Dat heb ik ook met mijn oudersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
I know, scary right? Het is er eentje compleet met de "wat heb je nou weer besteld??!?" opmerkingen en bijbehorende uitdrukking op het gezicht als er weer eens een envelop vol Chinese tekens op de deurmat valt.
Dat werkt: heb ik ook voor bejaarde mensen -mijn ouders- gekochtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb iets binnen![]()
¤3,50, straks testen met een mediaspeler bij wat bejaarde mensen met 1 hdmi poort op de tv![]()
[ afbeelding ]
Bij mij werkte alles gelijk helemaal prima. Moest alleen even de taal overzetten van Engels naar Nederlands.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb ooit ongeveer hetzelfde ding gehad en heeft het bij mij altijd prima gedaan. Added bonus, schakelde automagisch over op het kanaal waar ie het laats signaal op ontving. Dus mediabox aan is mediabox hdmi signaal doorgeven. Ging vervolgens xbox aan, gaf ie dat signaal door. Ging vervolgens xbox weer uit, automagisch terug op mediabox. Wat wil een mens nog meer?
Vriendin is d'r huidige GSM beu, dus misschien komt hier ook een Jiayu g2. Ze zit alleen een beetje te dubben over garantie etc. Geprobeerd uit te leggen dat je als je dezelfde specs bij een euro telefoon je 3 keer zoveel kwijt bent, dus dat je er in principe 3 kunt slopen voor je nat gaat, en dat heeft d'r toch wel aan het denken gezet. Zal er dus binnenkort wel eentje moeten bestellen voor d'r.
Hebben de bezitters hier veel geneuzel gehad m.b.t. het werkend krijgen van de market e.d., of het niet willen installeren van bepaalde apps? Ik bedoel, ben zelf handig zat, maar heb niet veel tijd en vriendin niet veel geduld, zou mooi zijn als zulke zaken out of de box lekker werken zonder dat je dagenlang allerlei commandline tuts moet volgen op internet.
[gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier een review gevonden over die goedkope: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic. Alleen daar staat dat hij hem voor tv gebruikte.
Hoogste wat er aan moet gebeuren is dat je de footprint moet aanpassen (naar een Galaxy SII of 3 zodat je alle apps hebt)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Bij mij werkte alles gelijk helemaal prima. Moest alleen even de taal overzetten van Engels naar Nederlands.
Owja, die had ik pas gevonden. Hoe werkt zo'n ding precies? En werkt het goed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Werkt hier nog steeds prima. Overal bereik nu
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Owja, die had ik pas gevonden. Hoe werkt zo'n ding precies? En werkt het goed?
Das wel vreemd want bij mij kan ik alles zonder problemen installeren ..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Miffy1 het volgende:
Hier nog een vrouwelijke G2 bezitter, ben ook niet zo heel technisch maar na wat tips hier uit het topic heb ik gewoon een 'alternatieve' app market geīnstalleerd. Bij sommige apps zoals Whatsapp en Buienradar kreeg ik in de Play Store de melding "Uw apparaat is niet compatibel met deze versie" en kon ik ze niet installeren. Via die andere market heb ik ze wel kunnen installeren en werkt het allemaal zonder problemen.
Nope. Heb alleen de taal veranderd naar Nederlands. Kan gewoon elke app downloaden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Miffy1 het volgende:
Ja, ik las dat gisteren ook al, snap niet waar het aan ligt. Heb net nog even in de Play Store gekeken en bij Whatsapp krijg ik nog steeds die Niet Compatibel melding. Jij hebt verder niets veranderd aan de footprint?
Nog nooit een chinees zien inpakkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Nope. Heb alleen de taal veranderd naar Nederlands. Kan gewoon elke app downloaden.
Trouwens: Net dezelfde HDMI-hub besteld als monkeybrain, en 2 minuten later al "marked as shipped"Zo snel kan gewoon niet
handig he, voor verpakte waren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Nope. Heb alleen de taal veranderd naar Nederlands. Kan gewoon elke app downloaden.
Trouwens: Net dezelfde HDMI-hub besteld als monkeybrain, en 2 minuten later al "marked as shipped"Zo snel kan gewoon niet
Zou als ik jou was gewoon op Ebay zoeken. Meeste kans op veel resultaten gok ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef bl_henkie2 het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij een site aanraden met veel anime en manga toys?
Misschien die van jou door de verkoper een ROM op gezet of zoiets? Als 'ie zich uitgeeft als 'Jiayu G2' zegt dan zeggen sommige apps gewoon 'ja, de balle!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Das wel vreemd want bij mij kan ik alles zonder problemen installeren ..
Uhost?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog nooit een chinees zien inpakken?!
Overigens voor de TV stick liefhebbers:
http://tabletrepublic.com(...)t-56-95usd-2580.html
De oval voor 56 dollar (A10, 1gb) en met remote (air mouse) 73 dollar. Naar mijn idee een nette prijs!
Verkoper is wel betrouwbaar (al eens een tablet van ''gekocht'')
Dit ziet er nog meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien die van jou door de verkoper een ROM op gezet of zoiets? Als 'ie zich uitgeeft als 'Jiayu G2' zegt dan zeggen sommige apps gewoon 'ja, de balle!', maar als je phone zegt 'hallo, ik wil graag deze app, ik ben een Samsung Galaxy' dan is alles opeens geen probleem.
[..]
Uhost?Dat is echt hetzelfde als OvalElephant? Ok...
Maar ik zou dan toch voor de Mele F10 remote gaan omdat die gewoonis.
Hier ook wel eens gehad. Helaas ziet de postbode aan de buitenkant het verschil tussen 1 en 520 euro niet,quote:Offtopic (niet uit China), maar toch: kom ik net thuis, liggen er twee pakjes voor de deur. Ik wist niet dat m'n deur handtekeningen kon zetten.Gelukkig ook geen waardevolle dingen ofzo, hč (eentje $65,- de andere 520,- eur). Pfff... bij goedkope dingen ben ik altijd blij als ik iets bij de deur vind en het niet hoef op te halen, maar zo is het wel 'eng'. Gelukkig komt er normaal gesproken haast niemand langs me deur en heb ik relatief betrouwbare buren.
Ook ik kan kan tot nog toe alles downloaden van van de playstore.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Miffy1 het volgende:
Ja, ik las dat gisteren ook al, snap niet waar het aan ligt. Heb net nog even in de Play Store gekeken en bij Whatsapp krijg ik nog steeds die Niet Compatibel melding. Jij hebt verder niets veranderd aan de footp:rint?
Dat is makkelijk te verhelpen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:00 schreef Thorical het volgende:
OL
[..]
Ook ik kan kan tot nog toe alles downloaden van van de playstore.
Op mijn G2 ook hier de taal instellingen vanderd naar Nederlands.
Ik zit alleen nog te klooien met de goole die op google.cn blijft staan.
Oh, ik begreep het anders. nl dat elke telefoon een acreditatie moet hebben voordat je hem mag verkopen en dat ze die nu konden aanvragen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef Downstar het volgende:
hmmm de G3 zal dus nu dus klaar zijn voor productie, alleen is hun License een maand geleden verlopen om de telefoon te produceren.. hmm beetje slordig dus.. maar hopelijk komt hij binnenkort uit en kunnen de prijzen in de shops hopelijk nog wat dalen..
allebei fout, dacht te hebben gelezen dat het ging om het produceren van de telefoon..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Oh, ik begreep het anders. nl dat elke telefoon een acreditatie moet hebben voordat je hem mag verkopen en dat ze die nu konden aanvragen.
wil dus ook zeggen dat ze de Screen issue's hebben opgelost en het camera gedeelte.. nu hopen dat ze snel dat papiertje krijgen en dat ze deze telefoons snel kunnen uitleveren..quote:However due to all the time they have wasted and the constant delays, JiaYu have announced that their previously granted network license, the piece of legal paper which allows a phone manufacturer to release a phone to the public for use on China’s network, expired more than a month ago!!
Denk dat ik hem eerdaags maar eens in pre-order zet (bij MisterTaoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
allebei fout, dacht te hebben gelezen dat het ging om het produceren van de telefoon..
maar zoals ik het nu lees gaat het erom dat ze niet zomaar met die telefoon op het chinese netwerk mogen ofzo, en dat daarvoor eerst goedkeuring moet komen:
[..]
wil dus ook zeggen dat ze de Screen issue's hebben opgelost en het camera gedeelte.. nu hopen dat ze snel dat papiertje krijgen en dat ze deze telefoons snel kunnen uitleveren..
Hopelijk worden de webshops nog geupdate, want ik zie vrijwel nergens nog dat ze zwarte versie word aangeboden.. terwijl ik die toch het mooiste vind.
[ afbeelding ]
hoe moeten wij nou weten of ze jou een nep mail sturen, of dat ze echt de producten opsturen??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef bobbernaut het volgende:
Hai, ik had gister wat besteld (eBay) en nu zijn alle 3 artikelen al verzonden.
Nu vraag ik me af, sturen ze nu gewoon automatisch het mailtje zodat wij (consumenten) dan denken dat het snel is ofzo?
Of is het daadwerkelijk verzonden
Zwaar teleurgesteld in jequote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:05 schreef bobbernaut het volgende:
Sorry hoor, het was maar een hersenspinsel.
Nee, vaak krijg je op sites wel punten voor feedback in de vorm van een tekstuele review of een filmpje. Niet het hele aanschafsbedrag (tenminste, heb ik nog nooit van gehoord). Anders zou iedereen ff 5 min besteden om een filmpje te maken voor een gratis product natuurlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Coenehv het volgende:
Ik had trouwens pas ook gehoord dat als je een filmpje van en product maakt voor een website, bijvoorbeeld priceangels, dat je dan je geld terugkrijgt?
Ja, ergens wel logisch dat ze zo'n radiotelefonievergunning moet hebben, 't is immers een soort van zender, daar wordt altijd moeilijk over gedaan. Alleen raar wel dat ze niet niet verlengd hadden dan inderdaad.quote:
Korte review:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Net bij http://www.clicktobuy.nl/usb-streaming-receiver-bluetooth deze bluetooth receiver besteld. Is exact hetzelfde als deze http://www.dealextreme.co(...)black-120198?item=14 , ik ben van plan om hem aan me surroundset thuis te hangen, om via me telefoon muziek af te spelen. Iemand ervaringen met de kwaliteit toevallig? Kan ik er "wat" van verwachten, of is het daar niet voor bedoeld
Heb er een aantal gekocht. Gebruik gewoon weer mijn eigen douchekop, veel prettigere straal en lekt niet zo ontzettend na. Me vriendin werd er gek van.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft iemand anders ook al eens zo'n hippe douchekop met kleuren die veranderen met de warmte? Is het ook echt een disco in de douche of zijn het maar zwakke kleurtjes??
Heb je er al ervaring mee? Verschil te merken van de niet '+' versie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:41 schreef RobertNL het volgende:
McBub heeft nu ook de MK802+ :
http://www.mcbubstore.com(...)Mic----Green-152217/
Nee, en dat zou ik ook niet doen. Die dingen zijn geflashd met KPN firmware. Als je er eentje op Taobao kan vinden, en je steekt er een smartcard in van KPN dan werkt het niet hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef Guul het volgende:
Heeft iemand ooit een decoder voor kpn digitenne gevonden bij onze chinese vrienden?
De mijne is kapot...
Leuk om te lezen dat je nu dan toch het design hebt geaccepteerd, nadat je ze zilvere versie volledig hebt afgekraaktquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, vaak krijg je op sites wel punten voor feedback in de vorm van een tekstuele review of een filmpje. Niet het hele aanschafsbedrag (tenminste, heb ik nog nooit van gehoord). Anders zou iedereen ff 5 min besteden om een filmpje te maken voor een gratis product natuurlijk.
[..]
Ja, ergens wel logisch dat ze zo'n radiotelefonievergunning moet hebben, 't is immers een soort van zender, daar wordt altijd moeilijk over gedaan. Alleen raar wel dat ze niet niet verlengd hadden dan inderdaad.Beetje faal. Maar ja, misschien wilde ze die buffer hebben voor de productie en willen zoveel mogelijk excuses hebben?
Zwarte ziet er inderdaad verdomd fijn uit. Kom maar op!
Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.
De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.
Heb ik ook gehad, zelfs met afstandbediening!, raakte op gegeven moment verstopt en precies zoals skiet zegt, ik/wij vonden de straal van onze orginele kop toch stukken beterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft iemand anders ook al eens zo'n hippe douchekop met kleuren die veranderen met de warmte? Is het ook echt een disco in de douche of zijn het maar zwakke kleurtjes??
Ik heb ooit een bestelling geplaatst via ebay, werd snel verzonden en kreeg het snel binnen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef bartvangils het volgende:
Iemand ervaring met http://www.tmart.com?
Ze hebben blijkbaar scherpe prijzen en hanteren ook free-shipping.
'k Heb al een paar bestellingen bij PriceAngels geplaatst en 'k ben daar zeer tevreden van, maar 'k zou wel eens durven vreemd gaan :-)
En bedankt. Dat wordt dus weer twijfelen en koptelefoons aanschaffen waar ik lang op moet wachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.
De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.
Ben ik wel helemaal met je eens hoor, ik vind de grijze wel mooi.. maar kan me helemaal vinden in het verhaal met die zwarte bezel al om het scherm, het zilver vloekt daar een beetje mee..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef shiznuts het volgende:
@ Neo: you is welcome. }:) Zelf maar ff bedenken welke ik neem. Mogelijk de TS-610 eens proberen, de prijs is er leuk genoeg voor. Wilde wel de 650, maar voor de leuk net te duur. Analytisch ken ik nu wel. Mag best warm, helder en gedetailleerd, maar wil nu weleens iets met de bass die in de buurt van m'n Beats Solo komen. Al eerder eens aangegeven, maar de HM3 is niet echt mijn ding.
@ Downstar: nou ja, helemaal verliefd ben ik nog altijd niet, 't probleem is voornamelijk dat het scherm al een zwarte bezel heeft. De Jiayu G2/Samsungs/iPhones/e.d. hebben gewoon een gladde finish. De G3 ziet er zo knullig en afleidend uit met een zwarte bezel rond het scherm en dan dat erg brekende zilver opeens. Alsof je een zwarte auto zilvere voorportieren geeft.Nee, zwart kan ik nog wel enigszins accepteren.
Laten repareren. klik , wordt ie goed aangepakt en zit je de eerstkomende jaren weer gegarandeerd goed. Been there, done that.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef Guul het volgende:
Heeft iemand ooit een decoder voor kpn digitenne gevonden bij onze chinese vrienden?
De mijne is kapot...
Ik heb het getest.. De pakjes bezorgster steelt wel, ik weet het nu zeker..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:56 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk wacht ik ook al weken op pakjes maar er is al sinds enkele weken niks meer binnen gekomen , het kan natuurlijk toeval zijn maar je weet het maar nooit...
[Update!] Binnen! Inderdaad rebranded Nanite N2.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
- Voor de menschjes die nog een geinig MP3-spelertje zoeken, een interessante vondst van een collegafora: http://translate.googleus(...)HWsnre8qVNnYq8s_OlkQ
http://www.thehut.com/ele(...)player/10618180.html
of
http://www.zavvi.nl/elect(...)player/10618180.html
Rebranded Nationite Nanite N2 as seen here: http://www.nationiteplayers.com/nanitePresentation.htm (kennen we van MP4Nation natuurlijk, kan ze daar alleen niet meer vinden).
wat een verschil in prijzen voor het zelfde product ja!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[Update!] Binnen! Inderdaad rebranded Nanite N2.
Waanzinnig dingetje trouwens.Dat ding weet tenminste hoe 'ie je in-ears/headphone aan moet drijven. Dat is beter dan die $5~$15 meuk uit China die heel wat lijken maar niks kunnen. Net zo prettig, dan niet prettiger dan de Sandisk-spelers (heb Ebay-refurb van de Fuze (met jogdial) en nieuwgekochte Clip+ en Clip Zip). Qua geluid in ieder geval zeg, volume is prima (vind zulke dinkies normaal altijd te zacht), zet goed kracht achter de bass. Qua interface natuurlijk wat minimalistisch en geen clip zodat je 'em tijdens het sporten aan je kleding kunt bevestigen, maar een echte aanrader dus.
Op MP4Nation ( hier )meer Nanite N2-info's.
Reddmango: http://reddmango.com/scri(...)tal-audio-player.asp
Nationite: http://www.nationiteplayers.com/nanitePresentation.htm
Ik weet nog dat ik vroegah een Xiron 128MB mp3-speler van de Blokker ofzo, die toen dan 49,- eur kostte ofzo.Dan zijn dit de leukere dingen, nu nog een Takstar headphone uitzoeken, hehe. Alle credits naar de lui van het Spaanse forum, ik houd de boel daar altijd graag in de gaten (geloof ik ook waar ik voor het eerst van Xears hoorde).
-edit- oh ja, bij Reddmango werd je niet zo duidelijk van de geheugenuitbreidmogelijkheden, maar heeft een microSD-slot gewoon hoor!
Ah, is een populaire rebrand zo te zien... zie nu ook dat er een Headsound Audio Cube C30 is ( Amazon.com $121,99 ).
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat een verschil in prijzen voor het zelfde product ja!
Jiayu G2 of wachten op de G3. Dan hebben we nog Zopoo die ook een redelijk goede telefoon heeft.(MT6577 processor)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef iamboktor het volgende:
Ik ga iedereen eerst eens even bedanken voor dit soort topics. Ben een fan van china stores, aangezien ze van alles hebben
Dus, ik ga binnenkort mooi eens even kijken of ik iets bij TaoBao iets kan bestellen, m.b.v. de tutorial in de OP. Denk dat ik een paar decoraties ga aanschaffen, aangezien m'n kamer een nodige opvrolijkbeurt kan gebruiken. (Suggesties XD?) Zat zelf te denken aan een paar beeldjes en een 'Gourd' of 3.
Nu heb ik wel een vraag voor jullie, ik zit thuis met een China Smartphone (een SciPhone, i68+ superoud ding ondertussen heah). Ben benieuwd naar het volgende: wat is volgens jullie de slimste investering in een chinaphone, welk merk en natuurlijk waar. Ik zat zelf te denken aan een android 4.0 model, maar ben een beetje achtergeraakt op het vlak van ChinaPhones, ben er helemaal uit.. Dus, iemand tips :>?
Jiayu G2, heb ik ook al eerder gespot in dit topic. Zag er wel uit als een net telefoontje. Wat is eigenlijk HET groote verschil tussen de G2 en G3, beter RAM geheugen, of betere proccesor ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jiayu G2 of wachten op de G3. Dan hebben we nog Zopoo die ook een redelijk goede telefoon heeft.(MT6577 processor)
Betere Resolutie qua Scherm ( G2= 480x800 G3=720x1280)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:26 schreef iamboktor het volgende:
[..]
Jiayu G2, heb ik ook al eerder gespot in dit topic. Zag er wel uit als een net telefoontje. Wat is eigenlijk HET groote verschil tussen de G2 en G3, beter RAM geheugen, of betere proccesor ofzo?
(dank voor de tip)
Vond hem altijd wel relaxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik wist dat ik wat was vergeten, dank voor de aanvulling!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:37 schreef shiznuts het volgende:
Vergeet accucapaciteit niet, 2750 in de G3, 2050mAh in de G2. Al zal de dualcore G3 misschien meer slurpen.
Jiayu is w.m.b. wat Ainol op tabletgebied is.Interessante eigen designs met goede prijs/kwali-verhouding.
Downstar, bedankt voor je snelle reply manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Betere Resolutie qua Scherm ( G2= 480x800 G3=720x1280)
Metalen Behuizing ipv de plastic case van de G2
Groter scherm ( G2 = 4 " G3=4,5")
Betere procesor ( G2= MTK6575 = singlecore 1GHZ G3=MTK6577=dualcore 1GHZ)
Er zou een verbetering zitten in de 8MP megapixelcamera
Daarnaast hebben ze beide 1GB geheugen, alleen is dat van de G3 geloof ik sneller geklokt.
een een mooie extra functionaliteit is dat de G3 word geleverd met Gorilla Glass
een glas dat eigenlijk niet kapot kan! zie hieronder een filmpje van de G3 die word bewerkt met een stenlymes zonder dat het schade aan het scherm oplevert
De G2 is dus nu al uit, de G3 komt hopelijk over 2 weekjes ( +-15 september) uit
en is dus voor dat beetje meer (20$ ofzo), een betere keuze in mijn ogen dan de G2.
hier ook nog wel een leuk filmpje van dat gorilla glas:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:40 schreef iamboktor het volgende:
[..]
Downstar, bedankt voor je snelle reply manDe G3 ziet er best wel heel net uit eigenlijk, en dat gedeelte over Gorilla Glass bevalt me, aangezien iedereen die ik ken barsten in zijn 'fantastische' supersmartphone van 300+ euries heeft.
+- 15 sep is mooi, ben 'k jarig, kan ik investeren in een nieuwe telefoon. Dat sciphone geval begint kuren te vertonen, dus dit komt mooi uit. en ja, voor 20$ meer heb je idd een betere telefoon. Dank voor de hulp
Waarschijnlijk ligt mijn pakketje nu ergens in Noord-Korea ofzoquote:Shipment arrived at incorrect facility. Sent to correct destination
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:17 schreef Michael-H het volgende:
Wat een falers bij DHL![]()
Een paar dagen geleden is mijn Star V12 verzonden, maar kon tot nu toe op de tracking pagina alleen zien dat hij Hong Kong had verlaten. Nu staat er dus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt mijn pakketje nu ergens in Noord-Korea ofzo
Kijk niet gek als de Chinees een foutje heeft gemaaktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:17 schreef Michael-H het volgende:
Wat een falers bij DHL![]()
Een paar dagen geleden is mijn Star V12 verzonden, maar kon tot nu toe op de tracking pagina alleen zien dat hij Hong Kong had verlaten. Nu staat er dus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt mijn pakketje nu ergens in Noord-Korea ofzo
Eh. Weet ik het.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef jonasr het volgende:
[..]
@Shiz, over de Nanite rebrand, mircoSD tot 32gb?
Hoe doet de speler het met FLAC-bestanden van de microSD halen? (heb je dit al gestest).
Sommige gsm's/mp3's durven hierbij wel eens 'lag' problemen te hebben...
G2 is al tof inderdaad, met je kunt niet zomaar de specsupgrade van de G3 van tafel vegen ermee. Ik zou 'em niet bij FCT weghalen, verborgen kosten, klantenservice die niet echt een idee heeft wat nou de bedoeling is. Ff wachten, misschien krijgt Downstar wel wat geregeld bij LighTake (LT).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef nodig het volgende:
Ook ik volg dit topic al een tijdje en mij lijkt de jiayu G3 me ook interessant. Ook al vind ik het design van de G2 een stuk mooier, de specs van de G3 zijn stukken beter. Benieuwd naar de eerste reviews over een maandje hopelijk![]()
Ook een interessant iets lijkt mij de Ainol Novo 7 Fire, geweldig design en ook hier weer een prima prijs/kwaliteit verhouding. Las dat een aantal hem besteld hadden en deze dagen is verstuurd, ook benieuwd naar de reviews![]()
Trouwens is fastcardtech een goede site voor de jiayu G3? http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html Zag wel dat ze weer extra shipping kosten van rond de 30 dollar erover heen doen?
Van die paypal 44 dagen wist ik idd al (volg het topic al een heel tijdje ;p), Die verzendkosten kwam ik een halfuur geleden ook achter, ipv 30 opeens 60 dollar verzendkosten waardoor de prijs op hetzelfde uitkomtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, 't is een marktplaats hč. More or less als Ebay, maar dan met Chinese handelaren. Goed kijken naar de individuele feedback dus.Sommige stores hebben een aardige vinger in de pap. Zo is de gast van Elijah Store weer een werknemer van Cube (als in de Cube tablets). Je kunt altijd proberen om korting te ritselen verder. Gewoon de verkoper een berichtje sturen, vaak kan er nog wel een paar dollar vanaf. Staat een boel hoop te koop daar op Aliexpress (voor consumenten, dochterbedrijf van 'groothandel' Alibaba, verder is een alternatief DHGate). Net als Ebay heeft ook Aliexpress goede bescherming (al kun je er geloof ik niet met Paypal terecht). Je betaalt in eerste instantie voor het product aan Aliexpress. Die geven het pas aan de handelaar door, zodra jij je product hebt gekregen en tevreden bent.
Taobao en Tmall staan ook vol producten, maar waar Aliexpress nog in het Engels is, zijn die sites uitsluitend Chinees (tenzij je de url door Google Translate haalt natuurlijk). Via een tussenservice zoals MisterTao of Zarmark kun je dan van Taobao/Tmall je producten bestellen. De betaal je een percentage van de aanschafsprijs voor de service en daarbovenop wat het kost om het van de Taobao-/Tmall-handelaar naar hen te krijgen en internationaal door te zenden. Meestal is dit echter schappelijk en all-in toch een attractieve optie.
Verder zitten een hoop Chinese webshops gewoon op Ebay. Vergeet niet 'wereldwijd'/'worldwide' aan te klikken voor álle resultaten op Ebay. Buyincoins en Banggood zijn een van de velen die er zitten. Soms zelfs met prijzen die goedkoper zijn dan in de webshops zelf, dat is omdat er directe concurrentie heerst op Ebay en ga je niet laag zitten met je prijs, dan word je ook niet als eerste getoond in de zoekresultaten wanneer er gesorteerd wordt op 'laagste prijs bovenaan'.
Echter is een trucje dat ze dan de prijs van het item neerzetten als verzendkosten. Bijvoorbeeld een horloge van 12,99 met free shipping is dan opeens maar 0,99, maar dan de verzendkosten opeens 12 usd. Of dat er een multiplechoice is bij het product. Dan zetten ze er een plaatje van een horloge neer voor 0.99 met free shipping. Kom je bij de productpagina, geldt dat voor een geselecteerde reserve horlogepin (die de schakeltjes/het bandje vasthoudt) en wanneer je de horloge selecteert 'ie wel opeens 12,99 kost.Sommige verkopers zijn waardeloos en daarom altijd kijken naar het aantal feedback en kijken of die feedback 'legit' is.
Qua verzenden op Ebay is het vaak binnen 3 dagen de deur bij ze uit. Je merkt dat ze op Ebay gauw alles afgehandeld willen hebben en de volgende order willen binnenhalen en afwerken. Komt iets nu niet binnen 14 dagen na verzenden binnen, dat kan gebeuren. Gaat het richting de 3 weken, moet je toch eens navragen hoe dat nu zit. 4 weken later nog niks nog maar een keer, vriendelijk doch dringend navragen. Daarna vraag je ze om met een oplossing te komen, of biedt deze zelf aan. Als je met Paypal betaald hebt heb je 45 dagen kans om een geschil aan te maken. Mocht je er op dag 44 nog altijd niet uit zijn, maak je zo'n geschil aan. Je hoeft hier hopelijk nooit gebruik van te maken, maar dat je ervan weet is altijd handig.
Zoals Shiznuts al heeft gemeld, ben ik bezig om de G3 in de webshop van lightake te krijgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef nodig het volgende:
Ook ik volg dit topic al een tijdje en mij lijkt de jiayu G3 me ook interessant. Ook al vind ik het design van de G2 een stuk mooier, de specs van de G3 zijn stukken beter. Benieuwd naar de eerste reviews over een maandje hopelijk![]()
Ook een interessant iets lijkt mij de Ainol Novo 7 Fire, geweldig design en ook hier weer een prima prijs/kwaliteit verhouding. Las dat een aantal hem besteld hadden en deze dagen is verstuurd, ook benieuwd naar de reviews![]()
Trouwens is fastcardtech een goede site voor de jiayu G3? http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html Zag wel dat ze weer extra shipping kosten van rond de 30 dollar erover heen doen?
Tja.. het is maar wat je met elkaar vergelijkt.. ik bedoel je kunt de G3 gewoonweg niet vergelijken met een S3 of een Iphone 5.. Niet qua prijs.. niet qua specs..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:14 schreef nodig het volgende:
@Downstar Ben benieuwd! Ik wacht voordat ik ook maar iets doe sowieso tot 12 september (vermoedelijke aankondiging iPhone 5) In eerste instantie wou ik die halen maar in vergelijking met een jiayu G3 is die gewoon 3x zo duur.., Hij moet wel heel veel bieden wil ik hem dan nog gaan halen..
Maar je kan er alsnog even veel mee, whatsappen, youtube, twitter, gps etc etc etc. Alleen iets langzamer maarja, dan wel 4x zo goedkoopquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tja.. het is maar wat je met elkaar vergelijkt.. ik bedoel je kunt de G3 gewoonweg niet vergelijken met een S3 of een Iphone 5.. Niet qua prijs.. niet qua specs..
kijk je dan bijvoorbeeld naar een Samsung Galaxy S2, die kost je nog ¤350 ofzo en komt qua specs heel dicht in de buurt van de G3 die dus +-150 euro kost!
Whatsappen, youtube en twitter kan ik ook met mijn huidige wildfire, die is zelfs de helft van de G3 weer... alleen 'wat' langzamer..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je kan er alsnog even veel mee, whatsappen, youtube, twitter, gps etc etc etc. Alleen iets langzamer maarja, dan wel 4x zo goedkoopKan je er 1 om het half jaar kopen, ipv om de 2 jaar een iPhone.
http://www.worldtimezone.com/gsm.html // http://maps.mobileworldlive.com/index.phpquote:2G - GSM - 850/900/1800/1900MHz
3G - WCDMA - 850/900/1900/2100MHz
Niet alle specs geven die 3G banden weer.. sommige specs zeggen:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef shiznuts het volgende:
Lol, ja, de G3 kan wereldwijd gebruikt worden.
[..]
http://www.worldtimezone.com/gsm.html // http://maps.mobileworldlive.com/index.php
Heb ik je post gewoon gemistquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[Update!] Binnen! Inderdaad rebranded Nanite N2.
Waanzinnig dingetje trouwens.Dat ding weet tenminste hoe 'ie je in-ears/headphone aan moet drijven. Dat is beter dan die $5~$15 meuk uit China die heel wat lijken maar niks kunnen. Net zo prettig, dan niet prettiger dan de Sandisk-spelers (heb Ebay-refurb van de Fuze (met jogdial) en nieuwgekochte Clip+ en Clip Zip). Qua geluid in ieder geval zeg, volume is prima (vind zulke dinkies normaal altijd te zacht), zet goed kracht achter de bass. Qua interface natuurlijk wat minimalistisch en geen clip zodat je 'em tijdens het sporten aan je kleding kunt bevestigen, maar een echte aanrader dus.
Op MP4Nation ( hier )meer Nanite N2-info's.
Reddmango: http://reddmango.com/scri(...)tal-audio-player.asp
Nationite: http://www.nationiteplayers.com/nanitePresentation.htm
Ik weet nog dat ik vroegah een Xiron 128MB mp3-speler van de Blokker ofzo, die toen dan 49,- eur kostte ofzo.Dan zijn dit de leukere dingen, nu nog een Takstar headphone uitzoeken, hehe. Alle credits naar de lui van het Spaanse forum, ik houd de boel daar altijd graag in de gaten (geloof ik ook waar ik voor het eerst van Xears hoorde).
-edit- oh ja, bij Reddmango werd je niet zo duidelijk van de geheugenuitbreidmogelijkheden, maar heeft een microSD-slot gewoon hoor!
Ah, is een populaire rebrand zo te zien... zie nu ook dat er een Headsound Audio Cube C30 is ( Amazon.com $121,99 ).
Review by ClieOS (famous head-fi-usert met eigen site Inearmatters).
Wat een blunder dat ik die tabbladen heb gemist joh!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:28 schreef shiznuts het volgende:
Jonge... dan ga je toch gewoon naar ejiayu.com ?
Tabbad twee. You're welcome.
'k Heb een back-up (of cadeautje) gescored ook nog, is al onderweg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb ik je post gewoon gemistIk heb nog wat hut 10% bonnen in de vuilnisbak gegooid deze week, grrr.. Even zoeken...
Ach, zo voel ik me tenminste nog een beetje nuttig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat een blunder dat ik die tabbladen heb gemist joh!
ik had al op de officiele site natuurlijk gekeken, maar kon het daar dus niet op 1e tabblad vinden![]()
sorrrry
Shiz linkjes komen gewoon rechtstreeks uit de anus van Satan. Goed voor de economie, niet voor mijn bankrekening.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, vaak krijg je op sites wel punten voor feedback in de vorm van een tekstuele review of een filmpje. Niet het hele aanschafsbedrag (tenminste, heb ik nog nooit van gehoord). Anders zou iedereen ff 5 min besteden om een filmpje te maken voor een gratis product natuurlijk.
[..]
Hier las ik dat de G2 niet alle banden lijkt te ondersteunen. Ze kregen het niet werkend. Had misschien ook te maken met de identieke imei nummers van beide simkaarten... niet helemaal duidelijk. Hier in NL zul je i.i.g. geen problemen krijgen denk ik zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niet alle specs geven die 3G banden weer.. sommige specs zeggen:
Band 2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 850/2100MHz
dus vandaar de twijfel..
ook al op tweakers gemeld:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Hier las ik dat de G2 niet alle banden lijkt te ondersteunen. Ze kregen het niet werkend. Had misschien ook te maken met de identieke imei nummers van beide simkaarten... niet helemaal duidelijk. Hier in NL zul je i.i.g. geen problemen krijgen denk ik zo.
Ga zelf ook de G3 kopen voor iemand anders. Gorilla glas heeft de doorslag gegeven. Wel nog even de reviews afwachten, maar daarna rolt het geld richting China
edit: Gezien de vraag vanuit Fok! naar de G3... kunnen we geen inkoopactie opzetten120$ per telefoon
kan aan mijn zoekskills liggen op ali, maar ik kan hem nergens vinden voor 175 shipped?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef shiznuts het volgende:
Op Aliexpress zag ik 'em voor $175,-, dan heb je bescherming van Ali en z'n 40 rovers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |