Je hebt wel betaald?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:08 schreef dSLRFan het volgende:
PriceAngels:
"12-okt-2012 1:32:57 Order Need to Confirm, Waiting for Your Reply "?
Kan het te maken hebben met een adreswijziging die ik door heb gegeven of zie ik iets over het hoofd?
Genres waar je naar luistert? Wat is precies niet (al) te veel geld? Grootte/portability?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:39 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een goede koptelefoon voor niet (al) te veel geld, iemand nog tips?
Lees nou even 2 posts boven jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef 0wen het volgende:
Jongens!
Deze:
http://dx.com/p/hi-fi-speaker-cables-pair-101694
Of Deze:
http://dx.com/p/hi-fi-speaker-cables-pair-2m-length-95044
SD? Deze is m'n laatste normale aanschaf meen ik. En sinds gisteren deze microSD (retailmenot.com voor coupon).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef SuperChips het volgende:
Shiz welke SD kaart had jij nou gekocht, ga er ook een kopen
Ooh okay, wat is de favoriet van tegenwoordig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:07 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Lees nou even 2 posts boven jeDX vermijden, scheelt je een hoop gedoe en wachten
Over het algemeen:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:34 schreef 0wen het volgende:
[..]
Ooh okay, wat is de favoriet van tegenwoordig?
ok en hoe zit dat het met dat takstar spul?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je hebt wel betaald?
Verder kunnen wij niet in het systeem kijken of er iets fout gegaan is, dus stel je vraag aan hen ipv ons.
[..]
Genres waar je naar luistert? Wat is precies niet (al) te veel geld? Grootte/portability?
Deze zijn vrijwel identiek aan de HM3. Populair bij velen. Een beetje te gehyped, want zo goed vind ik ze persoonlijk niet, maar voor die Conrad-prijs wel ok, natuurlijk. Probeer anders eens de Astrotecs en laat weten of 't wat is, ben ik wel benieuwd naar. ClieOS had wel lovende woorden over de BA-IEM meen ik.
De Pro 80, TS-650 en HD5000 lijken me allemaal wel wat. Heb nu de HI1500 die meer voor entertainment/Hi-fi doeleinden is, de TS-650 is onderweg, daar verwacht ik meer van. Maar aanraden kan ik niet zonder ze allemaal geprobeerd te hebben, wat wel erg extreem zou zijn. Zou je die witte closed Astrotecs van MP4 niet willen proberen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
ok en hoe zit dat het met dat takstar spul?
Ik luister vooral house hardstyle hardcore enz.
Neh, niks voor mij ik hou sowieso niet van wit en ik hou ook meer van gewoon normale grootte koptelefoons niet zo'n dun dingetje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De Pro 80, TS-650 en HD5000 lijken me allemaal wel wat. Heb nu de HI1500 die meer voor entertainment/Hi-fi doeleinden is, de TS-650 is onderweg, daar verwacht ik meer van. Maar aanraden kan ik niet zonder ze allemaal geprobeerd te hebben, wat wel erg extreem zou zijn. Zou je die witte closed Astrotecs van MP4 niet willen proberen?
Dat laatste werkt nu dus niet meer weerstandje schiet steeds losquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ok heb m´n v911 besteld:
De losse helicopter
Losse lader
5x accu 150 mAh
5 paar hoofdrotors
Totaal 38.21 dollar kwijt nog goedkoper dan de RTF versie![]()
Ik ga later ook nog wel eens zo´n quadcopter kopen en dan ga ik ook voor de 929 omdat de versie zonder remote bijna niks scheelt met de losse versie van de 939.
Bij de 929 staat ook dat je met een andere remote geen `3D stunt moves´ zou kunnen doen.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
En shiz merkte je ook verschil tussen de v911 zender en de Turnigy?
Edit: hier nog de li-ion accumod voor de Turnigy 9x erg handig als je hem meer gaat gebruiken:
http://www.rcmodelreviews.com/tendollarbattery.shtml
Heb het zelf al gedaan stelt niks voor
Je kon beter een LiFe accu gekocht hebben; die heeft een lager voltage dus wordt er niet zoveel in hitte omgezet. Deze is goed; heb 'm zelf ook; had geen zin in 8 batterijen of zo'n vage batterijmod.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Dat laatste werkt nu dus niet meer weerstandje schiet steeds losdus deze maar gekocht http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item19d3ce5658
Dus wil je af van die @#$% aa batterijen dan denk ik dat dit de beste oplossing is en voor 10 dollar ook helemaal niet duur
Godver.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Neh, niks voor mij ik hou sowieso niet van wit en ik hou ook meer van gewoon normale grootte koptelefoons niet zo'n dun dingetje.
ja, had ik bij mijn v911 ook, de tracking ging ook niet verder dan dat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:08 schreef Pino112 het volgende:
Komt het vaker voor dat de status van verzending al bijna een week op "Departure from outward office of exchange" staat?
de pakketjes die ik gehad heb en verzonden waren met China post oid (de lokale post boeren zeg maar) bleven daarop steken inderdaad, pas een paar dagen na aflevering veranderde de status naar delivered..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:08 schreef Pino112 het volgende:
Komt het vaker voor dat de status van verzending al bijna een week op "Departure from outward office of exchange" staat?
Als er nog eens iets anders getest moet worden laat het maar weten dan zal ik er wel even over nadenkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso zijn de 18650 nog al dangeroes.Daar wil ik eigenlijk niet mee rommelen gaan, doe ik liever idd zo'n ander alternatief. Hoewel... ik heb tigduizend rechargables thuis, da's het probleem ook niet.
[..]
Godver.Nu moet ik 'em zelf halen (curiosity has its price).
Welke coupon ik had maar de 5 % gebruikt of is er een betere?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
SD? Deze is m'n laatste normale aanschaf meen ik. En sinds gisteren deze microSD (retailmenot.com voor coupon).
Dat van de polariteit wist ik al ik heb immers al 2 li-ion pakketjes erin gehad en omdat die weerstand er nog niet in zat piepte dat ding als een malle omdat hij in de LVC ging, die losse pakketjes dan maar gebruiken voor mijn zelfgemaakte usb-lader.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je kon beter een LiFe accu gekocht hebben; die heeft een lager voltage dus wordt er niet zoveel in hitte omgezet. Deze is goed; heb 'm zelf ook; had geen zin in 8 batterijen of zo'n vage batterijmod.
Let wel héél goed op dat je de polariteit checkt (ofwel plus/min niet omwisseld); dan krijg je rook....zeg ik uit ervaring....
Ja, de Takstar HD5000.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:30 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Als er nog eens iets anders getest moet worden laat het maar weten dan zal ik er wel even over nadenken
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:44 schreef SuperChips het volgende:
[..]
Welke coupon ik had maar de 5 % gebruikt of is er een betere?
Maar ik wou hem bestellen en op een van de laatste stappen van paypal kreeg ik een soort van 404 error?!? Paypal was iets aan het laden en ik opende even een ander tabblad, toen ik terug kwam was de pagina gecrasht.. Is die bestelling nou gemaakt?
Edit heb net mail gekregen dat betaling gelukt is![]()
quote:
Zoek zelf eens wat op zeg! Google is your friendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:43 schreef wesselbraaksma het volgende:
welke kleur heeft de hd5000 dan?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:43 schreef wesselbraaksma het volgende:
welke kleur heeft de hd5000 dan?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:19 schreef shiznuts het volgende:
Was/is PA niet Brandsdragon/Davismicro?
Brandsdragon/davismicro zijn idd het zelfde, of priceangels ook onderdeel daar van is.. geen ideequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Xetran het volgende:
Huh? Weet niet wat je bedoelt, maar het is gewoon op de site van PA en in hun collectie, niet van die rare onderverkopers die ze onder zo'n ander kopje hebben staan of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |