Dat heb ik ook met mijn oudersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
I know, scary right? Het is er eentje compleet met de "wat heb je nou weer besteld??!?" opmerkingen en bijbehorende uitdrukking op het gezicht als er weer eens een envelop vol Chinese tekens op de deurmat valt.
Dat werkt: heb ik ook voor bejaarde mensen -mijn ouders- gekochtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb iets binnen![]()
¤3,50, straks testen met een mediaspeler bij wat bejaarde mensen met 1 hdmi poort op de tv![]()
[ afbeelding ]
Bij mij werkte alles gelijk helemaal prima. Moest alleen even de taal overzetten van Engels naar Nederlands.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb ooit ongeveer hetzelfde ding gehad en heeft het bij mij altijd prima gedaan. Added bonus, schakelde automagisch over op het kanaal waar ie het laats signaal op ontving. Dus mediabox aan is mediabox hdmi signaal doorgeven. Ging vervolgens xbox aan, gaf ie dat signaal door. Ging vervolgens xbox weer uit, automagisch terug op mediabox. Wat wil een mens nog meer?
Vriendin is d'r huidige GSM beu, dus misschien komt hier ook een Jiayu g2. Ze zit alleen een beetje te dubben over garantie etc. Geprobeerd uit te leggen dat je als je dezelfde specs bij een euro telefoon je 3 keer zoveel kwijt bent, dus dat je er in principe 3 kunt slopen voor je nat gaat, en dat heeft d'r toch wel aan het denken gezet. Zal er dus binnenkort wel eentje moeten bestellen voor d'r.
Hebben de bezitters hier veel geneuzel gehad m.b.t. het werkend krijgen van de market e.d., of het niet willen installeren van bepaalde apps? Ik bedoel, ben zelf handig zat, maar heb niet veel tijd en vriendin niet veel geduld, zou mooi zijn als zulke zaken out of de box lekker werken zonder dat je dagenlang allerlei commandline tuts moet volgen op internet.
[gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier een review gevonden over die goedkope: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic. Alleen daar staat dat hij hem voor tv gebruikte.
Hoogste wat er aan moet gebeuren is dat je de footprint moet aanpassen (naar een Galaxy SII of 3 zodat je alle apps hebt)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Bij mij werkte alles gelijk helemaal prima. Moest alleen even de taal overzetten van Engels naar Nederlands.
Owja, die had ik pas gevonden. Hoe werkt zo'n ding precies? En werkt het goed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Werkt hier nog steeds prima. Overal bereik nu
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Owja, die had ik pas gevonden. Hoe werkt zo'n ding precies? En werkt het goed?
Das wel vreemd want bij mij kan ik alles zonder problemen installeren ..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Miffy1 het volgende:
Hier nog een vrouwelijke G2 bezitter, ben ook niet zo heel technisch maar na wat tips hier uit het topic heb ik gewoon een 'alternatieve' app market geïnstalleerd. Bij sommige apps zoals Whatsapp en Buienradar kreeg ik in de Play Store de melding "Uw apparaat is niet compatibel met deze versie" en kon ik ze niet installeren. Via die andere market heb ik ze wel kunnen installeren en werkt het allemaal zonder problemen.
Nope. Heb alleen de taal veranderd naar Nederlands. Kan gewoon elke app downloaden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Miffy1 het volgende:
Ja, ik las dat gisteren ook al, snap niet waar het aan ligt. Heb net nog even in de Play Store gekeken en bij Whatsapp krijg ik nog steeds die Niet Compatibel melding. Jij hebt verder niets veranderd aan de footprint?
Nog nooit een chinees zien inpakkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Nope. Heb alleen de taal veranderd naar Nederlands. Kan gewoon elke app downloaden.
Trouwens: Net dezelfde HDMI-hub besteld als monkeybrain, en 2 minuten later al "marked as shipped"Zo snel kan gewoon niet
handig he, voor verpakte waren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Nope. Heb alleen de taal veranderd naar Nederlands. Kan gewoon elke app downloaden.
Trouwens: Net dezelfde HDMI-hub besteld als monkeybrain, en 2 minuten later al "marked as shipped"Zo snel kan gewoon niet
Zou als ik jou was gewoon op Ebay zoeken. Meeste kans op veel resultaten gok ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef bl_henkie2 het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij een site aanraden met veel anime en manga toys?
Misschien die van jou door de verkoper een ROM op gezet of zoiets? Als 'ie zich uitgeeft als 'Jiayu G2' zegt dan zeggen sommige apps gewoon 'ja, de balle!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Das wel vreemd want bij mij kan ik alles zonder problemen installeren ..
Uhost?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog nooit een chinees zien inpakken?!
Overigens voor de TV stick liefhebbers:
http://tabletrepublic.com(...)t-56-95usd-2580.html
De oval voor 56 dollar (A10, 1gb) en met remote (air mouse) 73 dollar. Naar mijn idee een nette prijs!
Verkoper is wel betrouwbaar (al eens een tablet van ''gekocht'')
Dit ziet er nog meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien die van jou door de verkoper een ROM op gezet of zoiets? Als 'ie zich uitgeeft als 'Jiayu G2' zegt dan zeggen sommige apps gewoon 'ja, de balle!', maar als je phone zegt 'hallo, ik wil graag deze app, ik ben een Samsung Galaxy' dan is alles opeens geen probleem.
[..]
Uhost?Dat is echt hetzelfde als OvalElephant? Ok...
Maar ik zou dan toch voor de Mele F10 remote gaan omdat die gewoonis.
Hier ook wel eens gehad. Helaas ziet de postbode aan de buitenkant het verschil tussen 1 en 520 euro niet,quote:Offtopic (niet uit China), maar toch: kom ik net thuis, liggen er twee pakjes voor de deur. Ik wist niet dat m'n deur handtekeningen kon zetten.Gelukkig ook geen waardevolle dingen ofzo, hè (eentje $65,- de andere 520,- eur). Pfff... bij goedkope dingen ben ik altijd blij als ik iets bij de deur vind en het niet hoef op te halen, maar zo is het wel 'eng'. Gelukkig komt er normaal gesproken haast niemand langs me deur en heb ik relatief betrouwbare buren.
Ook ik kan kan tot nog toe alles downloaden van van de playstore.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Miffy1 het volgende:
Ja, ik las dat gisteren ook al, snap niet waar het aan ligt. Heb net nog even in de Play Store gekeken en bij Whatsapp krijg ik nog steeds die Niet Compatibel melding. Jij hebt verder niets veranderd aan de footp:rint?
Dat is makkelijk te verhelpen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:00 schreef Thorical het volgende:
OL
[..]
Ook ik kan kan tot nog toe alles downloaden van van de playstore.
Op mijn G2 ook hier de taal instellingen vanderd naar Nederlands.
Ik zit alleen nog te klooien met de goole die op google.cn blijft staan.
Oh, ik begreep het anders. nl dat elke telefoon een acreditatie moet hebben voordat je hem mag verkopen en dat ze die nu konden aanvragen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef Downstar het volgende:
hmmm de G3 zal dus nu dus klaar zijn voor productie, alleen is hun License een maand geleden verlopen om de telefoon te produceren.. hmm beetje slordig dus.. maar hopelijk komt hij binnenkort uit en kunnen de prijzen in de shops hopelijk nog wat dalen..
allebei fout, dacht te hebben gelezen dat het ging om het produceren van de telefoon..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Oh, ik begreep het anders. nl dat elke telefoon een acreditatie moet hebben voordat je hem mag verkopen en dat ze die nu konden aanvragen.
wil dus ook zeggen dat ze de Screen issue's hebben opgelost en het camera gedeelte.. nu hopen dat ze snel dat papiertje krijgen en dat ze deze telefoons snel kunnen uitleveren..quote:However due to all the time they have wasted and the constant delays, JiaYu have announced that their previously granted network license, the piece of legal paper which allows a phone manufacturer to release a phone to the public for use on China’s network, expired more than a month ago!!
Denk dat ik hem eerdaags maar eens in pre-order zet (bij MisterTaoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
allebei fout, dacht te hebben gelezen dat het ging om het produceren van de telefoon..
maar zoals ik het nu lees gaat het erom dat ze niet zomaar met die telefoon op het chinese netwerk mogen ofzo, en dat daarvoor eerst goedkeuring moet komen:
[..]
wil dus ook zeggen dat ze de Screen issue's hebben opgelost en het camera gedeelte.. nu hopen dat ze snel dat papiertje krijgen en dat ze deze telefoons snel kunnen uitleveren..
Hopelijk worden de webshops nog geupdate, want ik zie vrijwel nergens nog dat ze zwarte versie word aangeboden.. terwijl ik die toch het mooiste vind.
[ afbeelding ]
hoe moeten wij nou weten of ze jou een nep mail sturen, of dat ze echt de producten opsturen??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:03 schreef bobbernaut het volgende:
Hai, ik had gister wat besteld (eBay) en nu zijn alle 3 artikelen al verzonden.
Nu vraag ik me af, sturen ze nu gewoon automatisch het mailtje zodat wij (consumenten) dan denken dat het snel is ofzo?
Of is het daadwerkelijk verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |