele wijze garantie voor de door de klant bij de Partner verkregen producten of diensten waarop een beroep is gedaan."want ze komen uit china? ze kunnen prima ergens in polen geproduceerd zijn, zoals zoveel dagaanbieding/groupon producten..quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:47 schreef baaart het volgende:
[..]
Hoe doen ze dit zodra er bij de douane alles wordt tegen gehouden ?
maar toegegeven: vreemde constructie enzo![]()
![]()
Gister pakje ontvangen:
Hoesje voor mijn xBox controller;
Hoesje voor mijn GS2 ( Stuurt die Chinees weer de verkeerde) ;
Een Bluetooth handsfree ding, geluid is goed om met iemand te praten, Microfoon moet ik nog eens fatsoenlijk proberen;
Een 1,5M US flag![]()
Én een HuaWei E173 USB 3G modem![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:47 schreef baaart het volgende:
[..]
Hoe doen ze dit zodra er bij de douane alles wordt tegen gehouden ?
[..]
Dan werkt je R2 (??geloof ik) dus nietSay whaaaat?![]()
Logisch toch, dan moet je analog indrukken( totdat het rode lampje dus brand..)quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:37 schreef SuperChips het volgende:
Die gamepad echter... De select knop is de start knop en de startknop doet het niet. Ik kan om een vreemde reden geen truukjes doen op fifa dan speel ik de bal die richting op
Anders werkt je rechter stick als schiet knop idd, heb ik ook wel eens tijdens online match
dan wil ik snel sprinten met Rechter pookje, maar heb ik niet op analog gedrukt.. en dan geeft hij die bal toch een trap naar voren.. weg kans...
Daarnaast heb je wel via het fifa spel menu ( dus in de fifa map FIFA config ofzo) de configuratie gedaan van je gamepad..? anders kan het zo maar zijn dat de knop Start geen keybinding heeft
Meer vragen maar ff via de DM ofzo![]()
![]()
Dit is wel tof als fanatiek hartslag zone sporter:
http://www.dealextreme.co(...)or-1-x-cr2032-144184
Alleen dan moet je zeker je iPhone om je arm gaan dragen ofzo?[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
als fanatiek sporter ga je toch niet met een iphone als harslag meter lopen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:11 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is wel tof als fanatiek hartslag zone sporter:
http://www.dealextreme.co(...)or-1-x-cr2032-144184
Alleen dan moet je zeker je iPhone om je arm gaan dragen ofzo?
maar koop je fatsoenelijek meters en hou je iphone lekker thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:14 schreef Downstar het volgende:
[..]
als fanatiek sporter ga je toch niet met een iphone als harslag meter lopen?
maar koop je fatsoenelijek meters en hou je iphone lekker thuis?
Ik heb er al een van Polar, maar die kan de hartslag rate's niet opslaan.. Maar ik bedoelde dus idd, als ik met mijn iPhone in de sportschool moet laat dan maar, ik ben daar om te sporten niet om met mijn iPhone te zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Klopt het dat jullie allemaal fan zijn van Deal-extreme?
(Ik ben namelijk zelf meer te spreken over Tmart tot nu toe)![]()
Dealextreme is de bekendste en heb daarom daar vaak besteld. Vind het ook handig met de dailydeals en de jaarkalender korting. Heb paar dagen geleden toevallig voor het eerst uit de EU warehouse besteld. Ben benieuwd hoe lang het dan gaat duren.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*![]()
ohh man, wij zijn zoooooo fan van hun..
we sturen fotos van ons op naar ze..
krijgen ze terug met handtekening er op!
we houden fan dagen!
wil je ook komen volgende keer?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Blegh. DX.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:44 schreef awesome_noob het volgende:
Klopt het dat jullie allemaal fan zijn van Deal-extreme?
(Ik ben namelijk zelf meer te spreken over Tmart tot nu toe)
Persoonlijke aanraders:
Buyincoins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
EverBuying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
BangGood (BG)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg slechte afhandeling, koop liever elders, groot assortiment echter)
Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk naar de feedbackscores)
Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Deze topicreeks doorzoeken: http://www.google.nl/sear(...)nl+chinese+webshops+
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.comThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
(mooi dat ik niet de enige ben die DX vind tegenvallen)quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Blegh. DX.
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
EverBuying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
BangGood (BG)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg trage afwikkeling, koop liever elders, groot assortiment echter)
Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk naar de feedbackscores)
Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Deze topicreeks doorzoeken: http://www.google.nl/sear(...)nl+chinese+webshops+
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
Haha, die coupon codes had ik natuurlijk al gevonden ^_^
BiC/Mcbub/BG kende ik nog niet, zal ik even gaan kijken, bedankt!![]()
Bij Taobao/Tmall is het natuurlijk ook gewoon goed shoppen wel.
Gebruikmakend van MisterTao of Zarmark.
Maar een item dat bij DealExtreme te koop is, vind je na goed zoeken ook vast wel in een andere webshop, of in ieder geval op Ebay/Aliexpress en dan nog voor minder ook. Voor mij een nobrainer, want mijn ervaringen met DX zijn nu niet echt denderend.Veel te opgehypte shop en succes is ze een beetje naar hun hoofd gestegen. Helaas weten mensen niet beter dan dat er alleen DX bestaat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
t.b.h.: niks mis met DX, redelijk snelle leveringen, tot nog toe altijd correct, en een stuk goedkoper als in NL, prijzen met andere chineese shops scheelde minder als 2 euro ofzo..![]()
Het kan nóg goedkoper als je goed zoekt in andere shops/eBay.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef mschol het volgende:
t.b.h.: niks mis met DX, redelijk snelle leveringen, tot nog toe altijd correct, en een stuk goedkoper als in NL, prijzen met andere chineese shops scheelde minder als 2 euro ofzo..![]()
ik heb bij de laatste bestelling gekeken via de prijsvergelijkers die in de OP genoemd werden, maar het was allemaal de extra moeite niet waard, daar was het prijs verschil veels te klein voor..quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Het kan nóg goedkoper als je goed zoekt in andere shops/eBay.![]()
wacht maar tot je wat besteld hebt bij ze in oktober..
dan horen we je wel in december hoe het item bevalt
het wil er bij de meesten maar niet in dat DX eigenlijk een soort marktplaats is waar verkopers/producenten hun rotzooi op zetten al lang voor het geproduceerd wordt!
dit doen niet alle verkopers, maar er lopen er een paar bij die dr wel heel ruim gebruik van maken.
dit resulteert dan in een wachttijd van up to 10 weken na bestellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door mickeyD op 06-08-2012 13:22:18 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik wil een Aurora 2 kopen waar heb ik het minst kans op BTW en invoeringen?
MP4Nation: Free Fedex of BIC Registered Airmail?![]()
Mijn favo shops zijn;
1.Lightake/Zarmark ( gewoon omdat ik daar goede deals mee maak, ze vanaf de opstart ken en ik de service daar prima vind.. Tevens veel bestellingen gedaan destijds via zarmark omdat ze vrijwel de goedkoopste agent waren.. geen idee of dat nu nog zo is.. tijden niks meer via taobao besteld na dat ik toen gepakt was met nep spul)
2. Buyincoins; ZEER Goede service, scherpe prijzen, voorheen nog scherper door gebruik van coupons en recommender. nadeel; niet al te groot assortiment.
3. Pandawill; niet al te veel bestellingen nog gedaan, maar werd keurig geleverd.. uitgebreid assortiment en vaak up to date met producten als tablets/smartphones etc! en een nette overzichtelijke site!
Daarnaast staat ebay bij mij eigenlijk boven aan, ik zie een product in een shop.. en kijk vervolgens op ebay als eerste.. meestal zijn daar de prijzen nog lager en word er razend snel verzonden...
Plaats 4. Komt voor mij de rest,
Dealextreme( eerste chinese bestelling hier ooit geplaatst, was z'n 4 jaar terug.. toen DX nog als 1 van de weinige bekend was met freeshipping van goedkope gadgets.. toen was de service uitstekend en snelle levertijden.. Tegenwoordig hoor ik vanuit allerlei hoeken klachten over slechte service en mede daardoor boycot ik DX.. zeker ook het feit dat ze vrijwel nooit de goedkoopste zijn,(
Tinydeal(eerste bestelling dus kan weinig oordelen)
MP4Nation; Prima shop voor audio apparatuur, niet altijd even goedkoop maar met aanbiedingen zijn er leuke deals te maken!; staat op 4 omdat het niet echt een gadget shop is..
Focalprice: nog niet veel besteld, afgezien van 2/3 orders met Kanen oordopjes ofzo..
Werd toen wel redelijk snel verzonden .. en verder niks te maken gehad met aftersales..
dus de service kan ik niks over zeggen
Shops waarbij ik het afraad om te kopen zijn;
Ever Buying( hier ook wel bekend als NEVER buying); Slechte service.. waarbij in verschijnende jaren verschillende orders van mij zijn verdwenen.. of volgens hun nooit betaald..
Producten wel volgens de site op voorraad, maar naar 3 weken nog niet verzonden etc..
1 cent deals die soms helemaal niet worden verzonden, ondanks je wle hebt betaald.. etc
( toch wel af en toe is wat binnen gehad van de 1 cent deals)
DinoDirect:, gewoonweg alleen al omdat ze acties hebben, waarbij de prijs verdubbeld is..
oftwel ze vertellen doodleuk dat ze 50% korting geven op een product en dat hij dus nog maar 10 euro is nu (oude prijs ¤20!!) terwijl de prijs voor de actie ook gewoon 10 euro was..
![]()
daar is geen pijl op te trekken, laatste tijd lijkt het of iedereen aan de beurt is met invoer naheffingen.quote:Ik wil een Aurora 2 kopen waar heb ik het minst kans op BTW en invoeringen?
ik zou zeggen, neem je verlies nu, en bestel het bij de goedkoopste shop, houd rekening met een brief dat je moet betalen, en als je die niet krijgt, koop er een staatslot voor!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Nou je het over opblaaspomp hebt...quote:
Deze combinatie is ook super als je geen elektriciteit hebt:
12v Li-ion accu
12v lucht pomp
Werkt trouwens ook super om je kampvuur mee op te laaien als het heeft geregend![]()
![]()
http://www.ebay.nl/itm/DC(...)_rvr_id=372203203757
stastaat die pomp niet ook gewoon bij de action voor 6 euro ofzo ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:28 schreef Boppos het volgende:
[..]
Nou je het over opblaaspomp hebt...
Deze combinatie is ook super als je geen elektriciteit hebt:
12v Li-ion accu
12v lucht pomp
Werkt trouwens ook super om je kampvuur mee op te laaien als het heeft geregend![]()
Zit te twijfelen om deze te bestellen. http://www.buyincoins.com(...)ed-product-1692.html
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: