de derde ja bedankt ik was idd onduidelijk erger nog ik heb er niet bijgezegd dat het een micro sd moet zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Denk dat je wat duidelijker moet zijn, zoals het er nu staat kunnen de volgende scenario's:
1. Je hebt een SD kaartje te koop en vraagt of iemand interesse heeft..
2. Jij hebt juist belang bij het kopen van een SD kaartje, en vraagt of iemand er nog 1 heeft.
3. Je hebt interesse in een SD kaartje en wil weten waar in welke chinese webshop je deze het best kunt halen etc
ff wat duidelijker zijn wat je dus bedoeld
op 2 en 3 kan ik wel antwoord geven mocht het zo bedoelen, geheugen gewoon NIEUW in NL halen.. kost tegenwoordig niks meer joh ( bekijk de pricewatch op tweakers eens voor de beste prijs voor een class 10 16 GB kaartje..
zo heb je al een kaartje voor 10 euro: http://tweakers.net/price(...)c-16gb-class-10.html
Ja, tenminste toen ik bestelde welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:59 schreef davedavy het volgende:
Stuurt BIC de originele doos mee als je een tablet besteld?
Als ik kijk bij de specs zie ik dat hij wordt geleverd met een Mini-Jack kabeltje. Ik denk dat je het best daarvoor nog even een verloop naar 3.5mm jack kan halen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Net bij http://www.clicktobuy.nl/usb-streaming-receiver-bluetooth deze bluetooth receiver besteld. Is exact hetzelfde als deze http://www.dealextreme.co(...)black-120198?item=14 , ik ben van plan om hem aan me surroundset thuis te hangen, om via me telefoon muziek af te spelen. Iemand ervaringen met de kwaliteit toevallig? Kan ik er "wat" van verwachten, of is het daar niet voor bedoeld
Ik dacht dat een mini jack 3,5mm is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:04 schreef jopiede het volgende:
[..]
Als ik kijk bij de specs zie ik dat hij wordt geleverd met een Mini-Jack kabeltje. Ik denk dat je het best daarvoor nog even een verloop naar 3.5mm jack kan halen!
Indeuken is niet perse de schuld van DX. Daarnaast is het een replica en praten we daar niet over op FOK. Dat zie je in de OP en wanneer je iets post. Voordat de mods allemaal los gaan weer hier.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef davedavy het volgende:
Kan iemand me vertellen wie Jack is ?
SPOILER: dit is jackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, kon het niet laten![]()
zarmarkkkkkkkkkkkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef davedavy het volgende:
Kijk in de OP.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef davedavy het volgende:
Ik zou deze post snel verwijderen als je geen ban wiltquote:onzin
Ding is al twee jaar oud en redelijk duur naar mijn ideequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:11 schreef monkeybrain het volgende:
Omdat die android sticks nog niet werken ziet deze er ook wel aardig uit voor 57 euro bij mediamarkt.
Ja of nee?![]()
[ afbeelding ]
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag.html
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:49 schreef neo2000 het volgende:
36507329 EAGLE.
Zo te vinden met google.
Dude.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:50 schreef Skippy_ball het volgende:
Thanks a lot
Waar zocht je op dan?
Edit: Hij vindt niks op http://zoekengebruikstarief.douane.nlWaar heb je die weg?
Heel vaak gekeken alles staat goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef Downstar het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie lopen te kutten met die controllers..
zoals eerder aan gegeven heb ik er zeker 10+ gekocht al.. 4 voor me zelf
rest voor vrienden etc..
Ik speel bijna dagelijk 2 uurtjes fifa en de controllers werken daarvoor perfect..
natuurlijk zullen ze slijten als je er zo veel op speelt, maar 2 weken lijkt me sterk..
( mijne gaan in ieder geval stukken langer mee met heel intensief gebruik)
en superchips nogmaals, heb je wel gekeken(bij fifa) in de installatie map naar je config settings?
het lijkt me dat daar één en ander niet goed staat..
Oké, dat ik die niet zagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]Deze man!
[..]
Dude.
http://gebruikstarief.douane.nl/h85/posten -> 8517 1200 90
hmm zie ook die 150$ price.. als die daarvoor weg gaat..neem ik er zeker 1 tegen die tijd !quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef shiznuts het volgende:
› http://www.gizchina.com/2(...)st-as-little-as-150/
Klinkt goed! Android-Sale list 'em voor 189,99 USD (comparison: Fastcardtech: $210, Aliexpress $259).
Jammer alleen dat ze het hebben over een pre-production en 'september'... wait and see... wait and see.
je (lijkt) telefoons te kopen alsof het warme broodjes bij de bakker zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:37 schreef RobertNL het volgende:
Het gaat om de prijs van de 1e proef batch, de prijs daarna is onbekend(en geruchten + china = ...)
Mijn G2 heeft ondertussen alweer een ander huisje gevonden. Als de G3 aan de zelfde bouwkwaliteit en betere preformance heeft dan kan mijn Sony Xperia S het nog wel eens moeilijk krijgen....
in het geval van brood wel.. in het geval van electronica ben ik het totaal niet met je eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Oudbakken brood aan de eendjes voeren en zelf ff bij de bakker nieuw en vers halen!
Klinkt eigenlijk niet meer dan logisch.![]()
Ik ben zelf ook al door een aantal tablets gegaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
in het geval van brood wel.. in het geval van electronica ben ik het totaal niet met je eens
Die fiets heb je geen hol aan als je meer wil dan over de weg fietsen en zelfs dan kost het 10x zo veel energie om dat gehobbel van de goedkope vering te compenseren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook al door een aantal tablets gegaan.Sowieso heeft Robert geloof ik nog nooit echt verlies gedraaid en telefoons begint 'ie nu pas echt mee... dus hij heeft altijd het nieuwste van het nieuwste, veel verschillende ervaringen en houdt hetgeen dat hem het beste bevalt. Klinkt als win-win anders hoor.
Ik haal zelf alleen van alles, oordopjes, R/C-spul, tablets en dan stapelt de boel zich op omdat ik te lui ben iets op het internet te koop te zetten.
Volgende aankoop wordt waarschijnlijk fietsaccessoires. Ga waarschijnlijk deze fiets halen.
Die fiets is 26 Inch hé? Nu weet ik niet hoe groot je bent maar normaal fietst iedereen toch op 28"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook al door een aantal tablets gegaan.Sowieso heeft Robert geloof ik nog nooit echt verlies gedraaid en telefoons begint 'ie nu pas echt mee... dus hij heeft altijd het nieuwste van het nieuwste, veel verschillende ervaringen en houdt hetgeen dat hem het beste bevalt. Klinkt als win-win anders hoor.
Ik haal zelf alleen van alles, oordopjes, R/C-spul, tablets en dan stapelt de boel zich op omdat ik te lui ben iets op het internet te koop te zetten.
Volgende aankoop wordt waarschijnlijk fietsaccessoires. Ga waarschijnlijk deze fiets halen.
~ http://mad.ly/be1103quote:Another weekend and another of deals and specials:
Brainwavz HM3 Headphones NOW IN STOCK - LAST CHANCE PREORDER PRICE $39.50 - Ships Monday. (Normal $69.50)
Brainwavz Alpha Earphones just $12.50 (Normal $18.50)
Dunu DN-12 Earphones just $27.50 (Normal $34.50)
Traditional Shaped Headphone Stand just $19.50 (Normal $29.50)
Ainol V8000HDS 8GB MP4 Player 5inch Touch Screen just $44.50 (Normal $59.50)
2 x 3.5mm Mono Plug to 3.5mm Jack Adaptor - Airplane Adaptor just $0.5 (Normal $1.10)
iSlim A10-IPS 7" Android 4.0 Tablet - 4GB - High Resolution IPS Screen just $99.50 (Normal $149.50)
+ een paar spuitbussen verfquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef mickeyD het volgende:
lekker zo'n postcode fiets nemen, stevig, gaat jaren mee, en is niet van chinese bagger kwaliteit.
met de juiste simpele aanpassing niet diefstal waardig.
kost je in iedergeval geen slot van ¤120 erbij
staan er tientallen op marktplaats..
kun je lekker afdingen
elke fiets is in NL diefstalwaardigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef mickeyD het volgende:
lekker zo'n postcode fiets nemen, stevig, gaat jaren mee, en is niet van chinese bagger kwaliteit.
met de juiste simpele aanpassing niet diefstal waardig.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
elke fiets is in NL diefstalwaardig
Wat een kutfiets... Bespaar je het geld en besteedt dat aan een goede tweedehandsfiets van een degelijk merk. En zeker als je door de stad wilt gaan fietsen heb je aan zoiets helemaal niets. Heb onlangs een paar jaar oude tweedehands Giant gekocht voor 225 euro in nog goede staat. Als je over verharde wegen wilt gaan fietsen raad ik je ook fastoenlijke wegbanden aan in plaats van noppenbanden. Die slijten je veel te hard op asfalt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het gros van de mountainbikes is 26", er is momenteel een hype gaande met betrekking tot 29" mountainbikes, maar 28" in mountainbikes bestaat volgens mij helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:11 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die fiets is 26 Inch hé? Nu weet ik niet hoe groot je bent maar normaal fietst iedereen toch op 28"
Wat een rotzooi zegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik dacht, 'lijkt wel wat'. Ziet er beter uit dan de fiets die die gast uit de sportwinkel me wilde aansmeren.![]()
En die had niet eens iets van vering en discbrakes.
Ze maken bij DHS ook erg toffe/dure fietsen zoals deze.
Gaat er idd om, om gewoon door de stad te fietsen, maar dan niet op zo'n pauper huur Citybike en ook niet iets dat duurder is dan pak en beet 279,- euro.
Goed en goedkoop gaat niet samen met fietsen. Ik was ook altijd zo eigenwijs om anders te denken totdat ik de rotzooi helemaal zat wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:28 schreef neo2000 het volgende:
Hmm, ik zoek nog een nieuwe, goeie cheape fiets.. Is alleen afwachten of je et geen krijgt van pisbakkenstaal als je zoiets online bestelt.
Je knieschijven slijten eerderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:41 schreef Metalfreak het volgende:
Als je over verharde wegen wilt gaan fietsen raad ik je ook fastoenlijke wegbanden aan in plaats van noppenbanden. Die slijten je veel te hard op asfalt.
[.
De AC Ryan zijn nu overal in de aanbieding, weliswaar zijn ze bijna overal uitverkocht maar de prijzen zijn laag omdat de fabrikant fallïet is gegaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:11 schreef monkeybrain het volgende:
Omdat die android sticks nog niet werken ziet deze er ook wel aardig uit voor 57 euro bij mediamarkt.
Ja of nee?![]()
[ afbeelding ]
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/mediavandaag.html
Playon hd-mini voor 50 euro is nog overal te koop. Even in de gaten houden i.v.m. megadump.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
De AC Ryan zijn nu overal in de aanbieding, weliswaar zijn ze bijna overal uitverkocht maar de prijzen zijn laag omdat de fabrikant fallïet is gegaan.
Nope.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Playon hd-mini voor 50 euro is nog overal te koop. Even in de gaten houden i.v.m. megadump.
Zo'n fiets zag ik serieus gisteren.quote:
Bouwmarkt niet, maar bij de autospeciaalzaken A.T.U. en Forstinger hadden ze wel aardige fietsen staan. Zoals bij die eerste deze twee:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wil je toch online een goedkoop barrel kopen dan kun je ook terecht bij de bouwmarkt als ze 20% korting bonnen hebben in de folder. Dan kun je nog gemakkelijk zeuren en dingen eisen als het in elkaar stortMaar voor dat geld (<200 euro) kun je beter 2ehands gaan kopen.
[..]
Jammer Shizquote:Shipping Cost:
Can not deliver to Netherlands
Ze hebben ook losse spatbord setjes voor een euro of 8quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:13 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb nog nooit een 'dure' fiets gehad. Altijd simpele fietsen van een bouwmarkt of de ALDI zelfs.Geen idee dat er zoveel verschil zat in onderdelen en shizzle, voor mij is een fiets een fiets.
Maar dat zal dan wel net zo zijn als audio. Zodra je je gaat verdiepen dat de beleving bij betere onderdelen/merken, die nu eenmaal duurder zijn, over het algemeen veel en veel beter is.
Iedereen in m'n omgeving zegt; in Wenen ga je nu eenmaal voor een mountainbike, een bagagedrager ga je verder toch niet nodig hebben toch? Wat inderdaad mijn enige punt is waarom ik een citybike zou nemen, omdat het praktischer is, nou ja en zo'n zadel relaxter zit wel eigenlijk.Ben eigenlijk 'normale' citybikes gewend, maar ik merk dat voor in de stad de citybikes die ik altijd weghaal bij de citybike huurstands veel te star zijn (alleen leuk voor op het fietspad). Verder ben ik een 'mooi weer'-fietsert. Alleen vind ik 'et wel stom dat MTB's gewoon nul aan spatborden hebben, want als het 's nachts ff regent en overdag de lucht blauw is en zonnig, dan liggen er overal plassen, ook niet ideaal. Maar door de modder crossen zal er niet bij zijn, alleen op de Donauinsel wat shortcuts nemen door een heuveltje af te sjeezen. Ze hebben hier trouwens het bizar stomme idee om een kenteken voor fietsers te gaan invoeren.
Kej, kej.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ze hebben ook losse spatbord setjes voor een euro of 8![]()
Het dure spul schakelt soepelerr en kan ook beter tegen ruwe omstandigheden. Asfalt en een zandpad gaat geen probleem opleveren met goedkoper spul. Ik wil je wel adviseren om een lockout op de veervork te nemen. Goedkope vorken wippen nogal veel en dat kan irritant zijn op het asfalt, kost heel veel energie. Daarom moet je een goedkope achterveer ook vergeten, je moet 2 keer zo hard trappen en je wipt helemaal gek. Een paar gladde bandjes erop, Schwalbe big apple of kojak's zijn fijn en snel.
Leer ook even hoe je een ketting moet oliën, dan blijft die goedkope meuk ook redelijk draaien
Oepsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:57 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ja, naar Oostenrijk leveren ze idd ook.
Nu zie ik weer deesche, da's ook een uniek design (en Deore was goed?). Hehe. Hopelijk win ik morgen gewoon de 6,8 miljoen uit de Oostenrijkse Lotto-jackpot, haal ik die Lantu met carbon fiber van Aliexpress gewoon ff. De gewaardeerde stamgasten in deze reeks krijgen er dan ook eentje van mij.
[..]
Kej, kej.Ik vergeet full suspension maar gauw dan (en ff research doen naar Suntour/Zoom/Shimano Duore e.d.). Ik denk verder dat ik al gauw tevreden ben hoor. Thanks in ieder geval voor zhe tips 'n tricks.
Er zijn betere tablets voor +- die prijs te krijgen. Zie ook: Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more!quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:52 schreef mootje026 het volgende:
raden jullie deze tablet aan? http://www.dinodirect.com(...)et-pc.html?affid=255
Aangezien ik ook 2 keer "beroofd" ben van m'n fiets zit ik juist daarom aan iets goedkopers te denken. Misschien dan met zo'n cheap-ass China bewegingsmelder-alarm extra er op. Heb de postcodeloterij fietsen nog gezien maar geen versnellingen is een no-go voor mij helaas. Fiets is dus iets te basic. Verder zal ie dan overgespoten moeten worden aangezien ik liever niet onbetaald graties reclame zou maken voor de postcode loterij..quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef mickeyD het volgende:
fietsen worden hier snachts ter plaatse onderdeel voor onderdeel gestolen
elke keer als die lampelul in de buurt is jat ie wat ie los krijgt, wiel , zadel enz enz
dus dat heeft al geen zin
daarbij, hoelang denk je dat zo'n gps tracker blijft werken op een klein batterijtje?
er zijn hele leuke kleine gps trackers voor om je kat zn nek, kun je bijhouden waar die geweest is..
zoek zoiets eventueel als je het toch wilt proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |